Tapasin playerin

miks aina käy näin

Laitoin sitten minäkin keväällä profiilin suomi24:n sivustolle. Löysin sieltä ihanan miehen, ja laitoin hänelle viestiä. Tapasimme melko nopeasti, ja juttu luisti. Mies (27v) kertoi olevansa liikkeellä tositarkoituksella ja hakevansa seurustelusuhdetta. Olemme jo tavanneet useamman kerran, ja mies alkaa osottautumaan täydelliseksi playeriksi, joka etsii ihan jotakin muuta kuin parisuhdetta.

Hän tapailee aikaa montaa naista ilmeisesti samaan aikaan. Jännä juttu, että kaikki hänen vieraskirjaan kirjoittaneet naiset löytyvät myös hänen facebook kavereistaan....myös nekin, jotka ovat hänen vieraskirjaansa kirjoittaneet meidän tapaamisien jälkeen. Menin sitten idiootti ihastumaan häneen, ja nyt ottaa todellakin päähän. Oma moka tietysti se, että tuli mentyä sänkyyn hänen kanssaan. Nyt on todellakin kusetettu olo.

Ja mun nettideittailut oli kyllä todellakin tässä. En halua pelotella ketään, mutta suhtautukaa naiset ihan oikeesti pikkusen varauksella näihin nettideittailuihin. Tää mies ei ole varmastikaan ainoa player niillä sivuilla. Ja tämä nainen jatkaa edelleen sinkkuelämää toivoen, että ehkä joskus kolahtaa....

84

8247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole ei

ainoa player. Älä silti syytä itseäsi, sinähän olet ollut rehelliseltä pohjalta liikkeellä. Minkäs sinä sille teit, että toinen ei toiminut yhtä reilulla periaatteella. Voi, kun jotenkin voisi saada aikaan eri sivustot niille, jotka haluavat vanhanaikaisesti seurustella ja niille, jotka haluavat pettää, huijata ja leikkiä keskenään.

• AnnasHuoripukinOlla

Voi, kun jotenkin voisi saada aikaan eri sivustot niille, jotka haluavat vanhanaikaisesti seurustella ja niille, jotka haluavat pettää, huijata ja leikkiä keskenään

eikös noille leikkiseuran hakijoille ole tämä:

http://www.c-date.fi/

sielä Hu''a kohtaa toisen hu'r'n. Ihan sama oletko mies tai nainen.

• e-kar

onhan näitä, jotka jo kahdeksatta nettiprofiiliaan tekee!!!! ja yritys hyvä kymmenen; ikä, tulot,teksti vähän vaihtuu..................................................................................................................................

• kymmenes

minäkin olen törmännyt erääsen, joka uusia nettiprofiileja tekee viikottain, useitakin.
        Ilmoittaa olevansa rehellinen kaiken muun lisäksi.
        Sääliksi käy, olisi kerrankin aito oma itsensä niin voisi löytääkin naisen rinnalleen.
        Mutta taitaakin olla player ja vihreä sellainen.

• kuulostaa tutulta raukka
        kymmenes kirjoitti:

minäkin olen törmännyt erääsen, joka uusia nettiprofiileja tekee viikottain, useitakin.
        Ilmoittaa olevansa rehellinen kaiken muun lisäksi.
        Sääliksi käy, olisi kerrankin aito oma itsensä niin voisi löytääkin naisen rinnalleen.
        Mutta taitaakin olla player ja vihreä sellainen.

Taidan tietää...

kenestä puhut!

• "rehellisestä"
        kuulostaa tutulta raukka kirjoitti:

Taidan tietää...

kenestä puhut!

mökkimiehestä...

• minä vielä
        kuulostaa tutulta raukka kirjoitti:

Taidan tietää...

kenestä puhut!

Viestiketjun alkuperäisenä kirjoittajana totean vielä, että siellä se sama player edelleen jatkaa saalistustaan. Ja voi niitä naisparkoja, jotka häneen erehtyvät tutustumaan.

• halooooooooooo
        minä vielä kirjoitti:

Viestiketjun alkuperäisenä kirjoittajana totean vielä, että siellä se sama player edelleen jatkaa saalistustaan. Ja voi niitä naisparkoja, jotka häneen erehtyvät tutustumaan.

voitko kertoa mitään erityistä:

harrastuksiaan, töitä etc. jos useita?

• Vaiston varassa
        minä vielä kirjoitti:

Missä päin Suomea tämä peluri saalistaa? Mitä ikäluokkaa ja voitko kertoa varoitukseksi jotain muuta? Joo siis kyllä tuolla on kaikenlaisia, toiset saavat jotain nautintoa siitä että fiilistelevät hetken aina eri naisen kanssa ja puhuvat nättejä, vaikka nainen ei itse lähtisi peliin mukaan, siis jos nainen hakisi myös vain seksiä. Itse ainakin olen tullut sen verran kyyniseksi, että jos huomaan että joku tapaamani mies on ns. pelimies, otan miehestä sen mitä en mitä tarvitsen enkä lähde mihinkään hömpötykseen mukaan, myös sanon sen. Siksi ihmettelen minkä vuoksi miehet jaksaa jauhaa paskaa, vaikka nainen ilmoittaa ettei hae kuin satunnaista seuraa. Ehkä pelimiehet kokevat sellaisen naisen haasteeksi ja jaksavat jauhaa, eivätkä huomaa että nainenkin ottaa vain sen mitä haluaa :)

Onko se niille jotenkin loukkaus että nainen ei odota mitään muuta? Itse ajattelen nykyään niin että halaun pitää hauskaa ja kokea hyviä hetkiä, ilman odotuksia, sillä aiemmin kun olen hakenut kumppania, olen aina pettynyt. Myöskin mies joka eka tapaamisella hehkutta minut maasta taivaisiin ja lupailee ja on niin lumoissaan, ei todennäköisesti ole rehellinen, vaan pyrkii ohjailemaan naista sanomalla ne asiat joita kuvittelee naisen haluavan kuulla. Joskus on jopa huvittavaa seurata tätä taktiikkaa, kun he eivät tajua että jotkut naiset näkevät sen läpi :D Toki joskus on tapauksia, että vaikka vaisto sanoo yhtä, niin sitten silti saattaa tulla se pieni ajatus, että voisiko tämä ihminen ollakin jotain muuta. Silloin yleensä kannattaa olla tapaamatta toista kertaa, olen huomannut että vaistoni on yleensä oikeassa. Voi kun tapaisi jonkin hyvän kiinnostava, aidon miehen, loppuisi tämä kyyninen suhtautuminen. Kuitenkin, naisellakin on tarpeensa ja itse suhtaudun lyhyisiin säätöihin, niin että ne ovat korviketta sille jollekin "oikealle ja aidolle", jonka toivottavasti joskus kohtaan. En kuitenkaan pystyisi elämään nunnana yksin kotona, odottamassa ja säästämässä itseäni sille oikealle. Siksi en aio luopua näistä tapaamisista! Pitää vain tunnistaa milloin on vaarassa ihastua jos kyseessä on peluri... Mutta aina pään pitäminen kylmänä ei ole helppoa...

• pellimaailmaan
        Vaiston varassa kirjoitti:

Missä päin Suomea tämä peluri saalistaa? Mitä ikäluokkaa ja voitko kertoa varoitukseksi jotain muuta? Joo siis kyllä tuolla on kaikenlaisia, toiset saavat jotain nautintoa siitä että fiilistelevät hetken aina eri naisen kanssa ja puhuvat nättejä, vaikka nainen ei itse lähtisi peliin mukaan, siis jos nainen hakisi myös vain seksiä. Itse ainakin olen tullut sen verran kyyniseksi, että jos huomaan että joku tapaamani mies on ns. pelimies, otan miehestä sen mitä en mitä tarvitsen enkä lähde mihinkään hömpötykseen mukaan, myös sanon sen. Siksi ihmettelen minkä vuoksi miehet jaksaa jauhaa paskaa, vaikka nainen ilmoittaa ettei hae kuin satunnaista seuraa. Ehkä pelimiehet kokevat sellaisen naisen haasteeksi ja jaksavat jauhaa, eivätkä huomaa että nainenkin ottaa vain sen mitä haluaa :)

Onko se niille jotenkin loukkaus että nainen ei odota mitään muuta? Itse ajattelen nykyään niin että halaun pitää hauskaa ja kokea hyviä hetkiä, ilman odotuksia, sillä aiemmin kun olen hakenut kumppania, olen aina pettynyt. Myöskin mies joka eka tapaamisella hehkutta minut maasta taivaisiin ja lupailee ja on niin lumoissaan, ei todennäköisesti ole rehellinen, vaan pyrkii ohjailemaan naista sanomalla ne asiat joita kuvittelee naisen haluavan kuulla. Joskus on jopa huvittavaa seurata tätä taktiikkaa, kun he eivät tajua että jotkut naiset näkevät sen läpi :D Toki joskus on tapauksia, että vaikka vaisto sanoo yhtä, niin sitten silti saattaa tulla se pieni ajatus, että voisiko tämä ihminen ollakin jotain muuta. Silloin yleensä kannattaa olla tapaamatta toista kertaa, olen huomannut että vaistoni on yleensä oikeassa. Voi kun tapaisi jonkin hyvän kiinnostava, aidon miehen, loppuisi tämä kyyninen suhtautuminen. Kuitenkin, naisellakin on tarpeensa ja itse suhtaudun lyhyisiin säätöihin, niin että ne ovat korviketta sille jollekin "oikealle ja aidolle", jonka toivottavasti joskus kohtaan. En kuitenkaan pystyisi elämään nunnana yksin kotona, odottamassa ja säästämässä itseäni sille oikealle. Siksi en aio luopua näistä tapaamisista! Pitää vain tunnistaa milloin on vaarassa ihastua jos kyseessä on peluri... Mutta aina pään pitäminen kylmänä ei ole helppoa...

Playeri on aina ensin tunnistettava ja sen jälkeen, jos haluaa peliä jatkaa muistettava pelata samoilla p-a säännöillä kuin hekin, silloin pelittäjillä saattaa mennä ehkä kortit sekaisin. Loppuviimeksi pelittäjä on yksin, koska ei kykyne aitoon vuorovaikutukseen eikä siis pysty/halua aitoa suhdetta. Pelittäjälle ei koskaan kannata antaa ns. sydäntään, koska hän repii sen riekaleiksi alta aikayksikön.

• ....haa...haa...haaa
        pellimaailmaan kirjoitti:

Playeri on aina ensin tunnistettava ja sen jälkeen, jos haluaa peliä jatkaa muistettava pelata samoilla p-a säännöillä kuin hekin, silloin pelittäjillä saattaa mennä ehkä kortit sekaisin. Loppuviimeksi pelittäjä on yksin, koska ei kykyne aitoon vuorovaikutukseen eikä siis pysty/halua aitoa suhdetta. Pelittäjälle ei koskaan kannata antaa ns. sydäntään, koska hän repii sen riekaleiksi alta aikayksikön.

Player-sanastoa:
        "mä olen rehellinen ja suora..."
        "otan profiilini pois ... haluan katsoa tämän kortin..."
        "... epärehellisyys ei sytytä"

Kaikki ym sotii toisiaan vastaan!

• Mari2009

Minä myös tapasin playerin, se vaan on kun on itse liian sinisilmäinen, vasta kun olin jo ihastunut ja kiintynyt huomasin, että hänellä on vaikka kuinka monta profiilia. Joten ei kannata suinpäin sännätä suhteeseen, sen olen oppinut, pitää olla vähän epäileväinen.

Hän itse kysyi kuinka monta seurustelusuhdetta mulla oli ollut kerroin että 3 en tajunnut kysyä että kuinka monta sinulla ?Vasta jälkeenpäin kun jo oltiin seurusteltu kauan paljastui, että hänellä varmaan 100 naista joita ainakin muutaman kerran tapaillut, ja tehnyt muutakin?

Hän kyllä kertoi sen ihan avoimesti, oli jopa jollain tavalla ylpeä?Minä tyhmä kuvittelin, että ei niin monta millään, olisin suhtautunut häneen ihan eri tavalla jos olisin heti alusta asti tiennyt kuinka monta on jo tapaillut, vaikka ei ne varmaan rehellisesti aina kerrokaan?

Ja mitäs siinä jos olisikin tavannut 100 naista, mutta kun osa jollakin tavalla kuvioissa vieläkin, sehän siinä se huono puoli olikin, aluksi ei muista naisista puhuttu mitään sitten kun hän varmaan ajatteli, että olen varma saalis, niin piti ikäänkuin hyväksyä nää muiden naisten kanssa olevat kuviot tai lähteä suhteesta.

• Jussi_80.

Netti on eriomainen paikka naiskauneuteen viehättyneelle asiansa osaavalle miehelle. Player on se joka kiinnostaa naisia, playerilla on aina varaa valita. Markkinapsykologia toimii tässäkin. Kiinnostava, karismaattinen mies on myöskin haluttava, jopa niin että naiset hänestä kilpailevat.
      Itselläkin tämä on harjoiteltu taito, tavallaan päälle puettu rooli niissä tilanteissa joissa haluan hurmata naisen / naisia. Eikä peluristatus saa näkyä päälle. Siinä se juju on!
      Olen mies, jossa ei ole mitään erityistä. Tavallinen keskituloinen työväenluokkaan kuuluva. Akateemisia opintoja takana, ei loppututkintoa yhtään mistään : ) Kerrostaloasunto kaupungissa ja autona käytetty Avensis. Nyttemmin se oikea on löytynyt eli peliura on osaltani ohi.
      Kerron tämän rohkaisuksi miehille ja opiksi naisille. Kuka tahansa oppii pelimiehen taidon, jos minäkin sen haltuun sain. Muutaman vuoden aikana tuli käytyä kaikkiaan 15 naista läpi. Limittäin, peräkkäin ja päällekkäin!

• Kiia...

No ei sinun pelimiestaidoilla sitten kehumista ole, jos muutaman vuoden aikana VAAN 15 naista :D. Pelimies kaataa naisia paljon enempi:).

• Ihan samaa aattelin :D
        Kiia... kirjoitti:

No ei sinun pelimiestaidoilla sitten kehumista ole, jos muutaman vuoden aikana VAAN 15 naista :D. Pelimies kaataa naisia paljon enempi:).

Vähä pisti huvittamaan nuo 15 naista muutaman vuoden aikana...

Eilen illalla huvikseen laskeskelin, että tänä vuonna on tullut yhdeksän seksisuhdetta, ja enempää en ole halunnut, vaikka tulijoita olis ollutkin.

Ihan hirvittää itseänikin. ;)
        Seitsemän vuotta sinkkuna ja vähintään yksi uusi valloitus joka kuukausi.
        " Parhaina" kuukausina joka ikinen viikonloppu eri valloitus kumpanakin päivänä, perjantaina ja lauantaina. Ja sovin monesti treffit viikollekin jonkun sellaisen kanssa, jota en juuri sinä iltana vielä mukaan ota.
        Mut toistaiseksi oon tyytynyt yhteen ihmiseen per ilta, on niitä sellaisiakin, jotka aamulla ottavat yhden ja illalla toisen. Seuraavana päivänä taas eri ihmiset kuvioissa.
        Säätämistä tälläkin hetkellä..ja vientiä riittää..ainakin vielä.

• paremminkin
        Ihan samaa aattelin :D kirjoitti:

Eilen illalla huvikseen laskeskelin, että tänä vuonna on tullut yhdeksän seksisuhdetta, ja enempää en ole halunnut, vaikka tulijoita olis ollutkin.

" Parhaina" kuukausina joka ikinen viikonloppu eri valloitus kumpanakin päivänä, perjantaina ja lauantaina. Ja sovin monesti treffit viikollekin jonkun sellaisen kanssa, jota en juuri sinä iltana vielä mukaan ota.
        Mut toistaiseksi oon tyytynyt yhteen ihmiseen per ilta, on niitä sellaisiakin, jotka aamulla ottavat yhden ja illalla toisen. Seuraavana päivänä taas eri ihmiset kuvioissa.

he ovat räkälän kuppaisia panopuita, ja niin kännissä, etteivät tiedä, kenen kanssa lähtevät panemaan. Muistatko edes maksaa heille?

Valloittava herrasmies on jotain, jota sinä et osaa edes kuvitella, etkä siis sellainen pysty olemaan. Itsehillintä on yksi miehekkyyden edellytys. Holtiton paneskelija saa pian rangaistuksensa: taudin, huonon maineen, ja naaman, josta näkyy, mitä mielessä liikkuu. Mitä vanhemmiksi tulemme, sen paremmin naamamme kertoo elämäntarinamme. Säälin sinua. Toivon, että saat ravisteltua itsesi hereille ja elämisenarvoiseen elämään.

• Kokeilijatar
        paremminkin kirjoitti:

he ovat räkälän kuppaisia panopuita, ja niin kännissä, etteivät tiedä, kenen kanssa lähtevät panemaan. Muistatko edes maksaa heille?

Valloittava herrasmies on jotain, jota sinä et osaa edes kuvitella, etkä siis sellainen pysty olemaan. Itsehillintä on yksi miehekkyyden edellytys. Holtiton paneskelija saa pian rangaistuksensa: taudin, huonon maineen, ja naaman, josta näkyy, mitä mielessä liikkuu. Mitä vanhemmiksi tulemme, sen paremmin naamamme kertoo elämäntarinamme. Säälin sinua. Toivon, että saat ravisteltua itsesi hereille ja elämisenarvoiseen elämään.

Miksi oletit, että olen mies?

Enkä todellakaan juoppojen enkä kännisten kanssa ala yhtään mitään millekään. Päin vastoin, tykkään urheilullisista ihmisistä, koska olen itsekin sellainen.
        En polta ja viimeksi join lasillisen kuohuviiniä naapurin lapsen valmistujaisissa 30.5 tänävuonna. Sitä ennen vappuna lasillisen.

Kyllä nämä kaikki henkilöt ovat ovat työelämässä olevia erittäin hyvin tai hyvin toimeentulevia ihmisiä. Elämät kaikilla mallillaan, itsellänikin työtä ja terveyttä. :)

Ei ole alko- eikä mielenterveysongelmia kellään, kyllä olemme itse vastaamassa omasta elämästämme.

En edes halua ketään omaan talooni asustelemaan ja määräilemään. Oma koti ja oma määräysvalta ovat kuitenkin tärkeä asia minulle.

Nämä suhteet voivat edelleen hyvin ja kaikki ovat tyytyväisiä.
        Ja varattuihin miehiin en sekoa koskaan. Eli olemme kaikki vapaitakin!

• Jussi_80

15 naista muutaman vuoden aikana, paljon vai vähän? Pelimiehillä on useaa tyyliä pelata, kukin omilla säännöillään. Itse tein valloituksia työympyröissä, ravintoloissa ja nettideittailun kautta. Sain viettää monen mukavan naisen kanssa laadukasta aikaa. Monen kanssa pidempäänkin ja myös makuuhuoneen ulkopuolella.
        Pointti on mielestäni enemmin siinä että pelurimies saa sen naisen kenet tahtoo ja voi ohjata suuntaa johon suhde kehittyy. Näistä oman peliurani naisista olisin halutessani saanut jokaisesta elämänkumppanin tai vaimon.

• Komea poikamies

olen "kaatanut" yli 300 naista ...ja enimmäkseen löydetty kasvotusten EI netistä.

• holtittomasti
        Kokeilijatar kirjoitti:

Miksi oletit, että olen mies?

Enkä todellakaan juoppojen enkä kännisten kanssa ala yhtään mitään millekään. Päin vastoin, tykkään urheilullisista ihmisistä, koska olen itsekin sellainen.
        En polta ja viimeksi join lasillisen kuohuviiniä naapurin lapsen valmistujaisissa 30.5 tänävuonna. Sitä ennen vappuna lasillisen.

Kyllä nämä kaikki henkilöt ovat ovat työelämässä olevia erittäin hyvin tai hyvin toimeentulevia ihmisiä. Elämät kaikilla mallillaan, itsellänikin työtä ja terveyttä. :)

Ei ole alko- eikä mielenterveysongelmia kellään, kyllä olemme itse vastaamassa omasta elämästämme.

En edes halua ketään omaan talooni asustelemaan ja määräilemään. Oma koti ja oma määräysvalta ovat kuitenkin tärkeä asia minulle.

Nämä suhteet voivat edelleen hyvin ja kaikki ovat tyytyväisiä.
        Ja varattuihin miehiin en sekoa koskaan. Eli olemme kaikki vapaitakin!

loputonta liutaa - olitpa mies tai nainen, säälin sinua. Kehityksesi ihmisenä on jäänyt jotenkin vajaaksi. Raiskattiinko sinut lapsena? Se kuulemma usein johtaa siihen, ettei osaa luoda ihmissuhteita, vaan 'kommunikoi' panemalla.

Heräät toivottavasti pian, toivottavasti ennenkuin saat jonkun taudin, ja ennenkuin tartutat sen sitten muihin. Minä en ainakaan huolisi itselleni ihmistä, joka on paneskellut montaa viikossa. Etsin ihmistä. Jos tarvitsisin jonkun nytkyttäjän, ja pelkäisin läheisyyttä ja sitoutumista, onhan niitä vempeleitä seksikaupassa, joita voi hankkia siihen tarkoitukseen.

• Kokeilijatar
        holtittomasti kirjoitti:

loputonta liutaa - olitpa mies tai nainen, säälin sinua. Kehityksesi ihmisenä on jäänyt jotenkin vajaaksi. Raiskattiinko sinut lapsena? Se kuulemma usein johtaa siihen, ettei osaa luoda ihmissuhteita, vaan 'kommunikoi' panemalla.

Heräät toivottavasti pian, toivottavasti ennenkuin saat jonkun taudin, ja ennenkuin tartutat sen sitten muihin. Minä en ainakaan huolisi itselleni ihmistä, joka on paneskellut montaa viikossa. Etsin ihmistä. Jos tarvitsisin jonkun nytkyttäjän, ja pelkäisin läheisyyttä ja sitoutumista, onhan niitä vempeleitä seksikaupassa, joita voi hankkia siihen tarkoitukseen.

No en kait mistään vempeleistä ala maksamaan, kun tarjolla on aitoa läheisyyttä ja seksiä oikean tuntevan ja aidon ihmisen kanssa.

Miksi ihmiset kuvittelevat, että vain se yksi ja ainoa saa, tekee antaa onnellisuutta?
        Miksei niitä onnellisuuden tunteen tuojia voisi olla enemmänkin?

Ja kondomit on keksitty, tiedoksi tautipelottelijoille!
        Ja lapsuus oli turvallinen ja rakastava, jopa isäsuhde oli hyvä.

Eikä ole raiskattu eikä mitenkään muutenkaan hyväksikäytetty lapsena.
        Joten uusia ehdotuksia ja selityksiä vastaanotetaan miksi minusta tuli minä. ;)

• Kesä on parasta aikaa
        Kokeilijatar kirjoitti:

No en kait mistään vempeleistä ala maksamaan, kun tarjolla on aitoa läheisyyttä ja seksiä oikean tuntevan ja aidon ihmisen kanssa.

Miksi ihmiset kuvittelevat, että vain se yksi ja ainoa saa, tekee antaa onnellisuutta?

Minäkin olen löytänyt sen ilon kun unohtaa pakonomaisen parinmetsästyksen ja antaa mennä ja nauttii elämästä! Tarkkana vaan täytyy olla terveyden kanssa ja muutenkin pitää jokin taso yllä, itse sytyn vain hyvin harvasta ihmisestä. Mutta on se ihanaa kun voi olla vapaa eikä tarvitse aina vain pettyä ihmisiin kun ei tulekaan vakavampaa ja joku ei vastaa odotuksiani. Nyt ainakin tietää ja sanoo sen mitä haluaa, samalla itsekin vapautuu odotuksista. Kyllä voi olla kivoja muistoja ja ne hetket ainakin minua kannattelevat eteenpäin, saan tuntea olevani nainen ja saan myös läheisyyttä, vaikka en olekaan koskaan kohdannut "sitä oikeaa". Toivottavasti joskus kohtaan ja sitten ainakin tiedän eläneeni, ja voin rauhottua elämään vain yhden ja ainoan ihmisen kanssa. Sehän se on sisimmässä toiveena, mutta kaikille sitä ei välttämättä suoda enkä aio omaa naiseuttani ja läheisyyden kaipuuta laittaa hyllylle vain siksi etten ole tavannut sitä oikeaa...

• hihittelijä
        Komea poikamies kirjoitti:

olen "kaatanut" yli 300 naista ...ja enimmäkseen löydetty kasvotusten EI netistä.

Niin muuten on sullakin.
        Oikean playerin nimittäin tunnistaa siitä,että hänen kaatamansa naiset tai miehet
        muistelevat haikeana häntä.Häneen ihastutaan,rakastutaan.
        Sadasta kaltaisestasi ehkä yksi saattaa olla playeri.
        Rakkikoirakin osaa tuon homman.

• kellarista
        hihittelijä kirjoitti:

Niin muuten on sullakin.
        Oikean playerin nimittäin tunnistaa siitä,että hänen kaatamansa naiset tai miehet
        muistelevat haikeana häntä.Häneen ihastutaan,rakastutaan.
        Sadasta kaltaisestasi ehkä yksi saattaa olla playeri.
        Rakkikoirakin osaa tuon homman.

Playeri ei vain osaa otta huomioon, että tunteita ja odotuksia voi herätä ja se on kylmää ja ikävää...

• eon erimies
        kellarista kirjoitti:

Playeri ei vain osaa otta huomioon, että tunteita ja odotuksia voi herätä ja se on kylmää ja ikävää...

Minun tapaamani playeri oli varattu mies, jolla oli minun lisäkseni monia muitakin naisia ja koko ajan etsi lisää..petyin pahasti!

• Yksi useista
        eon erimies kirjoitti:

Minun tapaamani playeri oli varattu mies, jolla oli minun lisäkseni monia muitakin naisia ja koko ajan etsi lisää..petyin pahasti!

Päätinpähän varoitella eräästä miehestä, joka myöskin väittää hakevansa elinikäistä kumppania, eikä sanojensa mukaan pidä baari-jutuista, tai ylipäänsä muistakaan yksittäisistä seikkailuista..profiili vaihtuu noin kuukausittain ja tätä nykyä käytössä on nimimerkki osku2009. Aiemmin on esiintynyt mm.nimimerkeillä bullman1, harmittaa1, ainako_yksin, yksin2009..kyseinen jätkä on siis 27v ja kanta-hämeen seudulla asustaa...yhteistä profiileissa on harrastukset(paini ja punttisali, joita ei ole harrastanut vuoteen, koska ei pysty), se, että lemmikkinä on koira ja ilmoittaa olevansa eläin(joskus myös lapsirakas)..aina muistaa myös mainita nauttivansa saunasta ja tätä nykyä myös ukonilmoista. Uskonto vaihtelee ateistin ja kristityn välillä(kuten myös se, että onko yhteishuoltajuus vaiko lapset eivät asu kanssani), ei vissiin osaa päättää kumpi on ja kuvittelee, että pienillä muutoksilla, joita tekee ja nimimerkkiä vaihtamalla entiset naiset (ja miksei nykyisetkin) tunnistaisi häntä..mutta jos siis törmäätte häneen, niin suosittelen, älkää ihastuko, vaikka vaikuttaakin mitä täydellisimmältä mieheltä.

• kaatopaikalta
        Yksi useista kirjoitti:

Päätinpähän varoitella eräästä miehestä, joka myöskin väittää hakevansa elinikäistä kumppania, eikä sanojensa mukaan pidä baari-jutuista, tai ylipäänsä muistakaan yksittäisistä seikkailuista..profiili vaihtuu noin kuukausittain ja tätä nykyä käytössä on nimimerkki osku2009. Aiemmin on esiintynyt mm.nimimerkeillä bullman1, harmittaa1, ainako_yksin, yksin2009..kyseinen jätkä on siis 27v ja kanta-hämeen seudulla asustaa...yhteistä profiileissa on harrastukset(paini ja punttisali, joita ei ole harrastanut vuoteen, koska ei pysty), se, että lemmikkinä on koira ja ilmoittaa olevansa eläin(joskus myös lapsirakas)..aina muistaa myös mainita nauttivansa saunasta ja tätä nykyä myös ukonilmoista. Uskonto vaihtelee ateistin ja kristityn välillä(kuten myös se, että onko yhteishuoltajuus vaiko lapset eivät asu kanssani), ei vissiin osaa päättää kumpi on ja kuvittelee, että pienillä muutoksilla, joita tekee ja nimimerkkiä vaihtamalla entiset naiset (ja miksei nykyisetkin) tunnistaisi häntä..mutta jos siis törmäätte häneen, niin suosittelen, älkää ihastuko, vaikka vaikuttaakin mitä täydellisimmältä mieheltä.

Varsinais-Suomestakin on ainakin kaksi profiilia ( 44v ), jotka antavat ymmärtää enemmän kuin ovatkaan..varattuja miehiä, salailua, satunnaisia tapaamisia minkä vaimolta salaa ehtii. Tuntuu pahalta, että tällaisen tapasi - näistä oli kuitenkin mainittu jossain palstoilla, että pitäisi varoa, mutta enpä vain osannut..nyt olisin jättänyt haukkumaviestin, mutta kaveri blokkasi minut pois..ei kestä ilmeisesti saamaansa kritiikkiä.
        kyllä tämä 24 on oikea kaatopaikka, niinkuin muutkin deitit!

• ett naisellesi paljastuu

Jos olet aivan hyvillä mielin vedättänyt naisia ennenkin, niin mikset tekisi sitä myös tulevaisuudessa. Toivotaan, että joku kertoo nykyiselle naisellesi, mikä pohjimmiltasi olet.

• tositarkoituksel naisen
        Ihan samaa aattelin :D kirjoitti:

sellaista et enää saa, kun kaikki tietää sun maineesi.
        Noh, helpotuksena. Ainahan voit maata vaihtaa... Mutta älä oleta että oot siellä se kuumin pakkaus. Esim. Jenkeissä on PAAAAAALJON paremmat miehet mitä Suomessa. Eikä tämä yhtään katkerana, säälin vain sua.

• Miss Sherlock
        Yksi useista kirjoitti:

LÖYTYY NIMIMERKILLÄ OSKU2009:
        http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=757488

VAROITUKSEN SANA MYÖS HUIJARISTA PLAYERISTA NIMIMERKILLÄ: Jukka, Jukka_p, tai JukHei TMS...

Tuntomerkit:
        Nimi on Jukka
        Ikä 29v
        Pituus vaihtelee: 178-183
        Asuu: Oikeasti Lohjalla / Siuntiossa (helsinki-hanko)
        Lemmikkieläimet: kissa (ei oma..)
        Vartalotyyppi: sporttinen (oikeasti ei tod.ole!!)
        Alkoholi: Ei - vaihtelevasti (oikeasti alko on ongelma!!)
        Ammatti: talonmiehestä yrittäjään (oikeasti työhön kykenemätön!!!)

• Yksi miljoonasta
        Yksi useista kirjoitti:

Pistän minäkin korteni kekoon ja varoitan eräästä tapaamastani miehestä. Nimimerkki vaihtelee usein Jukka, Jukka_p, tai JukHei Tms. Ikää noin 29v ja pituus vaihtelee 178-183cm, asuu uudellamaalla. Lemmikkinä yleensä kissa. Patologinen valehtelija ja päihdeongelmainen tapaus. Olkaa varovaisia!

Toinen mies joka jäi vasta kiinni siitä kun mm.yritti sopia treffejä minun kanssani sekä yhtäaikaa ystävättärieni kanssa, ja aina valehdellen mitä erilaisimmissa asioissa, tämä mies löytyy nimim. Jans treffipalstalla, aiemmin hän oli vieraskirjan mukaan nimellä Yhdessäkö.

Miten muuten miehet voivatkin vaihdella mm. tuota pituuttaan niin usein ja kuvitella ettei kukaan huomaa? Ja sama on kun pesupallosta tuleekin yhtäkkiä pyykkilauta :D

• kokemusta on.
        Yksi useista kirjoitti:

Nimim. RitarismieS. Väittää olevansa sinkku, oikeasti avioliitosta eronnut. Väittää käyneensä ammattikorkean, vaikka todellisuudessa vailla koulutusta ja taitaa tälläkin hetkellä olla työtön. Väittää käyttävänsä alkoholia kohtuudella, vaikka silloin kun juo, niin juo yleensä kirkkaita ja liikaa. Itsepuolustusta ei ole koskaan harrastanut, vaikka muuta väittääkin, salilla ei ole käynyt juuri koskaan, eikä käsipainoja taida edes omistaa. Tyyppi on patologinen valehtelija, joka saattaa valehdella mitä mitättömimmistä asioista. Lisäksi hänellä on tapana poistaa profiilinsa varsin pian kun on löytänyt sopivan uuden uhrin. Kannattaa kiertää kaukaa!

• 1x
        Yksi useista kirjoitti:

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan ja olenkin iloinen, että joku on nähnyt vaivaa varoittaakseen tästä 27v. kanta-hämeessä asustavasta miehestä. Paljon tiedän myös tämän miehen faktoista ja koko hänen elämänhistoriastaan. Ei niistä nyt sen enempää täällä palstalla voi edes kertoakaan. Olenhan ollut yksi niistä monista naisista, joka on kuvitellut olevansa hänelle se tuleva vaimo.
        Eikä tästä nyt itse asiassa montaakaan päivää ole kun tämä mies on viimeksi yrittänyt tekstiviestein kosia, vannonut rakkauttaan ja pyydellyt tekojaan anteeksi. Todellakin varokaa tätä miestä. Sillä todellisuus on karua kuultavaa ja kun sen käy ilmi kuitenkin voi vain ihmetellä, miten joku onnistuukin kusettamaan tuolla tavoin muita ihmisiä!!!!
        Tunnistettavien piirteitten listaan voisi lisäillä, että kyseinen nimimerkki tykkää olla oman kullan kanssa pimeässä suihkussa ja antaa vartalonhierontaa. Listahan olisi loputon ja niistä voisi romaanin kirjoittaa.

Mutta varokaahan

• Yksi useista
        1x kirjoitti:

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan ja olenkin iloinen, että joku on nähnyt vaivaa varoittaakseen tästä 27v. kanta-hämeessä asustavasta miehestä. Paljon tiedän myös tämän miehen faktoista ja koko hänen elämänhistoriastaan. Ei niistä nyt sen enempää täällä palstalla voi edes kertoakaan. Olenhan ollut yksi niistä monista naisista, joka on kuvitellut olevansa hänelle se tuleva vaimo.
        Eikä tästä nyt itse asiassa montaakaan päivää ole kun tämä mies on viimeksi yrittänyt tekstiviestein kosia, vannonut rakkauttaan ja pyydellyt tekojaan anteeksi. Todellakin varokaa tätä miestä. Sillä todellisuus on karua kuultavaa ja kun sen käy ilmi kuitenkin voi vain ihmetellä, miten joku onnistuukin kusettamaan tuolla tavoin muita ihmisiä!!!!
        Tunnistettavien piirteitten listaan voisi lisäillä, että kyseinen nimimerkki tykkää olla oman kullan kanssa pimeässä suihkussa ja antaa vartalonhierontaa. Listahan olisi loputon ja niistä voisi romaanin kirjoittaa.

Mutta varokaahan

Satuinpahan palaamaan palstalle katsastamaan onko täällä muitakin kyseisen herran "naisia" kirjoitellut ja huomasin kirjoituksesi..Itse olen se "yksi useista" ja olen edelleenkin vaihtelevasti kyseisen miehen kanssa tekemisissä, me kun satumme asumaan samalla paikkakunnalla. Voinen anonyyminä tunnustaa että "suhteemme" kariuduttua ja pidettyämme keväällä välimatkaa, olemme kuitenkin jatkaneet seksin harrastamista(en todellakaan kuvittele hänestä itselleni miestä, seksi vain on sen verran hyvää,ikävä kyllä) ja katselinkin että olit lähettänyt viestisi tänne niihin aikoihin, kun kyseinen mies sattui taas vaihteeksi minullekin tiiviimmin tekstailemaan(ei tosin,onneksi, vanno ikuista rakkautta,tms,vaan menee "suoraan asiaan"..lisätunnisteesi pimeästä suihkusta ja vartalohieronnasta muuten osui varsin nappiin=) Herra on muuten keksinyt oivan tavan pitää naiset loitompana takapihaltaan aitaamalla sen parimetrisellä aidalla, jossa ei ole portia..eipähän enään kukaan pääse tekemään takapihan kautta yllätysvierailuja. Ikävä kyllä herran hoitelemat naapurit tosin ovat selvillä varsin hyvin hänen naisvieraistaan, sekä kutsutuista että kutsumattomista=) En tiedä, että oletko hänet kauankin tuntenut(eli olitko kenties joku niistä kesällä hänen luonaan pyörineistä naisista), mutta ihmettelen kovasti sitä,että nykyinen nimimerkki on ollut hänellä käytössään jo useamman kuukauden=O Eräs lisätunniste vielä muille mahdollisille tuleville kohteille on se, että kyseinen mies "harrastaa" lähinnä yksinhuoltajia, sillä tähän mennessä tiedän noin 10 hänen naistaan ja ainoastaan yhdellä ei ole ollut lasta=)

• 1x
        Yksi useista kirjoitti:

Satuinpahan palaamaan palstalle katsastamaan onko täällä muitakin kyseisen herran "naisia" kirjoitellut ja huomasin kirjoituksesi..Itse olen se "yksi useista" ja olen edelleenkin vaihtelevasti kyseisen miehen kanssa tekemisissä, me kun satumme asumaan samalla paikkakunnalla. Voinen anonyyminä tunnustaa että "suhteemme" kariuduttua ja pidettyämme keväällä välimatkaa, olemme kuitenkin jatkaneet seksin harrastamista(en todellakaan kuvittele hänestä itselleni miestä, seksi vain on sen verran hyvää,ikävä kyllä) ja katselinkin että olit lähettänyt viestisi tänne niihin aikoihin, kun kyseinen mies sattui taas vaihteeksi minullekin tiiviimmin tekstailemaan(ei tosin,onneksi, vanno ikuista rakkautta,tms,vaan menee "suoraan asiaan"..lisätunnisteesi pimeästä suihkusta ja vartalohieronnasta muuten osui varsin nappiin=) Herra on muuten keksinyt oivan tavan pitää naiset loitompana takapihaltaan aitaamalla sen parimetrisellä aidalla, jossa ei ole portia..eipähän enään kukaan pääse tekemään takapihan kautta yllätysvierailuja. Ikävä kyllä herran hoitelemat naapurit tosin ovat selvillä varsin hyvin hänen naisvieraistaan, sekä kutsutuista että kutsumattomista=) En tiedä, että oletko hänet kauankin tuntenut(eli olitko kenties joku niistä kesällä hänen luonaan pyörineistä naisista), mutta ihmettelen kovasti sitä,että nykyinen nimimerkki on ollut hänellä käytössään jo useamman kuukauden=O Eräs lisätunniste vielä muille mahdollisille tuleville kohteille on se, että kyseinen mies "harrastaa" lähinnä yksinhuoltajia, sillä tähän mennessä tiedän noin 10 hänen naistaan ja ainoastaan yhdellä ei ole ollut lasta=)

Kanta-Hämeen herra nykyään 28v. on siis oikein elämänsä ympärille aitoja ruvennut rakentamaan. Lemmikkejään vartenhan hän alunperin aitojen rakennusta suunnittteli. Viisas valinta suojata piha myös ohi kulkevien naisten varalta. Koska olisihan se kurjaa myöntää itselleen, ettei kerrotut tarinat, lupaukset totta olleetkaan.
        Olen tuntenut tämän nuoren miehen, jonka, miten sen nyt kauniisti sanoisi mielentasapaino ei ole mitä parhain noin vuoden verran. Sekä tiedän tarkalleen hänen aikaisempaa elämänhistoriaa myös.
        Nyt jälkeenpäin kun "suhdettamme" ajattelen. Olen tyytyväinen ja iloinen siitä, että luotin omiin vaistoihini herran suhteen. Kaikki oli valhetta tai ainakin väritettyjä puolitotuuksia. Kyseinen herra sai mitä tilasi..kenkäni kuvion takapuoleensa jo kauan aikaa sitten. Ihmeellistä tässä vain on se, ettei tunnu menevän hänen omaan ymmärrykseensä, etten IKI IKImaailmassa häntä takaisin ottaisi. Minun maailmani ei hajonnut, mutta häneltä se elämä tuntuu luisuvan käsistä pois...
        Totta, että yllättävän pitkään on sama nimimerkki ollut kyseisellä nuorella miehellä käytössä. Mutta mikäpä ettei, kun flaksi käy;-)
        Toivottelempa oikein iloista syksyä sinulle yksi useista ja olkaamme onnellisia, että olemme saaneet totuuden siemenestä kiinni. Se mikä on aivan varmaa, niin totuus tulee muillekkin ilmi ennemmin tai myöhemmin.

• Yksi useista
        1x kirjoitti:

Kanta-Hämeen herra nykyään 28v. on siis oikein elämänsä ympärille aitoja ruvennut rakentamaan. Lemmikkejään vartenhan hän alunperin aitojen rakennusta suunnittteli. Viisas valinta suojata piha myös ohi kulkevien naisten varalta. Koska olisihan se kurjaa myöntää itselleen, ettei kerrotut tarinat, lupaukset totta olleetkaan.
        Olen tuntenut tämän nuoren miehen, jonka, miten sen nyt kauniisti sanoisi mielentasapaino ei ole mitä parhain noin vuoden verran. Sekä tiedän tarkalleen hänen aikaisempaa elämänhistoriaa myös.
        Nyt jälkeenpäin kun "suhdettamme" ajattelen. Olen tyytyväinen ja iloinen siitä, että luotin omiin vaistoihini herran suhteen. Kaikki oli valhetta tai ainakin väritettyjä puolitotuuksia. Kyseinen herra sai mitä tilasi..kenkäni kuvion takapuoleensa jo kauan aikaa sitten. Ihmeellistä tässä vain on se, ettei tunnu menevän hänen omaan ymmärrykseensä, etten IKI IKImaailmassa häntä takaisin ottaisi. Minun maailmani ei hajonnut, mutta häneltä se elämä tuntuu luisuvan käsistä pois...
        Totta, että yllättävän pitkään on sama nimimerkki ollut kyseisellä nuorella miehellä käytössä. Mutta mikäpä ettei, kun flaksi käy;-)
        Toivottelempa oikein iloista syksyä sinulle yksi useista ja olkaamme onnellisia, että olemme saaneet totuuden siemenestä kiinni. Se mikä on aivan varmaa, niin totuus tulee muillekkin ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Hyvää syksyä sinullekin 1x! Ja totta, kyllä se totuus jossakin vaiheessa näille nykyisillekin daameille paljastuu,toivottavasti vain ennemmin kuin myöhemmin=) Ja niin, koiraa/koiria vartenhan se aita on rakennettu, mutta veikkaisin rakennushommia vauhdittaneen sen, että hänen takapihallaan on kuuleman mukaan käynyt useampikin tyttönen kuikuilemassa, kun ei ole vissiin herra suvainnut vastailla heille puhelimeen kun on ollut muualla kiinni=) Ja niin, mekin olemme sitten luultavasti olleet samaan aikaan pyörityksessä hänellä, koska itselläkin tulee kohtapuoliin vuosi täytee kun olen hänet tuntenut.

• tiedoksi.
        Kokeilijatar kirjoitti:

kuullut, että hiv voi jossain tapauksessa levitä vaikka käyttäis kondomia.

• miettijä.
        Yksi useista kirjoitti:

Hyvää syksyä sinullekin 1x! Ja totta, kyllä se totuus jossakin vaiheessa näille nykyisillekin daameille paljastuu,toivottavasti vain ennemmin kuin myöhemmin=) Ja niin, koiraa/koiria vartenhan se aita on rakennettu, mutta veikkaisin rakennushommia vauhdittaneen sen, että hänen takapihallaan on kuuleman mukaan käynyt useampikin tyttönen kuikuilemassa, kun ei ole vissiin herra suvainnut vastailla heille puhelimeen kun on ollut muualla kiinni=) Ja niin, mekin olemme sitten luultavasti olleet samaan aikaan pyörityksessä hänellä, koska itselläkin tulee kohtapuoliin vuosi täytee kun olen hänet tuntenut.

kaikenlaisia sitä onkaan olemassa. Mutta ei varmaan tuo osku ole ainoa laatuaan... Mikähän siinä on, että jotkut lähtevät tuolla tavalla toisten tunteilla leikkimään? Jännityksen haku elämään vai mikä? Ja ovatko miespuoliset enemmän tuollaisia "monta rautaa tulessa"- tyyppejä? Eivätkö he ajattele, että pidemmän päälle se osuu omaan nilkkaan? Tyyppi samanaikaisesti etsii naisia kun pakoilee niitä. Ristiriitaista meininkiä.

• Ei noin epätoivoinen
        Yksi useista kirjoitti:

Ette kai naiset oikeasti ole niin tyhmiä,että uskotte tuon näköistä miestä kuin tämä osku2009?? Tuosta miehestä voi jo kuvan ja profiilin tyylin (kirjoitustyyli) perusteella nähdä,millainen tyyppi on..Ei hyvää päivää naiset :D

• vielä ihan

tosissaan vaatimatonkin....

• niin just

nyt vituttaa! Mulle naiset ei viestitä, ei vastaa mun viesteihin, mutta kaiken vitun maailman playerit kyllä kiinnostaa. Kun joku oikeasti tekee fiksun ja asiallisen profiilin ja oikeasti toivoo parisuhdetta, niin ei ketään kiinnosta. Mutta pelimieshän on niiiiin ihana!! Ei haittaa vaikka on miljoona naista kerralla, kun se on niiiin ihana!!!

Mua vituttaa ja rankasti! Sori kielenkäyttö, mutta tää viesti (ja erityisesti toi playeri) sai mut raivon partaalle.

• Sinkkuna pysyn!

Valitettavasti totuus on se,et tarpeeksi hyvännäköinen mies/nainen saa ihan kenet haluaa.Turha kenenkään hokea mistää sisäisestä kauneudesta.Itse tämän todennut ja en ole ruma,lihava ja katkera..päinvastoin ;)

• 1+1=3
        Sinkkuna pysyn! kirjoitti:

Valitettavasti totuus on se,et tarpeeksi hyvännäköinen mies/nainen saa ihan kenet haluaa.Turha kenenkään hokea mistää sisäisestä kauneudesta.Itse tämän todennut ja en ole ruma,lihava ja katkera..päinvastoin ;)

olen erittäin hyvännäköinen ja kroppainen mies, mutta en tippaakaan playeri.
        sinkkuna nyt 5v.
        kaikki kai naaman takia luulee pelimieheksi.
        tai ehkä vaan tuijotan puutteessa niin pistävästi. ehkä todennäköisempi vaihtoehto.

kerrankin jotain neitiä yritin tehdä tuttavuutta (kun ajattelin että olisi ns. varma tapaus.oli siinä pyörinyt, ja kertonut että on sinkku nyt ja kaikkea), niin se vaan totesi "että mikset etsi kaltaistasi" . eli jotain superhyvännäköistä.
        jostain syystä näillä supertytöillä näyttää jo kulkevan käsipuolessa mies. eli ne on ulkona heti.
        en ikinä flirttaile varatuille.

odotan että joku sopiva tekisi aloitteen.
        n. kerran vuoteen joku aina rohkaistuu, mutta ei vielä ole onnistanut.
        ehkä ensi vuonna..? tytöt !?

(lapsihan minulla jo on, joten periaatteessa voin olla vaikka yksinkin lopun elämää.
        olisihan se mukava joskus jakaa asioita, mutta kaikkea ei voi saada. )

• mutta en lannistu

Playeri voi ola myös haaveksija ja unelmoija, joka ei elä tässä maailmassa..etsii ja etsii ja lähettelee viestejä aamusta iltaan tarkoittamatta pahaa.
      Mutta jos etsii tosissaan seuraa, kannattaa seurata, onko se kaveri jatkuvasti on-linessa. Niissä hepuissa kaikki ei ole kohdallaan - on sen verran omia kokemuksia...kaikki ei välttämättä tarkoita pahaa, mutta addiktio on olemassa!
      Minulla oli eka kokemus selvä playeri - aamusta iltaan on-line. Sitten hän jopa vastasi feikkiprofiiliini ja siinä vaiheessa tilanne oli minulle selvä.
      Myöhemmin vastasin itse erään tavallisen miehen hauskaan profiiliin ja jo ekoilla treffeillä huomasimme pitävämme toisistamme..siinä välissä oli muutama täysin epäonnistunut treffikokemus . mutta elämä voittaa aina!

• Että ootte tavannut.

Suomi24sen omaa poikaa/ tai miestä kukaan ei pysty siihen tahtiin kuin hän pystyy.
      Sivusta on seurattu!! kaatoja on varmaan yli 1000 ja lisää tulee vaan kokoajan.
      Siinä teille lukemia hänelle se on elämäntapa.

• Että ootte tavannut.

Suomi24sen omaa poikaa/ tai miestä kukaan ei pysty siihen tahtiin kuin hän pystyy.
      Sivusta on seurattu!! kaatoja on varmaan yli 1000 ja lisää tulee vaan kokoajan.
      Siinä teille lukemia hänelle se on elämäntapa.

• herää.....

todella niin hölmöjä? Mitä jos SINÄ et ollutkaan tarpeeksi hyvä hänelle? Eli silloin mies on player? Onko helpompi leimata mies tuollaiseksi; helpompi kuin katsoa peiliin ja tunnustaa tappionsa? Jospa sinulla oli hölmöjä juttuja, ripustauduit liikaa tms ?

• -ymmärrä-

Onko se nyt ihan noinkaan, ei tuosta jutustasi voi päätellä mitä mies etsii.. Tai jos päättelee, niin miksei etsisi vakituista kumppania tositarkoituksella?

Jos ette seurustele, niin miksi mies ei saisi tavata muitakin vaihtoehtoja ja etsiä sitä oikeaa? Vai meinaatko, että sänkyynmeno oli jonkinmoinen lupaus sitoutumiseen?

Minun mielestä tuolla kaverilla on moraalisestikin täysi oikeus tavata muita naisia niin kauan kun ette seurustele, ettekä ole toisillenne mitään luvanneet. Asia on toki toinen, jos hän esittää rakastunutta ja on sinulle muuta luvannut. Mutta ainakaan se ei käy ilmi tekstistäsi.

• munkin

Samanlaisia kokemuksia on tapaamastani miehestä on jo 45 v kylläkin. Naisia on joka sormelle ja varpaallekin varmaan. Tänään sain taas eräästä valheesta kiinni ja siitä ´"huomatin" viestissä,sen Jälkeen tuli hiljaisuus. No hän saa jäädä rauhaan omasta puolestani. Toivottavasti jonain päivänä tajuaa mitä joskus on touhunut. Toivon että joskus saa hieman itsekkin maistaa samaa lääkettä. Mielummin olen vaikka yksin kun tuollaisen pelimiehen kanssa.

• tutulta että

oikeen puistattaa. Se pelimies keneen itse haksahdin, oli POhjois-karjalasta...Just samat tarinat, miten muka hakee seurustelusuhdetta ja ei ole pelimies jne. ja loppujen lopuksi tosiaan kävi niin, että noh, minä ihastuin kun olin niin sinisilmäinen idiootti, menin sänkyyn sen kanssa kun oli useita kertoja tapailtu, jonka jälkeen mies olis halunnut vaan seksisuhdetta JA piti yllä ties mitä peliä monen muun naisen kanssa. Myöhemmin myös kävi ilmi, että tämä samainen kaveri tunnetaan todellisena pelimiehenä siellä missä hän asuu, eli hänellä on ihan sellanen mainekin!! Että sillai...ja toi tyyppi on muuten edelleen tuolla treffeissä...

• Mantamustapää

Treffeissähän se minunkin playerini edelleen profiiliaan pitää. Minä höhlä haksahdin täysin, kun mies itse kertoi olevansa uskollista sorttia. Ja kattia kanssa, naisia oli ainakin viisi samaan aikaan. Nyt katselen huvittuneena hänen vieraskirjaansa, jossa aina joku nainen selvästi vihjailee, että mies on playeri. Kohtalotoverit osaavat käyttää sopivan älykästä sanamuotoa, jonka vaan itsekin uhriksi joutunut tunnistaa. Ja tietää sitten tämänkin joutuneen uhriksi.

• Tempun tekijä

Ihanaa, että teitä puutteessa olevia naisia on olemassa. Kaltaiseni miehet ovat luotuja teitä tyydyttämään. Jos se ei onnistu ensimmäisellä kerralla, niin se onnistuu toisella kerralla.
      Jos akti jää vasta kolmanteen kertaan, niin se tuntuukin jo tosi saamisen arvoiselta!
      Elämä on seikkailu. Ja nautin siitä!

• niin varmaan mikä provo

Tämäkin kiva kirjoitella ja hymistä sitten yksikseen

• elina ja jenni

tosi törkee, sanoo olevansa uskovainen (uskoo alkoon ja pettämiseen :D
        tää on se just jukka. holistinarkki, täydesta himosta deeku. kulkee entisen vaimon autolla ja teeskentelee vaurasta.vittu mitä teki. lähettelee joitakin kuvallisia kirjeitä, jossa on aasin kuva ja lukee et kaverit ovat joskus tälläsiä, mut toivon löytäväni neitoperhon (ja perhon kuva) vierelleni. asun metsa mökissä ja on nimimerkillä myös joka on METSÄMÖKIN ASUKAS. vetoaa lapsellisuudella, esittää viatonta, ja sillä on tauti, koska sain sen siltä. et silleen avioliittoon, voi taivahan pyssyt. se piti yhtä mun tuttavaa heti samalla aikaa kun muakin ja kun keskusteltiin, alko oksettaa, kun se makas molemmat. hyi helvetti. sillä on kotisataman deitissä piilotettu profiili nyk. ja monessa muussa paikassa. antaa tosi väärän kuvan ittestansä ja aluksi siihen uskookin. kaduttaa.

• -nainen-

mielestä kaikki miehet playereitä jotka eivät rakastu vaikka nainen rakastuu????

En mä kyllä ymmärrä jos mua syytettäis playeriksi kun en rakastukkaan ja toisesta paljastuu esim täys idiootti tai ripustautuja ym muuta kamalaa....
      Vaiko onko tuo vaan selittelyä itselle että "se oli player", kun huomaa ettei olekaan tarpeeksi hyvä tai kelpaa jollekin. Sä painit vaan neito ehkä eri sarjassa kun se mies... tappioita tulee! Vai onko helpompi haukkua toinen kun katsoa peiliin että "olihan mun jutut vähän outoja".
      Jokaiselle on kesyttäjänsä, myös nämä "playerit" rakastuvat kun SE OIKEA sattuu kohdalle.

• Yksi yllä kommentoineesta

Eivät kaikki sellaiset miehet tietenkään playereitä ole, mutta omasta mielestäni ainakin tunnusmerkit täyttyvät siinä vaiheessa, kun mies valehtelee suut ja silmät täyteen ja "seurustelee" useamman naisen kanssa samaan aikaan->eli naiset ajattelevat olevansa seurustelusuhteessa, koska mies on niin antanut ymmärtää, vaikka itse tapaileekin useampaa naista..Kaikki em.miehet(ja miksei naisetkin) eivät kuitenkaan ole narsisteja, siitä kun on tainnut tulla nykypäivänä samanlainen trendisana kuin adhd:sta ja hyvin usein sitä käytetään liian helposti, MUTTA, niitäkin treffipalstoilla liikkuu ja kun todelliseen narsistiin törmää, niin kyllä sen sitten viimeistään jälkikäteen tajuaa. Jos ikinä ei ole yhtään sellaista henkilöä tuntenut, niin sitä vaan voi kovin helposti leimata kaikki naiset/miehet, jotka valittavat tapaamistaan narsisteista idiooteiksi, jotka pitävät tavanomaista kusipäisyyttä,itserakkautta tai jopa itseluottamusta narsismina.

• Totta tosiaan
        Yksi yllä kommentoineesta kirjoitti:

Eivät kaikki sellaiset miehet tietenkään playereitä ole, mutta omasta mielestäni ainakin tunnusmerkit täyttyvät siinä vaiheessa, kun mies valehtelee suut ja silmät täyteen ja "seurustelee" useamman naisen kanssa samaan aikaan->eli naiset ajattelevat olevansa seurustelusuhteessa, koska mies on niin antanut ymmärtää, vaikka itse tapaileekin useampaa naista..Kaikki em.miehet(ja miksei naisetkin) eivät kuitenkaan ole narsisteja, siitä kun on tainnut tulla nykypäivänä samanlainen trendisana kuin adhd:sta ja hyvin usein sitä käytetään liian helposti, MUTTA, niitäkin treffipalstoilla liikkuu ja kun todelliseen narsistiin törmää, niin kyllä sen sitten viimeistään jälkikäteen tajuaa. Jos ikinä ei ole yhtään sellaista henkilöä tuntenut, niin sitä vaan voi kovin helposti leimata kaikki naiset/miehet, jotka valittavat tapaamistaan narsisteista idiooteiksi, jotka pitävät tavanomaista kusipäisyyttä,itserakkautta tai jopa itseluottamusta narsismina.

Ei kaikki miehet ole playereitä vaikka heillä on ollutkin paljon naisia..

• Löytynyt
        Totta tosiaan kirjoitti:

Ei kaikki miehet ole playereitä vaikka heillä on ollutkin paljon naisia..

Ei Ei Herra ja herrat saalistaa edelleen tavoittelevat tuota urbaania titteliä tässä maassa..

• taksiyrittäjän ex

Suomi24 palvelussa minäkin tapasin viiskymppisen sympaattisen kaljupään. Vaihdettiin vain muutama viesti ennen tapaamista. Heti ekalla tapaamisella tuntui, että tästä tulee jotakin. Olimme muutaman viikon hyvin tiiviisti yhdessä, ehdittiin puhua jo rakastumisesta ja todettiin molemmat että toinen tuntuu juuri siltä mitä ikänsä on etsinyt. No kävikin ilmi, että miehellä oli koko ajan useita "onkia vedessä", juuri mikään mitä hän itsestään oli kertonut ei pitänyt paikkaansa, kuten eivät nekään kauniit asiat joita hän minusta sanoi. Sydämeni särkyi. Itselleni on alkanut muodostua valitettavan selvä mielikuva treffipalvelua käyttävistä, joko ikuisia etsijöitä joille ei oikein mikään kelpaa tai sitten näitä totaalivalehtelijoita. Tämäkin muka hyvintoimeentuleva yrittäjämies, joka todellisuudessa onkin työtön sairaseläkeläinen taisi etsiä vain elättäjää, kun omat vuosituloni ja velkani kävivät selväksi, loppui ikuinen rakkauskin. Varmasti on toisenlaisiakin tarinoita, mutta näitä minun tarinoitani olen kyllä kuullut valitettavan paljon.

• vaaleablondi40+

erään kaljun taxiyrittäjän ex :) Meillä suhdetta kesti hiukka yli kuukauden... JOpa lapsensa tutustutti minun lapseeni, ja oli luonani pari vkonloppua:)) Tuon miehen nimi on siis Harri, ja täytyypä sanoa että oli hyvä kun hänet tapasin. tutustuinpa hänenlaiseensakin ihmistyyppiin :)

• mekku_oncemore
        vaaleablondi40+ kirjoitti:

erään kaljun taxiyrittäjän ex :) Meillä suhdetta kesti hiukka yli kuukauden... JOpa lapsensa tutustutti minun lapseeni, ja oli luonani pari vkonloppua:)) Tuon miehen nimi on siis Harri, ja täytyypä sanoa että oli hyvä kun hänet tapasin. tutustuinpa hänenlaiseensakin ihmistyyppiin :)

Olen suhteessa taksiyrittäjä Harriin, täytyy olla sama mies. Onko siis huijari? Tosi ihana ja kiltti, puhuu yhteisestä tulevaisuudesta ja haluaa nopeasti yhteisen kodin. Kertokaa ihmeessä mikä mies tämä on!!!

• mekku_oncemore
        mekku_oncemore kirjoitti:

Olen suhteessa taksiyrittäjä Harriin, täytyy olla sama mies. Onko siis huijari? Tosi ihana ja kiltti, puhuu yhteisestä tulevaisuudesta ja haluaa nopeasti yhteisen kodin. Kertokaa ihmeessä mikä mies tämä on!!!

Vastata voi vaikka viestillä treffi-profiiliin jos ei tänne halua kirjoittaa. Olen ollut tosissani tämän miehen kanssa ja haluan todella tietää jos on joku outo tyyppi!

• eipä taija löytyä;

Vastata voi vaikka viestillä treffi-profiiliin jos ei tänne halua kirjoittaa. Olen ollut tosissani tämän miehen kanssa ja haluan todella tietää jos on joku outo tyyppi!

Haetaan miestä/naista joka ei ole huora/huoripukki. Ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan.

• eräsextyhmä

Uskohan vaan ... Täysi huijari. Pian jättää sut kuin nallin kalliolle. Oletko muuten tutustunut jo hänen ex-vaimoonsa ? naivat keskenään, usko vain jopa sillä aikaa kun olet poissa... Onko ex-vaimo kenties jo lähestynyt sinua mukavilla viesteillään ?
        Niin tuttua että mies suurinpiirtein naimisiin haluaa kanssasi. Erään neidin hän jopa kihlasi parin vkon seuristelun jälkeen, mutta jätti sitten kun 2 kk oli kulunut. Olet se jota hän on koko elämänsä etsinyt... Muuten - laukeaako hän sinun kanssasi ?? :D ja en todellakaan ole mmikään katkera ex, vaan täysin tyytyväinen nyt olooni. Unohda, tai älä ainakaan sydämeesi päästä.

• tyhmä-mekku
        eräsextyhmä kirjoitti:

Uskohan vaan ... Täysi huijari. Pian jättää sut kuin nallin kalliolle. Oletko muuten tutustunut jo hänen ex-vaimoonsa ? naivat keskenään, usko vain jopa sillä aikaa kun olet poissa... Onko ex-vaimo kenties jo lähestynyt sinua mukavilla viesteillään ?
        Niin tuttua että mies suurinpiirtein naimisiin haluaa kanssasi. Erään neidin hän jopa kihlasi parin vkon seuristelun jälkeen, mutta jätti sitten kun 2 kk oli kulunut. Olet se jota hän on koko elämänsä etsinyt... Muuten - laukeaako hän sinun kanssasi ?? :D ja en todellakaan ole mmikään katkera ex, vaan täysin tyytyväinen nyt olooni. Unohda, tai älä ainakaan sydämeesi päästä.

Taitaa todella olla sama mies. Sanoi olevansa täysissä riidoissa exänsä kanssa. Olen se jota hän on koko elämänsä etsinyt... Haluaa naimisiin... Kertoi rakastavansa minua kahden viikon tuttavuuden jälkeen.. Ei muuten laukea... Vielä ei ole ex-vaimo lähestynyt millään lailla, olisipa mielenkiintoista vaihteeksi itse lähestyä ex-vaimoa Opetuksen sietäisi tällainen mies.

• ...........
        tyhmä-mekku kirjoitti:

Taitaa todella olla sama mies. Sanoi olevansa täysissä riidoissa exänsä kanssa. Olen se jota hän on koko elämänsä etsinyt... Haluaa naimisiin... Kertoi rakastavansa minua kahden viikon tuttavuuden jälkeen.. Ei muuten laukea... Vielä ei ole ex-vaimo lähestynyt millään lailla, olisipa mielenkiintoista vaihteeksi itse lähestyä ex-vaimoa Opetuksen sietäisi tällainen mies.

Kuulostaa niin tutulta puolisukeltajalta että pakko kirjoittaa. Ei kannata luottaa, paskaa tulee tuutin täydeltä. Onneksi väsyy omaan teatteriinsa ja paljastuu kyllä jos vastapuoli ei ole ihan nauta Älä osta hänelle mitään, älä anna rahaa, äläkä sekaannu velkojen siirtelyyn, -itse tein kaikki virheet ja nyt paljon köyhempi. Eikä laukea :-)

• eräsextyhmä
        ........... kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulta puolisukeltajalta että pakko kirjoittaa. Ei kannata luottaa, paskaa tulee tuutin täydeltä. Onneksi väsyy omaan teatteriinsa ja paljastuu kyllä jos vastapuoli ei ole ihan nauta Älä osta hänelle mitään, älä anna rahaa, äläkä sekaannu velkojen siirtelyyn, -itse tein kaikki virheet ja nyt paljon köyhempi. Eikä laukea :-)

Minulle ex-vaimo laittoi viestiä ja kertoi että eivät pääse irti toisistaan, koki minut ilmeisesti aikamoiseksi uhaksi. Seksi heitä ainakin yhdistää... Hänen kanssaan mies muuten laukeaa ... :))
        Heillä on tällainen viha - rakaus suhde :))

• ...............
        eräsextyhmä kirjoitti:

Minulle ex-vaimo laittoi viestiä ja kertoi että eivät pääse irti toisistaan, koki minut ilmeisesti aikamoiseksi uhaksi. Seksi heitä ainakin yhdistää... Hänen kanssaan mies muuten laukeaa ... :))

Meitä hölmöjä tuntuu olevan kokonainen liuta. Itse en ole kokenut rahan pummaamista, oikeastaan päinvastoin, on ostellut hyvin kalliitakin lahjoja ja vienyt ulos syömään yms. Hassua sinänsä että tuon laukeamisjutun lukeminen oli helpottavaa, olen monesti miettinyt että itsessäni täytyy olla jotain vikaa jos miehellä kestää vähintään tunnin päästä loppuun. Jutut idioottimaisesta ex-vaimosta olen kyllä niellyt ihan täysin, samoin kuin suuresta rakkaudesta, osaa olla niin hellä ja vakuuttava. Miten joku voi olla noin valheellinen, ja jatkaa sitä kuukausikaupalla, pitäisi saada lappu otsaan näille miehille.

• Mutta hyvin harvoin
        ............... kirjoitti:

Meitä hölmöjä tuntuu olevan kokonainen liuta. Itse en ole kokenut rahan pummaamista, oikeastaan päinvastoin, on ostellut hyvin kalliitakin lahjoja ja vienyt ulos syömään yms. Hassua sinänsä että tuon laukeamisjutun lukeminen oli helpottavaa, olen monesti miettinyt että itsessäni täytyy olla jotain vikaa jos miehellä kestää vähintään tunnin päästä loppuun. Jutut idioottimaisesta ex-vaimosta olen kyllä niellyt ihan täysin, samoin kuin suuresta rakkaudesta, osaa olla niin hellä ja vakuuttava. Miten joku voi olla noin valheellinen, ja jatkaa sitä kuukausikaupalla, pitäisi saada lappu otsaan näille miehille.

Tämä Don juan potenssi on kunnossa lähes aina kalu suorana.

• EE vai ME???
        Mutta hyvin harvoin kirjoitti:

Tämä Don juan potenssi on kunnossa lähes aina kalu suorana.

Kenestä nyt puhutaan??

• ei oo ikävä
        EE vai ME??? kirjoitti:

Kenestä nyt puhutaan??

Onkohan HS? Mä olin keväällä vähä toista kuukautta kimpassa, elähtäneen näkönen ukko, nahka roikkuu, vissii ollu aika lihava joskus. Aina oli alakerta toimintavalmis mut ei saanu juuri koskaan, pää taitaa olla iha sekasin ukolla. En voinu olla sängyssä selällään ku sen naama näytti kamalalta ku posket roikkui, eikä nyt muutenkaan ollut ihmeellinen. Meidän tapauksessa mä lemppasin. Luulen et on sama mies kun jutut sopii niin hyvin, väitti et on taksifirma mut ei sillä enää mitää oo.

• eräsestyhmä
        ei oo ikävä kirjoitti:

Onkohan HS? Mä olin keväällä vähä toista kuukautta kimpassa, elähtäneen näkönen ukko, nahka roikkuu, vissii ollu aika lihava joskus. Aina oli alakerta toimintavalmis mut ei saanu juuri koskaan, pää taitaa olla iha sekasin ukolla. En voinu olla sängyssä selällään ku sen naama näytti kamalalta ku posket roikkui, eikä nyt muutenkaan ollut ihmeellinen. Meidän tapauksessa mä lemppasin. Luulen et on sama mies kun jutut sopii niin hyvin, väitti et on taksifirma mut ei sillä enää mitää oo.

juuri :) Elähtänyt on ... Kenenköhän rahoilla muuetn juhli 50 v juhliaan kun ruskettunut taas on....

• ei enää HS:ää
        eräsestyhmä kirjoitti:

juuri :) Elähtänyt on ... Kenenköhän rahoilla muuetn juhli 50 v juhliaan kun ruskettunut taas on....

Kumma juttu miten tuon näköinen ja tapainen mies on meitä naisia kaatanut. Itse tapasin muutaman kerran tämän harri-lusmun. Mitään ei itse maksanut, kauppaan mennessä maksatti omat tupakkansakin ruokien lisäksi. Vartaloaan kehui hyvin säilyneeksi vaikka miehen runko on kuin eläkevaarilla, veltto ja roikkuva. Kertoi minua rakastavansa jo toisilla treffeillä ja olen nainen jota hän on etsinyt koko elämänsä. Ei ole tällä miehellä ihan lääkkeet vielä kohdallaan, en suosittele.

• kylläei
        ei enää HS:ää kirjoitti:

Kumma juttu miten tuon näköinen ja tapainen mies on meitä naisia kaatanut. Itse tapasin muutaman kerran tämän harri-lusmun. Mitään ei itse maksanut, kauppaan mennessä maksatti omat tupakkansakin ruokien lisäksi. Vartaloaan kehui hyvin säilyneeksi vaikka miehen runko on kuin eläkevaarilla, veltto ja roikkuva. Kertoi minua rakastavansa jo toisilla treffeillä ja olen nainen jota hän on etsinyt koko elämänsä. Ei ole tällä miehellä ihan lääkkeet vielä kohdallaan, en suosittele.

Muistan sen roikkuvan veltohkon takapuolen... Mutta puhelahjat oli kohdallaan. Onneksi nyt minulla mies jonka kroppa ihanna kiinteä ja lihaksikas

• 2010 nainen
        eräsextyhmä kirjoitti:

Ei ole seksisuhdetta exään, eikä sen puoleen laukeillut hänen kanssaan naimisissa ollessaankaan. Exältä tuli minulle montakin viestiä, joita kännipäissään tekstaili ja selvinpäin pyyteli sitten anteeksi. Tämä exä tuli liiankin tutuksi ennenkuin itsestäni tuli tämän herran ex.

• Oikean elämän eläjä
        EE vai ME??? kirjoitti:

Kenestä nyt puhutaan??

Netti on siitä hyvä, että täällä tutustuu ihmisiin niin älyttömän helposti. Ei tarvitse meikata ensin, pukeutua, ei tartte siivota ym. Ei käydä suihkussa. Kakkaisena vaan koneen ääreen ja iskemään naisia/miehiä ja leuhkat on eväät aina. On komiat mökit järvisuomessa, kuvia tietty laitetaan paljon profiiliin siitä ihqusta mökistä. Sitten vaan toivotetaan tervetulleeksi "vieraat" siis, eli, tuntemattomat ihmiset toivotetaan noin vaan tervetulleeksi niin...heh.

Siis, oikeesti. Aivan liian helppoa touhua tutustua ihmisiin. Sitten kun on live-tapaaminen niin ensin jänskättää niin perk....ohoh, sori, siis jänskättää paljon ja sitten kun kohdataan niin, heh, kuka perhana toikin oikein on. Mulle ainakin tulis sellainen fiilis. Ei kiitos nettideittailua, mua ei inspiroi ei sitte yhtään. YÖK. En oo koskaan harrastanu enkä harrasta.

• ccccccc
        eräsestyhmä kirjoitti:

Koville taitaa sulla ottaa.....

• näinontosi

onko joku "taksikuski rinki" jotka viestittävät toisilleen "saaliista"
        mikä tarkoitus naisen haussa ehkä raha ja laivaristeilyllä
        juomaan jotain unettavaa korvakorut tai joku muu kultakoru
        häviää.Olkaa varsinkin eläkeläiset varovaisia miehiä tapaillessa.
        Myös tanssipaikoilla näitä huijareita löytyy .......

• näinsevaaon
        näinontosi kirjoitti:

onko joku "taksikuski rinki" jotka viestittävät toisilleen "saaliista"
        mikä tarkoitus naisen haussa ehkä raha ja laivaristeilyllä
        juomaan jotain unettavaa korvakorut tai joku muu kultakoru
        häviää.Olkaa varsinkin eläkeläiset varovaisia miehiä tapaillessa.
        Myös tanssipaikoilla näitä huijareita löytyy .......

yksi kusipäinen taksikuski tai entinenkin sellainen riittää pilaamaan monen naisen hermot ja elämän. Kun omat ja entisen vaimot rahat on ryypätty pitää etsiä joku joka rahoittaa elämän.

• tosi äijä -71

alkaa tuntuun jotta nää jotka on tuossa jutussa mukana,pitäis karttaa.
      kyl naisiltakin löytyy tuota touhuu,kuin miehiltäkin joten
      ei ammuta kaikkea alas:)

• heeheheh

olen saman huomannut noissa treffi palstojen akoissa ensin viikon parin tutustumisen kävelyiden yms jälkeen vietetään sitten jommankumman luona iltaa ja tiedätte varmaan että treffinainen suorastaan antaa ilolla pillua. mikähän siinä on että ne on niin puutteessä vaikka palstalla kertoo että seksinhakijoille ei kiitos ja tuollaset profiilit olen kokenut ihan haasteeksi käydä sipaisemassa koipeen joku iltavilakka.
        ja niitä on ollut tossa useampi ja aina sama tanssi, helpolla irtoo siis todella helpolla.
        miksi akat on tollasia löysäperseitä sitten ei kysele kortsuista ei mistään.
        orkkuhakusia ovat eräälläkin oli mutka sängyn alla millä piti vähän avitella ekaksi

• No siksipä siellä
        heeheheh kirjoitti:

olen saman huomannut noissa treffi palstojen akoissa ensin viikon parin tutustumisen kävelyiden yms jälkeen vietetään sitten jommankumman luona iltaa ja tiedätte varmaan että treffinainen suorastaan antaa ilolla pillua. mikähän siinä on että ne on niin puutteessä vaikka palstalla kertoo että seksinhakijoille ei kiitos ja tuollaset profiilit olen kokenut ihan haasteeksi käydä sipaisemassa koipeen joku iltavilakka.
        ja niitä on ollut tossa useampi ja aina sama tanssi, helpolla irtoo siis todella helpolla.
        miksi akat on tollasia löysäperseitä sitten ei kysele kortsuista ei mistään.
        orkkuhakusia ovat eräälläkin oli mutka sängyn alla millä piti vähän avitella ekaksi

profiilissa niin lukee, silloin on suorastaan jono, kun laittaa et seksi ei kiinnosta.
        Ja sattuu oleen sen verran hyvä tauti, et on suorastaan tartuttamisen arvoinen, siks ei kantsi niin kortsun perään kysellä :D

..mut miks oot joutunu viikon pari käveleen ensin yms?

• kylmä ruusu

Onpa täällä palstalla ollut tässä viikon aikana juttua tosta yhestä hankihemmosta. Mies uhkailee uhrejaan ilmeisesti oikein todenteolla, kun viestiketjut poistetaan järjestäen..
      Joten näitä playereita näillä palstoilla taitaa riittää.
      Mutta onneksi on joukossa taviksiakin.
      Mie olen päässy vähillä "vammoilla" tuosta miehest, mutta muistutan, että jos sitä rahaa on huijattu, niin kandee kyl käydä poliisin juttusilla, vaikka summat ei taida olla isoi...

• hou hou hou

Kyllä näitä kaiken maailman Touhu Petejä riittää.
        Naisia pyöritetään miten sattuu, ja montaa yhtä aikaa.

Hankihemmo oli tänä kesänä E-Kontaktissa nimim. porakorven akseli.
        Olen ollut "kummankin" kanssa tekemisissä, ja kas kummaa, olikin sama kaveri!
        Varmaan jokainen sinkku/treffisivu on käyty läpi ja vieläkin kyttää jossain sopivaa uhria.
        Sama meno jatkuu, ja aina löytyy joku joka menee retkuun.
        Kaikki viestit sähköpostissa ja puhelimessa on tallessa ja voi että, kun nyt naurattaa.
        Kaveri on ihan koukussa valloittamiseen ja saa siitä varmaan jotai kiksejä.
        Varokaa 40 v naiset, "hurmuri" odottelee jossain....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe