Amerikka tuhoaa itse itsensä

Olli-R

Obama "Osama" sitten voitti ja melko reilulla äänierollakin (52-47). Nyt varmaan kaikki maailman liberaalit, muslimit ja vasemmistolaiset juhlivat (eritoten Hugo Chavez, Fidel Castro ja Osama bin Laden). Kyseessähän on USA:n vasemmistolaisin ja epäamerikkalaisin presidentti kautta aikojen. Obamaa on pidetty USA:n nykysenaatin liberaaleimpana jäsenenä. Osuin siis arvioissani oikeaan kun ennustin Obaman voittoa David Meyerin ja Cutting Edgen ohella. Lukekaa marraskuun Last Trumpet.

http://www.heinola.org/~patato/trump75.html

Ei voi kuin nauraa kun Amerikka tuhoaa itse itsensä valitsemalla tällaisen ehdokkaan. Hypätään vain äärilaidasta toiseen. Ensin republikaanien pieni sarvi (antikristus) George W. Bush ja sitten demokraattien pieni sarvi (antikristus) Barack HUSSEIN Obama. Huh huh! Toki nyt jotkut tahot ennakoivat että Obamaa kohtaisi salamurhayritys kuten seuraavasta uutisesta ilmenee (Asiantuntija pelkää: "Obamaa uhkaa murhayritys"):

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/11/743386

Sitten vasta kaaos syntyisikin jos tällainen yritys onnistuisi. Se johtaisi varmasti maan julistamiseen poikkeustilaan ja ehkä sotilasdiktatuurin pystyttämiseen. Tämä voi juuri ollakin Illuminatin tarkoitus eli aiheuttaa kaaosta ja mellakoita eri osapuolten välille, jotta Martial Law toteutuisi ja UMJ sitä myöten. Varmasti maassa on tahoja jotka tällä hetkelläkin suunnittelevat Obaman syrjäyttämistä. Yksi mahdollisuus on myös synnyttää sotia Bushin jäljellä olevan reilun kahden kuukauden virka-ajan kuluessa eli tarkoittanee hyökkäystä Iraniin. En usko että Obama hyökkää myöhemmin mihinkään.

Raamatun profetiat toteutuvat nyt rutosti ja seurakunnan tempaus on lähempänä kuin koskaan. Patmos ry:n Leo Meller muuten sanoi syksyisessä radio-ohjelmassaan että "rukoilee" Obaman tappiota ja näin siirtäisi ahdistuksen aikaa myöhemmäksi. Patmos oli aivan tohkeissaan Sarah Palinista kun ennakoi McCainin mahdollista kuolemaa virkakaudellaan. He ovat dominionisteja ja näin vääriä kristittyjä.

21

2290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keltanokka,

      Salaperäinen Olli-R!Olen lukenut kirjoituksiasi täällä sekä cutting edgen vieraskirjaa. Ihmettelen sun hyökkäyksiä jatkuvasti Patmos ry:tä, tiesitkö sitä Patmos ry ei toimi enää. Nykyään se on Patmos lähetyssäätiö lukihäiriöinen! Itse en liiku siellä. Myös haukut Nokian missiota, Markku Koivistoa eli olet kaikkia lähetyskristillisyyttä vastaan. Olet hyvin katkeroitunut ihminen. Olet kertonut käyttäväsi masennuslääkkeitä, eikä syyttä. Lisäksi olet kertonut olevasi työkyvyttömyyseläkkeellä. Vaarallinen yhdistelmä. Kauhajoen ja Jokelan murhaajat olivat masennuslääkkeiden käyttäjiä, ehkä olet jo vaarallisella polulla. Kuulema et käy missäänkirkoissa tai kokouksissa, kuulostaa jo vaaralliselta. Et kerro kuka olet jo kuulostaa pelottavalta äijältä joka ei kerro mikä miehiään hän on. Pasi Toivosta kunnioitan, hän on rehellinen mies, oli mikä mielipide on.



      Minua nauratti kun kerroit vieraskirjassasi "Jumala on Venäjä puolella kun hyökkäsi Georgiaan"

      http://www.freebok.net/books/Illuminati/view.html?page=19

      • Ensinnäkin säälittää tuo henkilökohtaisuuksiin menevä kirjoittelusi. Voidaan jopa sanoa panetteluasi loukkaavaksi sillä rinnastat minut Kauhajoen ja Jokelan murhaajiin. Tiesitkö muuten että nämä massamurhaajat olivat ateisteja? Minä olen henkilökohtaisen uudestisyntymisen kokenut kristitty joka ei missään tapauksessa voisi ajatellakaan ryhtyä mihinkään tuollaisiin väkivaltaisuuksiin, sillä Raamattu sanoo että murhaajat eivät peri taivasten valtakuntaa. Taidat todella itse olla se katkeroitunut henkilö kun näin käyt minun kaltaisen pienen ihmisen kimppuun röyhkeällä tavallasi. Ilmeisesti et siedä sitä totuutta jota tuon esille. Ja mitä sitten jos olen työkyvyttömyyseläkkeellä, ei kai se vähennä minun arvostelukykyäni ratkaisevasti?! Voisin olla paljon huonommassa kunnossa jos en käyttäisi masennuslääkkeitä, joita lisäksi otan aika minimaalisesti. Sitäpaitsi tässä maassa kuule on paljon minunkaltaisia serotoniinin puutteesta ja ahdistuksesta kärsiviä ihmisiä.

        Mistä muuten tiedät, etten muka kävisi missään kokouksissa ja mikä merkitys sillä ylipäätään olisi? Pasikin on kertonut minulle, ettei viitsi enää käydä missään tuntikausia istumassa aikaansa kuluttamassa. Hän on kuuleman mukaan saanut tarpeekseen näistä halleluja-ylistys -kokouksista, joista ei ole mitään hyötyä näinä aikoina. Minä en periaatteessa käy luterilaisen kirkon tilaisuuksissa enää, koska se on nykyään luopunut porttokirkko. Ei siellä julisteta oikeaa Jumalan Sanaa eikä lopun ajoista puhuta mitään (lue: Jeesuksen toisesta tulemuksesta); se on pelkkää sosiaalievankeliumia. Jaksamisellakin on merkityksensä.

        Väliäkö sillä mikä Patmoksen nimi nykyään on viisastelija. Eksyttäjiä koko porukka nämä Suomen karismaatikot. Se ei suinkaan tarkoita sitä että olen lähetystyötä vastaan. Tiesitkö pilkkaaja että Raamatun mukaan Jumala itse nostaa Venäjän jaloilleen viimeisinä päivinä kun panee koukut Googin leukoihin? Oletko ikinä lukenut Hesekielin lukuja 38 ja 39? Tässäpä esimerkki (Hes. 38:1-8):

        1 Minulle tuli tämä Herran sana:
        2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
        3 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
        4 Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki.
        5 Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.
        6 Goomer ja kaikki sen sotalaumat, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat-lukuisat kansat ovat sinun kanssasi.
        7 Ole valmis, varustaudu, sinä ja kaikki joukkosi, jotka ovat kokoontuneet sinun luoksesi, ja ole sinä varalla heitä varten.
        8 Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, -mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.


        Jumala siis käyttää Venäjää kuritusruoskana luopuneita länsimaisia kansakuntia vastaan lopun aikana herättääkseen ne katumukseen. Näin voidaan sanoa että Jumala on Venäjän puolella. Ja tässä Georgian sodan tapauksessa Georgia oli se osapuoli joka aloitti sodan.

        Lopuksi, en kyllä ihmettele yhtään että täällä Suomessa vallitsee antikristuksen henki kun kaltaisiasi tyyppejä liikkuu kristittyjen piirissä. Tuntematta toista henkilöä tarpeeksi hyökkäät raukkamaisesti henkilökohtaisella tavalla lähimmäisiäsi vastaan. Etkö muista Jeesuksen sanaa ja käskyjä, että rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, äläkä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi? Meller ja Koivisto ovat julkisuuden henkilöitä, joita voi arvostella vapaasti heidän opetuksensa vuoksi. Kaikki opetus pitää arvioida. Minä ja Pasi olemme tuoneet mielipiteemme julki perustellen ja sinä loukkaannut siitä! Menehän vähän itseesi.


      • keltanokka
        Olli-R kirjoitti:

        Ensinnäkin säälittää tuo henkilökohtaisuuksiin menevä kirjoittelusi. Voidaan jopa sanoa panetteluasi loukkaavaksi sillä rinnastat minut Kauhajoen ja Jokelan murhaajiin. Tiesitkö muuten että nämä massamurhaajat olivat ateisteja? Minä olen henkilökohtaisen uudestisyntymisen kokenut kristitty joka ei missään tapauksessa voisi ajatellakaan ryhtyä mihinkään tuollaisiin väkivaltaisuuksiin, sillä Raamattu sanoo että murhaajat eivät peri taivasten valtakuntaa. Taidat todella itse olla se katkeroitunut henkilö kun näin käyt minun kaltaisen pienen ihmisen kimppuun röyhkeällä tavallasi. Ilmeisesti et siedä sitä totuutta jota tuon esille. Ja mitä sitten jos olen työkyvyttömyyseläkkeellä, ei kai se vähennä minun arvostelukykyäni ratkaisevasti?! Voisin olla paljon huonommassa kunnossa jos en käyttäisi masennuslääkkeitä, joita lisäksi otan aika minimaalisesti. Sitäpaitsi tässä maassa kuule on paljon minunkaltaisia serotoniinin puutteesta ja ahdistuksesta kärsiviä ihmisiä.

        Mistä muuten tiedät, etten muka kävisi missään kokouksissa ja mikä merkitys sillä ylipäätään olisi? Pasikin on kertonut minulle, ettei viitsi enää käydä missään tuntikausia istumassa aikaansa kuluttamassa. Hän on kuuleman mukaan saanut tarpeekseen näistä halleluja-ylistys -kokouksista, joista ei ole mitään hyötyä näinä aikoina. Minä en periaatteessa käy luterilaisen kirkon tilaisuuksissa enää, koska se on nykyään luopunut porttokirkko. Ei siellä julisteta oikeaa Jumalan Sanaa eikä lopun ajoista puhuta mitään (lue: Jeesuksen toisesta tulemuksesta); se on pelkkää sosiaalievankeliumia. Jaksamisellakin on merkityksensä.

        Väliäkö sillä mikä Patmoksen nimi nykyään on viisastelija. Eksyttäjiä koko porukka nämä Suomen karismaatikot. Se ei suinkaan tarkoita sitä että olen lähetystyötä vastaan. Tiesitkö pilkkaaja että Raamatun mukaan Jumala itse nostaa Venäjän jaloilleen viimeisinä päivinä kun panee koukut Googin leukoihin? Oletko ikinä lukenut Hesekielin lukuja 38 ja 39? Tässäpä esimerkki (Hes. 38:1-8):

        1 Minulle tuli tämä Herran sana:
        2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
        3 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
        4 Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki.
        5 Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.
        6 Goomer ja kaikki sen sotalaumat, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat-lukuisat kansat ovat sinun kanssasi.
        7 Ole valmis, varustaudu, sinä ja kaikki joukkosi, jotka ovat kokoontuneet sinun luoksesi, ja ole sinä varalla heitä varten.
        8 Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, -mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.


        Jumala siis käyttää Venäjää kuritusruoskana luopuneita länsimaisia kansakuntia vastaan lopun aikana herättääkseen ne katumukseen. Näin voidaan sanoa että Jumala on Venäjän puolella. Ja tässä Georgian sodan tapauksessa Georgia oli se osapuoli joka aloitti sodan.

        Lopuksi, en kyllä ihmettele yhtään että täällä Suomessa vallitsee antikristuksen henki kun kaltaisiasi tyyppejä liikkuu kristittyjen piirissä. Tuntematta toista henkilöä tarpeeksi hyökkäät raukkamaisesti henkilökohtaisella tavalla lähimmäisiäsi vastaan. Etkö muista Jeesuksen sanaa ja käskyjä, että rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, äläkä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi? Meller ja Koivisto ovat julkisuuden henkilöitä, joita voi arvostella vapaasti heidän opetuksensa vuoksi. Kaikki opetus pitää arvioida. Minä ja Pasi olemme tuoneet mielipiteemme julki perustellen ja sinä loukkaannut siitä! Menehän vähän itseesi.

        äsken minut tuomitsi :( Luuletko, että sinulla oikeus tuomita??!!!! sinä et tunne minua takinkääntäjä. Olen lukenut jonkun verran raamattua, tiedän mistä puhun.

        Voi Olli sinua, kyllä ihmettelen sinua kovasti. Olet juurinimenomaan loukkanut paljon lähimmäisiä cutting edgen vieraskirjassa ja tässä palstassa.


      • keltanokka kirjoitti:

        äsken minut tuomitsi :( Luuletko, että sinulla oikeus tuomita??!!!! sinä et tunne minua takinkääntäjä. Olen lukenut jonkun verran raamattua, tiedän mistä puhun.

        Voi Olli sinua, kyllä ihmettelen sinua kovasti. Olet juurinimenomaan loukkanut paljon lähimmäisiä cutting edgen vieraskirjassa ja tässä palstassa.

        palturia kiusanhenki. Minä en ole ketään loukannut tarkoituksellisesti vieraskirjassa tai muualla -- olen vain vastannut syytöksiin. Kai minulla on oikeus puolustautua syytöksiä vastaan, joita sinä tai jotkut muut pilkkaajat esittävät? Minusta tuntuu että olet jonkinlainen saatanan piikki lihassani, kun aina tulet urpottamaan sinne missä esiinnyn. Tuskin olet mikään uskova. Tarkoituksesi oli vain loukata minua ja tämän keskustelun aiheeseen sinulla ei ollut mitään sanottavaa. Sinussa on antikristuksen henki ja varmaan palvot Melleriä. Lisäksi olet nyt suuttunut kun Palin hävisi ja Obama voitti. Siteeraan tässä Pasin tuoreinta kirjoitusta vieraskirjallaan (6. marraskuuta 2008 11:20:32):

        "Kuitenkin, jos Meller kannatti Palinia, Obaman valinta on vain hyvä asia. Toivottavasti Meller nyt potkii seiniä ja paiskoo tavaroita."

        Miksi et nyt samalla hauku Pasiakin kun hän lausuu negatiivisesti Melleristä? Miksi olet aina minun kimpussani? Jotakin kieroa sinussa on.


      • keltanokka
        Olli-R kirjoitti:

        palturia kiusanhenki. Minä en ole ketään loukannut tarkoituksellisesti vieraskirjassa tai muualla -- olen vain vastannut syytöksiin. Kai minulla on oikeus puolustautua syytöksiä vastaan, joita sinä tai jotkut muut pilkkaajat esittävät? Minusta tuntuu että olet jonkinlainen saatanan piikki lihassani, kun aina tulet urpottamaan sinne missä esiinnyn. Tuskin olet mikään uskova. Tarkoituksesi oli vain loukata minua ja tämän keskustelun aiheeseen sinulla ei ollut mitään sanottavaa. Sinussa on antikristuksen henki ja varmaan palvot Melleriä. Lisäksi olet nyt suuttunut kun Palin hävisi ja Obama voitti. Siteeraan tässä Pasin tuoreinta kirjoitusta vieraskirjallaan (6. marraskuuta 2008 11:20:32):

        "Kuitenkin, jos Meller kannatti Palinia, Obaman valinta on vain hyvä asia. Toivottavasti Meller nyt potkii seiniä ja paiskoo tavaroita."

        Miksi et nyt samalla hauku Pasiakin kun hän lausuu negatiivisesti Melleristä? Miksi olet aina minun kimpussani? Jotakin kieroa sinussa on.

        sinun kimpussa, kun en tiedä kuka olet? Pasin tiedän, kunnioitan hänen mielipiteitä, oli mitä oli.

        Siksi ihmettelen kovasti, miksi olet salainen kameleontti. Todella ihmetyttää :=O.


      • keltanokka kirjoitti:

        sinun kimpussa, kun en tiedä kuka olet? Pasin tiedän, kunnioitan hänen mielipiteitä, oli mitä oli.

        Siksi ihmettelen kovasti, miksi olet salainen kameleontti. Todella ihmetyttää :=O.

        salainen agentti 007. Heh heh! Kyllä sinä kaveri olet aika sekaisin kun selittelet ettet muka tiedä minusta paljon. Juurihan olet koko kansalle kertonut miten olen työkyvyttömyyseläkkeellä yms. Ainoa mitä et tiedä on koko nimeni (sukunimi) jota turvallisuuteni ja yksityisyyteni vuoksi en paljasta. Tiedät kyllä Pasin vieraskirjan perusteella senkin missä paikkakunnalla asun ja luterilaistaustani. Kirjeissäni Pasille olen myös kertonut yhtä sun toista teologiastani ja maailmankuvastani sekä uskoontulostani. Tarvitseeko enempää tietää? Enkä muuten ole mikään kameleontti kuten vääristelet.

        Lue vielä vaikka tämä (ensimmäinen kirjeeni Pasille):

        http://cuttingedgefinland.tripod.com/kirje34.html


      • keltanokka
        Olli-R kirjoitti:

        salainen agentti 007. Heh heh! Kyllä sinä kaveri olet aika sekaisin kun selittelet ettet muka tiedä minusta paljon. Juurihan olet koko kansalle kertonut miten olen työkyvyttömyyseläkkeellä yms. Ainoa mitä et tiedä on koko nimeni (sukunimi) jota turvallisuuteni ja yksityisyyteni vuoksi en paljasta. Tiedät kyllä Pasin vieraskirjan perusteella senkin missä paikkakunnalla asun ja luterilaistaustani. Kirjeissäni Pasille olen myös kertonut yhtä sun toista teologiastani ja maailmankuvastani sekä uskoontulostani. Tarvitseeko enempää tietää? Enkä muuten ole mikään kameleontti kuten vääristelet.

        Lue vielä vaikka tämä (ensimmäinen kirjeeni Pasille):

        http://cuttingedgefinland.tripod.com/kirje34.html

        ollaan ehkä samanikäisiä :)), minäkin olen uudestisyntynyt v.1992. Joskus olen käynyt siellä Kristillisessä Keskuksessa.

        En ole antikristus tai demoni mitä väität minun olevani.

        Nythän on maailma kovasti muuttunut, tunteeko kukaan Leo Melleriä nykyään. Siitä on jo parikymmentä vuotta kun kävit siellä. Ketähän kiinnostaa Patmosta nykyään, kuitenkin itse kunnioitan heitä.

        Ollaan sujut, en loukkaa sinua enää vaikka häiritsee kun en tiedä kuka olet ??!! hyvää jatkoa.. .


      • hennadddddd
        Olli-R kirjoitti:

        Ensinnäkin säälittää tuo henkilökohtaisuuksiin menevä kirjoittelusi. Voidaan jopa sanoa panetteluasi loukkaavaksi sillä rinnastat minut Kauhajoen ja Jokelan murhaajiin. Tiesitkö muuten että nämä massamurhaajat olivat ateisteja? Minä olen henkilökohtaisen uudestisyntymisen kokenut kristitty joka ei missään tapauksessa voisi ajatellakaan ryhtyä mihinkään tuollaisiin väkivaltaisuuksiin, sillä Raamattu sanoo että murhaajat eivät peri taivasten valtakuntaa. Taidat todella itse olla se katkeroitunut henkilö kun näin käyt minun kaltaisen pienen ihmisen kimppuun röyhkeällä tavallasi. Ilmeisesti et siedä sitä totuutta jota tuon esille. Ja mitä sitten jos olen työkyvyttömyyseläkkeellä, ei kai se vähennä minun arvostelukykyäni ratkaisevasti?! Voisin olla paljon huonommassa kunnossa jos en käyttäisi masennuslääkkeitä, joita lisäksi otan aika minimaalisesti. Sitäpaitsi tässä maassa kuule on paljon minunkaltaisia serotoniinin puutteesta ja ahdistuksesta kärsiviä ihmisiä.

        Mistä muuten tiedät, etten muka kävisi missään kokouksissa ja mikä merkitys sillä ylipäätään olisi? Pasikin on kertonut minulle, ettei viitsi enää käydä missään tuntikausia istumassa aikaansa kuluttamassa. Hän on kuuleman mukaan saanut tarpeekseen näistä halleluja-ylistys -kokouksista, joista ei ole mitään hyötyä näinä aikoina. Minä en periaatteessa käy luterilaisen kirkon tilaisuuksissa enää, koska se on nykyään luopunut porttokirkko. Ei siellä julisteta oikeaa Jumalan Sanaa eikä lopun ajoista puhuta mitään (lue: Jeesuksen toisesta tulemuksesta); se on pelkkää sosiaalievankeliumia. Jaksamisellakin on merkityksensä.

        Väliäkö sillä mikä Patmoksen nimi nykyään on viisastelija. Eksyttäjiä koko porukka nämä Suomen karismaatikot. Se ei suinkaan tarkoita sitä että olen lähetystyötä vastaan. Tiesitkö pilkkaaja että Raamatun mukaan Jumala itse nostaa Venäjän jaloilleen viimeisinä päivinä kun panee koukut Googin leukoihin? Oletko ikinä lukenut Hesekielin lukuja 38 ja 39? Tässäpä esimerkki (Hes. 38:1-8):

        1 Minulle tuli tämä Herran sana:
        2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
        3 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
        4 Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki.
        5 Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.
        6 Goomer ja kaikki sen sotalaumat, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat-lukuisat kansat ovat sinun kanssasi.
        7 Ole valmis, varustaudu, sinä ja kaikki joukkosi, jotka ovat kokoontuneet sinun luoksesi, ja ole sinä varalla heitä varten.
        8 Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, -mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.


        Jumala siis käyttää Venäjää kuritusruoskana luopuneita länsimaisia kansakuntia vastaan lopun aikana herättääkseen ne katumukseen. Näin voidaan sanoa että Jumala on Venäjän puolella. Ja tässä Georgian sodan tapauksessa Georgia oli se osapuoli joka aloitti sodan.

        Lopuksi, en kyllä ihmettele yhtään että täällä Suomessa vallitsee antikristuksen henki kun kaltaisiasi tyyppejä liikkuu kristittyjen piirissä. Tuntematta toista henkilöä tarpeeksi hyökkäät raukkamaisesti henkilökohtaisella tavalla lähimmäisiäsi vastaan. Etkö muista Jeesuksen sanaa ja käskyjä, että rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, äläkä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi? Meller ja Koivisto ovat julkisuuden henkilöitä, joita voi arvostella vapaasti heidän opetuksensa vuoksi. Kaikki opetus pitää arvioida. Minä ja Pasi olemme tuoneet mielipiteemme julki perustellen ja sinä loukkaannut siitä! Menehän vähän itseesi.

        ettekö tiedä että ne jotka riitelevät eivät pääse taivaaseen. Vihamielistä kirjoittelua, ja sanovat olevansa uudestisyntyneitä, missä se näkyy, tehkää parannus.


    • Huhhahhei

      rasistiuskiksia nyt risoo. Sataan vuoteen suurin äänestysprosentti ja ei-kiihkouskovainen MUSTA mies voitti. Jokohan teidän hihhuleiden pitää miettiä USAn tilalle uusi valittu maa?

      • pitävät USA:ta valittuna maana. Maahan on perustettu vapaamuurareiden toimesta, vieläpä samana vuonna, jolloin salainen veljeskunta Valaistuneet mestarit (tai Baijerin valaistuneet) eli Illuminati perustettiin, joka tapahtui 1. toukokuuta 1776 Ingolstadtissa, Saksassa, Adam Weishauptin toimesta. (Huom. vapunpäivänä eli noitien Beltaine-sapattina.) USA:sta oli tarkoitus tehdä koekenttä näiden rappari-illuminaattien suunnitelmille perustaa UUSI MAAILMANJÄRJESTYS, joka on antikristillinen. USA:n yhden dollarin setelin takapuolella se näkyy, joka sisältää ns. Suuren Sinetin. Tämä sinetti laitettiin seteleihin presidentti Franklin Rooseveltin, joka oli 32. asteen vapaamuurari, määräyksestä v. 1933. Sinetti siis kuvaa tätä Uutta maailmanjärjestystä (huom. pyramidin huippukivi), joka näinä päivinä alkaa ottaa muotoaan kun käteinen raha vähitellen poistuu ja maailma yhdistyy yhden maailmanhallituksen (tai diktaattorin) alaisuuteen. USA:ssa diktatuuria ja pedonmerkkiä tullaan soveltamaan ensiksi, ja tämä Barack Obama saattaa olla Illuminatin pelinappula kuten oli George W. Bushin.


      • Huhahhhei
        Olli-R kirjoitti:

        pitävät USA:ta valittuna maana. Maahan on perustettu vapaamuurareiden toimesta, vieläpä samana vuonna, jolloin salainen veljeskunta Valaistuneet mestarit (tai Baijerin valaistuneet) eli Illuminati perustettiin, joka tapahtui 1. toukokuuta 1776 Ingolstadtissa, Saksassa, Adam Weishauptin toimesta. (Huom. vapunpäivänä eli noitien Beltaine-sapattina.) USA:sta oli tarkoitus tehdä koekenttä näiden rappari-illuminaattien suunnitelmille perustaa UUSI MAAILMANJÄRJESTYS, joka on antikristillinen. USA:n yhden dollarin setelin takapuolella se näkyy, joka sisältää ns. Suuren Sinetin. Tämä sinetti laitettiin seteleihin presidentti Franklin Rooseveltin, joka oli 32. asteen vapaamuurari, määräyksestä v. 1933. Sinetti siis kuvaa tätä Uutta maailmanjärjestystä (huom. pyramidin huippukivi), joka näinä päivinä alkaa ottaa muotoaan kun käteinen raha vähitellen poistuu ja maailma yhdistyy yhden maailmanhallituksen (tai diktaattorin) alaisuuteen. USA:ssa diktatuuria ja pedonmerkkiä tullaan soveltamaan ensiksi, ja tämä Barack Obama saattaa olla Illuminatin pelinappula kuten oli George W. Bushin.

        salaliittohäröille on kai omakin palstanne... Ei sillä, etteikö sen kaltainen huuhaa mahtuisi tällekin palstalle.


      • myöskin uskonto
        Olli-R kirjoitti:

        pitävät USA:ta valittuna maana. Maahan on perustettu vapaamuurareiden toimesta, vieläpä samana vuonna, jolloin salainen veljeskunta Valaistuneet mestarit (tai Baijerin valaistuneet) eli Illuminati perustettiin, joka tapahtui 1. toukokuuta 1776 Ingolstadtissa, Saksassa, Adam Weishauptin toimesta. (Huom. vapunpäivänä eli noitien Beltaine-sapattina.) USA:sta oli tarkoitus tehdä koekenttä näiden rappari-illuminaattien suunnitelmille perustaa UUSI MAAILMANJÄRJESTYS, joka on antikristillinen. USA:n yhden dollarin setelin takapuolella se näkyy, joka sisältää ns. Suuren Sinetin. Tämä sinetti laitettiin seteleihin presidentti Franklin Rooseveltin, joka oli 32. asteen vapaamuurari, määräyksestä v. 1933. Sinetti siis kuvaa tätä Uutta maailmanjärjestystä (huom. pyramidin huippukivi), joka näinä päivinä alkaa ottaa muotoaan kun käteinen raha vähitellen poistuu ja maailma yhdistyy yhden maailmanhallituksen (tai diktaattorin) alaisuuteen. USA:ssa diktatuuria ja pedonmerkkiä tullaan soveltamaan ensiksi, ja tämä Barack Obama saattaa olla Illuminatin pelinappula kuten oli George W. Bushin.

        tulee saamaan klobaalisen muotonsa taloudellisessa järjestelmässä, jossa maailma on yhden herran hallinnassa pyhäpäiviä myöten.

        Kiinnostavaa olisi tietää millä tavalla uskonnolliset järjestöt käännyttävät Israelin kansaa seuraamaan Jeesusta.

        Opettavatko he Messiaanisille juutalaisille pitämään toisenlaista pyhäpäivää kuin tähän asti, joka on lauantai, eikä sunnuntai.

        Paavin vieraillessa Israelin Gnessetissä hän vaati Israelia luopumaan viikottaisesta sapatistaan sunnuntain hyväksi kaupallisten syiden vuoksi. Onko tämä kristillisten käännyttäjien ohjelmassa myöskin juutalaisten käännyttämiseksi kristinuskoon ja luopumaan sapatistaan?

        Minkälainen tulee olemaan suunniteltu Jerusalemin temppeli palveleeko se enemmän Messiaanista vai kristillistä juutalaisuutta, jossa vaihtoehtona ovat sapattia pitävät juutalaiset ja sunnuntaita pitävät juutalaiset ja kuka rahoittaa temppelin rakentamisen?


    • amrikkalaiset kristittyjä

      se tarkoittaa islamin nousua .

    • ovellamme

      voitteko vilkaista paljonko venäläiset on tuoneet sotakoneita maamme rajalle viime aikoina .

    • Katri Anneli

      Aivan! Jeesuskin on amerikkalainen ja pelasti oikeassa olevan kansakunnan. Ristille jäi vain heidän syntinsä ja nyt he ovatkin niin pyhiä, että kaikki heidän tekemisensä onkin Jumalan mielenmukaista.

      Seuraavassa varoituksen sana kaikille suomen vasemmistolaisille: Jumala on kapitalisti. Tehkää siis kurjat parannus. Jos etujanne eivät aja oikeistolaiset voimat, antakaa itsenne alttiiksi markkinatalouden alttarille otollisena uhrina. Saatte lahjaksi kapitalismin hengen, jota Pyhä Pietari kysyy kerran taivaan ovella.

    • Olla nolli.

      No,mitäpä mieltä Olli-R (Nokialainen) tällä hetkellä Amerikasta on?

      No,lienee melko turhaa edes kysyäkään koska sama ralli ja hörhöily jatkunee edelleekin höystettynä okkultisilla tulkinnoilla ja numerologialla myös.

    • Ihan issesseen...?

      Jokos se Amerikanmaa on itse tuhonnut itsensä ja onko Venäjänmaa seuraava mikä tuhoaa itse itsensä?

    • juuuu....

      Tervettä lukemista.

    • kjkl

      Amerikkalaiset suosivat geenimuunneltuja tuotteita. Koe-eläimet, joille ovat syöttäneet pelkästään geenimuunneltuja tuotteita ovat kuolleet 2 viikosta puoleen vuoden aikana. Koe-eläinten elimistöissä ollut kauheita muutoksia. Eli voisi siis ennsutaa amerikkalaisten kuolevan puolessa vuodessa, kun ovat muiuttaneet kaikki elitarvikkeet geenimuunnelluiksi!!! Dokumentit löytyvän sopivalla haulla netistä.

    • fhadh

      nmbkdbnzdkfnk

    • Hömpänpömppää...

      No jaa,höpinät amerikkalaisten suosimista geenimuunnelluista tuotteista ja plaa plaa
      plaa.,ovat vain niiden NWO-ja salaliittohörhöjen keksimiä juttuja.

      Eli hörhöjuttuja jotka näemmä uppoavat myös ns."uskovaisiin"jotka tällaisista hörhöjutuista hakevat tukea omille hömppäprofetioilleen.

      Tällaisissa tapauksissa voisi puhua "NWO-uskovaisista" joiden mielenkiinto on rapakon takana mutta ei koskaan tuolla itärajan takana....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe