Mitä tiedätte kreationistista nimeltä Mike (Michael?) Story?
TV7:n Sytkäri-ohjelmassa viime viikolla hän kertoi olevansa englantilainen entinen upporikas pörssihai, mutta toisaalla esiintyy tohtorina ja biologina. Haluaisin tietää missä hän on väitellyt tohtoriksi!
Olisipa mukava kuulla mielipiteitänne miehestä.
Satusetä.
Mike Story
4
1095
Vastaukset
- Yx tuttu
Tiedän Mike Storyn taustaa sen verran, että hän on suorittanut anglikaanikirkon teologian tutkinnon. Hän on myös ollut Englannin ylähuoneen jäsen. Biologina hän on mielestäni vain itseoppinut. Hän on syntyisin skotlantilaisesta aatelissuvusta.
- erkki the merkki
Katsoin tämän filminpätkän: http://www.tv7.fi/vod/player.html?file=sytkari-046-w.MP4&dir=sytkari
Uskomatonta potaskaa! Että kun aurinko menettää 4000 miljoonaa tonnia sekunnissa, aurinko on ollut 100 000 vuotta sitten liian suuri jotta maapallo olisi voinut olla olemassa. Mutta: koska auringon massa on tällä hetkellä 1,9891×10^30 kg, tuo 4000 miljoonaa tonnia lisäisi 5 miljardissa vuodessa taaksepäin auringon massaa VAIN alle 5%.
Lisäksi tyyppi selittää miten ei saa olettaa mitään, mutta itse olettaa että valon nopeus ja radioaktiivisen hajoamisen nopeus on muuttunut n. miljardikertaisesti :) - LauriT
Äijä on aivan sekaisin. Kuulema CO2 on vain hyväksi ja ilmastonmuutos on vain huijausta.
Ilmaston muutoksen ja CO2:n suhteen mitkä ovat rajasi, että tunnustaudut otsikkosi mukaiseksi? Jos siis kyseiset tekijät menettävät vaikkapa 50% merkityksestään (ihmisperäisen CO2:n oletettu vaikutus/osuus ilmastonmuutokseen vähenee nykyisin esitetyistä ICPP:n (tai muu yleisen lähteen) arvoista 50% ja samoin ilmastonlämpiämisennusteet alenevat 50%, niin oletko vaihtamassa noilla rajoilla titteliä itsellesi? Jos et, niin mitkä ovat rajasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435