Mä tarttisin koululaukun kouluun mutta en vaan löyä mistään semmosta ihan normaalia mustaa ja hinta korkeintaan 20 e.
oon katellu yhtä laukkuu EMP: iltä (12,95). Alkuperänen suunnitelma oli ostaa laukku johon on painettu AC/DC logo, mutta ne maksaa jotain 40e!!! jotenka ostan tavallisen mustan laukun ja siihen AC/DC logon =DD
Eli mistä saa hyvän laukun??? Tääl haapajärvellä ei oo muuta liikettä mistä vois ostaa laukun koska halppiksen ainoat laukut on pete parkkos laukku (enkä pidä siit) ja sit hannah montana laukku!
Mistä hyvä koulu laukku???
15
2612
Vastaukset
- viddua
koulun alkuun on vielä kuukausia stna ja etit jo nyt laukkua.. Mutta sinuna ottaisin hannah montana laukun ennen ac/dc, saisit paljon enemmän respektiä. Tai Jonas brothers ni oisit edelläkävijä.
- Pikku vampyyri
Mutta kun en pidä hannah montanast! (enkä jonas brotherist)
Ja muutenkin etin nyt sen laukun valmiiks niin ei tartte ennen koulun alkua hirveellä kiireellä kattelemaan ja kouluun alkuun on enää 18 päivää!
- juuuuhps
mä loysin ainaski hyvän laukun laukku forumista vähä samallaine ku marimekon laukku ja hintaa vaa noin.20e :)))
- lepsgujay
Wau!! kerrotko mikä kauppa se oli???
Jos muistat???
- tiiä
paikkaa nimelt haapajärvi et sielt ei varmaa löydy mittöö ;D;D;D;D Joo elikkäs kantsii mennä tukholmaa sielt ostin mäki sellai mustan conversen ihgön no okei ei tod ollu alle 20e mut ihsm mee tukholmaa jokatapaukses siel on hyvät shoppailuplacet
- Gottrot
http://www.varusteleka.eu/prebeo/showproduct.php?show_product=_2IQ0WQVT5
Aivan tajuttoman loistava laukku, naamarikin on tullut välillä hyödylliseksi. - simoo:D
Nojoo, ihan kiva laukku.. Mee johonki kaupunkin K citymarkettiin, siel löytyy ;D Täs yks kiva laukku; http://media.photobucket.com/image/musta olkalaukku kouluun/skimbaco/8olkalaukku_big.jpg
- blah-
tilaa ghettoblaster!! ihna laukku! :) hinta vaan vähän päälle 20€ ;D
http://www.cybershop.fi/product/2564/ghettoblaster-oldschool--multicolour-pink - Tiiäts?
Opettel eka kirjottamaa yhdyssanat, ennen ku etit koululaukkua.
- siulle vaan tiiäts?
tuo oli kyl törkeetä ja ilkeää mollausta
- Pikku poika
Mä pyysin mun äiskää ostaan mulle Hello Kitty repun! Vitsit että mua jännittää mennä ylä asteelle ku mul on koulun hienoin reppu! :)
- tiiätsille?
perkele, opi eka kirjottaa ees sanoja!!! oppettel??? ei oo mikää sana tiiäts?
- Me
mäki etin koulu laukkuu enkä mitään missä on jotain vitun julkkiksia
- heiiiiips
sama ongelma.. haluisin ihan normi jonku mustan ison nahkalaukun kouluu tai sellasen u knoow ja luulis et sellasii ny on vaikka missä mut en oo ite löytäny sopivaa :L et voisko joku ihana vaik laittaa linkkiii tänne mist löytäis sellasen iha normi mustan suht ison nahkalaukun mitä aika monil on? (; eikä mitään kauheen kallista!
- mistäsaislaukun?
siis missä ois hintaansa ja kestävyyteensä nähen hyvä laukku?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473