AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Menkäämme Joka Ilta kello 20,00
201 Vastausta 4 309 Lukukertaa

Menkäämme Joka Ilta kello 20,00

Menkäämme joka ilta kello 20,00 yhteiseen Rukoukseen,
on sinun elämän tilanteesi mikä tahansa.
Elät puutteessa , sairastat ja sinulla on perhe asioita joihin tahdot rukous apua.
Herra Jeesus Kristys Jumalan Poika on voimallinen auttamaan jokaista rukouksessa anovaa ja hän kuulee meidän jokaisen rukoukset kun hänelle ne vilpittömästi jätämme.

Tahdon rukoilla juuri sinun puolesta joka luet tätä kirjoitusta,
ole rohkea ja kerro asia johon tarvitset Herran Jeesuksen
apua niin polvistun kanssasi kello 20,00 rukoukseen.
Sen tiedän et monet parantuvat ja monet saavat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa Pyhässä Hengessä.

Herra Jeesus siunaa jokaista joka vilpittömin sydämin
rukoilee ja anoo sinulta että sinä Pyhän Hengen voimassa heitä kohtaisit.

No eikä

mennä. Höperö.

sdfjsk rukous apua että pelastuisi!

Minä itse menen ja rukoilen myös sinun puolestasi,Aamen!

Voit olla

mutta kirjoita tuo mielipiteesi mieluummin jonnekin muualla kuin tänne.

Oletko

löylynlyömä?
Minne Isolle Lapikselle osoitetut kommentit pitäisi kirjoittaa jollei tänne hänen viestinsä jälkeen?
Rukoilen, että Herra vapauttaisi sinut päihteistäsi tai sairaudestasi.

Nm:lle aivan

Sain rukoilla jokaisen puolesta joka käy lukemassa mitä kirjoitin!

Herra Jeesus sinua runsaasti siunatkoon,AAMEN.

Jeesus siunatkoon

myös sinua, koska rukoilet myös niiden puolesta, jotka vastailevat töykeästi.

Myös

Meidän puolesta rauhaa, toimeentuloa, töitä kunnon palkalla, tervehtymistä. menestystä ja pelastusta.

Olepas

Vastasin viestiin, jossa sanottiin näin:" No eikä mennä. Höperö." Kirjoittajana oli nimim. sdfjok. En siis vastannut kellekään Isolle Lapikselle. Voisit ennemmin rukoilla jonkun todellisen päihteidenkäyttäjän tai sairaan puolesta. Minä en käytä päihteitä eikä niitä käytetty lapsuudenkodissanikaan. Olen myös onnekseni terve.

Sinulta

minne nimimerkin sdfjsk pitäisi mennä vastaamaan Isolle Lapikselle, jollei samalle palstalle ja Lapiksen viestin perään.
Vastaa.

Ei ollut kysymys

vastaa, vaan miten vastaa. Paikka oli oikea, mutta vastaus epäasiallinen. Kannattaisi vetää ensin pari kertaa rauhallisesti henkeä ja kirjoittaa vasta sitten, ettei kiihdy suotta. Sopii muuten ohjeeksi meille kaikille.

En minä

suinkaan kiihtynyt. Höperö.

Sanan "höperö"

toiselle kirjoittajalle osoittaa vain noin kirjoittavan oman sivistyksen heikon tason. Kukaan, tuskin tuo kirjoittaja itsekään, haluaisi, että häntä itseään sanottaisiin höperöksi = hulluksi, kaheliksi tai höppänksi. Parempi olisi, että maltettaisiin kirjoittaa ihan asiallisesti. Eikö niin?

Näytä

tuon nimeltämainitsemattoman pariskunnan kirjoittama "asiallinen" viesti, niin minä syön hatullisen vaikka mitä. Onko asiallista toivotella eri mieltä olevia helvettiin? Sitä tämä pariskunta tekee useammallakin palstalla, erittäin graafisin ja vahingoniloisin sanakääntein. Haluatko että kaivan esimerkkejä?

Nm:lle yksikin

Kaivahan niitä viestejä ja samalla myös omasi, koska tuttua on tuo sinun sanan
käyttösi.
Saa sinunkin puolesta rukoilla kello 20:00, tule mukaan rukoilemaan.

Herra Jeesus sinua siunatkoon, AAMEN.

En kaiva

Tuoltahan nuo voi jokainen halutessaan Profetiat-palstalta käydä lukemassa. Siellä sinä vaimoinesi olet jo pitkään lähetellyt vääräuskoisia helvettiin. Ja teidän mielestänne vääräuskoisia ovat suunnilleen kaikki muut paitsi te itse. Eri mieltä olevat ovat "itse isästä perkeleestä" tms. Eikä se sitä paitsi ole lukijan syy, että annat itsestäsi vaikutelman, joka saa tasapainoisemman ja kiihkottomamman ihmisen tuntemaan kuvotusta.

Nm:lle yksikin

Kun ihminen ei totuutta ymmärrä niin rupeaa nimimerkin takaa haukkumaan,
sattuuko totuus noin paljon.

Herra Jeesus sinua totuudella siunaa kun syntisi tunnustat,AAMEN.

Olette

pari tuhatta vuotta rukoilemiseen. Missä tulokset?

Ketkä ovat

Emme me tälle palstalle kirjoittaneet ole edes eläneet paria tuhatta vuotta.

Kristityt

käyttäneet.
Kysy lisää, jos et vieläkään ymmärtänyt. Yritän jatkossa selittää kuin esikoulutasoiselle.

Ei ole mitenkään

ymmärtää sinun tekstejäsi. Jos et ensimmäisellä kirjoituskerrallasi saa aikaiseksi ymmärrettävää tekstiä, niin anna olla. Saatpahan sinä itse ainakin aikasi kulumaan joka tapauksessa. Sehän sinulle lieneekin kaikkein tärkeintä, että aika kuluu. Viis siitä, miten, vaikka muita nälvimällä. Jatka samaan malliin.

Nm:lle tärkeää

Tuttua on kirjoituksesi niin monesta viestistä mitä olet kirjoittanut.
Saan taas rukoilla sinunkin puolesta että pelastuisit.

Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.

Hyvähän se on,

sellainen, joka itse uskoo, rukoilee jonkun toisen puolesta. Voin minäkin rukoilla sinun puolestasi tuon viimeisen virkkeesi sanoin.

Nm:jos joku

Tunnustatko sinä suullasi Hengessä Ja Totuudessa,
että Jeesus on Herra ja olet antanut elämäsi hänelle.
JA olet Uudestisyntynyt ylhäältä?

En ole

jos sitä ajat takaa.

Nm:lle Olette käyttäneet

Anna sinäkin elämäsi Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle, tule joka ilta kello 20:00 rukoilemaan meidän muidenkin kanssa ja koe kuinka Herra Jeesus on läsnä.Saat kokea kuinka Jumalan sanan voi elää uskossa todeksi.

aivan..

Klikkaa netissä niin löydät sieltä sähköposti osoitteen ja puhelin numeron jos
haluat pitää yhteyttä; sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

No en

klikkaa. Höperö.

Älä viitsi

ajan tuota "höperö"-sanaa. Se vaikuttaa paitsi epäasialliselta myös lapselliselta.

Lapsellisuus

ole paha asia. Paitsi jos yhä aikuisenakin on niin höperö, että kuvittelee mielikuvitusolentojen anelulla olevan jonkinlaista merkitystä.

Nm:lle ei yleensä

On siunaavaa rukoilla sinunkin puolesta, että Herra Jeesus kohtaisi sinua ja antaisi sinulle Armosta uskon itseensä ja Isä Jumalaan.

Höperö

on epäonnistunut surkeasti.

Nm:lle rukouksesi

Höperö

loitsuamillasi ole oikeasti mitään merkitystä.

Nm:lle ei sinun

Minä en loitsua vaan rukoilen, myös sinun puolestasi. Ja kun jaksaa ihmisen puolesta rukoilla, niin tulee aika jolloin ihminen tulee uskoon. Sinäkin saat kerran antaa elämäsi Herralle Jeesukselle, eikä se aika ole kaukana. Saat uudet sanat suuhusi joilla kiität ja ylistät Herraa Jeesusta ja Isää Jumalaa.

Väärin

tule sekoamaan tuollaiseksi ikinä.

Nm:lle en minä

Sinulla on oma aikasi pilkata, kerran se loppuu ja saat kokea Herran Jeesuksen
Rakkautta sinua kohtaan.

Herra Jeesus siunaa "en minä" nimierkillä kirjoittavaa, AAMEN.

Tuhannennen

Se, mitä sinä väität pilkaksi, on täysin normaalijärkiselle ihmiselle muodostunut kuva sinusta omien kirjoitustesi pohjalta. Se on realismia, havainto, mielipide, ei pilkkaa, eikä mikään, mitä sanot, muuta sitä muuksi. Ikinä. Itsekkyytesi ja fanaattinen lahkouskosi estää sinua tätäkään tajuamasta.

Toisaalta, on erittäin hyvä että te äärilaidan uskontoihin höyrähtäneet kirjoittelette tänne omituisuuksianne. Toimitte loistavina varoittavina esimerkkeinä siitä, mitä pahimmillaan voi seurata, jos pää jumittaa uskontovaihteelle.

Nm:lle kerran

Emme ole mikään uskonlahko se on sinun mielipiteesi.

sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

Noilta kotisivuilta löydät tulkinta 33/38 Raamatun Käännöksestä.
Kerro meille kaikille kuinka ne sinun mielestäsi viittaavat siihen että olemme
joku lahko. EIKÖS LAHKO OLE SYNTIÄ?

Lahko

se on pienikin lahko. Lainaus wikipediasta:

"Lahko on monesti ympäristönsä halveksima, mutta se vastaa samalla mitalla ja halveksii muita, ja kiistää olevansa lahko. Lahko korostaa omaa merkitystään, ja sanoo olevansa oikea pelastuksen tuoja, muut korkeintaan puutteellisia. Lahkon jäseniltä vaaditaan yhdenmukaisuutta. Moni lahko kieltää jäseniltään monia asioita, joita pitää "likaisina", esimerkiksi tupakan ja television. Lahko kieltää järkiperäisen arvostelun, ja se väheksyy tieteellistä tutkimusta. Lahko luo monesti oman historiansa. Lahko suhtautuu erityisen katkerasti omiin luopioihinsa, ja yrittää saada luopuneita takaisin. Lahko voi kuitenkin myös erottaa niitä, jotka eivät noudata lahkon kuria.

Lahkolle on tyypillistä johtaja, joka ohjaa lahkon toimintaa. Lahko korostaa usein yksipuolisesti jotain uskon kohtaa ja lisää siihen omia piirteitä. Esimerkiksi voidaan uskoa, että etukäteen tiedetään, milloin maailmanloppu tulee. Maailmanloppu-uskomus auttaa lahkoa kontrolloimaan jäseniään, sillä lahkon mukaan maailmanlopun ollessa lähellä kannattaa kuulua pelastavaan lahkoon. Maailmanloppuun uskominen on nykyään lahkojen parissa entistä harvinaisempaa. Monet ns. pienkirkot muistuttavat ainakin joiltain osin lahkoja. Myös suuressa uskonnossa voi olla paikallisia, lahkonomaisia piirteitä."

Kaikki, mitä olen lukenut kirjoittamanasi, tukee ylläolevaa. Kaikki.

Nm:lle bnvmxf

Tule kylään meille ja totea olemmeko lahko,nimimerkin takaa on hyvä haukkua. 2 rukoilevaa ihmistä jotka ovat Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan Opetuslapsia, kuinka saat siitä lahkon.

Soita kun tulet puh: löytyy kotisivuilta!

Tänä iltana saa rukoilla sinunkin puolesta, koska et ole uudestisyntynyt
ylhäältä!
Herra Jeesus sinua armahtakoon,AAMEN

Siunattua rukous iltaa sulle!

Jatkoa Iso Lapis

Kello 20:00 rukoukset ovat olleet todella siunaavia on saanut kokea Pyhässä Hengessä Herran Jeesuksen läsnäoloa.
On saatu vaimon kanssa kokea Pyhässä Hengessä ,että on ollut ihmisiä jotka ovat olleet rukouksessa meidän kanssamme samaan aikaan.
Kiitos Herralle Jeesukselle hän on voimallinen vastaamaan rukouksiin.

Herra jeesus siunaa jokaista rukoilijaa ja niitä lukijoita jotka sivulla käy,AAMEN.

Olen kanssasi,

Olen kanssasi, rukoilkaamme, ja voimia.

Nm:lle Salla

Herra Jeesus sinua runsaasti siunatkoon, AAMEN.

Jatkoa kaikille Rukoilijoille

On ollut todella siunaavaa olla rukouksessa, Herra Jeesus on ollut läsnä
Pyhän Henkensä kautta. Olen saanut rukoilla kahdella eri kielellä ihmisten ja Suomen kansan puolesta ,että herätys tulisi Suomen maahan.
Se valtava rauha ja rakkaus mitä on saanut kokea rukouksessa on todella
vahvistanut uskoa Herraan Jeesukseen.
Sinä joka olet kello 20:00 rukouksessa minun kanssani ,niin kerro kuinka Herra Jeesus on siunannut sinua ja mitä olet rukouksen aikana saanut kokea.

Herra Jeesus siunaa jokaista rukoilijaa runsaasti.
Sitä anon sinulta sinun nimessäsi,AAMEN.

heti 7.8.09

Raamatussa lukee:" jos kaksi tai useampi minun nimessäni jotakin anoo, niin sen minä annan." Kuulepa Iso Lapis: Meillä on vaara menettää kotimme, jos emme saa kuukauden sisällä 6000 euroa. Pankista emme saa lainaa ja tulomme eivät riitä velkojen maksuun. Minä uskon Jeesukseen ja olen jonkun kerran Hänet kohdannutkin. Olen eronnut kirkosta kirkon toimintatapojen tähden. Mieheni kuuluu kirkkoon, mutta ei usko mihinkään. Olen läpi elämäni saanut ihmeellisiä rukousvastauksia ja nyt teen kuin Peale ja lähden pyytämään apua sieltä, mistä sitä voisi saada. Sinulta pyydän esirukousta tänään perjantaina klo 20.00. Lupaan samaan aikaan polvistua ja rukoilla meidän herraamme Jeesusta auttamaan. Katsotaan sitten, mitä tapahtuu. Oletko valmis?

Nm:lle testataan

Olen joka ilta kello 20:00 rukouksessa ja rukoilen ja kiitän Herraani Jeesusta että
hän siunaa ja antaa rukous vastauksia jokaiselle joka on rukouksessa samaan aikaan.
Anotaan ja rukoillaan sinun ja perheesi ja asioiden puolesta joihin sinä tahdot että Herra Jeesus antaa apunsa ja näyttää kuinka voimallinen hän on auttamaan
Vanhurskaan rukous on voimallinen kun se on harras, olkoon meidän jokaisen
rukous harras ja tapahtukoon Herran Jeesuksen tahto jokaisen rukoilijan
elämässä ja asioissa, AAMEN.

Herra Jeesus sinua ja perhettäsi siunatkoon.AAMEN.

Jatkoa Iso Lapis

Rukous sivulla on paljon esirukousta tarvitsevia, tulkaa mukaan kello 20:00 rukoukseen niin saamme yhdessä rukouksessa anoen, jättää meistä jokaisen apua tarvitsevan Herralle Jeesukselle. On siunaavaa kun apua tarvitsevat ovat itse mukana rukouksessa ja saavat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa Pyhässä Hengessä. Ja saavat luottaa täysin sydämin siihen että Herra Jeesus auttaa,
ja uskoa että hän suuressa Armossaaan armahtaa meistä jokaista.

Herra Jeesus sinä näet jokaisen apua tarvitsevan ja ahdistuksen jossa he joutuvat elämään kun eivät saa rukous vastauksia. Minä anon sinulta sinun nimessäsi Herra Jeesus ,vastaa heille heidän rukouksiinsa tänä iltana, AAMEN.

Minäkin yritän muistaa rukoilla

Hieno asia tuo jokailtainen rukoushaaste. Rukousta todella tarvitaan, että tämä kansakunta heräisi. Minäkin 57-vuotias mummonhöppänä yritän muistaa olla Hengessä mukana joka ilta klo 20.00 . Minuakin saa muistaa, sillä taistelu on kovaa (varsinkin tällä paikkakunnalla). Mutta: MEILLÄ ON ELÄVÄ JEESUS KRISTUS. Halleluja!

Nm:lle yksi mummo vaan

Rukoillaan toistemme puolesta ja että herätys tulisi tähän maahan.
On todella siunaavaa kun tietää että samaan aikaan on ihmisiä jotka rukoilevat
kanssani.
Herra Jeesus antakoon meille jokaiselle Hengessä ja Totuudessa rukouksen.

Olen mummo rukoillut joka ilta kello 20:00 ja saanut rukoilla neljällä eri kielellä,
ja saanut kokea kuinka valtavaa on kun saa rukoilla ihmisten ja heidän asioidensa puolesta.

Oikein siunattua rukous iltaa sinulle mummo ja Herra Jeesus sinua runsaasti
siunatkoon,AAMEN.

Antakaa palautetta

Kun olet saanut rukous vastauksia ,niin kerro se meille kaikille rukoilijoille.
Olkaamme joka ilta rukouksessa ja siunataan toisiamme että siunauksia perisimme.

Herra Jeesus siunaa jokaista rukoilijaa,AAMEN.

Näköjään

rukoilla. Minulta on käsien ihottuma parantunut ,olen tiskannut jo kahtena päivänä ilman suoja käsineitä. En ole hoitanut ihottumaa mitenkään kun mikään ei ole oikein auttanut. Käden iho oli halkeileva , haavainen, kuiva, turvonnut ja kipeä , kastella ei voinut kivun takia. Nyt haavat on umpeutuneet ja iho normaalin näköinen ja tiskiaineita näyttää kestävän , eikä ole kipua yhtään. Rukoillut olen melkein joka kerta.

Jos tiskaat

paljon ilman suojakäsineitä, ihottuma tulee takaisin.

Nm:lle kannattaapi

Herra Jeesus sanoo: Missä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni siellä minä olen heidän keskellänsä.
Kun me kokoonnumme Jeesuksen nimessä rukoilemaan, ei välimatkat mitään
vaikuta. Herra Jeesus näkee meistä jokaisen ja antaa rukous vastauksia. Kiitos Herralle Jeesukselle että kätesi tulivat terveeksi, ja saat siitä iloita Herrassa Jeesuksessa.
Olen saanut joka rukouksessa sanoa: Jeesuksen nimessä sairaat parantukoon, ja juuri ne jotka ovat rukoilemassa minun kanssani.

Herra Jeesus myös sinua runsaasti siunatkoon,AAMEN.

Heh

On se vain upeaa, että jumala parantaa tiskausihottumat. Niihin hänellä riittää aikaa ja mielenkiintoa. Mitä sitä suotta sotia ja katastrofeja estelemään, kun voi parannella ihottumia.

Nm:lle Huahhhei

Ole sinäkin rohkea ja tule kello 20:00 rukoilemaan.
Polvistu vaikka sänkysi viereen ja koe todeksi ne asiat joita tänä päivänä pilkkaat.
Herra Jeesus rakastaa sinua niinkuin minuakin. Älä enää pakene vaan anna elämäsi hallinta Herralle Jeesukselle.

Niin kannattaa

Minulla oli eilen paha silmätulehdus. Silmä oli punainen ja kirveli. Luomet olivat turvoksissa ja silmää oli todella vaikea pitää auki, joten olin silmä kiinni muutaman tunnin. Minun oli vaikea hoitaa 6 lastani.... joten mieheni Iso Lapis eli Jukka Lappalainen laittoi kätensä minun tulehtuneen silmäni päälle ja sanoi: JEESUKSEN NIMESSÄ SIRPAN SILMÄ PARANTUKOON.

Silmä parantui. On ihana olla taas tänään terve ja on helpompi hoitaa lapsia.

Te kaksi itse taidatte

koko palstalla, jotka eivät pidä teitä täysin naurettavina pelleinä.

Nm:lle olla ainoat

Sinä nimimerkillä "olla ainoat" toit iloa tämän illan rukous hetkeen, kun saa rukoilla
yhden uskosta osattoman puolesta. Herra Jeesus sinua Armossaan ja Rakkaudessaan siunaa, uskotko sen?
Tiesitkö että Herra Jeesus Rakastaa myös sinua, AAMEN.
Jos pidät Rukoukset-palstalla rukoilijoita "naurettavina pelleinä", niin olet itse väärällä palstalla. Vai ajattelitko, että Rukoukset-palsta on sitä varten, että siellä haukutaan rukoilijoita "naurettaviksui peleliksi"? Miksi ei Ateismipalsta kelpaa sinulle haukkumispaikaksi?

Nåin sivusta seuranneena

onko muita jotka ovat parantuneet ,kun ovat olleet illalla rukouksessa?
Näinhän todistus siitä ,että rukous on tarpeellinen kun rukoilee sairaitten puolesta.

Rukouspyyntö

Pyydän, että rukoilet puolestani. Taloudelllinen tilanteeni on todella huono enkä enää tiedä kuinka selviän veloistani. Kiitos.

Nm:Ahdistunut

Tule itse myös kello 20:00 rukoilemaan niin samme jättää sinun asiasi
Herralle Jeesukselle.
Rukoilen puolestasi ja anon Herralta Jeesukselta että hänen tahtonsa sinua kohtaan tapahtuisi ja hän antaisi sinulle apunsa että selviäisit veloistasi.

Pyydän sinua, Herran oma esirukoilija,

rukoilemaan puolestani ja kanssani, että Herra parantaisi minut vaikeasta aineenvaihdunnan häiriöstä, joka on vaivannut minua kolmekymppisestä lähtien, kun synnytin lapseni.

Jollen minä liiku monta kilometriä päivässä aivan hikipäässä, niin en kuluta juuri pätkääkään energiaa, vaan kaikki varastoituu kehoni ympärille ja lihon lihomistani.
Polvetkin ovat koetuksella eikä kävely tai juoksu auta siinä.

Syön ruokaa kohtuudella ja koetan aina valita myös kasviksia, niin että ruoka olisi monipuolista. Aina ei talous anna periksi laittaa kasviksia tai kasvisruokaa. Proteiinia saan varmaan tarpeeksi, joten energian tulisi kulua.

Minulla on usein makean nälkä, mutta pyrin hillitsemään sitä ja nautin makeaa vain harvoin, esim. kerran viikossa suklaata ja silloinkin vähän kerrallaan.

Nm:lle princess-63

Tahdon rukoilla sinun puolestasi ja jättää rukous pyyntösi Herralle Jeesukselle.
Tule itse myös kello 20:00 mukaan rukoilemaan!

Herra Jeesus sinua siunatkoon, AAMEN.

Kiitos!

Kiitos! Yhdessä viemme tämän asian Herralle Jeesukselle tiettäväksi.

Kaikille rukoilijoille

Monet on illat rukoiltu ja anottu Herralta Jeesukselta.
Olen vähän utelias tietämään moniko on ottanut osaa kello 20:00 rukous hetkeen.
Laittele viestiä sivulle jos niin koet.

Sain Armolahjan

Kun olin kello 20:00 rukouksessa Herra Jeesus antoi minulle Armolahjan lisää, se on niin ihmeellistä,
rukoilin sitä ja se annettiin, kerron myöhemmin mikä armolahja on.

Sanat,,,,

Kun on Armosta saanut kello 20:00 Rukoilla ihmisten puolesta Suomen kielellä ja lopettaa rukouksen, niin joka kerta on tullut sanat aivan selvästi ; ÄLÄ MENE VIELÄ!.
Heti on Pyhässä Hengessä alkanut kielillä rukoileminen ja saa kokea sen hyvin siunaavaksi!

Kiitos Herrani Jeesus ,että suuressa Armossasi, saan rukoilla sinun tahtosi mukaan.AAMEN.

Iso Lapikselle

Kun luin armolahjastasi, koin, että olet saanut lahjaksi olla Jeesuksen parantavan voiman välittäjä. Olenko väärässä?

Nm;lle Näkijäksi syntynyt

Olet oikeassa ,Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika on Suuressa Armossaan antanut minulle
Voimallisten tekojen Armolahjan. Hänen tahtonsa mukaan olen saanut rukoilla ihmisten puolesta ja
he ovat parantuneet Pyhässä Hengessä.
Vaimon kautta, kun olimme rukouksessa, antoi Herrani Jeesus Pyhän Henkensä kautta sanat; Kun minä toimin, toimi sinäkin,AAMEN.

Herrani Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.

On hyvä keskittää

rukoukset samaan kellonaikaan, ettei Jumalan tarvitse kuulla suomalaisten rukouksia kaiken aikaa, vaan hän voi muina vuorokaudenaikoina syventyä paremmin toisilla aikavyöhykkeillä elävien kristittyjen rukouksiin.

Minkä

Armolahjan Iso Lapis olet saanut lisää, et ole sitä vielä kertonut. Saisimpa minäkin joskus jotain Armonlahjoja ja koko perheen jäsenten elämän hyväksi. Hyvältä tuntuu kuitenkin aina rukoilla samaan aikaan

Nm:lle Utelias uuno

Kun Armolahjan saa lisää , niin sitten odottaa tilannetta, jossa sitä saa käyttää ja kokea sen todeksi,ennen kuin kertoo siitä muille ihmisille.
On hyvä koetella toimiiko, Armolahja, niinkuin sen on saanut Rukouksen aikana kokea.
Anotaan illalla sinulle Utelias uuno, Armolahjoja uskossa rukoillen.
Ja anotaan Herralta Jeesukselta sinulle Uskoa lisää, että saat uskoa siihen ,että Armolahjat ovat myös
sinulle tarkoitetut.

Herrani Jeesus anon sinulta sinun nimessäsi, siunaa nimimerkillä "Utelias uuno", hänen perhettään
runsaasti Suuressa Armossasi ja "utelias uunoa" Armolahjoilla, AAMEN.

Rukoukset jatkuu

Kello 20:00 rukous illat jatkuu joka päivä, jos koet että tarvitset rukous apua niin tule silloin mukaan.
Saat kokea kuinka Herrani Jeesus rakastaa meistä jokaista.
En kirjoittele näille sivuille, uskottomat eivät täällä pilkkaa ,vaan käännynnäiset jotka luulevat totuuden
tuntevansa. He ovat tulleet helluntailais sivuilta ja profetia sivuilta. Totuus on sattunut heitä niin paljon että heistä on tullut pahoja pilkkaajia.

Herrani Jeesus armahda Suomen Kansaa,AAMEN.

On ollut siunaavaa rukoilla ,,,,,,,,,,

varmaan monelle muullekin rukoilijalle??

Siunausta kaikille!

Kaikille Iso Lapis

Herrani Jeesus käski kehoittamaan ihmisiä parannuksen tekoon, että hän heitä armahtaisi!

Kirjoitin helluntai sivulle varoituksen niinkuin Herrani Jeesus Tahtoi, mutta viesti poistettiin.
Sikainfulenssa on tulossa ja varoitus oli seurakunnille ja "uskoville" jotka kolminaisuusoppi puolustavat!

Rukoillaan että ihmisopit seurakunnista poistuvat ja Jeesus Kristus saa Pyhän Henkensä kautta
vaikuttaa seurakunnissa,AAMEN.

NYT ON PARANNUKSEN AIKA.AAMEN.

Rukous apua tarvitseville

Jos tarvitset henkilökohtaista rukoilua puolestasi niin ota yhteyttä osoitteeseen;
kulmakivenseurakunta@luukku.com

Henkilökohtaiset rukous pyynnöt ovat henkilökohtaisia ja pysyvät salassa muilta, AAMEN.

Vuosi 2010 tulee on rukoilemisen aika

että Suomen maahan HERÄTYS TULEE@@@@@

Ikää on

Näin vanhukselle on tarpeellinen tällainen rukous hetki. Ei ole paljon ystäviä, tulee siinä
rukouksen aikana mietitty että montako meitä on samaan aikaan rukouksessa.
Te ketkä olette rukouksessa niin rukoilkaa minunkin puolesta.
Siunausta teille jokaiselle.

Jokainen joka on

rukoilemassa kello 20;00. Rukoilkaamme "Hallin Vanki" nimimerkin puolesta että hän pelastuisi.
Ja kirjoittajan puolesta ,joka käyttää vaimoni nimimerkkiä.

KYLLÄ!!!!

Näin alamme tehdä joka ilta 20.oo.

Joku kysyi auttaako se mitä...AUTTAA.
Paljon asioita on muuttunut,monen ihmisen elämä on muuttunut...näistä ei vaan puhuta tarpeeksi!

Nyt pyydän kaikkia rukoilemaan sellaisen miehen puolesta jonka lääkitys on lopetettu ja odottetaan vaan kuolemaa....Jumala tietää nimen ja ihmisen.PYYDÄN Rukoilkaa!!!!
Tämä olisi niin iso asia ... moni epäuskoinen saisi tästä sellaisen uskon Jumalaan...
Luottamus syistä en voi kertoa enempää...mutta rukoilkaa!!!

KIITOS!

Rukoillaan,,,,

Kiitos Herrani Jeesus, sinä ihmisen jonka lääkitys on lopetettu ja odottaa kuolemaa.
Armahda suuressa armossasi tätä ihmistä ,anna hänen kokea sinun läheisyyttäsi Pyhässä Hengessä.
Täytä rauhallasi hänet ja kosketa häntä suurella rakkaudellasi ja voimallasi.
Anon sinulta, sinun nimessäsi, Herrani Jeesus, jos sinun tahtosi on, niin näytä voimasi ja valtasi ja paranna tämä ihminen, AAMEN!

kiitos...

kiitos jos jaksatte rukoilla nyt ja varsinkin huomenna kelli 16.30-18.00 tätä samaa asiaa....yritän olla välikappaleena....silloin,

Vanhurskaan rukous

on voimallinen kun se on harras. Suunnatkaamme rukoukset Herrallemme Jeesukselle
Kristukselle Jumalan Pojalle,silloin saamme odottaa hänen tahtonsa mukaista vastausta.
Siunattu rukous hetkeä kaikille rukoilijoille,AAMEN!

Olkaamme jokainen rukouksessa 16:30-18:00!

vieläkö rukoillaan?

Iso Lapis
ja muut jotka tosissaan uskovat Jumalaan ja Jeesukseen.

Pyydän rukousta elämäni ja asioideni puolesta. Jumalaa näkee ja tietää kaiken.
Auta minua! Ohjaa elämääni! Näytä oikea tie!
Kiitos ja Amen.
-a

Joka ilta ja joka,,,

hetki kun tulee rukousta ihmisten ja heidän asiodensa puolesta.
Ole siunattu ,rukoilen sinun ja muidenkin puolesta.
Ja pyydän että ne jotka ovat kello 20:00 rukouksessa, rukoilevat sinun ja kaikkien
rukous apua tarvitsevien puolesta.

Herra Jeesus siunaa jokaista rukoilijaa,AAMEN!

Mistä olet saanut

päähäsi, että yksikään jumala välittäisi kuulla sinun rukoushöpötyksiäsi sen enempää kello 22,00 kuin muulloinkaan?

Hölmö kysymys

Mitä tärkeämpää tekemistä Jumalalla voisi olla kuin kuunnella uskovaisten rukouksia?
Tai jännittävämpää, tuleekohan sieltä taas se sama vanha Isämeidän?

Rukoushetki! Nyt!

Kiitos Jumala että kuulet meitä!
Tapahtukoon tahtosi.

Aloitan rukouksen,,

aina ennen kello 20:00 ja jatkan sitä niin kauan kuin rukousta tulee.
Pojalla Jeesuksella on kaikki valta maan päällä ja taivaassa ja kaikkeen lihaan, suuntaa rukouksesi Jeesukselle Jumalan Pojalle, niin saat huomata kuinka siunauksia alkaa tulemaan.
Isä Jumalan tahto on että olemme kuuliaisia Pojalle Jeesukselle ja palvelemme häntä, silloin Isä Jumalan viha väistyy ihmisen päältä.

Nämä jakeet kun ymmärtä ja sisäistää, saa todella olla autuas sillä ne ovat totuutta;
Evank. Joh. 3 luku 33/38 käännös.
35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, siunaa jokaista rukoilijaa tänäkin iltana.
Anna heidän kokea läsnäoloasi Pyhässä Hengessä, sairaat parantuu ja sinä voimassasi ja vallassasi
autat ihmisiä heidän vaikeuksissaan,näitä anon sinulta Herrani Jeesus, sinun nimessäsi,AAMEN!

...

Pyydän rukousta että paranisin, niin että jaksan tehdä työtä.
Että ymmärtäisin miten minun pitää käyttää aikani.
Että Jumalan tahto tapahtuisi elämässäni.

Herrani Jeesus on,,

voimallinen sinua auttamaan, ja antaa sinulle voimia jaksaa.

Herrani Jeesus, anon sinulta sinun nimessäsi, anna voimia ja paranna voimassasi tämä ihminen, joka rukous
apua tarvitsee, anna hänen kokea rakkautesi ja suuri Armosi, AAMEN!

Tuli aika laittaa,,,

nämä saamani sanat teille, joille Jeesus Kristus on tullut kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi,
suunnataan jokainen rukouksemme Pojalle Jeesukselle Kristukselle että siunauksia saisimme.

Jukka Lappalaisen saamat sanat 9.01.10 Voi teitä te eksyttäjät, jotka valhetta julistatte ja uskoville sitä "totuutena" julistatte. Nöyrtykää ja opettakaa aitoa oppia.
Uskokaa Poikaani Jeesukseen Kristukseen, uskokaa se että Pojallani on kaikki valta antaa teille siunauksia ja täyttää teidän tarpeenne ,kun totuudessa kuljette. Pyhä Henki ei johdata valhe oppia julistavia,he omassa lihassa kulkevat ja omaa kunniaansa etsivät. He eivät kunniaansa lähettäjällen anna.
Kuinka he sen voisivat tehdä, kun ovat Pojastani Jumalan tehneet puheillaan ja teoillaan.
Ei montaa ole jotka Poikaani kunniottavat ja palvelevat ja ovat Pojalleni kuuliaisia.
Tulee aika ,kun Pojalleni kuuliaiset puhdistavat Seurakunnat valheopeista ja häpeään joutuvat papit
paimenet ja kaikki jotka valheoppia julistavat!
Vielä on Armon aika ,tehkää Parannus synneistänne ,että Poikani Jeesus teitä Armahtaisi!

Kirjoitin sen mikä minulle annettiin, jokainen tutkikoon mitä se hänelle merkitsee, omassa uskossa,AAMEN!

Herrani Jeesus siunaa Suomen kansaa,AAMEN!

Ps. lisää totuutta löytyy kun klikkaat netissä: sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

kysymys

Kirjoitit mm. "Kuinka he sen voisivat tehdä, kun ovat Pojastani Jumalan tehneet puheillaan ja teoillaan."
Jeesus ei siis ole samaa Jumaluutta JHWH:n kanssa? Vaikka Hän on yhtä Isän kanssa?
Jeesus on oma persoonansa, Jumalan Poika.

Jeesushan pyytää meitä ihmisiä, opetuslapsiaan, olemaan yhtä kanssaan ja toisiemme kanssa.
Ei se meistä jumalia tee.

Kun lueskelet,,,

Profetia, Raamattu ja Helluntailais ja Luterilaisten Suomi 24 sivuja niin kyllä siellä Jeesus on Jumala monelle!!!! He eivät ole totuutta sisäistäneet! Kolminaisuusoppi ja ihmisopit ovat heille tärkeämpiä,
kuin totuus, joka voi vapauttaa heidät ja saisivat kokea Pyhässä Hengessä totuutta.
Koska totuus on se, että Jeesus on Jumalan Poika, ja Isä ja Poika he ovat yhtä, mutta eivät yksi.
Tämän todella harvat ymmärtävät, ja ovat kokeneet todeksi.
Missä Jumalan sanassa Jeesus puhuu Jumaluudestaan!!!!!
Isä Jumalan on antanut Pojalleen Jeesukselle, kaiken Vallan, maan päällä ja taivaassa ja kaikkeen lihaan.
Jumaluuttaan ei Isä Jumala kenenkään kanssa jaa, AAMEN!

Kun tutkit mitä,,,

sain kirjoittaa, niin ymmärrätkö myös sen, että minulle annettiin sanat jotka kirjoitin?????

Kiitos vastauksesta.

Saamasi sanat ovat kyllä Raamatun mukaisia. Jeesus kehotti opetuslapsiaan jatkamaan Hänen rakkaudessaan. Kuuliaisuus Jeesukselle on olennaista.

Ymmärrän että Jumala on Oy Universum Ab:n omistaja. Ja Jeesus on toimitus- tai toiminnanjohtaja (executive), jolle Jumala on delegoinut toimeenpanovallan.
"Pojallani on kaikki valta antaa teille siunauksia ja täyttää teidän tarpeenne ,kun totuudessa kuljette."

Mutta kun opetuslapset kysyivät Jeesukselta, miten heidän tulisi rukoilla, Jeesus kehotti rukoilemaan Isää, joka on taivaissa - ei itseään.
Muuttuivatko asiat sitten Jeesuksen kuoleman, ylösnousemuksen ja Pyhän Hengen vuodatuksen jälkeen? Että nyt "suunnataan jokainen rukouksemme Pojalle Jeesukselle Kristukselle että siunauksia saisimme"?

Onko meidän väärin/turhaa rukoilla Jumalaa niin kuin psalmeissa ja muualla Vanhassa Testamentissa?
Entä kiitos ja ylistys - Jumalalle! ... vai Jeesukselle myös?

Miten käy niiden vilpittömien Jumalaan-uskovien, jotka ovat saaneet väärää opetusta? Heitä on paljon... (no vielä enemmän on muslimeja ym)

Kun Jeesus oli,,,

maan päällä rukoili hän, Isä Jumalaa ,ja opetti myös ihmisiä rukoilemaan Isää.
Nyt on uusiliitto voimassa ja Jeesus on uudenliiton välimies,mutta seurakunnissa Jeesus on vain nimi rukouksien lopussa. Seurakunnissa Jeesus Kristus Jumalan Poika ei ole Seurakunnan Pää!
Montako on niitä, jotka Jeesus tunnustaa omikseen, Isä Jumalan ja hänen Enkeliensä edessä?

Näitä jakeita harvat ymmärtävät. Jeesus sovitti syntimme ja sai Isä Jumalalta Vallan Ja Voiman hallita.
Daniel
13. Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
14. Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.

Jeesus sanoo, missä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni ,siellä minä olen heidän keskellänsä.

Kiitetään Isä Jumalaa, Pojasta Jeesuksesta Kristuksesta, jonka kautta tuli Armo ja Totuus.
Uskova saa Hengessä ja Totuudessa rukouksen, kun sitä Jeesukselta anoo.
Jeesuksella on täydellinen valta antaa tai olla antamatta, mitä siunauksia ihmiset on saaneet kun
ovat rukoilleet, Isä Jumalaa, Jeesuksen nimessä, sanon sen tässä, EIVÄT MITÄÄN
Rukoillaan jokainen niitä rukouksia joita saamme Herralta Jeesukselta Kristukselta,
Pyhässä Hengessä, silloin on täysin varma ,että rukous on voimallinen.

"Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä, niinkuin taivaassa"
Isä Jumalan tahto ei ole tapahtunut maan päällä, vain hyvin harvat rukoilevat Jeesusta ja
palvelevat ja ovat kuuliaisia Jeesukselle.
Mitä ihmeitä seurakunnissa tapahtuu tänä päivänä, EI MITÄÄN!

Seurakunnat hajoavat ja jakautuvat kahtia, sekö on Isä Jumalan ja Pojan Jeesuksen Kristuksen
tahto, kolminaisuusoppi ja ihmisopit ovat sitä suurta eksytystä ja se vain saa enemmän sijaa
seurakunnissa. Hyvin harvat ovat Jeesuksen opetuslapsia ja kulkevat totuudessa.
Jokainen tutkikoon omaa uskoaan, mitä se on antanut, ja kuinka siunattua on vaellus ollut.

Tähän loppuun haluan painottaa sanoja, joita vaimoni sai Pyhässä Hengessä, jokaiselle
joka tahtoo totuudessa kulkea; LUOTA MINUN POIKAANI

Herra Jeesus Kristus siunaa uskovia, AAMEN!

Moniko rukoilee Hengessä ja Totuudessa Isä meidän rukouksen?????????????????????????????

Jatkoa vielä...

Heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt montaa voimallista tekoa.

Epäusko siihen, että Jeesuksella Kristuksella on Valta ja Voima antaa Armossaan mitä
uskova tarvitsee ja mitä seurakunnat tarvitsee on hyvin suuri.

Illalla kello 20:00 kun rukoilin ihmisten ja heidän asioidensa puolesta, kysyin rukoillen Herraltani Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta, onko minulla vielä voimallisten tekojen Armolahja.
Tuli minullekin vähän epäuskoa, mutta sain vastauksen yöllä ja heräsin siihen kun vasen käsi ja etenkin kämmen oli kuin tulessa. Silloin kun Herrani Jeesus Kristus, suuressa Armossaan
minulle Armolahjan antoi, sain kokea aivan samaa.

Vaimon kanssa ollessamme rukouksessa, annettiin vaimon kautta minulle sanat,
Herraltani Jeesukselta Kristukselta, Pyhässä Hengessä; Kun minä toimin,toimi sinäkin.

Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN!

Siunaava Rukous..

oli kaksi päivää sitten. Kello 20;00 tuli rukous Hengessä ja Totuudessa, sain myös rukoilla
kielillä todella voimakkaasti.
Vastaus rukoukseen tuli tänä aamuna 7:30, kun on pienet tulot ja monta lasta (6), niin rahat on joskus tiukalla. Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika vastasi rukoukseen ja poisti elatuksen murheet, AAMEN!

Kuinka monelle, on ollut siunaavaa rukoilla Kello 20:00, kertokaa jos olette siunauksia
saaneet.

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi, siunaa runsaasti
Kello 20:00 rukous hetkeä,AAMEN!

Laitoin,,,,,

henkilökohtaisen sähköposti osoitteen, jos tahdot rukous apua niin kirjoita. jukkalappalainen1@luukku.com Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika vastaa rukouksiis, AAMEN!

Ystävälläni ...

Pasilla on todettu maksa syöpä. Rukoillaan kaikki rukoilijat, hänen puolestaan.

Vieläkö

jatkatte rukoilua. nko tullut rukousvastauksia ? Minkälaisia ?

