Millaisiakohan kriteerejä nykyään onkaan "huoruudelle"..Kun tuntuu et nykyaikaisempi haukkumasana on tyrkky,helpponakki,miehensaalistaja,munahaukka..Huoruudessahan mies on saalistaja,nainen objekti.Subjektinainen on lähinnä överiksi lyövä tyrkky.Itse en alennu tyrkyksi eettistasolla - tarvitsen henk.koht.vihreän valon juuri kyseiseltä mieheltä,et se toivoo multa tyrkkyyttä,niin mä hyökkään.Muuten en esim. maksaisi maltaita designer-mekosta vain,koska syömättä ois laihempi ;-)Sitä kuvitellaan ilotyttö-hepsankeikkamäiseksi,mut tyrkyttämistä se on.Ottakaa mut,mä teen isojakin investointeja teidän miesten takianne.
Tyrkky on se sana,jolla jotkut nimittelevät
ei-huora(=?)
0
262
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433713- 362424
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321965- 191709
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai991536- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko921342