Talo paloi,

Teotwawki

mummo kuoli, en saanut lopputodistusta, muija lähti naapurin taksikuskin matkaan ja vei lapset mukanaan, tein konkurssin, menetin toisen asunnon ja jouduin kadulle, isä kuoli, sairastuin vakavasti ja meinasin kuolla, ajoin kolarin vakuuttamattomalla autollani, joka meni korjauskelvettomaksi, toinen muija rakastui saksalaiseen insinööriin ja vei lapset tämän matkassa ulkomaille, tein toisen konkurssin ja menetin asunnon jälleen, alkoholsoiduin ja jouduiin katkaisuhoitoon, olin viranomaisten tavoittamattomissa kolme vuotta, sain potkut ja retkahdin jälleen dokaamaan ja hoitoon......

Ei silti ole tullut mieleenkään, että saunatonttu voisi auttaa. :-D))))))))))))))))))))))))))))))))))

27

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cybo-ceronimo-cabriel-61

Kai sinulla 'tsäkä' on sittemmin kääntynyt pää'laelleen?

• ei kohdellut hyvin, mutta ehkä minä vähän "väritin" stooria:-D))))))))))))) Shokkivaikutus on toimittajalle tarttunut vähän niin kuin ammattitaudiksi.

Teotwawki kirjoitti:

ei kohdellut hyvin, mutta ehkä minä vähän "väritin" stooria:-D))))))))))))) Shokkivaikutus on toimittajalle tarttunut vähän niin kuin ammattitaudiksi.

Minä kun jo luulin että,,,että löysin ihmisen, jolla todella melkein yhtä huonosti skulannut kuin minulla.

• cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

Minä kun jo luulin että,,,että löysin ihmisen, jolla todella melkein yhtä huonosti skulannut kuin minulla.

mutta ei siellä muuta väriä ole kuin tuo talo paloi-otsikko. Kaikki muu on oikeasta elämästä. Nyt mulla menee hyvin, mutta kesti aika monta vuotta päästä eroon tosta kaikesta paskasta. Ja ajattele, ilman joulupukin apua...

Teotwawki kirjoitti:

mutta ei siellä muuta väriä ole kuin tuo talo paloi-otsikko. Kaikki muu on oikeasta elämästä. Nyt mulla menee hyvin, mutta kesti aika monta vuotta päästä eroon tosta kaikesta paskasta. Ja ajattele, ilman joulupukin apua...

Hienoa että sinulla menee paremmin, elämä tuppaa järjestyä, kunhan tekee sen oman osansa.

• Joskus voi joutua tilanteisiin, joissa olisi käyttöä yliluonnolliselle avustajalle. Vaan kun niitä ei ole, niin tyhjästä on paha nyhjästä.

• esitys oli kyllä pääosin ihan elävästä elämästä, mutta taloni ei ole palanut. Halusin esitykseen vähän dramatiikkaa. Kaikki on nyt kunnossa ja on ollut jo useamman vuoden, mutta hyviä haltiattaria en ole tarvinnut.

• vaikeuksia

Saunatonttu ei autakaan, mut koitappas Jeesusta.

• kymmenkunta vuotta apuun huusin, vaan eipä näkynyt. Yrittivät diakonit puhua mukaan toimintaan ja kävinkin joskus saunassa Laajasalon mökillä, mutta ei vain puhutellut.

• selitys
        Teotwawki kirjoitti:

kymmenkunta vuotta apuun huusin, vaan eipä näkynyt. Yrittivät diakonit puhua mukaan toimintaan ja kävinkin joskus saunassa Laajasalon mökillä, mutta ei vain puhutellut.

sitten luovutit kun ei ilmestynyt?

• selitys kirjoitti:

on eräs hellari, joka uskoo profetioihin. Mitäs siitä sanot?

• selitys kirjoitti:

asia on varsin yksinkertainen. Minulla ei ole sellaisia geenejä, jotka altistavat uskomisen satuihin.

• otollinen maaperä
        Teotwawki kirjoitti:

asia on varsin yksinkertainen. Minulla ei ole sellaisia geenejä, jotka altistavat uskomisen satuihin.

Kaikki eivät ole hedelmällistä maaperää, se kerrotaan Raamatussakin. Satujakin on olemassa.

• otollinen maaperä kirjoitti:

Kaikki eivät ole hedelmällistä maaperää, se kerrotaan Raamatussakin. Satujakin on olemassa.

ja raamattu on niistä yksi.

• satukirjat
        Teotwawki kirjoitti:

ja raamattu on niistä yksi.

on ihan toisenlaisia.

• satukirjat kirjoitti:

on ihan toisenlaisia.

on lauseessa monikossa pitää predikaatinkin olla sitä. Siitä huolimatta raamattu samanlainen satukirja kuin kaikki muutkin.

• Niin minä piristän!Meillä oikeesti palo talo kun olin pieni, no, kuitenkin pienempi kuin nyt.
      Äiti oli sairaalassa ja isä töissä eikä kukaan uskonut että talo palaa!
      Mutta se mikä oikeesti sinua varmaan piristää, niin möökö pieksi pentuna
      mennen tulle yhtä viimesen päälle ilkeää lessua, :)) Möökö ei pelkää mitään, ettäs tierät!
      Kuulin jokin aika sitten että se on viisastunut niistä 'pakkosyöttö'-päivistä,,, ;)
      Joten möököllä on parantava vaikutus, vai mitä? :DD

• sinä, joka polvelle istuu, jos joku.:-D)))))))))))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

sinä, joka polvelle istuu, jos joku.:-D)))))))))))))))))))))

Äläs kuule komentele siellä ollenkaan! :))))))))))

• söpömöökö kirjoitti:

Äläs kuule komentele siellä ollenkaan! :))))))))))

komennus, vaan harras toive:-))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

komennus, vaan harras toive:-))))))))))

on sitä varten keksitty.. :•)))))))))))

Ja kyllä se on olemassa!
        Minä näen joka jouluaika niitä ainakin miljoonan! :O

• söpömöökö kirjoitti:

on sitä varten keksitty.. :•)))))))))))

Ja kyllä se on olemassa!
        Minä näen joka jouluaika niitä ainakin miljoonan! :O

koskapa vedän vermeet ylleni joka jumalan joulu:-D))))))))))))))))) Sitten käyn valehtelemassa kavereitteni lapsille.

• Teotwawki kirjoitti:

koskapa vedän vermeet ylleni joka jumalan joulu:-D))))))))))))))))) Sitten käyn valehtelemassa kavereitteni lapsille.

Naisen logiikalla,,,toteutat siis omat toiveesi..
        *huoh* oispa joulu ainainen... ;•)))))))))))))

• söpömöökö kirjoitti:

Naisen logiikalla,,,toteutat siis omat toiveesi..
        *huoh* oispa joulu ainainen... ;•)))))))))))))

kumman tutun tuntuinen lause tuo: Varsinainen pukki! Vielä huutomerkin kanssa;-)

• Teotwawki kirjoitti:

kumman tutun tuntuinen lause tuo: Varsinainen pukki! Vielä huutomerkin kanssa;-)

Möökö on kiltti möökö ja tarkoitti sitä,
        että lapsille ei saa valehdella.
        Eikä möökölle!! Tai muuten,,,, :))))))))))

• söpömöökö kirjoitti:

Möökö on kiltti möökö ja tarkoitti sitä,
        että lapsille ei saa valehdella.
        Eikä möökölle!! Tai muuten,,,, :))))))))))

kummittelemaan? Hui! :-)

• Teotwawki kirjoitti:

kummittelemaan? Hui! :-)

Näkisin että olet asian ytimessä :D
        Nyt on jo mentävä istutteleen kukkia (hain taas lisää;)))
        Pidä huoli omista kukistasi, ettei vaan möökö tiputtelis niitä,,, huhuuu... :))))))))))

*Kirjoittaa Joulupukille*:
        http://www.youtube.com/watch?v=Kh6l16aMROA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8333
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      169
      2704
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      960
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      856
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe