Ihannenaiseni vol 2

MonstersBall

Jos naiselle on keskeistä seuraavat asiat niin ei ole minun nainen:
jooga, karaoke, blondit hiukset, tanssiminen, matkustelu, Bacardi Breezer, aerobic, Cosmopolitan, Salkkarit, Vin Diesel, shoppailu, paneminen, Sedulat, Täydelliset naiset, Anastacia, NRJ, tupakka, meikit, solarium, FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä, biletys, kavereiden kaa hengailu, laskettelu, uinti.

Seuraavanlainen saattaisi vaikka ollakin:
luonto, metsä, tummat hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, Tuli&Savu, elokuvat, kirpputorit, pehmolelujen keräily, South Park, taiteet, Beethoven, jazz, mökitys, maalaaminen, yksinäisyys, Groove FM, tennis, shakki, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä.

Kumpaan kategoriaan SINÄ enemmän kuulut?

274

55868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muusatar

      Olen ryhmässä Bluesnaisten taustahävikki-osasto.Pelauduin sisälle piireihin,ja menetin rytmitajuni sekä bassotajuntani.

      Olen: mentaalisesti hiusväritön/moniväriCasting-tykkään kirjoittelemisesta,väsään novellikokoelmaa-hoikka-käytän eestiläistä toimistotyyliä-rakastan kevyesti menevää musiikkia-luen lehtiä-suunnittelen kesäksi Hangon lomaa-luonteeltani individualistinen,sopeutuvainen,hullunhauska-ihannemieheni on säyseä,söpö mutta rehellinen.

      • MonstersBall

        Mites olis tossa viikonloppuna? Tuu mun luo kuuntelemaan David Hasselhoffin lp:tä.


      • Wau!


      • puhuva auto
        MonstersBall kirjoitti:

        Mites olis tossa viikonloppuna? Tuu mun luo kuuntelemaan David Hasselhoffin lp:tä.

        kyllä oli lapsellinen avaus eikö muuta voi keskustella haluakko sen naisen koiralla vai kanilla tai marsulla tai kissalla niitä on nua palstat täynnä ja idiootit vielä niiten kuviakin sinne laittavat no toki mulle parempi nii saa haistataa heti pitkät koiran...


      • jee
        puhuva auto kirjoitti:

        kyllä oli lapsellinen avaus eikö muuta voi keskustella haluakko sen naisen koiralla vai kanilla tai marsulla tai kissalla niitä on nua palstat täynnä ja idiootit vielä niiten kuviakin sinne laittavat no toki mulle parempi nii saa haistataa heti pitkät koiran...

        on volvo ja tilillä 5000000€ ni nainenkin näyttää kauniilta


      • Miesten laatima
        jee kirjoitti:

        on volvo ja tilillä 5000000€ ni nainenkin näyttää kauniilta

        ..naisille: http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1666.0.html


    • <<<<

      rento.kaunis.seksikäs.upea.

      • Omistaa panimon


      • Jussi__777
        Dom-Oudart kirjoitti:

        Omistaa panimon

        puhut sää.


      • minä vaan...

        rehellinen,raitis,luotettava,rehti,huumurintajuinen,ahkera,hyvät käytös tavat,käytännön mies,romanttinen,avoin,positiivinen,hellä,rakastava,urheilullinen,terveelliset elämän tavat,luonnollinen,symppis,siisti,hyvän ja terveellisen ruuan ystävä ja mitä muuta??? siis kunnon mies!!! voi niitä on harvassa :(


      • minä vaan...
        minä vaan... kirjoitti:

        rehellinen,raitis,luotettava,rehti,huumurintajuinen,ahkera,hyvät käytös tavat,käytännön mies,romanttinen,avoin,positiivinen,hellä,rakastava,urheilullinen,terveelliset elämän tavat,luonnollinen,symppis,siisti,hyvän ja terveellisen ruuan ystävä ja mitä muuta??? siis kunnon mies!!! voi niitä on harvassa :(

        huom!!!!! aika tärkein unohtui tosta listasta, siis hyvänluontonen... sillä pääsee jo aika pitkälle ei aina tartte riidellä :))))


      • nainen lähes 50-v
        minä vaan... kirjoitti:

        rehellinen,raitis,luotettava,rehti,huumurintajuinen,ahkera,hyvät käytös tavat,käytännön mies,romanttinen,avoin,positiivinen,hellä,rakastava,urheilullinen,terveelliset elämän tavat,luonnollinen,symppis,siisti,hyvän ja terveellisen ruuan ystävä ja mitä muuta??? siis kunnon mies!!! voi niitä on harvassa :(

        ... löytänyt just tuollaisen ja myöskin hyväluontoisen. Täältä suomi24-treffifoorumista. Jonkin aikaa täytyi etsiskellä ja monta kirjettä kirjoittaa, mut on niitä olemassa.


    • <<<

      eläinrakas,kaunis,seksikäs.autohullu.autoharrastaja < Mb.Ford.usa-autot.Itäautot.Mersut.prätkät ja 1966-1972 Vuosien Usa-autot ja Hääautonamme Olisi 1967 Barracuda ja Kaverini jannen Hääautona 1968 dodge dart ja sitten Kolmannen kaverini Harrin Hääautona 1969 Porsche 911

      • kaks kaveria

        vai kaverisi Janne ja kolmas kaverisi Harri, eikös siinä oo vasta kaks ;D missifani.........


      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        ELÄINRAKAS.SEKSIKÄS.MIESTÄÄN TUKEVA.EI MIKÄÄN HISSUKKA TAI ARMEIJAMAINEN.TEMPERAMENTTINEN.SEKSIKÄS.VÄRIKÄS.PERSOONALLINEN JA SELLAINEN TAVALLINEN NAINEN < JOKA OLISI SELLAINEN NAINEN VAAN JA SELLAINEN AUTOHULLU.PRÄTKÄHULLU.LÄTKÄHULLU NAINEN JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOLLA OLISI 44 25-69 LP LEVYN KOKOELMA < MARKKU ARO OLLAAN LÄHEKKÄIN MARKKU ARO DANIELA MARKKU ARO OMA KULTASEIN HURRIGANES CRAZY DAYS HURRIGANES CRAZY DAYS HURRIGANES HURRYGAMES FINNHITS 1 JA 2 LP FINNHITS 2 JA 3 LP FINNHITS 3 JA 4 LP FINNHITS 4 JA 5 LP FINNHITS 5 JA 6 LP HUIPULLA 1 LP HUIPULLA 2 LP HUIPULLA 3 LP HUIPULLA 4 LP BEATLES LP BEATLES LP JUHANI MARKOLA RAKKAUDEN AAMU C-KASETTI JUHANI MARKOLA VOITKO UNOHTAA LP JUHANI MARKOLA VOITKO UNOHTAA LP JUHANI MARKOLA RAKKAUDEN AAMU LP MARKKU ARO OLLAAN LÄHEKKÄIN LP MARKKU ARO OLLAAN LÄHEKKÄIN LP MATTI JA TEPPO CARA MIA LP MATTI JA TEPPO CARA MIA LP HURRIGANES ROADRUNNER LP CREAM WHITE ROOM LP MARKKU ARO OLLAAN LÄHEKKÄIN LP KESÄHITIT 1 LP KESÄHITIT 2 LP NISA SORAYA LP MARKKU ARO MUN SUOTHAN TULLA VIEREES SUN LP ALAN SORENTI LP ALAN SORENTI LP MEIJU SUVAS LP EINO GRÖN LP FREDERIK ALTA POIS LP JA SITTEN C-KASETTEINA MM TAISKA VILLI VAPAUDEN KAIPUU MARKKU ARO OLLAAN LÄHEKKÄIN MARKKU ARO FREDERIK TSINGS KHAN FREDERIK TSINGS KHAN KESÄHITIT 1 KESÄHITIT 2 IRWIN GOODMAN RENTUN RUUSU MARKKU ARO LP V 1969 MATTI JA TEPPO KISSANKULTAA LP 28 PARASTA FREDERIK LP OLEN DRACULA FREDERIK LP HURRYGAMES LP HURRIGANES NAPPULADISCO LP


    • unelma-

      Tummat hiukset(kesällä laitan punaseks),
      juoksu,pyöräily,rullaluistelu,jooga,venyttely,ratsastus.
      Biletys ja tanssiminen,juominen(runsaasti),sekstailu(runsaasti).
      Rock,hevi,rap ja regee,joskus jazz.
      Gina,hm,stokka ja kirpparit.
      Ei ollenkaan mitään naamakirjoja,luonnossa parhaat ystävät,eikä oikeestaan oo ees kavereita.
      Eläimet ja samoilu luonnossa,telttailu,matkailu..
      Syvälliset jutut ja sekot,härskit ajatukset.

    • blondi joo

      Onko se että blondit hiukset on tuolla negatiivisella listalla jokin stereotypia että blondeihin liittyvät kyseisen tyyppiset elämäntavat? Jos on niin miksi?

      t. Blondi joka sopii 12 kohtaan tokalta listalta, muttei ekalta listalta yhteenkään lukuunottamatta hiusten väriä.

      • MonstersBall

        Tarkoitin että blondatut hiukset. Sikäli stereotypia siis on taustalla, että jos on blondatut hiukset niin sitten varmaan niitä monia muitakin asioita tekee.

        Nähdäänkö viikonloppuna?


      • mukavaa ennenkaikkea
        MonstersBall kirjoitti:

        Tarkoitin että blondatut hiukset. Sikäli stereotypia siis on taustalla, että jos on blondatut hiukset niin sitten varmaan niitä monia muitakin asioita tekee.

        Nähdäänkö viikonloppuna?

        No ei todella nähdä. Jatka sinä haaveilemista.


      • blondi joo
        MonstersBall kirjoitti:

        Tarkoitin että blondatut hiukset. Sikäli stereotypia siis on taustalla, että jos on blondatut hiukset niin sitten varmaan niitä monia muitakin asioita tekee.

        Nähdäänkö viikonloppuna?

        no mullakin on kyllä blondatut hiukset, omat hiukset on maantienväriset. Tästä palstasta on tullut ilmeisesti treffipalsta ja näköjään muut vastailee toisten puolesta.


      • blondi täälläkin

        Aivan samaa mieltä. Koska olen blondi, olen tyhmä? Koska minulla on suuret rinnat, olen tyhmä?

        Aloittajassa ei ole muuta vikaa kuin ymmärryksen puute siitä ettei se, ketä sinä haet, koskaan vastaa sinulle listaustesi perusteella. Hän vain lukee, kiinnostuu hetken ja katoaa ulottuviltasi.


      • MonstersBall
        blondi täälläkin kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Koska olen blondi, olen tyhmä? Koska minulla on suuret rinnat, olen tyhmä?

        Aloittajassa ei ole muuta vikaa kuin ymmärryksen puute siitä ettei se, ketä sinä haet, koskaan vastaa sinulle listaustesi perusteella. Hän vain lukee, kiinnostuu hetken ja katoaa ulottuviltasi.

        Jos nainen luettelee 10 ominaisuutta joita tahtoo miehessä olevan, ja jossain miehessä on 9 niistä, niin mitenköhän on, vastaako mies?

        Usein mies vastaa vaikka hänessä olisi niistä 10 ominaisuudesta vain 4. Tai vähemmänkin.

        Miksei naiset voisi toimia samoin?

        Miksei naiset voisi kiinnostua helpommin?

        Ei kehtaa siihenkään ruveta että kuvan tunkee mukaan. Ei ole kiva tietää ketkä niistä 20:stä eivät olisi vastanneet pelkän tekstin perusteella. Hiukan vainoharhainen olo siis. "Ketkä 2-3 näistä ovat sellaisia jotka kiinnostuivat minusta jo sisäisten asioiden perusteella..?"

        Ja suuret rinnat muuten kuuluisi siihen jälkimmäiseen listaan. Pehmolelujen ja kahvin väliin.


      • öldkhas

        "Onko se että blondit hiukset on tuolla negatiivisella listalla jokin stereotypia että blondeihin liittyvät kyseisen tyyppiset elämäntavat?" Jos se olisi niin, sitten muita kohtia ei olisi tarvinnut edes luetella. Ap mitä ilmeisemmin ei vaan tykkää vaaleista hiuksista eikä monista muistakaan asioista, mitä siitä? Ei kaikkien tarvitse kaikkia kaikella tavalla miellyttää. Tuskin sinäkään olisit kiinnostunut miehestä, jolle pelkkä hiusten vaalea väri olisi jo turn-off?


      • hammastahnatuupia puristaa
        MonstersBall kirjoitti:

        Tarkoitin että blondatut hiukset. Sikäli stereotypia siis on taustalla, että jos on blondatut hiukset niin sitten varmaan niitä monia muitakin asioita tekee.

        Nähdäänkö viikonloppuna?

        ja entäs wc paperirullan juoksu suunta kumminkopäin.Pitääkö tään naisen osallisua kotitöihin vai teetkö kaiken itse.


      • Jussi__777
        blondi täälläkin kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Koska olen blondi, olen tyhmä? Koska minulla on suuret rinnat, olen tyhmä?

        Aloittajassa ei ole muuta vikaa kuin ymmärryksen puute siitä ettei se, ketä sinä haet, koskaan vastaa sinulle listaustesi perusteella. Hän vain lukee, kiinnostuu hetken ja katoaa ulottuviltasi.

        isot rinnat korvaa tohtorin tutkinnon. Taikka tarkemmin sanottuna parikin, vaihtasin heti kaks miespuolista tohtorituttuu yhtee isorintaseen blondii.


      • MonstersBall
        öldkhas kirjoitti:

        "Onko se että blondit hiukset on tuolla negatiivisella listalla jokin stereotypia että blondeihin liittyvät kyseisen tyyppiset elämäntavat?" Jos se olisi niin, sitten muita kohtia ei olisi tarvinnut edes luetella. Ap mitä ilmeisemmin ei vaan tykkää vaaleista hiuksista eikä monista muistakaan asioista, mitä siitä? Ei kaikkien tarvitse kaikkia kaikella tavalla miellyttää. Tuskin sinäkään olisit kiinnostunut miehestä, jolle pelkkä hiusten vaalea väri olisi jo turn-off?

        Ei jostain asiasta tee negatiivista tai surkeaa se että minä en siitä satu pitämään. Ihannenaiseni nyt vaan on useimmiten ollut tummahiuksista sorttia. Miksei minulla saisi olla edes 1 ulkonäköön liittyvä kohta ihannekumppanini listassa..? Useimmilla on 6 kohtaa joista 4 liittyy ulkonäköön... Ja miksi naisia suututtaa niin paljon että he ovat muuten sellaisia mitä joku tuntematon nettipalstalainen etsii, mutta hiustenväri sattuukin olemaan "väärä"? Tuntuu kuin naisilla olisi tarve kelvata jokaiselle, jokaisen ominaisuutensa puolesta... Pidän vaaleahiuksisista naisista 200%. Tummahiuksisista naisista pidän 208%. Naisesta jolla on tummat hiukset mutta värjää ne blondeiksi.. Sellaisesta pidän 14%.


      • Virya
        blondi joo kirjoitti:

        no mullakin on kyllä blondatut hiukset, omat hiukset on maantienväriset. Tästä palstasta on tullut ilmeisesti treffipalsta ja näköjään muut vastailee toisten puolesta.

        Vaan asfalttitukkia. Siitä johtuu tämä mieletön hiusvärien suosio. Ja parturi-kampaajat rikastuu...


    • Ai naista ei sais kiinnostaa paneminen?! Mitä vit...?!

      Ystävää tai maksimissaan platonista suhdetta sä haet. Koska selvästikkin naisen seksuaalisuus pelottaa ja ahdistaa sua..

      Mistäköhän moinen johtuu..?!

      • Jonka on pidettävä

        kulissia yllä.


      • Jonka on pidettävä kirjoitti:

        kulissia yllä.

        ..herra on pitkässä parisuhteessa elävä hetero jolle seksi maistuu!

        En voisi ikinä edes harkita sellasta naista kumppaniks jolle seksi ei ole tärkeä osa parisuhdetta...onneksi olen jo löytänyt sen paremman puoliskoni! =)


      • MonstersBall

        Ja toivottavasti kiinnostaakin. Niin kiinnostaa minuakin. Mutta ei se tällä hetkellä lukeudu kuvioihini. Koska en ole suhteessa. Enkä harrasta irtosuhteita enkä huoria.

        Ja naiselta odotan samaa tässä suhteessa.

        En etsi naista joka harrastaa sinkkuilua&biletystä, johon siis kuuluu Seduloissa pörrääminen irtoseksikarkkien perässä jne...


      • MAdam
        MonstersBall kirjoitti:

        Ja toivottavasti kiinnostaakin. Niin kiinnostaa minuakin. Mutta ei se tällä hetkellä lukeudu kuvioihini. Koska en ole suhteessa. Enkä harrasta irtosuhteita enkä huoria.

        Ja naiselta odotan samaa tässä suhteessa.

        En etsi naista joka harrastaa sinkkuilua&biletystä, johon siis kuuluu Seduloissa pörrääminen irtoseksikarkkien perässä jne...

        Hankalaa vaan löytää tuollaista naista, jota kiinnostaa yksinäisyys ja seksittömyys. Kun sellainen nainen ei edes halua miestä tai seuraa.


      • ihminen oikein

        oot jos edes oot sellane?


      • ihminen oikein kirjoitti:

        oot jos edes oot sellane?

        ..joka tietää mitä haluaa, eikä koe omaa tai muiden seksuaalisuutta uhkana! Sä?


      • demano
        MAdam kirjoitti:

        Hankalaa vaan löytää tuollaista naista, jota kiinnostaa yksinäisyys ja seksittömyys. Kun sellainen nainen ei edes halua miestä tai seuraa.

        sellasia naisia on pilvin pimein jotka ovat saaneet irtosuhteista tarpeekseen,jotka haluavat odottaa kunnes löytävät kunnon suhteen,jotain pientä säätöö ehkä mutta kyllä kolmekymppisenä sinkkuna alkaa jo irtosuhteet puuduttamaan,että sellasta...


      • MonstersBall
        demano kirjoitti:

        sellasia naisia on pilvin pimein jotka ovat saaneet irtosuhteista tarpeekseen,jotka haluavat odottaa kunnes löytävät kunnon suhteen,jotain pientä säätöö ehkä mutta kyllä kolmekymppisenä sinkkuna alkaa jo irtosuhteet puuduttamaan,että sellasta...

        En halua naista joka on saanut irtosuhteista tarpeekseen, tai jota puuduttaa irtosuhteet. Sehän kertoo että irtosuhteita on harrastettu 10-200 kertaa. Ja harva mies tuollaista naista haluaa. Tosin voihan joku nainen saada jo yhdestä irtosuhde-kerrasta tarpeekseen. Mutta enemmän kiinnostaa nainen joka jo ennen sitä yhtä kokemusta tietää että muunlaiset asiat kiinnostavat. On se mahdollista tietää ja tuntea noin.


      • MAdam
        MonstersBall kirjoitti:

        En halua naista joka on saanut irtosuhteista tarpeekseen, tai jota puuduttaa irtosuhteet. Sehän kertoo että irtosuhteita on harrastettu 10-200 kertaa. Ja harva mies tuollaista naista haluaa. Tosin voihan joku nainen saada jo yhdestä irtosuhde-kerrasta tarpeekseen. Mutta enemmän kiinnostaa nainen joka jo ennen sitä yhtä kokemusta tietää että muunlaiset asiat kiinnostavat. On se mahdollista tietää ja tuntea noin.

        Kukahan tässä on idiootti. Jos kiinnostuksen kohteena on yksinäisyys, et tiedä mitä se tarkoittaa...kannattaa varmaan katsoa sen merkitys sanakirjasta. Mä en kehtaisi tehdä listaa, mistä mies saa olla kiinnostunut tai mitä hän ei ole saanut kokea. Kun joku ihminen kolahtaa, se vaan kolahtaa ja jos silloin rupeaa tuijottamaan jotain listaa, niin onnea vain!


      • Hyvin voi löytyä.
        MAdam kirjoitti:

        Hankalaa vaan löytää tuollaista naista, jota kiinnostaa yksinäisyys ja seksittömyys. Kun sellainen nainen ei edes halua miestä tai seuraa.

        Se on vain plussaa jos ei heti ensimmäisenä alleviivata että seksi tärkeää, se on kuitenkin luonnollinen osa jos sinne asti päästään, ja yksinäisyys, moni nauttii juuri yksinäisyydestä ja luonnosta enemmän kuin pyöriä bilettämässä.


      • MonsterBall
        MAdam kirjoitti:

        Kukahan tässä on idiootti. Jos kiinnostuksen kohteena on yksinäisyys, et tiedä mitä se tarkoittaa...kannattaa varmaan katsoa sen merkitys sanakirjasta. Mä en kehtaisi tehdä listaa, mistä mies saa olla kiinnostunut tai mitä hän ei ole saanut kokea. Kun joku ihminen kolahtaa, se vaan kolahtaa ja jos silloin rupeaa tuijottamaan jotain listaa, niin onnea vain!

        Minä en sinua idiootiksi sanonut vaan tuo toinen. Mutta tajuatko miten hölmö olisi laittaa tänne palstalle viesti jossa Ihannenaista kuvataan näin: kolahdat minuun. Kyllä sitä jotenkin voi yrittää kuvailla millainen ehkä ei kolahda ja millainen varmaan kolahtaa. Kyllä minä sen suurinpiirtein tiedän, mm kokemukseen pohjautuen. Netissä ja tietokoneissa ei myöskään ole mitään anturia jonka kautta ihmiset voisivat testata sähköjohtoja pitkin toimiiko heidän kemiat, vaan yhteensoveltuvuutta pitää arvioida jotenkin toisin, ennen livetilanteita. Ja key wordit on ihan hyvä keino siihen. Ja itse en halua suhdetta joka perustuu sille että vain kolahti. Tai edes "rakkautta" joka perustuu siihen että "vaan rakastui". Kyllä siinä pitää olla jotain minkä voi järjelläkin selittää. "En minä tiedä miksi olemme yhdessä tai mitä näemme toisissamme tai miksi sovimme yhteen, me vain rakastamme toisiamme ja näin on hyvä". Tuollainen "rakkaus" kuulostaa vain aivokemialliselta. Eli alkuhuumalta, joka kyllä pian lakkaa. Kai nainen sitä helpommin kosahtaa mitä paremmalta hän ihan vain jo paperillakin (siis jos täällä jollain on nettimonitori paperimassasta valmistettua) tuntuu..


      • MAdam
        MonsterBall kirjoitti:

        Minä en sinua idiootiksi sanonut vaan tuo toinen. Mutta tajuatko miten hölmö olisi laittaa tänne palstalle viesti jossa Ihannenaista kuvataan näin: kolahdat minuun. Kyllä sitä jotenkin voi yrittää kuvailla millainen ehkä ei kolahda ja millainen varmaan kolahtaa. Kyllä minä sen suurinpiirtein tiedän, mm kokemukseen pohjautuen. Netissä ja tietokoneissa ei myöskään ole mitään anturia jonka kautta ihmiset voisivat testata sähköjohtoja pitkin toimiiko heidän kemiat, vaan yhteensoveltuvuutta pitää arvioida jotenkin toisin, ennen livetilanteita. Ja key wordit on ihan hyvä keino siihen. Ja itse en halua suhdetta joka perustuu sille että vain kolahti. Tai edes "rakkautta" joka perustuu siihen että "vaan rakastui". Kyllä siinä pitää olla jotain minkä voi järjelläkin selittää. "En minä tiedä miksi olemme yhdessä tai mitä näemme toisissamme tai miksi sovimme yhteen, me vain rakastamme toisiamme ja näin on hyvä". Tuollainen "rakkaus" kuulostaa vain aivokemialliselta. Eli alkuhuumalta, joka kyllä pian lakkaa. Kai nainen sitä helpommin kosahtaa mitä paremmalta hän ihan vain jo paperillakin (siis jos täällä jollain on nettimonitori paperimassasta valmistettua) tuntuu..

        Kerran tiedät mitä haluat niin miksi edes täältä sitä etsit tai julistat omaa mielipidettäsi? Vai oliko tämä kannanottosi siihen mikä on oikeanlainen nainen ja mikä huono nainen. Kukaan nainenkaan ei tuolla ihannemies -palstalla motkota näin akkamaisesti, että mitä mies ei saa tehdä...lähinnä esitetään toivomuksia, millainen olisi ihanne. Sun lähestymistapa on negatiivinen ja esitätä asiat siten mitä ei saa olla tai tehdä...ja on sitä varmaan yleisestikin elämässä eli toteat asiat negaation kautta.


      • MonstersBall
        MAdam kirjoitti:

        Kerran tiedät mitä haluat niin miksi edes täältä sitä etsit tai julistat omaa mielipidettäsi? Vai oliko tämä kannanottosi siihen mikä on oikeanlainen nainen ja mikä huono nainen. Kukaan nainenkaan ei tuolla ihannemies -palstalla motkota näin akkamaisesti, että mitä mies ei saa tehdä...lähinnä esitetään toivomuksia, millainen olisi ihanne. Sun lähestymistapa on negatiivinen ja esitätä asiat siten mitä ei saa olla tai tehdä...ja on sitä varmaan yleisestikin elämässä eli toteat asiat negaation kautta.

        Kuvailen omanlaistani naista, ja ei omanlaistani naista. En kuvaile oikeaa ja väärää ja pahaa ja huonoa ja syntistä jne. Ei a-kohta ole vittuilua sinulle. Henkilökohtaista tai henkilökohdatonta. Ei minun unelmien ja ihanteiden tarkoitus ole loukata sinua... En listaa mitä saa tehdä ja mitä ei. Ei sitä saa-verbiä viestissäni ole. Ei se että kuvassa on myös varjoja tarkoita että kuva olisi huonompi. Se vaan lisää kontrastia ja kuvan tunnelmaa. Se tekee siitä monipuolisemman. Mä vaan väänsin rautalangasta mitä haen. Ja se rautalanka on se että laitoin myös "vastakohdan" mukaan. Se on sama kuin nainen laittaa että: et ole tällainen: huumorintajuton olet tällainen: huumorintajuinen jne. Minun vastakohdat vaan on hiukan epäselvempiä ja provosoivampia. Tuskin olisit tuolla naiselle valittanut että olet negatiivinen... Itse teen noita asioita: karaoke (en ole koskaan karaokessa laulanut mutta singstarissa kyllä 2 kertaa) tanssiminen (1-2 kertaa vuodessa baarissa, usein yksin kotona) matkustelu (1-2 kertaa vuodessa kotimaassa tai ulkomailla) Bacardi Breezer (2v sitten taisin viimeksi juoda) Cosmopolitan (vuoden sisällä olen noin 5 kertaa selannut, joskus melko tarkastikin) Salkkarit (noin 10 videota Youtubesta vuoden sisällä katsonut, ja telkkarista ehkä yhteensä tunnin) Vin Diesel (Riddickin aikakirjaa yritin katsoa muutaman minsan) shoppailu (3-4 kertaa vaatealennuksia kiertänyt vuoden sisällä, joulualessa myös pari kertaa) Sedulat (eräässä Sedun omistamassa paikassa 2 kertaa käynyt vuoden sisällä) Täydelliset naiset (erästä jaksoa katsoin 5 minsaa joskus kesällä) Anastacia (joskus katsoin musavideon melkein kokonaan Voicelta) NRJ (noin 10% ajasta jonka kuuntelen radiota kuuntelen tätä, tosin kuuntelen radiota hyvin harvoin) tupakka (3-4 tupakkaa polttanut vuoden sisällä, kaikki samana iltana) meikit (1-2 kertaa naispuolinen kaveri vuoden sisällä meikannut minua vähän kun on halunnut) kavereiden kaa hengailu (ehkä pari kertaa ollut lähellä pelkkää hengailua vuoden sisällä, katon tuijottamista jne, eipä ollut parempaakaan tekemistä oikein) uinti (10v sisällä olen uinut kerran, juhannuksena, järvessä, saunan jälkeen) Kuten noista huomaa niin ei nuo asiat minulle kovin keskeisiä ole. Ei mitään 100% kieltoja tai vastustamisia minulla siis ole noita asioita kohtaan, kyllä sen varmaan tajuaa kunhan lukee ajatuksella sen viestin, ja ymmärtää mitä sana "keskeinen" tarkoittaa. Ja nyt voit sitten laittaa viestin että "Miksi kiellät naisilta asiat joita itsekin teet..." ;]


      • MAdam
        MonstersBall kirjoitti:

        Kuvailen omanlaistani naista, ja ei omanlaistani naista. En kuvaile oikeaa ja väärää ja pahaa ja huonoa ja syntistä jne. Ei a-kohta ole vittuilua sinulle. Henkilökohtaista tai henkilökohdatonta. Ei minun unelmien ja ihanteiden tarkoitus ole loukata sinua... En listaa mitä saa tehdä ja mitä ei. Ei sitä saa-verbiä viestissäni ole. Ei se että kuvassa on myös varjoja tarkoita että kuva olisi huonompi. Se vaan lisää kontrastia ja kuvan tunnelmaa. Se tekee siitä monipuolisemman. Mä vaan väänsin rautalangasta mitä haen. Ja se rautalanka on se että laitoin myös "vastakohdan" mukaan. Se on sama kuin nainen laittaa että: et ole tällainen: huumorintajuton olet tällainen: huumorintajuinen jne. Minun vastakohdat vaan on hiukan epäselvempiä ja provosoivampia. Tuskin olisit tuolla naiselle valittanut että olet negatiivinen... Itse teen noita asioita: karaoke (en ole koskaan karaokessa laulanut mutta singstarissa kyllä 2 kertaa) tanssiminen (1-2 kertaa vuodessa baarissa, usein yksin kotona) matkustelu (1-2 kertaa vuodessa kotimaassa tai ulkomailla) Bacardi Breezer (2v sitten taisin viimeksi juoda) Cosmopolitan (vuoden sisällä olen noin 5 kertaa selannut, joskus melko tarkastikin) Salkkarit (noin 10 videota Youtubesta vuoden sisällä katsonut, ja telkkarista ehkä yhteensä tunnin) Vin Diesel (Riddickin aikakirjaa yritin katsoa muutaman minsan) shoppailu (3-4 kertaa vaatealennuksia kiertänyt vuoden sisällä, joulualessa myös pari kertaa) Sedulat (eräässä Sedun omistamassa paikassa 2 kertaa käynyt vuoden sisällä) Täydelliset naiset (erästä jaksoa katsoin 5 minsaa joskus kesällä) Anastacia (joskus katsoin musavideon melkein kokonaan Voicelta) NRJ (noin 10% ajasta jonka kuuntelen radiota kuuntelen tätä, tosin kuuntelen radiota hyvin harvoin) tupakka (3-4 tupakkaa polttanut vuoden sisällä, kaikki samana iltana) meikit (1-2 kertaa naispuolinen kaveri vuoden sisällä meikannut minua vähän kun on halunnut) kavereiden kaa hengailu (ehkä pari kertaa ollut lähellä pelkkää hengailua vuoden sisällä, katon tuijottamista jne, eipä ollut parempaakaan tekemistä oikein) uinti (10v sisällä olen uinut kerran, juhannuksena, järvessä, saunan jälkeen) Kuten noista huomaa niin ei nuo asiat minulle kovin keskeisiä ole. Ei mitään 100% kieltoja tai vastustamisia minulla siis ole noita asioita kohtaan, kyllä sen varmaan tajuaa kunhan lukee ajatuksella sen viestin, ja ymmärtää mitä sana "keskeinen" tarkoittaa. Ja nyt voit sitten laittaa viestin että "Miksi kiellät naisilta asiat joita itsekin teet..." ;]

        Tykkäätkö jumittaa kotona ja katsoa South Parkia? Kun kiinnostus matkusteluunkin on negatiivinen piirre? Mikähän on sun mielestä matkustelun vastakohta? Yksinäisyyskö? En todellakaan ota itseeni noista sun listoista. Mua kiinnostaa molemmista montakin asiaa, enkä ajattele että toinen sulkee toisen pois. Ihmettelen vain, että kuinka susta on tullut noin rajoittuneesti ajatteleva ja juuri negatiivinen.


      • __-----o
        MonstersBall kirjoitti:

        Ja toivottavasti kiinnostaakin. Niin kiinnostaa minuakin. Mutta ei se tällä hetkellä lukeudu kuvioihini. Koska en ole suhteessa. Enkä harrasta irtosuhteita enkä huoria.

        Ja naiselta odotan samaa tässä suhteessa.

        En etsi naista joka harrastaa sinkkuilua&biletystä, johon siis kuuluu Seduloissa pörrääminen irtoseksikarkkien perässä jne...

        Juu oli ihan pakko kommentoida tähän kinasteluun.. Siis itse arvostan sitä että seksi kuuluu seurusteluun. Irtosuhteista ei saa kuin pahan mielen enkä halua olla mikään tyydytys kalu jollekin tuntemattomalle. Joten kyllä tällaisia naisia maailmasta löytyy jotka eivät irtosuhteita harrasta. Ja joita kyllä muuten puuhastelu kiinnostaa sen oman ihmisen kanssa. Mielestäni on vaan ihana torjua seksin himoisia miehiä ympäriltä. Joten ei todellakaan ole kyse siitä ettenkö kelpaisi miehille:D Onnea etsintään! Se on sitten ihanaa löytää joskus se ihminen jota voi rakastaa eikä tarvitse miettiä kuinka monta miestä/naista hän on käynyt läpi. Eihän omaa rakastaan ole kivaa jakaa muiden kanssa:D


      • MonstersBall
        MAdam kirjoitti:

        Tykkäätkö jumittaa kotona ja katsoa South Parkia? Kun kiinnostus matkusteluunkin on negatiivinen piirre? Mikähän on sun mielestä matkustelun vastakohta? Yksinäisyyskö? En todellakaan ota itseeni noista sun listoista. Mua kiinnostaa molemmista montakin asiaa, enkä ajattele että toinen sulkee toisen pois. Ihmettelen vain, että kuinka susta on tullut noin rajoittuneesti ajatteleva ja juuri negatiivinen.

        Kiinnostus matkusteluun ei ole negatiivinen piirre. 90% naisista pitää matkustelusta tosi paljon. Joten matkustelusta pitäminen ei ole mikään yksilöivä piirre Ihannenaisessa. Nainen jolle matkustelu ei ole keskeistä, poikkeaakin jo hiukan 90% naisista, ja tuollaisen voisikin mainita. Matkustelun vastakohta on että hakee kokemuksia muualta, ja käyttää sen 300-500 euroa Suomessa. Mökillä olemisen tuohon laitoin matkustelun "vastakohdaksi". Ja metsän, sillähän tarkoitin Suomen metsää. Ja luonnon, sillä tarkoitin Suomen luontoa. South Parkia tulee viikossa Neloselta 2 jaksoa, joiden yhteiskesto on noin 44 minsaa. Useimmat matkustelevat käy kahdella viikon matkalla vuodessa, ja loput 50 viikkoa tuijottavat telkkaria 4-6 tuntia päivässä. Tanssii tähtien kanssa, Salkkarit, Täydelliset naiset, ja muita kökkösarjoja. Ei matkustelu tarkoita sitä etteikö olisi jumittava ihminen. Mutta kyllähän sen ymmärtää että hiukan lomaa välillä kaipaa siitä telkkarista.


    • mieluusti!

      Ja naamakirjaa en omista lainkaan.


      Mutta ei hätää, en halua sinua, enkä olla sinun ihanteesi.

      Minun ihanteeni ei luettele minulle minkälainen minä saan olla.

    • StippaS

      Salainen agentti tuplatippa astuu kissamaisin aatoksin kehiin ja naputtaa arvatkaasmitäjaminne.

      *morsettaa T-I-T-A-N-I-C*

      Alkuperäisen kirjoituksen luomien normien mukaan miinukset:

      *Jooga
      *Tanssiminen (jopa tanKoaminen ;)
      *Matkustelu (sitten eläkkeellä)
      *Aerobic
      *Paneminen *Nunnapäistyy*
      *Täydelliset naiset


      Plussapisteet (saako nämä liitettyä plussakorttiin ja maksetaanko etu- vai takakautta? Saako anoa kumpaankin?)

      *Luonto
      *Metsä
      *Tummat hiukset
      *Ajatteleminen
      *Kahvi
      *Runous (runosuoni sykähtelee aina kröhöm *tukehtuukahviinsa*)
      *Taiteet
      *Mökitys
      *Yksinäisyys

      Tilanne seventi-nainti ;))))))))))))

      *Morsettaakahtakauheamminkummatkinpäätpunaisena*

      :D :D :D

    • löytyy :

      Check: tanssiminen #matkustelu #Bacardi breezer # Cosmopolitan # Shoppailu!

    • NiinNäin

      Kuulun molempiin kategorioihin (vaikka eihän se tietenkään ole mahdollista, kun oikeassa elämässä kaikki ihmiset on 100% stereotyyppejä)

    • Santorini

      Olen tumma, juon kahvia, shoppailen, leivon ja laitan ruokaa mielelläni, meikkaan, käyn kirpputoreilla mutta en MISSÄÄN NIMESSA KERÄILE PEHMOLELUJA!!!!

    • FrozenCorpse

      Muhun osuu vain: Luonto, metsä, tummat hiukset, yksinäisyys ja ajatteleminen.

    • en ole kumpikaan

      mutta ekaa en ainakaan yhtään. Hyi!!

    • olen..

      2 vaihtoehto. Mutta yksi asia ihmetytti; miksi jooga ei voisi kuulua myös kakkostyypin elämään?? mielestäni se sopiikin enemmän tuolle kakkoselle kuin ykköstyypille.
      Tai ennemminkin niin että jooga sopii kaikille. Et ole tainnut perehtyä aiheeseen.....

      • MonstersBall

        Aivan kuin niin kauan kuin ei ole tuntenut yhtään romania henk koht, niin on useimmilla suomalaisilla kielteinen suhtautuminen kyseiseen kansanosaan. Noin se vaan menee vaikkei pitäisi.

        Itse en ole koskaan tuntenut ketään joogaa harrastavaa. Vain netin kautta yhden, jonka kanssa en tullut toimeen lainkaan.

        Enpä juuri edes tiedä mitä jooga on. Hengitysharjoituksia ja venyttelyä?

        Enköhän itsekin harrasta joogaa tiedostamatta sitä. Istun joskus pitkiä aikaa hiljaa silmät kiinni, miettien jotain sanaa tai tavua, tai lausetta. Tai kuuntelen rentoutuneena jonkun kappaleen. Tai koitan hengittää mahdollisimman syvään tai rytmikkäästi. Tai kaikkia noita yhtä aikaa. Tai koitan keskittyä voileivän voitelemiseen mahdollisimman tarkasti, että mahdollisimman täydellisesti levittyisi se voi siihen, ja kurkut ja tomaatit myös, jumalaiseen symmetriaan. Mutta en silti koe harrastavani joogaa. Miellän toimeni zeniksi.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Zen

        Ja vielä niin että se on luontainen tapani toimia. En ole mitään zen-oppaita lueskellut. Zen-sitaatteja ja runoja kyllä, ja huomannut että koen maailman samoin.


      • tapasi
        MonstersBall kirjoitti:

        Aivan kuin niin kauan kuin ei ole tuntenut yhtään romania henk koht, niin on useimmilla suomalaisilla kielteinen suhtautuminen kyseiseen kansanosaan. Noin se vaan menee vaikkei pitäisi.

        Itse en ole koskaan tuntenut ketään joogaa harrastavaa. Vain netin kautta yhden, jonka kanssa en tullut toimeen lainkaan.

        Enpä juuri edes tiedä mitä jooga on. Hengitysharjoituksia ja venyttelyä?

        Enköhän itsekin harrasta joogaa tiedostamatta sitä. Istun joskus pitkiä aikaa hiljaa silmät kiinni, miettien jotain sanaa tai tavua, tai lausetta. Tai kuuntelen rentoutuneena jonkun kappaleen. Tai koitan hengittää mahdollisimman syvään tai rytmikkäästi. Tai kaikkia noita yhtä aikaa. Tai koitan keskittyä voileivän voitelemiseen mahdollisimman tarkasti, että mahdollisimman täydellisesti levittyisi se voi siihen, ja kurkut ja tomaatit myös, jumalaiseen symmetriaan. Mutta en silti koe harrastavani joogaa. Miellän toimeni zeniksi.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Zen

        Ja vielä niin että se on luontainen tapani toimia. En ole mitään zen-oppaita lueskellut. Zen-sitaatteja ja runoja kyllä, ja huomannut että koen maailman samoin.

        toimia on hyvä tapa (mielestäni), ja tavallaanhan se on joogaa tuokin.
        Mutta niillä joogaharjoituksillakin mitä tunneilla tehdään, juuri pyritään tuollaiseen tapaan toimia, mitä sinä kuvasit.
        Siis että sieltä tunneilta siirtyisi jotain arkielämäänkin.

        Kaikilta kun se ei tule luonnostaan tässä kiireisessä maailmassa, joogaharjoitukset auttavat siinä.

        kiitos tuosta zen -linkistä. Minulla on muuten eräs ystävä, joka sekä joogaa että on kiinnostunut tuosta zen -budhalaisuudesta. Eli ei kai ne sulje pois toisiaan...


      • MonstersBall
        tapasi kirjoitti:

        toimia on hyvä tapa (mielestäni), ja tavallaanhan se on joogaa tuokin.
        Mutta niillä joogaharjoituksillakin mitä tunneilla tehdään, juuri pyritään tuollaiseen tapaan toimia, mitä sinä kuvasit.
        Siis että sieltä tunneilta siirtyisi jotain arkielämäänkin.

        Kaikilta kun se ei tule luonnostaan tässä kiireisessä maailmassa, joogaharjoitukset auttavat siinä.

        kiitos tuosta zen -linkistä. Minulla on muuten eräs ystävä, joka sekä joogaa että on kiinnostunut tuosta zen -budhalaisuudesta. Eli ei kai ne sulje pois toisiaan...

        Mitä sellaista siellä tunneilla tapahtuu, mitä ei voisi itse kotona tehdä?

        Eikö se ole sama lukea ohjeet kirjasta, tai kuunnella kasetilta, kuin jonkun lausumina?

        Vai tuleeko ohjaaja korjaamaan asentoa oikeanlaiseksi? Miten tärkeää on olla juuri oikeassa asennossa?

        Vai käydäänkö tunneilla jotta saisi olla saman henkisten seurassa? Tai jopa tutustuisi muihin joogaa harrastaviin?

        Mikä on se isoin syy käydä jooga-tunneilla, eikä tyytyä vain kotona joogaamaan?

        Onko se ohjaajan auktoriteetti (/aura) sellainen asia joka vaikuttaa motivoivasti?

        Eikö se vähentäisi kiirettä että voisi omalla ajalla silloin kun kerkeää tehdä sitä joogaa, eikä matkustaa aina tiettyyn aikaan johonkin paikkaan sitä harrastamaan?

        http://www.terebess.hu/english/haiku/shiki.html

        Teen ja käännän haikuja, se on se isoin zen-asia minulle.

        Täynnä kevättä
        Homeiset appelsiinit
        Miten kaunista


      • Muttamuttamutta
        MonstersBall kirjoitti:

        Mitä sellaista siellä tunneilla tapahtuu, mitä ei voisi itse kotona tehdä?

        Eikö se ole sama lukea ohjeet kirjasta, tai kuunnella kasetilta, kuin jonkun lausumina?

        Vai tuleeko ohjaaja korjaamaan asentoa oikeanlaiseksi? Miten tärkeää on olla juuri oikeassa asennossa?

        Vai käydäänkö tunneilla jotta saisi olla saman henkisten seurassa? Tai jopa tutustuisi muihin joogaa harrastaviin?

        Mikä on se isoin syy käydä jooga-tunneilla, eikä tyytyä vain kotona joogaamaan?

        Onko se ohjaajan auktoriteetti (/aura) sellainen asia joka vaikuttaa motivoivasti?

        Eikö se vähentäisi kiirettä että voisi omalla ajalla silloin kun kerkeää tehdä sitä joogaa, eikä matkustaa aina tiettyyn aikaan johonkin paikkaan sitä harrastamaan?

        http://www.terebess.hu/english/haiku/shiki.html

        Teen ja käännän haikuja, se on se isoin zen-asia minulle.

        Täynnä kevättä
        Homeiset appelsiinit
        Miten kaunista

        Ensinnäkin astanga joogaa ei voi harjoitta yksin ennen kuin on sillä tasolla, että osaa kaikki liikkeet, siihen taas voi mennä hyvin kauan. Ohjaaja korjaa liikkeita ja katsoo, että teet oikein. http://www.astanga.fi/ Hathajooga on enemmän hangittelyä tietyssä rytmissä. Sivananda on vähän enemmän fyysinen ja koostuu dynaamisista liikkeistä ja taukojen aikana rentoutumisesta. Vinyasa joogassa ei ole varsinaisia rentoutustaukoja vaan liikkeet tehdään tasaisena virtana hengityksen rytmissä, joka on harjoituksen ehdoton ydin. Satyananda jooga on lähellä Sivanda joogaa. Se voi olla yhtä rauhallista kuin klassinen Hatha jooga tai yhtä dynaamista kuin Astanga jooga riippuen henkilöstä. Lopuksi käydään läpi syvärentoutus (Yoga Nidra) joka vaikuttaa alitajuntaan. Eli semmosta. Sitten on vielä sahaja jooga, joka on lähinnä meditaatiota http://www.jooga.org/ Minä harrastan joogaa, olen blondi, biletän ja shoppailen, harrastan myös seksiä, matkustelua (en tajua mitä pahaa siinä on), minulla on ystäviä, mutta myös ajattelen, olen joskus yksin, pidän luonnossa olosta, eläimistä ja rauhasta. Typerää etsiä ääripäiden ihmisiä, useimmin eri asoista kiinnostuneet ihmiset, ovat myös kiinnostavia. Yksinäinen, seksitön ja vain luonnossaliikkuva ihminen ei välttämättä ole ihan kamalan kiinnostava pidemmän päälle.


    • MonstersBall

      Kuten avausviestissä kysyinkin, niin kumpaan kategoriaan sinä enemmän lukeudut.

      En kysynyt montako kohtaa mistäkin listasta täytät.

      Jokaiselle varmaan melko selvää millaista ihmistyyppiä yritän listoilla kuvata.

      Eka lista: BB-Cheryll (adjektiivein kuvattuna: menevä, pirtsakka)
      Toka lista: Björk (adjektiivein kuvattuna: mysteerinen, sisällökäs)

      Listojen kohdat ovat enemmän symboleita, kuin konkreettisia täytettäviä kohtia.

      Esim ei minua juuri kiinnosta keräiletkö pehmoleluja vai et. Eikä se ole lainkaan tärkeää. Mutta jos joku keräilee pehmoleluja, silloin hän todennäköisesti on:
      - persoonallisia harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita omaava
      - ei välitä mitä muut ajattelee
      - hellä
      - yleensäkin keräilyihminen
      - ei täysin kuivakka aikuismainen vakavikko
      - jne

      South Park kohta taas:
      - poliittisesti epäkorrekti
      - hyvä huumorintaju (=samanlainen kuin minulla)
      - omistaa todnäk tv:n, tai sitten imuttaa laatusarjat netistä, tai ostaa dvd-boxeina (nainen joka ei tee mitään näistä ei ole kovin minunlainen [tältä osin], itsellä on 600 dvd:tä ja 46 tuuman tv)
      - jne

      Jne jne jne jne.

      Laita mailia:
      [email protected]

      • ihan tosi

        siis että ihan 600 dvdtä ja 46 tuuman telkkari? Ai että, kylläpä on vaikuttavaa :D

        Henk koht tulee mieleen että ihminen joka panostaa televisioon ja dvd-boxeihin sun muihin, on jonkinasteinen sohvapotaatti :D


      • MonstersBall
        ihan tosi kirjoitti:

        siis että ihan 600 dvdtä ja 46 tuuman telkkari? Ai että, kylläpä on vaikuttavaa :D

        Henk koht tulee mieleen että ihminen joka panostaa televisioon ja dvd-boxeihin sun muihin, on jonkinasteinen sohvapotaatti :D

        Katson tv:tä sängystä, eli petipotaatti olen.

        Ei mulla dvd-boxeja ole kuin 3, muut on yksittäisiä kipaleita.

        Ei tuo nyt isoa panostusta vaadi, useimmat DVD:t on Anttilan alelaarista 1-3 eurolla ostettuja. No kyllähän siitäkin jo tulee yli 1000 euroa. Mutta kyllä niitä myyn poiskin katsottuani, jos en halua katsoa uudelleen, ja melkein samaan hintaan, monesti saan paremmankin hinnan. Eli melko ilmainen harrastus.

        Katson noin 4 elokuvaa viikossa, ja muuten tv:tä ehkä 30-45min päivässä. Keskivertosuomalainen katsoo kuitenkin 4-5 tuntia päivässä. Mutta hänelle kelpaakin mikä vaan ripuli mitä sieltä tulee.

        On mulla kirjojakin ehkä 400 ja cd-levyjä noin 300. Olen siis myös kirjatoukkapotaatti ja stereopotaatti. Jos nyt keitän neljättä kertaa tänään kahvit ja otan sen kanssa vähän pullaa niin voisinkin muuntua pullakahvipotaatiksi.

        Ja olen myös Suomi24-potaatti.


      • ...
        MonstersBall kirjoitti:

        Katson tv:tä sängystä, eli petipotaatti olen.

        Ei mulla dvd-boxeja ole kuin 3, muut on yksittäisiä kipaleita.

        Ei tuo nyt isoa panostusta vaadi, useimmat DVD:t on Anttilan alelaarista 1-3 eurolla ostettuja. No kyllähän siitäkin jo tulee yli 1000 euroa. Mutta kyllä niitä myyn poiskin katsottuani, jos en halua katsoa uudelleen, ja melkein samaan hintaan, monesti saan paremmankin hinnan. Eli melko ilmainen harrastus.

        Katson noin 4 elokuvaa viikossa, ja muuten tv:tä ehkä 30-45min päivässä. Keskivertosuomalainen katsoo kuitenkin 4-5 tuntia päivässä. Mutta hänelle kelpaakin mikä vaan ripuli mitä sieltä tulee.

        On mulla kirjojakin ehkä 400 ja cd-levyjä noin 300. Olen siis myös kirjatoukkapotaatti ja stereopotaatti. Jos nyt keitän neljättä kertaa tänään kahvit ja otan sen kanssa vähän pullaa niin voisinkin muuntua pullakahvipotaatiksi.

        Ja olen myös Suomi24-potaatti.

        Anttilan alelaarista 1-3 eurolla niin kai niihinkin mahtuu ripulia joukkoon?


      • MonstersBall
        ... kirjoitti:

        Anttilan alelaarista 1-3 eurolla niin kai niihinkin mahtuu ripulia joukkoon?

        En mä osta dvd:tä vain koska se on halpa. On tietenkin joskus tullut ostettua jotain surkeaa. Mutta en osta jos epäilen surkeaksi. Tosin joskus saatan ostaakin, jos sitten onkin surkea niin ei sitä ole pakko katsoa loppuun, ja voi sitten yrittää myydä melkein samalla hinnalla tai korkeammallakin.

        Mutta ei alelaarin elokuvien taso ole mitenkään pakosta huonompi kuin normaalihintaisten. Mainstream-elokuvia siellä harvemmin on, mutta ei minua mainstream hirveästi kiinnostakaan. Tai ei sellainen 5 vuoden sisällä Hollywoodissa tehty. Kyllä Tuulen viemää ja Hitchcockit ja muut kyllä.


      • ...
        ihan tosi kirjoitti:

        siis että ihan 600 dvdtä ja 46 tuuman telkkari? Ai että, kylläpä on vaikuttavaa :D

        Henk koht tulee mieleen että ihminen joka panostaa televisioon ja dvd-boxeihin sun muihin, on jonkinasteinen sohvapotaatti :D

        Eräällä ystävälläni on n. 3000 elokuvaa :) ja musiikkiakin varmaan se lähemmäs 1000 cd:tä. Puhumattakaan kirjoista.. Entisen kämppikseni miehellä on muuten 6000 kirjaa xD Itselläni on muutama sata cd:tä ja elokuvia jotain 40-50.. Ehkä promille elokuvista ovat sellaisia jotka katson omistamisen arvoisiksi. Elokuvissa käyminen on hyvin mukavaa joten suosin sitä.


      • on &gt;&gt;&gt;

        - lapsellinen - teini - pissis vaaleenpunainen päiväpeitto jonka päällä sänky ja hylly täynnä pehmoleluja, yök.


      • MonstersBall
        on &gt;&gt;&gt; kirjoitti:

        - lapsellinen - teini - pissis vaaleenpunainen päiväpeitto jonka päällä sänky ja hylly täynnä pehmoleluja, yök.

        Pehmolelut oli vastakohta sen toisen listan panemiselle. Kyllä minua kiinnostaa enemmän nainen joka kiertelee kirpputoreja etsien pehmoleluja kokoelmaansa, kuin nainen joka kaartelee yökerhoissa etsien sukupuolitautikataloginsa kartuttajaa... Ei minulle mitään negatiivista ajatusta tulisi naisesta jos kuulisin tai näkisin hänen keräilevän vaikka pehmoleluja. Miettisin että ihan persoonallinen harrastus. Ei se juuri pehmolelujen keräily mitenkään tärkeää ole. Mutta hyvä olisi jos olisi edes yksi persoonallinen harrastus. Ehkä pehmoleluja keräilevä nainen ei ole kovin vakava tai pessimistinen... Sellaisen mielikuvan ainakin saa helposti. Vaan ehkä sellanen kuin Amelie. En tosin ole koko elokuvaa katsonut, tai muutenkaan tiedä juonesta kuin 1-2 asiaa... Mutta veikkaisin. Amelien nähneet voi kertoa onko Ihannenaisellani monia yhteisiä ominaisuuksia hänen kanssaan?


      • älämölöälämölö
        on &gt;&gt;&gt; kirjoitti:

        - lapsellinen - teini - pissis vaaleenpunainen päiväpeitto jonka päällä sänky ja hylly täynnä pehmoleluja, yök.

        on outo jos on sänky päiväpeiton päällä..


      • EiYhtäAhdasmielinen
        MonstersBall kirjoitti:

        Pehmolelut oli vastakohta sen toisen listan panemiselle. Kyllä minua kiinnostaa enemmän nainen joka kiertelee kirpputoreja etsien pehmoleluja kokoelmaansa, kuin nainen joka kaartelee yökerhoissa etsien sukupuolitautikataloginsa kartuttajaa... Ei minulle mitään negatiivista ajatusta tulisi naisesta jos kuulisin tai näkisin hänen keräilevän vaikka pehmoleluja. Miettisin että ihan persoonallinen harrastus. Ei se juuri pehmolelujen keräily mitenkään tärkeää ole. Mutta hyvä olisi jos olisi edes yksi persoonallinen harrastus. Ehkä pehmoleluja keräilevä nainen ei ole kovin vakava tai pessimistinen... Sellaisen mielikuvan ainakin saa helposti. Vaan ehkä sellanen kuin Amelie. En tosin ole koko elokuvaa katsonut, tai muutenkaan tiedä juonesta kuin 1-2 asiaa... Mutta veikkaisin. Amelien nähneet voi kertoa onko Ihannenaisellani monia yhteisiä ominaisuuksia hänen kanssaan?

        Siis joo pitäähän naisella nyt olla persoonallisia harrastuksia ku sullaki on! Siis dvd-kattelu, musiikin kuuntelu ja lukeminen, ei varpisti löydy sunlaista ihmista vaikka kuin kattelis!!
        Ja me nykyajan ihmiset ollaan kuultu kondomeista, en tiedä miten teillä siellä viime vuosisadalla??


    • ..................

      olen lähes 99 prosenttisesti en sinun naisesi :) ihanaa! mutta kerro kuinka helvetissä tuo hiustenväri liittyy mihinkään :DDD taidat sittenkin olla pinnallinen.

      • MonstersBall

        Pidän enemmän tummahiuksisista kuin vaaleahiuksisista naisista. Mistä lie johtuu? Niin se vain on. Ei se kovin tärkeä asia ole, eikä ero ole iso, mutta pienoinen kuitenkin.

        Ja kyllähän tuolla hyvin saa alleviivattua stereotypioita joita yritin kuvailla.

        Yhtä hyvin olisin voinut laittaa A-kohtaan 175cm, ja B-kohtaan 165cm.

        Vaikka ei tuokaan mikään ratkaiseva asia olisi. 10 kertaa pienempi kuitenkin minulle kuin 175cm tai pitemmälle naiselle.

        A-kohtaa tehdessä ajattelin BB-Cherylliä, joten siksi siellä on ne vaaleatkin hiukset, ei muuten olisi.


      • tossa se nähdään.
        MonstersBall kirjoitti:

        Pidän enemmän tummahiuksisista kuin vaaleahiuksisista naisista. Mistä lie johtuu? Niin se vain on. Ei se kovin tärkeä asia ole, eikä ero ole iso, mutta pienoinen kuitenkin.

        Ja kyllähän tuolla hyvin saa alleviivattua stereotypioita joita yritin kuvailla.

        Yhtä hyvin olisin voinut laittaa A-kohtaan 175cm, ja B-kohtaan 165cm.

        Vaikka ei tuokaan mikään ratkaiseva asia olisi. 10 kertaa pienempi kuitenkin minulle kuin 175cm tai pitemmälle naiselle.

        A-kohtaa tehdessä ajattelin BB-Cherylliä, joten siksi siellä on ne vaaleatkin hiukset, ei muuten olisi.

        Eli kaikki vaaleat naiset ovat kuin BB-cheryl eiks vaan? Ymmärrän kyl mitä ajat takaa, mutta oletkos ajatellut että jos sittenkin olet vähän... ahdaskatseinen..? kukaan ei ole täydellinen ja siitä erakoituneesta, mökillä maalailevasta peikkotytöstäkin saattaapi löytyä inhottavia ja vittumaisia piirteitä. Voihan olla että ettte tuliskaan juttuun ihan sen takia että henkilökemiat ei kohtaa vaikka diggaattekin samoista asioista? Toi on just tota miesten ajattelua että haluan sitä ja sitä ja sitten luullaan että kaikki menee iha nappiin ku sen löytää Mäkin toitotin ennen miten rakastan vaan tummia jätkiä ja miten voin rakastua vaan tummaan ja urheilulliseen. Ja vitut. Kuinkas kävikään? Arvata saa.


      • mitäs tuli sanottuu
        tossa se nähdään. kirjoitti:

        Eli kaikki vaaleat naiset ovat kuin BB-cheryl eiks vaan? Ymmärrän kyl mitä ajat takaa, mutta oletkos ajatellut että jos sittenkin olet vähän... ahdaskatseinen..? kukaan ei ole täydellinen ja siitä erakoituneesta, mökillä maalailevasta peikkotytöstäkin saattaapi löytyä inhottavia ja vittumaisia piirteitä. Voihan olla että ettte tuliskaan juttuun ihan sen takia että henkilökemiat ei kohtaa vaikka diggaattekin samoista asioista? Toi on just tota miesten ajattelua että haluan sitä ja sitä ja sitten luullaan että kaikki menee iha nappiin ku sen löytää Mäkin toitotin ennen miten rakastan vaan tummia jätkiä ja miten voin rakastua vaan tummaan ja urheilulliseen. Ja vitut. Kuinkas kävikään? Arvata saa.

        Mitä ihmeen miesten ajattelua... itse sanoo samaa..! Sanoisinko että tämän tason kirjoitukset tulee lapsilta (alle 18v) tai varhaisaikuisilta (alle 28v). Eipä niillä ulkonäköasioilla todellakaan kauas ratsastella. Onnellista elämää! LAINAUS YLEMMÄSTÄ LINKISTÄ: "toi on just tota miesten ajattelua että haluan sitä ja sitä ja sitten luullaan että kaikki menee iha nappiin ku sen löytää Mäkin toitotin ennen miten rakastan vaan tummia jätkiä ja miten voin rakastua vaan tummaan ja urheilulliseen. Ja vitut. Kuinkas kävikään? Arvata saa."


      • Ajatteleva
        MonstersBall kirjoitti:

        Pidän enemmän tummahiuksisista kuin vaaleahiuksisista naisista. Mistä lie johtuu? Niin se vain on. Ei se kovin tärkeä asia ole, eikä ero ole iso, mutta pienoinen kuitenkin.

        Ja kyllähän tuolla hyvin saa alleviivattua stereotypioita joita yritin kuvailla.

        Yhtä hyvin olisin voinut laittaa A-kohtaan 175cm, ja B-kohtaan 165cm.

        Vaikka ei tuokaan mikään ratkaiseva asia olisi. 10 kertaa pienempi kuitenkin minulle kuin 175cm tai pitemmälle naiselle.

        A-kohtaa tehdessä ajattelin BB-Cherylliä, joten siksi siellä on ne vaaleatkin hiukset, ei muuten olisi.

        Miten mies, joka tuntee jotkut BB-hahmot nimeltä ja hiusten väriä myöten voi edes tulla tänne "vakavalla naamalla" etsimään jotain henkisesti rikasta naista? Säälittävää! Lakkaa tuijottamasta tosi-tv ohjelmia ja ala elää!!!! Joogaharrastavat, ajattelevat ihmiset tuskin BBtä tms. sontaa seuraavat.


      • MonstersBall
        Ajatteleva kirjoitti:

        Miten mies, joka tuntee jotkut BB-hahmot nimeltä ja hiusten väriä myöten voi edes tulla tänne "vakavalla naamalla" etsimään jotain henkisesti rikasta naista? Säälittävää! Lakkaa tuijottamasta tosi-tv ohjelmia ja ala elää!!!! Joogaharrastavat, ajattelevat ihmiset tuskin BBtä tms. sontaa seuraavat.

        Kyllä BB-julkkiksiin törmää jopa vahingossa, vaikka tarkastaessaan illan YleTeeman elokuvatarjonnan telkku.comista. Kun siellä alareunassa on Iltalehden mainosbanneri. Ei se ole syvällisen ja älykkään ihmisen tuntomerkki että hän ei ole koskaan kuullutkaan BB-Cheryllistä tai BB-Hennasta... Enemmänkin sellaisen ihmisen merkki joka ei seuraa mitään uutisia tai lue mitään lehtiä tai huomaa juuri muutenkaan ympärillään mitään. Eiköhän Pentti Linkolakin ole kuullut BB-Cheryllistä...


    • mutta olen blondi :(

      blondi luonnostani, tosin raidoilla terästettynä. Tummana olen synkän näköinen. Eiköhän jokaiselle sovi luonnollista väriä aika lähellä oleva väri?

      • MonstersBall

        Värjää hiuksesi tummiksi ja lähde treffeille! Minun kanssa siis. No se hiustenväri on kyllä vähiten kiinnostava asia noista. Tummat vs vaaleat menee mulla jotenkin 52-48. Eli ero ei ole paljon, mutta eroa kuitenkin on. Ehkä tuo erokin johtuu vain siitä että tummahiuksisia on Suomessa enemmän kuin vaaleahiuksisia, joten luulen kiinnostuvani helpommin tummahiuksisista.


      • MAdam
        MonstersBall kirjoitti:

        Värjää hiuksesi tummiksi ja lähde treffeille! Minun kanssa siis. No se hiustenväri on kyllä vähiten kiinnostava asia noista. Tummat vs vaaleat menee mulla jotenkin 52-48. Eli ero ei ole paljon, mutta eroa kuitenkin on. Ehkä tuo erokin johtuu vain siitä että tummahiuksisia on Suomessa enemmän kuin vaaleahiuksisia, joten luulen kiinnostuvani helpommin tummahiuksisista.

        Aika urpo taidat olla mieheksi.


    • tähän jälkimmäiseen ryhmään selkeästi.

    • ajajiajiafjiaji

      Kakkoseen kyllä lukeudun, vaikka kyllä muutama kohta ykkösestäkin sopii. Kiva, kun tunnut ymmärtävän sellaisten asioiden päälle, jotka ovat ihmisessä oikeasti tärkeitä.

    • fraulein brandi

      blondit hiukset, tanssiminen, paneminen, tupakka (joskus), meikit, solarium, kavereiden kanssa hengailu, biletys Luonto, metsä, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, elokuvat, kirpputorit, taiteet, klassinen musiikki jazz, . En kuuntele radiota eikä minulla ole facebookia

    • joku emäntä vaa

      että näköjään et pane suurtakaan painotusta sille, mitä neito on työkseen tehnyt tai kouluja käynyt? Vaan pääpaino on sillä miten neito vapaa-aikansa kuluttaa? Vois tavallaan sanoo että pisteet sulle tästä, koska et varmaan itse pääse fakkiintumaan mihinkään. Mahdatko itse olla yksityisyrittäjä vai kenties työtön? taiteilija? Valtaosa tytöistä kuitenkin käy töissä tai koulussa tai molemmissa ja tälläkin on vaikutusta persoonaan. Sanomattakin on selvää että työelämässä korkeammalla ovat monesti tuota 1-ryhmää, ja monesti sitä saa nuorella iällä vaikutteita pinnallisista muoti-ilmiöistä kuten esim Cosmopolitan, Tv-sarjat tms. Noita 2-ryhmän naisia voisi löytyä enämpi sitten vähän vanhemmista, oman tiensä löytäneistä neideistä. Onnea etsintään!

      • MonstersBall

        No ei tulis paljo mieleen laittaa vielä koulu- ja työasioita tohon. Vapaa-ajalla tehtäviin asioihin voi vaikuttaa. Työtä ihmiset tekee rahan takia. Enkä kuitenkaan naisen työpaikalla olisi hänen työaikanaan, joten eipä se niin vaikuttaisi, kuin vapaa-ajan asiat. Olen itse Bukowskin linjoilla näissä asioissa... Ns factotum.


      • miehen, jossa
        MonstersBall kirjoitti:

        No ei tulis paljo mieleen laittaa vielä koulu- ja työasioita tohon. Vapaa-ajalla tehtäviin asioihin voi vaikuttaa. Työtä ihmiset tekee rahan takia. Enkä kuitenkaan naisen työpaikalla olisi hänen työaikanaan, joten eipä se niin vaikuttaisi, kuin vapaa-ajan asiat. Olen itse Bukowskin linjoilla näissä asioissa... Ns factotum.

        on MUNAA. Sulla ei oo mitään jakoo, sorry! Lueskelin noita sun juttui, kovat vaatimukset pojulla. Sit kun joku vähän kritisoi tai jotain ni sä annoit kaikessa heti periksi, et ei sil nyt sillee nii kauheen välii loppujen lopuks ookkaa 48,5 / 51,5 hih! ONNEE VAA SULLE NAISEN METSÄSTYKSEEN


      • oo semmonen
        miehen, jossa kirjoitti:

        on MUNAA. Sulla ei oo mitään jakoo, sorry! Lueskelin noita sun juttui, kovat vaatimukset pojulla. Sit kun joku vähän kritisoi tai jotain ni sä annoit kaikessa heti periksi, et ei sil nyt sillee nii kauheen välii loppujen lopuks ookkaa 48,5 / 51,5 hih! ONNEE VAA SULLE NAISEN METSÄSTYKSEEN

        :Dvai ootko nähny munattomia:D ois se järkytys..voin kuvitella:D


    • jo... jo.. jotain

      Aika paljon mahdollisuuksia sulkee pois itseltään jos, on vaatimuksia ihmisen suhteen jota ei ole vielä edes tavannut.

      • Nimetön

        aivan paljon mahdollisuuksia sulkee pois itseltään ja sitäpaitsi mitä vaaleissa hiuksissa on vikaa(itselläni tummat, mutta silti)? sehän on vain ulkonäköseikka, jollaisesta välittäminene kuuluisi itseasiassa tuohon ylenpään ryhmään. taidat olla hieman ennakkoluuloinen ihmisiä kohtaan, sitäpaitsi esim. joogahan sopisi juuri sellaiselle "hippi-ihmiselle"(alenpi ryhmä)


    • nadja112

      Kuulun jälkimmäiseen, mutta tunnistan myös joitain ensimmäisestä kategoriastasi..... vaadit melko paljon, puhut kuitenkin naisesta?

      • MonstersBall

        Ajattelinpa vaan 5 minsassa kuvailla summittaisesti ihannenaistani. Ei käynyt mielessä että sadat ihmiset voisivat alkaa kritisoida että tollaisia asioita ei saa ihannoida, ja noita ja noita pitäisikin ihannoida. Mutta onhan jokaisella tietenkin eri ihanteet, ja jokainen kailottaa vain omansa puolesta. Olisin tietenkin muotoillut hivenen tarkemmin jos olisin arvannut että tämä nostetaan Suomi24:n etusivulle. Ja koittanut vähentää väärinymmärrysten vaaraa. Toisaalta, juuri vaaleahiuksisten ärsyyntyminen sai monet laittamaan viestejä tähän ketjuun, ja minutkin vastaamaan niihin, eli tästä tuli seurattu ketju, jonka viereen tuikattiin liekki-logo, joka sitten sai ylläpitäjät huomaamaan että tuossa ketjussa on kiihkeää keskustelua, ja miettimään että se saattaisi kiinnostaa suomalaisia oikein yleiselläkin tasolla, ja sitten tuikkasivat etusivulle, ja tässä sitä näpytellään. Ehkä sen sitä kautta sitten löytää joku vaalea- tai tummahiuksinen joka minusta jopa kiinnostuukin. Luulisi että sataantuhanteen 1-3 ainakin mahtuisi... Ja puhun siis naisesta. Palstan nimihän on Ihannenainen.


      • olennaista
        MonstersBall kirjoitti:

        Ajattelinpa vaan 5 minsassa kuvailla summittaisesti ihannenaistani. Ei käynyt mielessä että sadat ihmiset voisivat alkaa kritisoida että tollaisia asioita ei saa ihannoida, ja noita ja noita pitäisikin ihannoida. Mutta onhan jokaisella tietenkin eri ihanteet, ja jokainen kailottaa vain omansa puolesta. Olisin tietenkin muotoillut hivenen tarkemmin jos olisin arvannut että tämä nostetaan Suomi24:n etusivulle. Ja koittanut vähentää väärinymmärrysten vaaraa. Toisaalta, juuri vaaleahiuksisten ärsyyntyminen sai monet laittamaan viestejä tähän ketjuun, ja minutkin vastaamaan niihin, eli tästä tuli seurattu ketju, jonka viereen tuikattiin liekki-logo, joka sitten sai ylläpitäjät huomaamaan että tuossa ketjussa on kiihkeää keskustelua, ja miettimään että se saattaisi kiinnostaa suomalaisia oikein yleiselläkin tasolla, ja sitten tuikkasivat etusivulle, ja tässä sitä näpytellään. Ehkä sen sitä kautta sitten löytää joku vaalea- tai tummahiuksinen joka minusta jopa kiinnostuukin. Luulisi että sataantuhanteen 1-3 ainakin mahtuisi... Ja puhun siis naisesta. Palstan nimihän on Ihannenainen.

        ihmisistä: tyhmyyden, kliseiden laukomisen, ajattelemattomuuden, kyvyttömyyden ymmärtää toista ja elämää jne. Mitä vikaa siinä on, että joku listaa mieleisiään ominaisuuksia naisista? Ja listaa vielä ominaisuuksia, joita ei naiselta halua tehden sen vielä raa'alla jaolla kahteen? Kyseessä on MonsterBallin oma subjektiivinen kategorointi. Sitten tulevat ihmiset huutamaan "ei noin saa ajatella", "olet stereotypisoiva" (ee, ihanko totta?), "asia ei ole noin yksinkertainen, on olemassa myös poikkeustapauksia!" (no jopas ny jotain!). Kuka täälä on väittänytkään osaavansa tehdä absoluuttisen totuudellisesti ja kuvailevasti jaottelevaa kategorointia? Miks te otatta noin vakavasti tämän aloituksen? =)


      • MonstersBall
        olennaista kirjoitti:

        ihmisistä: tyhmyyden, kliseiden laukomisen, ajattelemattomuuden, kyvyttömyyden ymmärtää toista ja elämää jne. Mitä vikaa siinä on, että joku listaa mieleisiään ominaisuuksia naisista? Ja listaa vielä ominaisuuksia, joita ei naiselta halua tehden sen vielä raa'alla jaolla kahteen? Kyseessä on MonsterBallin oma subjektiivinen kategorointi. Sitten tulevat ihmiset huutamaan "ei noin saa ajatella", "olet stereotypisoiva" (ee, ihanko totta?), "asia ei ole noin yksinkertainen, on olemassa myös poikkeustapauksia!" (no jopas ny jotain!). Kuka täälä on väittänytkään osaavansa tehdä absoluuttisen totuudellisesti ja kuvailevasti jaottelevaa kategorointia? Miks te otatta noin vakavasti tämän aloituksen? =)

        Jos nainen kuvailisi Ihannemiestään näin: - yli 180cm - komea - sporttinen - hauska Niin eipä siihen olisi monikaan valittamassa että "aivan kuin alle 180cm ei voisi olla hauska" tai "mitä sinulla on alle 180cm miehiä vastaan, ei kukaan geeneilleen mitään voi" tai "miksi lokeroit miehiä yli 180cm ja alle 180cm" tai "mitä pahaa on siinä että mies on alle 180cm" tai "olen kaikkea mitä haet mutta alle 180cm, enkä kyllä haluaisikaan naista joka tahtoo yli 180cm miehen" jne... Yleensähän kai luullaan että useimmat miehet unelmoivat juuri vaaleahiuksisesta naisesta. Sekö tässä eniten ärsyttää kun nyt yhtäkkiä paljastuukin että Suomessa on ainakin yksi miespuolinen henkilö joka pitääkin tummahiuksisista (2%) enemmän kuin vaaleahiuksisista? Jos hiustenvärit olisi olleet toisinpäin, niin varmaan olisi tullut viestejä tummahiuksisilta, että "pidät siis syvällisistä bimboista..."


      • Laura-
        MonstersBall kirjoitti:

        Jos nainen kuvailisi Ihannemiestään näin: - yli 180cm - komea - sporttinen - hauska Niin eipä siihen olisi monikaan valittamassa että "aivan kuin alle 180cm ei voisi olla hauska" tai "mitä sinulla on alle 180cm miehiä vastaan, ei kukaan geeneilleen mitään voi" tai "miksi lokeroit miehiä yli 180cm ja alle 180cm" tai "mitä pahaa on siinä että mies on alle 180cm" tai "olen kaikkea mitä haet mutta alle 180cm, enkä kyllä haluaisikaan naista joka tahtoo yli 180cm miehen" jne... Yleensähän kai luullaan että useimmat miehet unelmoivat juuri vaaleahiuksisesta naisesta. Sekö tässä eniten ärsyttää kun nyt yhtäkkiä paljastuukin että Suomessa on ainakin yksi miespuolinen henkilö joka pitääkin tummahiuksisista (2%) enemmän kuin vaaleahiuksisista? Jos hiustenvärit olisi olleet toisinpäin, niin varmaan olisi tullut viestejä tummahiuksisilta, että "pidät siis syvällisistä bimboista..."

        olivat kyllä ihan täyttä asiaa! Lueskelin näitä kaikkia viestejä ja huomasin myös, että ihmiset oikeasti suurin osa vittuilee tai naiset kysyy mitä vikaa on blondeissa? Ja MB on ihan oikeassa siinä suhteessa, miten me naiset luokitellaan meidän unelmien mies, eikä siihen puututa juuri mitenkään. Ehkä tässä nyt on sitä, että nainen vain ajattelee liikaa tai liian vaikeasti. Niin minulle ollaan sanottu monesti, että ajattelen liian vaikeasti. Onneksi sitä tapaa voi opetella vähentämään ;)


      • MonstersBall
        Laura- kirjoitti:

        olivat kyllä ihan täyttä asiaa! Lueskelin näitä kaikkia viestejä ja huomasin myös, että ihmiset oikeasti suurin osa vittuilee tai naiset kysyy mitä vikaa on blondeissa? Ja MB on ihan oikeassa siinä suhteessa, miten me naiset luokitellaan meidän unelmien mies, eikä siihen puututa juuri mitenkään. Ehkä tässä nyt on sitä, että nainen vain ajattelee liikaa tai liian vaikeasti. Niin minulle ollaan sanottu monesti, että ajattelen liian vaikeasti. Onneksi sitä tapaa voi opetella vähentämään ;)

        Kaikilla Suomen blondeilla tai naisilla muutenkin on juuri tällä hetkellä PMS-oireet menossa. Tai sitten vain ne PMS-oireiset reagoivat näihin mitenkään... Ehkä tuo jälkimmäinen on realistisempi teoria.


    • siksi olenkin jo..

      naimisissa ;D

    • tummatukkainen

      Olen ehdottomasti alempaan eli luonto, metsä -kategoriaan kuuluva. Toisaalta South park ei kiinnosta, ei liiemmin jazz eikä shakki. Minua kiinnostaa poliisi- ja sairaalaohjelmat. Pehmolelujakaan en keräile, mutta senkin edestä teen käsitöitä eli kudon villasukkia, -lapasia, -neuleita, virkkaan liinoja yms. ja teen ristipistotauluja sekä korjailen vaatteita jos tarve vaatii. Myös vasara pysyy pienissä hyppysissä oikein hyvin.

    • Kanttarelli..

      Olen sienimetsien keijukainen pörröpäinen ja kierosilmäinen. Kahvi maistuu metsässä parhaimmalta kirpputorilta ostetusta termarista. Kuvis oli aino kymppini koulussa. Kaverilista on pienentynyt koko ajan. Hyvät ystävät ovat jääneet.

      • MonstersBall

    • villaruusu

      jälkimmäinen ryhmä osottautui itselleni sopivammaksi. muutenkuin FB-ystävälistan kohdalta :) jossa suurin osa vanhoja luokkatovereita tai töiden ja harrastusten puolesta tutuiksi tulleita. menee siis yli 200 se. mut joo.. luonto on Erittäin lähellä sydäntäni. metsät pellot eläimet ja raitis ihana ilma ja tila olla ja elää. ps. tanssiminen on hieno asia :) jos se on lavatanssia :) aitoa ja ihmisläheistä ajanvietettä :)

    • yksi nainen

      Olen vaalea (ei tarvitse edes väriä käyttää), olen hoikka. Pidän purjehtimisesta ja saaressa viihdyn hyvin, nuotiolla tehty ruoka on hyvää ja illalla on kivä istuskella nuotiolla. Kuitenkin käyn kerran kuussa shoppailemassa. Kuuntelen radio rockia, muutenkin ole raskaamman musiikin ystävä. Leipomisesta en tykkää, menee mielenkiinto taikinan nousua odotellessa. Olenkovakin ajattelemaan ns. älykäs (äo yli 140), en jaksa bilettää enkä käytä alkoholiakaan kuin vähän, lonkeron saatan joskus ottaa. Taiteita inhoan, paitsi meriaiheiset maalaukset on ihania, niitä ostaisin kotiinikin. Kirpputoreille minua ei saa, inhoan niiden hajua, sitä paitsi uutta saa halvemmalla. Kahvia joisin kovastikin, kofeiinitonta enemmän. Kavereita ei ole yhtään.

    • hömps

      Mitä? Pitäisikö kuulua? Miksi? Oletkohan edes itse minun listani mukainen, mitä itselläsi on tarjottavaa, nuo ekan listan ominaisuudet ehkä? Varmastiko et unohtanut mitään, mikä vielä noiden lisäksi saattaisi tökkiä/miellyttää? Entä jos kaikista näistä ominaisuuksista huolimatta et pidä naurustani tai varpaistani, sellastakin voi sattua kun olet noin nirso? Entä jos löydätkin ihanan tytön yhtäkkiä, joka vastaa täydellisesti tuota ekaa listausta mutta on vain niin vastustamaton?

      • MonstersBall

        Jos vaikka ensin edes yrittäisit? Sittenhän sen tietää. Mailaa: [email protected] Ehkä sen huomaa jo viestitellessämme ettemme tulisi toimeen. Tai sitten huomaa jo tapaamisen ekan 4 sekunnin aikana että satatuhatta salamaa sykkii tulta jne...


    • minä.

      tuohon alempaan. luonto, metsä, valokuvaus, (jonkin verran) ajatteleminen, runous, leipominen, piirtäminen, Face bookissa en ole...

    • -s-

      Mun elämään kuuluu kuuluu asioita, joita lueteltiin molemmista osioista. Mut liputan enemmän toisen kappaleen puolesta.

    • Luolamies68

      luonto, metsä, hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, leipominen,kokkaus, Tuli&Savu, elokuvat, kirpputorit, South Park, simpsonit, jääkiekko muu urheilu penkkiurheilijana, mökitys, maalaaminen, yksinäisyys, , shakki,biljardi, ulkoilu,matkailu,,,, siinä voisi olla minun lista ja ikähaarukka 35-45 jos kiinnostut pistä viestiä kokkaus ja siivoustaitoiselle luolamiehelle. vm1968.

    • yok59

      Varmaan olis tuolta väliltä, se nainen josta pidän!

    • Anniina

      Repesin täydellisesti! Kaverihan ihan selkeesti jaottelee naiset "pinnallisiin" ja "syvällisiin" (luulee tietävänsä, mitä kumpikin stereotypia pitää sisällään). Jos tästä luokituksesta lähetään, niin mitä ihmettä esim. jooga, tanssiminen ja kavereiden kanssa hengailu tekee ekassa lokerossa?! :DD

      • ja on muka

        niin fiksu että esittää muille omia jutujaan ainoina oikeina.Älä välitä tästä alottajasta siirytään muualle järkevämpään keskusteluun.Naisia kun tarvitaan monenlaisia kun miehetkään ei oo kaikki yhtä tyhmiä kun tää alottaja.


      • MonstersBall

        No ajattelin enemmän jakavani naiset minunlaisiin ja ei-minunlaisiin... Mutta miksi jooga ja tanssi on "pinnalliseksi" lukemassasi listassa? No tarkoitan joogatunteja ja tanssikerhoja, en sitä että itse kotosalla joogaa tai tanssii tai jossain baarissa tanssii (kunhan ei pöydällä Yön tahtiin 2,5 promillen voimin mukana hoilaten). Joogatunnit ja tanssikerhot lasken sellaisiksi trendikkäiksi sinkkuharrastuksiksi. Melko samaan sarjaan body pumpin ja sellasten kanssa, en niistä paljoa tiedä, on niitä kymmeniä erilaisia.


    • TigerWooods

      Kolmereikänen rata ja pitää mailastani.

    • vaalea

      todella tyhmä jako

      • korvan takaa rapsuttaen

        ellen ole jo nukahtanut hänen väsyttäviin sänkyactioneihin tai päähierontaan. jakaa kanssani parivuoteeen.hieroo melkein aina kun pyytää. tekee hyviä hyviä ruokia ja välipaloja. huolehtii mitä nainen huolehtii. saa erilaisilla vaatteilla ja hiustyylillä mut sekaisin. ei ole turhamainen eikä koreileva. on sellainen haluan vaikka ei olekaan talutusnuorassa. halusi että rengastan hänet ja nain. on valmis jatkamaan sukua. pitää naisellisuutta yllään terveellisillä elintavoilla.


    • elämänkokemusta...

      öööööhhhhh...Heh, hauskaa erottelua. Onko kenties erottelun takana kaksi erilaista naista jotka miehen mielessä, hyvässä ja pahassa...? No millainen olen kun tykkään molemmista kategorioista joistakin ja molemmista kategorioista joistain en sitten yhtään??? :D Ehkä on syytä elää ja nähdä laajemmin asiat, toisaalta nuorena elämä oli just tota..... :)

      • MonstersBall

        Jos sulla on mielestäsi enemmän elämänkokemusta kuin minulla, niin ehkä olet minulle myös liian vanha. Ja minä sinulle liian nuori. Vaikka elämänkokemusten määrät olisivatkin passelit. Näen kyllä monet asiat harvinaisen mustavalkoisesti, karrikoin asioita, ja olen ääripääihminen muutenkin. Eli jos se on naiselle liikaa, niin ei varmaan ole sitten Ihannenaiseni (=minä en ole hänen Ihannemies). "Onko kenties erottelun takana kaksi erilaista naista jotka miehen mielessä, hyvässä ja pahassa...?" Tavallaan on, eli pitkälti BB-Cheryll ja Björk. Hieman myös itseäni mietin. Ja tuntemiani ihmisiä. Ja Ihannenaistani. Moni tuskin näkisi Björkiä osallistumassa Big Brotheriin. Ja harva osaisi kuvitella BB-Cherylliä syvällisen ja persoonallisen taiteen tekijänä. http://www.hymy.fi/s/f/editor/images/emmaavalmista.jpg http://www.thefader.com/ys_assets/0002/8347/bjork2_main.jpg


    • zlatan666

      voi vitun piilohomostelija, mikä vitun hippi luulet saatana olevas, ei kakstuhatluvult löydy tommosii hourupäitä paitsi pomarkusta.

    • bilettäjäblondi

      Tais olla vähän tarkoituskin provosoida, mutta sorrunpa nyt vastaamaan... Ihan kivasti kyllä stereotypiat kokosit tuohon (paitsi tosiaan toi jooga ja kaverit on vähän oudossa lokerossa, mistä lähtien kavereiden kanssa hengailukin on jotenkin pinnallista tai muuten negatiivista...). Oikean elämän kanssa noilla listoillasi ei paljoakaan ole tekemistä. Toki joku voi tietoisesti kehittää itsestään ja imagostaan tietynlaista. Minulla oli joskus teininä tuollainen luonnonläheinen ja syvällinen erakko metsänpeikko -vaihe, mutta se olikin juuri sitä teinin mustavalkoisuutta. Minulla oli mielessäni juuri tuo kuvailemasi kaltainen ihmistyyppi, ja arkana ja epäsosiaalisena koin vetoa siihe, että erakkotyyppi olisi jotenkin mielenkiintoisempi tai parempi. Biletyskin oli tietenkin pinnallisten idioottien hommaa. Piti ihan periaatteesta vastustaa kaikkea valtavirtaan sopivaa, koska en kai uskonut olevani tarpeeksi ainutlaatuinen muuten. Luonnostaan vaaleat hiuksetkin värjäsin tummaksi, kai se sopi siihen semisyvälliseen imagonrakentamiseen paremmin. Aikuistuessani olen muuttunut kuitenkin paljon moninaisemmaksi ja vähemmän stereotyyppiseksi niin muihin ihmisiin suhtautumisessa kuin omassakin persoonallisuudessani. Olen ajattelevainen (ihan filosofianopiskelija), pidän luonnosta, elokuvista, South Parkista, groove fm:kin soi välillä. Mutta niin soi myös NRJ!:O Hiukset on blondit, paneminenkin ihan kivaa, FB-kavereita just se sata, meikkejä käytän, Breezeritkin ihan hyviä ja biletys kivaa ja karaoke luo tunnelmaa... ja uintikin maistuu (mitä se muuten tossa ylemmässä listassa haluaa sanoa?). Salkkarit on mukavaa aivotnarikkaan-viihdettä työpäivän jälkeen. Minussa on ainakin aika voimakkaasti piirteitä sekä inhokki- että ihannenaisestasi. Oikeastaan on ihanaa rikkoa ihmisten stereotyyppisia kuvitelmia :D Enkä siis tarkoita nyt sinua, vaan ylipäänsä ihmisten suhtautumista, kun huomaavat että he eivät saa minua pistettyä kumpaankaan stereotyyppiseen lokeroon...

      • Alko-vapaa teekkari

        "..kun huomaavat että he eivät saa minua pistettyä kumpaankaan stereotyyppiseen lokeroon..." Yksi elämän suoloista. Tai oikeastaan mihinkään lokeroon. Jossain vaiheessa huomasin, että toiminnallani taidan tehdä aivan omaa lokeroani, josta ihmisten tosiaan on vaikea päästä kärryille.. :) Oon teekkari, en ryyppää mutten kuitenkaan ole uskis, käyn selvinpäin baareissa, olen luontorakas siitä seuraten ympäristövastuullinen toimintani, viihdyn itseäni 10 -vanhempien seurassa, 80-luvun rock/heavy iskee parhaiten, olen voimakkaasti kantaa ottava, olen urheilullinen, hiukan komeakin, tykkään pistää asiat kuin asiat puheissa läskiks, olen periaatteellinen, vastuun kantava ja samalla pantava, olen huono porukoitumaan tai kuulumaan ryhmiin mutta silti yhteistyökykyinen, en ole sovinnainen jne..


      • MonstersBall

        Kavereiden kanssa hengailu on vastakohta yksinäisyydelle. Itse puuhaan asioita enemmän yksin, kuin kaverin/kavereiden kanssa. Ehkä 90-95%. Ja ehkä en tulisi toimeen naisen kanssa, ja hän minun kanssa, jos nainen puuhaa asioita yksin 5-10%. Kun itse siis olen aivan vastakkainen. A-listassa oli myös paljon asioita ja harrastuksia joita useimmat harrastavat kavereiden kanssa (biletys, shoppailu, matkustelu, tanssiminen, karaoke, laskettelu). B-listassa oli enimmäkseen yksin harrastettavia asioita (luonto, valokuvaus, ajatteleminen, runous, elokuvat, taiteet, maalaaminen, leipominenkin ehkä hiukan useimmin yksin kuin kaverin kanssa harrastettava asia). Ja kuten jo muuhun viestiin laitoin, niin kavereiden kanssa hengailulla tarkoitan sellaista melko sisällyksetöntä kavereiden seurassa oloa. Itse olen mieluummin yksin ja puuhaan sisällökkäitä asioita, kuin kavereiden seurassa ja en puuhaa mitään. Ja mieluummin yksin puuhaten en-mitään, kuin kavereiden seurassa puuhaten en-mitään. Kavereille on joku funktio, ja se ei ole minulle se ettei tarvitsisi olla yksin. Uinti on ylemmässä listassa ja tennis ja shakki alemmassa, koska arvostan enemmän urheilulajeja joissa tarvitsee hiukan ajatellakin. Lajeja jotka eivät ole pelkkää kuntoilua tai liikkumista. Tenniksessä pitää miettiä millaisen lyönnin lyö ja minne kohtaan kenttää (ja syökö tauolla banaania vai donitsia). Uinti ja laskettelu on harvinaisen yksinkertaisia urheilulajeja. Mieluummin pelaan naisen kanssa tai naista vastaan tennistä tai shakkia, kuin laskettelen tai uin hänen vierellään tai perässään. Ja mieluummin kävelen katua pitkin naisen kanssa, kuin liikun suksilla lunta pitkin tai kellun vettä pitkin hänen kanssaan. Uimahallilla tai mäkeä laskiessa ei voi oikein ottaa valokuvia, syödä jätskiä, nostaa naista olkapäille, tai pistäytyä kirpputorille jne. Joistakin kävely on hyvin monotonista ja tylsää. Minusta ei. Unohdin laittaa sen B-listaan.


      • abcd1
        Alko-vapaa teekkari kirjoitti:

        "..kun huomaavat että he eivät saa minua pistettyä kumpaankaan stereotyyppiseen lokeroon..." Yksi elämän suoloista. Tai oikeastaan mihinkään lokeroon. Jossain vaiheessa huomasin, että toiminnallani taidan tehdä aivan omaa lokeroani, josta ihmisten tosiaan on vaikea päästä kärryille.. :) Oon teekkari, en ryyppää mutten kuitenkaan ole uskis, käyn selvinpäin baareissa, olen luontorakas siitä seuraten ympäristövastuullinen toimintani, viihdyn itseäni 10 -vanhempien seurassa, 80-luvun rock/heavy iskee parhaiten, olen voimakkaasti kantaa ottava, olen urheilullinen, hiukan komeakin, tykkään pistää asiat kuin asiat puheissa läskiks, olen periaatteellinen, vastuun kantava ja samalla pantava, olen huono porukoitumaan tai kuulumaan ryhmiin mutta silti yhteistyökykyinen, en ole sovinnainen jne..

        missäs opiskelet? kuullostaa hyvälle.. =) terveisin Nainen joka on sosiaalisella alalla, muttei kuitenkaan ole sosiaalinen siviilissä.. Haluaa löytää miehen, joka etsii sisimmät ajatukseni.


      • Alko-vapaa teekkari
        abcd1 kirjoitti:

        missäs opiskelet? kuullostaa hyvälle.. =) terveisin Nainen joka on sosiaalisella alalla, muttei kuitenkaan ole sosiaalinen siviilissä.. Haluaa löytää miehen, joka etsii sisimmät ajatukseni.

        tunnettu juttu. Haluaako ihmiset päästä vain niin helpolla koko ajan että haastavat asiat kierretään kaukaa? Ootko yksinviihtyjä? Väsähdät nopeasti siihen että puhutaan väkinäistä ja muka-kivaa juttua? Mutta kuitenki tarvittaesa otat tilanteen haltuun ja olet jopa vallottava persoona? Niin ja maantiedeosio vielä perään. Eteläistä kolkkaahan tämä on..


    • kylvaan

      Itse miehenä valitsisin vaihtoehdon 1 kategoriana, koska pitää sitä nyt herranjumala elää eikä olla eräjormana jossain inarissa joen varrella. toisaalta molemmissa kategorioissa oli kaikkea hyvää, että tosiaan laajemmin voisi ajatella juu :)

    • ===D

      Mitä ihmettä, miten tukan väri tai FB-kaverilistan ihmiset liittyvät mitenkään mihinkään? =O Sama kai se on minkä värinen pää on, jos likka on fiksu ja huumorintajuinen ym. omistaa hyviä luonteenpiirteitä? Ja eikös niillä fiksuilla ja mukavilla naisilla (ja miehillä) yleensä ole paljon ystäviä?

      • buku64

        Amen...näin mennään...hyvä "pointti"...


      • tytti

        tämä kirjoittaja kertonut omista mieltymyksistään. Jokaisella saa olla omansa. Paljon ystäviä??? Joillakin on paljon tuttuja, mutta vähän todellisia ystäviä. Ei kannata pitää kaikkia tuttuja ystävinään. Todelliset ystävät punnitaan vastoinkäymisten kautta. Tutut katoo ja ystävät jää.


    • keskeistä on mulle ainaki.. karaoke, matkustelu,FB-kaverilistalla useempi sata tyyppiä, biletys, kavereitten kans hengailu, uinti,seksi, biletys, tanssiminen.. no liikunta yleensäkkin oli muoto mikä hyvänsä.. Koirat,luonto, tummat hiukset, kuulemma ajtteleminen vaa en mee vannomaan, kahvi, tuli&savu ja kaikki muu eräjormailu mm mökkeily, elokuvat, kirpputorit, pehmolelujen keräily, piirretyt, taiteet, maalaaminen, tenniski menee ku liikunnasta melekee kaikki, ja monta muuta piirrettä ja olennaista asiaa on, mutta mun mielestä tuo on turhan pikkutarka vaatimuslista ku ihiminen ittessään merkittee ennmmän..

    • Kylmää kaljaa

      Mulle riittää että se tuo kaljaa kaupasta : )

      • Jussi__777

        tarttee olla vielä lisäks naine.


    • -lumikki-

      Tuossa mitä kirjoitit mikä ei olisi unelmiesi nainen niin minun kohdallani oli salkkarit ja kavereitten kanssa hengailu :) ja taas näistä minkälainen unelmien naisesi pitää olla niin nämä sopvat minuun : luonto, tummat hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, leipominen, elokuvat, kirpputorit, pehmolelujen keräily, mökitys, maalaaminen, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä. eli eddottomasti siihen kategoriaan joka on sinun unelmien naisesi :)

      • MonstersBall

        Mitäs puuhailet vappuna? Aatto tai päivä käy molemmat. Tai se viikonloppu muutenkin. Mailaa: [email protected] Katsellaan sit vaikka Salkkareita yhdessä.. ;]


    • buku64

      Hei haloo...mistä löytyy tää mies...tai patologisia valehtelioita kaikki.....come on...!!!!

    • gagaaa

      Mitä vitun mummoa sä itelles haet?

    • Katja

      Hei! Näppärästipä olit laittanut viestiä tänne.... voin kertoa että kaltaisesi listojen tekijä ei ainakaan ole minun unelmieni mies! Mitä ihmettä! Kuinka joku voi olla noinkin rajoittunut? Voin kertoa, että kun tapaat elämäsi naisen oikeasti, ei siinä ole silloin mitään väliä onko hän blondi ja käy joogassa! Näyttää siltä, että näillä listoilla jää sinulla tapaamatta ehkä unelmiesi nainen...

      • MonstersBall

        "Voin kertoa, että kun tapaat elämäsi naisen oikeasti, ei siinä ole silloin mitään väliä onko hän blondi ja käy joogassa!" No missä lukikaan että sillä olisi väliä? Voin kertoa, että kun tapaan elämäni naisen, niin jos hän on enemmän A-listan kuin B-listan kaltainen, niin tuskin koskaan edes kohdataan, tai jos kohdataan, niin ei kiinnostuta toisistamme, eikä tulla keskenämme paljoa toimeen, eikä meillä ole paljon mitään keskusteltavaa. A-lista: asiat joita en harrasta (yhtään, tai juuri lainkaan) B-lista: asiat joita harrastan paljon tai melko paljon Ihannenainen: nainen joka A- ja B-listani luettuaan kiinnostuu minusta Ehkä en silloin vaikuttaisi niin rajoittuneelta..? Sama asia, eri tavoin ilmaistuna.


    • satku

      itse kuulun tuohon kakkos ryhmään! toki leipominen ei oo mun juttu, mutta muuten ihan jees:D ehkä siihen vois lisätä vielä ratsastuksen ja eläinten kanssa puuhailun

    • niksuuu

      Ei sitten tyhmempiä kriteerejä. FB-kaverilistalla yli 100 kaveria niin ei oo sun makuun, cosmopolitan, south park joo :'D Mitähän hiusten värilläki on väliä!??? entä jos on oikeesti brunette mutta on värjänny vaaleiksi tai toisippäin? katohan peiliin jäbä

    • n20+

      Jos miehelle on keskeistä seuraavat asiat niin ei ole minun mies: 1) Luokittelee ihmisiä ulkonäön,hiusvärin, pukeutumisen ym. mukaan omassa päässä kehittelemiinsä luokkiinsa (muut eivät välttämättä ymmärrä hänen ihmisluokitteluaan esim. hiusvärin perusteella) 2) Ei ole ystäviä eikä kavereita 3) Asennevammainen 4) MonstersBall Kiitos.

    • Nimetön

      Ei muuta kun että hohhoijakkaa XD *nauraa vedet silmissä*. ai ei blondit kelpaa? siis tyhmät vai hiusten väriltään vaaleet... Sä tuut joskus katumaan tai ja häpeemään tätä juttua kun joudut naimisiin jonku blondin kanssa:P Nimerkillä muuten 2ehdokas mutta blondi

      • MonstersBall

        Tässä taitaa olla noin 30 vaaleahiuksisen naisen viestiä että olen tahtomasi kaltainen nainen, mutta vaaleahiuksinen. Ei ole yhtään viestiä tummahiuksisilta jotka kertovat olevansa sellainen mitä etsin. Joten ainut millä naisen saa heittämään mitään kommenttia, on ärsyttää häntä negatiivisesti. Jos minulla ei olisi ollut hiuksista mitään, ei vaaleahiuksisetkaan olisi reagoineet mitenkään. Kuvitellaanpa tilanne toisinpäin: nainen kuvailee keskustelupalstalle 20 ihannemiehensä ominaisuutta. Kymmenet miehet huomaavat olevansa juuri sellaisia kuvaillun kaltaisia ihannemiehiä. Yli puolet heistä on sinkkujakin. Ja kukaan ei silti laita mitään viestiä... No tuollaista ei voisi tapahtua.


    • osui....

      aikalailla nappiin.... Mutta kahvia en enää juo, juon mielummin teetä... :DD

    • pirok

      Saatiin työkaverin kanssa hyvät naurut:) päivän vitsi

    • Se melkein ihannenainen !

      Elän täysillä vaikka en harrastakkaan muuta kuin ihania koti-iltoja, käsitöitä, sapuskat oon laittanut aina ite,musiikkia kuuntelen ja paljon laidasta laitaan, oopperat voi ehkä sulkea pois. Luonto ja sen elävät olennot on lähellä sydäntä ja yleensä kaikki elämä. Uneen en pääse jos tiedän että pannuun jäi kahvia. Plus muuta kivaa.

    • näiltä osin

      jooga,blondit hiukset, tanssiminen, matkustelu, Bacardi Breezer, aerobic, Cosmopolitan, Salkkarit, Vin Diesel, shoppailu, paneminen, Sedulat, Täydelliset naiset, Anastacia, NRJ, meikit, solarium, FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä, biletys, kavereiden kaa hengailu, uinti ensimmäiseen. Mutta myös luonto, metsä,valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, leipominen, elokuvat,taiteet, mökitys, maalaaminen,

    • tiukat

      kriteerit... mulla on kummastakin kategoriasta tasapuolisesti... olen blondi,luonnosta tykkään,metsästä,salkkareista,shoppailusta,matkustelusta,bacardi breezeristä,meikeistä,sopivassa suhteessa biletystä,tuli ja savu,mökkeily,leipominen,ajattelu jne... mutta mihin itse kuulut,myrkkykahvia juot,panet,ihan takuulla olet pannut(vai oletko neitsyt),runoilet jotain soopaa paperille ja kuuntelet jazzia,pelaat jotain typerää shakkia ja katselet pehmolelu kokoelmaasi,huh huh,, oletpa tosiaan ihme hemmo! toivottavasti sä itse olet sitten joku harmaahapsi.

    • tavalla kuvailtu

      todellakin! =) oikein symppis tyyppi kyseessä luulen ;) ei tässä edes minun mielestäni yritetä mitenkään luokitella ihmisiä mihnkään kategoriaan tai muuta vastaavaa, täähän on tälläi mukavasti vaan kuvailtuna ja ei nyt varmaan mikään 100% tosi juttu (eli mies ei vaadi siltä naiselta kuitenkaan kaikkia noita ominauísuuksia). miiksi kaikki pitää ottaa muutenkin niin kirjaimellisesti?? Minusta tää oli tosi piristävä ja pointtihan tässä oli tärkein; mielenkiintoinen ja rajoja rikkova kiltti nainen on ihana! ps. joten kaikki jotka juuttuvat tuohon hiustenväriin; mitä sillä on väliä??

      • MonstersBall

        Hiustenväri oli ihan viimeinen lisäys. Eipä moni tummahiuksinen kyllä ole siitä pulttia ottanut. Koitan vain hahmotella naistyypin joka kiinnostaa minua, ja naistyypin joka ei kiinnosta minua. Kohdat on suuntaa-antavia ja symbolistisia. Esim pehmolelujen keräilyllä kuvailen naisen romanttista luonnetta, ja sitä että jotain keräilee, ja sitä ettei ole 100% aikuinen. Itse puuhaan ekan kohdan asioista joskus ehkä viittä tai kuutta, mutta eivät ne minulle keskeisiä ole. Esim Cosmopolitania tulee lueskeltua muutaman kerran vuodessa kun sattuu käsiin. Bacardi Breezeriä olen maistanut muutaman kerran. Jne. Eiköhän minulle sopiva nainen tuosta itsensä ihan kepoisasti tunnista. Vaaleahiuksisenakin. Eka kohtahan kuvailee trendikkäitä bilehilesinkkuasioita, toka kohta vähän niin kuin rohkeasti oman tien kulkija -naista, jota kiinnostaa hiukan syvällisemmät asiat.


      • kerroppa mulle
        MonstersBall kirjoitti:

        Hiustenväri oli ihan viimeinen lisäys. Eipä moni tummahiuksinen kyllä ole siitä pulttia ottanut. Koitan vain hahmotella naistyypin joka kiinnostaa minua, ja naistyypin joka ei kiinnosta minua. Kohdat on suuntaa-antavia ja symbolistisia. Esim pehmolelujen keräilyllä kuvailen naisen romanttista luonnetta, ja sitä että jotain keräilee, ja sitä ettei ole 100% aikuinen. Itse puuhaan ekan kohdan asioista joskus ehkä viittä tai kuutta, mutta eivät ne minulle keskeisiä ole. Esim Cosmopolitania tulee lueskeltua muutaman kerran vuodessa kun sattuu käsiin. Bacardi Breezeriä olen maistanut muutaman kerran. Jne. Eiköhän minulle sopiva nainen tuosta itsensä ihan kepoisasti tunnista. Vaaleahiuksisenakin. Eka kohtahan kuvailee trendikkäitä bilehilesinkkuasioita, toka kohta vähän niin kuin rohkeasti oman tien kulkija -naista, jota kiinnostaa hiukan syvällisemmät asiat.

        mistä tuollaisen miehen löytää joka haluaa sellaisen naisen. minusta miehissä on todella vähän niitä jotka haluavat jotain syvällistä naisen kanssa.. omista kokemuksistani puhun myös. olen ollut niin loukkaantunut ja sydämeni on murrettu ja murskattu niin monta kertaa kun olen avautunut tai puhunut tunteistani. seksi on aina kiinnostanut miehiä mielestäni enemmän, varsinkin nuoria.


      • MonstersBall
        kerroppa mulle kirjoitti:

        mistä tuollaisen miehen löytää joka haluaa sellaisen naisen. minusta miehissä on todella vähän niitä jotka haluavat jotain syvällistä naisen kanssa.. omista kokemuksistani puhun myös. olen ollut niin loukkaantunut ja sydämeni on murrettu ja murskattu niin monta kertaa kun olen avautunut tai puhunut tunteistani. seksi on aina kiinnostanut miehiä mielestäni enemmän, varsinkin nuoria.

        Jos haluaa panostaa suhteessa sisältöön niin netistä kannattaa aloittaa. Jos haluat miehen joka arvostaa sisältöäsi, niin ei kannata etsiä suhteita baarista, joissa pariutumisten pääasiallinen peruste on ulkonäkö. Keskustelupalstoilla taas huomaat millaisia mielipiteitä, ajatuksia, kiinnostuksen kohteita miehellä on. Facebookista voit hakea miestä harrastusten ja muiden yhteisten asioiden perusteella. Profiilihaussa vaikka Elokuvat-kohtaan mikä vaan lempielokuvasi tai -ohjaajasi niin johan alkaa löytyä. On se parempi taktiikka kuin klikkailla vaan miehiä Are You Interestedissä. On nopeampaakin etsiä 100 miestä jonka kanssa sinulla on jotain yhteistä, ja valita heistä muutama eniten ulkonäkömakuasi vastaava lähempään tutustumiseen, kuin etsiä 100 ulkonäkömakuusi sopivaa miestä, ja alkaa ottaa selvää keillä heistä on kanssasi jotain yhteistä.


      • <<<<

        SYMPPIS.PERSOONALLINEN.URHEELLULLINEN.ROCK-HENKINEN.VÄRIKÄS.ELÄINRAKAS.HERKKÄ.KAUNIS.SYMPAATTINEN.NAARASLEIJONA.FINNHITS-TÄTI JA SYMPAATTINEN JA SELLAINEN NAINEN JOKA TUKISI MIESTÄÄN JA SELLAINEN NAINEN ENNEN KAIKKEA JONKA KANSSA KOKISIMME PALJON JA SELLAINEN NAINEN JOKA ENNEN KAIKKEA JOSKUS TÖKKÄISI MIESTÄÄN KYYNERPÄÄLLÄ KYLKEEN < NO NIIN.NO NIIN OK...MÄ TAJUSIN TYYLIIN JA SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI KOVA FUTISFANI.LÄTKÄFANI JA ENNEN KAIKKEA SÄHLYTYTTÖ JA PRÄTKÄFANI JA SELLAINEN ROCK-TÄTI < SEURUSTELUAIKOINA TYYLIÄ KIM WILDE. SUZY QUATTRO JA AGNETA FÄLTSKOG < JA SELLAINEN NAINEN JOKA JOSKUS JOPA KUUNTELISI MAARIT HURMERINTAA JA MARKKU AROA JA TAISKAA JA ABBAA JA HURRIGANESIA JA VIKINGARNAA JA SELLAINEN JOKA SAISI MISTÄS NYT TUULEE MIEHENSÄ IHASTUMAAN < JA SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI MIESTÄÄN VASTASSA KUN TÄMÄ TULISI TÖISTÄ KOTIIN JOSKUS JOPA KOIRIEN KERA JA NORJALAISEN METSÄKISSAN KANSSA JA SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI OIKEA KAUNOTAR JA JOLLA OLISI VIELÄ MEDALJONKI < 29.3 < TYYLIIN JA SELLAINEN NAINEN JOLLA OLISI SITTEN MALLORCALTA OSTETTU HELMINAUHA JOKA SITTEN PÄÄTYISI KUMMITYTÖLLENI LINDALLE < 17-VUOTIAANA < JA KANTRITÄTI JA SELLAINEN NAINEN VIELÄPÄ JONKA KANSSA OLTAISIIN AVIOSSA 40 VUOTTA JA SIITÄ 27 VUOTTA KIHLOISSA JA SITTEN 25 V AVIOSSA JA SIITÄ 5 VUOTTA KIHLOISSA <


    • ulkonäkö.

      on tärkein,sillä ei ole väliä mitä harrastaa,tai mikä on musiikkimaku,tai onko töissä vaiko työtön.Ylipainoista plösöä ei jaksa katsella,eikä veemäistä luonnetta kuunnella.

    • totuus on

      ei se rakkaus kato paikkaa tai aikaa tai edees sitä minkälaiset harrastukset on,esim minun ja mieheni musiikkityylit eroaa täysin ja rahankäytössäkin olemme erilaisia,kumpikaan ei ihan varmasti anna periksi jossain riita asiassa jos sille päälle saattuu,mutta tottakai hyvät ominaisuudet ovat aina plussaa...tärkeintä on rehellisyys ja se että tuntee voivansa hyvin toisen seurassa..:)

    • minttunen

      kuulun kaikilta muilta osin jälkimmäiseen, mutta tukkani on vaalea. on aina ollut, enkä varmaankaan rupea sitä värjäilemään :)

      • ihmetyttää

        miksi matkustelu on listalla? mitä pahaa matkustamisessa on? T. nainen joka haluaa nähdä, oppia ja tutustua uusiinkiin kulttuureihin eikä jumittua yhteen ja olla auringonvalossa, luonnossa ja lämmössä eikä ankeana valittamassa kylmyyttää aina täällä..


      • MonstersBall
        ihmetyttää kirjoitti:

        miksi matkustelu on listalla? mitä pahaa matkustamisessa on? T. nainen joka haluaa nähdä, oppia ja tutustua uusiinkiin kulttuureihin eikä jumittua yhteen ja olla auringonvalossa, luonnossa ja lämmössä eikä ankeana valittamassa kylmyyttää aina täällä..

        Ei matkustamisessa ole pahaa. Mutta jos matkustelu on naiselle keskeistä (=yli 1 ulkomaanmatka vuodessa), ei ole minun nainen. Itse osaan olla pitkiäkin aikoja matkustelematta. Osaan arvostaa Suomea ja Suomen asioita. Ja rentoutua muulla tavalla kuin käväisemällä Teneriffan lämmössä. Luontoa löytyy Suomestakin. Ja kulttuuria. Ja ruokaa. Ja jos laittaa saman määrän rahaa Suomen kulttuuriin ja ruokaan mitä maksaa esim matka Aasiaan, niin saa kyllä melko paljon irti. Minun nainen ei ole nainen joka valittaa Suomen talven kylmyyttä. Tai kokee että sitä on pakko päästä pakoon.


