Maapallo saastuu asukkaittensa alla mutta maailman loppua on turha odottaa tuhansiin vuosiin. Turha on säikytellä ihmisiä niburulla ja supernovilla, Jos lähin tähti eli aurinko vanhuuttaan räjähtäisi ei sen vaikutuksesta meille mitään tapahtuisi. Ainoastaan jos oma kiintotähtemme räjähtäisi se tuhoaisi maapallon.
Raamatun ilmoituksen mukaan vaikeudet, katastrofit, hirmumyrskyt, maanjäristykset, sodat, ruttoon verrattavat taudit vain pahenevat ja tulevat tuhoamaan kolmasosan maapallon väestöstä. Nälkäongelma lisääntyy kun Ruuan viljelys alueita jo nyt käytetään autojen polttoaine etanolin valmistamiseen.
Jos luet ilmestykirjaa niin huomaat että maapallolla suoraviivaisesti menee yhä vaikeampia aikoja kohti. Ja vasta luvussa 19 tuntuu kuin taivas olisi tullut maanpäälle. Niinhän se on tuleetkin Jumalan maja ihmisten keskelle.
maailman loppua on turha odottaa joten ennustaja
4
313
Vastaukset
- okkigaam
Ihmiset katoaa ja talot sortuu. maapallo jatkaa rataansa mailmankaikeuden ketjussa. Ei se sen kummempaa ole. Turhaa vouhotusta.
Mikä ihmeen tarve on päteä tuollaisella peloittelulla. Antakaa äiti maalle mahdollisuus.
Eläkää ja lisääntykää vähemmän mahtipontisesti. Lähettäkää almunne tuonne "pakana maihin" eikä maailmanlopun sarnaajille. Ette te sen hurskammaksi tule.
Sama tulos kuitenkin kaikilla.- ilmestymistä.
Niin meidän kaikkien on muututtava. Eikä aloitus ollut mitään pelottelua, sillä koko maapallo ja kaikki ihmiset kaipaa sovitusta, tai tuhoudumme omaan mielettömän elämäntyylin vuoksi.
Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta. - kuulija
Päättyy aikanaan,sen jälkeen tuleen ylöstempaaminen ja ahdistusten ajat.
Sitä päivää ei tiedä kukaan ainoastaa jumala yksin. - armotalouskauden
kuulija kirjoitti:
Päättyy aikanaan,sen jälkeen tuleen ylöstempaaminen ja ahdistusten ajat.
Sitä päivää ei tiedä kukaan ainoastaa jumala yksin.loppuhuipentumaa. JumalaTaivaassa, tekee uuden taivaan ja maan, jossa vanhurskaus asuu. Jumala rakkaudessaan antoi Jeesuksen avuksi ihmisille, että me hänen kauttansa pääsisimme Jumalan omiksi lapsikki ja kokisimme ylöstempaamisen ja tulevan ajan voimia. Ahdistustuksen ajat ja epätoivo lisääntyy, mutta Herran omat saamme ilman pelkoa nostaa päämme, sillä meidän vapautuksen aika on lähellä. Emme edes tuolloin tiedä milloin se tapahtuu, sillä sen ajankohdan tietää Jumala yksin. Se todellakin menee juuri noin, niin kuin kirjoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329