Olen huomannut että aina kun ihmiset on kuullut tai huomannut jonkun/jostakin tyypin(stä) joka on ihastunut johkin naiseen sen takia että nainen on isorintainen, niin millaisia kommentteja heti tulee jengillä: "Joo, sehän on ihan selvää ettei sitä jätkää siinä vaiheessa kiinnosta naisessa mitkään muut kuin ne rinnat" Tai että "sen jätkän ei pidä olla kyllä kovinkaan terve, kun sitä kiinnostaakin vaan sen naisen tissit eikö se henkilö itse".
Minun mielipide taas noihin kommentointehin on, että vähän kylläkin ahdasmielisiä tulkintoja minun mielestä ja voisi vielä sanoa että jo melko aikansa eläneitäkin nuo näkemykset.
Monet isorintaisetkin kun tuntuu ajattelevan näin, että minun rintani ovatkin kiinnostavat, en minä itse. Ei, ei, ei ja EI! Ei se noin ole, ei helvetissä ole! Vaan pikemminkin näin se kuuluisi ajatella: Sinä isoissa rinnoissasi kiinnostat miehiä.
Noh, onko joku tähän vieläkin eri mieltä? Jos olette, niin kertokaapa, ette varmaan laita ruokiinkaan mitään mausteita, kun ajattelette että siinä se kyseinen ruoka on just se pääasia, eikä mauste/mausteet. Ja aina kun katotte vielä itsellenne jotain kivoja vaatteita, niin ettehän tekään samallailla ajattele siinäkään vaiheessa että vaatteeni ne vaan herättää mussa sen muitten ihmisten kiinnostuksen, en minä itse?
Rinnoista vielä tällaista asiaa
2
651
Vastaukset
- Satu-Taruli
Olen itse ihan suht isorintainen nainen,enkä kohtaa leimaamista tms.Luulen että se johtuu siitä etten halua huomiota erityisesti rintoihini - kukaan ei huomaakaan niitä.Denise Milanilla on reippaasti isommat rinnat kuin mulla,mutta itsellä sama yleisimago yläkropassa kuin hänessä on.Jotain ehkä enemmän tanssijamaista tosin,ei niin pallot,vaan luonnollisemman muotoiset.Ei muita ongelmia kuin niskakivut LOL
Jos joku mies ihastuu isorintaiseen naiseen ja saa sen vuoksi epäilyjä ihastumismotiiveistaan, niin kuinka on muulla tavalla kauniisiin naisiin ihastujien laita? Pidetäänkö heidän ihastumosmotiivejaan samalla tavalla "väärinä" tyyliin "Joo, sehän on ihan selvää ettei sitä jätkää siinä vaiheessa kiinnosta naisessa mikään muu kuin ulkonäkö".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337