    • lenehan

      luonto, metsä, tummat hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, Tuli&Savu, elokuvat, kirpputorit, pehmolelujen keräily, South Park, taiteet, Beethoven, jazz, mökitys, maalaaminen, yksinäisyys, Groove FM, tennis, shakki, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä.

    • cuculus canorus

      tuossa viimeisessäkin listassa on 95% liikaa menoja.

    • ihannenainen

      on semmonen,mikä ei näytä transulta(liikaaa meikkejä)eikä käytä itseruskettavia...noista vaa en yksinkertasesti pidä:D saa meikkejä olla,mutta liika on liikaa..siitä naamasta pitää paistaa se oma luonnollisuus..eihä me miehetkää peitellä virheitä:D tai mä en ainakaa,ku mulla ei oo niitä:DD

    • MonstersBall

      Olin näköjään ihan etusivulle päässyt. ;] Kiinnostuneet voi mailata: [email protected] En kerkeä vastailemaan tämän ketjun viesteihin ainakaan tänään... Tai edes lukemaan kaikkia viestejä.

    • Lollero86

      os naiselle on keskeistä seuraavat asiat niin ei ole minun nainen: jooga, karaoke, blondit hiukset, tanssiminen, matkustelu, Bacardi Breezer, aerobic, Cosmopolitan, Salkkarit, Vin Diesel, shoppailu, paneminen, Sedulat, Täydelliset naiset, Anastacia, NRJ, tupakka, meikit, solarium, FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä, biletys, kavereiden kaa hengailu, laskettelu, uinti. Jooga = ei karaoke = vain hyvässä seurassa blondit hiukset = olen aina ollut vaalea tanssiminen = riippuu musiikista ja mielenlaadusta Baccardi = ei oikein minun makuun aerobic = ei cosmopolitan = on lehtiä mutta en lue sitä ahkerasti salkkarit = saatan seurata välillä vin diesel = ihan hyvännäköinen ;) shoppailu = se tekee terää aina välillä, mutta himoshoppaaja en ole paneminen = siis mikä? pentuna sana oli cool, nykyisin merkityksetön. Rakastelu on nice ;) Sedulat = ei ihan makuuni Täydelliset naiset = intohimoni arkeen Anastacia = ei NRJ = joskus saatan kuunnella Tupakka = en polta meikit = käytän solarium = en tarvitse FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä = ei ole biletys = kerran kk on ihan bueno! kavereiden kaa hengailu = kyllä mielelläni pidän yhteyttä myös ystäviini kun olen vapaalla laskettelu = viimeksi 5v sitten olen lasketellut :D uinti = entisenä kilpauimarina kyllä se on ihan mukavaa jos sitä ei tosissaan ota.

      • MonstersBall

        "Karaoke = vain hyvässä seurassa Meikit = käytän Blondit hiukset = olen aina ollut vaalea Kavereiden kaa hengailu = pidän" Niin. Mutta jos karaoke on niin keskeistä että huonossakin seurassa kiinnostaa. Tai meikit on keskeinen asia, silloin ei kovin minun nainen ole. Voihan sitä meikata, mutta jos se on melkein aina pakollinen toiminto johon tahtoo laittaa 10-20min... Silloin kuulostaa melko keskeiseltä. Haluan olla naiselle keskeisempää kuin mascara ja luomiväri... Tai jos ei ole blondit hiukset, niin jos on pakko sellaiset hommata... Ei mulla vaaleahiuksisuuden DNA:n omaavia naisia vastaan ole mitään tietenkään. Kuka nyt ei kavereidensa seurassa viihtyisi. Mutta taas, jos se on aivan keskeistä, että ilman sitä sekoaisi... Tai jos pelkkä hengailu (=ei juuri mitään varsinaista tekemistä) on keskeistä... Itse hyvin harvoin pelkästään hengailen. Hengailua tulee harrastettua tarpeeksi yksinäni, muiden ihmisten seurassa sitten jotain muuta koitan kehitellä. Teinit hengailee koulun pihalla limpeksien asfalttiin... Ulkonäöltäni olen Vin Dieselin vastakohta, eli jos Vin Diesel on keskeistä tai edes kiinnostava, niin minä tuskin olen.


    • angelina43

      Meillä on mieltymyksemme ja luomme usein mielikuvia ihannenaisista tai miehistä..Hyvä niin. Täytyyhän sitä tietää mitä tahtoo.Haluan kuitenkin kertoa,että,osaan myös ajatella vaikka omistankin vaaleat hiukset. Eli tunnen kuuluvani siihen "tummien naisten kerhoon ". Rakastan mm. yksinäisyyttä,luontoa, ajattelua ja kahvia. Meitä ihmisiä on moneksi ja luomme ihanteemme mielikuvissa.Minun ihannemiehelläni on tummat hiukset ja ruskeat silmät.Ja hän osaa myös ajatella...Ehkäpä joskus vielä sellainen kävelee vastaan..Toivottovasti sinä löydät ihannenaisesi.

    • tauno100

      sinä olet ihana ihminen vastaa

    • kevät ja pari muuta.

      Ei siis mikään ihme, että on sinkku, kun omaa puolia noista molemmista :D

    • Aikuinen nainen

      On sulla kanssa kriteerit!.Etsit uimataidotonta pehmolelujen kerääjää, joka kattoo hassuja piirrettyjä. Saunapuhtaana saloille. Hei, me eletään 2000 lukua! TUTILULLAA....

      • MonstersBall

        Joo etsin sellasta naista joka ei osaa uida, vaan käyttää pehmoleluja kellukkeina. Ja jonka unelmien mies on Cartman. Tai Mr Hankey.


    • LASSELASSE-.-.-.

      toivottavasti sinuun ei kukaan rakastu, viet naiselta naisellisuuden!!!!!!!!!!!!!

    • Friiway

      Joo elikkä tämmönen paketti.... karaoke, tanssiminen, matkustelu, Bacardi Breezer, Vin Diesel, shoppailu, paneminen, tupakka, FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä, kavereiden kaa hengailu,luonto, metsä, tummat hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, leipominen, Tuli&Savu, elokuvat, kirpputorit, South Park, jazz, mökitys, maalaaminen, itsenäisyy (ei yksinäisyys), Sori etten oo täydellinen sulle :P Onneks mulla on jo se oikea xD

    • Blondi saa olla,

      Muttei mielellään "blondi" äö:ltään. Sekin kyllä menisi, jos on muuten mukava ihminen. Ennemmin ainakin kuin älykkö, jolla ulosanti on kuin ummetuksesta kärsivällä haulikolla. Ennemmin -listaan lisäisin monenlaisen musiikin kuuntelemisen, terveen itsetunnon, itsenäisyyden ja kyvyn ilmaista itseään.

    • Íhannenainen

      Ihannemieheni ei luule, että hiusten väri vaikuttaa naisen todellisiin ominaisuuksiin. Ihannemieheni tietää, että nainen voi värjätä hiuksensa ja löytää fiksumman miehen.

    • fiksu nainen

      Hei! Täytän 13 kohtaa tuosta ihannenaisesi listasta. Se vain, etten halua miestä (en ole lesbo).

    • Nimetön

      ei voi ku nauraa!!!! kyllä on kriteerit! ihmekkää jos ei oo naista löytyny, jatka ihan vapaasti luomu-naisen etsimistä! tollasta tuskin löytyy! jos uintiakaan ei saa harrastaa, eikä laskettelua, voi jumalauta..

      • MonstersBall

        Viestini tulisi olla enemmän muodossa: Kumman seuraavista valitset: Bacardi Breezer - kahvi uinti - taiteet Cosmopolitan - Tuli&Savu Sedulat - elokuvailta NRJ - Groove FM jne jne jne Koska tuollaisella taktiikalla se on laadittu, eli vastakohtia hakemalla. Sitten jos nainen sijoittuu selvästi enemmän tälle oikealle puolelle listaa, silloin hän on lähellä ihannenaistani, ja mitä enemmän vasemmalle, sitä kauempana hän on ihannenaisestani.


      • n20+
        MonstersBall kirjoitti:

        Viestini tulisi olla enemmän muodossa: Kumman seuraavista valitset: Bacardi Breezer - kahvi uinti - taiteet Cosmopolitan - Tuli&Savu Sedulat - elokuvailta NRJ - Groove FM jne jne jne Koska tuollaisella taktiikalla se on laadittu, eli vastakohtia hakemalla. Sitten jos nainen sijoittuu selvästi enemmän tälle oikealle puolelle listaa, silloin hän on lähellä ihannenaistani, ja mitä enemmän vasemmalle, sitä kauempana hän on ihannenaisestani.

        Entäs mitäs teet, jos ihannenaisesi värjää tukan vaaleaksi kun menette naimisiin? voi herranjestas miten typerältä vaikutat! hahah Itselläni vaihtuu tukan väri vuosittain, samoin pituus, enkä valitettavasti tiedä minkä väriset hiukset minulla oikeasti nykyään on! Luuletko että tällä palstalla kaikki naispuoliset, jotka nauraa kummalliselle aloituksellesi ovat vaaleita? Kuules poju, mietippäs vähäsen. Suomalaisista miehistä/pojista löytyy kyllä joskus NIIN typeriä yksilöitä että huhhuijakkaa :D ja ihan aikuisistakin, yleensä vanhat poikamiehet...ei aina,mutta usein :) Vaikutat vielä hyvin kokemattomalta pojalta, ehkä kannattaisi kysyä vaikka isältäs faktoja naisista ennen kun alat itsekses laittamaan ihmisiä omiin lokeroihinsa tiettyjen piirteiden perusteella. Kunhan opit elämää ja saat tarpeeksi kokemusta naisrintamalla, ymmärrät mitä tarkoitan.


      • ei-monsterball
        n20+ kirjoitti:

        Entäs mitäs teet, jos ihannenaisesi värjää tukan vaaleaksi kun menette naimisiin? voi herranjestas miten typerältä vaikutat! hahah Itselläni vaihtuu tukan väri vuosittain, samoin pituus, enkä valitettavasti tiedä minkä väriset hiukset minulla oikeasti nykyään on! Luuletko että tällä palstalla kaikki naispuoliset, jotka nauraa kummalliselle aloituksellesi ovat vaaleita? Kuules poju, mietippäs vähäsen. Suomalaisista miehistä/pojista löytyy kyllä joskus NIIN typeriä yksilöitä että huhhuijakkaa :D ja ihan aikuisistakin, yleensä vanhat poikamiehet...ei aina,mutta usein :) Vaikutat vielä hyvin kokemattomalta pojalta, ehkä kannattaisi kysyä vaikka isältäs faktoja naisista ennen kun alat itsekses laittamaan ihmisiä omiin lokeroihinsa tiettyjen piirteiden perusteella. Kunhan opit elämää ja saat tarpeeksi kokemusta naisrintamalla, ymmärrät mitä tarkoitan.

        Minulle se, että tukanvärisi vaihtuu vuosittain kertoo jo olennaisen. Todennäköisesti hyvin turhamainen. En halua turhamaista naista. Ehei, turha luulla että olisin kokematon. Olis suoranainen ihme jos oisit kokeneempi kuin minä. Enkä ole mikään epätoivoinen ja naisiin vittuuntunut mies. Komeutta ja ennen kaikkea elämänkokemusta on sen verran, että naiset melko helposti kiinnostuu. Toistaiseksi tyydyn vain katselemaan, josko tielle osuisi sellainen nainen josta kiinnostun. En viitsi lähteä suhteeseen, jossa pian kyllästyisin sisällöttömään naiseen.


    • Hmm.. Ekasta 8/24 Tokasta 15/23 Ja sen verran tonttu oon et piti tarkistaa mikä ihme on Sedulat sekä Tuli&Savu! :D Tän kyselyn tulokseen muuten vaikuttaa huomattavasti elinympäristö. Tämmönen pohjoisen eläjä kokee luonnon ja metsän melkeempä itsestään selvänä arkipäivän asiana. Tuostahan se alkaa takapihalta. ;)

    • ***jepulista***

      ihannenaiselle keskeistä: "yksinäisyys" on ehkä paras!!Muaahhahhaahhaahhaaa! Jos se on keskeistä myös tämän viestiketjun alottajalle, niin sittenhän siitä ei kovin hääppöstä romanssia aikaan saa. Miksi muuten pitäisi kuulua jompaan kumpaan ryhmään, eikö voi omata arvoja/asioita jotka sopivat molempiin?? Miten yksi sulkee automaattisesti jonkun toisen asian pois? No mutta, good luck for hunting, josko se noilla kriteereillä vaikka löytyisi, se elämän naanen nääs.

      • MonstersBall

        B-listaa ennen ei ole keskeinen-sanaa. En siis tarkoita että yksinäisyyden tulisi olla keskeistä. Ehkä se voisi olla tuttua, tai nainen voisi viihtyä hyvin yksinkin jne. Kasasin viestin 5-10 minuutissa. Onhan siinä epätarkkuuksia ja ajattelemattomuutta. En vaan arvannut että se tulisi sadan tuhannen ihmisen katsottavaksi. Mutta ei se minua kyllä haittaa. Ei missään lue että tarvitsisi kuulua jompaan kumpaan ryhmään, tai että asiat sulkisivat toisensa pois. Jos osuu alle 5 kohtaa edellisistä, ja yli 10 kohtaa jälkimmäisestä, niin silloin sähköpostia tänne: [email protected] Ja Kerberos on myös ihan hyvä runolehti, ei sen välttämättä tarvitse Tuli&Savu olla. Ja muutenkin kohtia voi lukea melko avoimesti. Eikös tuo ole melko yksinkertaista.


    • nimimerkki

      Ehdottomasti ei vaihtoehto 2! Jos ei nyt tosi boring ole itsekkin...Onko blondi jättäny sut joskus...ja tummahiuksinen nainen metsästä lohduttanut..?

    • höpsö_kiltti_tyttönen86

      muutama kohta osuu kohdalle ekasta listasta. Tykkään tanssia ja rakastan musiikkia. Musiikki vie vaan mukanaan, mutten harrasta mitään erityistä tanssilajia. Osaan vain oman vapaan tyylini. Pidän myös väreistä ja tietyistä vaatteista, pehmeistä materiaaleista, jotka liehuvat tuulessa. Minulla on myös vaaleaa hiuksissa. Minulla on myös tumman ruskeaa hiuksissa, mutten koe, että hiusten värillä on sen enempää merkitystä kuin silmien värilläkään. Luontoa rakastan yhtä paljon mitä musiikkia. Rakastan sadetta, metsää, merta ja taivasta. Rakastan eläimiä. Valokuvaus on myös kivaa, vaikka välillä harmittaa, ettei saa mitenkään kuvaan ikuistettua tiettyjen hetkien tunnetta ja voimaa, lempeyttä ja kauneutta. Runoilua, leipomista, elokuvia ja pehmolelujen keräilyä todellakin harrastan. Pikkuiset (ja isommatkin) karvaturrini ovat hyvin tärkeitä, enkä pidä asiaa nolona. Takkatulen äärellä vierähtää helposti pitkä aika. Sen ääni viehättää ja liekit ovat kauniita. Sellaisella hetkellä minut valtaa inspiraatio ja saatan muutaman sivun kirjoittaa ajatuksiani. Maalatakkin olen koittanut. Kädenjälkeni vain on vähemmän taitellinen ja hyväksyn sen. Alkoholi, sedulat, tupakka, shoppailu, cosmolehti,vin diesel, solarium, breezer, aerobic, south park, kahvi eikä taiteet ole minun juttuni. Mikä minulla on tässä ollessa. Rakastan pieniä hetkiä ja olen vaan. Nautin luonnosta ja musiikista. Kuuntelen sateen ropinaa ja pohdin maailmaa, itseäni ja asioita joilla on merkitystä. Sitä en ainakaan ole miettinyt, mistä asioista ihanneihmiseni pitää. Luonteeltaan hän saattaa olla rauhallinen ja ystävällinen. Hänen arvomaailmassa tärekä on luonto. En halua luokitella ihmisiä, enkä liion edes ajatella heitä. Miten minuun tekee vaikutuksen? Huokaan syvään ja jään paikalleni. Se jokin tulee kyllä vastaan, ajallaan.

    • ...voisi olla minunkin ihannenaiseni. Tosin myös blondit hiukset kävisivät... South Park, runous, luonto, ajatteleminen, Beethoven - nämähän on elämän parhaita asioita!

    • Mikä Ihanne mies?

      Mikä ihanne nainen? Ja mikä ihanne mies? Sellaista ei ole olemassa muualla kuin mielikuvituksessamme. Mutta kun pyytää likaa, ei saa mitään ja jää yksin. Ehkä juuri tästä syystä niin moni nainen, samoin kuin mieskin jää yksin.

      • fazerinna

        Ihminen, kenellä on kokemuksia huonosta avioliitosta, helposti ei halua taas tulla petetyksi. Nykyinen miesystävä on 35 vuotta ollut naimisissa, hän pettä vaimoa, harrasta itsetyydytystä, surffaile netissä. Minä en haaveile sellaisesta aviomiehestä - olen onnellinen, että ei sellaista sohvaperuna ole! En tarvi kulissiliitoa, että näyttä naapureille ja työkavereille.


      • MonstersBall

        On helpompaa kuvailla ihannenainen, kuin nainen joka kelpaisi. Ihannenaisessa riittää kun kuvailee 10-1000 toivottavaa ominaisuutta. Jos pitäisi kuvailla nainen joka kelpaisi, niin menisi monimutkaiseksi. Pitäisi listata asioita jotka oikeastaan haittaa, ja perään asiat jotka kompensoisi kyseiset puutteet. Esim: "olet 5kg ylipainoinen, mutta se ei haittaa jos olet hyvä leipomaan" Toisaalta ei tuollaisella saisi helposti vastauksia, vaikka nainen vastaisi listaa täysin. Moni ei suhteessakaan kerro naiselleen että "jos et olisi hyvä leipomaan niin jättäisin sinut, koska olet 5kg ylipainoinen"... Ei nainen lähesty miestä jos kokee/olettaa/luulee olevansa miehen silmissä edes 5% "vajavainen"... Ja toisinpäin asia ei ole läheskään samanlainen. Mies lähestyy naista vaikka tietää että on vain 1% todennäköisyys saada takaisin "olet urpo" -viesti. Mä nyt samaan hintaan koitin kuvailla ihannenaiseni ja ihannenaiseni vastakohdan.


      • on haku päällä
        fazerinna kirjoitti:

        Ihminen, kenellä on kokemuksia huonosta avioliitosta, helposti ei halua taas tulla petetyksi. Nykyinen miesystävä on 35 vuotta ollut naimisissa, hän pettä vaimoa, harrasta itsetyydytystä, surffaile netissä. Minä en haaveile sellaisesta aviomiehestä - olen onnellinen, että ei sellaista sohvaperuna ole! En tarvi kulissiliitoa, että näyttä naapureille ja työkavereille.

        Sinkkuna oleminen on muotia, mutta miksi sitten miltei kaikilla sinkuilla on "haku päällä"? Tietysti parempi on elää sinkkuna kuin onnettomassa avioliitossa. Kuitenkin halusin sanoa, että täydellinen ei meistä ole kukaan, eli jos vaadit liikaa, jäät yksin.


      • itse?
        MonstersBall kirjoitti:

        On helpompaa kuvailla ihannenainen, kuin nainen joka kelpaisi. Ihannenaisessa riittää kun kuvailee 10-1000 toivottavaa ominaisuutta. Jos pitäisi kuvailla nainen joka kelpaisi, niin menisi monimutkaiseksi. Pitäisi listata asioita jotka oikeastaan haittaa, ja perään asiat jotka kompensoisi kyseiset puutteet. Esim: "olet 5kg ylipainoinen, mutta se ei haittaa jos olet hyvä leipomaan" Toisaalta ei tuollaisella saisi helposti vastauksia, vaikka nainen vastaisi listaa täysin. Moni ei suhteessakaan kerro naiselleen että "jos et olisi hyvä leipomaan niin jättäisin sinut, koska olet 5kg ylipainoinen"... Ei nainen lähesty miestä jos kokee/olettaa/luulee olevansa miehen silmissä edes 5% "vajavainen"... Ja toisinpäin asia ei ole läheskään samanlainen. Mies lähestyy naista vaikka tietää että on vain 1% todennäköisyys saada takaisin "olet urpo" -viesti. Mä nyt samaan hintaan koitin kuvailla ihannenaiseni ja ihannenaiseni vastakohdan.

        Oletko täydellinen?


      • MonstersBall
        itse? kirjoitti:

        Oletko täydellinen?

        En ole juuri mitään mitä 99% naisista mieheltä haluaa. Jos sitä siis tarkoitetaan täydellisellä, mutta varmaan enemmän noin, kuin että täydellinen = sitä mitä juuri kukaan ei halua tai arvosta. Ja tuo ei oikeasti ole pelkkä heitto, on se melko lähellä totuutta. Mutta onneksi parisuhteissa yleensä onkin vain yksi mies ja yksi nainen, eli ei niin tärkeää että miljoonat naiset pitävät juuri minunlaisesta.


    • se on?

      Mitä jos hiukset eivät ole luonnostaan tummat eivätkä vaaleat, vaan suomalainen siltä väliltä? Entä jos joku ei käy solariumissa, vaan suihkurusketus on? Jokainen joutuu kyllä käymään ostoksilla välillä, mikäli aikoo että koti toimii ja muu. Aika moni laittaa edes vähän meikkiä! Mikä kahvi?? Miksi kirpputorit?? South Park??(Ei makuuni ohjelma). Hah hah kuulun jälkimmäiseen, mutta pitääkö sitä kuulua johonkin. Ikääsi et tainnut mainita kyselyssä että onko se 50 vai 20.

      • MonstersBall

        Ostoksilla käynti on hieman eri asia kuin shoppailu. Carrie Bradshaw käy shoppailemassa sinkkukavereidensa kanssa laukkuja ja kenkiä. Se on melko kaukana siitä että nainen hakee illalla lähikaupasta maksalaatikkoa ja piimän. Jos hiukset on vaalean ja tumman väliltä, silloin suhtautumiseni naisen hiuksiin on neutraali. Suihkurusketus kuuluu melko samaan sarjaan solariumin kanssa. Oliko tuo nyt niin vaikea arvata. Kahvilla tarkoitan suodatin- tai pannukahvia. Kotona nautittua. Jos nainen ravaa päivittäin kahviloiden tai huoltoasemian kahveilla, treffeillä tai muuten vaan, niin ei se toivottava ominaisuus ole. Kirpputorit siksi että sieltä löytyy kiinnostavaa tavaraa ja vaatetta halvalla. Ultratrendikkäät naiset eivät kirpputoreilla liiku. Boheemit naiset kylläkin. South Park on esimerkkinä pitämästäni huumorista, ja onhan siinä jotain samaa kuin itsessäni (provosoiva, karrikoiva, epäkorrekti, hivenen epäkypsä, yllättävä). En minä animaatioista juuri pidä, se on ainut animaatiosarja mitä katson. Futuramaa ei enää tule. Ikää melko turha mainita, eiköhän sen moni osaa suht hyvin arvioida, ja on osannutkin.


      • selvä...
        MonstersBall kirjoitti:

        Ostoksilla käynti on hieman eri asia kuin shoppailu. Carrie Bradshaw käy shoppailemassa sinkkukavereidensa kanssa laukkuja ja kenkiä. Se on melko kaukana siitä että nainen hakee illalla lähikaupasta maksalaatikkoa ja piimän. Jos hiukset on vaalean ja tumman väliltä, silloin suhtautumiseni naisen hiuksiin on neutraali. Suihkurusketus kuuluu melko samaan sarjaan solariumin kanssa. Oliko tuo nyt niin vaikea arvata. Kahvilla tarkoitan suodatin- tai pannukahvia. Kotona nautittua. Jos nainen ravaa päivittäin kahviloiden tai huoltoasemian kahveilla, treffeillä tai muuten vaan, niin ei se toivottava ominaisuus ole. Kirpputorit siksi että sieltä löytyy kiinnostavaa tavaraa ja vaatetta halvalla. Ultratrendikkäät naiset eivät kirpputoreilla liiku. Boheemit naiset kylläkin. South Park on esimerkkinä pitämästäni huumorista, ja onhan siinä jotain samaa kuin itsessäni (provosoiva, karrikoiva, epäkorrekti, hivenen epäkypsä, yllättävä). En minä animaatioista juuri pidä, se on ainut animaatiosarja mitä katson. Futuramaa ei enää tule. Ikää melko turha mainita, eiköhän sen moni osaa suht hyvin arvioida, ja on osannutkin.

        Miksi kaikki laukkua tai kenkää hakevat olisivat automaattisesti carrietyyppisiä. Joskus on van pakko hakea kenkää jos entinen hajoaa. Shoppailu voi olla toki oma juttunsa, jos verrataan toisenlaiseen ostoksilla oloon... Piimästä ja maksalaatikosta voi yhdistelmänä syntyä melkoinen haju joten jokin muu ruoka voi olla parempi naisellasi. :) Suihkurusketus voisi tehdä joskus hyvää, sillähän voi säikäyttää tutun. Mutta enpä ole jaksanut kokeilla edes, voisi olla huvittava näky. Onko kahvia pakko juoda muuten. Kirpputoreilta saa usein huonoakin tavaraa, ei turhaan mainita sanaa kirppu. Jos asut kehäkolmosella, voi olla parempia toreja. Boheemi kuulostaa punkkarilta eli nuorelta. Miksi haluat olla epäkorrekti ja hivenen epäkypsä, sanojasi lainatakseni. :)


      • MonstersBall
        selvä... kirjoitti:

        Miksi kaikki laukkua tai kenkää hakevat olisivat automaattisesti carrietyyppisiä. Joskus on van pakko hakea kenkää jos entinen hajoaa. Shoppailu voi olla toki oma juttunsa, jos verrataan toisenlaiseen ostoksilla oloon... Piimästä ja maksalaatikosta voi yhdistelmänä syntyä melkoinen haju joten jokin muu ruoka voi olla parempi naisellasi. :) Suihkurusketus voisi tehdä joskus hyvää, sillähän voi säikäyttää tutun. Mutta enpä ole jaksanut kokeilla edes, voisi olla huvittava näky. Onko kahvia pakko juoda muuten. Kirpputoreilta saa usein huonoakin tavaraa, ei turhaan mainita sanaa kirppu. Jos asut kehäkolmosella, voi olla parempia toreja. Boheemi kuulostaa punkkarilta eli nuorelta. Miksi haluat olla epäkorrekti ja hivenen epäkypsä, sanojasi lainatakseni. :)

        Ei laukkuja ja kenkiä hakevat automaattisesti ole Carrie-tyyppisiä. Mutta shoppailu sanana tarkoittaa sellaista toistuvaa ostoksilla käymistä. Ja jos ostaa toistuvasti kenkiä ja laukkuja, niin ei ole enää väliä onko Carrie-tyyppinen vai ei. Minua vaan ei kiinnosta nainen jolla on 50 kenkäparin kokoelma. Tai 10 laukun. Kahvia on pakko juoda. Muuten en voi rakastaa... Tai no siis ei ole edes kahvia pakko juoda. Mutta minua on pakko rakastaa. Tai siis ei ole, mutta voi vaan olla vaikea olla rakastamatta. Jokainen voi itse päättää mitä sieltä kirpputorilta ostaa. Boheemilla ei ole paljoa tekemistä punkkareiden kanssa. Jörn Donner on boheemi, eikö? Ei kuitenkaan teinix. Se on totta että useimmat keski-ikäiset ovat jo nöyrtyneet yhteiskunnan vaatimuksiin ja odotuksiin, eivätkä edusta kovin boheemia meininkiä. Boheemi tarkoittaa ihmistä joka viettää erikoista ja epäsäännöllistä elämää. Virkamiesmäisen ja kuivan ja rutiininomaisen vastakohta. Onhan se erikoisempaa ja epäsäännöllisempää ostaa vaatteet kirpputoreilta, kuin ottaa lattialta Seppälän katalogi, selata läpi ja valita mitkä vaatteet käy noutamassa. En "halua" olla epäkorrekti ja hivenen epäkypsä. Satun vain olemaan. Haluan olla oma itseni, ja niin olenkin. Kyllä niitä korrekteja ja kypsiä ihmisiä on maailmassa aivan tarpeeksi. Kyllä sinne pari Jörniäkin jne mahtuu joukkoon aivan hyvin. Ei tarvitse edes pyrkiä provosoimaan ketään mitenkään, laittaa vaan pari ajatustaan tai toivettaan nettiin niin siinä on taas hulabaloot pystyssä.


