Ettekö ole kuulleet tapauksesta, jossa Neuvostoliitossa porattiin maahan niin syvä reikä, että päästiin Helvettiin? Ateistiset tutkijat pakenivat paikalta kauhusta ulvoen ja tunnustivat myöhemmin Kristuksen herrakseen.
Ja kyllähän kaikki muutkin tutkijat jo tunnustavat Helvetin olemassaolon. Mitä muuta magma on ellei suorastaan Helvetin tulta?
Porattiin reikä Helvettiin
12
286
Vastaukset
- e.k.v
Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa.
a. Olet aivan hemmetin tyhmä, koska tuo helvetin reikä on ehkä maailman tunnetuin uutis-ankka.
b. Olet tyhmä trolli, jolla ei ole torstaisin parempaakaan tekemistä kuin olla normaaliakin typerämpi.
Veikkaan että olet b.- Antisekularisti
Etkö, e.k.v, luotakaan tiedemiehiin? Olisivatko kokeneet tiedemiehet erehtyneet näin vakavassa asiassa? Ja olisivatko he kääntyneet, elleivät olisi todella nähneet jotain yliluonnollista (Helvettiä, josta myös kuului vaikerrusta)?
- e.k.v
Antisekularisti kirjoitti:
Etkö, e.k.v, luotakaan tiedemiehiin? Olisivatko kokeneet tiedemiehet erehtyneet näin vakavassa asiassa? Ja olisivatko he kääntyneet, elleivät olisi todella nähneet jotain yliluonnollista (Helvettiä, josta myös kuului vaikerrusta)?
Puhut maailman nauretuimmasta uutis-ankasta, ja vetoat tiedemiehiin. Vittu että olet tyhmä trolli.
- Antisekularisti
e.k.v kirjoitti:
Puhut maailman nauretuimmasta uutis-ankasta, ja vetoat tiedemiehiin. Vittu että olet tyhmä trolli.
Voitko kertoa, mikä saa sinut pitämään minua trollina? Minä uskon Taivaaseen ja Helvettiin. Lisäksi pidän jälkimmäisen olemassaoloa toteennäytettynä. Yritätkö kiistää uskonnonvapauteni?
- e.k.v
Voitko kertoa, mikä saa sinut pitämään minua trollina? Minä uskon Taivaaseen ja Helvettiin. Lisäksi pidän jälkimmäisen olemassaoloa toteennäytettynä. Yritätkö kiistää uskonnonvapauteni?
Saat uskoa vaikka perseestäsi lentäviin vihreisiin olofantteihin. Yritätkö kiistää vapauteni olla uskomatta?
- Thronos
Montako kuntoilulaitetta ja laihdutusvyötä sinulla on kotona? Mattomikoista ja meikkivoiteista puhumattakaan. Onhan TV:ssä joka päivä moneen kertaan toteennäytetty että ne ovat lasioita, jotka jokainen kertakaikkiaan tarvitsee itselleen.
- hihhulihihhii
Kyllä ollaan kuultu, tuohan on ollut täällä vasta nelisen kertaa tai jotain aiemmin.
Tuli jo aikaisemmilla kerroilla tyhjiin käsitellyksi. Vaikka avaus onkin varmaan trolli, niin silti edelleen ihmetyttää millainen lobotomia-reikä pitää ihmisellä olla päässään, että ottaa ihan tosissaan ja vakavasti tuollaisen hihujen kierrättämän urbaanilegendan?
http://www.truthorfiction.com/rumors/d/drilltohellfacts.htm
Tästä oli kuulemma hieno artikkeli "arvostetussa suomalaisessa sanomalehdessä" nimeltään Ammennusastia...
Jep jep. - ------
------
- Thronos
...oli varmaan vasta hissimusiikin koesoitto käynnissä - katsos kun vasta viimeisenä päivänähän jyvät punnitaan akanoista ja kadotetut joyutuvat helvettiin. Ei siellä ketään vielä ole, henkilökunta korkeintaan laittamassa paikkoja kuntoon.
- Antisekularisti
Varmasti siellä on ainakin jo Saatana ja hänen demoninsa. Mahdollisesti myös jotkut ihmiset ovat jo aloittaneet kärsimyksensä etukäteen tuomittuina.
- mihinkäs
se toinen viesti hävis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361