Millaisiakohan kriteerejä nykyään onkaan "huoruudelle"..Kun tuntuu et nykyaikaisempi haukkumasana on tyrkky,helpponakki,miehensaalistaja,munahaukka..Huoruudessahan mies on saalistaja,nainen objekti.Subjektinainen on lähinnä överiksi lyövä tyrkky.Itse en alennu tyrkyksi eettistasolla - tarvitsen henk.koht.vihreän valon juuri kyseiseltä mieheltä,et se toivoo multa tyrkkyyttä,niin mä hyökkään.Muuten en esim. maksaisi maltaita designer-mekosta vain,koska syömättä ois laihempi ;-)Sitä kuvitellaan ilotyttö-hepsankeikkamäiseksi,mut tyrkyttämistä se on.Ottakaa mut,mä teen isojakin investointeja teidän miesten takianne.
Tyrkky on se sana,jolla jotkut nimittelevät
ei-huora(=?)
0
326
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565