Rukoilua,,,,,

jatketaan joka ilta, mutta eihän kukaan kerro, mitä rukous vastauksia on saanut!
Johtuu varmaan siitä kun rukous sivulla on paljon uskosta osattomia pilkkaajia?

Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa jokaista rukoilijaa, AAMEN!

Tarpeeksi vastausta

on minulle siinä, että vielä täällä elän ja hengitän. Monta on uskovalla koettelemusta mutta kaikista niistä vapauttaa Herra.
Amen.

Kuka,,,,

herra sinut kaikista vapauttaa, kun niitä herroja on niin paljon????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Rukoilkaa Suomen kansan puolesta että totuudessa julistajia

saisivat. Ja seurakunnissa alkaisi Herätys joka täyttäisi koko maan.

Jumala auta sairauksissa

ja varjele meitä kaikilta pahoilta asioilta --

------aamen------

Mihin on sinulta Jeesus unhoittunut kun Isä Jumalaan turvaat????

Tässä sinulle kaksi jaetta lue ja ymmärrä:
35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika sinua siunatkoon, AAMEN!

ei ole Jeesus unohtunut mihinkään

,, Mutta sinulta on unohtunut hyvät tavat.

TÄYTTÄKÄÄMME TOISTEMME MALJAT MUTTA JUOKAAMME OMISTAMME.

* ) Toisten syytteleminen omista onnettomuuksista on osoitus kasvatuksen puutteesta.
Itsensä syyttäminen on osoitus itsekasvatuksen alkaneen.
Se ettei syytä itseään eikä muita kertoo että itsekasvatus on loppuun suoritettu.

Hyvää alkavaa talvea..................

Totuuden kirjoittaminen,,,

ei ole kenenkään syyttelyä.
Tänä påivänä hyvät tavat, sisältävät paljon ihmismielistelyä.
Kun totuus sattuu, niin silloin joko sanotaan, että ÄLÄ TUOMITSE tai
SYYTTELE.
KERRO MISTÄ OLEN SINUA SYYTELLYT?????

Herra Heesus Kristus Jumalan Poika sinua totuudella siunatkoon,AAMEN!

Millä valtakirjalla sinä ohjaat/opastat

minun rukoukseni suunnan ?

Jätä toi vouhkaaminen ja hiljenny Jumalan edessä

Sinä voit hiljentyä Jumalan edessä,,

minä saan Isä Jumalan tahdon mukaan hiljentyä hänen Poikansa
Jeesuksen Kristuksen edessä, koska se on Isä Jumalan tahto.
Ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa Jumalan Pojassa on pelastus.
Mitä olet saanut kun olet Jumalaa rukoillut ja hänen edessään
hiljentynyt???

Tutki näitä sivuja; sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

Ehkä totuus aukeaa sinullekkin, kun niitä luet!

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun
nimessäsi, täytä totuudella epäuskoisten sydämmet,AAMEN!

Minun totuus on minun ja Jumalan välinen asia

Kunnioitan sinunkin uskoasi enkä pyri ohjaamaan sinua... sillä meillä jokaisella pitää ja on oikeus olla oma henkilökohtainen suhde Isään Jumalaan......

*) Ystävällisyys on kieli jota mykätkin voi puhua ja kuurot ymmärtää........

Joka ei,,,,

kunnioita Poikaa, niin ei hänellä ole Isääkään,AAMEN!

Onko aloitusviesti koskettanut sinua ollenkaan??????

Minua koskettaa moni asia,

ja tiedän että mieli saattaa olla " vaarallinen ase " jopa omistajalleenkin----ellei hän tiedä miten hienovaraisesti sitä käyttää.......?

Vaarallisinta ei ole oma,,

mieli, vaan se, kun totuudesta poikkeaa valheen tielle ja väittää valhetta totuudeksi!!!

,,,,Kun sydän on täynnä:

: Siinä on eniten tilaa !

Kun se on tyhjä----Sinne ei mahdu mitään uutta !

Kun Armosta rukoilla saa,,

se on kokemus, jota ei halua kadottaa,
lahjaksi olette saaneet ,lahjaksi antakaa; JEESUKSEN NIMESSÄ
SAIRAUDET VÄISTYKÖÖN!

Armo ja Siunaus kohdatkoon sinua, joka et ole sitä kokenut,AAMEN!

Herranni Jeesus Kristus Jumalan Poika, siunaa Suomen Kansaa
Totuudella AAMEN!

Mistähän sinä arvon

lähimmäinen tiedät toisten kohtaamiset ja muut henkilökohtaiset asiat ? kertoisitko selvännäkösi salat meillekkin ?

USEIN HYVÄKIN ASIA PILATAAN YLI-INNOKKUUDELLA !

Minä koen rukouksen henkilökohtaisena hiljentymisenä Herran edessä ,niissä olosuhteissa ja niillä voimilla millä Hän on meidät kunkin varustanut.

Totuus on nämä sanat kun totuudessa,,,

kulkee; Ihmeet ja Merkit seuraavat niitä jotka USKOVAT TOTUUDEN!

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, kaikkia runsaasti siunaa, kun
totuudessa kulkevat,AAMEN!

Jatkoa edelliseen..

9.12- 2010 kello 11:10,,,,,
Armonpäivä, Isä Jumala ei tänäänkään lähettänyt vielä Poikaansa
Jeesusta Kristusta meidän Herraamme!
Vielä annettiin mahdollisuus jokaiselle uskovalle viedä,
EVANKELIUMIA, pakanoille jotka eivät ole pelastuneet!
Vaatteet päälle ja maanteille, jokainen uskova, ja kun rukoillen
kuljette niin kyllä alkaa tapahtua ihmeitä!

Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa rukoilijoita,AAMEN!
Määkin elin puutteessa, mutta eilen san :) Taas jaksaa :) :)
Pyydän sinua rukoilemaan kansani illalla 20:00 työn sannin puolesta.
Olen ollut monessa haastatteluusa ja viime viikolla olin toisen kieroksen haastattelussa. Pyydän nyt Jumalaa johdattamaan asiaa niin, että saisin tämän työpaikan.
Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi,
anna tämän töitä hakevan kokea sinun valtasi ja voimasi, täytä hänen
tarpeensa että hän työn saa, joka on hänelle siunaukseksi, AAMEN!
IsoLapis oli nimimerkkini, ennenkuin aloitin kirjoittaa omalla nimelläni.

Rukoillaan iltaisin kello 20.00 ja rukoillaan sinun puolesta jolla on sairauksia.
Kirjoita ja kerro mitä sairastat, niin jätetään ne rukouksin Herralle Jeesukselle
Kristukselle Jumalan Pojalle, hän on voimallinen sinua auttamaan,AAMEN!
KIITOS KUN RUKOILET JA JULISTAT MINULLE JA LAPSILLENI JEESUKSEN NIMEN JA VEREN VOITTOVOIMAA JA TULKOON SITÄ RUNSAASTI MYÖS SINUN ELÄMÄSI YLLE TÄSTÄ LÄHTIEN HERRA SIUNATKOON SINUA KAIKESSA NIINKUIN MEITÄKIN , KIITOS JA SIUNAUSTA ,,
Kun koet rukouksen aikana, kuinka Pyhä Henki laskeutuu sinun ja Perheesi
ylle, niin saat todella tuntea sen Voiman. Saat kokea kuinka siunaavaa se on, ja
kuinka paljon Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika sinua ja Perhettäsi
Rakastaa.
Onko sinulla asioita joihin tahdot minun ja muiden rukoilijoiden illalla, rukoilevan
sinulle ja perheellesi Herraltani Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta
uskossa anoen, että hän teitä siunaisi suuressa armossaan?

Anon sinulta Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, sinun nimessäsi.
Siunaa tämä perhe,Rakkaudessasi ja Voimassasi,AAMEN!
Jukka Lappalainen sai Jeesuksen armosta sanoa 31.7.2011: Jeesuksen nimessä Sirpan sairaus väistyköön.

Minulla oli jatkuvaa niistelyä sekä ulkona, että sisällä ja pahaa limaisuutta joka aamu niin, että jouduin rykimään ja sylkemään paksua limaa ja vihreää limaa joka aamu. Usein tuntui, että tukehdun siihen limaan.

Nyt ei ole enää limaa kurkussa ollut 2 aamuun. Runsas kiitos Jeesukselle.
Rukoiletko minun puolesta tänä iltana että saisin voimia, uusia ajatuksia, enkä enään joisi alkoholia niinkun olen tähänasti juonut. Olen menettänyt sen kautta ajokorttini perheeni työni ja kaikki ystäväni. Voi kun haluaisin parempaa, ite rukoilen joka ilta ja rukoilen myös muiden puolesta. Kaikea hyvää sinulle.
Rukoillaan yhdessä kello 20:00!
Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinilta sinun nimessäsi.
Vapauta nimimerkki Rukous, viinan himosta ja anna hänen kokea, VALTASI
JA VOIMASI JA RAKKAUTESI HÄNTÄ KOHTAAN, AAMEN!

JEESUKSEN nimessä VIINANHIMO sinusta VÄISTYKÖÖN, AAMEN!
toi puuttessa oleva kohta kyl iskee...huom puutteessa..
Kiitos lappalainenjukka, ruokoile puolestani että ymmärtäisin ja olisin halukas tekemään parannuksen. Olen voinut huonosti jo pitkään ja syön lääkkeitä masennukseen. Minäkin muistan sinua rukouksin että jaksat rukoilla puolestani, tuntuu hyvälle kun rukoilet. Kiitos kaikesta.
Joka ilta rukoillaan, ja siunataan toisiamme.
Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, antaa voimaa rukoilla, AAMEN!
Pyydän esirukousta kahden henkilön ruumiilliseen vaivaan, jotka Herra tietää. Miten Herra haluaa näiden henkilöiden tekevän parannusta, mitä saarnaa näillä vaivoilla heille. Kiitos, rukoillaan klo 20.00. Sinäkin, joka luet tätä, etkä rohkaistu kirjoittamaan, sinäkin voit tulla rukousketjuun mukaan.
Jos tuo herra jo tietää vaivasi, miksi kummassa häntä pitää anoa anomasta päästyäänkin tekemään asialle jotain? Mene lääkäriin.
Anova saa, Etsivä Löytää Ja Kolkuttavalle avataan.

Rukouksessa Anominen, Herralta Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta,
on todella siunaavaa.

Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan Armo on sitä mitä me uskossa
elävät tarvitsemme joka PÄIVÄ, AAMEN!

Ilmestyskirja, 22 luku
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Sain armosta kijoittaa Profetia sivulle alla olevan tekstin.
Rukoilkaa että henkilö jota se koske, myös alkaisi julistamaan totuutta.

SINÄ ET OLE SIDOTTU IHMISTEN OPPEIHIN, SINUN TAHTOSI ON KULKEA TOTUUDESSA, SINÄ OLET OLLUT KUULIAINEN MINULLE HERRALLESI
JEESUKSELLE KRISTUKSELLE JUMALAN POJALLE, SINÄ OLET OKSA
JOTA MINÄ VAHVISTAN JA VOITELEN TYÖHÖN. TYÖSSÄNI SINÄ SAAT
PALJON VASTUSTUSTA, MUTTA PYSY LUJANA ÄLÄKÄ TOTUUDESTA
POIKKEA. SILLÄ MONET VÄÄRÄT JULISTAJAT SINUA SORTAVAT JA
SINUA VALHE VELJEKSI SANOVAT.
ÄLÄ PELKÄÄ ÄLÄ ARKAILE, MINÄ OLEN SINUN KANSSASI JA SINUA VAHVISTAN, SIUNAAN JA SUOJELEN VOIMASSANI.

Herra n Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan Rakkaus Ja Armo Ja
Siunaukset tulkoon jokaisen Rukoilijan Elämään, AAMEN!
Muistaako joku vielä rukoilla kello 20,00? Ite oon unohtanut monesti mutta rukoilen aina silloin kun muistan, siis kl 20,00.
Olen minä rukoillut, silloin kun ei ole ollut kiireitä.
Ei tule aina kelloon katsottua, ja tuppaa aika menemään kello 20:00 yli.
Ei katsota kelloon kun saadaan Hengess ja Totuudessa RUKOUS.
Mutta kun ollaaan kello 20:00 rukouksessa ja meitä on monta, niin
se on hyvin siunaavaa.
Joskus muistan rukoilla kl 20,00 mutta unohtuu paljon. Mutta ottakaa minutkin mukaanne rukouksissa te jotka muistatte rukoilla kl 20,00. Niin teen minäkin silloin kun olen rukoilemassa.
Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi,
anna jokaiselle anovalle rukous, Pyhässä Hengessä ja Totuudessa,AAMEN!

Tyttö pohjolasta, rukoilen sinun puolestasi ja siunaan sinua rukoillen.
Herranni Jeesus Kristus Rakastaa sinua ja saat kulkea hänen Armonsa alla,
hänen rakkautensa saat kokea Pyhässä Hengessä, AAMEN!

Tänään kello 20:00 Rukoukset kuullaan.KAIKKI RUKOILIJAT TULKAA MUKAAN.
Ihanaa lappalainenjukka, muistan myös sinua kun rukoilen, nyt olen ollu töisä kl 21 saakka ja en pystynyt rukoilemaan, mutta huomenna kyllä kun on päivä tuuri. Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta sinulle ja kaikille kanssa rukoilioille.
Hienoa kun löysin tämän, ihan innoissani olen. lappalainenjukka rukoile minun puolesta kun aina niin ahdistunut ja pelkäävä mieli, yksinäisyys, hätä pelastumisestani, tyttäreni uskoon tulo, siskoni vaikea masennus, on sen vuoksi eläkkeellä, veljieni puolesta, paljon sairauksia. Itsellä perinnöllinen kolesteroli jota vaikea hoitaa edes lääkkeillä ja ruokavaliolla. Kiitos kun rukoilet, rukoilen itsekin.
vaatimaton immeinen, illalla rukoillaan ja anotaan Herraltani Jeesukselta
Kristukselta, että hän suuressa Armossaan,Voimassaan, Vallassaan ja
Rakkaudessaan antaa avun, ja sairaat parantuu, kun yhdessä kaikki
rukoilijat sitä häneltä anomme,AAMEN!

Herrani Jeesuksen nimessä kolestroli sairaus väistyköön nimimerkiltä
vaatimaton immeinen, AAMEN!
Haluan liittyä rukousrinkiin.
Koska seuraavaksi?
Minä myös haluan rukousrinkiin ja että rukoiltaisiin että Jeesus tulisi minunkin sydämeeni, oma pyyntöni ei ole auttanut, en ymmärrä.
minä myös rukoilen puolestasi tänään kello 20.00 illalla.
Jos voit, keskity ja kuuntele.
Siunausta sinulle "miten pyytää".
Tänään kello 20;00 .
Tuon tänne rukouspyynnön kun olin kirkossa tänä aamuna ja siellä käy myös eräs vanha, herttainen pappa, hänellä erittäin hyvä laulu ääni, menin kysymään että voinko auttaa takin päälle niin hän sanoi että kyllä hän saa itse laitettua mutta rukoile hänen puolesta kun hänellä on niin vaikea astma. Niinpä pyydän rukousta tälle herttaiselle miehelle että Jeesus parantaisi ja mies voisi käyttää ihanaa laulunlahjaansa astman häiritsemättä.
Rukoillaan ja siunataan pappaa, ja anotaan Herralta Jeesukselta Kristukselta,
voimia ja terveyttä papalle.

Jeesuksen nimessä, astma väistyköön papasta, AAMEN!
Oletteko muistaneet rukoilla kl 20,00? Rukoilin tänäiltana ja ajattelin siinä samalla että on ihana kun tietää etä samaan aikaan moni muukin rukoilee.
Kyllä muistimme rukoilla sinunkin puolesta, tyttö pohjolasta. Ja siunaava oli
se kun 7v Maria tyttömme sanoi että kohta kello on kahdeksan ja sitten
rukoillaan. 10, 9,7, 6 ja 5 vuotiaat lapsemme olivat myös rukoilemassa.

Herran Jeesuksen sanat; Älkää estäkö lapsia tulemasta minun tyköni.

Lapset haluaa olla rukous illoissa mukana ja se on todella siunaavaa,AAMEN!
Kiitos tästä kirjoituksesta klo 20.00 yhteisrukouksesta. Yhdyn tähän rukousketjuun, ja pyytäisinkin että saisin rukouksen kautta terveyttä, on diabetes ja verenpaine jne.
myös talousasioihin pitäisi saada parannusta, mies sairastui aikoinaan ja minulle jäi tästä velkaa että tulisi edes joku ihme voitto, ihan mikä vaan, jolla voisin velkaa lyjentää. rukoilen myös muidenkin puolesta apua kaikkeen kaikille.
Olen nainen P-Savosta.
Kun me rukoillen anomme apua Herralta Jeesukselta Kristukselta, ja
uskomme sen, että hän auttaa ja laittaa asiat kohdalleen, Vallassaan ja
Voimassaan ja Armossaan ja saamme kokea hänen läsnäoloaan
Pyhässä Hengessä ja hänen Rakkaudessaan ja anokaamme myös uskoa
lisää häneltä, ettei epäusko valtaisi meitä.AAMEN!

Monelle olen saanut P-Savosta, sanoa näin, ja näin on myös sinun kohdallasi;

Jeesuksen nimessä sairaudet, diabetes ja verenpaine ym. sairaudet väistyköön
AAMEN. Kiitos Herrani Jeesus Kristus, siitä, et sinä kuulit rukoukseni ja
vastaat siihen,AAMEN!
Kiitos tuhannesti vastauksestasi, rukoilin klo 20.00 yhteisrukouksessa muille ihmisille jotka ovat tässäkin ketjussa pyytäneet. Ja kiitos Herralle joka kuulee meitä avutarvitsijoita. Tämä on se "velkarinki" P-savosta. Kaija.
Kiitos Sinulle ja Korkeimmalle, sillä nyt piti vastata kun tunnen suurta rauhaa tällä hetkellä ja uskon että rukoukset on menneet perille. Olen mukana joka ilta.
velkarinki.K, kun me suuntaamme Rukouksemme, Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan pojalle, niin saamme olla varmoja siitä että hän,
myös vastaa rukouksiimme.

Siunattua päivää sinulle Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa,AAMEN!
Kiitos sanoistasi! Samoin toivon Siunausta päivääsi myös siellä missä oletkin. Onneksi on olemassa vielä ihmisiä täällä alhaallakin jotka ajattelevat toisiaan.
Kiitos vielä kerran.
Voitko rukoilla kanssani tänä iltana, että Herra päästäisi minut tästä paniikinomaisesta jännityksestä, josta olen kärsinyt vaihtelevasti jo 30 v. Erityisesti esiintymistilanteet saavat minut sellaisen paniikin valtaan, etten kykene enää hallitsemaan toimintaani. Vellon vain siinä tuskassa, jonka se aiheuttaa.
Rukoilen puolestasi ja anon Herraltani Jeesukselta Kristukselta, että hän suuressa
Armossaan sinua kohtaisi ja hänen rauhansa saisi tilaa sinussa Pyhässä Hengessä.

Herrani Jeesuksen nimessä paniikit Santrasta väistyköön, AAMEN!
Kiitos. Oli rauhoittava kokemus rukoilla yhdessä. Olen kiitollinen siitä, että "eksyin" tähän viestiketjuun. Tällä hetkellä olo on vain jonkin verran jännittynyt, vaikka huomenna joudun pitämään esityksen vieraille ihmisille. Yritän kovasti nyt luottaa siihen, että Jeesus Kristus on kuullut ja armahtanut, eikä hallitsematon jännitys pääse vetämään minua taas vuoristorataansa. Tiedän, että kukaan ei vaadi minua jännittämään, eikä siihen ole mitään syytä. Se on vain oman mieleni kehittelemä opittu reaktio, joka on vuosien varrella saanut aivan liikaa valtaa minussa. Lisäksi siinä tilassa ei kykene muuta kuin pyörimään oman napansa ympärillä, ajattelemaan vain sitä jännitystään kauhun sekaisin tuntein. Voi, kuinka toivon Jeesuksen armoa ja rauhaa sydämeeni, jotta voisin nähdä tämän elämän kauneuden ja olla aito ihminen toiselle ihmiselle. Ilman pelkoa. Tahdon myös liittyä tähän yhteisrukousiltaan ja rukoilla myös muiden puolesta aina kun vain voin.
Santra, Herra Jeesus Kristus auttaa sinua ja antaa sinulle voimia jaksaa,
ja oikein paljon siunausta sinulle.
Kiitos sinulle lappalainenjukka. Nyt juuri tarvisin yhteisrukousta, sillä reilun tunnin kuluttua lähden pitämään esitelmääni ja jännitys kasvaa. Olisin niin kiitollinen, jos täällä olisi joku, joka rukoilisi kanssani Jeesusta ottamaan pois tämän hivittävän taakan, joka rajoittaa miltei kaikkea elämässäni. Jospa se toisi helpotusta tähän päivään. Anteeksi, että puhun vain koko ajan itsestäni, ikäänkuin ei muilla olisi ongelmia. Tämä on vain niin kaikkivaltaista päästessään valloilleen, että olen voimaton ja toimintakyvytön sen edessä. Vaikka en Jeesukselta saanutkaan vielä "pikavastausta" , uskon, että hän jonain päivänä auttaa minua. Siunausta teille kaikille kävijöille.
Santra rukoilen sinun puolestasi ja uskon siihen että Herrani Jeesus antaa sinulle rauhansa, ja saat kokea sen kun rukoilllen kuljet.
Pysy rukouksessa kun menet pitämään esitelmääsi, ja ole varma siitä että Herra
Jeesus on sinun kanssasi Pyhän Henkensä kautta.

Jeesuksen nimessä jännitys väistyköön,AAMEN!
Kiitos todellisesta välittämisestäsi. Kiitin Jeesusta Kristusta sinusta rukouksessani. Pidän rukouksen ja Jeesukseni mielessä koko ajan. Uskon, että Hän on kanssani ja pitää huolen. Siunausta ja kaikkea hyvää !
Lappalainenjukka, ihana asia että lapsesi saa jo pienenä opetusta Jumalasta. Minulla on tytär yli 30 v. Itse en opettanut tytölleni kuin iltarukouksen, en ollut uskossa, mikä harmittaa hirveästi nyt. tyttöni on hyvin kielteinen uskonasioihin. Kerran taas jotain aloin puhua Jumalasta niin hän sanoi vihaisesti ettei halua kuulla yhtään enää, minä kerroin hänelle että kun minulla jo on ikääkin reippaasti niin kuolema voi tulla milloin vain niin uskon että surusi on paljon helpompi kestää kun tiedät että olen mennyt taivaaseen. Tyttäreni vihainen ilme lämpeni nopeasti ja ei ole sen jälkeen niin kielteisesti suhtautunut uskon asioihin. Rukoilen paljon tyttärenikin puolesta. Kaikkea hyvää koko perheellesi.
Lapsemme saavat opetusta Isästä ja Pojasta Jeesuksesta ja siitä kuinka
Isä lähetti ainokaisen Poikansa, ja jokainen joka häneen uskoo pelastuu.

Jeesuksen nimessä on valtava voima, mutta se, kun Jeesus sanoo;
Missä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni olen minä siellä heidän keskellänsä.

Kun me yhdessä kokoonnumme kello 20:00 rukoukseen, niin ne matkat
jotka eroitttavat meidät toisista rukoilijoista, ei vaikuta mitään.
Muistattehan illtaisin kl 20 00 rukoilla!!
Hei vaan kaikille rukoilijoille. Minulla tänään syntymäpäivä ja jo 61 v. tuli elämän mittariin. Rukoilkaa puolestani että elämäni loppusuoralla tuntisin enemmän ja enemmän Jeesusta ja saisin sisäisen varmuuden pelastumisesta. Että tyttärenikin tulisi uskoon, on suuri huoli hänestä, siskostani ja veljistäni.
Paljon on sinulle, lähelle Jeesusta, nimimerkki.
Kerron sinulle, kuinka itse sain varmuuden siitä että oli pelastunut.

Noin 8-9 vuotta sitten, makasin sohvalla ja mietin olenko todella pelastunut.
Yhtäkkiä sain näyn, seisoin kävekadulla, asuntoamme lähellä. Minulla oli
kädet kohotettiuna ja samassa Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika antoi minun kokea Pyhässä Hengessä sen, että olen pelastunut.
Samaan aikaan katselin Lahden Kaupungia kohti ja näin metsää ja kerrostalon.
Joitakin viikkoja myöhemmin muutimme siihen taloon.

Ano rukoilllen Herralta Jeesukselta hänen nimessään niin hän kyllä vastaa sinulle.
Ja tulet saamaan varmuuden siitä että olet pelastunut kun turvaat häneen.

Jättäkäämme kaikki rukoilijat, tyttäresi ja veljesi ja siskosi, Herralle Jeesukselle
anoen rukouksessa, Hengessä ja Totuudessa,AAMEN!
http://www.kertokaa-totuus.com/

Yläpuolella oleva linkki, menkää rukoilijat ja lukekaa.
Helluntaisivulta sen löysin, siinä on kirjoituksia TOTUUDESTA!
Voi rukoilkaa minunkin puolestani että nivelten vaivat/kivut loppuvat eivätkä rajoita joka päiväistä elämää kuten nyt vaan paranevat.
Santra tässä taas hei. Kirjoittelin tuossa aikaisemmin jännityksestäni ja sain rukouksestasi/rukouksistaan niin paljon voimaa ja rauhaa, että esitykseni meni oikein hyvin. Tosin jännitys oli niin valtava, että jouduin ottamaan hieman rauhoittavaa :( Nyt sitten eräänä päivänä tuli paniikkikohtaus kassajonossa ja nyt pelottaa mennä kauppaankin. Ystävät pyydän nöyrimmästi, että muistatte minua tämän iltaisessa rukouksessanne. Olen myös itse mukana. Välillä on toivottomuus vallannut mielen, mutta uskon edelleekin, että vain Jeesus voi parantaa lopullisesti ja antaa rauhansa. Omat rukoukseni eivät ole auttaneet, enkä tiedä mikä siinä on esteenä. Liian vajavainen usko ja luottamus ? Rukoilkaa myös, että saisin lisää uskoa. Koko elämäni on ollut tavalla tai toisella turvatonta ja se turvattomuuden on niin syvällä sisälläni. Siksikö en uskalla luottaa ja uskoa riittävästi? Mitä pelkään? Auttakaa rukouksillanne, rakkaat ihmiset.
Jeesus armahdathan Santraa, että hänen epäuskonsa väistyisi ja että hän saisi rukoilla sinua hyvin hartaasti, sillä silloin hän saisi kokea voimallisia elämässään. Minä säälin hyvin paljon Santraa, sillä hänen on vaikea mennä kauppaan paniikin tähden. Jeesus auta.
sä Jumalan sanoja minulle....

Olen Korkein. Minua, ilman Minua ei olisi Jeesustakaan, jonka Minä asetin hallitsemaan taivasta, maata ja lihaa. Minä yksin olen Jumala, ei Poikani. Poikani on minun Poikani. Minä en ole Poikani Poika enkä Isäni Isä (Minulla ei ole Isää, mutta Pojallani on Minä Isänä.) Minä olen Poikani Isä ja teidän Isänne. Poikani sanoikin maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.(Matt.23:9). Ette voi laittaa kahtia Isää. Minä se olen ei Poikani. Kaksi meitä on taivaissa minä ja Poikani. Älä muuta kirjoita tämä riittää.

Sirpa Lappalaisen saama totuus!
Kun ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan rukoukseksi.
Kun Jumala puhuu ihmiselle, sitä kutsutaan skitsofreniaksi.
Kun uskova puhuu ja rukoilee Jeesusta, Jumalan Poikaa, niin Jeesus kyllä vastaa.
Uskova saa sisäisesti Pyhässä Hengessä, kuulla mitä Herra Jeesus tahtoo
sanoa.
"Uskovat" jotka rukoilee Jumalaa, Jeesuksen nimessä, eivät vastauksia
rukouksiinsa saa, Jeesuksen sanat joita vain harvat ymmärtävät;
18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Naulan kantaan. Jopa tämä kaikkien tuntema Breivik oli syvästi uskossa eikä hänen puheisiinsa ja suunnitelmiinsa haluttu sen takia puuttua koska kukaan "uskossa" olevahan ei voi tehdä mitään väärää. Hän jopa on monasti kertonut toimineensa juuri jumalan käskyjen mukaan tehdessään kaikki tekosensa.

Kuinkahan moni muu skitsofreni verhoaa jakomielisyytensä uskoon?
Minä olen miettinyt ja pähkäillyt että mistä oikeasti tietää olevansa uskossa, miten voi olla varma pelastusvarmuudesta ettei se olisi vain omaa ajattelua että olen menevä taivaaseen kuoltuani. Olen pyytänyt Jeesukselta syntejäni anteeksi useinkin, siltikään ei ole sydämmessä rauhaa vaikka niin luvataan kun katuu tekojaan. Miten sen uskon saa kun omat kauan jatkuneet rukoukset ei mene Jeesukselle asti. Olenko jo hylätty.
hyllytetty

Eräällä uskovalla, pitkän uskontaipaleen jälkeen kuolinvuoteella vihollinen kiusasi häntä ja hän oli hyvin rauhaton. Uskonveli tuli häntä katsomaan ja rukoili hänen puolestaan. Silti rauhattomuus vain oli. Veli sanoi sitten; Saanko kysyä sinulta yhden kysymyksen, vain yhden? Saat toki, hän vastasi.
Veli sanoi; Minä kysyn nyt sinulta. Riippumatta siitä, miltä sinusta nyt tuntuu tai mitä mielessäsi liikkuu, minä kysyn sinulta. Riittääkö Jeesuksen veri sinulle? Riittääkö se? Se on riittänyt kaikille muille ja riittää tästedeskin. Riittääkö se sinulle?

Tämän jälkeen hän sai rauhan. Jeesuksen veri riittää. Jos se riittää minulle, niin se riittää myös sinulle, nimim hyllytetty. "Niin on Jumala maailmaa rakastanut"(Joh. 3:16). Siis on jo rakastanut. On jo valmiiksi asti sinutkin rakastanut taivaaseen asti. Jumala antoi jo ennakkoon Pojassaan koko rakkautensa, ettei yksikään, sinäkään, eikä minä, hukkuisi, vaan että meillä olisi iankaikkinen elämä.
Jumalan rakkaus on kestävää. Se ei voi hylätä. Jos Jumala, joka antoi oman Poikansa, koko rakkautensa sinun edestäsi, hylkäisi sinut, niin Jumalan pitäisi hylätä oma Poikansakkin. Mutta Jumala vihaa hylkäämistä.
Muista, että jos joku syyttää sinua tällä tavalla, niin se syyttäjä ei ole Jeesus, vaan se on itse syyttäjä, vihollinen, joka Jesajaakin oli syyttämässä. Anteeksipyydetyt synnit on anteeksiannettuja. Muista, jos joku syyttää sinua vanhoista synneistä, niin se ei ole Jumala.

Jeesuksen Kristuksen nimeen, kaikki sinun syntisi on anteeksi annettu. Jumalan rauha täyttäköön sisimpäsi. Joh. 3:16 on juuri sinulle. Psalmi 23 on juuri sinulle. Jos Jumala kerran sanoo niin, niin se on niin ja aamen. Psalmissa 23 paimenella on sauvan lisäkisi myös vitsa. Sekä sauva, ettäö vitsa ovat Jumalan rakkauden kuvaa. Sauvalla Hän ohjaa sinua oikealle tielle. Nostaa sinut kuopasta ylös. Vitsallaan Hän varjelee sinua.Vitsa on susia varten.
Jumalan siunausta.
Jari-Pekka selitä tämä kirjoituksesi:
" Riittääkö Jeesuksen veri sinulle? Riittääkö se? Se on riittänyt kaikille muille ja riittää tästedeskin. Riittääkö se sinulle?"

Herrani Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan, Armo riittää minulle, verta siihen ei tarvita.
9. ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
10. ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä".
Näissä jakeissa tulee hyvin esiin sovitus, maksu ja valta, ja kuinka Jeesus kaytti valtaansa.
Sovitti maailman synnit;
sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut
Valta jonka Isä Jumala hänelle antoi;
ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi

Lopettakaa verestä puheet, ja tulkaa Armon alle että Herra Jeesus jokaista
armahtaisi,AAMEN!
Jukka.
Jeesuksen veri on kuva kuolemaan asti uhrautuvasta rakkaudesta. Ja joskus puhutaan myös veren voimasta. Veren voima on Pyhän Hengen voima.
Miksi sekoitat Uhrin ja Pyhän Hengen keskenään.
Verellään Jeesus osti ihmiset Jumalalle, kaikista sukukunnista ja kielistä.
Pyhä Henki ottaa Herran Jeesuksen omasta ja antaa uskovalle.

Missä jakeissa Jumalan sanasta, löytyy sinun tulkintasi;
"Jeesuksen veri on kuva kuolemaan asti uhrautuvasta rakkaudesta. Ja joskus puhutaan myös veren voimasta. Veren voima on Pyhän Hengen voima."

Jeesus sanoo; USKOKAA JUMALAAN ja USKOKAA MINUUN, jos ette
muuten, niin USKOKAA EDES TEKOJEN TÄHDEN!

Jeesus sovitti maailman synnin, hänen verensä vuodatettiin, ja hän antoi henkensä.
Jeesus eikä Isä Jumala käske uskomaan Jeesuksen vereen, vaan heihin
molempiin, veri oli uhri. Pyhässä Hengessä uskova saa kokea syntinsä
anteeksi annetuiksi, ARMOSTA ei TEKOJEN kautta.

Tämä on totuuus:
Pyhässä Hengessä annettua totuutta Sirpa Lappalaiselle
Teidän on uskottava Minuun ja Poikaani. Ei ainoastaan Poikaani tai minuun, Kaikkivaltiaaseen Jumalaan, joka yksin olen totinen Jumala, ei siis Poikani.

Kenen luokse te luulette tulevanne, kun välimiehenänne pidätte Jumalaa, Jeesusta Kristusta, Poikaani. Silloinhan, jos väitätte tulevanne Minun tykö, teillä olisi 2 Jumalaa siis Minä ja Poikani.

Näin teillä täytyy olla: Te tulette Pojassani, hän on tie Minun, Jumalan tykö. Te ette tule Jumalassa, jonka Poikani väitätte olevan, Jumalan luo tie en ole Minä vaan Poikani, Jeesus.

Surkeaa on katsella teitä pelkässä Jumala -uskossa ja surkeaa on teitä katsella pelkässä Jeesus -uskossa.

Uskokaa Minuun ja uskokaa Poikaani, niin peritte iankaikkisen elämän Pojassani.

Mutta tämä kaikki tapahtuu teille Rakkaan Poikani armosta. Poikani, jolle minä annoin kaiken vallan lihaan, maahan ja taivaaseen, ei taivaisiin, sillä Minä olen Kaikkivaltias, Herra Jumala, Sebaot.

Ottakaa vastaan rakkauteni: Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Mutta tämä ei tarkoita suinkaan sitä, että te uskoisitte vain Poikaani, sillä hänellä, Pojallani on voima ja valta tehdä teistä Minun lapsiani, niin se teille osoittakoon, että te uskotte myös Minuun.

Minä totisesti lähetin Poikani, en itseäni.
nimimerkki hyllytetty, et saa vastausta rukouksiisi, oletko antanut elämäsi Herralle
Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle, jos olet antanut, niin kyllä vastaus
tulee ajallaan.
Älä ole epäuskoinen vaan uskovainen, usko koko sydämmestäsi että olet saanut syntisi anteeksi, ja kiitä Herraa Jeesusta.
Herra Jeesus sanoo; Rauhani minä jätän teille, en minä anna niinkuin maailma antaa!
Herrani Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan, Armo, Rakkaus ja Valta ja Voima,
saakoon sijaa sinun sydämessäsi.

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, Anon sinulta sinun nimessäsi,
vapauta nimimerkki hyllytetty epäuskosta ja täytä hänet Pyhällä Hengellä ja
totuudella ja anna hänelle uskoa lisää, sinuun Herrani Jeesus Ja Isään Jumalaan,
AAMEN!
Vielä yksi asia. Jos etsit rauhaa sydämeesi, niin siihen on olemassa tie.

2. Piet. 1:2

Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.

Eli mitä enemmän seurustelet jonkun ihmisen kanssa, niin sitä paremmin opit tuntemaan hänet.
Samalla tavoin lisääntyy armo ja rauha sydämessäsi sitä mukaa kun opit tuntemaan Jeesusta, kun seurustelet Hänen kanssaan.
Kiitos teille hyvistä vastauksista. Eilen illalla mietin että ei taida Jumala minua hyväksyä kun en osaa mitään kun olen niin tyhmä ja aukaisin TV7, ensimmäisenä tuli nämä sanat, ei teoilla vaan uskomalla, puhujana oli Powson ja ne sanat oli juuri minulle, jäivät mieleeni.
Minun pitäisi varmaan kysellä jostain muusta viestiketjusta tätä kun en ymmärrä että jos luen jonkun kuuluisan kuolleen huumeisiin, lääkkeisiin tai humalassa kuollut kolarissa niin tulen hyvin surulliseksi, itken useana päivänä ja tulee väkisin mieleen että mihin hän meni, mihin joutui sielunsa. Samoin tunnen myös monen muun kuolleen kohdalla. On niin raskas olo usein vaikka eivät ole tuttujakaan. Miksi näin tunnen, en haluaisi. Suuri hätä myös tutuista ja sukulaisista ja myös itsestä kun epäilys pelastumisesta meinaa saada ylivallan. Jos taas joku on kuollut Jeesukseen uskoen, en tunne ahdistusta. Ei pitäisi näin surra kun jokainen tekee itse valintansa elämästään. Rukoilisitteko rauhaa mieleeni.
Jokaisella meistä on vapaus valita, joko annamme elämämme Herralle Jeesukselle
tai kuljemme oman lihan tahdossa kohti kadotusta.
Paljon on uskosta osattomia, mene ja kerro heille Jeesuksesta,ano rukoillen
Jeesukselta, että hän johdattaa luoksesi ihmisiä joita kutsutaan ja jotka
kaipaavat elämäänsä, Herraa Jeesusta.
Älä ota jumalattoman iestä kantaaksesi, siitä tulee ajan mittaan liian raskas.
He ovat tiensä valinneet ja ovat jokainen Jeesuksesta pelastajasta kuulleet
mutta kääntäneet hänelle selkänsä.

Herran Jeesuksen rakkaus sinun sydämesi täyttäköön,AAMEN!
Rukoillemme puolestasi!
Monessa aloituviestissä kehoitetaan rukoilemaan näin; Taivaan Isä, Jeesuksen
nimessä,,,,,,
Ulkokullatut Fariseukset rukoilevat noin, mutta te jotka tahdotte kokea Pyhässä Hengessä siunauksia ja Jeesuksen Amoa elämässänne, niin rukoilkaa näin;

Kiitos Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, että sinä kuulet rukoukseni ja
sinä vastaat niihin. Kiitos siitä, että saan anoa sinulta sinun nimessäsi.
Kiitos siitä että sinä täytät tarpeeni ja autat minua, kiitos siitä että tänäkin päivänä saan turvata sinun apuusi. Johda uskosta osattomia luokseni, että saan todistaa sinusta Herrani Jeesus heille, kuin voimallinen sinä olet heitäkin auttamaan kun antavat elämänsä hallinnan sinulle. Ja että sinä annat heille
uskon, Isä Jumalaan Ja sinuun Herrani Jeesus,AAMEN!
Nut haluaisin että kaikki jotka rukoilevat tänä iltana kl 20,00 rukoilisivat puolestani että saan toisen työpaikan. Se on tärkeä asia mulle. Kiitos jo etukäteen. Muistakaa minua rukouksin.
Muistamme rukouksin, Herra Jeesus sinua siunaa ja antaa sinulle uuden työpaikan kun sitä häneltä anomme rukoillen Hengessä ja totuudessa, AAMEN!
Rukoillaan kaikki nimimerkin teh mies24 puolesta, että hän antaisi elämänsä hallinnan
Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle ja saisi rauhan sydämeensä.
Tehdään niin, hänellä on paha olla. Suomessa paljon ihmisiä jotka voi pahoin, itsekkin.
Tämä näky kuuluu tänne:

Olin isossa salissa yksin. Siellä ei ollut minkäänlaisia kalusteita, isot lasiovet,
joiden takana oli ihmisiä. Yht äkkiä valot sammuivat salista, tunsin valtavaa
pelkoa,´koska en tiennyt, mitä seuraavaksi on tulossa. Oli aivan pimeää. Jeesus otti minusta kiinni olkapäistä. Vaivuin polvilleni ja tunsin, kuinka minua Hengessä kuljetettiin ympäri salia. Rukoilin Jeesusta moneen kertaan ja sanoin hänelle, kuinka haluan viedä totuutta ihmisille. Jeesus vastasi minulle näin: Me tiedämme sen.
Valot syttyivät saliin ja lapseni olivat minun kanssani.En tiennyt, mistä he siihen olivat tulleet. Salin yhdessä nurkassa seisoi Jeesus, kysyin lapsilta: Näettekö
Jeesuksen tuolla nurkassa. Lapset vastasivat, etteivät näe. Itse näin hänet
ja sen, kuinka hän meni betoniseinän läpi, kun enää pää ja olkapää olivat näkyvissä.
Seuraavaksi luokseni tuli kaksi pappia.Toisella oli katolilaisen papin hattu
päässä.Toinen oli ilman hattua. Hatullinen pappi heilutti hyvin vihaisena
raamattua kasvojeni edessä. Toiselle papille kerroin, kuinka Jeesus pelastaa.
Hän otti kaksin käsin minua ranteesta kiinni, ja vei kämmeneni aivan kasvojensa eteen. Kämmenestäni alkoi yhtäkkiä loistaa valo hänen kasvoilleen. Silloin kysyin häneltä:Tahdotko antaa elämäsi Herralle Jeesukselle.Hän
vastasi:Tahdon. Hän meni heti polvilleen ja sain Herran Jeesuksen nimessä julistaa hänelle synnit anteeksi.
Kiitos ketjusta aloittajalle.
Youtube Jukka.L kirjoita nettiin niin saat kokea vaimoni saamaa rukousta
Pyhässä Hengessä ,ja laulua.
Ollaan toistemme tukena rukouksissamme. Itse rukoilen sanoilla Isä meidän... Miten te muut rukoilette
Niinkuin puhelun aikana, Kiitos Herra Jeesus,,,
 /   /  /  / Menkäämme Joka Ilta kello 20,00

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua