Menkäämme Joka Ilta kello 20,00

Iso Lapis

Menkäämme joka ilta kello 20,00 yhteiseen Rukoukseen,
on sinun elämän tilanteesi mikä tahansa.
Elät puutteessa , sairastat ja sinulla on perhe asioita joihin tahdot rukous apua.
Herra Jeesus Kristys Jumalan Poika on voimallinen auttamaan jokaista rukouksessa anovaa ja hän kuulee meidän jokaisen rukoukset kun hänelle ne vilpittömästi jätämme.

Tahdon rukoilla juuri sinun puolesta joka luet tätä kirjoitusta,
ole rohkea ja kerro asia johon tarvitset Herran Jeesuksen
apua niin polvistun kanssasi kello 20,00 rukoukseen.
Sen tiedän et monet parantuvat ja monet saavat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa Pyhässä Hengessä.

Herra Jeesus siunaa jokaista joka vilpittömin sydämin
rukoilee ja anoo sinulta että sinä Pyhän Hengen voimassa heitä kohtaisit.

267

4697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfjsk

mennä. Höperö.

• Iso Lapis

Minä itse menen ja rukoilen myös sinun puolestasi,Aamen!

• tuota mieltä,

mutta kirjoita tuo mielipiteesi mieluummin jonnekin muualla kuin tänne.

• aivan..
        tuota mieltä, kirjoitti:

mutta kirjoita tuo mielipiteesi mieluummin jonnekin muualla kuin tänne.

löylynlyömä?
        Minne Isolle Lapikselle osoitetut kommentit pitäisi kirjoittaa jollei tänne hänen viestinsä jälkeen?
        Rukoilen, että Herra vapauttaisi sinut päihteistäsi tai sairaudestasi.

• Iso Lapis
        aivan.. kirjoitti:

löylynlyömä?
        Minne Isolle Lapikselle osoitetut kommentit pitäisi kirjoittaa jollei tänne hänen viestinsä jälkeen?

Sain rukoilla jokaisen puolesta joka käy lukemassa mitä kirjoitin!

Herra Jeesus sinua runsaasti siunatkoon,AAMEN.

• nm aivan
        Iso Lapis kirjoitti:

Sain rukoilla jokaisen puolesta joka käy lukemassa mitä kirjoitin!

Herra Jeesus sinua runsaasti siunatkoon,AAMEN.

myös sinua, koska rukoilet myös niiden puolesta, jotka vastailevat töykeästi.

• minä rukoilen
        nm aivan kirjoitti:

myös sinua, koska rukoilet myös niiden puolesta, jotka vastailevat töykeästi.

Meidän puolesta rauhaa, toimeentuloa, töitä kunnon palkalla, tervehtymistä. menestystä ja pelastusta.

• tarkempana.
        aivan.. kirjoitti:

löylynlyömä?

Vastasin viestiin, jossa sanottiin näin:" No eikä mennä. Höperö." Kirjoittajana oli nimim. sdfjok. En siis vastannut kellekään Isolle Lapikselle. Voisit ennemmin rukoilla jonkun todellisen päihteidenkäyttäjän tai sairaan puolesta. Minä en käytä päihteitä eikä niitä käytetty lapsuudenkodissanikaan. Olen myös onnekseni terve.

• kysyttiin
        tarkempana. kirjoitti:

Vastasin viestiin, jossa sanottiin näin:" No eikä mennä. Höperö." Kirjoittajana oli nimim. sdfjok. En siis vastannut kellekään Isolle Lapikselle. Voisit ennemmin rukoilla jonkun todellisen päihteidenkäyttäjän tai sairaan puolesta. Minä en käytä päihteitä eikä niitä käytetty lapsuudenkodissanikaan. Olen myös onnekseni terve.

minne nimimerkin sdfjsk pitäisi mennä vastaamaan Isolle Lapikselle, jollei samalle palstalle ja Lapiksen viestin perään.
        Vastaa.

• käyttäneet
        tarkempana. kirjoitti:

pari tuhatta vuotta rukoilemiseen. Missä tulokset?

• Iso Lapis
        aivan.. kirjoitti:

löylynlyömä?

Klikkaa netissä niin löydät sieltä sähköposti osoitteen ja puhelin numeron jos
        haluat pitää yhteyttä; sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

• siitä, minne
        kysyttiin kirjoitti:

minne nimimerkin sdfjsk pitäisi mennä vastaamaan Isolle Lapikselle, jollei samalle palstalle ja Lapiksen viestin perään.
        Vastaa.

vastaa, vaan miten vastaa. Paikka oli oikea, mutta vastaus epäasiallinen. Kannattaisi vetää ensin pari kertaa rauhallisesti henkeä ja kirjoittaa vasta sitten, ettei kiihdy suotta. Sopii muuten ohjeeksi meille kaikille.

• käyttäneet?
        käyttäneet kirjoitti:

Emme me tälle palstalle kirjoittaneet ole edes eläneet paria tuhatta vuotta.

• ovat..
        käyttäneet? kirjoitti:

Emme me tälle palstalle kirjoittaneet ole edes eläneet paria tuhatta vuotta.

käyttäneet.
        Kysy lisää, jos et vieläkään ymmärtänyt. Yritän jatkossa selittää kuin esikoulutasoiselle.

• tärkeää
        ovat.. kirjoitti:

käyttäneet.
        Kysy lisää, jos et vieläkään ymmärtänyt. Yritän jatkossa selittää kuin esikoulutasoiselle.

ymmärtää sinun tekstejäsi. Jos et ensimmäisellä kirjoituskerrallasi saa aikaiseksi ymmärrettävää tekstiä, niin anna olla. Saatpahan sinä itse ainakin aikasi kulumaan joka tapauksessa. Sehän sinulle lieneekin kaikkein tärkeintä, että aika kuluu. Viis siitä, miten, vaikka muita nälvimällä. Jatka samaan malliin.

• Iso Lapis
        tärkeää kirjoitti:

ymmärtää sinun tekstejäsi. Jos et ensimmäisellä kirjoituskerrallasi saa aikaiseksi ymmärrettävää tekstiä, niin anna olla. Saatpahan sinä itse ainakin aikasi kulumaan joka tapauksessa. Sehän sinulle lieneekin kaikkein tärkeintä, että aika kuluu. Viis siitä, miten, vaikka muita nälvimällä. Jatka samaan malliin.

Tuttua on kirjoituksesi niin monesta viestistä mitä olet kirjoittanut.
        Saan taas rukoilla sinunkin puolesta että pelastuisit.

Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.

• jos joku
        Iso Lapis kirjoitti:

Tuttua on kirjoituksesi niin monesta viestistä mitä olet kirjoittanut.
        Saan taas rukoilla sinunkin puolesta että pelastuisit.

sellainen, joka itse uskoo, rukoilee jonkun toisen puolesta. Voin minäkin rukoilla sinun puolestasi tuon viimeisen virkkeesi sanoin.

• Iso Lapis
        jos joku kirjoitti:

sellainen, joka itse uskoo, rukoilee jonkun toisen puolesta. Voin minäkin rukoilla sinun puolestasi tuon viimeisen virkkeesi sanoin.

Tunnustatko sinä suullasi Hengessä Ja Totuudessa,
        että Jeesus on Herra ja olet antanut elämäsi hänelle.
        JA olet Uudestisyntynyt ylhäältä?

• helluntailainen,
        Iso Lapis kirjoitti:

Tunnustatko sinä suullasi Hengessä Ja Totuudessa,
        että Jeesus on Herra ja olet antanut elämäsi hänelle.
        JA olet Uudestisyntynyt ylhäältä?

jos sitä ajat takaa.

• dsölgf
        siitä, minne kirjoitti:

vastaa, vaan miten vastaa. Paikka oli oikea, mutta vastaus epäasiallinen. Kannattaisi vetää ensin pari kertaa rauhallisesti henkeä ja kirjoittaa vasta sitten, ettei kiihdy suotta. Sopii muuten ohjeeksi meille kaikille.

suinkaan kiihtynyt. Höperö.

• slkfdghslh
        Iso Lapis kirjoitti:

Klikkaa netissä niin löydät sieltä sähköposti osoitteen ja puhelin numeron jos
        haluat pitää yhteyttä; sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

klikkaa. Höperö.

• hokeminen
        dsölgf kirjoitti:

suinkaan kiihtynyt. Höperö.

toiselle kirjoittajalle osoittaa vain noin kirjoittavan oman sivistyksen heikon tason. Kukaan, tuskin tuo kirjoittaja itsekään, haluaisi, että häntä itseään sanottaisiin höperöksi = hulluksi, kaheliksi tai höppänksi. Parempi olisi, että maltettaisiin kirjoittaa ihan asiallisesti. Eikö niin?

• hokea koko
        slkfdghslh kirjoitti:

klikkaa. Höperö.

ajan tuota "höperö"-sanaa. Se vaikuttaa paitsi epäasialliselta myös lapselliselta.

• Iso Lapis
        käyttäneet kirjoitti:

Anna sinäkin elämäsi Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle, tule joka ilta kello 20:00 rukoilemaan meidän muidenkin kanssa ja koe kuinka Herra Jeesus on läsnä.Saat kokea kuinka Jumalan sanan voi elää uskossa todeksi.

• ei yleensä
        hokea koko kirjoitti:

ajan tuota "höperö"-sanaa. Se vaikuttaa paitsi epäasialliselta myös lapselliselta.

ole paha asia. Paitsi jos yhä aikuisenakin on niin höperö, että kuvittelee mielikuvitusolentojen anelulla olevan jonkinlaista merkitystä.

• Iso Lapis
        ei yleensä kirjoitti:

ole paha asia. Paitsi jos yhä aikuisenakin on niin höperö, että kuvittelee mielikuvitusolentojen anelulla olevan jonkinlaista merkitystä.

On siunaavaa rukoilla sinunkin puolesta, että Herra Jeesus kohtaisi sinua ja antaisi sinulle Armosta uskon itseensä ja Isä Jumalaan.

• rukouksesi
        Iso Lapis kirjoitti:

On siunaavaa rukoilla sinunkin puolesta, että Herra Jeesus kohtaisi sinua ja antaisi sinulle Armosta uskon itseensä ja Isä Jumalaan.

on epäonnistunut surkeasti.

• Iso Lapis
        rukouksesi kirjoitti:

• ei sinun
        Iso Lapis kirjoitti:

loitsuamillasi ole oikeasti mitään merkitystä.

• Iso Lapis
        ei sinun kirjoitti:

loitsuamillasi ole oikeasti mitään merkitystä.

Minä en loitsua vaan rukoilen, myös sinun puolestasi. Ja kun jaksaa ihmisen puolesta rukoilla, niin tulee aika jolloin ihminen tulee uskoon. Sinäkin saat kerran antaa elämäsi Herralle Jeesukselle, eikä se aika ole kaukana. Saat uudet sanat suuhusi joilla kiität ja ylistät Herraa Jeesusta ja Isää Jumalaa.

• en minä
        Iso Lapis kirjoitti:

Minä en loitsua vaan rukoilen, myös sinun puolestasi. Ja kun jaksaa ihmisen puolesta rukoilla, niin tulee aika jolloin ihminen tulee uskoon. Sinäkin saat kerran antaa elämäsi Herralle Jeesukselle, eikä se aika ole kaukana. Saat uudet sanat suuhusi joilla kiität ja ylistät Herraa Jeesusta ja Isää Jumalaa.

tule sekoamaan tuollaiseksi ikinä.

• Iso Lapis
        en minä kirjoitti:

tule sekoamaan tuollaiseksi ikinä.

Sinulla on oma aikasi pilkata, kerran se loppuu ja saat kokea Herran Jeesuksen
        Rakkautta sinua kohtaan.

Herra Jeesus siunaa "en minä" nimierkillä kirjoittavaa, AAMEN.

• yksikin
        hokeminen kirjoitti:

toiselle kirjoittajalle osoittaa vain noin kirjoittavan oman sivistyksen heikon tason. Kukaan, tuskin tuo kirjoittaja itsekään, haluaisi, että häntä itseään sanottaisiin höperöksi = hulluksi, kaheliksi tai höppänksi. Parempi olisi, että maltettaisiin kirjoittaa ihan asiallisesti. Eikö niin?

tuon nimeltämainitsemattoman pariskunnan kirjoittama "asiallinen" viesti, niin minä syön hatullisen vaikka mitä. Onko asiallista toivotella eri mieltä olevia helvettiin? Sitä tämä pariskunta tekee useammallakin palstalla, erittäin graafisin ja vahingoniloisin sanakääntein. Haluatko että kaivan esimerkkejä?

• kerran:
        Iso Lapis kirjoitti:

Sinulla on oma aikasi pilkata, kerran se loppuu ja saat kokea Herran Jeesuksen
        Rakkautta sinua kohtaan.

Herra Jeesus siunaa "en minä" nimierkillä kirjoittavaa, AAMEN.

Se, mitä sinä väität pilkaksi, on täysin normaalijärkiselle ihmiselle muodostunut kuva sinusta omien kirjoitustesi pohjalta. Se on realismia, havainto, mielipide, ei pilkkaa, eikä mikään, mitä sanot, muuta sitä muuksi. Ikinä. Itsekkyytesi ja fanaattinen lahkouskosi estää sinua tätäkään tajuamasta.

Toisaalta, on erittäin hyvä että te äärilaidan uskontoihin höyrähtäneet kirjoittelette tänne omituisuuksianne. Toimitte loistavina varoittavina esimerkkeinä siitä, mitä pahimmillaan voi seurata, jos pää jumittaa uskontovaihteelle.

• Iso Lapis
        yksikin kirjoitti:

tuon nimeltämainitsemattoman pariskunnan kirjoittama "asiallinen" viesti, niin minä syön hatullisen vaikka mitä. Onko asiallista toivotella eri mieltä olevia helvettiin? Sitä tämä pariskunta tekee useammallakin palstalla, erittäin graafisin ja vahingoniloisin sanakääntein. Haluatko että kaivan esimerkkejä?

Kaivahan niitä viestejä ja samalla myös omasi, koska tuttua on tuo sinun sanan
        käyttösi.
        Saa sinunkin puolesta rukoilla kello 20:00, tule mukaan rukoilemaan.

Herra Jeesus sinua siunatkoon, AAMEN.

• Iso Lapis
        kerran: kirjoitti:

Se, mitä sinä väität pilkaksi, on täysin normaalijärkiselle ihmiselle muodostunut kuva sinusta omien kirjoitustesi pohjalta. Se on realismia, havainto, mielipide, ei pilkkaa, eikä mikään, mitä sanot, muuta sitä muuksi. Ikinä. Itsekkyytesi ja fanaattinen lahkouskosi estää sinua tätäkään tajuamasta.

Toisaalta, on erittäin hyvä että te äärilaidan uskontoihin höyrähtäneet kirjoittelette tänne omituisuuksianne. Toimitte loistavina varoittavina esimerkkeinä siitä, mitä pahimmillaan voi seurata, jos pää jumittaa uskontovaihteelle.

Emme ole mikään uskonlahko se on sinun mielipiteesi.

sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

Noilta kotisivuilta löydät tulkinta 33/38 Raamatun Käännöksestä.
        Kerro meille kaikille kuinka ne sinun mielestäsi viittaavat siihen että olemme
        joku lahko. EIKÖS LAHKO OLE SYNTIÄ?

• yksikin
        Iso Lapis kirjoitti:

Kaivahan niitä viestejä ja samalla myös omasi, koska tuttua on tuo sinun sanan
        käyttösi.
        Saa sinunkin puolesta rukoilla kello 20:00, tule mukaan rukoilemaan.

Tuoltahan nuo voi jokainen halutessaan Profetiat-palstalta käydä lukemassa. Siellä sinä vaimoinesi olet jo pitkään lähetellyt vääräuskoisia helvettiin. Ja teidän mielestänne vääräuskoisia ovat suunnilleen kaikki muut paitsi te itse. Eri mieltä olevat ovat "itse isästä perkeleestä" tms. Eikä se sitä paitsi ole lukijan syy, että annat itsestäsi vaikutelman, joka saa tasapainoisemman ja kiihkottomamman ihmisen tuntemaan kuvotusta.

• bnvmxf
        Iso Lapis kirjoitti:

Emme ole mikään uskonlahko se on sinun mielipiteesi.

sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

Noilta kotisivuilta löydät tulkinta 33/38 Raamatun Käännöksestä.
        Kerro meille kaikille kuinka ne sinun mielestäsi viittaavat siihen että olemme
        joku lahko. EIKÖS LAHKO OLE SYNTIÄ?

se on pienikin lahko. Lainaus wikipediasta:

"Lahko on monesti ympäristönsä halveksima, mutta se vastaa samalla mitalla ja halveksii muita, ja kiistää olevansa lahko. Lahko korostaa omaa merkitystään, ja sanoo olevansa oikea pelastuksen tuoja, muut korkeintaan puutteellisia. Lahkon jäseniltä vaaditaan yhdenmukaisuutta. Moni lahko kieltää jäseniltään monia asioita, joita pitää "likaisina", esimerkiksi tupakan ja television. Lahko kieltää järkiperäisen arvostelun, ja se väheksyy tieteellistä tutkimusta. Lahko luo monesti oman historiansa. Lahko suhtautuu erityisen katkerasti omiin luopioihinsa, ja yrittää saada luopuneita takaisin. Lahko voi kuitenkin myös erottaa niitä, jotka eivät noudata lahkon kuria.

Lahkolle on tyypillistä johtaja, joka ohjaa lahkon toimintaa. Lahko korostaa usein yksipuolisesti jotain uskon kohtaa ja lisää siihen omia piirteitä. Esimerkiksi voidaan uskoa, että etukäteen tiedetään, milloin maailmanloppu tulee. Maailmanloppu-uskomus auttaa lahkoa kontrolloimaan jäseniään, sillä lahkon mukaan maailmanlopun ollessa lähellä kannattaa kuulua pelastavaan lahkoon. Maailmanloppuun uskominen on nykyään lahkojen parissa entistä harvinaisempaa. Monet ns. pienkirkot muistuttavat ainakin joiltain osin lahkoja. Myös suuressa uskonnossa voi olla paikallisia, lahkonomaisia piirteitä."

Kaikki, mitä olen lukenut kirjoittamanasi, tukee ylläolevaa. Kaikki.

• Iso Lapis
        bnvmxf kirjoitti:

se on pienikin lahko. Lainaus wikipediasta:

"Lahko on monesti ympäristönsä halveksima, mutta se vastaa samalla mitalla ja halveksii muita, ja kiistää olevansa lahko. Lahko korostaa omaa merkitystään, ja sanoo olevansa oikea pelastuksen tuoja, muut korkeintaan puutteellisia. Lahkon jäseniltä vaaditaan yhdenmukaisuutta. Moni lahko kieltää jäseniltään monia asioita, joita pitää "likaisina", esimerkiksi tupakan ja television. Lahko kieltää järkiperäisen arvostelun, ja se väheksyy tieteellistä tutkimusta. Lahko luo monesti oman historiansa. Lahko suhtautuu erityisen katkerasti omiin luopioihinsa, ja yrittää saada luopuneita takaisin. Lahko voi kuitenkin myös erottaa niitä, jotka eivät noudata lahkon kuria.

Lahkolle on tyypillistä johtaja, joka ohjaa lahkon toimintaa. Lahko korostaa usein yksipuolisesti jotain uskon kohtaa ja lisää siihen omia piirteitä. Esimerkiksi voidaan uskoa, että etukäteen tiedetään, milloin maailmanloppu tulee. Maailmanloppu-uskomus auttaa lahkoa kontrolloimaan jäseniään, sillä lahkon mukaan maailmanlopun ollessa lähellä kannattaa kuulua pelastavaan lahkoon. Maailmanloppuun uskominen on nykyään lahkojen parissa entistä harvinaisempaa. Monet ns. pienkirkot muistuttavat ainakin joiltain osin lahkoja. Myös suuressa uskonnossa voi olla paikallisia, lahkonomaisia piirteitä."

Kaikki, mitä olen lukenut kirjoittamanasi, tukee ylläolevaa. Kaikki.

Tule kylään meille ja totea olemmeko lahko,nimimerkin takaa on hyvä haukkua. 2 rukoilevaa ihmistä jotka ovat Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan Opetuslapsia, kuinka saat siitä lahkon.

Soita kun tulet puh: löytyy kotisivuilta!

Tänä iltana saa rukoilla sinunkin puolesta, koska et ole uudestisyntynyt
        ylhäältä!
        Herra Jeesus sinua armahtakoon,AAMEN

Siunattua rukous iltaa sulle!

• Iso Lapis
        yksikin kirjoitti:

Tuoltahan nuo voi jokainen halutessaan Profetiat-palstalta käydä lukemassa. Siellä sinä vaimoinesi olet jo pitkään lähetellyt vääräuskoisia helvettiin. Ja teidän mielestänne vääräuskoisia ovat suunnilleen kaikki muut paitsi te itse. Eri mieltä olevat ovat "itse isästä perkeleestä" tms. Eikä se sitä paitsi ole lukijan syy, että annat itsestäsi vaikutelman, joka saa tasapainoisemman ja kiihkottomamman ihmisen tuntemaan kuvotusta.

Kun ihminen ei totuutta ymmärrä niin rupeaa nimimerkin takaa haukkumaan,
        sattuuko totuus noin paljon.

Herra Jeesus sinua totuudella siunaa kun syntisi tunnustat,AAMEN.

• Kirjoittelija2
        rukouksesi kirjoitti:

Sanan höperö synonyymejä ovat hullu, kaheli, höppänä, hassu. Asiallinen kirjoittaja ei käytä mitään noista sanoista muista puhuessaan.

• oppia ikä kaikki
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

Sanan höperö synonyymejä ovat hullu, kaheli, höppänä, hassu. Asiallinen kirjoittaja ei käytä mitään noista sanoista muista puhuessaan.

Kiitos että annoit synonyymeja mitä voi käyttää höperön ohella.

• Kirjoittelija2
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

Kiitos että annoit synonyymeja mitä voi käyttää höperön ohella.

Asiallinen kirjoittaja ei käytä noita sanoja ja epäasiallinen kirjoittaja löytää nuo halventavan kielensanat halutessaan millon hyvänsä nettipalstoilta tai sanakirjoista. Pitäisi olla erikseen palstat epäasiallisille kirjoittajille, jonne he voisivat mennä kirjoittamaan sydämensä kyllyydestä mitä puuta heinää hyvänsä. Silloin asialliset kirjoittajat voisvat rauhassa keskustella asiallisesti ja epäasialliset kirjoitatjat voisvat heitä varten tarkoitetuilla palstoilla syytää mitä puppua hyvänsä. Tosin on muistettava se, että harva palstanpitäjä haluaa puuta heinää omille sivuilleen. En tiedä, miten on Ateismipalstalla. Ehkäpä sinne hyväksytään millainen teksti hyvänsä, ehkä myös jokaisen muita höperöiksi syyttävän teksti. Jos haluat välttämättä käyttää halventavaa kieltä, niin kokeile Ateismipalstaa. Jospa sinne kelpaisi.

• Iso Lapis

Kello 20:00 rukoukset ovat olleet todella siunaavia on saanut kokea Pyhässä Hengessä Herran Jeesuksen läsnäoloa.
      On saatu vaimon kanssa kokea Pyhässä Hengessä ,että on ollut ihmisiä jotka ovat olleet rukouksessa meidän kanssamme samaan aikaan.
      Kiitos Herralle Jeesukselle hän on voimallinen vastaamaan rukouksiin.

Herra jeesus siunaa jokaista rukoilijaa ja niitä lukijoita jotka sivulla käy,AAMEN.

• Salla.

Olen kanssasi, rukoilkaamme, ja voimia.

• Iso Lapi
        Salla. kirjoitti:

Olen kanssasi, rukoilkaamme, ja voimia.

Herra Jeesus sinua runsaasti siunatkoon, AAMEN.

• Iso Lapis
        Iso Lapi kirjoitti:

Herra Jeesus sinua runsaasti siunatkoon, AAMEN.

On ollut todella siunaavaa olla rukouksessa, Herra Jeesus on ollut läsnä
        Pyhän Henkensä kautta. Olen saanut rukoilla kahdella eri kielellä ihmisten ja Suomen kansan puolesta ,että herätys tulisi Suomen maahan.
        Se valtava rauha ja rakkaus mitä on saanut kokea rukouksessa on todella
        vahvistanut uskoa Herraan Jeesukseen.
        Sinä joka olet kello 20:00 rukouksessa minun kanssani ,niin kerro kuinka Herra Jeesus on siunannut sinua ja mitä olet rukouksen aikana saanut kokea.

Herra Jeesus siunaa jokaista rukoilijaa runsaasti.
        Sitä anon sinulta sinun nimessäsi,AAMEN.

• testataan

Raamatussa lukee:" jos kaksi tai useampi minun nimessäni jotakin anoo, niin sen minä annan." Kuulepa Iso Lapis: Meillä on vaara menettää kotimme, jos emme saa kuukauden sisällä 6000 euroa. Pankista emme saa lainaa ja tulomme eivät riitä velkojen maksuun. Minä uskon Jeesukseen ja olen jonkun kerran Hänet kohdannutkin. Olen eronnut kirkosta kirkon toimintatapojen tähden. Mieheni kuuluu kirkkoon, mutta ei usko mihinkään. Olen läpi elämäni saanut ihmeellisiä rukousvastauksia ja nyt teen kuin Peale ja lähden pyytämään apua sieltä, mistä sitä voisi saada. Sinulta pyydän esirukousta tänään perjantaina klo 20.00. Lupaan samaan aikaan polvistua ja rukoilla meidän herraamme Jeesusta auttamaan. Katsotaan sitten, mitä tapahtuu. Oletko valmis?

• Iso Lapis

Olen joka ilta kello 20:00 rukouksessa ja rukoilen ja kiitän Herraani Jeesusta että
        hän siunaa ja antaa rukous vastauksia jokaiselle joka on rukouksessa samaan aikaan.
        Anotaan ja rukoillaan sinun ja perheesi ja asioiden puolesta joihin sinä tahdot että Herra Jeesus antaa apunsa ja näyttää kuinka voimallinen hän on auttamaan
        Vanhurskaan rukous on voimallinen kun se on harras, olkoon meidän jokaisen
        rukous harras ja tapahtukoon Herran Jeesuksen tahto jokaisen rukoilijan
        elämässä ja asioissa, AAMEN.

Herra Jeesus sinua ja perhettäsi siunatkoon.AAMEN.

• Iso Lapis
        Iso Lapis kirjoitti:

Olen joka ilta kello 20:00 rukouksessa ja rukoilen ja kiitän Herraani Jeesusta että
        hän siunaa ja antaa rukous vastauksia jokaiselle joka on rukouksessa samaan aikaan.
        Anotaan ja rukoillaan sinun ja perheesi ja asioiden puolesta joihin sinä tahdot että Herra Jeesus antaa apunsa ja näyttää kuinka voimallinen hän on auttamaan
        Vanhurskaan rukous on voimallinen kun se on harras, olkoon meidän jokaisen
        rukous harras ja tapahtukoon Herran Jeesuksen tahto jokaisen rukoilijan
        elämässä ja asioissa, AAMEN.

Herra Jeesus sinua ja perhettäsi siunatkoon.AAMEN.

Rukous sivulla on paljon esirukousta tarvitsevia, tulkaa mukaan kello 20:00 rukoukseen niin saamme yhdessä rukouksessa anoen, jättää meistä jokaisen apua tarvitsevan Herralle Jeesukselle. On siunaavaa kun apua tarvitsevat ovat itse mukana rukouksessa ja saavat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa Pyhässä Hengessä. Ja saavat luottaa täysin sydämin siihen että Herra Jeesus auttaa,
        ja uskoa että hän suuressa Armossaaan armahtaa meistä jokaista.

Herra Jeesus sinä näet jokaisen apua tarvitsevan ja ahdistuksen jossa he joutuvat elämään kun eivät saa rukous vastauksia. Minä anon sinulta sinun nimessäsi Herra Jeesus ,vastaa heille heidän rukouksiinsa tänä iltana, AAMEN.

• yksi mummo vaan
        Iso Lapis kirjoitti:

Rukous sivulla on paljon esirukousta tarvitsevia, tulkaa mukaan kello 20:00 rukoukseen niin saamme yhdessä rukouksessa anoen, jättää meistä jokaisen apua tarvitsevan Herralle Jeesukselle. On siunaavaa kun apua tarvitsevat ovat itse mukana rukouksessa ja saavat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa Pyhässä Hengessä. Ja saavat luottaa täysin sydämin siihen että Herra Jeesus auttaa,
        ja uskoa että hän suuressa Armossaaan armahtaa meistä jokaista.

Herra Jeesus sinä näet jokaisen apua tarvitsevan ja ahdistuksen jossa he joutuvat elämään kun eivät saa rukous vastauksia. Minä anon sinulta sinun nimessäsi Herra Jeesus ,vastaa heille heidän rukouksiinsa tänä iltana, AAMEN.

Hieno asia tuo jokailtainen rukoushaaste. Rukousta todella tarvitaan, että tämä kansakunta heräisi. Minäkin 57-vuotias mummonhöppänä yritän muistaa olla Hengessä mukana joka ilta klo 20.00 . Minuakin saa muistaa, sillä taistelu on kovaa (varsinkin tällä paikkakunnalla). Mutta: MEILLÄ ON ELÄVÄ JEESUS KRISTUS. Halleluja!

• Iso Lapis
        yksi mummo vaan kirjoitti:

Hieno asia tuo jokailtainen rukoushaaste. Rukousta todella tarvitaan, että tämä kansakunta heräisi. Minäkin 57-vuotias mummonhöppänä yritän muistaa olla Hengessä mukana joka ilta klo 20.00 . Minuakin saa muistaa, sillä taistelu on kovaa (varsinkin tällä paikkakunnalla). Mutta: MEILLÄ ON ELÄVÄ JEESUS KRISTUS. Halleluja!

Rukoillaan toistemme puolesta ja että herätys tulisi tähän maahan.
        On todella siunaavaa kun tietää että samaan aikaan on ihmisiä jotka rukoilevat
        kanssani.
        Herra Jeesus antakoon meille jokaiselle Hengessä ja Totuudessa rukouksen.

Olen mummo rukoillut joka ilta kello 20:00 ja saanut rukoilla neljällä eri kielellä,
        ja saanut kokea kuinka valtavaa on kun saa rukoilla ihmisten ja heidän asioidensa puolesta.

Oikein siunattua rukous iltaa sinulle mummo ja Herra Jeesus sinua runsaasti
        siunatkoon,AAMEN.

• Iso Lapis
        Iso Lapis kirjoitti:

Rukoillaan toistemme puolesta ja että herätys tulisi tähän maahan.
        On todella siunaavaa kun tietää että samaan aikaan on ihmisiä jotka rukoilevat
        kanssani.
        Herra Jeesus antakoon meille jokaiselle Hengessä ja Totuudessa rukouksen.

Olen mummo rukoillut joka ilta kello 20:00 ja saanut rukoilla neljällä eri kielellä,
        ja saanut kokea kuinka valtavaa on kun saa rukoilla ihmisten ja heidän asioidensa puolesta.

Oikein siunattua rukous iltaa sinulle mummo ja Herra Jeesus sinua runsaasti
        siunatkoon,AAMEN.

Kun olet saanut rukous vastauksia ,niin kerro se meille kaikille rukoilijoille.
        Olkaamme joka ilta rukouksessa ja siunataan toisiamme että siunauksia perisimme.

Herra Jeesus siunaa jokaista rukoilijaa,AAMEN.

• kannattaapi
        Iso Lapis kirjoitti:

Kun olet saanut rukous vastauksia ,niin kerro se meille kaikille rukoilijoille.
        Olkaamme joka ilta rukouksessa ja siunataan toisiamme että siunauksia perisimme.

rukoilla. Minulta on käsien ihottuma parantunut ,olen tiskannut jo kahtena päivänä ilman suoja käsineitä. En ole hoitanut ihottumaa mitenkään kun mikään ei ole oikein auttanut. Käden iho oli halkeileva , haavainen, kuiva, turvonnut ja kipeä , kastella ei voinut kivun takia. Nyt haavat on umpeutuneet ja iho normaalin näköinen ja tiskiaineita näyttää kestävän , eikä ole kipua yhtään. Rukoillut olen melkein joka kerta.

• taas jatkossa
        kannattaapi kirjoitti:

rukoilla. Minulta on käsien ihottuma parantunut ,olen tiskannut jo kahtena päivänä ilman suoja käsineitä. En ole hoitanut ihottumaa mitenkään kun mikään ei ole oikein auttanut. Käden iho oli halkeileva , haavainen, kuiva, turvonnut ja kipeä , kastella ei voinut kivun takia. Nyt haavat on umpeutuneet ja iho normaalin näköinen ja tiskiaineita näyttää kestävän , eikä ole kipua yhtään. Rukoillut olen melkein joka kerta.

paljon ilman suojakäsineitä, ihottuma tulee takaisin.

• Iso Lapis
        kannattaapi kirjoitti:

Herra Jeesus sanoo: Missä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni siellä minä olen heidän keskellänsä.
        Kun me kokoonnumme Jeesuksen nimessä rukoilemaan, ei välimatkat mitään
        vaikuta. Herra Jeesus näkee meistä jokaisen ja antaa rukous vastauksia. Kiitos Herralle Jeesukselle että kätesi tulivat terveeksi, ja saat siitä iloita Herrassa Jeesuksessa.
        Olen saanut joka rukouksessa sanoa: Jeesuksen nimessä sairaat parantukoon, ja juuri ne jotka ovat rukoilemassa minun kanssani.

Herra Jeesus myös sinua runsaasti siunatkoon,AAMEN.

• Huahhhei
        kannattaapi kirjoitti:

On se vain upeaa, että jumala parantaa tiskausihottumat. Niihin hänellä riittää aikaa ja mielenkiintoa. Mitä sitä suotta sotia ja katastrofeja estelemään, kun voi parannella ihottumia.

• Iso Lapis
        Huahhhei kirjoitti:

On se vain upeaa, että jumala parantaa tiskausihottumat. Niihin hänellä riittää aikaa ja mielenkiintoa. Mitä sitä suotta sotia ja katastrofeja estelemään, kun voi parannella ihottumia.

Ole sinäkin rohkea ja tule kello 20:00 rukoilemaan.
        Polvistu vaikka sänkysi viereen ja koe todeksi ne asiat joita tänä päivänä pilkkaat.
        Herra Jeesus rakastaa sinua niinkuin minuakin. Älä enää pakene vaan anna elämäsi hallinta Herralle Jeesukselle.

• Sirpa Birgit Lappalainen
        kannattaapi kirjoitti:

Minulla oli eilen paha silmätulehdus. Silmä oli punainen ja kirveli. Luomet olivat turvoksissa ja silmää oli todella vaikea pitää auki, joten olin silmä kiinni muutaman tunnin. Minun oli vaikea hoitaa 6 lastani.... joten mieheni Iso Lapis eli Jukka Lappalainen laittoi kätensä minun tulehtuneen silmäni päälle ja sanoi: JEESUKSEN NIMESSÄ SIRPAN SILMÄ PARANTUKOON.

Silmä parantui. On ihana olla taas tänään terve ja on helpompi hoitaa lapsia.

• olla ainoat
        Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:

Minulla oli eilen paha silmätulehdus. Silmä oli punainen ja kirveli. Luomet olivat turvoksissa ja silmää oli todella vaikea pitää auki, joten olin silmä kiinni muutaman tunnin. Minun oli vaikea hoitaa 6 lastani.... joten mieheni Iso Lapis eli Jukka Lappalainen laittoi kätensä minun tulehtuneen silmäni päälle ja sanoi: JEESUKSEN NIMESSÄ SIRPAN SILMÄ PARANTUKOON.

Silmä parantui. On ihana olla taas tänään terve ja on helpompi hoitaa lapsia.

koko palstalla, jotka eivät pidä teitä täysin naurettavina pelleinä.

• Iso Lapis
        olla ainoat kirjoitti:

Sinä nimimerkillä "olla ainoat" toit iloa tämän illan rukous hetkeen, kun saa rukoilla
        yhden uskosta osattoman puolesta. Herra Jeesus sinua Armossaan ja Rakkaudessaan siunaa, uskotko sen?
        Tiesitkö että Herra Jeesus Rakastaa myös sinua, AAMEN.

• Aina Armosta
        kannattaapi kirjoitti:

onko muita jotka ovat parantuneet ,kun ovat olleet illalla rukouksessa?
        Näinhän todistus siitä ,että rukous on tarpeellinen kun rukoilee sairaitten puolesta.

• Yks vaan
        olla ainoat kirjoitti:

Jos pidät Rukoukset-palstalla rukoilijoita "naurettavina pelleinä", niin olet itse väärällä palstalla. Vai ajattelitko, että Rukoukset-palsta on sitä varten, että siellä haukutaan rukoilijoita "naurettaviksui peleliksi"? Miksi ei Ateismipalsta kelpaa sinulle haukkumispaikaksi?

• Ahdistunut

Pyydän, että rukoilet puolestani. Taloudelllinen tilanteeni on todella huono enkä enää tiedä kuinka selviän veloistani. Kiitos.

• Iso Lapis

Tule itse myös kello 20:00 rukoilemaan niin samme jättää sinun asiasi
        Herralle Jeesukselle.
        Rukoilen puolestasi ja anon Herralta Jeesukselta että hänen tahtonsa sinua kohtaan tapahtuisi ja hän antaisi sinulle apunsa että selviäisit veloistasi.

• princess-63

rukoilemaan puolestani ja kanssani, että Herra parantaisi minut vaikeasta aineenvaihdunnan häiriöstä, joka on vaivannut minua kolmekymppisestä lähtien, kun synnytin lapseni.

Jollen minä liiku monta kilometriä päivässä aivan hikipäässä, niin en kuluta juuri pätkääkään energiaa, vaan kaikki varastoituu kehoni ympärille ja lihon lihomistani.
      Polvetkin ovat koetuksella eikä kävely tai juoksu auta siinä.

Syön ruokaa kohtuudella ja koetan aina valita myös kasviksia, niin että ruoka olisi monipuolista. Aina ei talous anna periksi laittaa kasviksia tai kasvisruokaa. Proteiinia saan varmaan tarpeeksi, joten energian tulisi kulua.

Minulla on usein makean nälkä, mutta pyrin hillitsemään sitä ja nautin makeaa vain harvoin, esim. kerran viikossa suklaata ja silloinkin vähän kerrallaan.

• Iso Lapis

Tahdon rukoilla sinun puolestasi ja jättää rukous pyyntösi Herralle Jeesukselle.
        Tule itse myös kello 20:00 mukaan rukoilemaan!

• princess-63
        Iso Lapis kirjoitti:

Tahdon rukoilla sinun puolestasi ja jättää rukous pyyntösi Herralle Jeesukselle.
        Tule itse myös kello 20:00 mukaan rukoilemaan!

Kiitos! Yhdessä viemme tämän asian Herralle Jeesukselle tiettäväksi.

• Iso Lapis
        princess-63 kirjoitti:

Kiitos! Yhdessä viemme tämän asian Herralle Jeesukselle tiettäväksi.

Monet on illat rukoiltu ja anottu Herralta Jeesukselta.
        Olen vähän utelias tietämään moniko on ottanut osaa kello 20:00 rukous hetkeen.
        Laittele viestiä sivulle jos niin koet.

• Iso Lapis

Kun olin kello 20:00 rukouksessa Herra Jeesus antoi minulle Armolahjan lisää, se on niin ihmeellistä,
      rukoilin sitä ja se annettiin, kerron myöhemmin mikä armolahja on.

• Iso Lapis

Kun on Armosta saanut kello 20:00 Rukoilla ihmisten puolesta Suomen kielellä ja lopettaa rukouksen, niin joka kerta on tullut sanat aivan selvästi ; ÄLÄ MENE VIELÄ!.
        Heti on Pyhässä Hengessä alkanut kielillä rukoileminen ja saa kokea sen hyvin siunaavaksi!

Kiitos Herrani Jeesus ,että suuressa Armossasi, saan rukoilla sinun tahtosi mukaan.AAMEN.

• Näkijäksi syntynyt

Kun luin armolahjastasi, koin, että olet saanut lahjaksi olla Jeesuksen parantavan voiman välittäjä. Olenko väärässä?

• Iso Lapis
        Näkijäksi syntynyt kirjoitti:

Kun luin armolahjastasi, koin, että olet saanut lahjaksi olla Jeesuksen parantavan voiman välittäjä. Olenko väärässä?

Olet oikeassa ,Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika on Suuressa Armossaan antanut minulle
        Voimallisten tekojen Armolahjan. Hänen tahtonsa mukaan olen saanut rukoilla ihmisten puolesta ja
        he ovat parantuneet Pyhässä Hengessä.
        Vaimon kautta, kun olimme rukouksessa, antoi Herrani Jeesus Pyhän Henkensä kautta sanat; Kun minä toimin, toimi sinäkin,AAMEN.

Herrani Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.

• juupelis juu

rukoukset samaan kellonaikaan, ettei Jumalan tarvitse kuulla suomalaisten rukouksia kaiken aikaa, vaan hän voi muina vuorokaudenaikoina syventyä paremmin toisilla aikavyöhykkeillä elävien kristittyjen rukouksiin.

• utelias uuno

Armolahjan Iso Lapis olet saanut lisää, et ole sitä vielä kertonut. Saisimpa minäkin joskus jotain Armonlahjoja ja koko perheen jäsenten elämän hyväksi. Hyvältä tuntuu kuitenkin aina rukoilla samaan aikaan

• Iso Lapis
        utelias uuno kirjoitti:

Armolahjan Iso Lapis olet saanut lisää, et ole sitä vielä kertonut. Saisimpa minäkin joskus jotain Armonlahjoja ja koko perheen jäsenten elämän hyväksi. Hyvältä tuntuu kuitenkin aina rukoilla samaan aikaan

Kun Armolahjan saa lisää , niin sitten odottaa tilannetta, jossa sitä saa käyttää ja kokea sen todeksi,ennen kuin kertoo siitä muille ihmisille.
        On hyvä koetella toimiiko, Armolahja, niinkuin sen on saanut Rukouksen aikana kokea.
        Anotaan illalla sinulle Utelias uuno, Armolahjoja uskossa rukoillen.
        Ja anotaan Herralta Jeesukselta sinulle Uskoa lisää, että saat uskoa siihen ,että Armolahjat ovat myös
        sinulle tarkoitetut.

Herrani Jeesus anon sinulta sinun nimessäsi, siunaa nimimerkillä "Utelias uuno", hänen perhettään
        runsaasti Suuressa Armossasi ja "utelias uunoa" Armolahjoilla, AAMEN.

• Iso Lapis

Kello 20:00 rukous illat jatkuu joka päivä, jos koet että tarvitset rukous apua niin tule silloin mukaan.
      Saat kokea kuinka Herrani Jeesus rakastaa meistä jokaista.
      En kirjoittele näille sivuille, uskottomat eivät täällä pilkkaa ,vaan käännynnäiset jotka luulevat totuuden
      tuntevansa. He ovat tulleet helluntailais sivuilta ja profetia sivuilta. Totuus on sattunut heitä niin paljon että heistä on tullut pahoja pilkkaajia.

Herrani Jeesus armahda Suomen Kansaa,AAMEN.

• ei yksin

varmaan monelle muullekin rukoilijalle??

Siunausta kaikille!

• Iso Lapis
        ei yksin kirjoitti:

varmaan monelle muullekin rukoilijalle??

Siunausta kaikille!

Herrani Jeesus käski kehoittamaan ihmisiä parannuksen tekoon, että hän heitä armahtaisi!

Kirjoitin helluntai sivulle varoituksen niinkuin Herrani Jeesus Tahtoi, mutta viesti poistettiin.
        Sikainfulenssa on tulossa ja varoitus oli seurakunnille ja "uskoville" jotka kolminaisuusoppi puolustavat!

Rukoillaan että ihmisopit seurakunnista poistuvat ja Jeesus Kristus saa Pyhän Henkensä kautta
        vaikuttaa seurakunnissa,AAMEN.

NYT ON PARANNUKSEN AIKA.AAMEN.

• Iso Lapi
        Iso Lapis kirjoitti:

Herrani Jeesus käski kehoittamaan ihmisiä parannuksen tekoon, että hän heitä armahtaisi!

Kirjoitin helluntai sivulle varoituksen niinkuin Herrani Jeesus Tahtoi, mutta viesti poistettiin.
        Sikainfulenssa on tulossa ja varoitus oli seurakunnille ja "uskoville" jotka kolminaisuusoppi puolustavat!

Rukoillaan että ihmisopit seurakunnista poistuvat ja Jeesus Kristus saa Pyhän Henkensä kautta
        vaikuttaa seurakunnissa,AAMEN.

NYT ON PARANNUKSEN AIKA.AAMEN.

Jos tarvitset henkilökohtaista rukoilua puolestasi niin ota yhteyttä osoitteeseen;
        [email protected]

Henkilökohtaiset rukous pyynnöt ovat henkilökohtaisia ja pysyvät salassa muilta, AAMEN.

• anoen
        Iso Lapi kirjoitti:

Jos tarvitset henkilökohtaista rukoilua puolestasi niin ota yhteyttä osoitteeseen;
        [email protected]

Henkilökohtaiset rukous pyynnöt ovat henkilökohtaisia ja pysyvät salassa muilta, AAMEN.

että Suomen maahan HERÄTYS TULEE@@@@@

• kapea portti lähellä

Näin vanhukselle on tarpeellinen tällainen rukous hetki. Ei ole paljon ystäviä, tulee siinä
      rukouksen aikana mietitty että montako meitä on samaan aikaan rukouksessa.
      Te ketkä olette rukouksessa niin rukoilkaa minunkin puolesta.
      Siunausta teille jokaiselle.

• Iso Lapis

rukoilemassa kello 20;00. Rukoilkaamme "Hallin Vanki" nimimerkin puolesta että hän pelastuisi.
        Ja kirjoittajan puolesta ,joka käyttää vaimoni nimimerkkiä.

• jatkuva taivaskanava
        Iso Lapis kirjoitti:

rukoilemassa kello 20;00. Rukoilkaamme "Hallin Vanki" nimimerkin puolesta että hän pelastuisi.
        Ja kirjoittajan puolesta ,joka käyttää vaimoni nimimerkkiä.

Näin alamme tehdä joka ilta 20.oo.

Joku kysyi auttaako se mitä...AUTTAA.
        Paljon asioita on muuttunut,monen ihmisen elämä on muuttunut...näistä ei vaan puhuta tarpeeksi!

Nyt pyydän kaikkia rukoilemaan sellaisen miehen puolesta jonka lääkitys on lopetettu ja odottetaan vaan kuolemaa....Jumala tietää nimen ja ihmisen.PYYDÄN Rukoilkaa!!!!
        Tämä olisi niin iso asia ... moni epäuskoinen saisi tästä sellaisen uskon Jumalaan...
        Luottamus syistä en voi kertoa enempää...mutta rukoilkaa!!!

KIITOS!

• Iso Lapis
        jatkuva taivaskanava kirjoitti:

Näin alamme tehdä joka ilta 20.oo.

Joku kysyi auttaako se mitä...AUTTAA.
        Paljon asioita on muuttunut,monen ihmisen elämä on muuttunut...näistä ei vaan puhuta tarpeeksi!

Nyt pyydän kaikkia rukoilemaan sellaisen miehen puolesta jonka lääkitys on lopetettu ja odottetaan vaan kuolemaa....Jumala tietää nimen ja ihmisen.PYYDÄN Rukoilkaa!!!!
        Tämä olisi niin iso asia ... moni epäuskoinen saisi tästä sellaisen uskon Jumalaan...
        Luottamus syistä en voi kertoa enempää...mutta rukoilkaa!!!

KIITOS!

Kiitos Herrani Jeesus, sinä ihmisen jonka lääkitys on lopetettu ja odottaa kuolemaa.
        Armahda suuressa armossasi tätä ihmistä ,anna hänen kokea sinun läheisyyttäsi Pyhässä Hengessä.
        Täytä rauhallasi hänet ja kosketa häntä suurella rakkaudellasi ja voimallasi.
        Anon sinulta, sinun nimessäsi, Herrani Jeesus, jos sinun tahtosi on, niin näytä voimasi ja valtasi ja paranna tämä ihminen, AAMEN!

• jatketaan
        Iso Lapis kirjoitti:

Kiitos Herrani Jeesus, sinä ihmisen jonka lääkitys on lopetettu ja odottaa kuolemaa.
        Armahda suuressa armossasi tätä ihmistä ,anna hänen kokea sinun läheisyyttäsi Pyhässä Hengessä.
        Täytä rauhallasi hänet ja kosketa häntä suurella rakkaudellasi ja voimallasi.
        Anon sinulta, sinun nimessäsi, Herrani Jeesus, jos sinun tahtosi on, niin näytä voimasi ja valtasi ja paranna tämä ihminen, AAMEN!

kiitos jos jaksatte rukoilla nyt ja varsinkin huomenna kelli 16.30-18.00 tätä samaa asiaa....yritän olla välikappaleena....silloin,

• Iso Lapis
        jatketaan kirjoitti:

kiitos jos jaksatte rukoilla nyt ja varsinkin huomenna kelli 16.30-18.00 tätä samaa asiaa....yritän olla välikappaleena....silloin,

on voimallinen kun se on harras. Suunnatkaamme rukoukset Herrallemme Jeesukselle
        Kristukselle Jumalan Pojalle,silloin saamme odottaa hänen tahtonsa mukaista vastausta.
        Siunattu rukous hetkeä kaikille rukoilijoille,AAMEN!

Olkaamme jokainen rukouksessa 16:30-18:00!

• vaikeat ajat
        Iso Lapis kirjoitti:

on voimallinen kun se on harras. Suunnatkaamme rukoukset Herrallemme Jeesukselle
        Kristukselle Jumalan Pojalle,silloin saamme odottaa hänen tahtonsa mukaista vastausta.
        Siunattu rukous hetkeä kaikille rukoilijoille,AAMEN!

Olkaamme jokainen rukouksessa 16:30-18:00!

Iso Lapis
        ja muut jotka tosissaan uskovat Jumalaan ja Jeesukseen.

Pyydän rukousta elämäni ja asioideni puolesta. Jumalaa näkee ja tietää kaiken.
        Auta minua! Ohjaa elämääni! Näytä oikea tie!
        Kiitos ja Amen.
        -a

• IsoLapis
        vaikeat ajat kirjoitti:

Iso Lapis
        ja muut jotka tosissaan uskovat Jumalaan ja Jeesukseen.

Pyydän rukousta elämäni ja asioideni puolesta. Jumalaa näkee ja tietää kaiken.
        Auta minua! Ohjaa elämääni! Näytä oikea tie!
        Kiitos ja Amen.
        -a

hetki kun tulee rukousta ihmisten ja heidän asiodensa puolesta.
        Ole siunattu ,rukoilen sinun ja muidenkin puolesta.
        Ja pyydän että ne jotka ovat kello 20:00 rukouksessa, rukoilevat sinun ja kaikkien
        rukous apua tarvitsevien puolesta.

Herra Jeesus siunaa jokaista rukoilijaa,AAMEN!

• kysyn vaan

päähäsi, että yksikään jumala välittäisi kuulla sinun rukoushöpötyksiäsi sen enempää kello 22,00 kuin muulloinkaan?

• no pöh

Mitä tärkeämpää tekemistä Jumalalla voisi olla kuin kuunnella uskovaisten rukouksia?
        Tai jännittävämpää, tuleekohan sieltä taas se sama vanha Isämeidän?

• -Amen-

Kiitos Jumala että kuulet meitä!
      Tapahtukoon tahtosi.

• Iso Lapis

aina ennen kello 20:00 ja jatkan sitä niin kauan kuin rukousta tulee.
        Pojalla Jeesuksella on kaikki valta maan päällä ja taivaassa ja kaikkeen lihaan, suuntaa rukouksesi Jeesukselle Jumalan Pojalle, niin saat huomata kuinka siunauksia alkaa tulemaan.
        Isä Jumalan tahto on että olemme kuuliaisia Pojalle Jeesukselle ja palvelemme häntä, silloin Isä Jumalan viha väistyy ihmisen päältä.

Nämä jakeet kun ymmärtä ja sisäistää, saa todella olla autuas sillä ne ovat totuutta;
        Evank. Joh. 3 luku 33/38 käännös.
        35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
        36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, siunaa jokaista rukoilijaa tänäkin iltana.
        Anna heidän kokea läsnäoloasi Pyhässä Hengessä, sairaat parantuu ja sinä voimassasi ja vallassasi
        autat ihmisiä heidän vaikeuksissaan,näitä anon sinulta Herrani Jeesus, sinun nimessäsi,AAMEN!

• yksin.

Pyydän rukousta että paranisin, niin että jaksan tehdä työtä.
      Että ymmärtäisin miten minun pitää käyttää aikani.
      Että Jumalan tahto tapahtuisi elämässäni.

• Iso Lapis

voimallinen sinua auttamaan, ja antaa sinulle voimia jaksaa.

Herrani Jeesus, anon sinulta sinun nimessäsi, anna voimia ja paranna voimassasi tämä ihminen, joka rukous
        apua tarvitsee, anna hänen kokea rakkautesi ja suuri Armosi, AAMEN!

• Iso Lapis

nämä saamani sanat teille, joille Jeesus Kristus on tullut kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi,
      suunnataan jokainen rukouksemme Pojalle Jeesukselle Kristukselle että siunauksia saisimme.

Jukka Lappalaisen saamat sanat 9.01.10 Voi teitä te eksyttäjät, jotka valhetta julistatte ja uskoville sitä "totuutena" julistatte. Nöyrtykää ja opettakaa aitoa oppia.
      Uskokaa Poikaani Jeesukseen Kristukseen, uskokaa se että Pojallani on kaikki valta antaa teille siunauksia ja täyttää teidän tarpeenne ,kun totuudessa kuljette. Pyhä Henki ei johdata valhe oppia julistavia,he omassa lihassa kulkevat ja omaa kunniaansa etsivät. He eivät kunniaansa lähettäjällen anna.
      Kuinka he sen voisivat tehdä, kun ovat Pojastani Jumalan tehneet puheillaan ja teoillaan.
      Ei montaa ole jotka Poikaani kunniottavat ja palvelevat ja ovat Pojalleni kuuliaisia.
      Tulee aika ,kun Pojalleni kuuliaiset puhdistavat Seurakunnat valheopeista ja häpeään joutuvat papit
      paimenet ja kaikki jotka valheoppia julistavat!
      Vielä on Armon aika ,tehkää Parannus synneistänne ,että Poikani Jeesus teitä Armahtaisi!

Kirjoitin sen mikä minulle annettiin, jokainen tutkikoon mitä se hänelle merkitsee, omassa uskossa,AAMEN!

Herrani Jeesus siunaa Suomen kansaa,AAMEN!

Ps. lisää totuutta löytyy kun klikkaat netissä: sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

• -tietämätön-

Kirjoitit mm. "Kuinka he sen voisivat tehdä, kun ovat Pojastani Jumalan tehneet puheillaan ja teoillaan."
        Jeesus ei siis ole samaa Jumaluutta JHWH:n kanssa? Vaikka Hän on yhtä Isän kanssa?
        Jeesus on oma persoonansa, Jumalan Poika.

Jeesushan pyytää meitä ihmisiä, opetuslapsiaan, olemaan yhtä kanssaan ja toisiemme kanssa.
        Ei se meistä jumalia tee.

• Iso Lapis
        -tietämätön- kirjoitti:

Kirjoitit mm. "Kuinka he sen voisivat tehdä, kun ovat Pojastani Jumalan tehneet puheillaan ja teoillaan."
        Jeesus ei siis ole samaa Jumaluutta JHWH:n kanssa? Vaikka Hän on yhtä Isän kanssa?

Jeesushan pyytää meitä ihmisiä, opetuslapsiaan, olemaan yhtä kanssaan ja toisiemme kanssa.

Profetia, Raamattu ja Helluntailais ja Luterilaisten Suomi 24 sivuja niin kyllä siellä Jeesus on Jumala monelle!!!! He eivät ole totuutta sisäistäneet! Kolminaisuusoppi ja ihmisopit ovat heille tärkeämpiä,
        kuin totuus, joka voi vapauttaa heidät ja saisivat kokea Pyhässä Hengessä totuutta.
        Koska totuus on se, että Jeesus on Jumalan Poika, ja Isä ja Poika he ovat yhtä, mutta eivät yksi.
        Tämän todella harvat ymmärtävät, ja ovat kokeneet todeksi.
        Missä Jumalan sanassa Jeesus puhuu Jumaluudestaan!!!!!
        Isä Jumalan on antanut Pojalleen Jeesukselle, kaiken Vallan, maan päällä ja taivaassa ja kaikkeen lihaan.
        Jumaluuttaan ei Isä Jumala kenenkään kanssa jaa, AAMEN!

• Iso Lapis
        -tietämätön- kirjoitti:

sain kirjoittaa, niin ymmärrätkö myös sen, että minulle annettiin sanat jotka kirjoitin?????

• -tmtön-
        Iso Lapis kirjoitti:

sain kirjoittaa, niin ymmärrätkö myös sen, että minulle annettiin sanat jotka kirjoitin?????

Saamasi sanat ovat kyllä Raamatun mukaisia. Jeesus kehotti opetuslapsiaan jatkamaan Hänen rakkaudessaan. Kuuliaisuus Jeesukselle on olennaista.

Ymmärrän että Jumala on Oy Universum Ab:n omistaja. Ja Jeesus on toimitus- tai toiminnanjohtaja (executive), jolle Jumala on delegoinut toimeenpanovallan.
        "Pojallani on kaikki valta antaa teille siunauksia ja täyttää teidän tarpeenne ,kun totuudessa kuljette."

Mutta kun opetuslapset kysyivät Jeesukselta, miten heidän tulisi rukoilla, Jeesus kehotti rukoilemaan Isää, joka on taivaissa - ei itseään.
        Muuttuivatko asiat sitten Jeesuksen kuoleman, ylösnousemuksen ja Pyhän Hengen vuodatuksen jälkeen? Että nyt "suunnataan jokainen rukouksemme Pojalle Jeesukselle Kristukselle että siunauksia saisimme"?

Onko meidän väärin/turhaa rukoilla Jumalaa niin kuin psalmeissa ja muualla Vanhassa Testamentissa?
        Entä kiitos ja ylistys - Jumalalle! ... vai Jeesukselle myös?

Miten käy niiden vilpittömien Jumalaan-uskovien, jotka ovat saaneet väärää opetusta? Heitä on paljon... (no vielä enemmän on muslimeja ym)

• Iso Lapis
        -tmtön- kirjoitti:

Saamasi sanat ovat kyllä Raamatun mukaisia. Jeesus kehotti opetuslapsiaan jatkamaan Hänen rakkaudessaan. Kuuliaisuus Jeesukselle on olennaista.

Ymmärrän että Jumala on Oy Universum Ab:n omistaja. Ja Jeesus on toimitus- tai toiminnanjohtaja (executive), jolle Jumala on delegoinut toimeenpanovallan.
        "Pojallani on kaikki valta antaa teille siunauksia ja täyttää teidän tarpeenne ,kun totuudessa kuljette."

Mutta kun opetuslapset kysyivät Jeesukselta, miten heidän tulisi rukoilla, Jeesus kehotti rukoilemaan Isää, joka on taivaissa - ei itseään.
        Muuttuivatko asiat sitten Jeesuksen kuoleman, ylösnousemuksen ja Pyhän Hengen vuodatuksen jälkeen? Että nyt "suunnataan jokainen rukouksemme Pojalle Jeesukselle Kristukselle että siunauksia saisimme"?

Onko meidän väärin/turhaa rukoilla Jumalaa niin kuin psalmeissa ja muualla Vanhassa Testamentissa?
        Entä kiitos ja ylistys - Jumalalle! ... vai Jeesukselle myös?

Miten käy niiden vilpittömien Jumalaan-uskovien, jotka ovat saaneet väärää opetusta? Heitä on paljon... (no vielä enemmän on muslimeja ym)

maan päällä rukoili hän, Isä Jumalaa ,ja opetti myös ihmisiä rukoilemaan Isää.
        Nyt on uusiliitto voimassa ja Jeesus on uudenliiton välimies,mutta seurakunnissa Jeesus on vain nimi rukouksien lopussa. Seurakunnissa Jeesus Kristus Jumalan Poika ei ole Seurakunnan Pää!
        Montako on niitä, jotka Jeesus tunnustaa omikseen, Isä Jumalan ja hänen Enkeliensä edessä?

Näitä jakeita harvat ymmärtävät. Jeesus sovitti syntimme ja sai Isä Jumalalta Vallan Ja Voiman hallita.
        Daniel
        13. Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
        14. Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.

Jeesus sanoo, missä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni ,siellä minä olen heidän keskellänsä.

Kiitetään Isä Jumalaa, Pojasta Jeesuksesta Kristuksesta, jonka kautta tuli Armo ja Totuus.
        Uskova saa Hengessä ja Totuudessa rukouksen, kun sitä Jeesukselta anoo.
        Jeesuksella on täydellinen valta antaa tai olla antamatta, mitä siunauksia ihmiset on saaneet kun
        ovat rukoilleet, Isä Jumalaa, Jeesuksen nimessä, sanon sen tässä, EIVÄT MITÄÄN
        Rukoillaan jokainen niitä rukouksia joita saamme Herralta Jeesukselta Kristukselta,
        Pyhässä Hengessä, silloin on täysin varma ,että rukous on voimallinen.

"Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä, niinkuin taivaassa"
        Isä Jumalan tahto ei ole tapahtunut maan päällä, vain hyvin harvat rukoilevat Jeesusta ja
        palvelevat ja ovat kuuliaisia Jeesukselle.
        Mitä ihmeitä seurakunnissa tapahtuu tänä päivänä, EI MITÄÄN!

Seurakunnat hajoavat ja jakautuvat kahtia, sekö on Isä Jumalan ja Pojan Jeesuksen Kristuksen
        tahto, kolminaisuusoppi ja ihmisopit ovat sitä suurta eksytystä ja se vain saa enemmän sijaa
        seurakunnissa. Hyvin harvat ovat Jeesuksen opetuslapsia ja kulkevat totuudessa.
        Jokainen tutkikoon omaa uskoaan, mitä se on antanut, ja kuinka siunattua on vaellus ollut.

Tähän loppuun haluan painottaa sanoja, joita vaimoni sai Pyhässä Hengessä, jokaiselle
        joka tahtoo totuudessa kulkea; LUOTA MINUN POIKAANI

Herra Jeesus Kristus siunaa uskovia, AAMEN!

Moniko rukoilee Hengessä ja Totuudessa Isä meidän rukouksen?????????????????????????????

• Iso Lapis
        Iso Lapis kirjoitti:

maan päällä rukoili hän, Isä Jumalaa ,ja opetti myös ihmisiä rukoilemaan Isää.
        Nyt on uusiliitto voimassa ja Jeesus on uudenliiton välimies,mutta seurakunnissa Jeesus on vain nimi rukouksien lopussa. Seurakunnissa Jeesus Kristus Jumalan Poika ei ole Seurakunnan Pää!
        Montako on niitä, jotka Jeesus tunnustaa omikseen, Isä Jumalan ja hänen Enkeliensä edessä?

Näitä jakeita harvat ymmärtävät. Jeesus sovitti syntimme ja sai Isä Jumalalta Vallan Ja Voiman hallita.
        Daniel
        13. Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
        14. Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.

Jeesus sanoo, missä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni ,siellä minä olen heidän keskellänsä.

Kiitetään Isä Jumalaa, Pojasta Jeesuksesta Kristuksesta, jonka kautta tuli Armo ja Totuus.
        Uskova saa Hengessä ja Totuudessa rukouksen, kun sitä Jeesukselta anoo.
        Jeesuksella on täydellinen valta antaa tai olla antamatta, mitä siunauksia ihmiset on saaneet kun
        ovat rukoilleet, Isä Jumalaa, Jeesuksen nimessä, sanon sen tässä, EIVÄT MITÄÄN
        Rukoillaan jokainen niitä rukouksia joita saamme Herralta Jeesukselta Kristukselta,
        Pyhässä Hengessä, silloin on täysin varma ,että rukous on voimallinen.

"Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä, niinkuin taivaassa"
        Isä Jumalan tahto ei ole tapahtunut maan päällä, vain hyvin harvat rukoilevat Jeesusta ja
        palvelevat ja ovat kuuliaisia Jeesukselle.
        Mitä ihmeitä seurakunnissa tapahtuu tänä päivänä, EI MITÄÄN!

Seurakunnat hajoavat ja jakautuvat kahtia, sekö on Isä Jumalan ja Pojan Jeesuksen Kristuksen
        tahto, kolminaisuusoppi ja ihmisopit ovat sitä suurta eksytystä ja se vain saa enemmän sijaa
        seurakunnissa. Hyvin harvat ovat Jeesuksen opetuslapsia ja kulkevat totuudessa.
        Jokainen tutkikoon omaa uskoaan, mitä se on antanut, ja kuinka siunattua on vaellus ollut.

Tähän loppuun haluan painottaa sanoja, joita vaimoni sai Pyhässä Hengessä, jokaiselle
        joka tahtoo totuudessa kulkea; LUOTA MINUN POIKAANI

Herra Jeesus Kristus siunaa uskovia, AAMEN!

Moniko rukoilee Hengessä ja Totuudessa Isä meidän rukouksen?????????????????????????????

Heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt montaa voimallista tekoa.

Epäusko siihen, että Jeesuksella Kristuksella on Valta ja Voima antaa Armossaan mitä
        uskova tarvitsee ja mitä seurakunnat tarvitsee on hyvin suuri.

Illalla kello 20:00 kun rukoilin ihmisten ja heidän asioidensa puolesta, kysyin rukoillen Herraltani Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta, onko minulla vielä voimallisten tekojen Armolahja.
        Tuli minullekin vähän epäuskoa, mutta sain vastauksen yöllä ja heräsin siihen kun vasen käsi ja etenkin kämmen oli kuin tulessa. Silloin kun Herrani Jeesus Kristus, suuressa Armossaan
        minulle Armolahjan antoi, sain kokea aivan samaa.

Vaimon kanssa ollessamme rukouksessa, annettiin vaimon kautta minulle sanat,
        Herraltani Jeesukselta Kristukselta, Pyhässä Hengessä; Kun minä toimin,toimi sinäkin.

Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN!

• Iso Lapis
        Iso Lapis kirjoitti:

Heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt montaa voimallista tekoa.

Epäusko siihen, että Jeesuksella Kristuksella on Valta ja Voima antaa Armossaan mitä
        uskova tarvitsee ja mitä seurakunnat tarvitsee on hyvin suuri.

Illalla kello 20:00 kun rukoilin ihmisten ja heidän asioidensa puolesta, kysyin rukoillen Herraltani Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta, onko minulla vielä voimallisten tekojen Armolahja.
        Tuli minullekin vähän epäuskoa, mutta sain vastauksen yöllä ja heräsin siihen kun vasen käsi ja etenkin kämmen oli kuin tulessa. Silloin kun Herrani Jeesus Kristus, suuressa Armossaan
        minulle Armolahjan antoi, sain kokea aivan samaa.

Vaimon kanssa ollessamme rukouksessa, annettiin vaimon kautta minulle sanat,
        Herraltani Jeesukselta Kristukselta, Pyhässä Hengessä; Kun minä toimin,toimi sinäkin.

Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN!

oli kaksi päivää sitten. Kello 20;00 tuli rukous Hengessä ja Totuudessa, sain myös rukoilla
        kielillä todella voimakkaasti.
        Vastaus rukoukseen tuli tänä aamuna 7:30, kun on pienet tulot ja monta lasta (6), niin rahat on joskus tiukalla. Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika vastasi rukoukseen ja poisti elatuksen murheet, AAMEN!

Kuinka monelle, on ollut siunaavaa rukoilla Kello 20:00, kertokaa jos olette siunauksia
        saaneet.

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi, siunaa runsaasti
        Kello 20:00 rukous hetkeä,AAMEN!

• Iso Lapis kirjoitti:

oli kaksi päivää sitten. Kello 20;00 tuli rukous Hengessä ja Totuudessa, sain myös rukoilla
        kielillä todella voimakkaasti.
        Vastaus rukoukseen tuli tänä aamuna 7:30, kun on pienet tulot ja monta lasta (6), niin rahat on joskus tiukalla. Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika vastasi rukoukseen ja poisti elatuksen murheet, AAMEN!

Kuinka monelle, on ollut siunaavaa rukoilla Kello 20:00, kertokaa jos olette siunauksia
        saaneet.

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi, siunaa runsaasti
        Kello 20:00 rukous hetkeä,AAMEN!

henkilökohtaisen sähköposti osoitteen, jos tahdot rukous apua niin kirjoita. [email protected] Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika vastaa rukouksiis, AAMEN!

• lappalainenjukka kirjoitti:

henkilökohtaisen sähköposti osoitteen, jos tahdot rukous apua niin kirjoita. [email protected] Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika vastaa rukouksiis, AAMEN!

Pasilla on todettu maksa syöpä. Rukoillaan kaikki rukoilijat, hänen puolestaan.

• yhäkö
        lappalainenjukka kirjoitti:

Pasilla on todettu maksa syöpä. Rukoillaan kaikki rukoilijat, hänen puolestaan.

jatkatte rukoilua. nko tullut rukousvastauksia ? Minkälaisia ?

• yhäkö kirjoitti:

jatkatte rukoilua. nko tullut rukousvastauksia ? Minkälaisia ?

jatketaan joka ilta, mutta eihän kukaan kerro, mitä rukous vastauksia on saanut!
        Johtuu varmaan siitä kun rukous sivulla on paljon uskosta osattomia pilkkaajia?

Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa jokaista rukoilijaa, AAMEN!

• klo 20

jatketaan joka ilta, mutta eihän kukaan kerro, mitä rukous vastauksia on saanut!
        Johtuu varmaan siitä kun rukous sivulla on paljon uskosta osattomia pilkkaajia?

Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa jokaista rukoilijaa, AAMEN!

on minulle siinä, että vielä täällä elän ja hengitän. Monta on uskovalla koettelemusta mutta kaikista niistä vapauttaa Herra.
        Amen.

• klo 20 kirjoitti:

on minulle siinä, että vielä täällä elän ja hengitän. Monta on uskovalla koettelemusta mutta kaikista niistä vapauttaa Herra.
        Amen.

herra sinut kaikista vapauttaa, kun niitä herroja on niin paljon????
        ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• nöyrä olen

herra sinut kaikista vapauttaa, kun niitä herroja on niin paljon????
        ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

saisivat. Ja seurakunnissa alkaisi Herätys joka täyttäisi koko maan.

• lapsesi:
        nöyrä olen kirjoitti:

saisivat. Ja seurakunnissa alkaisi Herätys joka täyttäisi koko maan.

ja varjele meitä kaikilta pahoilta asioilta --

------aamen------

• lapsesi: kirjoitti:

ja varjele meitä kaikilta pahoilta asioilta --

------aamen------

Tässä sinulle kaksi jaetta lue ja ymmärrä:
        36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika sinua siunatkoon, AAMEN!

• lapsesi

Tässä sinulle kaksi jaetta lue ja ymmärrä:

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika sinua siunatkoon, AAMEN!

,, Mutta sinulta on unohtunut hyvät tavat.

TÄYTTÄKÄÄMME TOISTEMME MALJAT MUTTA JUOKAAMME OMISTAMME.

* ) Toisten syytteleminen omista onnettomuuksista on osoitus kasvatuksen puutteesta.
        Itsensä syyttäminen on osoitus itsekasvatuksen alkaneen.
        Se ettei syytä itseään eikä muita kertoo että itsekasvatus on loppuun suoritettu.

Hyvää alkavaa talvea..................

• lapsesi kirjoitti:

,, Mutta sinulta on unohtunut hyvät tavat.

TÄYTTÄKÄÄMME TOISTEMME MALJAT MUTTA JUOKAAMME OMISTAMME.

* ) Toisten syytteleminen omista onnettomuuksista on osoitus kasvatuksen puutteesta.
        Itsensä syyttäminen on osoitus itsekasvatuksen alkaneen.
        Se ettei syytä itseään eikä muita kertoo että itsekasvatus on loppuun suoritettu.

Hyvää alkavaa talvea..................

ei ole kenenkään syyttelyä.
        Tänä påivänä hyvät tavat, sisältävät paljon ihmismielistelyä.
        Kun totuus sattuu, niin silloin joko sanotaan, että ÄLÄ TUOMITSE tai
        SYYTTELE.
        KERRO MISTÄ OLEN SINUA SYYTELLYT?????

Herra Heesus Kristus Jumalan Poika sinua totuudella siunatkoon,AAMEN!

• lapsesi

ei ole kenenkään syyttelyä.
        Tänä påivänä hyvät tavat, sisältävät paljon ihmismielistelyä.
        Kun totuus sattuu, niin silloin joko sanotaan, että ÄLÄ TUOMITSE tai
        SYYTTELE.
        KERRO MISTÄ OLEN SINUA SYYTELLYT?????

Herra Heesus Kristus Jumalan Poika sinua totuudella siunatkoon,AAMEN!

minun rukoukseni suunnan ?

Jätä toi vouhkaaminen ja hiljenny Jumalan edessä

• lapsesi kirjoitti:

minun rukoukseni suunnan ?

Jätä toi vouhkaaminen ja hiljenny Jumalan edessä

minä saan Isä Jumalan tahdon mukaan hiljentyä hänen Poikansa
        Jeesuksen Kristuksen edessä, koska se on Isä Jumalan tahto.
        Ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa Jumalan Pojassa on pelastus.
        Mitä olet saanut kun olet Jumalaa rukoillut ja hänen edessään
        hiljentynyt???

Tutki näitä sivuja; sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

Ehkä totuus aukeaa sinullekkin, kun niitä luet!

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun
        nimessäsi, täytä totuudella epäuskoisten sydämmet,AAMEN!

• lapsesi

minä saan Isä Jumalan tahdon mukaan hiljentyä hänen Poikansa
        Jeesuksen Kristuksen edessä, koska se on Isä Jumalan tahto.
        Ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa Jumalan Pojassa on pelastus.
        Mitä olet saanut kun olet Jumalaa rukoillut ja hänen edessään
        hiljentynyt???

Tutki näitä sivuja; sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta

Ehkä totuus aukeaa sinullekkin, kun niitä luet!

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun
        nimessäsi, täytä totuudella epäuskoisten sydämmet,AAMEN!

Kunnioitan sinunkin uskoasi enkä pyri ohjaamaan sinua... sillä meillä jokaisella pitää ja on oikeus olla oma henkilökohtainen suhde Isään Jumalaan......

*) Ystävällisyys on kieli jota mykätkin voi puhua ja kuurot ymmärtää........

• lapsesi kirjoitti:

Kunnioitan sinunkin uskoasi enkä pyri ohjaamaan sinua... sillä meillä jokaisella pitää ja on oikeus olla oma henkilökohtainen suhde Isään Jumalaan......

*) Ystävällisyys on kieli jota mykätkin voi puhua ja kuurot ymmärtää........

kunnioita Poikaa, niin ei hänellä ole Isääkään,AAMEN!

Onko aloitusviesti koskettanut sinua ollenkaan??????

• lapsesi

kunnioita Poikaa, niin ei hänellä ole Isääkään,AAMEN!

Onko aloitusviesti koskettanut sinua ollenkaan??????

ja tiedän että mieli saattaa olla " vaarallinen ase " jopa omistajalleenkin----ellei hän tiedä miten hienovaraisesti sitä käyttää.......?

• lapsesi kirjoitti:

ja tiedän että mieli saattaa olla " vaarallinen ase " jopa omistajalleenkin----ellei hän tiedä miten hienovaraisesti sitä käyttää.......?

mieli, vaan se, kun totuudesta poikkeaa valheen tielle ja väittää valhetta totuudeksi!!!

• tuntematon ajattelia

mieli, vaan se, kun totuudesta poikkeaa valheen tielle ja väittää valhetta totuudeksi!!!

: Siinä on eniten tilaa !

Kun se on tyhjä----Sinne ei mahdu mitään uutta !

• tuntematon ajattelia kirjoitti:

: Siinä on eniten tilaa !

Kun se on tyhjä----Sinne ei mahdu mitään uutta !

se on kokemus, jota ei halua kadottaa,
        lahjaksi olette saaneet ,lahjaksi antakaa; JEESUKSEN NIMESSÄ
        SAIRAUDET VÄISTYKÖÖN!

Armo ja Siunaus kohdatkoon sinua, joka et ole sitä kokenut,AAMEN!

Herranni Jeesus Kristus Jumalan Poika, siunaa Suomen Kansaa
        Totuudella AAMEN!

• lapsesi.

se on kokemus, jota ei halua kadottaa,
        lahjaksi olette saaneet ,lahjaksi antakaa; JEESUKSEN NIMESSÄ
        SAIRAUDET VÄISTYKÖÖN!

Armo ja Siunaus kohdatkoon sinua, joka et ole sitä kokenut,AAMEN!

Herranni Jeesus Kristus Jumalan Poika, siunaa Suomen Kansaa
        Totuudella AAMEN!

lähimmäinen tiedät toisten kohtaamiset ja muut henkilökohtaiset asiat ? kertoisitko selvännäkösi salat meillekkin ?

USEIN HYVÄKIN ASIA PILATAAN YLI-INNOKKUUDELLA !

Minä koen rukouksen henkilökohtaisena hiljentymisenä Herran edessä ,niissä olosuhteissa ja niillä voimilla millä Hän on meidät kunkin varustanut.

• lapsesi. kirjoitti:

lähimmäinen tiedät toisten kohtaamiset ja muut henkilökohtaiset asiat ? kertoisitko selvännäkösi salat meillekkin ?

USEIN HYVÄKIN ASIA PILATAAN YLI-INNOKKUUDELLA !

Minä koen rukouksen henkilökohtaisena hiljentymisenä Herran edessä ,niissä olosuhteissa ja niillä voimilla millä Hän on meidät kunkin varustanut.

kulkee; Ihmeet ja Merkit seuraavat niitä jotka USKOVAT TOTUUDEN!

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, kaikkia runsaasti siunaa, kun
        totuudessa kulkevat,AAMEN!

kulkee; Ihmeet ja Merkit seuraavat niitä jotka USKOVAT TOTUUDEN!

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, kaikkia runsaasti siunaa, kun
        totuudessa kulkevat,AAMEN!

9.12- 2010 kello 11:10,,,,,
        Armonpäivä, Isä Jumala ei tänäänkään lähettänyt vielä Poikaansa
        Jeesusta Kristusta meidän Herraamme!
        Vielä annettiin mahdollisuus jokaiselle uskovalle viedä,
        EVANKELIUMIA, pakanoille jotka eivät ole pelastuneet!
        Vaatteet päälle ja maanteille, jokainen uskova, ja kun rukoillen
        kuljette niin kyllä alkaa tapahtua ihmeitä!

Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa rukoilijoita,AAMEN!

• Tättärätää

Määkin elin puutteessa, mutta eilen san :) Taas jaksaa :) :)

• Ei työtä

Pyydän sinua rukoilemaan kansani illalla 20:00 työn sannin puolesta.
      Olen ollut monessa haastatteluusa ja viime viikolla olin toisen kieroksen haastattelussa. Pyydän nyt Jumalaa johdattamaan asiaa niin, että saisin tämän työpaikan.

• Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi,
        anna tämän töitä hakevan kokea sinun valtasi ja voimasi, täytä hänen
        tarpeensa että hän työn saa, joka on hänelle siunaukseksi, AAMEN!

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi,
        anna tämän töitä hakevan kokea sinun valtasi ja voimasi, täytä hänen
        tarpeensa että hän työn saa, joka on hänelle siunaukseksi, AAMEN!

IsoLapis oli nimimerkkini, ennenkuin aloitin kirjoittaa omalla nimelläni.

Rukoillaan iltaisin kello 20.00 ja rukoillaan sinun puolesta jolla on sairauksia.
        Kirjoita ja kerro mitä sairastat, niin jätetään ne rukouksin Herralle Jeesukselle
        Kristukselle Jumalan Pojalle, hän on voimallinen sinua auttamaan,AAMEN!

• KIITOS AVUSTASI JEES

KIITOS KUN RUKOILET JA JULISTAT MINULLE JA LAPSILLENI JEESUKSEN NIMEN JA VEREN VOITTOVOIMAA JA TULKOON SITÄ RUNSAASTI MYÖS SINUN ELÄMÄSI YLLE TÄSTÄ LÄHTIEN HERRA SIUNATKOON SINUA KAIKESSA NIINKUIN MEITÄKIN , KIITOS JA SIUNAUSTA ,,

• Kun koet rukouksen aikana, kuinka Pyhä Henki laskeutuu sinun ja Perheesi
      ylle, niin saat todella tuntea sen Voiman. Saat kokea kuinka siunaavaa se on, ja
      kuinka paljon Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika sinua ja Perhettäsi
      Rakastaa.
      Onko sinulla asioita joihin tahdot minun ja muiden rukoilijoiden illalla, rukoilevan
      sinulle ja perheellesi Herraltani Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta
      uskossa anoen, että hän teitä siunaisi suuressa armossaan?

Anon sinulta Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, sinun nimessäsi.
      Siunaa tämä perhe,Rakkaudessasi ja Voimassasi,AAMEN!

• sirpalappalainen

Jukka Lappalainen sai Jeesuksen armosta sanoa 31.7.2011: Jeesuksen nimessä Sirpan sairaus väistyköön.

Minulla oli jatkuvaa niistelyä sekä ulkona, että sisällä ja pahaa limaisuutta joka aamu niin, että jouduin rykimään ja sylkemään paksua limaa ja vihreää limaa joka aamu. Usein tuntui, että tukehdun siihen limaan.

Nyt ei ole enää limaa kurkussa ollut 2 aamuun. Runsas kiitos Jeesukselle.

• _.; Rukous

Rukoiletko minun puolesta tänä iltana että saisin voimia, uusia ajatuksia, enkä enään joisi alkoholia niinkun olen tähänasti juonut. Olen menettänyt sen kautta ajokorttini perheeni työni ja kaikki ystäväni. Voi kun haluaisin parempaa, ite rukoilen joka ilta ja rukoilen myös muiden puolesta. Kaikea hyvää sinulle.

• Rukoillaan yhdessä kello 20:00!
        Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinilta sinun nimessäsi.
        Vapauta nimimerkki Rukous, viinan himosta ja anna hänen kokea, VALTASI
        JA VOIMASI JA RAKKAUTESI HÄNTÄ KOHTAAN, AAMEN!

JEESUKSEN nimessä VIINANHIMO sinusta VÄISTYKÖÖN, AAMEN!

• darklight 2.5

toi puuttessa oleva kohta kyl iskee...huom puutteessa..

• RUKOUS;;

Kiitos lappalainenjukka, ruokoile puolestani että ymmärtäisin ja olisin halukas tekemään parannuksen. Olen voinut huonosti jo pitkään ja syön lääkkeitä masennukseen. Minäkin muistan sinua rukouksin että jaksat rukoilla puolestani, tuntuu hyvälle kun rukoilet. Kiitos kaikesta.

• Joka ilta rukoillaan, ja siunataan toisiamme.
      Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, antaa voimaa rukoilla, AAMEN!

• Hieno juttu tää

Pyydän esirukousta kahden henkilön ruumiilliseen vaivaan, jotka Herra tietää. Miten Herra haluaa näiden henkilöiden tekevän parannusta, mitä saarnaa näillä vaivoilla heille. Kiitos, rukoillaan klo 20.00. Sinäkin, joka luet tätä, etkä rohkaistu kirjoittamaan, sinäkin voit tulla rukousketjuun mukaan.

• 24rfg

Jos tuo herra jo tietää vaivasi, miksi kummassa häntä pitää anoa anomasta päästyäänkin tekemään asialle jotain? Mene lääkäriin.

• Anova saa, Etsivä Löytää Ja Kolkuttavalle avataan.

Rukouksessa Anominen, Herralta Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta,
      on todella siunaavaa.

Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan Armo on sitä mitä me uskossa
      elävät tarvitsemme joka PÄIVÄ, AAMEN!

Ilmestyskirja, 22 luku
      21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

• Sain armosta kijoittaa Profetia sivulle alla olevan tekstin.
      Rukoilkaa että henkilö jota se koske, myös alkaisi julistamaan totuutta.

SINÄ ET OLE SIDOTTU IHMISTEN OPPEIHIN, SINUN TAHTOSI ON KULKEA TOTUUDESSA, SINÄ OLET OLLUT KUULIAINEN MINULLE HERRALLESI
      JEESUKSELLE KRISTUKSELLE JUMALAN POJALLE, SINÄ OLET OKSA
      JOTA MINÄ VAHVISTAN JA VOITELEN TYÖHÖN. TYÖSSÄNI SINÄ SAAT
      PALJON VASTUSTUSTA, MUTTA PYSY LUJANA ÄLÄKÄ TOTUUDESTA
      POIKKEA. SILLÄ MONET VÄÄRÄT JULISTAJAT SINUA SORTAVAT JA
      SINUA VALHE VELJEKSI SANOVAT.
      ÄLÄ PELKÄÄ ÄLÄ ARKAILE, MINÄ OLEN SINUN KANSSASI JA SINUA VAHVISTAN, SIUNAAN JA SUOJELEN VOIMASSANI.

Herra n Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan Rakkaus Ja Armo Ja
      Siunaukset tulkoon jokaisen Rukoilijan Elämään, AAMEN!

• 6102011.

Muistaako joku vielä rukoilla kello 20,00? Ite oon unohtanut monesti mutta rukoilen aina silloin kun muistan, siis kl 20,00.

• rukoillaan

Olen minä rukoillut, silloin kun ei ole ollut kiireitä.
      Ei tule aina kelloon katsottua, ja tuppaa aika menemään kello 20:00 yli.

• Autuaita ollaan

Ei katsota kelloon kun saadaan Hengess ja Totuudessa RUKOUS.
      Mutta kun ollaaan kello 20:00 rukouksessa ja meitä on monta, niin
      se on hyvin siunaavaa.

• Tyttö pohjolasta

Joskus muistan rukoilla kl 20,00 mutta unohtuu paljon. Mutta ottakaa minutkin mukaanne rukouksissa te jotka muistatte rukoilla kl 20,00. Niin teen minäkin silloin kun olen rukoilemassa.

• Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, anon sinulta sinun nimessäsi,
        anna jokaiselle anovalle rukous, Pyhässä Hengessä ja Totuudessa,AAMEN!

Tyttö pohjolasta, rukoilen sinun puolestasi ja siunaan sinua rukoillen.
        Herranni Jeesus Kristus Rakastaa sinua ja saat kulkea hänen Armonsa alla,
        hänen rakkautensa saat kokea Pyhässä Hengessä, AAMEN!

Tänään kello 20:00 Rukoukset kuullaan.KAIKKI RUKOILIJAT TULKAA MUKAAN.

• tyttö pohjolasta

Ihanaa lappalainenjukka, muistan myös sinua kun rukoilen, nyt olen ollu töisä kl 21 saakka ja en pystynyt rukoilemaan, mutta huomenna kyllä kun on päivä tuuri. Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta sinulle ja kaikille kanssa rukoilioille.

• vaatimaton immeinen

Hienoa kun löysin tämän, ihan innoissani olen. lappalainenjukka rukoile minun puolesta kun aina niin ahdistunut ja pelkäävä mieli, yksinäisyys, hätä pelastumisestani, tyttäreni uskoon tulo, siskoni vaikea masennus, on sen vuoksi eläkkeellä, veljieni puolesta, paljon sairauksia. Itsellä perinnöllinen kolesteroli jota vaikea hoitaa edes lääkkeillä ja ruokavaliolla. Kiitos kun rukoilet, rukoilen itsekin.

• lappalainenjukka

vaatimaton immeinen, illalla rukoillaan ja anotaan Herraltani Jeesukselta
      Kristukselta, että hän suuressa Armossaan,Voimassaan, Vallassaan ja
      Rakkaudessaan antaa avun, ja sairaat parantuu, kun yhdessä kaikki
      rukoilijat sitä häneltä anomme,AAMEN!

Herrani Jeesuksen nimessä kolestroli sairaus väistyköön nimimerkiltä
      vaatimaton immeinen, AAMEN!

• Onko voimassa vielä

Haluan liittyä rukousrinkiin.
      Koska seuraavaksi?

• miten pyytää

Minä myös haluan rukousrinkiin ja että rukoiltaisiin että Jeesus tulisi minunkin sydämeeni, oma pyyntöni ei ole auttanut, en ymmärrä.

• tip.tap

minä myös rukoilen puolestasi tänään kello 20.00 illalla.
        Jos voit, keskity ja kuuntele.
        Siunausta sinulle "miten pyytää".

• Tänään kello 20;00 .

• muistetaan vanhusta

Tuon tänne rukouspyynnön kun olin kirkossa tänä aamuna ja siellä käy myös eräs vanha, herttainen pappa, hänellä erittäin hyvä laulu ääni, menin kysymään että voinko auttaa takin päälle niin hän sanoi että kyllä hän saa itse laitettua mutta rukoile hänen puolesta kun hänellä on niin vaikea astma. Niinpä pyydän rukousta tälle herttaiselle miehelle että Jeesus parantaisi ja mies voisi käyttää ihanaa laulunlahjaansa astman häiritsemättä.

• Rukoillaan ja siunataan pappaa, ja anotaan Herralta Jeesukselta Kristukselta,
      voimia ja terveyttä papalle.

Jeesuksen nimessä, astma väistyköön papasta, AAMEN!

• ty ttö pohjolasta.

Oletteko muistaneet rukoilla kl 20,00? Rukoilin tänäiltana ja ajattelin siinä samalla että on ihana kun tietää etä samaan aikaan moni muukin rukoilee.

• Kyllä muistimme rukoilla sinunkin puolesta, tyttö pohjolasta. Ja siunaava oli
        se kun 7v Maria tyttömme sanoi että kohta kello on kahdeksan ja sitten
        rukoillaan. 10, 9,7, 6 ja 5 vuotiaat lapsemme olivat myös rukoilemassa.

Herran Jeesuksen sanat; Älkää estäkö lapsia tulemasta minun tyköni.

Lapset haluaa olla rukous illoissa mukana ja se on todella siunaavaa,AAMEN!

• velkarinki

Kiitos tästä kirjoituksesta klo 20.00 yhteisrukouksesta. Yhdyn tähän rukousketjuun, ja pyytäisinkin että saisin rukouksen kautta terveyttä, on diabetes ja verenpaine jne.
      myös talousasioihin pitäisi saada parannusta, mies sairastui aikoinaan ja minulle jäi tästä velkaa että tulisi edes joku ihme voitto, ihan mikä vaan, jolla voisin velkaa lyjentää. rukoilen myös muidenkin puolesta apua kaikkeen kaikille.
      Olen nainen P-Savosta.

• Kun me rukoillen anomme apua Herralta Jeesukselta Kristukselta, ja
      uskomme sen, että hän auttaa ja laittaa asiat kohdalleen, Vallassaan ja
      Voimassaan ja Armossaan ja saamme kokea hänen läsnäoloaan
      Pyhässä Hengessä ja hänen Rakkaudessaan ja anokaamme myös uskoa
      lisää häneltä, ettei epäusko valtaisi meitä.AAMEN!

Monelle olen saanut P-Savosta, sanoa näin, ja näin on myös sinun kohdallasi;

Jeesuksen nimessä sairaudet, diabetes ja verenpaine ym. sairaudet väistyköön
      AAMEN. Kiitos Herrani Jeesus Kristus, siitä, et sinä kuulit rukoukseni ja
      vastaat siihen,AAMEN!

• velkarinki. K

Kiitos tuhannesti vastauksestasi, rukoilin klo 20.00 yhteisrukouksessa muille ihmisille jotka ovat tässäkin ketjussa pyytäneet. Ja kiitos Herralle joka kuulee meitä avutarvitsijoita. Tämä on se "velkarinki" P-savosta. Kaija.
        Kiitos Sinulle ja Korkeimmalle, sillä nyt piti vastata kun tunnen suurta rauhaa tällä hetkellä ja uskon että rukoukset on menneet perille. Olen mukana joka ilta.

• velkarinki. K kirjoitti:

Kiitos tuhannesti vastauksestasi, rukoilin klo 20.00 yhteisrukouksessa muille ihmisille jotka ovat tässäkin ketjussa pyytäneet. Ja kiitos Herralle joka kuulee meitä avutarvitsijoita. Tämä on se "velkarinki" P-savosta. Kaija.
        Kiitos Sinulle ja Korkeimmalle, sillä nyt piti vastata kun tunnen suurta rauhaa tällä hetkellä ja uskon että rukoukset on menneet perille. Olen mukana joka ilta.

velkarinki.K, kun me suuntaamme Rukouksemme, Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan pojalle, niin saamme olla varmoja siitä että hän,
        myös vastaa rukouksiimme.

Siunattua päivää sinulle Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa,AAMEN!

• velkarinki

velkarinki.K, kun me suuntaamme Rukouksemme, Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan pojalle, niin saamme olla varmoja siitä että hän,
        myös vastaa rukouksiimme.

Siunattua päivää sinulle Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa,AAMEN!

Kiitos sanoistasi! Samoin toivon Siunausta päivääsi myös siellä missä oletkin. Onneksi on olemassa vielä ihmisiä täällä alhaallakin jotka ajattelevat toisiaan.
        Kiitos vielä kerran.

• Santra

Voitko rukoilla kanssani tänä iltana, että Herra päästäisi minut tästä paniikinomaisesta jännityksestä, josta olen kärsinyt vaihtelevasti jo 30 v. Erityisesti esiintymistilanteet saavat minut sellaisen paniikin valtaan, etten kykene enää hallitsemaan toimintaani. Vellon vain siinä tuskassa, jonka se aiheuttaa.

• Rukoilen puolestasi ja anon Herraltani Jeesukselta Kristukselta, että hän suuressa
      Armossaan sinua kohtaisi ja hänen rauhansa saisi tilaa sinussa Pyhässä Hengessä.

Herrani Jeesuksen nimessä paniikit Santrasta väistyköön, AAMEN!

• Santra

Kiitos. Oli rauhoittava kokemus rukoilla yhdessä. Olen kiitollinen siitä, että "eksyin" tähän viestiketjuun. Tällä hetkellä olo on vain jonkin verran jännittynyt, vaikka huomenna joudun pitämään esityksen vieraille ihmisille. Yritän kovasti nyt luottaa siihen, että Jeesus Kristus on kuullut ja armahtanut, eikä hallitsematon jännitys pääse vetämään minua taas vuoristorataansa. Tiedän, että kukaan ei vaadi minua jännittämään, eikä siihen ole mitään syytä. Se on vain oman mieleni kehittelemä opittu reaktio, joka on vuosien varrella saanut aivan liikaa valtaa minussa. Lisäksi siinä tilassa ei kykene muuta kuin pyörimään oman napansa ympärillä, ajattelemaan vain sitä jännitystään kauhun sekaisin tuntein. Voi, kuinka toivon Jeesuksen armoa ja rauhaa sydämeeni, jotta voisin nähdä tämän elämän kauneuden ja olla aito ihminen toiselle ihmiselle. Ilman pelkoa. Tahdon myös liittyä tähän yhteisrukousiltaan ja rukoilla myös muiden puolesta aina kun vain voin.

• Santra, Herra Jeesus Kristus auttaa sinua ja antaa sinulle voimia jaksaa,
      ja oikein paljon siunausta sinulle.

• Santra

Kiitos sinulle lappalainenjukka. Nyt juuri tarvisin yhteisrukousta, sillä reilun tunnin kuluttua lähden pitämään esitelmääni ja jännitys kasvaa. Olisin niin kiitollinen, jos täällä olisi joku, joka rukoilisi kanssani Jeesusta ottamaan pois tämän hivittävän taakan, joka rajoittaa miltei kaikkea elämässäni. Jospa se toisi helpotusta tähän päivään. Anteeksi, että puhun vain koko ajan itsestäni, ikäänkuin ei muilla olisi ongelmia. Tämä on vain niin kaikkivaltaista päästessään valloilleen, että olen voimaton ja toimintakyvytön sen edessä. Vaikka en Jeesukselta saanutkaan vielä "pikavastausta" , uskon, että hän jonain päivänä auttaa minua. Siunausta teille kaikille kävijöille.

• Santra rukoilen sinun puolestasi ja uskon siihen että Herrani Jeesus antaa sinulle rauhansa, ja saat kokea sen kun rukoilllen kuljet.
      Pysy rukouksessa kun menet pitämään esitelmääsi, ja ole varma siitä että Herra
      Jeesus on sinun kanssasi Pyhän Henkensä kautta.

Jeesuksen nimessä jännitys väistyköön,AAMEN!

• Santra

Kiitos todellisesta välittämisestäsi. Kiitin Jeesusta Kristusta sinusta rukouksessani. Pidän rukouksen ja Jeesukseni mielessä koko ajan. Uskon, että Hän on kanssani ja pitää huolen. Siunausta ja kaikkea hyvää !

• ru-koi-le-va N

Lappalainenjukka, ihana asia että lapsesi saa jo pienenä opetusta Jumalasta. Minulla on tytär yli 30 v. Itse en opettanut tytölleni kuin iltarukouksen, en ollut uskossa, mikä harmittaa hirveästi nyt. tyttöni on hyvin kielteinen uskonasioihin. Kerran taas jotain aloin puhua Jumalasta niin hän sanoi vihaisesti ettei halua kuulla yhtään enää, minä kerroin hänelle että kun minulla jo on ikääkin reippaasti niin kuolema voi tulla milloin vain niin uskon että surusi on paljon helpompi kestää kun tiedät että olen mennyt taivaaseen. Tyttäreni vihainen ilme lämpeni nopeasti ja ei ole sen jälkeen niin kielteisesti suhtautunut uskon asioihin. Rukoilen paljon tyttärenikin puolesta. Kaikkea hyvää koko perheellesi.

• Lapsemme saavat opetusta Isästä ja Pojasta Jeesuksesta ja siitä kuinka
      Isä lähetti ainokaisen Poikansa, ja jokainen joka häneen uskoo pelastuu.

Jeesuksen nimessä on valtava voima, mutta se, kun Jeesus sanoo;
      Missä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni olen minä siellä heidän keskellänsä.

Kun me yhdessä kokoonnumme kello 20:00 rukoukseen, niin ne matkat
      jotka eroitttavat meidät toisista rukoilijoista, ei vaikuta mitään.

• 1403201218

Muistattehan illtaisin kl 20 00 rukoilla!!

• Kyllä muistamme!

• lähelle jeesusta

Hei vaan kaikille rukoilijoille. Minulla tänään syntymäpäivä ja jo 61 v. tuli elämän mittariin. Rukoilkaa puolestani että elämäni loppusuoralla tuntisin enemmän ja enemmän Jeesusta ja saisin sisäisen varmuuden pelastumisesta. Että tyttärenikin tulisi uskoon, on suuri huoli hänestä, siskostani ja veljistäni.

• Paljon on sinulle, lähelle Jeesusta, nimimerkki.
      Kerron sinulle, kuinka itse sain varmuuden siitä että oli pelastunut.

Noin 8-9 vuotta sitten, makasin sohvalla ja mietin olenko todella pelastunut.
      Yhtäkkiä sain näyn, seisoin kävekadulla, asuntoamme lähellä. Minulla oli
      kädet kohotettiuna ja samassa Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika antoi minun kokea Pyhässä Hengessä sen, että olen pelastunut.
      Samaan aikaan katselin Lahden Kaupungia kohti ja näin metsää ja kerrostalon.
      Joitakin viikkoja myöhemmin muutimme siihen taloon.

Ano rukoilllen Herralta Jeesukselta hänen nimessään niin hän kyllä vastaa sinulle.
      Ja tulet saamaan varmuuden siitä että olet pelastunut kun turvaat häneen.

Jättäkäämme kaikki rukoilijat, tyttäresi ja veljesi ja siskosi, Herralle Jeesukselle
      anoen rukouksessa, Hengessä ja Totuudessa,AAMEN!

• kipiä

Voi rukoilkaa minunkin puolestani että nivelten vaivat/kivut loppuvat eivätkä rajoita joka päiväistä elämää kuten nyt vaan paranevat.

• Santra

Santra tässä taas hei. Kirjoittelin tuossa aikaisemmin jännityksestäni ja sain rukouksestasi/rukouksistaan niin paljon voimaa ja rauhaa, että esitykseni meni oikein hyvin. Tosin jännitys oli niin valtava, että jouduin ottamaan hieman rauhoittavaa :( Nyt sitten eräänä päivänä tuli paniikkikohtaus kassajonossa ja nyt pelottaa mennä kauppaankin. Ystävät pyydän nöyrimmästi, että muistatte minua tämän iltaisessa rukouksessanne. Olen myös itse mukana. Välillä on toivottomuus vallannut mielen, mutta uskon edelleekin, että vain Jeesus voi parantaa lopullisesti ja antaa rauhansa. Omat rukoukseni eivät ole auttaneet, enkä tiedä mikä siinä on esteenä. Liian vajavainen usko ja luottamus ? Rukoilkaa myös, että saisin lisää uskoa. Koko elämäni on ollut tavalla tai toisella turvatonta ja se turvattomuuden on niin syvällä sisälläni. Siksikö en uskalla luottaa ja uskoa riittävästi? Mitä pelkään? Auttakaa rukouksillanne, rakkaat ihmiset.

• Sirpa Lappalainen

Jeesus armahdathan Santraa, että hänen epäuskonsa väistyisi ja että hän saisi rukoilla sinua hyvin hartaasti, sillä silloin hän saisi kokea voimallisia elämässään. Minä säälin hyvin paljon Santraa, sillä hänen on vaikea mennä kauppaan paniikin tähden. Jeesus auta.

• kiitos totuudesta

sä Jumalan sanoja minulle....

Olen Korkein. Minua, ilman Minua ei olisi Jeesustakaan, jonka Minä asetin hallitsemaan taivasta, maata ja lihaa. Minä yksin olen Jumala, ei Poikani. Poikani on minun Poikani. Minä en ole Poikani Poika enkä Isäni Isä (Minulla ei ole Isää, mutta Pojallani on Minä Isänä.) Minä olen Poikani Isä ja teidän Isänne. Poikani sanoikin maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.(Matt.23:9). Ette voi laittaa kahtia Isää. Minä se olen ei Poikani. Kaksi meitä on taivaissa minä ja Poikani. Älä muuta kirjoita tämä riittää.

Sirpa Lappalaisen saama totuus!

• Kun ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan rukoukseksi.
      Kun Jumala puhuu ihmiselle, sitä kutsutaan skitsofreniaksi.

• Kun uskova puhuu ja rukoilee Jeesusta, Jumalan Poikaa, niin Jeesus kyllä vastaa.
        Uskova saa sisäisesti Pyhässä Hengessä, kuulla mitä Herra Jeesus tahtoo
        sanoa.
        "Uskovat" jotka rukoilee Jumalaa, Jeesuksen nimessä, eivät vastauksia
        rukouksiinsa saa, Jeesuksen sanat joita vain harvat ymmärtävät;
        18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

• Hoitoon vaan...

Naulan kantaan. Jopa tämä kaikkien tuntema Breivik oli syvästi uskossa eikä hänen puheisiinsa ja suunnitelmiinsa haluttu sen takia puuttua koska kukaan "uskossa" olevahan ei voi tehdä mitään väärää. Hän jopa on monasti kertonut toimineensa juuri jumalan käskyjen mukaan tehdessään kaikki tekosensa.

Kuinkahan moni muu skitsofreni verhoaa jakomielisyytensä uskoon?

• hyllytetty

Minä olen miettinyt ja pähkäillyt että mistä oikeasti tietää olevansa uskossa, miten voi olla varma pelastusvarmuudesta ettei se olisi vain omaa ajattelua että olen menevä taivaaseen kuoltuani. Olen pyytänyt Jeesukselta syntejäni anteeksi useinkin, siltikään ei ole sydämmessä rauhaa vaikka niin luvataan kun katuu tekojaan. Miten sen uskon saa kun omat kauan jatkuneet rukoukset ei mene Jeesukselle asti. Olenko jo hylätty.

• hyllytetty
        .
        Eräällä uskovalla, pitkän uskontaipaleen jälkeen kuolinvuoteella vihollinen kiusasi häntä ja hän oli hyvin rauhaton. Uskonveli tuli häntä katsomaan ja rukoili hänen puolestaan. Silti rauhattomuus vain oli. Veli sanoi sitten; Saanko kysyä sinulta yhden kysymyksen, vain yhden? Saat toki, hän vastasi.
        Veli sanoi; Minä kysyn nyt sinulta. Riippumatta siitä, miltä sinusta nyt tuntuu tai mitä mielessäsi liikkuu, minä kysyn sinulta. Riittääkö Jeesuksen veri sinulle? Riittääkö se? Se on riittänyt kaikille muille ja riittää tästedeskin. Riittääkö se sinulle?
        .
        Tämän jälkeen hän sai rauhan. Jeesuksen veri riittää. Jos se riittää minulle, niin se riittää myös sinulle, nimim hyllytetty. "Niin on Jumala maailmaa rakastanut"(Joh. 3:16). Siis on jo rakastanut. On jo valmiiksi asti sinutkin rakastanut taivaaseen asti. Jumala antoi jo ennakkoon Pojassaan koko rakkautensa, ettei yksikään, sinäkään, eikä minä, hukkuisi, vaan että meillä olisi iankaikkinen elämä.
        Jumalan rakkaus on kestävää. Se ei voi hylätä. Jos Jumala, joka antoi oman Poikansa, koko rakkautensa sinun edestäsi, hylkäisi sinut, niin Jumalan pitäisi hylätä oma Poikansakkin. Mutta Jumala vihaa hylkäämistä.
        Muista, että jos joku syyttää sinua tällä tavalla, niin se syyttäjä ei ole Jeesus, vaan se on itse syyttäjä, vihollinen, joka Jesajaakin oli syyttämässä. Anteeksipyydetyt synnit on anteeksiannettuja. Muista, jos joku syyttää sinua vanhoista synneistä, niin se ei ole Jumala.
        .
        Jeesuksen Kristuksen nimeen, kaikki sinun syntisi on anteeksi annettu. Jumalan rauha täyttäköön sisimpäsi. Joh. 3:16 on juuri sinulle. Psalmi 23 on juuri sinulle. Jos Jumala kerran sanoo niin, niin se on niin ja aamen. Psalmissa 23 paimenella on sauvan lisäkisi myös vitsa. Sekä sauva, ettäö vitsa ovat Jumalan rakkauden kuvaa. Sauvalla Hän ohjaa sinua oikealle tielle. Nostaa sinut kuopasta ylös. Vitsallaan Hän varjelee sinua.Vitsa on susia varten.
        Jumalan siunausta.

• nimimerkki hyllytetty, et saa vastausta rukouksiisi, oletko antanut elämäsi Herralle
        Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle, jos olet antanut, niin kyllä vastaus
        tulee ajallaan.
        Älä ole epäuskoinen vaan uskovainen, usko koko sydämmestäsi että olet saanut syntisi anteeksi, ja kiitä Herraa Jeesusta.
        Herra Jeesus sanoo; Rauhani minä jätän teille, en minä anna niinkuin maailma antaa!
        Herrani Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan, Armo, Rakkaus ja Valta ja Voima,
        saakoon sijaa sinun sydämessäsi.

Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, Anon sinulta sinun nimessäsi,
        vapauta nimimerkki hyllytetty epäuskosta ja täytä hänet Pyhällä Hengellä ja
        totuudella ja anna hänelle uskoa lisää, sinuun Herrani Jeesus Ja Isään Jumalaan,
        AAMEN!

• Vielä yksi asia. Jos etsit rauhaa sydämeesi, niin siihen on olemassa tie.
        .
        2. Piet. 1:2

Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
        .
        Eli mitä enemmän seurustelet jonkun ihmisen kanssa, niin sitä paremmin opit tuntemaan hänet.
        Samalla tavoin lisääntyy armo ja rauha sydämessäsi sitä mukaa kun opit tuntemaan Jeesusta, kun seurustelet Hänen kanssaan.

• jari-pek-ka kirjoitti:

hyllytetty
        .
        Eräällä uskovalla, pitkän uskontaipaleen jälkeen kuolinvuoteella vihollinen kiusasi häntä ja hän oli hyvin rauhaton. Uskonveli tuli häntä katsomaan ja rukoili hänen puolestaan. Silti rauhattomuus vain oli. Veli sanoi sitten; Saanko kysyä sinulta yhden kysymyksen, vain yhden? Saat toki, hän vastasi.
        Veli sanoi; Minä kysyn nyt sinulta. Riippumatta siitä, miltä sinusta nyt tuntuu tai mitä mielessäsi liikkuu, minä kysyn sinulta. Riittääkö Jeesuksen veri sinulle? Riittääkö se? Se on riittänyt kaikille muille ja riittää tästedeskin. Riittääkö se sinulle?
        .
        Tämän jälkeen hän sai rauhan. Jeesuksen veri riittää. Jos se riittää minulle, niin se riittää myös sinulle, nimim hyllytetty. "Niin on Jumala maailmaa rakastanut"(Joh. 3:16). Siis on jo rakastanut. On jo valmiiksi asti sinutkin rakastanut taivaaseen asti. Jumala antoi jo ennakkoon Pojassaan koko rakkautensa, ettei yksikään, sinäkään, eikä minä, hukkuisi, vaan että meillä olisi iankaikkinen elämä.
        Jumalan rakkaus on kestävää. Se ei voi hylätä. Jos Jumala, joka antoi oman Poikansa, koko rakkautensa sinun edestäsi, hylkäisi sinut, niin Jumalan pitäisi hylätä oma Poikansakkin. Mutta Jumala vihaa hylkäämistä.
        Muista, että jos joku syyttää sinua tällä tavalla, niin se syyttäjä ei ole Jeesus, vaan se on itse syyttäjä, vihollinen, joka Jesajaakin oli syyttämässä. Anteeksipyydetyt synnit on anteeksiannettuja. Muista, jos joku syyttää sinua vanhoista synneistä, niin se ei ole Jumala.
        .
        Jeesuksen Kristuksen nimeen, kaikki sinun syntisi on anteeksi annettu. Jumalan rauha täyttäköön sisimpäsi. Joh. 3:16 on juuri sinulle. Psalmi 23 on juuri sinulle. Jos Jumala kerran sanoo niin, niin se on niin ja aamen. Psalmissa 23 paimenella on sauvan lisäkisi myös vitsa. Sekä sauva, ettäö vitsa ovat Jumalan rakkauden kuvaa. Sauvalla Hän ohjaa sinua oikealle tielle. Nostaa sinut kuopasta ylös. Vitsallaan Hän varjelee sinua.Vitsa on susia varten.
        Jumalan siunausta.

Jari-Pekka selitä tämä kirjoituksesi:
        " Riittääkö Jeesuksen veri sinulle? Riittääkö se? Se on riittänyt kaikille muille ja riittää tästedeskin. Riittääkö se sinulle?"

Herrani Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan, Armo riittää minulle, verta siihen ei tarvita.
        9. ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
        10. ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä".
        Näissä jakeissa tulee hyvin esiin sovitus, maksu ja valta, ja kuinka Jeesus kaytti valtaansa.
        Sovitti maailman synnit;
        sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut
        Valta jonka Isä Jumala hänelle antoi;
        ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi

Lopettakaa verestä puheet, ja tulkaa Armon alle että Herra Jeesus jokaista
        armahtaisi,AAMEN!

Jari-Pekka selitä tämä kirjoituksesi:
        " Riittääkö Jeesuksen veri sinulle? Riittääkö se? Se on riittänyt kaikille muille ja riittää tästedeskin. Riittääkö se sinulle?"

Herrani Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan, Armo riittää minulle, verta siihen ei tarvita.
        9. ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
        10. ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä".
        Näissä jakeissa tulee hyvin esiin sovitus, maksu ja valta, ja kuinka Jeesus kaytti valtaansa.
        Sovitti maailman synnit;
        sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut
        Valta jonka Isä Jumala hänelle antoi;
        ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi

Lopettakaa verestä puheet, ja tulkaa Armon alle että Herra Jeesus jokaista
        armahtaisi,AAMEN!

Jukka.
        Jeesuksen veri on kuva kuolemaan asti uhrautuvasta rakkaudesta. Ja joskus puhutaan myös veren voimasta. Veren voima on Pyhän Hengen voima.

• jari-pek-ka kirjoitti:

Jukka.
        Jeesuksen veri on kuva kuolemaan asti uhrautuvasta rakkaudesta. Ja joskus puhutaan myös veren voimasta. Veren voima on Pyhän Hengen voima.

Miksi sekoitat Uhrin ja Pyhän Hengen keskenään.
        Verellään Jeesus osti ihmiset Jumalalle, kaikista sukukunnista ja kielistä.
        Pyhä Henki ottaa Herran Jeesuksen omasta ja antaa uskovalle.

Missä jakeissa Jumalan sanasta, löytyy sinun tulkintasi;
        "Jeesuksen veri on kuva kuolemaan asti uhrautuvasta rakkaudesta. Ja joskus puhutaan myös veren voimasta. Veren voima on Pyhän Hengen voima."

Jeesus sanoo; USKOKAA JUMALAAN ja USKOKAA MINUUN, jos ette
        muuten, niin USKOKAA EDES TEKOJEN TÄHDEN!

Jeesus sovitti maailman synnin, hänen verensä vuodatettiin, ja hän antoi henkensä.
        Jeesus eikä Isä Jumala käske uskomaan Jeesuksen vereen, vaan heihin
        molempiin, veri oli uhri. Pyhässä Hengessä uskova saa kokea syntinsä
        anteeksi annetuiksi, ARMOSTA ei TEKOJEN kautta.

Tämä on totuuus:
        Pyhässä Hengessä annettua totuutta Sirpa Lappalaiselle
        Teidän on uskottava Minuun ja Poikaani. Ei ainoastaan Poikaani tai minuun, Kaikkivaltiaaseen Jumalaan, joka yksin olen totinen Jumala, ei siis Poikani.

Kenen luokse te luulette tulevanne, kun välimiehenänne pidätte Jumalaa, Jeesusta Kristusta, Poikaani. Silloinhan, jos väitätte tulevanne Minun tykö, teillä olisi 2 Jumalaa siis Minä ja Poikani.

Näin teillä täytyy olla: Te tulette Pojassani, hän on tie Minun, Jumalan tykö. Te ette tule Jumalassa, jonka Poikani väitätte olevan, Jumalan luo tie en ole Minä vaan Poikani, Jeesus.

Surkeaa on katsella teitä pelkässä Jumala -uskossa ja surkeaa on teitä katsella pelkässä Jeesus -uskossa.

Uskokaa Minuun ja uskokaa Poikaani, niin peritte iankaikkisen elämän Pojassani.

Mutta tämä kaikki tapahtuu teille Rakkaan Poikani armosta. Poikani, jolle minä annoin kaiken vallan lihaan, maahan ja taivaaseen, ei taivaisiin, sillä Minä olen Kaikkivaltias, Herra Jumala, Sebaot.

Ottakaa vastaan rakkauteni: Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Mutta tämä ei tarkoita suinkaan sitä, että te uskoisitte vain Poikaani, sillä hänellä, Pojallani on voima ja valta tehdä teistä Minun lapsiani, niin se teille osoittakoon, että te uskotte myös Minuun.

Minä totisesti lähetin Poikani, en itseäni.

• hyllytetty

Kiitos teille hyvistä vastauksista. Eilen illalla mietin että ei taida Jumala minua hyväksyä kun en osaa mitään kun olen niin tyhmä ja aukaisin TV7, ensimmäisenä tuli nämä sanat, ei teoilla vaan uskomalla, puhujana oli Powson ja ne sanat oli juuri minulle, jäivät mieleeni.

• ilo tilalle

Minun pitäisi varmaan kysellä jostain muusta viestiketjusta tätä kun en ymmärrä että jos luen jonkun kuuluisan kuolleen huumeisiin, lääkkeisiin tai humalassa kuollut kolarissa niin tulen hyvin surulliseksi, itken useana päivänä ja tulee väkisin mieleen että mihin hän meni, mihin joutui sielunsa. Samoin tunnen myös monen muun kuolleen kohdalla. On niin raskas olo usein vaikka eivät ole tuttujakaan. Miksi näin tunnen, en haluaisi. Suuri hätä myös tutuista ja sukulaisista ja myös itsestä kun epäilys pelastumisesta meinaa saada ylivallan. Jos taas joku on kuollut Jeesukseen uskoen, en tunne ahdistusta. Ei pitäisi näin surra kun jokainen tekee itse valintansa elämästään. Rukoilisitteko rauhaa mieleeni.

• Jokaisella meistä on vapaus valita, joko annamme elämämme Herralle Jeesukselle
      tai kuljemme oman lihan tahdossa kohti kadotusta.
      Paljon on uskosta osattomia, mene ja kerro heille Jeesuksesta,ano rukoillen
      Jeesukselta, että hän johdattaa luoksesi ihmisiä joita kutsutaan ja jotka
      kaipaavat elämäänsä, Herraa Jeesusta.
      Älä ota jumalattoman iestä kantaaksesi, siitä tulee ajan mittaan liian raskas.
      He ovat tiensä valinneet ja ovat jokainen Jeesuksesta pelastajasta kuulleet
      mutta kääntäneet hänelle selkänsä.

Herran Jeesuksen rakkaus sinun sydämesi täyttäköön,AAMEN!
      Rukoillemme puolestasi!

• Monessa aloituviestissä kehoitetaan rukoilemaan näin; Taivaan Isä, Jeesuksen
        nimessä,,,,,,
        Ulkokullatut Fariseukset rukoilevat noin, mutta te jotka tahdotte kokea Pyhässä Hengessä siunauksia ja Jeesuksen Amoa elämässänne, niin rukoilkaa näin;

Kiitos Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika, että sinä kuulet rukoukseni ja
        sinä vastaat niihin. Kiitos siitä, että saan anoa sinulta sinun nimessäsi.
        Kiitos siitä että sinä täytät tarpeeni ja autat minua, kiitos siitä että tänäkin päivänä saan turvata sinun apuusi. Johda uskosta osattomia luokseni, että saan todistaa sinusta Herrani Jeesus heille, kuin voimallinen sinä olet heitäkin auttamaan kun antavat elämänsä hallinnan sinulle. Ja että sinä annat heille
        uskon, Isä Jumalaan Ja sinuun Herrani Jeesus,AAMEN!

• huhtikuu p

Nut haluaisin että kaikki jotka rukoilevat tänä iltana kl 20,00 rukoilisivat puolestani että saan toisen työpaikan. Se on tärkeä asia mulle. Kiitos jo etukäteen. Muistakaa minua rukouksin.

• Muistamme rukouksin, Herra Jeesus sinua siunaa ja antaa sinulle uuden työpaikan kun sitä häneltä anomme rukoillen Hengessä ja totuudessa, AAMEN!

• Rukoillaan kaikki nimimerkin teh mies24 puolesta, että hän antaisi elämänsä hallinnan
      Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle ja saisi rauhan sydämeensä.

• kaikki mukaan

Tehdään niin, hänellä on paha olla. Suomessa paljon ihmisiä jotka voi pahoin, itsekkin.

• Tämä näky kuuluu tänne:

Olin isossa salissa yksin. Siellä ei ollut minkäänlaisia kalusteita, isot lasiovet,
      joiden takana oli ihmisiä. Yht äkkiä valot sammuivat salista, tunsin valtavaa
      pelkoa,´koska en tiennyt, mitä seuraavaksi on tulossa. Oli aivan pimeää. Jeesus otti minusta kiinni olkapäistä. Vaivuin polvilleni ja tunsin, kuinka minua Hengessä kuljetettiin ympäri salia. Rukoilin Jeesusta moneen kertaan ja sanoin hänelle, kuinka haluan viedä totuutta ihmisille. Jeesus vastasi minulle näin: Me tiedämme sen.
      Valot syttyivät saliin ja lapseni olivat minun kanssani.En tiennyt, mistä he siihen olivat tulleet. Salin yhdessä nurkassa seisoi Jeesus, kysyin lapsilta: Näettekö
      Jeesuksen tuolla nurkassa. Lapset vastasivat, etteivät näe. Itse näin hänet
      ja sen, kuinka hän meni betoniseinän läpi, kun enää pää ja olkapää olivat näkyvissä.
      Seuraavaksi luokseni tuli kaksi pappia.Toisella oli katolilaisen papin hattu
      päässä.Toinen oli ilman hattua. Hatullinen pappi heilutti hyvin vihaisena
      raamattua kasvojeni edessä. Toiselle papille kerroin, kuinka Jeesus pelastaa.
      Hän otti kaksin käsin minua ranteesta kiinni, ja vei kämmeneni aivan kasvojensa eteen. Kämmenestäni alkoi yhtäkkiä loistaa valo hänen kasvoilleen. Silloin kysyin häneltä:Tahdotko antaa elämäsi Herralle Jeesukselle.Hän
      vastasi:Tahdon. Hän meni heti polvilleen ja sain Herran Jeesuksen nimessä julistaa hänelle synnit anteeksi.

• Löytöjä rikkaita

Kiitos ketjusta aloittajalle.

• Youtube Jukka.L kirjoita nettiin niin saat kokea vaimoni saamaa rukousta
      Pyhässä Hengessä ,ja laulua.

• toukoku-utaa

Ollaan toistemme tukena rukouksissamme. Itse rukoilen sanoilla Isä meidän... Miten te muut rukoilette

• Niinkuin puhelun aikana, Kiitos Herra Jeesus,,,

• turvassa**

Tämä on hyvä ketju. Siitä kiitokseni.
        Minäkin tiedän, että vain HÄN on turva.
        Kun muut hylkää, HÄN ei.

..siis joka ilta klo 20.

• mukana ollaan
        turvassa** kirjoitti:

Tämä on hyvä ketju. Siitä kiitokseni.
        Minäkin tiedän, että vain HÄN on turva.
        Kun muut hylkää, HÄN ei.

..siis joka ilta klo 20.

Hyvä on ketju, ollaan mukana kaiikki.

• mukana olija

Hieno asia, rukoillaan tänä iltana Suomen puolesta, itseltä meinaa unohtua aika niin laitan kellon soimaan 20.00. Oikein mukavaa sunnuntaita kaikille.

• AAMEN!

• moni nukkuu

Rukoillaan herätyksen puolesta.

• kiitossulleJumalani

Rukoillaan vaan, olisi se ihana asia kun kansamme kokoontuisi suurin joukoin kirkkoihin ja kotikokouksiin Herran eteen, mikä mahtava varjelus ja siunaus se olisikaan kaiken myllerryksen keskellä, maamme olisi turvassa.

• Kun viemme anoen rukouksessa, asiamme, Herralle Jeesukselle Kristukselle
      Jumalan Pojalle, niin hän kyllä vastaa, AAMEN!

• Vaimoni sai näyn siitä, kuinka saan viedä totuutta erääseen seurakuntaan.
        Seurakunnan nimen kerron sitten , kun olen siellä käynyt ja kerron sitten teille minkälainen oli vastaanotto seurakunnassa.
        Rukoillaan Herralta Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta, että hän Pyhän
        Henkensä voimassa kohtaa näitä ihmisiä. Ja sitä että moni saisi antaa elämänsä
        hallinnan hänelle, AAMEN!

• minä myös

Moniko teistä oli rukouksessa?

• aina käyn

Käymme yhdessä ain,,,,,,,,,

• mie ja sie

21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

• tuonne ylös

Toinen toistemme tuki. Sinä ja minä. Ja yhteinen rukouksemme kiirii
        taivaisiin.

• Voi teitä eksytetyt kun julistatte kolmiyhteisestä Jumalasta, kyllä on totuus
      kaukana teidän sydämmistänne, hellarit tekevät aivan samoin.
      Miettikää näitä hellareitten todistusta;

Ensin hellareitten uskon tunnustus, kuinka Jeesus on yksi Jumalan persoona;
      2. On yksi, iankaikkinen Jumala kolmessa persoonassa: Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Jumala on taivaan ja maan luoja.

Tässä kuitenkin todistavat kuinka Jeesus on Jumalan Poika eikä persoona;
      3. Jeesus Kristus on Jumalan Poika, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi ihmiseksi neitsyt Mariasta ja eli synnittömän elämän opettaen ja tehden tunnustekoja. Ristinkuolemallaan Jeesus sovitti maailman synnin, nousi kuolleista ja astui ylös taivaaseen Isän oikealle puolelle.

Kahtaalla ovat ja syvällä synnissä kun valehtelevat Jeesuksen olevan Jumalan
      persoona, älkää työ uudesti ylhäältäsyntyneet, langetko hellareitten valheoppiin.

Rukoilkaa Herraa Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa, niin saatte kokea
      kuinka hän teitä siunaa kun totuudessa kuljette,AAMEN!

• Tekoja ja toimintaa

Ajatella, jos kaikki nämäkin ihmiset käyttäisivät aikansa johonkin hyödylliseen ja vaikka konkreettisesti auttaisivat toisia ihmisiä... Käykää vaikka vaikka tervehtimässä naapurin yksinäistä mummoa kelloa kahdeksan illalla ja tuottakaa edes yhdelle ihmiselle oikeasti hyvä mieli. Huijaatte vain itseänne, jos oikeasti kuvittelette tekevänne jotaan hyödyllistä näillä hömpötyksillänne. Toisten ihmisten auttaminen vaatii paljon muutakin kun pelkkää ihmettelyä, odottelua ja toivomista...

• Älä sitten ihmettele, vaan toimi.
      Anna elämäsi hallinta Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle,
      että perisit iankaikkisen elämän.
      Silloin sinun ei tarvitse enää odotella, sillä saat elää todella, eikä elämäsi
      ole pelkkää toivomista paremmasta.

Herra Jeesus, siunaa uskosta osattomia uskolla,AAMEN!

• Sivustakatsoja

No eiköhän tuo aiempi kirjoittaja juuri tarkoittanut, että yllämainittu hihhuilu nimenomaan on ajantuhlausta? Jos aikoo saada jotakin aikaiseski täytyy ihan konkreettisesti tehdä asioita.

• Kerro nyt meille kaikille mitä tarkoittaa sana "hihhuile" .
      Löytyykö se ehkä suomen sana kirjasta?

Kapakoista löytyy niitä "hihhuilijoita", mutta ei uskovista, että sillleen.

• Netistä löytää ;)

• Yks vaan
        Netistä löytää ;) kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

Otetaan tähän vielä kahdesta sanakirjasta selitys sanalle hihhuli:

hihhuli s. usk. kans. ( jyrkimpään ) lestadiolaissuuntaan kuuluva henkilö ( Nykysuomen sanakirja painettu vuonna 1963 )

hihhuli halv. ( = halventavasti) ( usein uskonnollinen ) kiihkoilija ( Uusi suomen kielen sanakirja, painettu vuonna 2002 )

• Minä en ole lestadiolainen!
      Minä en ole kiihkoilija, joten en kuulu kumpaankaan kastiin.

Minä saan Herrani Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan Armosta, kirjoittaa
      totuutta.

Miettikää te kun muita hihhuleiksi haukutte, kuka on teidän HERRANNE JA
      MIHIN OLETTE MENOSSA KUN MAALLISEN MAJANNE JÄTÄTTE!!!!!!!!!!!!!!

• No huh huh...

Ahaa, ET ole uskonnollinen kiihkoilija.... No jopas. Näin vähemmän "alaan" perehtyneenä pystyt ainakin huijaaman minua ihan täydellisesti ja jotenkin tuntuu, että nu yllämainitut adjektiivit kuvaavat sinua aika hyvin. Suuntaus voi tietysti olla jokin muu, mutta niitä nyt on ihan yhtä montaa laatua kun seuraajia. Ja ainahan sitä voi kehitellä jonkin oman suuntauksen jos ei olemassaolevat miellytä.

• Kuule "No huh huh..." asutko sinä Lahdessa?

Toi "huh Huh" oli erään kavereni sanonta.

• Jatkoa ;tulehan mikko, huh huh, puskasta pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Monet eivät rukouksiinsa vastauksia saa, ja se johtuu siitä kun ei olla nnettu elämän hallintaa Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan pojalle.
      Eletään vanhanliiton aikaa, eikä ymmärretä Herran Jeesuksen sanoja;

17. Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
      18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Tutkikaa ja miettikää kuka antaa armostaan teille rukous vastaukset!

• Herrani Jeesus armahda niitä joille on sinusta, tullut, kompastuskivi ja
      loukkauskallio,AAMEN!

• Monta on nilläkon Suomi24 sivuilla jotka yrittävät opettaa totuutta, mutta he
      ovat jkuin Nikodeemus, niin rukouksessa kuin opettamisessa.
      Ja harva on syntynyt uudestiylhäältä,AAMEN!

3. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
      4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
      5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
      6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
      7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
      8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
      9. Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"
      10. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!

• Jos tarvitsette rukous apua, niin kertokaa ja kirjoittakaa.

• uskova

Kiitos, rukoiletko myös minun puolestani, että löytäisin hyvän, uskovan miehen aviopuolisoksi.

• Kun Herra Jeesus, antaa suuressa armossaan sinulle aviomiehen, niin
      sinun ei tarvitse aviomiestä etsiä. Luota siihen, kun saa anoa rukoillen ja uskoa
      että hän sen sinulle antaa, suurassa armossan.

Anon sinulta Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika ,sinulta, sinun nimessäsi.
      Anna uskova nimimerkillä kirjoittavalle, uskova, uudesti ylhäältäsyntynyt
      aviomies. Anna hänen kokea kuinka suuri on armosi ja rakkautesi ja kuinka
      annat hänen kokea sen. Kiitos Herrani Jeesus, kun annat hänelle aviomiehen
      AAMEN!

• jeesus auttaa

Kiitos totuudesta iso lapis ja siunausta sinulle ja perheellesi.

• Ajatella....

Mitäköhän tapahtuisi jos kaikki nämäkin ihmiset tekisivät jotakin hyödyllistä tällaisen hölynpölyn ja humpuukin sijaan?

• Yks vaan

Mitähän tapahtuisi, jos tänne kirjoittavat häiriköt eivät enää täällä häiriköisi ja palstan aiheesta eli rukouksista kirjoittavat voisivat kirjoittaaa tänne aivan rauhassa, kun ne ne, jotka eivät hyväksy palstan aihetta, olisivat siirtyneet ajatuksilleen paremmin sopiville palstoille. Sen päivän kun näkisi...

• Rukoile Herraa Jeesusta Kristusta Juamalan Poikaa ja ano häneltä hänen nimessään. Niin saat kokea kuinka hyödyyllistä se on, hyödytöntä on olla
      PAKANA joka ei totuutta tunne.

• Vanhassa testamentissa nämä HAGGAIN 1 jakeet alkoi puhuttelemaan,
      jakeet ovat totuutta tämän päivän seurakunnissa. Ihmisoppeja kylvetään,
      ja Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika on tullut heille kompatuskiveksi ja loukkauskallioksi, uusiliitto on todella harvalle avautunut.
      Isä Jumala Herra Sebaot on antanut kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle,
      maan päällä ja taivaassa, ja Poika tekee sitä mitä on nähnyt Isän tekevän.
      Kun tutkitte vanhaatestamenttia ja tekoja joita Isä Jumala on siellä tehnyt
      niin ymmärrätte sen että Poika Jeesus tekee samoja tekoja tänäpäivänä.
      Koska Isä Jumala on antanut hänelle voiman ja vallan niitä tehdä,AAMEN!

6. Te kylvätte paljon, mutta saatte vähän. Te syötte, mutta ette tule ravituiksi. Te juotte, mutta jano ei sammu. Te vaatetatte itsenne, mutta ei tule lämmin. Ja palkkatyöläinen panee työpalkan reikäiseen kukkaroon.
      7. Näin sanoo Herra Sebaot: Ottakaa vaari teistänne.

Rukoilllaan ja anonotaan Herralta Jeesukselta Kristukselta Jumalan Pojalta ,
      hänen nimessään, että hän voimassaan, Pyhässä Hengessä, vapauttaisi
      Seurakunnat ihmisoppien kirouksesta. ja siunaisi seurakuntia totuudella, AAMEN!

• Mää kans..

Taidanpa ottaa ja suorittaa päivittäisen käteenvetoni kello 20.00. Jospa se naapurinkin uskovainen muija tekisi jotaan muuta sillä hetkellä kun kyyläisi minun tekemisiäni...

• Niinpä "mää kans..., kun miehelle tai naiselle ei ole siunattu aviopuolisoa joutuu
      turvautumaan omaan käteensä.
      Mutta kun annat elämäsi hallinnan Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle
      niin hän kyllä siunaa sinulle aviopuolison, ja ei tarvitse turvata omaan käteen.

Rukoilen kello 20.00 sinun puolestasi ja että myös naapurisi, rukoilisi myös sinun puolestasi.

• Nämä Haggaissa olevat varoituksen sanat ovat tämän päivän seurakunnille;

6. Te kylvätte paljon, mutta saatte vähän. Te syötte, mutta ette tule ravituiksi. Te juotte, mutta jano ei sammu. Te vaatetatte itsenne, mutta ei tule lämmin. Ja palkkatyöläinen panee työpalkan reikäiseen kukkaroon.
      7. Näin sanoo Herra Sebaot: Ottakaa vaari teistänne.

• Kuuntelin Marko Selkomaan puhetta netissä, kun hän oli Tampereen Helluntaiseurakunnassa.
      Kyllä oli tosi sekavaa julistusta.
      Rukoilkaa Markon puolesta että hän saisi kokea mikä on totuutta ja mikä valetta.

Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika häntä armahtaa jos se on hänen tahtonsa,AAMEN!

• On paljon rukosapua tarvitsevia, jos olet todella apua tarvitseva, niin laita
      sähköposti viesti niin rukoilemme sinun puolestasi.

[email protected]

• lappalainenjukka

Moniko teistä on saanut vastauksen rukouksiin ja kuinka koette nämä:

Vaimoni saama Pyhässä Hengessä,,,
      kuuluu tälle sivulle!!!!!!!!!!!!
      Millaisen Rakkauden minä laitoinkaan sinun sydämeesi,siinä uudestisyntymisessä ylhäältä minuun Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainosyntyiseen Poikaan sekä Isä Jumalaan.

Maailma pitää sinua halpana juuri sen rakkauden tähden, joka sinulla on minun nimeäni ja minua kohtaan.

Autuas olet sinä siitä rakkaudesta, jota olet saanut minun armostani kantaa siiitä lähtien, kun uudestisynnyit ylhäältä.

Maailmasta sinä et mitään saanut. Maailma sinua vihaa. Koulussa, työpaikalla, lähiomaisten piirissä olet saanut kuulla satuttavia lihan vihoja minun nimeäni kohtaan ja minun tähteni. Olenhan Herrasi , kilpesi, lunastajasi, onnesi, ilosi niinkuin monet kerrat olet minulle laulanut rakkaudestasi minuun, Jeesukseen Kristukseen, Jumalan Poikaan.

Armosta minä sinut saatoin palvelijakseni, rakkaudellani täytin. Kuinka oletkaan kärsinut minun ja minun nimeni tähden.

Olen sinulle helmiä kalliimpi. Olen sinulle kultaa kalliimpi. Tapporistiäkään et kaulassasi kanna. Et koe siitä kauneutta kullanhohteessaan vaan sisimpäsi itkee kun vähäpukuiset naiset tai hyvinpukeutuneet kulkevat ohitsesi risti kaulassa. Sinun Herrasi ristiinnaulittiin.

Olut ei sinulle maistunut. Minä varoitin sinua unessa sille riettaalle tielle menemästä. Siitä otit vaarin.

Elämänlähde on juomasi minun armostani minun Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan.

Onnesi hehku minua kohtaan on lähtöisin minusta Herrastasi, Jeesuksesta Kristuksesta.

Ota vaarin kaikesta mitä sinulle annan.

Sekin, että sinulle on tärkeää lastesi pelastuminen, olen senkin sinulle antanut. Sinulla on lujatahtoiset lapset, ole onnellinen. Nyt he ovat vielä tottelemattomia, mutta he saavat aikanaan kasvun tottelevaisuuteen minulta. Ole rauhassa, olen heidän kasvatuksensa takana.

Maallista isää sinulla ei ole ollut vähään aikaan. Annoin sinulle lumisateen valkeudeksi ja osoitukseksi, että hän pääsi minun lepooni, sinun rakas isäsi.

Annoin sinulle vielä rakkaammaksi meidän taivaallisen Isämme Herra Sebaotin, sinun ja minun Isäni, sillä kaikki tulee minun kauttani armosta.

Sinä kiivailet, minun armostani, Isämme ykseyden puolesta. Hän on Isä ja Hän on Jumala, en minä. Olen Hänen ainosyntyinen Poikansa. KUINKA VOISINKAAN OLLA TEIDÄN ISÄNNE TAI JUMALANNE, MINÄ AINOSYNTYINEN, HÄNEN, JUMALAMME POIKA?

Älä kirjoita enää mitään.

Vaimoni toivoo että on siunauksksi jollekkin samoja kokeneelle!

• Aloittaja53

Jos Jeesus ilmestyisi seurakunnassa, niin miksi häntä sanoisit;
      Sinä olet Jumalan Poika.
      Sinä olet Jumalan persoona.
      Sinä olet Jumala.

Tai tunnustatko niinkuin pietari;
      15. Hän sanoi heille: "Kenenkä te sanotte minun olevan?"
      16. Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".
      17. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.

• Lakastunut kukkanen

lappalainenjukka: Vaimosi saama sana lohdutti todella paljon!!!

Sain ainakin itse tämän suoraan sydämeen ja tuntui, että Herra puhutteli siinä ainakin minua. Tulin suuresti lohdutetuksi, kiitos Jumalalle, meidän Taivalliselle Isälle!!!!!

• Aloittaja 53

Kiitä myös Poikaa Jeesusta sillä hänelle on Isä Jumala antnut kaiken vallan maan
      päällä ja kaikkeen lihaan. Myös sinun elämäsi on Pojan Jeesuksen vallan alla.

PS. Vaimolle annettiin sana Pyhässä Hengessä, ja antaja oli Poika Jeesus Kristus,AAMEN!

• Armonaurinko

Aloittaja 53:lle...

Kiitetty olkoon Jahshua (jeesus Kristus), joka antoi henkensä ristillä meidän edestämme ja edelleen ohjaa meitä lampaita virvoittavien vetten ääreen...

En usko itsekkään kolminaisuusoppiin....ajttelen Jumalan siten, että on yksi Jumala, jossa on Isä, Poika ja Pyhä Henki..aivan kuin ihmisessä henki, sielu ja ruumis. Jumala on yksi persoona.

Myös Jeesuksesta käyttäisin nimeä Jahshua..vaikka on siitä muunnoksia esim Jeshua jne. Koska Jeesus nimi on kuulemma käännös jossa on jotain halventavaa...? Tiedä häntä,mutta tällaista tietoa olen saanut asiaan paneutuneiden kautta....

Miksi muuten Jahshua (Jeesus) sanoi opetuslapsilleen, että rukoilkaa te näin ja aloittaa: Isä meidän, joka olet taivaassa...jne ja myös toisaalla sanoo, että teidän Taivallinen Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette...Miksi hän kuitenkin puhuu niin, että meidän pitäisi lähestyä Isää rukouksissa?

Itse rukoilen Isää Jahshuan (Jeesuksen) nimeen....joka on tie Taivaan Isän luo...

• Aloittaja53

Kun sinä rukoilet Isää Jumalaa, Jeesuksen nimessä niin et vastauksia saa.
        Kun Jeesus oli maanpäällä elettiin vanhaaliittoa ja Poika Jeesus rukoili ja opetti rukoilemaan Isää Jumalaa.

Tutki ja ymmärrä;
        16. Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
        17. Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
        19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• liljamaria63

Hei alaoittaja...

Eihän tuo luukkuosoite olekaan voimassa enää..??

• Aloittaja53

Teen uuden luukku osoitteen ja laitan sen tänne,

• Armonaurinko

Mutta, miksi sitten olen saanut vuosien varrella rukousvastauksia kun olen rukoillut Isää Jeesuksen (Jahshuan ) nimessä??

Ja onhan siellä >sanassa kohtia..esim heti sattui silmiin: Kol. 3:17 Kaikki minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa Hänen kauttansa.

Eli kehoitetaan myös kiittämään Isää Jumalalaa Jeesuksen kautta?

Rakkaudella eräs vähäinen sisko Herrassa

• Aloittaja53

No kerro nyt meille kaikille niistä siunauksista?

• Aloittaja53

Jatkoa tutki ja lue Matteuksen Evankeliumi ja vertaa lukemaasi kirjeisiin,
        niin huomaat kyllä mistä totuus löytyy,

PS,Lue 33/38 käännöstä.

• Armonaurinko

Aloittaja53

Siunauksiin ja rukousvastauksia joita olen saanut on niin paljon, että minulla menisi siihen tuntikausia kirjoittaa jos yksityiskohtaisesti kertoisin ja tuskin muistaisin sittenkään kaikkia. Mutta tässä pääpiirteitä:

Ensimmäinen rukous, kun en ollut edes uskossa oli huudahdus, että Jos olet Jumala olemassa niin ilmesty.. ja Hän ilmestyi..

Olen saanut esim asunnot, auton, rahaa, varastettua tavaraa takaisin,työpaikkoja, puolison, ystäviä, lemmikit, ihmisiä uskontielle( esim omaisia ja ystäviä) sairauksia on parantunut jne en millään edes muista kaikkia....Rahaa tullut postissa nimettömänä vaikka kukaan ei tiennyt, että tarvitsin rahaa...useita kertoja on tapahtunut tämä.. Ja näihin kaikkiin sisältyi monenlaista ihmettä, että ihmiset toivovat, että voisin kirjoittaa niistä kirjan...Taivaan Isä on vastannut minulle Jahshuan nimessä ja pitänyt minusta orpolapsesta huolta ennen uskoontuloanikin...silloin jo rukoilin Isä meidän- rukousta. Kiitos Jumalalle joka kuljettaa meitä aina voittosaatossa :)

Hän on johdattanut kun olen kulkenut rukoillen...

Olen kyllä tutkinut sanaa todella tarkasti..olen intohimoinen Jumalan sanan tutkija ja Matteus on tuttu kyllä ja tietysti luen 33/38 käännöstä ja välillä Raamattu kansalle- käännöstä

Et vastannut kysymykseen Kol. kirjeen osalta...

• Armonaurinko

Aloittaja53

Siunauksiin ja rukousvastauksia joita olen saanut on niin paljon, että minulla menisi siihen tuntikausia kirjoittaa jos yksityiskohtaisesti kertoisin ja tuskin muistaisin sittenkään kaikkia. Mutta tässä pääpiirteitä:

Ensimmäinen rukous, kun en ollut edes uskossa oli huudahdus, että Jos olet Jumala olemassa niin ilmesty.. ja Hän ilmestyi..

Olen saanut esim asunnot, auton, rahaa, varastettua tavaraa takaisin,työpaikkoja, puolison, ystäviä, lemmikit, ihmisiä uskontielle( esim omaisia ja ystäviä) sairauksia on parantunut jne en millään edes muista kaikkia....Rahaa tullut postissa nimettömänä vaikka kukaan ei tiennyt, että tarvitsin rahaa...useita kertoja on tapahtunut tämä.. Ja näihin kaikkiin sisältyi monenlaista ihmettä, että ihmiset toivovat, että voisin kirjoittaa niistä kirjan...Taivaan Isä on vastannut minulle Jahshuan nimessä ja pitänyt minusta orpolapsesta huolta ennen uskoontuloanikin...silloin jo rukoilin Isä meidän- rukousta. Kiitos Jumalalle joka kuljettaa meitä aina voittosaatossa :)

Hän on johdattanut kun olen kulkenut rukoillen...

Olen kyllä tutkinut sanaa todella tarkasti..olen intohimoinen Jumalan sanan tutkija ja Matteus on tuttu kyllä ja tietysti luen 33/38 käännöstä ja välillä Raamattu kansalle- käännöstä

Et vastannut kysymykseen Kol. kirjeen osalta...

• Aloittaja53

Kirjeet on kirjeitä ja Evankeliumi on se josta jokainen uudestisyntynyt ylhäältä
        löytää totuuden, tutut sanat USKOKAA EVANKELIUMI!

Miksi sinä "ARMONAURINKO" kirjoitat nimimerkin takaa?

Kirjoitit näin;
        "Meillä on uudessa liitossa armo lähestyä Taivaan Isän armonistuinta Herramme Jeesusken Kristuksen nimen kautta, koska Hän näkee meidät poikansa Jeesuksen Kristuksen pyhän veren läpi, jolloin olemme puhtaat Jeesuksessa ja meillä on tämän lapsen oikeus."

Ihmisoppia kaikki kirjoittamasi ja sitä ei Raamatusta löydy, joten tee parannus totuuteen ja kirjoita omalla nimelläsi totuutta?

Alemmissa viesteissä on se kuka olen ja video ja kulmakivenseurakunta1

• Armonaurinko

Alottaja53 vielä:

En viitsisi uskovien kanssa alka väittelemään enkä varsinkaan uskonveljien, mutta täytyy vielä tuoda selkeä sananpaikka tässä esille, kun nyt oli hieman aikaa paneutua tähän asiaan....

Paavalin kirje Efesolaisille 5:20 ...kiitäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä...

Meillä on uudessa liitossa armo lähestyä Taivaan Isän armonistuinta Herramme Jeesusken Kristuksen nimen kautta, koska Hän näkee meidät poikansa Jeesuksen Kristuksen pyhän veren läpi, jolloin olemme puhtaat Jeesuksessa ja meillä on tämän lapsen oikeus.

Vanhassa liitossa meidän puolestamme olisi saanut mennä vain ne papit, jotka Jumala oli asettanut ja jotka uhrasivat eläinuhreja Jumalan edessä syntiuhrina jne. Nyt meillä on pääsy kaikilla Jeesuksen omilla suoraan Hänen luokseen kiitäen, ylistäen, palvoen ja tuoden myös murheemme ja tarpeemme Hänelle....

Siunausta runsaasti ja valitettavasti tämä on minun näkemys, jota ei voi muuksi muutta, jos ei Jumala itse sitä minulle toiseksi muuta. Tämän asian kanssa olen käynyt ja käyn Jumalan eteen jo tässä ajassa ja tulevassa, jolloin täydellinen totuus paljastuu meille.

• Aloittaja53

• Armonaurinko

Aloittaja53

Kaikella rakkaudella, nuo sananpaikat eivät kuitenkaan valaise kantaasi rukouksesta....tottakai vaelluksemme täytyy näin olla kun kuljemme Jeesuksen askelissa ja Hänen johdossaan...Pyhän Hengen kautta.

Meillähän on ihmeellinen neuvonantaja, Pyhä Henki, joka johdattaa meidät kaikkeen totuuteen, jos vain vilpittömin sydämmen haluamme päästä kaikesta totuuteen sisälle. Olemme uskovat tässä Jumalan kasvatustyössä vähän eri asteilla, sillä jotkut syö vielä maitoruokaa, koska ovat vielä pieniä lapsia Kristuksessa ja jotkut ovat jo kasvaneet ja kaipaavat vahvempaa ruokaa...

Silti Jumala ei jätä työtänsä kesken meissä eikä hän omiaan hylkää..vaikka olemme joskus ymmärtämättömiä ja tietämättömiä....ja haksahdamme monesti etenkin puheissamme....Tai kun emme ole vielä kasvaneet jossain asiassa täyteen aikuisuuteen ja ymmärrykseen.

En väitä, että minulla olisi niin suuri viisaus ja ymmärrys, että jotakin olisin, mutta kunhan toin esille oman näkökantani.

Siunausta runsaasti aloittajalle ja kaikille niille, jotka vilpittömin sydämin tahtovat Herraamme Jeesusta seurata!

Herramme on hyvä ja Hän on totisesti armollinen!

• aloittaja53

Ethän sinä Jeesusta seuraa kun Isä Jumalaan turvaat etkä Poikaan Jeesukseen.

Netissä; kulmakivenseurakunta1 ja

http://youtu.be/DufNrHxk7-8 ja 9 muuta videota.

• Armonaurinko

Paras karttaa tällaisia hedelmättömiä väittelyjä....Pidän sen minkä olen Herralta saanut. Pidä sitten sinä se usko joka sinulle on annettu...

Jumalan Pyhä Henki johdattaa kaikkeen totuuteen tässäkin asiassa.

Eräänä päivänä olemme kaikki Isän Jumalan tuomioistuimen edessä ja silloin varmasti saamme kuulla olemmeko olleet niitä hyviä vai pahoja palvelijoita..

Herramme tulee pian..

• Aloittaja53

Ne jotka Jeesusta seuraavat ja rukoilevat häntä ja ovat hänelle kuuliaisia,
      niitä tämä jae siunaa ja se ei jätä selittelyille sijaa;

5. Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

• Aloittaja53
    • aloittaja53
      • 53 vuosi

Missä luuraa rukoilijat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1041
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      722
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      604
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      480
    6. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    7. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      42
      441
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      424
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      421
    Aihe