      • ----
        MonstersBall kirjoitti:

        Ei laukkuja ja kenkiä hakevat automaattisesti ole Carrie-tyyppisiä. Mutta shoppailu sanana tarkoittaa sellaista toistuvaa ostoksilla käymistä. Ja jos ostaa toistuvasti kenkiä ja laukkuja, niin ei ole enää väliä onko Carrie-tyyppinen vai ei. Minua vaan ei kiinnosta nainen jolla on 50 kenkäparin kokoelma. Tai 10 laukun. Kahvia on pakko juoda. Muuten en voi rakastaa... Tai no siis ei ole edes kahvia pakko juoda. Mutta minua on pakko rakastaa. Tai siis ei ole, mutta voi vaan olla vaikea olla rakastamatta. Jokainen voi itse päättää mitä sieltä kirpputorilta ostaa. Boheemilla ei ole paljoa tekemistä punkkareiden kanssa. Jörn Donner on boheemi, eikö? Ei kuitenkaan teinix. Se on totta että useimmat keski-ikäiset ovat jo nöyrtyneet yhteiskunnan vaatimuksiin ja odotuksiin, eivätkä edusta kovin boheemia meininkiä. Boheemi tarkoittaa ihmistä joka viettää erikoista ja epäsäännöllistä elämää. Virkamiesmäisen ja kuivan ja rutiininomaisen vastakohta. Onhan se erikoisempaa ja epäsäännöllisempää ostaa vaatteet kirpputoreilta, kuin ottaa lattialta Seppälän katalogi, selata läpi ja valita mitkä vaatteet käy noutamassa. En "halua" olla epäkorrekti ja hivenen epäkypsä. Satun vain olemaan. Haluan olla oma itseni, ja niin olenkin. Kyllä niitä korrekteja ja kypsiä ihmisiä on maailmassa aivan tarpeeksi. Kyllä sinne pari Jörniäkin jne mahtuu joukkoon aivan hyvin. Ei tarvitse edes pyrkiä provosoimaan ketään mitenkään, laittaa vaan pari ajatustaan tai toivettaan nettiin niin siinä on taas hulabaloot pystyssä.

        Mutta voihan trendikäsvaatteinen olla boheemi, viettää erikoista ja epäsäännöllistä elämää verrattuna virkamiesmäisen kuivaan ja rutiininomaiseen. Ei kaikki sitä vietä kirpputorivetimissä. Miksi donner? Kahville ja kofeiinille voi olla yliherkkä. Suomi ei ole suvaitsevaisten maa, siinä missä sinulle käy boheemi vaatetus, niin joidenkin on pakko hankkia merkkivaatteita.


      • MonstersBall
        ---- kirjoitti:

        Mutta voihan trendikäsvaatteinen olla boheemi, viettää erikoista ja epäsäännöllistä elämää verrattuna virkamiesmäisen kuivaan ja rutiininomaiseen. Ei kaikki sitä vietä kirpputorivetimissä. Miksi donner? Kahville ja kofeiinille voi olla yliherkkä. Suomi ei ole suvaitsevaisten maa, siinä missä sinulle käy boheemi vaatetus, niin joidenkin on pakko hankkia merkkivaatteita.

        90-95% kirpputorien vaatteista on naisille ja lapsille. Itse käyn kirpputoreilla 1-2 kertaa kuussa. Ja olen 2 vuoden sisällä löytänyt vain yhdet housut. Ei minulle kirpputorit ole vaatteiden etsimispaikka. Ostan enimmäkseen kirjoja, levyjä, elokuvia, astioita, tauluja... Sikäli tämä kirpputorikeskustelu on siis hyvin marginaalisella sivutiellä. Mutta jos nainen ei voi kuvitella ostavansa vaatteita kirpputorilta, tuskin hän silloin on kovin erikoista ja epäsäännöllistä ja uskaliasta elämää viettävä. Ja varmaan prostituoiduista useimpien elämäntapa on hyvin boheemia, joten ei sekään itseisarvo ole. Nythän on trendikästä ostaa kirpputorilta kaikenlaisia vintage- ja retrovaatteita... Cosmopolitanit ja muut mainostaa että kirpputorit on maailman parhaita kiinnostavien vaatteiden löytöpaikkoja jne. Ei kirpputorivaatteetkaan siis mikään itseisarvo ole. Tärkeämpää minulle on onko yliherkkä sähköpostien lähettämiselle, vai kofeiinille.. [email protected]


      • ----
        MonstersBall kirjoitti:

        90-95% kirpputorien vaatteista on naisille ja lapsille. Itse käyn kirpputoreilla 1-2 kertaa kuussa. Ja olen 2 vuoden sisällä löytänyt vain yhdet housut. Ei minulle kirpputorit ole vaatteiden etsimispaikka. Ostan enimmäkseen kirjoja, levyjä, elokuvia, astioita, tauluja... Sikäli tämä kirpputorikeskustelu on siis hyvin marginaalisella sivutiellä. Mutta jos nainen ei voi kuvitella ostavansa vaatteita kirpputorilta, tuskin hän silloin on kovin erikoista ja epäsäännöllistä ja uskaliasta elämää viettävä. Ja varmaan prostituoiduista useimpien elämäntapa on hyvin boheemia, joten ei sekään itseisarvo ole. Nythän on trendikästä ostaa kirpputorilta kaikenlaisia vintage- ja retrovaatteita... Cosmopolitanit ja muut mainostaa että kirpputorit on maailman parhaita kiinnostavien vaatteiden löytöpaikkoja jne. Ei kirpputorivaatteetkaan siis mikään itseisarvo ole. Tärkeämpää minulle on onko yliherkkä sähköpostien lähettämiselle, vai kofeiinille.. [email protected]

        Mutta hetkinen, sittenhän sä "shoppailet" kirpputorilla niitä kirjoja, levyjä ym. :) Ilman kirpputoriakin voi viettää "erikoista ja epäsäännöllistä" elämää, mutta uskaliasta , - tuskin. =) Minä en ole yliherkkä sähköpostin kirjoittamiseen, mutta olen hieman vanha makuusi, joten nuoremmat boheemit kaiketi intoutuvat kirjoittamaan. Kun ei enää voi sanoa kynä käteen, niin sanotaan näppäimistö käsiin .. Mutta jäin tässä miettimään että mistä tiedät mitä cosmopolitanissa sanottaisiin, et kai ole kirppiksellä salaa lukenut? Entä sinkkuelämää vilkaissut? =D Hmm.


    • toisensa pois?

      Entä jos pitää kaikista noista? Tai ainakin tasapuolisesti kummankin ryhmän jutuista? Miksi on tärkeää, että FB:ssä on alle sata ihmistä?

      • MonstersBall

        Ei se ole tärkeää että Facebookissa on alle 100 ihmistä. Mutta olen huomannut että ne naiset keillä on yli 100 ihmistä, ovat sellaisia ei kovin minunlaisia, ja ne naiset joilla on alle 100 ihmistä kaverilistalla, ovat muutenkin melko minunlaisia. Jos jollakin on yli 100 ihmistä kaverilistalla, niin tulee kuva ihmisestä joka keräilee turhanpäiväisiäkin kaverisuhteita sinne, tai jolle se on joku imagokysymys että niitä on mahdollisimman paljon. Jos alle 100 ihmistä, ja vieläpä reilusti, niin tulee kuva että ihminen panostaa liveihmissuhteissakin laatuun, eikä määrään. Kaverilistan ihmisten määrä tuntuu korreloivan melko hyvin sen kanssa miten usein ihminen käy baarissa. En tajua miksi siellä pitää roikottaa kymmeniä ihmisiä joiden kanssa ei kuitenkaan koskaan ole ollut tai tule olemaankaan enää missään tekemisissä. Tutkimusten mukaan vaikka jollain on 200-500 ihmistä kaverilistallaan, niin hän viestittelee kuitenkin vain 6-10 kanssa. Ja 50 ihmisen kaverilistalla 3-4 kanssa. Jos nyt jonkun 50 kaverilistan omaavan käyttäjän lista paisuukin yhtäkkiä 400, niin se tarkoittaa oikeastaan vain että se on saanut listalleen 347 ihmistä joiden kanssa ei ole oikeastaan missään tekemisissä koskaan (mutta pääsee kyllä vaklaamaan niiden päivittäisiä toimia - jos siis jaksaa selata NewsFeediä joka päivä puoli tuntia), ja 3 uutta joiden kanssa viestittelee jotenkin säännöllisesti.


      • muuten kävis....
        MonstersBall kirjoitti:

        Ei se ole tärkeää että Facebookissa on alle 100 ihmistä. Mutta olen huomannut että ne naiset keillä on yli 100 ihmistä, ovat sellaisia ei kovin minunlaisia, ja ne naiset joilla on alle 100 ihmistä kaverilistalla, ovat muutenkin melko minunlaisia. Jos jollakin on yli 100 ihmistä kaverilistalla, niin tulee kuva ihmisestä joka keräilee turhanpäiväisiäkin kaverisuhteita sinne, tai jolle se on joku imagokysymys että niitä on mahdollisimman paljon. Jos alle 100 ihmistä, ja vieläpä reilusti, niin tulee kuva että ihminen panostaa liveihmissuhteissakin laatuun, eikä määrään. Kaverilistan ihmisten määrä tuntuu korreloivan melko hyvin sen kanssa miten usein ihminen käy baarissa. En tajua miksi siellä pitää roikottaa kymmeniä ihmisiä joiden kanssa ei kuitenkaan koskaan ole ollut tai tule olemaankaan enää missään tekemisissä. Tutkimusten mukaan vaikka jollain on 200-500 ihmistä kaverilistallaan, niin hän viestittelee kuitenkin vain 6-10 kanssa. Ja 50 ihmisen kaverilistalla 3-4 kanssa. Jos nyt jonkun 50 kaverilistan omaavan käyttäjän lista paisuukin yhtäkkiä 400, niin se tarkoittaa oikeastaan vain että se on saanut listalleen 347 ihmistä joiden kanssa ei ole oikeastaan missään tekemisissä koskaan (mutta pääsee kyllä vaklaamaan niiden päivittäisiä toimia - jos siis jaksaa selata NewsFeediä joka päivä puoli tuntia), ja 3 uutta joiden kanssa viestittelee jotenkin säännöllisesti.

        jos en ole ollenkaan naamakirjassa?


      • MonstersBall
        muuten kävis.... kirjoitti:

        jos en ole ollenkaan naamakirjassa?

        Eipä se Facebookissa oleminen ole mikään pakollinen ehto parisuhteen toiminnalle. Ehkä se kommunikaatio ja muu tulisi hoidettua kuitenkin muuta kautta.


    • Joku vaan

      Jaa...minuun liittyviä asioita: blondit hiukset, matkustelu, shoppailu tarvittaessa, Sedulatkin joskus ok, Täydelliset naiset on must, meikkiä käytän, biletän joskus, kavereiden kanssa toki hengaan, laskettelu on jees, uinti on kivaa kesällä. Minuun liittyy myös: luonto - rakastan luontoa, metsä - sama juttu, valokuvaus on harrastukseni, ajatteleminen myös :), kahvi on lemppari asiani varsinkin latte, runous on kivaa välillä niin lukeminen kuin kirjoittelu, Tuli ja Savu jos liittyy nuotioon/takkaan, elokuvia katson paljon, kirpputorit on ihania niin kierrellä kuin myyntipaikkanakin, taiteet on lempparini...maalaan ja piirrään ja käyn näyttelyissä, Beethovenia kuuntelen silloin tällöin, jazz kuuluu lemppareihin, mökkeily on parasta mitä tiedän kesällä, maalaaminen tulikin tuossa jo, yksinäisyyttä tarvitsen aina säännöllisen epäsäännööllisesti, Groove on lemppari kanava ja on FB:lla alle 100 ihmistä. No, mutta mielenkiintoni puolestaan herättää ihminen, joka on avarakatseinen eikä tiukkapiko...joka ei lokeroi liikaa ihmisiä - tietenkin vähän. Ymmärtäväisyys on elintärkeää. Olisit ehkä minulle liian tiukkapipo. Missä olisi sydämen sivistys?

      • MonstersBall

        Kyseinen kohta oli tosiaan tarkoituksella isolla. Kyseessä on runouslehti. Levikki kai jotain 300-500. Ei siis ihme että monelle tuntematon asia. "Takkatulen äärellä vierähtää helposti pitkä aika. Sen ääni viehättää ja liekit ovat kauniita. Sellaisella hetkellä minut valtaa inspiraatio ja saatan muutaman sivun kirjoittaa ajatuksiani." "Tuli ja Savu jos liittyy nuotioon/takkaan" Enintään silleen että jos ei pidä runoista niin voi sitten sillä lehdellä sytyttää sen nuotion/takan, siis jos sattuu jostain kyseisen lehden löytämään. Olen yhtä avarakatseinen ja tiukkapipo ja lokeroiva ja sydämeltään sivistynyt kuin South Park. http://www.youtube.com/watch?v=x4DOuWzg9TA


    • Justiina -28

      Kuulostaa kyllä todella kieroutuneelta ihmiseltä, jos omaa yli sata kaveria facebookissa! Itselläni on 430 ja risat ja tunnenkin kieltämättä itseni aivan umpihulluksi... Noh, mittarinsa kullakin. Et sitten edes tolle panemiselle keksiny mitään vastinetta tonne kaivattujen listalle?

    • cleese76

      Kirpputorit, reilu kauppa, luomu, tissuttelu, Monty Python, kohta 4-vuotias rakas poikani, Bukowski, Punk, D.I.Y, 60` soul, funk, reggae, etno-musa, kauneus, rehellisyys, Joe Strummer, Billy Bragg, Johnny Cash, Käsi kädessä kävely, yksin olo, yhdessäolon riemu, läheisyys ja pienet hellyydenosoitukset. Maailma on ihmeitä ja kauneutta täynnä, otetaan siitä kiinni!

    • höpö höpö

      kuulostaa idiootilta ja itsekeskeiseltä!

    • sadassadsasa

      Yhdyssanat hyvät ihmiset. Yhdyssanat!

    • Löydän itsestäni kumpiakin ominaisuuksia :)

    • jonksu

      ei kenellekään voi ladella mitää listaa millainen tulisi olla!!ei kukaan ole täydellinen ja mitä hiton välii sillä jos naamakirjas on kavereita yli sata!!sehän kertoo ihmisen sosiaalisuudesta..siitä millainen naisen tulisi olla,listalla oli paljon hyviä asioita, ei mahottomia mutta totuus on ettei täydellistä pakettia kenestäkään löydy!!itsekin joogaan eikä se ainakaa kihlattuani ole häirinnyt!!nyt ota järki käteen.tuskinpa itsekään olet jokanaisen unelma!

      • MonstersBall

        Voisit vaikka ehdottaa jollekin ministerille että tällainen Ihannenainen-palsta tulee kieltää lailla..? "mitä hiton välii sillä jos naamakirjas on kavereita yli sata!!sehän kertoo ihmisen sosiaalisuudesta.." No sitä väliä juurikin, että jos on yli sata niin on minun mielestä yltiösosiaalinen. Tai ei kovin valikoiva. Tiedän monia naisia ja miehiä jotka ovat panneet 30-50 kaverilistansa ihmisen kanssa... Kyllä niitä haaremilistojakin näkee. Minulla on yhteensä ollut varmaan kaikkiaan 90-110 ihmistä kaverilistalla, mutta otan aina pois sellaisia keiden kanssa ei tule viestiteltyä, ja niin on minuakin monet ottaneet. Nyt on alle 50. Enarikin taitaa olla 51 tai 52. Livetuttuja minulla ei ole koskaan ollut paljoa yli sataa yhteensä jos aivan kaikki laskisi. Ja kun Facebookia ei käytä kuin osa suomalaisista, niin ihmetyttää miten jollakin (hyvin monella) voi olla yli 100 ihmistä kaverilistalla. Sehän tarkoittaa että hän lisää sinne kaikki kenet tuntee mitenkään, ja myös lähes kaikki ketkä on koskaan mitenkään tuntenut, ketkä vaan sattuu Facebookista löytämään, ja lisäksi päälle kymmeniä tuntemattomia ulkomaalaisia joihin sattuu siellä törmäämään. Itsetuntoni ei ole kiinni Facebookin kaverilistan paksuudesta.


      • jonksu
        MonstersBall kirjoitti:

        Voisit vaikka ehdottaa jollekin ministerille että tällainen Ihannenainen-palsta tulee kieltää lailla..? "mitä hiton välii sillä jos naamakirjas on kavereita yli sata!!sehän kertoo ihmisen sosiaalisuudesta.." No sitä väliä juurikin, että jos on yli sata niin on minun mielestä yltiösosiaalinen. Tai ei kovin valikoiva. Tiedän monia naisia ja miehiä jotka ovat panneet 30-50 kaverilistansa ihmisen kanssa... Kyllä niitä haaremilistojakin näkee. Minulla on yhteensä ollut varmaan kaikkiaan 90-110 ihmistä kaverilistalla, mutta otan aina pois sellaisia keiden kanssa ei tule viestiteltyä, ja niin on minuakin monet ottaneet. Nyt on alle 50. Enarikin taitaa olla 51 tai 52. Livetuttuja minulla ei ole koskaan ollut paljoa yli sataa yhteensä jos aivan kaikki laskisi. Ja kun Facebookia ei käytä kuin osa suomalaisista, niin ihmetyttää miten jollakin (hyvin monella) voi olla yli 100 ihmistä kaverilistalla. Sehän tarkoittaa että hän lisää sinne kaikki kenet tuntee mitenkään, ja myös lähes kaikki ketkä on koskaan mitenkään tuntenut, ketkä vaan sattuu Facebookista löytämään, ja lisäksi päälle kymmeniä tuntemattomia ulkomaalaisia joihin sattuu siellä törmäämään. Itsetuntoni ei ole kiinni Facebookin kaverilistan paksuudesta.

        eiköhän jokainen osaa valikoida elämäänsä sopivat ihmiset.Sitä vain tarkoitin ettei kellekään voi luotella millainen hänen tulisi olla.jokainen kasvaa ihmisenä elämänsä aikana ja virheistään tulee oppia.Ihmisen tekoihin ja ajatuksiin vaikuttaa kaikki mitä ympärillä tapahtuu.Geenit,asenteet,ystävät,harrastukset.. Kun se oikea ihminen tulee vastaan hänet ottaa sellaisena kuin hän on!Siinä kyllä luettelot unohtuu! Toivon hyvää kevättä sinulle!


      • MonstersBall
        jonksu kirjoitti:

        eiköhän jokainen osaa valikoida elämäänsä sopivat ihmiset.Sitä vain tarkoitin ettei kellekään voi luotella millainen hänen tulisi olla.jokainen kasvaa ihmisenä elämänsä aikana ja virheistään tulee oppia.Ihmisen tekoihin ja ajatuksiin vaikuttaa kaikki mitä ympärillä tapahtuu.Geenit,asenteet,ystävät,harrastukset.. Kun se oikea ihminen tulee vastaan hänet ottaa sellaisena kuin hän on!Siinä kyllä luettelot unohtuu! Toivon hyvää kevättä sinulle!

        Aloitusviestini ei ollut suunnattu jollekin kohtaamalleni ja tuntemalleni naiselle. Että tässä, näitä älä tee, näitä tee. Se ei myöskään ollut deitti-ilmoitus. Sitä ei ollut suunnattu satojen sinkkunaisten joukolle. Se oli "vain" melko summittainen ja hatara kuvaus ihannenaisestani. Ihannenainen-palstalle. Halusin nähdä mitä ihmiset on mieltä tuollaisesta ihanteesta. Ja onko jollakin ehkä hieman samanlainen ihanne. Nämä sinulta ja muiltakin tulleet heitot on vähän samaa sarjaa kuin jos mies nojailee kaverinsa kanssa baaritiskiin, ja näkee naisen jolla on minihame, ja kuiskaa kaverilleen että "onpas kaunis minihame, oispa mukava tutustua tuohon naiseen" ja siihen tulee joku farkkuihin pukeutunut nainen että "mitä sinulla on meitä farkkunaisia vastaan, et sinä saa vaatteiden perusteella naisia valita, jos minun kanssa olisit suhteessa niin etpä paljo tollasia kaipailis, no enpä olis halunnutkaan sinua, urpo"...


      • jonksu
        MonstersBall kirjoitti:

        Aloitusviestini ei ollut suunnattu jollekin kohtaamalleni ja tuntemalleni naiselle. Että tässä, näitä älä tee, näitä tee. Se ei myöskään ollut deitti-ilmoitus. Sitä ei ollut suunnattu satojen sinkkunaisten joukolle. Se oli "vain" melko summittainen ja hatara kuvaus ihannenaisestani. Ihannenainen-palstalle. Halusin nähdä mitä ihmiset on mieltä tuollaisesta ihanteesta. Ja onko jollakin ehkä hieman samanlainen ihanne. Nämä sinulta ja muiltakin tulleet heitot on vähän samaa sarjaa kuin jos mies nojailee kaverinsa kanssa baaritiskiin, ja näkee naisen jolla on minihame, ja kuiskaa kaverilleen että "onpas kaunis minihame, oispa mukava tutustua tuohon naiseen" ja siihen tulee joku farkkuihin pukeutunut nainen että "mitä sinulla on meitä farkkunaisia vastaan, et sinä saa vaatteiden perusteella naisia valita, jos minun kanssa olisit suhteessa niin etpä paljo tollasia kaipailis, no enpä olis halunnutkaan sinua, urpo"...

        Jostain syystä sun teksti näyttää herättävän negatiivista palautetta enemmän...sinun kuvaus ihannenaisesta on kyllä kaunis ja hyvä.Sitä en voi kieltää. Luonto ja läheisyys on kaikille tärkeämpää kuin pintaliitäminen!!=)Uskoisin,että monet miehet toivoo naiseltaan älykkyyttä ja herkkyyttä ja yhteisiä harrastuksia.elämäniloa.=) Pyydän kohteliaimmin anteeksi, tulit väärin ymmärretyksi ensin! kiitos kun vielä jaksoit valaista asiaa minullekin!!


    • blondie

      mutta eikös ole rasismia tuo hiusvärin perusteella luokittelu bimboksi? minkä ihminen geeneilleen mahtaa, se vaalea juurikasvu vasta kammottavaa onkin..

    • marsussss

      et usko...molempiin

    • _NaiNeN_

      Kysyit tossa jossain vaiheessa miksei naiselle saa luetella ominaisuuksia. No, siksi että naiset ehkä tietää paremmin mitä on tosirakkaus, ja monelle naiselle se on kaikkein tärkein peruste. Tottakai on hyvä olla yhteisiä kiinnostuksia, mutta ylipäätään sun lähestymistapa on väärä. Mies ei valitse naista vaan nainen miehen. Oisit siis ennemmin esitelly vaan ittes. Sitäpaitsi rakkaudessa ei merkkaa tollaset kriteerit. Todennäköisesti sun "se oikea joka rakastaa sua sellasena ku olet, myötä-ja vastamäessä" on juuri sen ekan listan mukainen, eli etit itellesi vääränlaista naista. Ite en ainakaan kiinnostunut, enkä viitsi ees luetella olenko listan 1 vai 2 mukainen. Naista pitää miellyttää, ei määräillä olemaan tietynlainen.

      • MonstersBall

        Tässä uusi muotoiluni Ihannenaiselleni: - Rakastat minua, ja olet sellainen jota minä osaan ja haluan ja tahdon rakastaa, emme mitenkään voi olla rakastamatta toisiamme. Noniin. Ja tuostahan monikin nainen osaa tunnistaa itsensä. Jopa näin netissä.. Kyllä se rakkaus on minullekin tärkeämpää kuin pehmolelut. Miksi esittelisin itseni, palstalle jonka nimi on Ihannenainen? En ole oma ihannenaiseni... Olen esitellyt itseni kyllä muilla sivustoilla, ja siellä naiset joskus minua lähestyvätkin, ja joskus johtaa johonkin, ja joskus ei. On hyvin epätodennäköistä että se joka Tahtoo minut ja rakastaa Myötä- ja Alamäessä minua ja muissakin mäissä niin olisi kovinkaan paljoa sen ekan listan mukainen. 100 kertaa todennäköisempää että tokan listan mukainen. En määräile ketään olemaan tietynlainen. Jotkut ovat luonnostaan sellaisia että pidän. "Naista pitää miellyttää, ei määräillä olemaan tietynlainen." Naista pitää miellyttää = Pitää pyrkiä olemaan tietynlainen, eli sellainen että nainen pitää siitä mitä olet. Miehen pitää pyrkiä olemaan naisen ihannemies, naisen ei tarvitse pyrkiä olemaan miehen ihannenainen. Nainen määrä suhteessa kaikesta. Suurinpiirtein tuota sinä kai tarkoitit...


    • mann78

      monstersball,aika hieno alotus sulla!pointsit.Juuri tuollaisen allekirjoitan,täytyy naisessa hengevyyttä olla ja sisältöö,jos sen kanssa aikoo seurustelusuhteeseen lähtee.

    • lollero11

      Siis mitä, miks ihimeesä otatte niin tosisaan tämän vaaleat hiukset -jutun? Se ei kerro mistään muusta ko epävarmuudesta, ja että teitä ärsyttää aivan suunnattomasti jos joku kykenee tavallaan epäsuorasti kritisoimaan jotain mikä liittyy omaan ulkonäköönne. Tai miks otatte niin tosissaan ylipäänsä tämän koko viestin? Teidän ongelma on, ettette edes kykene tajuamaan mitä tämä henkilö tällä viestillä yrittää sanoa. Te luette sen kyllä ja luulette tajuavanne, mutta ette tajua. Minäki saisin Facebookkiin yli 100 kaveria jos haluaisin. Mutta se tarkottaa yksinkertasesti sitä, että ne sata ihmistä ei millään oikeasti voi olla mun YSTÄVIÄ. Eli miks ihimeessä lisäisin heidät kavereiksi? Koska se on niin kuulia kun niitä on mahollisimman paljo!!!! Ei, vaan se on säälittävää. Omatunnon pönkittämistä tämäkin. Virran mukana menemistä. Salkkarit on ylivoimasesti Suomen paskin sarja. Siinä ei oo mitään hyvää, eikä asiasta sen takia tarvitse edes mainita enempää. Cosmopolitan taas on täysin turha lehti. Se ruokkii taas kerran tätä suomalaisten nuorten naisten (jostain mystisestä syystä) lisääntyvää jenkki fanitusta. Sitä yrietään kieltää ja halutaan olla omaperäsiä ja persoonallisia, mutta ei kuitenkaan olla. Itse luin sitä teinityttönä, nykyään luen mieluummin esimerkiksi sisustuslehtiä. Vin Dieselhän on äärimmäisen raamikas ja komea mies, mutta ennen kaikkea itseäni sävähdyttää se seksikäs ääni. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että haluaisin sellaisen miehen itselleni. Tykkään niin monen näköisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista, että on hieman typerää mennä heittämään kirvestä kaivoon jos ei täytä kyseisen henkilön ulkonäkökriteeriä. Eikai kukaan voi sanoa vain yhen tyyppisen miehen olevan hyvännäkönen...? Seksi on hauskaa, nostaa itsetuntoa ja lähentää kahta ihmistä, mutta kukaan ihminen ei kuole seksin puutteeseen. Viimeisimmän eroni jälkeen olin ilman seksiä kaksi vuotta, enkä edes tyydyttänyt itseäni kovin usein. Joskus katsoin pornoa koneelta neljä kertaa viikossa, joskus taas olin kuukauden koskettelematta alapäätäni muutakuin pesun yhteydessä. Älkää yrittäkö väittää, että "minä tarvin seksiä" koska se ei vain mene läpi. Se on taas vain yks tämän modernin, "seksikkään" media-maailman lausahdus, jonka sanottuanne kuvittelette kuulostavanne todella aikuiselta, fiksulta ja muodikkaalta ihmiseltä. Parisuhteessa seksi on ehdoton; en usko ilman seksiä olevan mitään muutakaan, mutta yksineläjä ei kuole yhdynnän/orgasmin puutteeseen. Tupakka tappaa. Itselläni on jo toisessa keuhkossa pieni kudosvaurio (ei tosin myrkyistä johtuva) joten miksi tappaisin itseäni hiljaa yhtään sen enempää? Tämäkin tavan typeryyden kaikki kyllä ymmärtävät ennen pitkää, mutta se menee luultavasti sinne keski-iän hujakoille ja hiljalleen lähestyvän keuhkoahtaumataudin paikkeille. Sittekun arkkua ollaan valitsemassa kun tajutaan ettei kyseisestä taudista voi parantua, saattaa pari itkun tyrähdystä läheisten läsnäollessa jopa irrota. Meikkaaminen on äärimmäsen mukavaa, jopa taiteellista hommaa jos sitä osaa tehdä oikeaoppisesti, mutta taidekin pitää osata joskus jättää kotiin. En voi sietää radiokanavia, jotka soittavat samaa paskaa vuorotellen; NRJ, YleX, Voice. Laskettelu ja uinti ovat varmaan mukavia vuodenaika harrastuksia, itse pitäydyn jälkimmäisessä enkä oikein ymmärrä miksi kirjoittaja kokee tämän negatiivisena. Shoppailu on todella mukavaa. Tosin itse hoidan sen nykyään lähes 80% netissä. Myös kavereita on mukava nähdä sillon kun on mahollisuus, itselläni kun kaikki asuvat suht kaukana. Sen takia on myös oppinu olemaan yksin, ja ennenkaikkea NAUTTIMAAN siitä yksinäisyydestä. Voiko mitään ihanempaa olla kuin koulun jälkeen saapua omaan, ihanaan, hiljaiseen asuntoon, laittaa tietsikka päälle, ottaa jotain hyvää syömistä ja keskittyä juuri ladattuun huippusarjaa seuraavan 45 minuutin ajan? Sen jälkeen käydä saunassa, nostaa jalat seinää vasten ja vain olla hetki, ilman mitään kiirettä, ilman mitään stressiä. Luonto on tärkeä. Sitä pitää kunnioittaa ja siitä pitää ottaa oppia. Vielä joku päivä ihminen huuhtoutuu tältä planeetalta lopullisesti pois jonkun luonnonvoiman edestä, ja sitte vihdoin ja viimein George. W. Puskankin seuraava muoto osaa nöyrtyä ja sanoa itselleen; Minä en olekkaan Jumala. Blondi voi olla älykäs ja mökkeillä. Brunette voi polttaa tupakkaa ja käydä solariumissa. Äläkää ottako kaikkea niin helevetin tosissaan! Äläkää marmattako koko ajan. Ei tämän kirjottajan tarkotus oo mollata blondeja. Joillaki on tärkeämpi elämän sisältö

    • tyypillistä

      (tää viesti meni aluks väärään paikkaan, siks sama uudelleen tänne) ihmisistä: tyhmyyden, kliseiden laukomisen, ajattelemattomuuden, kyvyttömyyden ymmärtää toista ja elämää jne. Mitä vikaa siinä on, että joku listaa mieleisiään ominaisuuksia naisista? Ja listaa vielä ominaisuuksia, joita ei naiselta halua tehden sen vielä raa'alla jaolla kahteen? Kyseessä on MonsterBallin oma subjektiivinen kategorointi. Sitten tulevat ihmiset huutamaan "ei noin saa ajatella", "olet stereotypisoiva" (ee, ihanko totta?), "asia ei ole noin yksinkertainen, on olemassa myös poikkeustapauksia!" (no jopas ny jotain!). Kuka täälä on väittänytkään osaavansa tehdä absoluuttisen totuudellisesti ja kuvailevasti jaottelevaa kategorointia? Miks te otatta noin vakavasti tämän aloituksen? =)

    • ihanteeton

      ...seurustella. Sori vaan.

      • <<<<

        SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA ELETTÄISI 40 VUOTTA AVIOSSA KAIKEN KAIKKIAAN 18 VUOTTA YHDESSÄ JA 22 VUOTTA AVIOSSA JA SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI MIESTÄNSÄ VASTASSA KOTONA IRLANNINSETTERI PUNAINEN RONJAN KANSSA JA ESPANJANMASTIFFI LOLAN KANSSA JA DOBERMANN RITAN KANSSA JA BERNHARDINKOIRA HANNIBALIN KANSSA JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOTA VASTASSA OLISIN TAAS MÄ


      • <<<<<
        <<<< kirjoitti:

        SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA ELETTÄISI 40 VUOTTA AVIOSSA KAIKEN KAIKKIAAN 18 VUOTTA YHDESSÄ JA 22 VUOTTA AVIOSSA JA SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI MIESTÄNSÄ VASTASSA KOTONA IRLANNINSETTERI PUNAINEN RONJAN KANSSA JA ESPANJANMASTIFFI LOLAN KANSSA JA DOBERMANN RITAN KANSSA JA BERNHARDINKOIRA HANNIBALIN KANSSA JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOTA VASTASSA OLISIN TAAS MÄ

        SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI ELÄINRAKAS.KAUNIS.VAALEA.SEKSIKÄS.AUTOHULLU.PRÄTKÄHULLU.LÄTKÄHULLU.FUTISHULLU JA SITTEN ENNEN KAIKKEA ELÄINRAKAS NAINEN KUN REISSAISIMME KOIRANAYTTELYISSÄ JOPA RUOTSISSA.SAKSASSA JA ENGLANNISSA.ITALIASSA.JA SITTEN VARSINKIN RUOTSISSA JA SAKSASSA JA SITTEN RUOTSISSA JA NORJASSA 86 12-98 KERTAA. 87 11-98 KERTAA JA SITTEN NORJAN PUOLELLA 7 KERTAA JA RUOTSISSA 19 KERTAA JA SITTEN AKSELILLA TUKHOLMA-NORRKÖPING-ESKILSTUNA 121 122-243 KERTAA JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI KOVA LÄTKÄHULLU JA FUTISHULLU JA NHL-FANI JA KOIRAHULLU JA AUTOHULLU JA INNOKAS FUTISFANI JA SELLAINEN JOKA ITSEKKIN KÄVISI PELAAMASSA FUTISTA UKKOJA VASTAAN < PERINTEISISSÄ NÄYTÖSPELEISSÄ JA SELLAINEN NAINEN JOKA SITTEN ITSEKKIN VIIHTYISI JOSKUS SILLOIN TÄLLÖIN JOPA BAARITISKIN PUOLELLA JA LAIVALLA TAAS YÖKERHOSSA JA KARAOKESSA < JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI KOHTUUKÄYTTÄJÄ MUTTA VIIHTYISI LAIVALLA JA JOSKUS SITTEN YKSINKIN < KUN REISSAISI UKKOANSA TAPAAMAAN RUOTSIIN < ENSIN TUKHOLMAAN JOSTA TÄMÄ JATKAISI JUNALLA GÖTEBORGIIN JA SITTEN MYÖHEMMIN MM SUNDSVALLIIN JA SITTEN JÖNKÖPINGIIN JA SITTEN JOPA SAKSAANKIN JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA REISSATTAISI KESÄISIN MM RUOTSISSA.SAKSASSA.ITALIASSA.ITÄVALLASSA.SVEITSISSÄ.KANARIANSAARILLA.
        JA JOSKUS JOPA LANZAROTELLA.TENERIFFALLA.BULGARIASSA.GRAN CANARIALLA.VIROSSA.USASSA.TALLINNASSA.BRASILIASSA.VENÄJÄLLÄ < PIETARI JA VIIPURI JA INDONESIASSA.ARGENTIINASSA.URUGUAYSSA.JA CHILESSA JOSSA TÄLLÄ OLISI KIRJEKAVERI NAIMISISSA CHILELAISEN FACEBOOK KAVERINI JOSEN KANSSA JA SITTEN REISSAISIMME LANZAROTELLA.GRAN CANARIALLA.JA SITTEN MALLORCALLA JA PORTUGALISSA < PRAIA.LISSABON.ALBUFEIRA JA SITTEN KREIKASSA PAFKOS JA LEFKOS JA KUN TOISET LÄHTISIVÄT DISCOILEMAAN JA GAALAILEMAAN TEKISIMME MARRASKUUSSA LAIVARISTELYN KAKSISTAAN JA SALAA KAIKILTA TUTUILTA JA SITTEN MONET TYÖKAVERIT JÄRJESTÄISIVÄT MATKAN JA ESIMIEHENI OLISI JUONESSA MUKANA JA SITTEN TEKISIMME PERINTEISEN RUOTSIN TOURIN 87 12-99 KERTAA JA KOLME KERTAA VANHALLA DIESEL-MERSULLA < KAPELLSKÄR-MARIENHAMINA-TUKHOLMA-GÖTEBORG-FALUN-SUNDSVALL-JNE JA SITTEN KÄVISIMME KAVERIANI JOKA OLISI LEMPINIMELTÄÄN RUOTSIN ALASARJOJEN LARIONOV < 140 150-290 TAPAAMASSA KUN TÄMÄ PELAISI KRISTIANSTADISSA JA MARIESTADISSA PUOLUSTAJANA JA TOISTA KAVERIANI TAPAAMASSA KUN TÄMÄ PELAISI LEKSANDISSA < JA 22 ASTEEN PAKKASESSA MAALIVAHTINA < SIIPALLA OLISI VIELÄ TURKKIKIN PÄÄLLÄ JA SITTEN SELLAINEN CAVALLIN KETTUTURKKI JA MULLA NAHKATAKKI < JA SITTEN LAIVALLA TAPAISIN VANHAN KAVERINI JOKA OLISI ALASARJOJEN GRETZKY LEMPINIM,ELTÄÄN 500 500-1000 TEHOPISTETTÄ < 2 KAUTTA RUOTSISSA < LEKSAND JA MARIESTAD BOIS < JA SITTEN ITSE KÄVISIN KATSOMASSA NOUSUKARSINTAPELIN MARIESTAD-BODEN JOSSA TÄMÄ ISKISI JATKOAJALLA 2-1 VOITTOOSUMAN BODEN-VESKARIN SELÄN TAA < MARIESTAD-BODEN 2-1
        0-1 LUBOS KRADEK
        1-1 TIMO SANTAPURO
        2-1 MARKO RANTALAHTI
        JA SITTEN LEKSANDISSA PELAISI VANHA TUTTUNI LARE JA SITTEN KRISTIANSTADISSA JAMPPA JA LEKSANDIN MAALILLA TORJUISI LAURI JA SITTEN TIMO SANTAPURO KIVA.ILVES.KOO-VEE.MARIESTAD BOIS OLISI MARIESTADIN KAPTEENI JOSKUS REISSAISIMME SUOMESTA 22 ASTEEN PAKKASESSA MALLORCALLE < JOSSA POJAT ELIKKÄS TIMO.JAMPPA.JA MARKOKIN LOMAILISIVAT JA SIIPALLA OLISI CAVALLIN KETTUTURKKI TAIKKAS MINKKITURKKI LENTOASEMAN LIPPUTARKISTUKSESSA JA MULLA NAHKATAKKI JA SITTEN JOSKUS MENISIMME TENERIFFALLE KUN TÄLLÄ OLISI MINKKITURKKI MUKANA JA MULLA TAAS BEIGE NAHKAPUSSAKKA JA JOSKUS TAAS LAIVALLA VIIHTYISIMME KAKSISTAAN JA SITTEN VAIHTAISIMME RAHAAKIN JA JOSKUS SITTEN TEXTAILISIN TÄLLE KUN REISSAISIN SUOMI-TOURILLA.SVERIGE-TOURILLA JA SITTEN NORGE-TOURILLA JA DANMARK-TOURILLA JA MM KIIRUNASSA JA FALUNISSA < KULT NOUT LOLAN JA 220 W115 MERSUN KANSSA < JA OIKEASTAAN 300D 123 KORISEN MERSUN KANSSA JOLLA MENISIMME TUKHOLMAAN JA SIELTÄ FALUNIIN SAAKKA JA JOSKUS SITTEN 116-KORISELLA TUKHOLMA-NORRKÖPING-GÖTEBORG-FALUN-JÖNKÖPING-ÖRNSKÖLDSVIK JA NORDIC TROPHY PELEJÄ KÄV KATSOMASSA 2 RUOTSISSA
        LINKÖPING-HIFK 3-2
        MODO-JOKERIT 7-0


    • ihannenainen

      ei eksiä, eikä poikia muutenkan turhan paljon kavereina, osaa kokata ja pitää koti-illoista, ei ryyppää (1 kerta per vuosi olisi aikas jees tuon alkon käytön kohdalla), kerta viina ei sen tuomien satunnaissäätöjen yms. perseilyjen kanssa parisuhteeseen kuulu. Sitoutumaan valmis, eikä roiku niissä vitun eksissä. On koulutukseltaan mitä on, mutta jokatapauksessa yksinkin taloudellisesti pystyssä pysyvä. Jos korkeampi koulutus, ei katso alaspäin ns. duunariammatteja, kerta niistä saa välillä paremmin liksaakin. Osaa keskustella muillakin sanoilla kuin joo ja ei. Eikä intä päivänselvistä asioista vain riidan aikaansaamiseksi. Kunnioittaa toista, koska ilman kunnioitusta ei parisuhteessa ole mitään järkeä. Ei auo lättyänsä niistä leivänmuruista siinä sohvalla vaan tekee itse asialle jotain koska mä olen tämän hetkiseen tilateeseen tyytyväinen, eli tekee itse eikä avaudu. :D Lojaali, rehellinen, helvetin kaunis, mutta tuossa sellainen poikkeus ettei niihin vartaloihin kyllä yleensä aivoja ole vakiovarusteena asennettu, jotka mun pään kaupungilla kääntää.. Oikeasti kemioden kohtaaminen on se suurin juttu. Mutta on ihan vitun vaikea löytää täysipäistä naista nykyaikana. Kaikki on iha nsuoraan sanottuna huoria tai muuten vain pelureita, enkä jaksa enää yhtäkään sellaista tyttöä jolla on tyyliin kolmekertainen panosaldo mun omaani nähden, joka mun mielestä on ihan normaaliluokkaa.. Joten nainen. Jos olet edellämainitunlainen niin laita viestiä tulemaan. :) Vaikka varmaa on etten ihannenaistani löydä.....

      • tyttö23v

        Kiltit ja kunnolliset tytöt ei tykkää kiroilusta! En itsekään ihan yllä tuolle sun vaatimalle tasolle, koska ryyppään juhlapäivinä ja joskus muulloinkin, enkä aina ota ihan kohtuudellakaan. Olis aika tylsää jos juhannuksena ei vois lähteä minnekään juhlimaan tai jos ei sais juoda saunasiideriä. Mua myös ärsyttäis todella paljon jos olettaisit että naisen kuuluu siivota miehen murustamat leivänmurenot sohvalta! Kotityöt kuuluu molemmille, jos molemmat käyvät ansiotöissä tai opiskelevat.

        Muuten kyllä löytyy kuvailemasi kaltainen nainen. Olen kuitenkin jo onnellisessa parisuhteessa =)


    • Tallikake

      Ihannenaiseni tykkää kun paapon häntä..hän tykkää kun hivelen hänen hiuksia, suutelen korvia, hyväilen kevyesti hänen rintojaan, sukellan hänen paidan alle suudellen hänen selkää, riisun housut ja suutelen pohkeita, nilkkoja...kuljetan kieltäni hänen reidellä, pepussa ja lantioilla... Miettikööt muut miten jatkuu....kenties seuraavassa nrossa...

    • MonstersBall

      Miltä tuntuisi makoilla hehkeällä paahteisella nurmella jonkun sellaisen kainalossa joka suhtautuu isolla arvostuksella siihen kokonaisuuteen mitä ihmisenä edustat, ja suurella intohimolla siihen mitä naisena olet? Joku jonka kanssa voisi keskustella vaikka mistä koko päivän, ja olla myös rauhassa ihan hiljaa, ja nauttia läheisyydestä, kokea onnea siitä että olette osanneet kohdata toisenne. Minä voisin olla se ihminen sinulle. Joku jonka seurassa kykenet olemaan luonnollinen oma paras itsesi. Joku jonka kanssa jaat paljon yhteisiä unelmia, ja koko kesä aikaa toteuttaa niitä. Ja kesä olisi vasta alkua kaikelle hienolle. Osallistu arvontaan ja voita täällä: [email protected]

    • kaikkea sitä.

      miten ihana kysymys. oon luonnollisesti blondi mutta kuulun ennemmin alempaan kategoriaan. =)

    • TuliJaSavu

      ihmisten kyvyttömyys sisäistää lukemaansa... Itse ymmärsin heti että luettelemasi ihannenaisen ominaisuudet olivat vain viitteitä siihen millainen luonne ja elämäntapa naisella on, ei suinkaan ehdoton lista millainen naisen pitää olla. Onnea ihannenaisesi etsintään :)

      • MonstersBall

        Tärkein tekijä tässä on se että viesti on netissä, eikä esim sanomalehdessä. Netin suhteen ihmiset toimivat hyvin hektisesti, klikkailevat itseään ees taas, esim työpaikan kahvitunnilla, ja nopeasti rykäisevät jonkunlaisen vastauksen, usein melko paljon jo unohtaneena mitä lukivatkaan. Itse vastaan viesteihin katsellen samalla sitä viestiä johon vastaan. En luottaen siihen että muistan kaiken 100% oikein, vaan silmäillen jatkuvasti toisen viestiä. Ja kiinnittäen huomiota mm sanavalintoihin. Tiedostaen että shoppailu on eri asia kuin kaupassakäynti. Ymmärtäen että pimussa on eri vivahde kuin naisessa. Jne. Jos harrastaa runoja, jos lukee runoja, tekee runoja, niin tajuaa nettiviestejäkin paljon paremmin, kuin jos ainoa lukuharrastus on Suomi24. ps: Avausviestiäni saa käyttää äidinkielen yo-kokeen aineistoaineen virikemateriaalina.


      • TuliJaSavu
        MonstersBall kirjoitti:

        Tärkein tekijä tässä on se että viesti on netissä, eikä esim sanomalehdessä. Netin suhteen ihmiset toimivat hyvin hektisesti, klikkailevat itseään ees taas, esim työpaikan kahvitunnilla, ja nopeasti rykäisevät jonkunlaisen vastauksen, usein melko paljon jo unohtaneena mitä lukivatkaan. Itse vastaan viesteihin katsellen samalla sitä viestiä johon vastaan. En luottaen siihen että muistan kaiken 100% oikein, vaan silmäillen jatkuvasti toisen viestiä. Ja kiinnittäen huomiota mm sanavalintoihin. Tiedostaen että shoppailu on eri asia kuin kaupassakäynti. Ymmärtäen että pimussa on eri vivahde kuin naisessa. Jne. Jos harrastaa runoja, jos lukee runoja, tekee runoja, niin tajuaa nettiviestejäkin paljon paremmin, kuin jos ainoa lukuharrastus on Suomi24. ps: Avausviestiäni saa käyttää äidinkielen yo-kokeen aineistoaineen virikemateriaalina.

        Jos vihje yo-kokeesta oli minulle suunnattu voin kertoa että en tunne vetoa lukiota kohtaan nyt enkä tuntenut 17 vuotta sitten. Jäiköhän nyt itsellä jotain sisäistämättä vai oliko vihjeesi kenties suunnattu noin niin kuin yleisesti? Pitäisiköhän tässä nyt olla imarreltu vai loukkaantunut....


      • MonstersBall
        TuliJaSavu kirjoitti:

        Jos vihje yo-kokeesta oli minulle suunnattu voin kertoa että en tunne vetoa lukiota kohtaan nyt enkä tuntenut 17 vuotta sitten. Jäiköhän nyt itsellä jotain sisäistämättä vai oliko vihjeesi kenties suunnattu noin niin kuin yleisesti? Pitäisiköhän tässä nyt olla imarreltu vai loukkaantunut....

        Kun tällä ketjulla on noin 50000 lukijaa, joista osa pakosta lukee tuonkin viestin, ja lukijoista osa on pakosta johonkin yo-lautakuntaan kuuluvia tai lukion äidinkielen opettajia, niin heille oli se ps-kohta suunnattu. Jokainen viesti on sekä erikseen kaikille, että yleisesti sille kenen viestiin vastaan.


    • kun sekotteleee puolet

      Eli puolet molemista paketeista, niin enköhän minä sieltä löydy!Olen yrittänyt muotoilla ajatusmaailmaani, niinkuin äijät et selviän tässä yhteiskunnassa!Mutta ehkä parempi ois olla kunnon blondi, ja kiusata vaan äijiä:)

    • sioille!

      Jaa..a! Kokemusteni mukaan suomalaiset miehet osaavat kyllä kirjoittaa ja parhaat jopa puhuakin kauniisti toivomuksistaan naisten suhteen, mutta heillä ei ole tietoakaan käytöstavoista eikä elämänhallinnasta, joilla molemmilla on merkitystä tutustuttaessa ja elettäessä yhteistä elämää. Vuosien etsinnän jälkeen löysin oman rakkaani opiskelijavaihdossa ulkomailta ja hän tietää mitä tällainen todellisuudessa erittäin vähään tyytyväinen akateeminen Eloveena -lookin omaava tyttö tarvitsee. Kokemusteni perusteella voin siis todeta, että ulkomaalainen mies saadaan ja kotimaiseen mieheen tyydytään.

      • nainen 46v ...

        Tosiasia on kuitenkin se että ulkomaalainen mies saa sinulta. Jossain vaiheessa suhde kariutuu kulttuurieroihin ja olet pulassa. Olen nainen ja tuttavapiirisäni on useita opiskellessa tai työelämässä ulkomaalaisen kanssa avioituneita miehiä ja naisia. Kenelläkään liitto ei kovin kauaa toiminut juuri kulttuurierojen takia tai sitten ulkomaalaiset miehet pitivär suomalaista vaimoaan vaan vaimona eikä tasavertaisena kumppanina. Esim. vaimon työuralla ei ollut mitään merkitystä kun miehen etu vaati vaikka muuttamista.


      • kokemusta ja tietoa
        nainen 46v ... kirjoitti:

        Tosiasia on kuitenkin se että ulkomaalainen mies saa sinulta. Jossain vaiheessa suhde kariutuu kulttuurieroihin ja olet pulassa. Olen nainen ja tuttavapiirisäni on useita opiskellessa tai työelämässä ulkomaalaisen kanssa avioituneita miehiä ja naisia. Kenelläkään liitto ei kovin kauaa toiminut juuri kulttuurierojen takia tai sitten ulkomaalaiset miehet pitivär suomalaista vaimoaan vaan vaimona eikä tasavertaisena kumppanina. Esim. vaimon työuralla ei ollut mitään merkitystä kun miehen etu vaati vaikka muuttamista.

        Nyt joriset joutavia. Juuri tässä on se suurin ero suomalaisen ja (länsimaalaisen) ulkomaalaisen miehen välillä että nainen on tasaveroinen kumppani miehelleen. Suomalainen metsäläismies alkaa vasta opetella puhumaan ja kommunikoimaan naisen kanssa. Hyvänä esimerkkinä tämän viestiketjun kaveri, pikkuisen on jo päästy jyvälle puhumisen saloista kun osataan kertoa mitä naiselta/naisesta halutaan mutta minne unohtui millainen mies itse on?


    • haluat seksitöntä

      elämää, jos nainen ei saa panna. Toivotan onnea etsinnällesi.

      • MonstersBall

        Irroitit sanan kokonaisuudestaan. On tärkeää millaisten sanojen ympäröimänä se paneminen sana on. Kumpikin lista on maalailua ja hahmottelemista. Siveltimenvetoja joista ehkä muotoutuu jonkun näköinen pärstä. A-kohdalla kuvailin tällaista pärstää: Nainen katselee Täydellisiä naisia. Hän miettii että olisipa mukava jos hänelläkin olisi jotain sutinaa. Hän päättää blondata hiuksensa kuten yksi pääosan esittäjä tässä hänen lempisarjassaan. Hän uskoo tämän parantavan menekkiään miesmarkkinoilla. Lauantaipäivänä hän hengailee kavereidensa kanssa. He shoppailevat läjittäin uusia kivoja ja mageita kenkiä ja meikkejä ja hajuvesiä. Yksi heistä heittää että lähetäänks tänään bilettämään. Kaikki huudahtavat yhteen ääneen että JOO! Naiset päättävät suunnata solariumiin, jotta olisivat sitten edustavina yökerhoon astuessaan. Vielä viimeinen tupakka ennen Sedulan jonoon astumista. Rusketus on kuosissa, meikkejä myös aseteltu vajaan tunnin verran. Kyllä on ihme jos ei kysyntää ole. Ja kun muut ei huomaa niin salaa puristellaan omaa takataskua ja kokeillaan vielä kerran tekikö se torstai-illan aerobic aikaan mitään ihmeitä. No, kyllä taitaa hiukan tiukempi olla. Joten nyt alkaakin olla itsetunto kasassa, ja voi tumpata sen tupakan coolisti siihen katuun. Sedulassa soi NRJ:ltä koko viikon soinut Anastacian uusin hitti. Wau, mahtava ilta tiedossa varmaan. Pitääkin heti suunnata tanssilattialle sheikkaamaan buutia. Ja aah että teki hyvää. Muutama kundi jo loikin kiinnostuneita silmäyksiä. Jaa mitäsköhän sitä tilais. No otetaas yks Bacardi Breezer. Tiedän näyttäväni seksyltä imeskellessäni sitä neonvihreällä pillillä. Cosmossa oli juttua että se toimii baarissa miehiin kuin häkä... Ohhoh. Onpas siinä komee sälli. Aivan kuin joku hunksi. Hieman Vin Dieselin näköinen. Lihaksikas kaljupää. Mitenköhän päin mun pitäs olla että se tulis iskemään mua... Kokeillaan nyt vaikka ekana tätä oikeaa takataskua.. -- Noniin olipas taas tempakka viikonloppu. Äijä häipynyt kämpiltä ja olo suht raukea. Hieman tosin krapulaa pukkaa. Jos kohta jaksais nousta tsekkaamaan koneelta onko se äijä jo pyytänyt minua kaveriks Feisbuukissa... Kylläpä kaverit tulee kateelliseks kun huomaa miten komee mun uusin kaverilistan kundi onkaan... Mitäköhän sitä ens viikolla tekis. Varaiskohan risteilyn Tukholmaan niin vois lisäillä ruotsalaisiakin komeita kundeja Facebookiin. Vitsi ku Lissulla on 3 kaveria enemmän Facebookissa kun mulla. Tuntuu että stadin miehet on jo koluttu. Tukholmassa voisin saavuttaa tarvittavan irtioton... Nämä siveltimenvedot jäivät käyttämättä tuosta: jooga, karaoke, Salkkarit, laskettelu, uinti. Joku muu voi koittaa tunkea niitä jotenkin tuohon mukaan. Mutta siis tajusitte varmaan viimeistään nyt mitä hain takaa?


      • muodostui käsitys
        MonstersBall kirjoitti:

        Irroitit sanan kokonaisuudestaan. On tärkeää millaisten sanojen ympäröimänä se paneminen sana on. Kumpikin lista on maalailua ja hahmottelemista. Siveltimenvetoja joista ehkä muotoutuu jonkun näköinen pärstä. A-kohdalla kuvailin tällaista pärstää: Nainen katselee Täydellisiä naisia. Hän miettii että olisipa mukava jos hänelläkin olisi jotain sutinaa. Hän päättää blondata hiuksensa kuten yksi pääosan esittäjä tässä hänen lempisarjassaan. Hän uskoo tämän parantavan menekkiään miesmarkkinoilla. Lauantaipäivänä hän hengailee kavereidensa kanssa. He shoppailevat läjittäin uusia kivoja ja mageita kenkiä ja meikkejä ja hajuvesiä. Yksi heistä heittää että lähetäänks tänään bilettämään. Kaikki huudahtavat yhteen ääneen että JOO! Naiset päättävät suunnata solariumiin, jotta olisivat sitten edustavina yökerhoon astuessaan. Vielä viimeinen tupakka ennen Sedulan jonoon astumista. Rusketus on kuosissa, meikkejä myös aseteltu vajaan tunnin verran. Kyllä on ihme jos ei kysyntää ole. Ja kun muut ei huomaa niin salaa puristellaan omaa takataskua ja kokeillaan vielä kerran tekikö se torstai-illan aerobic aikaan mitään ihmeitä. No, kyllä taitaa hiukan tiukempi olla. Joten nyt alkaakin olla itsetunto kasassa, ja voi tumpata sen tupakan coolisti siihen katuun. Sedulassa soi NRJ:ltä koko viikon soinut Anastacian uusin hitti. Wau, mahtava ilta tiedossa varmaan. Pitääkin heti suunnata tanssilattialle sheikkaamaan buutia. Ja aah että teki hyvää. Muutama kundi jo loikin kiinnostuneita silmäyksiä. Jaa mitäsköhän sitä tilais. No otetaas yks Bacardi Breezer. Tiedän näyttäväni seksyltä imeskellessäni sitä neonvihreällä pillillä. Cosmossa oli juttua että se toimii baarissa miehiin kuin häkä... Ohhoh. Onpas siinä komee sälli. Aivan kuin joku hunksi. Hieman Vin Dieselin näköinen. Lihaksikas kaljupää. Mitenköhän päin mun pitäs olla että se tulis iskemään mua... Kokeillaan nyt vaikka ekana tätä oikeaa takataskua.. -- Noniin olipas taas tempakka viikonloppu. Äijä häipynyt kämpiltä ja olo suht raukea. Hieman tosin krapulaa pukkaa. Jos kohta jaksais nousta tsekkaamaan koneelta onko se äijä jo pyytänyt minua kaveriks Feisbuukissa... Kylläpä kaverit tulee kateelliseks kun huomaa miten komee mun uusin kaverilistan kundi onkaan... Mitäköhän sitä ens viikolla tekis. Varaiskohan risteilyn Tukholmaan niin vois lisäillä ruotsalaisiakin komeita kundeja Facebookiin. Vitsi ku Lissulla on 3 kaveria enemmän Facebookissa kun mulla. Tuntuu että stadin miehet on jo koluttu. Tukholmassa voisin saavuttaa tarvittavan irtioton... Nämä siveltimenvedot jäivät käyttämättä tuosta: jooga, karaoke, Salkkarit, laskettelu, uinti. Joku muu voi koittaa tunkea niitä jotenkin tuohon mukaan. Mutta siis tajusitte varmaan viimeistään nyt mitä hain takaa?

        elätkö kuvitteellisessa maailmassa haaveinesi? Lapsellista touhua "aikuiselta" mieheltä. Taas hävettää kuulua samaan joukkoon.


    • Itse Minä

      Pistänpä minäkin lusikkani soppaan, vaikka vastaajia on: luonto teltta/laavu punaiset hiukset (huono) valokuvaus ajatteleminen kahvi Tuli&Savu elokuvat pehmolelujen keräily South Park arkkitehtuuri Beethoven linnut yksinäisyys pyöräily ei FB

      • Mää vai

        Onko tuollasii naisii nykyään olemassa. Ootko vielä rauhallinen luonne. Ite saanu tarpeeksi noista kurvailijoista, vetyperoksiidi plondeista jokka juoksee ku viimestä päivää. Eikä voi luottaa että sanooko päivää vai yötä.


      • Itse Minä
        Mää vai kirjoitti:

        Onko tuollasii naisii nykyään olemassa. Ootko vielä rauhallinen luonne. Ite saanu tarpeeksi noista kurvailijoista, vetyperoksiidi plondeista jokka juoksee ku viimestä päivää. Eikä voi luottaa että sanooko päivää vai yötä.

        On meitä. Ja ihan rauhallisellakin luonteella varustettuna. Me ollaan vaan yleensä piilossa metsäpoluilla ja kotiemme kätköissä.. Moni vaan ei huomaa, kun etsivät väärästä paikasta! ... tai sitten parhaat on vaan viety jo päältä :)


      • Nimetön
        Itse Minä kirjoitti:

        On meitä. Ja ihan rauhallisellakin luonteella varustettuna. Me ollaan vaan yleensä piilossa metsäpoluilla ja kotiemme kätköissä.. Moni vaan ei huomaa, kun etsivät väärästä paikasta! ... tai sitten parhaat on vaan viety jo päältä :)

        Joo, niin se on. tosin näitä kätköissää istuvia ei kyllä löydy vaikka olisivat vapaita. Itekki olen piilossa siinä mielessä että en juokse esillä ja näytillä. paitti kaupassa ja pakollisissa. Samankaltaista ei oo löytyny ky aina joku menopäällä oleva.


    • Jos....

      Jos tuosta listalta poistaisi runouden, shakin ja sen FB:n niin se olisi mun suhteen täydellinen. Sääli että herra kaipaa juuri niitä....Ja jos vielä ne hiukset saisi olla pitkät ;)

      • MonstersBall

        Olen pelannut 5 vuoden aikana shakkia vain kerran. Ei se ole lainkaan olennainen asia minulle. Se on siellä säikyttämässä BB-Hennaa. Hiukset saa olla pitkät ja kantapäät pontevat. Laita viestiä niin saat pari runoani: [email protected]


    • kategoriaan

      Minä kuulun? Seuraavanlainen olen: Rakastan luontoa, metsää, eläimiä, ihmisiä ja varsinkin lapsia, ei tummia hiuksia (olen syntymä blondi), valokuvausta harrastan sekä perinteistä että diginä, ajatteleminen -on yksi parhaista nautinnoista, kahvia -ei liikaa, runous -en voisi elää ilman kirjoja, leipominen ok, rakovalkealla viidyn myös, elokuvat - osaan myös kuvata ja leikata, kirpputorit- on aarteiden metsästyspaikka, pehmolelujen -ja muukin keräily, South Park -ei kiitos, en katso väkivaltaa, taiteet -maalaan myös itse, Beethoven -muukin klassisinen kyllä käy, jazz -en oikein ymmärrä, mökkeily on ihanaa, yksinäisyys -sekin vapaasti valittu olomuoto, tennistä pelaan, shakkia pitää varmaan joskus opetella, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä - vain muutama tosi ystävä ja sukulainen. Lisään vielä teatterin, käsityöt harrastusteni joukkoon ja tietenkin muutaman hyvän ystävän.

      • MonstersBall

      • on mahtanut
        MonstersBall kirjoitti:

        sähköpostikategoriaani: [email protected] South Parkissa on kyllä paljon muutakin kuin väkivaltaa. Ymmärrätkö lintujen laulua, jos et jazzia? Rakovalkeasta tämän verran tähän: http://tuli-savu.nihil.fi/sivu.asp?c=5

        Kolahtaa useamman kerran viime aikoina.


      • MonstersBall
        on mahtanut kirjoitti:

        Kolahtaa useamman kerran viime aikoina.

        3 sähköpostia olen saanut. Eli saman minkä nainen saa deitti-ilmoituksellaan jonka on nähnyt 10 miestä. Ei mitenkään erityisen hyvin siis jos ottaa huomioon että ketju keikkuu kuitenkin keulilla viikon suosituimmissa keskusteluissa. Mutta sentään ihan mukavia sähköposteja nuo jokainen saapunut.


    • 20 wee

      Monstersball, et tunne naisia sitten yhtään jos luulet voivasi luokitella noin. Jos kaksi ihmistä on tarkoitettu yhteen, ei silloin ole väliä hiusten värillä tai harrastuksilla.. Live a little ja mieti asiaa uudelleen

    • tyttöystävä raukkaa

      Kuolisin jos joku yrittäis pakottaa minut johonkin kategoriaan. Eikös sen mahdollisen tyttöystäväsi pitänyt ajatella omilla aivoillaan? Nyt teet sen hänen puolestaan! Olet joko nuori tai harvinaisen .. hmm ajattelematon. Ei ihmisiä voi noin luokitella. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän ymmärtää elämän moninaisuutta. Joskus on kiva laulaa karaokea joskus vaellella yksin metsässä (ja leikkiä syvällistä boheemia :) Herra kasvaa nyt pari vuotta ja yrittää avartaa vähän maailmankatsomusta. Ehkä sitä kautta löydät ensin itsesi.

      • MonstersBall

        Niin. Kun joku kuvailee ihannenaistaan, niin eikö se olekin tosi lähellä sitä että hän telkeää jonkun naisen kellariin, ja kahlitsee seinään, ja torvella juottaa sille kahvia, ja huutaa että et kuule enää koskaan juo Bacardi Breezeriä. Sitten laittaa levysoittimen huutamaan täysillä Beethovenia ja länttää oven kiinni, ja jättää naisen sinne kellarilukaaliin sadan pehmolelun keskelle. Ihan kokonaan ilman meikkejä, tai Täykkäreitä, tai mitään muutakaan mikä soisi yhtään lohdutusta. Shakkia tosin voisi pelata täydellisessä yksinäisyydessä itseään vastaan...


    • Laura-

      tähän tämän keskustelun "pääkysymykseen". :) Minä kuulun aika tasaisesti molempiin kategorioihin. Välillä on ihanaa käydä viihteellä, kun taas toisina päivinä on ihana lähteä samoilemaan luontoon. Telkkaria en katso, eikä minulla ole FaceBookiin minkäänlaista innostusta.

    • Hienoa kuulla,että näin kevään kynyksellä joku on rakastunut. Luulin,ettei ihanne naisia ole.mutta.... South Park????

    • vain...

      Onnea naisen metsästyksessä. Muista ottaa tuo lista mukaan taskuun. Ei sitä tiedä vaikka johonkin naiseen törmäisit, niin voit siitä sitten kysellä/analysoida. Idiootti.

    • Erikoinen?

      Makunsa kullakin. Kuulostaa kyllä hieman karulta ja yksinäiseltä :D yksi miljardista naisista maailmassa on varmaan noin "kuiva" ja "syvällinen" ihminen ;o ONNEKSI vain joka miljardis! :D Mutta kyllä sulle sopis PS. rakastan sinua -kirjan Meridht tai jtn =)

    • monsterballille

      olen lueskellut noita kommenttejasi täältä, taidan olla sinuun ihastunut! Pitäisiköhän sinulle kirjoittaa...

      • MonstersBall

        Pidähän kuitenkin varuilta toisessa kourassa paprikasumutinta kun kirjoitat sitä sähköpostia minulle. Ei voi koskaan ottaa tarpeeksi varman päälle. Etenkin kun on naispuolinen joka lähestyy tuntematonta miespuolista josta ei tiedä mitään. Suosittelen myös että otat pari kaveria mukaan ennen kuin menet tarkistamaan sähköpostiasi seuraavan kerran että olenko vastannut. Ja soitat vähintään muutamalle sukulaiselle että soittavat sinulle tunnin päästä jos sinusta ei ole kuulunut mitään.


      • capriciously
        MonstersBall kirjoitti:

        Pidähän kuitenkin varuilta toisessa kourassa paprikasumutinta kun kirjoitat sitä sähköpostia minulle. Ei voi koskaan ottaa tarpeeksi varman päälle. Etenkin kun on naispuolinen joka lähestyy tuntematonta miespuolista josta ei tiedä mitään. Suosittelen myös että otat pari kaveria mukaan ennen kuin menet tarkistamaan sähköpostiasi seuraavan kerran että olenko vastannut. Ja soitat vähintään muutamalle sukulaiselle että soittavat sinulle tunnin päästä jos sinusta ei ole kuulunut mitään.

        Kiitos tästä ketjusta. Hymyilen tän takia mahdollisesti koko päivän. Jos en olis semisti suhteessa, kirjoittaisin sulle varmasti. Silläkin uhalla, että kuulun siihen dilleen porukkaan, joka värjää tummempia hiuksiaan vaaleiksi, ja josta pidät vain 14 %. Mutta hei, lykkyä pyttyyn, kyllä tällä ketjulla luulis löytyvän edes likimain mieleisesi neiti-ihminen.


    • M29Hki

      ...löytyy, joku joka uskaltaa lyödä kapulan nykyisen sinkkuilubilehiletyhjäpää -kulttuurin rattaisiin. Yllättävän moni sinkkuileva blondinainen ärsyyntyi, kun heidät useampikin tulkitsi kiertopalkinnoiksi ;)

    • blackmagictiger

      VAALEAHIUKSINEN.VIHREÄSILMÄINEN.RUSKEASILMÄINEN. SINISILMÄINEN.ELÄINRAKAS.KAUNIS.SEKSIKÄS.UPEA.HEHKEÄ.KOIRARAKAS.KISSARAKAS.AUTOHULLU.PRÄTKÄHULLU.LÄTKÄHULLU.FUTISHULLU.JA KAUNOTAR JA SELLAINEN NAINEN JOKA NAUTTISI VAAN JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA OLTAISIIN 30 V YHDESSÄ KAIKEN KAIKKIAAN < EI MIKÄÄN EX-KOULUKAVERI VAAN LÄHINNÄ SELLAINEN NAINEN

    • unta vielä tuhertaa

      Ei taida kyllä ihan sopia sun kategorioihin vaan on ihan omanlaisensa: jooga, maantien ruskeat hiukset, shoppailu, paneminen (ainaski mun kaa), Sedulat (on sellaisessa töissä), uinti (myös avannossa mun kaa mökillä).luonto, metsä, valokuvaus, yrttitee, vegaaniruoka, runous, leipominen, Tuli&Savu, kirpputorit, pehmolelujen keräily, kissat ja koirat, South Park (joskus yhessä katotaan), taiteet, Beethoven, mökitys, yksinäisyys (yksinolo aina välillä), , FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä (sillä taitaa olla n. 20) eikä juuri koskaan käy. Eläinrakas se on, ja kuten sanottu myös vegaani eli ei syö eläimiä niin kuin en minäkään. No, eipä sitä tule kovinkaan usein kategorisoitua tai analysoitua. Se vaan tuntuu hyvältä ja lämpimältä, sellainen oma kultamussukka. Toivottavasti sinäkin löydät omanlaisesi omasi. Mutta vaatimalla ja ehtoja asettamalla se tuskin tulee.

    • mutta oikeasti näin:

      Tummat hiukset, merensiniset silmät, meri ja saaristo, nuotiotuli, musiikin kuuntelu, kauniit maisemat ja rakennukset, autoajelut (harmi että saastuttaa), mansikoiden poiminta, lukeminen, museot, leffateatterit, konsertit, matkustelu sekä koti- että ulkomaa, herkuttelu, pari hyvää ystävää, ei lainkaan FB-profiilia, rakkaus, seksi, lapseni, sekä paheena netticasino.

    • BandW

      Ensimmäiseltä listalta: 2 kohtaa Toiselta listalta: 15 kohtaa Mutta voi harmi! Olen punapää, juon teetä enkä käytä FB:tä ollenkaan. Muuten, olen huomannut että nainen joka osaa ja haluaa pelata shakkia voi kätevästi käyttää tuota tietynlaisen, ei-toivotun miestyypin helppoon erottamiseen. Erittäin kätevää!

      • BandW

        Vilkaisin keskustelua tarkemmin. "Olen pelannut 5 vuoden aikana shakkia vain kerran. Ei se ole lainkaan olennainen asia minulle. Se on siellä säikyttämässä BB-Hennaa." Ahaa, sinä oletkin näitä tyyppejä. Säälittävää.


    • tutkimusapulainen

      Hei Facebookkaaja, Turun yliopiston Kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen laitoksen Sosiaalisen median sovellukset yrityskäytössä -esiselvityshankkeessa pyritään selvittämään sosiaalisen median palveluiden mahdollisuuksia yrityskäytössä. Oheisesta linkistä pääset kyselyyn, jolla selvitetään Facebookin käyttäjien kokemuksia mainonnasta palvelussa. http://www.webropol.com/P.aspx?id=322743&cid=58265817 Kyselyyn vastaaminen vie vain n. 5 minuuttia. Kiitos etukäteen kaikille vastaajille! Lisätietoja: [email protected]

    • Virya

      Mä olen yksilö.

      • joo joo joo

        :)))


      • Virya
        joo joo joo kirjoitti:

        :)))

        Ja tarkastelette ihmisiä aina jonkin ryhmän edustajina?


      • MonstersBall

        Kuulun mm seuraaviin kategorioihin: South Park -fanit Groove FM:n kuuntelijat jazz-addiktit kahvinjuojat luonnosta pitävät metsän kauneutta arvostavat tummat hiukset omaavat valokuvauksen harrastajat ajattelemisesta tykkäävät runouteen uppoutuvat leipomisen osaajat Tuli&Savun tilaajat elokuvia katsovat kirpputoreja kiertelevät pehmoleluja hassuina pitävät taideholistit Beethoven-hullut välillä mökillä oleilevat (tosin vain 1-2 kertaa kesässä) maalaamisesta nauttivat yksinäisyyden orjat tennis-pro:t shakkia joten kuten osaavat ne luuserit joilla on Facebookin kaverilistalla reilusti alle 100 henkilöä En siis ole yksilö enää juuri lainkaan. Tai sitten kuulun erääseen kamalaan lokeroon joka kuuluu: ne jotka kuuluvat vaikka mihin lokeroon ja ryhmään ja segmenttiin ja kategoriaan ja silti pitävät itseään hyvin erityisenä, vahvana ja kauniina yksilönä


      • Virya
        MonstersBall kirjoitti:

        Kuulun mm seuraaviin kategorioihin: South Park -fanit Groove FM:n kuuntelijat jazz-addiktit kahvinjuojat luonnosta pitävät metsän kauneutta arvostavat tummat hiukset omaavat valokuvauksen harrastajat ajattelemisesta tykkäävät runouteen uppoutuvat leipomisen osaajat Tuli&Savun tilaajat elokuvia katsovat kirpputoreja kiertelevät pehmoleluja hassuina pitävät taideholistit Beethoven-hullut välillä mökillä oleilevat (tosin vain 1-2 kertaa kesässä) maalaamisesta nauttivat yksinäisyyden orjat tennis-pro:t shakkia joten kuten osaavat ne luuserit joilla on Facebookin kaverilistalla reilusti alle 100 henkilöä En siis ole yksilö enää juuri lainkaan. Tai sitten kuulun erääseen kamalaan lokeroon joka kuuluu: ne jotka kuuluvat vaikka mihin lokeroon ja ryhmään ja segmenttiin ja kategoriaan ja silti pitävät itseään hyvin erityisenä, vahvana ja kauniina yksilönä

        Olenko mä olemassa ollenkaan? Pointtini oli, että kategoriointi ja määrittely johtaa sokeuteen. Ihmiset kulkevat laput silmillä, koska eivät viitsi katsoa asioita sellaisina kuin ne ovat.


    • ihanin &quot;&quot;&quot;...

      nainen on vain hän,jota en halua teille paljastaa. vaalea,todella..todella viehättävä,kaunis,hymilevä,naisellinen,järkevä mutta kuitenkin aivan tavallinen ilman "nirppanokkaa". en osaa,en pysty selvittämään edes itselle,miksi vain hän yksin on ihanteeni,niin vain on. en näe kenessäkään muussa naisessa sellaista hyvää kuin hänessä,se on ihmeellistä ja uskomatonta. hyvin suuri joukko näkee hänet lähes päivittäin. suomessa on paljon kauniita naisia,mutta ei käy minulle. ihailen häntä todella paljon,aivan aidosti. annan hänelle ruusun mielessäni jokaisena päivänä.

    • MonstersBall

      Saatiinhan sitä hiukan keskustelua aikaan tästäkin. Jatketaan toukokuussa vol 3:n parissa. Kiitos kaikille kolmelle sähköpostin lähettäneelle.

      • Lupus79

        Vieläkö ehtii lähettää mailia?! Vai onko Nainen jo löytynyt?


      • MonstersBall
        Lupus79 kirjoitti:

        Vieläkö ehtii lähettää mailia?! Vai onko Nainen jo löytynyt?

        Voi laittaa vielä viestiä. En vastannut ennen koska olin sattumalta saanut toiselta Lupus-nimimerkkiä käyttävältä vastauksen sähköpostiini ja luulin että olet sama, äsken selvisi ettet ole.


    • KAURIALA-NÖYKKIÖ-HERTTONIEMI

      SELLAINEN NAINEN JOLLA OLISI VAALEAT KIHARAT.VIHREÄT.SINISET.RUSKEAT SILMÄT JA SITTEN PERSOONALLINEN.VÄRIKÄS LUONNE JA SELLAINEN NAINEN JOKA SITTEN OLISI PERSOONALLINEN.TEMPERAMENTTINEN.KAUNIS.VÄRIKÄS.SEKSIKÄS.ELÄINRAKAS.HUMORISTINEN JA REIPAS.JA SITTEN SELLAINEN PIDÄTTTYVÄINEN JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOHON OMAT MUN PUOLEISET SUKULAISET SUHTAUTUISIVAT AIKA REIPPAASTI < PARI SERKKUANI OLISI MEILLÄ KYLÄSSÄ JA SAUNOMASSA JA MUUT SUKULAISET TAAS IHASTUISIVAT TÄYSIN TÄHÄN JA SITTEN JOSKUS KUN UKOLLA OLISI AJOKORTTI MENISIMME KYLÄÄN NÖYKKIÖÖN JA MONIEN SUKULAISTEN ÄLLISTYKSEKSI LIIKKUISIMME VUODEN 1972 FORD TAUNUKSELLA HELSINGISSÄ JA 1975 FORD TAUNUKSELLA JA SITTEN 220D MERSULLA

      • URJALA-ESPOO-LAHTI-HÄMEENKOSKI

        JA SITTEN LIKKUISIN LUKUISTEN NAISTEN KANSSA KORTIN KERA 112 112-224 ERI MERKKISELLÄ AUTOLLA JA SUKULAISTEN ÄLLISTYKSEKSI JOPA 1977 MALLISELLA RS ESCORTILLA JA SITTEN 1979 OPEL ASCONALLA JA JOSKUS HEITTÄISIN KÄSIJARRUKÄÄNNÖKSEN KORTIN KERA JA SITTEN JOSKUS TAAS MENISIMME OMIA SUKULAISIANI MOIKKAAMAAN KUN MIES HEITTÄISI VATASET < 112 112-224 131-355 ERI MERKILLÄ JA JOSKUS UKKO AJAISI MANTALLA JA ASCONALLA JA ESCORTILLA KESKUSTASTA KULOSAAREN SILLALLE JA TARJOAISI KYYDIN TYTÖILLE JA JOSKUS UKKO AJAISI ITÄVÄYLÄLLE JA KÄÄNTYISI VUOSAAREEN JOHTAVAAN LIITTYMÄÄN ESCORT RS 1600SATASELLA MK1 JA RS 2000SELLA MKII 1977 KELTAINEN AURINKOLASIT SILMILLÄ JA SITTEN MIES AJAISI VUOSAAREEN JOHTAVAAN SUUNTAAN JA JOSKUS UKKO AJAISI ESPOOSEN RS 2000SELLA MKII LAUTTASAAREN SILTAA PITKIN JA SITTEN ISOON OMENAAN JOSTA UKKO AJAISI OLARIN KAUTTA KEHÄ IIISELLE JOSTA JATKAISI TAAS LOHJALLE JOHTAVALLE VÄYLÄLLE JOSTA UKKO JATKAISI HANKO-HYVINKÄÄ TIELLE JOSTA UKKO LASKEUTUISI HÄMEENLINNAAN JOHTAVALLE TIELLE JA MIES AJAISI SITTEN HÄMEENLINNAN VÄYLÄN ALKUPÄTKÄÄ JA SIELTÄ MIES LASKEUTUISI HÄMEENLINNAN KYLTIN KOHDALTA ALAS KUN UKKO KÄVISI HELSINGISSÄ AJAEN ESPOON JA LOHJAN KAUTTA HYVINKÄÄLLE JA SIELTÄ HÄMEENLINNAAN JA MIES KÄÄNTYISI KOLMOSTIEN ALKUPÄTKÄLLÄ HÄMEENLINNAAN JA KUN MIES TULISI KOTIIN OVELLA OLISI VASTASSA SIIPPA JA NELJÄ KOIRAA JA SITTEN 4 0-4 KOIRAA JA BERNHARDINKOIRA HANNIBAL JA ROCKY JA SAKSANPAIMENKOIRA EVE JA SITTEN SUURSNAUTSERI ZAIDA JA DOBERMANNI RITA JA SITTEN TANSKANDOGGI IITA


    • tyttö23v

      Tässä olis mun ominaisuudet:

      Pissispiirteet:

      Karaoke, aerobic, Salkkarit, shoppailu, paneminen, Täydelliset naiset, meikit
      -> yht. 7 kohtaa

      Älykköpiirteet:

      Luonto, metsä, tummat hiukset, ajattelu, leipominen, tuli&savu, elokuvat, South Park, taiteet, mökkeily, maalaaminen, shakki, ei facebookia ja jos olis niin pyytäisin sinne vain oikeita kavereitani.
      -> yht.13 kohtaa

      Ilmeisesti kuulun tuonne älykkökastiin. Heh :D Mä kuitenkin oon huomannut tykkääväni enemmän perusduunari junttimiehistä, vaikka välillä kuvittelin että akateemiset olisivat jotenkin parempia. Ainakin vielä tässä iässä opiskelijapojat tuntuvat 10 vuotta nuoremmilta henkiseltä kehitykseltään verrattuna säännöllisesti työelämässä oleviin samanikäisiin miehiin.

    • mut hällä väliä.

      (mihin jäi Bloomingsbury? Mun oma heitto sinne johkin)


      Kategoria Ich Liebe das schöne Sublime Prinze, ich bin eine ordinarie bitch :

      Paris Hiltonin hiusvariaatiot-tyyli
      Aleesha Dixonin musiikkilaji
      Hevoset
      (Ponit,shettikset)
      Kissat
      sisustus ja art deco
      gastronomia ja klaustrofobia

    • tunnevammanen...........

      olisin tyyppiä 2 mutta sinä ET kuulu minun ihannekategoriaan jo pelkän hiustenvärin luokittelun takia, idiootti!!!!!!!!!!!!

    • naisen metsästyksessä,

      tulet sitä todella paljon tarvitsemaan.

    • nainen 21v.

      Täytyy sanoa et ite passaan lähes täydellisesti tuohon alempaan kategoriaan..taiteilija ku olen.. :) Harmi vaan et menin blondaan hiukset keväällä(no ei nää mitkään platinablondit oo,semmoset luonnonvaaliat,ehkä vähän kupariin vivahtavat), ku kesällä aurinko tuppaa haalistamaan tummanpunaruskian hiusvärin, jollainen on siis ollut suurimman osan elämästä. xD Maantienväriset luonnostaan kyl. Syksyllä varmaan taas takas punapääksi :) Noh..ompahan itsellänikin outoja kriteereitä ehkä miesten suhteen. Kuten se että hiusten pitää olla tummat. Ei vaan oo minkäänlaista vetovoimaa luonnostaan vaaleita miehiä kohtaan. En tiiä mikä siin on. 8) Joskus koittanut sellaisen kans tutustua, mut ku ei nappaa ni ei nappaa. :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27730
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17662
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      352
      9260
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6348
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4143
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3771
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      24
      1747
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1467
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1215
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      50
      1154
    Aihe