Porattiin reikä Helvettiin

SSPCÖYÄÖ

Ettekö ole kuulleet tapauksesta, jossa Neuvostoliitossa porattiin maahan niin syvä reikä, että päästiin Helvettiin? Ateistiset tutkijat pakenivat paikalta kauhusta ulvoen ja tunnustivat myöhemmin Kristuksen herrakseen.

Ja kyllähän kaikki muutkin tutkijat jo tunnustavat Helvetin olemassaolon. Mitä muuta magma on ellei suorastaan Helvetin tulta?

12

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.k.v

      Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa.

      a. Olet aivan hemmetin tyhmä, koska tuo helvetin reikä on ehkä maailman tunnetuin uutis-ankka.
      b. Olet tyhmä trolli, jolla ei ole torstaisin parempaakaan tekemistä kuin olla normaaliakin typerämpi.

      Veikkaan että olet b.

      • Antisekularisti

        Etkö, e.k.v, luotakaan tiedemiehiin? Olisivatko kokeneet tiedemiehet erehtyneet näin vakavassa asiassa? Ja olisivatko he kääntyneet, elleivät olisi todella nähneet jotain yliluonnollista (Helvettiä, josta myös kuului vaikerrusta)?


      • e.k.v
        Antisekularisti kirjoitti:

        Etkö, e.k.v, luotakaan tiedemiehiin? Olisivatko kokeneet tiedemiehet erehtyneet näin vakavassa asiassa? Ja olisivatko he kääntyneet, elleivät olisi todella nähneet jotain yliluonnollista (Helvettiä, josta myös kuului vaikerrusta)?

        Puhut maailman nauretuimmasta uutis-ankasta, ja vetoat tiedemiehiin. Vittu että olet tyhmä trolli.


      • Antisekularisti
        e.k.v kirjoitti:

        Puhut maailman nauretuimmasta uutis-ankasta, ja vetoat tiedemiehiin. Vittu että olet tyhmä trolli.

        Voitko kertoa, mikä saa sinut pitämään minua trollina? Minä uskon Taivaaseen ja Helvettiin. Lisäksi pidän jälkimmäisen olemassaoloa toteennäytettynä. Yritätkö kiistää uskonnonvapauteni?


      • e.k.v
        Antisekularisti kirjoitti:

        Voitko kertoa, mikä saa sinut pitämään minua trollina? Minä uskon Taivaaseen ja Helvettiin. Lisäksi pidän jälkimmäisen olemassaoloa toteennäytettynä. Yritätkö kiistää uskonnonvapauteni?

        Saat uskoa vaikka perseestäsi lentäviin vihreisiin olofantteihin. Yritätkö kiistää vapauteni olla uskomatta?


      • Thronos
        Antisekularisti kirjoitti:

        Voitko kertoa, mikä saa sinut pitämään minua trollina? Minä uskon Taivaaseen ja Helvettiin. Lisäksi pidän jälkimmäisen olemassaoloa toteennäytettynä. Yritätkö kiistää uskonnonvapauteni?

        Montako kuntoilulaitetta ja laihdutusvyötä sinulla on kotona? Mattomikoista ja meikkivoiteista puhumattakaan. Onhan TV:ssä joka päivä moneen kertaan toteennäytetty että ne ovat lasioita, jotka jokainen kertakaikkiaan tarvitsee itselleen.


    • hihhulihihhii

      Kyllä ollaan kuultu, tuohan on ollut täällä vasta nelisen kertaa tai jotain aiemmin.
      Tuli jo aikaisemmilla kerroilla tyhjiin käsitellyksi. Vaikka avaus onkin varmaan trolli, niin silti edelleen ihmetyttää millainen lobotomia-reikä pitää ihmisellä olla päässään, että ottaa ihan tosissaan ja vakavasti tuollaisen hihujen kierrättämän urbaanilegendan?

      http://www.truthorfiction.com/rumors/d/drilltohellfacts.htm

      Tästä oli kuulemma hieno artikkeli "arvostetussa suomalaisessa sanomalehdessä" nimeltään Ammennusastia...

      Jep jep.

    • ------

      ------

    • Thronos

      ...oli varmaan vasta hissimusiikin koesoitto käynnissä - katsos kun vasta viimeisenä päivänähän jyvät punnitaan akanoista ja kadotetut joyutuvat helvettiin. Ei siellä ketään vielä ole, henkilökunta korkeintaan laittamassa paikkoja kuntoon.

      • Antisekularisti

        Varmasti siellä on ainakin jo Saatana ja hänen demoninsa. Mahdollisesti myös jotkut ihmiset ovat jo aloittaneet kärsimyksensä etukäteen tuomittuina.


    • mihinkäs

      se toinen viesti hävis?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      50
      2440
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      22
      1964
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      51
      1826
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1676
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1414
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      129
      1331
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1174
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      438
      1080
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      975
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      959
    Aihe