Ihmettelenpä vaan että mikä on täällä paljon puhuttu "poliisinpalvoja"?
- Onko se sellainen, joka on eri mieltä kuin nämä poliisin vihaajat?
- Tai sellainen joka ei yleistä samoja stereotyyppisiä ajattelumalleja?
Onko jotain määritelmää?
Mikä on "poliisinpalvoja"?
62
1220
Vastaukset
- 3==0
Jotka väittävät kaikkia poliiseita rehdiksi ja reiluksi vaikka joukosta löytyy raiskaajia ,rattijuoppoja ,palvelukoiralla asiakkaita purettavia ,valehtelevia ja veljeileviä paskiaisa joita poliisista ei pitäisi löytyä yhtään.
- tyttö 150/50
Turvallisuusalalla on varmasti sama prosentti huonokäytöksisiä juntteja kuin muissakin ammattiryhmissä. Tehdään virheitäkin siinä missä muutkin. Sitten on myös niin, että tällä alalla työntekijät eivät voi juurikaan itsenäisesti päättää tekemisistään, vaan toimintaa ohjaa lainsäädäntö ja lopputulos ei valitettavasti aina asiakkaan kannalta ole niin kiva. Kuka teki mitäkin tulkinnoissa pitää myös ymmärtää tilanteita hiukan syvällisemmin ja laajemmin. Se, että pakeneva huumekuski kaahaa miljoonaa muun liikenteen seassa "pakoreaktio päällä" ja vahingoittaa itseään, sivullisia tai matkustajiaan, ei automaattisesti tee kylmäveriseksi murhaajaksi vaikka lehdistö näillä otsikoilla herkutteleekin. Se, että joku otetaan kiinni ja viedään putkaan ei tarkoita automaattisesti sitä että on tapahtunut virhe. Usein näke yleistyksiä joiden taso on sama kuin väittäisi makaronia syövän kaverin olevan aina italialainen.
- ole kukaan
väittänytkään!!?? Joku täällä kyllä väittää "tietävänsä" oikein prosentin tarkkuudella (olikohan 98%?) kuinka paljon poliisikunnassa on mätää - kukahan tuo neropatti mahtaa olla???
- totta...
ole kukaan kirjoitti:
väittänytkään!!?? Joku täällä kyllä väittää "tietävänsä" oikein prosentin tarkkuudella (olikohan 98%?) kuinka paljon poliisikunnassa on mätää - kukahan tuo neropatti mahtaa olla???
itse olen nähnyt monta vastaavaa tapausta.Siis näitä,että vartija soittelee poliisille jokaasiasta,syy on selkeesti siinä,että vartijat(iso osa palvojista)haluaa nähdä poliisin pyssyt koska itsellään heille ei näitä myönnetä..ja mihinkä ne niitä tarvitsiskaan kun työntelee kärryjä ja keräilee koreja kaiket päivät.
PP:t haluavat nähdä aina poliisin,se on heistä jännää.itse heitä ei kelpuuteta EDES poliisikouluun.Koska heillä ei ole edes amista käytynä loppuun.
Kuka amiksenkaan käynyt vartijaksi alkaisi?palkka on keskimäärin 8e/h..kyllä levyseppähitsaajakin puolet peremmin tienää kun vartijat.Ja se on silti kunnon ammatti. - kuvitella,
tyttö 150/50 kirjoitti:
Turvallisuusalalla on varmasti sama prosentti huonokäytöksisiä juntteja kuin muissakin ammattiryhmissä. Tehdään virheitäkin siinä missä muutkin. Sitten on myös niin, että tällä alalla työntekijät eivät voi juurikaan itsenäisesti päättää tekemisistään, vaan toimintaa ohjaa lainsäädäntö ja lopputulos ei valitettavasti aina asiakkaan kannalta ole niin kiva. Kuka teki mitäkin tulkinnoissa pitää myös ymmärtää tilanteita hiukan syvällisemmin ja laajemmin. Se, että pakeneva huumekuski kaahaa miljoonaa muun liikenteen seassa "pakoreaktio päällä" ja vahingoittaa itseään, sivullisia tai matkustajiaan, ei automaattisesti tee kylmäveriseksi murhaajaksi vaikka lehdistö näillä otsikoilla herkutteleekin. Se, että joku otetaan kiinni ja viedään putkaan ei tarkoita automaattisesti sitä että on tapahtunut virhe. Usein näke yleistyksiä joiden taso on sama kuin väittäisi makaronia syövän kaverin olevan aina italialainen.
että kaikissa ammateissa "on varmasti sama prosentti huonokäytöksisiä juntteja". Tosiasia on, että joihinkin ammatteihin esim poliisi hakeutuu aivan määrätynlaista porukkaa. Suurin osa ihmisistä ei halua työskennellä poliisin hommassa, jossa pääsääntöisesti on vain paskaporukkaa asiakkaina. Pitää olla jonkinmoinen "geeni" joka aiheuttaa sen, että nauttii toisten kyykyttämisestä.
- ;;;;
kuvitella, kirjoitti:
että kaikissa ammateissa "on varmasti sama prosentti huonokäytöksisiä juntteja". Tosiasia on, että joihinkin ammatteihin esim poliisi hakeutuu aivan määrätynlaista porukkaa. Suurin osa ihmisistä ei halua työskennellä poliisin hommassa, jossa pääsääntöisesti on vain paskaporukkaa asiakkaina. Pitää olla jonkinmoinen "geeni" joka aiheuttaa sen, että nauttii toisten kyykyttämisestä.
Se poliiseja yhdistävä "geeni" on täysi kusipäisyys.
Suomesta ei 120% varmuudella löydy yhtään poliisia,
joka ei 110% varmuudella olisi täysi kusipää, sehän on yksi valintaperuste poliisille.
Poliisin asenne on, kansalainen nuolee meidän persettä! - mitä sitten????
Ja mistäs sä tiedät mitä ne sun kaveris on tehneet oikeesti??? Sä siis olet sun teorian mukaan pellenpalvoja, kun uskot niitä ääliöitä joita poliisi on joutunut työnsä takia kärsimään. Luuletkos että ketään normaaliälyllä varustettua kiinnostaisi kuunnella laistenne räksytystä ja uhoamista kovin pitkään??? Katsos kun sitä saa mitä tilaa. En nimittäin tunne ketään joka oikeasti olisi joutunut kärsimään ihan syyttä poliisin toimista. Itse asiassa kukaan ei ole koskaan sellaista edes todistanut muuten kuin ihan joissain marginaalitapauksissa. Eli voinemme vetää johtopäätöksen teistä karvaperseenpalvojista, että te keksitte jutut ja puratte täällä pahaa oloanne???
- perkelevitun
mitä sitten???? kirjoitti:
Ja mistäs sä tiedät mitä ne sun kaveris on tehneet oikeesti??? Sä siis olet sun teorian mukaan pellenpalvoja, kun uskot niitä ääliöitä joita poliisi on joutunut työnsä takia kärsimään. Luuletkos että ketään normaaliälyllä varustettua kiinnostaisi kuunnella laistenne räksytystä ja uhoamista kovin pitkään??? Katsos kun sitä saa mitä tilaa. En nimittäin tunne ketään joka oikeasti olisi joutunut kärsimään ihan syyttä poliisin toimista. Itse asiassa kukaan ei ole koskaan sellaista edes todistanut muuten kuin ihan joissain marginaalitapauksissa. Eli voinemme vetää johtopäätöksen teistä karvaperseenpalvojista, että te keksitte jutut ja puratte täällä pahaa oloanne???
"sitä saa mitä tilaa"!!!!!!poliisit saa aina tilaamaansa kohtelua,ja kostot on AINA oikeutettuja!!!!
- miksei????
;;;; kirjoitti:
Se poliiseja yhdistävä "geeni" on täysi kusipäisyys.
Suomesta ei 120% varmuudella löydy yhtään poliisia,
joka ei 110% varmuudella olisi täysi kusipää, sehän on yksi valintaperuste poliisille.
Poliisin asenne on, kansalainen nuolee meidän persettä!Mä en näkis tuossa asenteessa mitään vikaa jos esim. ajatellaan suakin työtöntä hörhöä. Kyllä Poliisi sentään on niin paljon ylempänä yhteiskunnassa kuin laisesi loinen, että tämäkin vertaus tuntuu turhalta.
- mitenkäs kävi???
perkelevitun kirjoitti:
"sitä saa mitä tilaa"!!!!!!poliisit saa aina tilaamaansa kohtelua,ja kostot on AINA oikeutettuja!!!!
Laskitko allesi taas viikonloppuna kun paha poliisisetä uhkasi soittaa äidillesi jos et kaada kaljoja maahan:) hihihihihihihih
- t0tuus
unohtuisi !
- yhä paranee
> Ihmettelenpä vaan että mikä on täällä paljon puhuttu "poliisinpalvoja"?
Tuossa uudemmassa ketjussa minut nimettiin poliisinpalvojaksi kun kehoitan ihmisiä tekemään rikosilmoituksen poliisin tekemistä rikoksista :)
Hauska logiikka näillä älyköillä!- missä sinut
määriteltiin poliisinpalvojaksi, niin olisi helpompi kommentoida.
- linkki on
missä sinut kirjoitti:
määriteltiin poliisinpalvojaksi, niin olisi helpompi kommentoida.
- Palvot Poliisia
linkki on kirjoitti:
linkin keskustelun alkuun, mutta olisi ollut helpompaa jos olisit laittanut sen siihen kommenttiin missä sinua nimiteltiin poliisinpalvojaksi. Muuten on niin vaikea löytää 40:stä kommentista sitä mihin viittaat.
Tarkoititko tätä:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9063644/44054641
Mikäli tämä on myös sinun kirjoittamasi:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9063644/44051183
"Tottakai myönnän että jos poliisi toimii vastoin esitutkintalakia on se ongelma epäillyn oikeusturvan kannalta. Siis JOS. Mutta kysehän onkin siitä toimiiko vai ei. Minä en tiedä poliisin toimivan vastoin lakia. Jos sinä kerran tiedät (siis todella tiedät) niin velvollisuutesi on toimia ja tehdä rikosilmoitus.
Mutta ongelma on siinä kun sinä et tiedä vaan luulet. Luulet ymmärtäväsi mitä laki tarkoittaa ja luulet tietäväsi miten poliisi toimii. Kun näin ei ole on kyseessä turha ruikutus."
Oireesi viittaavat voimakkaasti poliisinpalvontaan, koska sinä et näytä uskovan siihen, että poliisi oikeasti voisi rikkoa lakia. Täällähän nämä poliisinpalvojat kiistävät kaikki poliisin tekemät vääryydet ja syyttävät toimioistuinta väärästä tuomiosta, jos poliisi on tuomittu rikoksesta. Sinäkin kirjoitat asiat niin, että kirjoituksestasi tulee aika selkeästi ilmi, että et usko muiden kirjoituksiin. Mutta sitähän se uskovaisuus juuri on, kritiikitöntä luottamista johonkin. Poliisinpalvonnassa on kaikki uskonnon piirteet mukana. - rikosilmoituksen
Palvot Poliisia kirjoitti:
linkin keskustelun alkuun, mutta olisi ollut helpompaa jos olisit laittanut sen siihen kommenttiin missä sinua nimiteltiin poliisinpalvojaksi. Muuten on niin vaikea löytää 40:stä kommentista sitä mihin viittaat.
Tarkoititko tätä:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9063644/44054641
Mikäli tämä on myös sinun kirjoittamasi:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9063644/44051183
"Tottakai myönnän että jos poliisi toimii vastoin esitutkintalakia on se ongelma epäillyn oikeusturvan kannalta. Siis JOS. Mutta kysehän onkin siitä toimiiko vai ei. Minä en tiedä poliisin toimivan vastoin lakia. Jos sinä kerran tiedät (siis todella tiedät) niin velvollisuutesi on toimia ja tehdä rikosilmoitus.
Mutta ongelma on siinä kun sinä et tiedä vaan luulet. Luulet ymmärtäväsi mitä laki tarkoittaa ja luulet tietäväsi miten poliisi toimii. Kun näin ei ole on kyseessä turha ruikutus."
Oireesi viittaavat voimakkaasti poliisinpalvontaan, koska sinä et näytä uskovan siihen, että poliisi oikeasti voisi rikkoa lakia. Täällähän nämä poliisinpalvojat kiistävät kaikki poliisin tekemät vääryydet ja syyttävät toimioistuinta väärästä tuomiosta, jos poliisi on tuomittu rikoksesta. Sinäkin kirjoitat asiat niin, että kirjoituksestasi tulee aika selkeästi ilmi, että et usko muiden kirjoituksiin. Mutta sitähän se uskovaisuus juuri on, kritiikitöntä luottamista johonkin. Poliisinpalvonnassa on kaikki uskonnon piirteet mukana.Kehoitin tekemään rikosilmoituksen havaituista poliisin tekemistä rikoksista. Olen siis poliisinpalvoja :)
Selittäkää mitä huvittaa, fakta on tuossa. Toimikaa älkääkä ruikuttako! - Palvot Poliisia
rikosilmoituksen kirjoitti:
Kehoitin tekemään rikosilmoituksen havaituista poliisin tekemistä rikoksista. Olen siis poliisinpalvoja :)
Selittäkää mitä huvittaa, fakta on tuossa. Toimikaa älkääkä ruikuttako!"Tottakai myönnän että jos poliisi toimii vastoin esitutkintalakia on se ongelma epäillyn oikeusturvan kannalta. Siis JOS. Mutta kysehän onkin siitä toimiiko vai ei. Minä en tiedä poliisin toimivan vastoin lakia."
Painotit sanaa jos: "Siis JOS" ja seuraavaksi: "Minä en tiedä poliisin toimivan vastoin lakia".
Ainakin minun mielestä aika asenteelista tekstiä. Minä olen omakohtaisesti havainnoinut poliisin valehtelevan ja muutenkin rikkovan lakia. Mutta enhän tietenkään voi väittää, että sinä poliisin rikoksista mitään tietäisit. Tosin on aika naiivia kuvitella, että poliisi ei toimisi vastoin lakia.
Poliisista ei kuitenkaan kannata tehdä rikosilmoitusta, koska sitä ei kuitenkaan kukaan oikeasti tutki, siitäkin minulla on omia havaintoja. - seli seli
Palvot Poliisia kirjoitti:
"Tottakai myönnän että jos poliisi toimii vastoin esitutkintalakia on se ongelma epäillyn oikeusturvan kannalta. Siis JOS. Mutta kysehän onkin siitä toimiiko vai ei. Minä en tiedä poliisin toimivan vastoin lakia."
Painotit sanaa jos: "Siis JOS" ja seuraavaksi: "Minä en tiedä poliisin toimivan vastoin lakia".
Ainakin minun mielestä aika asenteelista tekstiä. Minä olen omakohtaisesti havainnoinut poliisin valehtelevan ja muutenkin rikkovan lakia. Mutta enhän tietenkään voi väittää, että sinä poliisin rikoksista mitään tietäisit. Tosin on aika naiivia kuvitella, että poliisi ei toimisi vastoin lakia.
Poliisista ei kuitenkaan kannata tehdä rikosilmoitusta, koska sitä ei kuitenkaan kukaan oikeasti tutki, siitäkin minulla on omia havaintoja.Todellakin, minä en TIEDÄ poliisin rikkovan lakia. Tämä on ihan vaan fakta kun yhtään poliisin tekemään rikosta en ole ollut todistamassa. Ei tässä mitään asennetta ole vaan ihan puhdas tosiasia.
> Tosin on aika naiivia kuvitella, että poliisi ei toimisi vastoin lakia.
Kuka näin kuvittelee? Sinäkö? Omista kuvitelmistani en ole kirjoittanut mitään.
Poliisin(kin) tekemistä rikoksista tulee tehdä rikosilmoitus. Eihän asialle muuten ainakaan tapahdu mitään. Nettiruikutus ei auta.
> Poliisista ei kuitenkaan kannata tehdä rikosilmoitusta, koska sitä ei kuitenkaan kukaan oikeasti tutki, siitäkin minulla on omia havaintoja.
Niin, mitenkähän lienee? Kummasti on noita tuomioita kuitenkin tullut poliiseillekin silloin kun on ollut aihetta. Minulla on siis havaintoja joiden mukaan rikosilmoitus kannattaa :)
Jos sinun havaintojesi mukaan rikosilmoitus ei kannata niin voihan se olla niinkin että sinä olet väärässä.
Mutta asiaan palatakseni: poliisinpalvojan tuntomerkkeihin voidaan siis lisätä se että poliisinpalvoja kehoittaa tekemään rikosilmoituksia poliisien tekemistä rikoksista :)
- /*-+-*/--+
Tässä tämä selkenee!
- kuuluu palstan
yleissivistykseen !
- Hip Hurraa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9626120
poliisinpalvonta on tuhoisa uskonlahko- venkula itse
Poliisinpalvonnan syvin todellinen ja yhteiskunnalle vaarallinen ongelma on se, että poliisinpalvojien ihmisoikeuslainsäädännön ja kansalaisvapauksien vastaiset asenteet eivät oikeasti edusta kansan todellisia asenteita ja toiveita. Tämä poliisinpalvoja vähemmistö on sellaista uusnatsisakkia, kusipäävartijoita, kaljupääpoliiseja ja sitä yhteiskunnan typerintä osaa, joka notkuu kännispäiten perjantaisin snaggareilla tappelemassa kun pitää päästä kurmottamaan "venkulaa" turpaan.
Suurin osa kansasta kannattaa ihmisoikeuksia, kansalaisvapauksia ja demokraattista järjestelmää, eikä halua päästää sitä muuttumaan poliisinpalvojien toivomaksi poliisivaltioksi, jollaisesta paras esimerkki on Pohjois-Korea, eli "Korean demokraattinen tasavalta". Kuka näkee maan nimessä huonon vitsin? Demokratia ja Pohjois-Korea? heko heko. - Veijo Venkula
venkula itse kirjoitti:
Poliisinpalvonnan syvin todellinen ja yhteiskunnalle vaarallinen ongelma on se, että poliisinpalvojien ihmisoikeuslainsäädännön ja kansalaisvapauksien vastaiset asenteet eivät oikeasti edusta kansan todellisia asenteita ja toiveita. Tämä poliisinpalvoja vähemmistö on sellaista uusnatsisakkia, kusipäävartijoita, kaljupääpoliiseja ja sitä yhteiskunnan typerintä osaa, joka notkuu kännispäiten perjantaisin snaggareilla tappelemassa kun pitää päästä kurmottamaan "venkulaa" turpaan.
Suurin osa kansasta kannattaa ihmisoikeuksia, kansalaisvapauksia ja demokraattista järjestelmää, eikä halua päästää sitä muuttumaan poliisinpalvojien toivomaksi poliisivaltioksi, jollaisesta paras esimerkki on Pohjois-Korea, eli "Korean demokraattinen tasavalta". Kuka näkee maan nimessä huonon vitsin? Demokratia ja Pohjois-Korea? heko heko.Näinhan se menee !
- Ateistinen
On on määritelmä.
- jepulissu
Joo joo tämä on yleissivistävää
- Ettei Totuus Unohdu
Lue myös tämä jos halua lisätietoa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8685617#comment-41440638 - typerät uskoo
Poliisinpalvonta elää ja voi hyvin niin kauan kuin auktoriteettiuskoisia löytyy.
- mörkö
Markolle faktaa !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043