Kelpaisiko yksisoluisen eliön kehittyminen monisoluiseksi kreationisteille todisteeksi makroevoluutiosta?
Tieteellinen julkaisu: http://www.springerlink.com/content/q239365007h43465/
Video aiheesta: http://www.youtube.com/watch?v=v6Rlu9rWTwI&feature=channel_page
Makroevoluutiota?
9
274
Vastaukset
- LauriT
Mitäs mieltä asdfasdfasdfe on asiasta?
- LauriT
Tahtoisin kreationistien mielipidettä.
- Älä tukehduta
Nauruun.
Olisiko laajempaa artikkelia aiheesta? Tai mahdollisesti jonkun evoluutiotietäjän kommentteja tästä?
- LauriT
Linkissä annettu artikkeli on laaja, mutta videon infossa on linkki useampaan ladattavaan tutkimukseen.
- viksumpi
Onhan se aina tiedetty, niinkuin tuo video osoitaa, että bakteeritasolla on olemassa mitä ihmeellisempiä symbiooseja jotka kyllä ovat mielenkiintoisia ja hämmästyttäviä, mutta silti ilmeisen luonnollisia aina olemassa olleita tapahtumia.
Todellisen makroevoluution kanssa niillä nyt vain ei ole mitään tekemistä.
Mutta jos niin haluat niin etsi vain mikroskoopilla makroevoluutiota, hah! Vähiin on menneet evojen eväät näköjään!- LauriT
''Todellisen makroevoluution kanssa niillä nyt vain ei ole mitään tekemistä.''
Yksisoluisesta lajista kehittyy monisoluinen ja tämä ei ole sitä makroevoluutiota? Mikä sitten on makroevoluutiota teille? Miten se määritellään? Kerro samalla mitä uusi informaatio on perimässä? - jep jep
LauriT kirjoitti:
''Todellisen makroevoluution kanssa niillä nyt vain ei ole mitään tekemistä.''
Yksisoluisesta lajista kehittyy monisoluinen ja tämä ei ole sitä makroevoluutiota? Mikä sitten on makroevoluutiota teille? Miten se määritellään? Kerro samalla mitä uusi informaatio on perimässä?...tähän tulee vastauksena jotain "koiran pitää muuttua kissaksi" eli siis lajin pitää muuttua toiseksi lajiksi ennen kuin he pitävät sitä totena...muut ovat vain lajin sisäistä kehitystä.
- Apo-Calypso
LauriT kirjoitti:
''Todellisen makroevoluution kanssa niillä nyt vain ei ole mitään tekemistä.''
Yksisoluisesta lajista kehittyy monisoluinen ja tämä ei ole sitä makroevoluutiota? Mikä sitten on makroevoluutiota teille? Miten se määritellään? Kerro samalla mitä uusi informaatio on perimässä?Pitänet mielessä, että multinikkeilevä "viksumpi" aka. valehteleva vajakki on tämän palstan epärehellisimpiä, tietämättömimpiä, typerimpiä ja kieroimpia hihhuleita jonka oraakkelina toimii hänen muumuunsa, joka on paljastanut hänelle mm. hirvinautafossiilien salat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483