Mihinkäs muuhunkaan? Sehän ensimmäisenä pistää silmiin ennen kuin on edes ehditty moi sanoa. Ja naiselliseen olemukseen. Lopusta sitten piti pikkuhiljaa ottaa selvää. Onneksi ikäviä yllätyksiä ei ole vielä löytynyt.
Sorppa, viesti ehti lähteä näppiksestä ennen onnitteluja.
Niin se ulkonäkö. Oltiin tunnettu jo jokunen kuukausi, mutta en ollut ajatellut asiaa sen enempää. Ensi treffeillä vastaan käveli kuin eri ihminen. Näköjään kampaajalla, meikillä ja vaatteilla saa ihmeitä aikaan, vaikka täällä aina muuta väitetäänkin. ;-)
On kuitenkin vissi ero, onko ehostettu vai sotamaalattu. Onko tukka nutturalla vai auki, hame vai kauhtuneet varkut jne... Noh, toki paikka ja tunnelmakin taisi vähän silmiäni sumentaa. ;-)
totta. Itseä joskus lähinnä naurattaa nuo sotamaalatut teinitytöt, eräs tuttavarouvakin kertoi, että vanhin tyttärensä meikkaa lisää vasta koulussa, koska äiti ei anna meikata niin paljon. Uskomattominta on, että noita sotamaalauksia näkee myös ihan aikuisilla naisilla.
hyvännäköinen pakkaus ja totta puhuakseni mä ensikerran nähdessäni luulin inhoavani sitä. Ainakin mä vittuilin sille ja se mulle ihan täpöillä. Olen sitä miettinyt, että johtuko se siitä, että se seurusteli silloin toisen kanssa.
No kuitenkaan en osaa yksilöidä sitä, että mikä siinä viehätti, ruskeat silmät, vai tissit, vai kroppa??? Paketti vaan oli sellainen, että se oli saatava.
Itse ihastuin edellisessä kumppanissani ensimmäiseksi ulkoiseen olemukseen..pitkä,komea mies jolla huikea hymy ja lempeät silmät.Sit kun tutustui niin huumoriin ja luonteeseen..:)
"Jo aikojen alusta ihmiset ovat tunnistaneet todellisen rakkauden silmien säihkeestä."
Paulo Coelho
Siihen miten se on niin kiltti ja rento. Osaa nauraa itelleen ja muille siinä sivussa. Jaksaa katella mun typeriä kiukutteluja rauhallisena. Voisin jatkaa listaa loputtomiin. Ja jos ei ois ulkonäkö miellyttäny ni en ois sitä ekojen treffien jälkeen varmaan tavannu.
ensimmäisenä hänen herkkyyteensä ja kykyynsä keskustella vaikeistakin asioista. Herkkyys yhdistyy vielä jotenkin ainutlaatuisesti henkiseen vahvuuteen ja haluun auttaa muita.
Ihastuin kirkkaan sinisiin silmiin vaaleisiin hiuksiin, herttaisuuteen, kiltteyteen ja järkevyyteen vaikka oli minua nuorempi oli silti hyvin kypsä. Joten erilaisen oloinen kuin muut miehet.
Mieheni liikuttui kyyneliin tavatessamme. Olimme molemmat n.40 vuotiaita ja hän tiesi heti että minä olin se jonka luokse hän oli ollut matkalla koko ajan. Sama tunne oli minullakin heti.
Minulla oli pitkä liitto jo takanapäin ja viisi vuotta yksinoloa siinä välissä. Kaikki sinä aikana tapaamani miehet olivat joko katkeria ex vaimoilleen tai yrittivät tehdä vaikutusta meriiteillään ja omaisuuksillaan. Tämä mies olisi oikeasti voinut olla katkera ex vaimolleen mutta hän halusi katsoa enemmän eteenpäin kuin taaksepäin. Tällä miehellä ei ollut omaisuutta millä pröystäillä. Onneksi niin. Olen varmasti tänä päivänä sata kertaa rikkaampi kuin yksikään keekoilijamiehen vaimo.
Kuten olen täällä maininnut, tunsimme 2 vuotta ennen kuin aloimme seurustella (minun aloitteestani). Mies kuulemma kiinnitti huomiota siihen, että tuossapa älykäs nuori nainen, jolla on omia perusteltuja mielipiteitä.
Ulkonäköä kumpikin pitää toisarvoisena. "Liikemies ja goottinainen" on vähän hassun näköinen yhdistelmä. Mies pukeutuu nykyisin vapaa-aikanakin kokomustaan, varmaan ottanut minulta vaikutteita. Ai niin, ja haluaa selkään tatuoinnin!
Normaalit sinkkumies-baarissa kuviot ja samoille jatkoille naisen kanssa joka ei ulkoisesti lähimainkaan täyttänyt normejani.Pitkällisen selibaatin jälkeen ei riman korkeus ollut esteenä ja sattumusten myötä samaan sänkyyn ajauduttiin.Juteltiin ja harrastimme se...tai ei, vaan voisin väittää että rakastelimme!Näitä yhden yön juttuja on keski-ikäisen miehen elämääni mahtunut paljon ja pari pitempääkin suhdetta mutta mitään vastaavaa en aikaisemmin ole kokenut ja nytkään itse seksiin ei liittynyt mitäään erikoista akrobatiaa tai muuta erikoista mutta joku niissä katseissa,kosketuksen lämpö ja jonkinlainen sanoinkuvaamaton yhtenäisyyden tunne sitä en osaa selittää!
Nyt olemme olleet yhdessä jo vuoden ja rakastan häntä enemmän kuin ketään koskaan ja hän on ehdottomasti minun mielestäni kaunein nainen maan päällä!
Sitten teki vaikutuksen "sori mä en jaksa siivota nyt" kun olin tulossa ensimmäistä kertaa käymään ja sisään tultuani mietin, että siivota MITÄ.. en olisi uskonut asuntoa sinkkumiehen kämpäksi, etenkään kun se oli sisustettu tosi hienosti. Siinä kohtaa oli pakko kysyä, että oletko varma että olet hetero xD
Ja kun aamuun asti tuli kahviteltua tuolla ensi vierailulla, teki vaikutuksen myös miehen kohteliaisuus ja herrasmiesmäisyys.
tisseihin,
korviin ja nenään. Mihis sinä?Hyvää hääpäivää!
No se oli
suora vastaus. Itse ihastuin pitkään tummaan mieheen, ulkonäköön siis... Ikävä kyllä. Onneksi kakku ei ollut pelkästään päältä kaunis.Ja kiitos, ikävä on tänään erityisen kova.
Ulkonäköön tietysti
Mihinkäs muuhunkaan? Sehän ensimmäisenä pistää silmiin ennen kuin on edes ehditty moi sanoa. Ja naiselliseen olemukseen. Lopusta sitten piti pikkuhiljaa ottaa selvää. Onneksi ikäviä yllätyksiä ei ole vielä löytynyt.Näinhän se
usein menee. Oliko ulkonäössä jokin tietty asia mihin kiinnitit huomiosi?Hyvää hääpäivää!
Sorppa, viesti ehti lähteä näppiksestä ennen onnitteluja.Niin se ulkonäkö. Oltiin tunnettu jo jokunen kuukausi, mutta en ollut ajatellut asiaa sen enempää. Ensi treffeillä vastaan käveli kuin eri ihminen. Näköjään kampaajalla, meikillä ja vaatteilla saa ihmeitä aikaan, vaikka täällä aina muuta väitetäänkin. ;-)
Kiitos,
tosiaan, kyllä se vaan niin taitaa olla. Harva meistä on täydellisen luonnonkaunis :)Aste-erosta saivartelua
On kuitenkin vissi ero, onko ehostettu vai sotamaalattu. Onko tukka nutturalla vai auki, hame vai kauhtuneet varkut jne... Noh, toki paikka ja tunnelmakin taisi vähän silmiäni sumentaa. ;-)No tuo on
totta. Itseä joskus lähinnä naurattaa nuo sotamaalatut teinitytöt, eräs tuttavarouvakin kertoi, että vanhin tyttärensä meikkaa lisää vasta koulussa, koska äiti ei anna meikata niin paljon. Uskomattominta on, että noita sotamaalauksia näkee myös ihan aikuisilla naisilla.Pääasia on, että kohtasit valittusi,eikö vaan?
Jep
No mihinkäs sinun miehesi sinussa ihastui?Hääpäivänä on hyvä kehua itseään luvan kanssa. ;-)Sen kun tietäisi :D
Olisiko se vaan katsonut, että tuo ei lähde paremman perään haikailemaan :DSe on....
hyvännäköinen pakkaus ja totta puhuakseni mä ensikerran nähdessäni luulin inhoavani sitä. Ainakin mä vittuilin sille ja se mulle ihan täpöillä. Olen sitä miettinyt, että johtuko se siitä, että se seurusteli silloin toisen kanssa.No kuitenkaan en osaa yksilöidä sitä, että mikä siinä viehätti, ruskeat silmät, vai tissit, vai kroppa??? Paketti vaan oli sellainen, että se oli saatava.
Puolisosi
saa olla ylpeä kun kuulee tuon. (Toivottavasti on jo kuullut.)Kyllä mä...
olen sen sille kertonut.Ahaa..
Eli olitko siis mustasukkainen?;) Kärsitkö siis siitä alhaisesta tunteesta jonka olemassaolon miehet yleensä tällä palstalla kieltää;)?Oikein Hyvää
Hääpäivää teille!Ja paljon vuosia lisää..:)Itse ihastuin edellisessä kumppanissani ensimmäiseksi ulkoiseen olemukseen..pitkä,komea mies jolla huikea hymy ja lempeät silmät.Sit kun tutustui niin huumoriin ja luonteeseen..:)
"Jo aikojen alusta ihmiset ovat tunnistaneet todellisen rakkauden silmien säihkeestä."
Paulo Coelho
Kiitos, kiitos,
toivon itsekin, että vuosia olisi paljon jäljellä.Ei oo vielä puoliso.
Siihen miten se on niin kiltti ja rento. Osaa nauraa itelleen ja muille siinä sivussa. Jaksaa katella mun typeriä kiukutteluja rauhallisena. Voisin jatkaa listaa loputtomiin. Ja jos ei ois ulkonäkö miellyttäny ni en ois sitä ekojen treffien jälkeen varmaan tavannu.Miten ihminen voiki rakastaa näin paljon?
Unohtu
siitä omasta unelmoidessa. Mut hyvää hääpäivää! =)Kiitos, ja
ihana kuulla että olet noin rakastunut. Huumorintaju vetoaa minuunkin ;)Ihastuin
ensimmäisenä hänen herkkyyteensä ja kykyynsä keskustella vaikeistakin asioista. Herkkyys yhdistyy vielä jotenkin ainutlaatuisesti henkiseen vahvuuteen ja haluun auttaa muita.Lämpimät onnittelut hääpäivänänne!
Tuommoinen
ominaisuus ihmisessä on hienoa parisuhdetta ajatellen!Kiitos sinulle.
miksi miehesi on ulkomailla?
Onnittelut hääpäivänäsi!Ihastuin kirkkaan sinisiin silmiin vaaleisiin hiuksiin, herttaisuuteen, kiltteyteen ja järkevyyteen vaikka oli minua nuorempi oli silti hyvin kypsä. Joten erilaisen oloinen kuin muut miehet.
Työnsä puolesta
joutuu välillä olemaan. ja kiitos sinullekin.Ihastuin hänessä
Hänen ulkomuotoon enkä vähiten hymyyn.... :)Ensimmäinen mies joka
Mieheni liikuttui kyyneliin tavatessamme. Olimme molemmat n.40 vuotiaita ja hän tiesi heti että minä olin se jonka luokse hän oli ollut matkalla koko ajan. Sama tunne oli minullakin heti.Minulla oli pitkä liitto jo takanapäin ja viisi vuotta yksinoloa siinä välissä. Kaikki sinä aikana tapaamani miehet olivat joko katkeria ex vaimoilleen tai yrittivät tehdä vaikutusta meriiteillään ja omaisuuksillaan. Tämä mies olisi oikeasti voinut olla katkera ex vaimolleen mutta hän halusi katsoa enemmän eteenpäin kuin taaksepäin. Tällä miehellä ei ollut omaisuutta millä pröystäillä. Onneksi niin. Olen varmasti tänä päivänä sata kertaa rikkaampi kuin yksikään keekoilijamiehen vaimo.
Älykkyyteen ja luonteeseen
Kuten olen täällä maininnut, tunsimme 2 vuotta ennen kuin aloimme seurustella (minun aloitteestani). Mies kuulemma kiinnitti huomiota siihen, että tuossapa älykäs nuori nainen, jolla on omia perusteltuja mielipiteitä.Ulkonäköä kumpikin pitää toisarvoisena. "Liikemies ja goottinainen" on vähän hassun näköinen yhdistelmä. Mies pukeutuu nykyisin vapaa-aikanakin kokomustaan, varmaan ottanut minulta vaikutteita. Ai niin, ja haluaa selkään tatuoinnin!
Todella pahan
nimittäin sitä en osaa sanoa mutta:Normaalit sinkkumies-baarissa kuviot ja samoille jatkoille naisen kanssa joka ei ulkoisesti lähimainkaan täyttänyt normejani.Pitkällisen selibaatin jälkeen ei riman korkeus ollut esteenä ja sattumusten myötä samaan sänkyyn ajauduttiin.Juteltiin ja harrastimme se...tai ei, vaan voisin väittää että rakastelimme!Näitä yhden yön juttuja on keski-ikäisen miehen elämääni mahtunut paljon ja pari pitempääkin suhdetta mutta mitään vastaavaa en aikaisemmin ole kokenut ja nytkään itse seksiin ei liittynyt mitäään erikoista akrobatiaa tai muuta erikoista mutta joku niissä katseissa,kosketuksen lämpö ja jonkinlainen sanoinkuvaamaton yhtenäisyyden tunne sitä en osaa selittää!
Nyt olemme olleet yhdessä jo vuoden ja rakastan häntä enemmän kuin ketään koskaan ja hän on ehdottomasti minun mielestäni kaunein nainen maan päällä!
Ulkonäköön ja..
Ensin kiinnitin huomiota hurjan komeaan mieheen.Sitten teki vaikutuksen "sori mä en jaksa siivota nyt" kun olin tulossa ensimmäistä kertaa käymään ja sisään tultuani mietin, että siivota MITÄ.. en olisi uskonut asuntoa sinkkumiehen kämpäksi, etenkään kun se oli sisustettu tosi hienosti. Siinä kohtaa oli pakko kysyä, että oletko varma että olet hetero xD
Ja kun aamuun asti tuli kahviteltua tuolla ensi vierailulla, teki vaikutuksen myös miehen kohteliaisuus ja herrasmiesmäisyys.
Oih <3
Ihastuin
hänen älykkyyteensä, hyvään itsetuntoonsa, sosiaalisuuteensa ja miehekkyyteensä. Ja hän osasi mielettömät määrät runoja ulkoa!