Mistä hyvä koulu laukku???

Pikku vampyyri

Mä tarttisin koululaukun kouluun mutta en vaan löyä mistään semmosta ihan normaalia mustaa ja hinta korkeintaan 20 e.
oon katellu yhtä laukkuu EMP: iltä (12,95). Alkuperänen suunnitelma oli ostaa laukku johon on painettu AC/DC logo, mutta ne maksaa jotain 40e!!! jotenka ostan tavallisen mustan laukun ja siihen AC/DC logon =DD

Eli mistä saa hyvän laukun??? Tääl haapajärvellä ei oo muuta liikettä mistä vois ostaa laukun koska halppiksen ainoat laukut on pete parkkos laukku (enkä pidä siit) ja sit hannah montana laukku!

15

2612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viddua

      koulun alkuun on vielä kuukausia stna ja etit jo nyt laukkua.. Mutta sinuna ottaisin hannah montana laukun ennen ac/dc, saisit paljon enemmän respektiä. Tai Jonas brothers ni oisit edelläkävijä.

      • Pikku vampyyri

        Mutta kun en pidä hannah montanast! (enkä jonas brotherist)
        Ja muutenkin etin nyt sen laukun valmiiks niin ei tartte ennen koulun alkua hirveellä kiireellä kattelemaan ja kouluun alkuun on enää 18 päivää!


    • juuuuhps

      mä loysin ainaski hyvän laukun laukku forumista vähä samallaine ku marimekon laukku ja hintaa vaa noin.20e :)))

      • lepsgujay

        Wau!! kerrotko mikä kauppa se oli???
        Jos muistat???


    • tiiä

      paikkaa nimelt haapajärvi et sielt ei varmaa löydy mittöö ;D;D;D;D Joo elikkäs kantsii mennä tukholmaa sielt ostin mäki sellai mustan conversen ihgön no okei ei tod ollu alle 20e mut ihsm mee tukholmaa jokatapaukses siel on hyvät shoppailuplacet

    • Gottrot
    • simoo:D
    • blah-
    • Tiiäts?

      Opettel eka kirjottamaa yhdyssanat, ennen ku etit koululaukkua.

      • siulle vaan tiiäts?

        tuo oli kyl törkeetä ja ilkeää mollausta


    • Pikku poika

      Mä pyysin mun äiskää ostaan mulle Hello Kitty repun! Vitsit että mua jännittää mennä ylä asteelle ku mul on koulun hienoin reppu! :)

    • tiiätsille?

      perkele, opi eka kirjottaa ees sanoja!!! oppettel??? ei oo mikää sana tiiäts?

    • Me

      mäki etin koulu laukkuu enkä mitään missä on jotain vitun julkkiksia

    • heiiiiips

      sama ongelma.. haluisin ihan normi jonku mustan ison nahkalaukun kouluu tai sellasen u knoow ja luulis et sellasii ny on vaikka missä mut en oo ite löytäny sopivaa :L et voisko joku ihana vaik laittaa linkkiii tänne mist löytäis sellasen iha normi mustan suht ison nahkalaukun mitä aika monil on? (; eikä mitään kauheen kallista!

    • mistäsaislaukun?

      siis missä ois hintaansa ja kestävyyteensä nähen hyvä laukku?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe