Suomi hukkuu vereen, syyskuu 2009.

-Jumalan mies-

Unessa Herra puhutteli minua. Hän näytti seinällä olevan kuukausikalenterin. Siitä putosi pois päällimmäinen sivu, jossa luki Elokuu 2009. Irtoavalla sivulla oli valokuvana maahan putoilevia värikkäitä vaahteran lehtiä. Alta paljastui Syyskuu 2009, mutta siinä ei ollut seinäkalentereille tyypillistä neutraalia maisemakuvaa, vaan kuva syksyiseltä hautuumaalta risteineen. Kun katselin, kalenterin oikeasta reunasta alkoi levitä vasemmalle paksua, punaista väriä, joka lopulta peitti koko sivun oikean puolen - mieleeni nousi väkevänä ajatus, joka kuullosti kuin ulkopuolelta tulleelta puheääneltä: "Lapseni. Syyskuussa 2009 Suomi hukkuu vereen idästä käsin. Enää ei ole aikaa rukoilla. Enää ei Herra, Herra siirrä tuomiotansa tälle kansalle. Vuosikymmeniä kansalle tarjottiin parannuksen ja pelastuksen sanomaa, mutta kansa ei tehnyt parannusta. On tullut aika lyödä maata ja sen kansaa tuomiolla". Koetelkaa sanoma. Minä olen ymmärtänyt sen niin, että idän suunnalta Suomen yllättää syyskuussa 2009 verinen hyökkäys, joka valloittaa puolet maasta.

114

4986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rain on

      Onko silloin syytä kyseenalaistaa kaikki uskomuksesi?

      • sunnyriver

        Kysyit, onko kaikki kyseenalaistettava,
        jos ei näin tapahdu.
        Ei kai nyt kaikkivaltiaan Jumalan olemassaolo
        yhdestä profetiasta kiinni ole.
        Profetiat on koeteltava, eli tutkittava, ovatko ne Raamatun mukaisia
        ja toteutuvatko ne.
        Yleensä jos on sekä kuva että sanat, se on luotettavampi kuin
        pelkät sanat.


      • sunnyriver

        28.9. klo 00.53 herätessäni tulivat seuraavat sanat:
        Nyt Jumalan kanssa asustaa saakoon tämä maa.


    • Huhahhhei

      lähestyä kunnon profetointia, ei mitään epämääräistä lässytystä, jossa ei ole edes vuosilukuja.

      Mitä mieltä ovat ylläolevasta palstan profetia-asiantuntijat? Onko lähtöisin Isolta J:ltä yläkerrasta vai itse Belsebuubista?

      • Ei muuta

        kuin muutama psyykelääke vielä annokseen lisää niin profeetta pääsee kunnon vauhtiin, nyt on jo hyvät merkit nykyiselläkin määrällä. Vielä kun ilmoittaisi oman nimensä ja asuinpaikkansa niin kuuluisuus olisi taattu, ei kannata heittäytyä vaatimattomaksi noin suurten asioiden tietäjänä. Ei vaan taida yhdessäkään niin paljon miestä löytyä että rohkenisi omalla nimellään ennustuksia heitellä. Mitähän jumalansa taivaassa tuumii tuollaisesta petturuudesta, tuskinpa omakseen tunnustaa tuollaisia profeetoita.


      • Doulos II

        Saattaa olla lähtöisin Huhhahhein näppäimistöltä. Hyvin se on kirjoitettu. Selvä hardcore- profetia se on. Lisäksi mukaan oli laitettu uskottavuutta lisäävä ”koetelkaa.”

        Ja mihinkäs se aloittaja hävisi. Jäi seuraamaan muiden kommentteja ottamatta enää kantaa keskusteluun.

        Jos aiot kirjoittaa muulla, kuin omalla nimimerkilläsi, niin sinun kannattaisi lisätä mukaan hieman kömpelyyttä ja kirjoitusvirheitä. Näin se vaikuttaisi enemmän jonkun muun kirjoittamalta.


      • .
        Doulos II kirjoitti:

        Saattaa olla lähtöisin Huhhahhein näppäimistöltä. Hyvin se on kirjoitettu. Selvä hardcore- profetia se on. Lisäksi mukaan oli laitettu uskottavuutta lisäävä ”koetelkaa.”

        Ja mihinkäs se aloittaja hävisi. Jäi seuraamaan muiden kommentteja ottamatta enää kantaa keskusteluun.

        Jos aiot kirjoittaa muulla, kuin omalla nimimerkilläsi, niin sinun kannattaisi lisätä mukaan hieman kömpelyyttä ja kirjoitusvirheitä. Näin se vaikuttaisi enemmän jonkun muun kirjoittamalta.

        Kirjoittaja paljastetaan myöhemmin, kun syyskuu on ohi.


      • Huhahhhei
        Doulos II kirjoitti:

        Saattaa olla lähtöisin Huhhahhein näppäimistöltä. Hyvin se on kirjoitettu. Selvä hardcore- profetia se on. Lisäksi mukaan oli laitettu uskottavuutta lisäävä ”koetelkaa.”

        Ja mihinkäs se aloittaja hävisi. Jäi seuraamaan muiden kommentteja ottamatta enää kantaa keskusteluun.

        Jos aiot kirjoittaa muulla, kuin omalla nimimerkilläsi, niin sinun kannattaisi lisätä mukaan hieman kömpelyyttä ja kirjoitusvirheitä. Näin se vaikuttaisi enemmän jonkun muun kirjoittamalta.

        allekirjoittanut tällä kertaa. Kahdesti olen repäissyt hanuristani tänne tymäkän profetian ja molemmilla kerroilla se on mennyt nikottelematta läpi, päätyen jopa itse Überprofeetta Pihon sivuille. Mutta tämä ei siis ollut sellainen... Olen jo todistanut sen, että sopivalla liturgialla kaikki menee läpi, ei ole enää tarvista moiseen.

        Sitä paitsi, harva kykenee feikkaamaan pahimpia tälle palstalle ulostettuja "oikeita" profetioita. Se vaatisi jo laittomia substansseja tai kunnon lääkitystä.


      • ???
        Huhahhhei kirjoitti:

        allekirjoittanut tällä kertaa. Kahdesti olen repäissyt hanuristani tänne tymäkän profetian ja molemmilla kerroilla se on mennyt nikottelematta läpi, päätyen jopa itse Überprofeetta Pihon sivuille. Mutta tämä ei siis ollut sellainen... Olen jo todistanut sen, että sopivalla liturgialla kaikki menee läpi, ei ole enää tarvista moiseen.

        Sitä paitsi, harva kykenee feikkaamaan pahimpia tälle palstalle ulostettuja "oikeita" profetioita. Se vaatisi jo laittomia substansseja tai kunnon lääkitystä.

        Mitä se sitten todistaa, että olet saanut tekaistuja profetioita läpi Pihon sivuille? Käskeehän hän sivuillaan jokaista itse koettelemaan sivuilla olevat profetiat, eikä väitä niiden olevan kaikkien Jumalasta.
        Vai kuvitteletko, että uskovat ovat röntgenkatseisia ajatustenlukijoita? Itse olen ainakin kaukana sellaisesta.
        Oletko kuullut sanontaa, että väärää rahaa voi olla olemassa vain siksi, että on aitoa rahaa?


      • Huhahhhei
        ??? kirjoitti:

        Mitä se sitten todistaa, että olet saanut tekaistuja profetioita läpi Pihon sivuille? Käskeehän hän sivuillaan jokaista itse koettelemaan sivuilla olevat profetiat, eikä väitä niiden olevan kaikkien Jumalasta.
        Vai kuvitteletko, että uskovat ovat röntgenkatseisia ajatustenlukijoita? Itse olen ainakin kaukana sellaisesta.
        Oletko kuullut sanontaa, että väärää rahaa voi olla olemassa vain siksi, että on aitoa rahaa?

        se tehdä, kun uhottiin, ettei onnistu. Onnistui, ja helposti. Toinen niistä on muuten yhä Pihon sivulla :)


      • Vielä kerran Huhhah
        Huhahhhei kirjoitti:

        se tehdä, kun uhottiin, ettei onnistu. Onnistui, ja helposti. Toinen niistä on muuten yhä Pihon sivulla :)

        Ei niitä vanhoja profetioita juuri kukaan enää lue. Etköhän vielä yrittäisi uutta profetiaa Pihon palstan alkuun, kun se sulta niin helposti näyttää luonnistuvan. Muistathan lisätä taas loppuun sen ”koetelkaa”, niin Piho kuuntelee tarkemmin. Tulet sitten kertomaan tänne, kun se on mennyt läpi.


      • ja rommia pullo.

        Sinulla ei varmaankaan satu olemaan tietoa tuon suuren ja mahtavan profetian kirjoittajasta? Kysymykseesi onko kirjoitus ison J:n innoittama, vastaan että minun mielestäni kyseessä on enemmänkin ison G:n hengessä toimiva profeetta.


      • Huhahhhei
        Vielä kerran Huhhah kirjoitti:

        Ei niitä vanhoja profetioita juuri kukaan enää lue. Etköhän vielä yrittäisi uutta profetiaa Pihon palstan alkuun, kun se sulta niin helposti näyttää luonnistuvan. Muistathan lisätä taas loppuun sen ”koetelkaa”, niin Piho kuuntelee tarkemmin. Tulet sitten kertomaan tänne, kun se on mennyt läpi.

        Been there, done that. Sitäpaitsi siinä "profetiassa", jonka tänne aikanani hatustani nykäisin ja joka yhä roikkuu Piholaisten ylistettävänä, ei ollut sanaa "koetelkaa". Muita profeettojen suosimia huvittavia liturgisia ilmauksia kyllä oli, mutta niistä ei sen enempää. En iitsi vielä, jos koskaan, vetää hyvältä vitsiltä mattoa alta.


      • Huhahhhhei
        ja rommia pullo. kirjoitti:

        Sinulla ei varmaankaan satu olemaan tietoa tuon suuren ja mahtavan profetian kirjoittajasta? Kysymykseesi onko kirjoitus ison J:n innoittama, vastaan että minun mielestäni kyseessä on enemmänkin ison G:n hengessä toimiva profeetta.

        Ja mikä hankalinta, alkaa olla melko mahdotonta erottaa, onko profetian inspiraatiolähteenä J tai G. Vai molemmat. Yleensä, kun luulee nähneensä helvetin hyvän parodian, sellaisen, jota ei voi edes sukupolvien ajan oikeasti raamatulla päähän hakattu keksiä, saapuu palstalle joku aidosti ylikiimainen lopunaikojen julistaja ja vetää uudet pohjat tahattomassa huumorissa. Hankalaa.


      • Tuom.
        Huhahhhei kirjoitti:

        Been there, done that. Sitäpaitsi siinä "profetiassa", jonka tänne aikanani hatustani nykäisin ja joka yhä roikkuu Piholaisten ylistettävänä, ei ollut sanaa "koetelkaa". Muita profeettojen suosimia huvittavia liturgisia ilmauksia kyllä oli, mutta niistä ei sen enempää. En iitsi vielä, jos koskaan, vetää hyvältä vitsiltä mattoa alta.

        profeetta profeettojen joukossa? Huhhah on jo niin paljon perehtynyt näihin ennustuksiin ja kritisoinut niitä, että voidaan pitää jo itseään raittiina profettana, joka on "koetellut". Varsinainen koettellija. ja sitten tuo vaatimattomuus; "leikilläänhän minä". Minä ainakin uskon noihin ennustuksiin. Jumalahan juuri käyttää tuollaisia, jotka eivät itse omasta mielestään ole, ettei vaan korottaisi itseään.

        Sitäpaitsi idän suunnaltahan on aina ollut jotain luvassa. Venäjällä astui laki voimaan, mikä oikeuttaa Venäjän armeijaa puolustamaan omia kansalaisiaan maan rajojen ulkopuolella. IS: n uutisia höystettiin myös venäläisellä panssarivaunnun kuvalla! Siitä se lähtee.


      • Huhahhhei
        Tuom. kirjoitti:

        profeetta profeettojen joukossa? Huhhah on jo niin paljon perehtynyt näihin ennustuksiin ja kritisoinut niitä, että voidaan pitää jo itseään raittiina profettana, joka on "koetellut". Varsinainen koettellija. ja sitten tuo vaatimattomuus; "leikilläänhän minä". Minä ainakin uskon noihin ennustuksiin. Jumalahan juuri käyttää tuollaisia, jotka eivät itse omasta mielestään ole, ettei vaan korottaisi itseään.

        Sitäpaitsi idän suunnaltahan on aina ollut jotain luvassa. Venäjällä astui laki voimaan, mikä oikeuttaa Venäjän armeijaa puolustamaan omia kansalaisiaan maan rajojen ulkopuolella. IS: n uutisia höystettiin myös venäläisellä panssarivaunnun kuvalla! Siitä se lähtee.

        palstan hiheltäjille pureskeltavaa: Pahin syntisäkki palstalla onkin itsensä kaikkivaltiaan suojeluksessa :D

        Älkää nyt kuitenkaan menettäkö yöunianne. Ei kaikkivaltiaita ole olemassakaan.

        Ja mitä tulee tuohon Venäjän uuteen lakiin, on hämmästyttävää, että Venäjä säätää VASTA nyt tuollaisen lain. Vastaavia lakejahan on NATO-mailla ollut jo iät ja ajat. Isot pojat tuppaavat säätelemään isoja lakeja. Tiesitkö muuten, että yksi toinen, hiukan vähemmän esillä ollut uutinen Venäjältä kertoo, että maa on myöntänyt USA:n ilmavoimille luvan käyttää Venäjän ilmatilaa Afganistaniin suuntautuvilla huoltolennoillaan. Mitäpä profeettatoimikunta palstalla tuosta on mieltä? Antaisiko antikristus puhdauskoisten kirkasotsaiselle armeijalle tuollaisia lupia? Miten kummassa tässä nyt näin kävi?


      • Usko777
        Huhahhhei kirjoitti:

        palstan hiheltäjille pureskeltavaa: Pahin syntisäkki palstalla onkin itsensä kaikkivaltiaan suojeluksessa :D

        Älkää nyt kuitenkaan menettäkö yöunianne. Ei kaikkivaltiaita ole olemassakaan.

        Ja mitä tulee tuohon Venäjän uuteen lakiin, on hämmästyttävää, että Venäjä säätää VASTA nyt tuollaisen lain. Vastaavia lakejahan on NATO-mailla ollut jo iät ja ajat. Isot pojat tuppaavat säätelemään isoja lakeja. Tiesitkö muuten, että yksi toinen, hiukan vähemmän esillä ollut uutinen Venäjältä kertoo, että maa on myöntänyt USA:n ilmavoimille luvan käyttää Venäjän ilmatilaa Afganistaniin suuntautuvilla huoltolennoillaan. Mitäpä profeettatoimikunta palstalla tuosta on mieltä? Antaisiko antikristus puhdauskoisten kirkasotsaiselle armeijalle tuollaisia lupia? Miten kummassa tässä nyt näin kävi?

        "Ei kaikkivaltiaita ole olemassakaan."

        Ihan kiva uskomus sinänsä, mutta vailla faktuaalisia dokumentteja ja todisteita.

        On olemassa yksi Kaikkivaltias ja Herra Jeesus Kristus. No kyllä säkin sen kohta tiedät.

        Siunausta!

        Usko777


      • Tuom.
        Huhahhhei kirjoitti:

        palstan hiheltäjille pureskeltavaa: Pahin syntisäkki palstalla onkin itsensä kaikkivaltiaan suojeluksessa :D

        Älkää nyt kuitenkaan menettäkö yöunianne. Ei kaikkivaltiaita ole olemassakaan.

        Ja mitä tulee tuohon Venäjän uuteen lakiin, on hämmästyttävää, että Venäjä säätää VASTA nyt tuollaisen lain. Vastaavia lakejahan on NATO-mailla ollut jo iät ja ajat. Isot pojat tuppaavat säätelemään isoja lakeja. Tiesitkö muuten, että yksi toinen, hiukan vähemmän esillä ollut uutinen Venäjältä kertoo, että maa on myöntänyt USA:n ilmavoimille luvan käyttää Venäjän ilmatilaa Afganistaniin suuntautuvilla huoltolennoillaan. Mitäpä profeettatoimikunta palstalla tuosta on mieltä? Antaisiko antikristus puhdauskoisten kirkasotsaiselle armeijalle tuollaisia lupia? Miten kummassa tässä nyt näin kävi?

        antikristus? Saattaa olla, että Venäjä on kristitympi maa kuin Suomi tai USA. Millä mittarilla mitataan. Venäläinen ortodoksikristitty on sata kertaa hurskaampi, kuin materialistinen harhaoppeihin taipuvainen usalainen. Jos liittäytyisimme uudelleen Venäjän kuvernementiksi, niin suomalaisistakin tulisi jälleen nöyrempiä ja kristillisempiäkin, oletan. Suomalaisillle ei sovi vapaus. Ahdingon alla ja köyhyydessä tämä kansa on parhaimmillaan. Mutta vauraudessaan maailman saastaisimpia kansoja.

        Se on taas eri kysymys puhuttaessa Googista. Vainosihan kristitty Saksa juutalaisia, valittua kansaa. Joskus viholliset ovat yhteisiä, joskus Jumala käyttääkin huhhahheita profetoinnissa, koska on vetänyt itsensä sanojensa pantiksi, niinkuin Raamattu todistaa. Siksi odotankin Jumalan juuri toimivan huhhahhein suhteen yllättävällä tavalla. Ja juuri siksikin, koska huhhah väittää malliksi muuta. Muuten Raamattu raukeaisi tyhjiin.
        Tästä tilanteesta Raamatussa on kyllä esimerkkejä. Niin että varohan huhuhh.. saatat vielä joutua pelastuksen pyörteisiin! Et vakuuta aidolta kristinuskon vastustajalta.


      • Mato Matkamies.
        Tuom. kirjoitti:

        antikristus? Saattaa olla, että Venäjä on kristitympi maa kuin Suomi tai USA. Millä mittarilla mitataan. Venäläinen ortodoksikristitty on sata kertaa hurskaampi, kuin materialistinen harhaoppeihin taipuvainen usalainen. Jos liittäytyisimme uudelleen Venäjän kuvernementiksi, niin suomalaisistakin tulisi jälleen nöyrempiä ja kristillisempiäkin, oletan. Suomalaisillle ei sovi vapaus. Ahdingon alla ja köyhyydessä tämä kansa on parhaimmillaan. Mutta vauraudessaan maailman saastaisimpia kansoja.

        Se on taas eri kysymys puhuttaessa Googista. Vainosihan kristitty Saksa juutalaisia, valittua kansaa. Joskus viholliset ovat yhteisiä, joskus Jumala käyttääkin huhhahheita profetoinnissa, koska on vetänyt itsensä sanojensa pantiksi, niinkuin Raamattu todistaa. Siksi odotankin Jumalan juuri toimivan huhhahhein suhteen yllättävällä tavalla. Ja juuri siksikin, koska huhhah väittää malliksi muuta. Muuten Raamattu raukeaisi tyhjiin.
        Tästä tilanteesta Raamatussa on kyllä esimerkkejä. Niin että varohan huhuhh.. saatat vielä joutua pelastuksen pyörteisiin! Et vakuuta aidolta kristinuskon vastustajalta.

        Nyt siis on sinulle kuulema pelastuksen päivät koittaneet kesken kiivainta satokautta. Mitäpä siihen sanot, hehee! Voi olla että tänä vuonna jäi sienet ja marjat keräämättä eikä riihestä kuulu hirveä jyske varstojen kun pelastuksen pyörre tulee ja mukaansa nappaa, sitten et syntinen soittele Abbaa. Se on sitten menoa, evankelioimismatkat odottaa malttamattomina nurkan takana. Muistahan pitää reppu pakattuna äkkilähtöä varten, varminta on kun nukkuessakin pidät sen selässä niin eipä pääse ainakaan unohtumaan. Koitahan ainakin kovimmissa pyörteissä pitää hatusta kiini ja pönttö yläpuolella vesien ettet vallan kadota suuntavaistoa ja huku. Se on nääs rankkaa tuo merimiehen elämä Kaphornin kohdalla, tietää Araguailla seilanneet.


      • Varmaankin
        Mato Matkamies. kirjoitti:

        Nyt siis on sinulle kuulema pelastuksen päivät koittaneet kesken kiivainta satokautta. Mitäpä siihen sanot, hehee! Voi olla että tänä vuonna jäi sienet ja marjat keräämättä eikä riihestä kuulu hirveä jyske varstojen kun pelastuksen pyörre tulee ja mukaansa nappaa, sitten et syntinen soittele Abbaa. Se on sitten menoa, evankelioimismatkat odottaa malttamattomina nurkan takana. Muistahan pitää reppu pakattuna äkkilähtöä varten, varminta on kun nukkuessakin pidät sen selässä niin eipä pääse ainakaan unohtumaan. Koitahan ainakin kovimmissa pyörteissä pitää hatusta kiini ja pönttö yläpuolella vesien ettet vallan kadota suuntavaistoa ja huku. Se on nääs rankkaa tuo merimiehen elämä Kaphornin kohdalla, tietää Araguailla seilanneet.

        ne uskonpyörteet vaikutti jollain lailla käden vakauteen..


      • Huhahhhei
        Varmaankin kirjoitti:

        ne uskonpyörteet vaikutti jollain lailla käden vakauteen..

        En ymmärtänyt oikeastaan sanaakaan.


      • Huhahhhei
        Tuom. kirjoitti:

        antikristus? Saattaa olla, että Venäjä on kristitympi maa kuin Suomi tai USA. Millä mittarilla mitataan. Venäläinen ortodoksikristitty on sata kertaa hurskaampi, kuin materialistinen harhaoppeihin taipuvainen usalainen. Jos liittäytyisimme uudelleen Venäjän kuvernementiksi, niin suomalaisistakin tulisi jälleen nöyrempiä ja kristillisempiäkin, oletan. Suomalaisillle ei sovi vapaus. Ahdingon alla ja köyhyydessä tämä kansa on parhaimmillaan. Mutta vauraudessaan maailman saastaisimpia kansoja.

        Se on taas eri kysymys puhuttaessa Googista. Vainosihan kristitty Saksa juutalaisia, valittua kansaa. Joskus viholliset ovat yhteisiä, joskus Jumala käyttääkin huhhahheita profetoinnissa, koska on vetänyt itsensä sanojensa pantiksi, niinkuin Raamattu todistaa. Siksi odotankin Jumalan juuri toimivan huhhahhein suhteen yllättävällä tavalla. Ja juuri siksikin, koska huhhah väittää malliksi muuta. Muuten Raamattu raukeaisi tyhjiin.
        Tästä tilanteesta Raamatussa on kyllä esimerkkejä. Niin että varohan huhuhh.. saatat vielä joutua pelastuksen pyörteisiin! Et vakuuta aidolta kristinuskon vastustajalta.

        "Siksi odotankin Jumalan juuri toimivan huhhahhein suhteen yllättävällä tavalla. Ja juuri siksikin, koska huhhah väittää malliksi muuta."

        Tuolla logiikalla te uskovaiset siis toimitte alakerran isännän käskyttäminä. Sinä olet pihalla kuin toissavuotinen lumiukko. Mutta erittäin huvittava sellainen :)


      • täysin
        Huhahhhei kirjoitti:

        En ymmärtänyt oikeastaan sanaakaan.

        täsmälleen oikealla tavalla kirjoitettu tälle palstalle. Ennätin jo huolestua että teinkö ehkä sisällöltään sellaisen missä olisi ollut jotain ymmärrettävää. Eipä mene yö unet tämän vuoksi. -Ainahan tietysti voisi puolustautua väittämällä että kirjoitukset on salattua viisautta ja aukeavat vain ymmärrettäviksi niille joilla on oikeanlainen henki. Tällä kertaa en niin kuitenkaan tee, vaan jätän tuon valttikortin käytettäväksi myöhäisempänä ajan kohtana. Hyviä uskonpyörteitä, herra Huhahhei.


      • Huhahhhei
        täysin kirjoitti:

        täsmälleen oikealla tavalla kirjoitettu tälle palstalle. Ennätin jo huolestua että teinkö ehkä sisällöltään sellaisen missä olisi ollut jotain ymmärrettävää. Eipä mene yö unet tämän vuoksi. -Ainahan tietysti voisi puolustautua väittämällä että kirjoitukset on salattua viisautta ja aukeavat vain ymmärrettäviksi niille joilla on oikeanlainen henki. Tällä kertaa en niin kuitenkaan tee, vaan jätän tuon valttikortin käytettäväksi myöhäisempänä ajan kohtana. Hyviä uskonpyörteitä, herra Huhahhei.

        mutta jätän nuo pyörteet ihan sovinnolla väliin. Eivät ole ihan minua varten, varsinkaan, kun en kerta kaikkiaan ymmärrä, mistä on kyse. Sen verran ööö... lennokasta oli tuo juttusi.


      • syyllinen
        Huhahhhei kirjoitti:

        mutta jätän nuo pyörteet ihan sovinnolla väliin. Eivät ole ihan minua varten, varsinkaan, kun en kerta kaikkiaan ymmärrä, mistä on kyse. Sen verran ööö... lennokasta oli tuo juttusi.

        löytyy kirjoittajasta joka uhkaili sinun joutuvan vielä uskonpyörteisiin. Tästä sain kipinän muutaman lonkeron antamalla innoituksella kirjoittaa pyörteisiin liittyvää tarinaa, ja vesihän kuuluu oleellisena asiana tuohon kuten myös seilaajat ja Kaphornikin. Tässä asia lyhyesti selitettynä, ehkä se hieman auttoi ymmärtämään asioiden yhteyksiä.


    • huomannut

      Tuo voi aiheuttaa suuren katastrofin.

    • että mitäköhän

      tästä karjala jutusta tulee???

      sopisi meinaa tämä uni juuri tähän hetkeen.

      kun uusi suomi kirjoittaa näin asiasta!


      ”Tässä on monen alan liikemiehiä”

      - Ei ole mitään kohuliikemiehiä, esimerkiksi Nova Groupin liikemiehiä tai vaalirahoittajia, Silvennoinen naurahtaa.

      Silvennoinen vakuuttaa, että vuosi sitten jätetty kaivoshankehakemus on tehty vain ja ainoastaan sen takia, että Itämeren pohjasta voisi otaksuttavasti löytyä kaivoskivennäisiä.

      VAKUUTATKO, ETTÄ HANKETTA EI OLE TEHTY VAIN JULKISUUSTEMPPUNA KARJALA-KYSYMYKSEN TAKIA?

      - Ei tehty. Nyt neuvottelutilanteessa asia tuli nopeasti mieleen, Silvennoinen lupaa.

      Silvennoinen ei pidä "ERITYISEN REALISTISENA", että VENÄJÄ SUOSTUISI Ahtisaari-vaatimukseen.

      - Sitten jatketaan kaivosvaltauksen kanssa. Venäläisillä on kova kiire kaasuputkensa kanssa, MUTTA SITÄ HE EIVÄT SAA NOPEASTI.

      Suomalaiset liikemiehet ehtivät jättää oman kaivoshakemuksensa ennen Nord Stream -yhtiötä, minkä takia Silvennoinen uskoo oikeuden olevan heidän puolellaan. Jos kaivoshakemus sivuutetaan, aikovat he valittaa asiasta kaikkiin oikeusasteisiin. Prosessi veisi vuosia.

      - MEIDÄN HINTAA EI RUPLILLA TAI DOLLAREILLA OSTETA, SILVENNOINEN VAKUUTTAA, JA KIISTÄÄ ETTÄ KYSE OLISI VENÄJÄN KIRISTÄMISESTÄ.

      Tässä koko juttu!

      http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/69855-karjalan-vaatijat-paljastivat-ehtonsa-ahtisaari-kehiin

      ja aikaisemmin tällä palstalla ollut ketju!

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8427994

    • No, syyskuussa olemme viisaampia tämän profetian suhteen. Kuten huhhahhei jo ehti rähmäistä - tässä on selkeästi annettu aika. Ja sanottu jopa ettei sitä voi rukouksella muuttaa.

      • Profeettojen seuraaja

        Jos et usko nyt heti profetiaan, niin menetät kaiken etkä pääse tempaukseen mukaan! Ei voi vain "odotella" synneissä rypien että "syyskussa olemme viisaampia", vaan on saatava synnit anteeksi nyt heti!


      • Nähtyyn uneeni

        Jossa olin turistina käymässä Suomessa. ja jouduin pakenemaan länteen, kun Venäjä hyökkäsi Suomeen.
        Nyt juuri olen ja paluulippuni on syyskuulle.
        Aika näyttää kuinkas äijän käy. Pitääköhän turvautua lähetystöön.


      • Mielenterveyden
        Profeettojen seuraaja kirjoitti:

        Jos et usko nyt heti profetiaan, niin menetät kaiken etkä pääse tempaukseen mukaan! Ei voi vain "odotella" synneissä rypien että "syyskussa olemme viisaampia", vaan on saatava synnit anteeksi nyt heti!

        Ongelmat on teidän suurin murheenne. Täällä te päivästä toiseen höpötätte maailmanlopun ennustuksia. Milloin minäkin kuukautena tulee Suomeen sota. Entiset ennustukset menee niin uusia tilalle. Sanoppas aloittaja minkälaisia mielenterveysongelmia sinulla on ja minkälainen lääkitys sinulla on? Aloitetaan siitä.


      • pitikään olla
        Nähtyyn uneeni kirjoitti:

        Jossa olin turistina käymässä Suomessa. ja jouduin pakenemaan länteen, kun Venäjä hyökkäsi Suomeen.
        Nyt juuri olen ja paluulippuni on syyskuulle.
        Aika näyttää kuinkas äijän käy. Pitääköhän turvautua lähetystöön.

        Eikös sellaisesta ole ollut jotain mainintaa jossain
        nyt tulevalle syksylle-?


      • keskustelussa

      • vaikuta
        Mielenterveyden kirjoitti:

        Ongelmat on teidän suurin murheenne. Täällä te päivästä toiseen höpötätte maailmanlopun ennustuksia. Milloin minäkin kuukautena tulee Suomeen sota. Entiset ennustukset menee niin uusia tilalle. Sanoppas aloittaja minkälaisia mielenterveysongelmia sinulla on ja minkälainen lääkitys sinulla on? Aloitetaan siitä.

        terveen ihmismielen tuottamilta, yritti niitä tulkita kuinka hyväntahtoisesti tahansa. Viestiketjun aloittajakaan ei vaikuta kovin halukkaalta sairaudestaan yleisesti kertomaan, melkoisella varmuudella väittäisin hänellä ongelmia kuitenkin olevan niin kuin suurimmalla osalla tämän palstan kirjoittajista. Saman määritelmän uskoisin osuvan melko lailla kohdalleen myös muilla uskontoja käsittelevillä sivuilla.


      • marcus.
        vaikuta kirjoitti:

        terveen ihmismielen tuottamilta, yritti niitä tulkita kuinka hyväntahtoisesti tahansa. Viestiketjun aloittajakaan ei vaikuta kovin halukkaalta sairaudestaan yleisesti kertomaan, melkoisella varmuudella väittäisin hänellä ongelmia kuitenkin olevan niin kuin suurimmalla osalla tämän palstan kirjoittajista. Saman määritelmän uskoisin osuvan melko lailla kohdalleen myös muilla uskontoja käsittelevillä sivuilla.

        Joillakin on kummallinen fiksaatio Venäjää kohtaan ja aina pitää olla ennustamassa Venäjän hyökkäystä. Ei todellakaan osata nauttia siitä että Suomessa on rauha. Kyllä profetoida saa, mutta ainakin Raamatun mukaan profetoimisen pitäisi olla rakentavaa eikä pelottelemista. "Suomi hukkuu vereen" kuulostaa todella sairaalta.


    • ???

      Onko tämä todella aito profetia vai kenties yritys saada aikaan hämmennystä ja tehdä oikeasta profetoimisesta epäilyttävää ja naurettavaa? Jonkin aikaa tätä sivustoa seuranneena olen huomannut, että aika moni taitaa olla mukana ihan pilailu- ja pilkkaamistarkoituksessa. Jos profetia on aito, on se melkoisen vakava sanoma...

    • samaa asiaa

      Mirka Nurkan kolme profeetallista kehotussanomaa heinä-elokuussa 2009

      Herran kehotuksesta laitan nämä eteenpäin. Jumalan sanat ovat suoria sanoja, ja joskus, useinkin ne järkyttävät kaiken tutun, turvallisen ja - herättävät uinuvan. Ps.12:7 Kuitenkin Herra puhuu ja kehottaa aina meidän parhaaksemme ja pelastuksemme. Joskus sanat ovat kovia, koska ei kuulla eikä kuunnella. Hes.2:7) Jumala armossaan ja rakkaudessaan haluaa herättää ihmisiä yhteyteen kanssaan, elävään yhteyteen ja kantamaan hedelmää Hänen valtakuntaansa varten. Herra ei tarkoita, etteikö meidän uskovien tulisi rukoilla Suomeen syntyvän herätyksen puolesta ja jatkossakin kaikkien uskovien puolesta, vaan sitä, että Hänen tuomionsa on tulossa Suomellekin, ja päätös on peruuttamaton, ja päätös siitä ei enää siirry. Herra toki voi siirtää kansojen kohtaloja Raamatun sanan mukaisesti. (Jer. 18:7-10) Tästäkin tekstistä saamme huomata, että Jumalan tuomion mukana tulee myös Hänen pelastava armonsa. On olemassa tuttu sanonta: ”Asioilla on taipumus järjestyä”. Eikö ole niin, että Jumalan todellisuudessa kaikella on taipumus kääntyä siunaukseksi. Valitettavasti moni ihminen ei ymmärrä osaansa, ennen kuin jotakin kallisarvoista on menetetty tai ollaan menettämäisillään. Herra joutuu ravistelemaan yksilöitä ja kansakuntia, jotta ne muistaisivat että Jumala ON, ja Hänen on yksin kunnia. Jumala haluaa ravistella ihmisiä todelliseen jumalanpelkoon, että Hänen nimeänsä kunnioitettaisiin. Ihmisen on pakko nöyrtyä. (Tuom. 3:30) Eräänä päivänä jokainen polvi notkistuu Hänen edessään. (Jes. 45:23) Tänä päivänä kunnioitetaan ”kaikkivoipaa” ihmistä, tekniikkaa ja rahaa. Mutta niistä ei ole pelastajaksi. (1.Joh. 5:21) Viisas kuuntelee Herran neuvoa. Koetelkaa tykönänne. 1 Tess.5:21

      10.7.2009

      Älä enää rukoile tämän kansan puolesta. Minä olen päätökseni tehnyt. Rajuilman lailla Minä tulen, sillä he eivät ole sanaani ottaneet korviinsa kuullakseen, mitä Minä heiltä odotan. Tämä kansa taipuu Minun tahtooni sillä tavalla, jonka he ovat itse saaneet valita; se on itku ja parku, koska he eivät ole kuunnelleet, mitä Minä olen puhunut palvelijoitteni kautta. He ovat kääntyneet omavoimaisuutensa puoleen, siihen luottaneet, ja siltä apua pyytäneet. Niinpä en Minäkään heitä kuule, vaan annan heidän joutua onnettomuuteen, jotta he näkisivät, ettei ole turvaa heidän jumalistansa, joita ovat rahanhimo ja köyhiltä riisto. Myrskynä ja tulvana Minä tulen heidän päällensä, jos eivät parannusta tee ja tuo tekojansa valoon. Minä Olen armahtava Jumala, joka haluan johtaa kansat valoon, Minun rakkaan Poikani kirkkauteen. Minä Olen siunauksen Jumala. Niin paljon Minä haluaisin sinua siunata, Suomen kansa, mutta sinä et tahdo ottaa vastaan. Kompastuskiveksi Minä tulen tälle kansalle, joka uppiniskaisesti pakenee Minun kasvojani. Niinpä Minäkin käännän sille selkäni. Silloin elävät vedet tulevat virtaamaan tulvan lailla; heidän kyynelistään syntyy tuo herätyksen virta. Heidän onnettomuutensa heidät siihen ajaa. Ja katso, siinä he näkevät Minun siunaukseni heitä kohtaan. Minä Olen pelastuksen Jumala, eikä ole yhtäkään toista, ei muuta kuin minä. Vain Herra voi pelastaa.

      2.8.2009

      Puno tukkasi palmikoille, jotta nähtäisiin vapauden olevan mennyttä. Tätä maata kohtaa vankeus ja tuomio. Se on Minulta tullut, sanoo Herra Sebaot, siksi etteivät he antaneet kunniaa Minun nimelleni, ylistystä sille, joka on sen arvoinen. Minä Olen KAIKKIVALTIAS, se tietäkää. Heretkää ja muistakaa, että Minä Olen Jumala. Olen ainoa taivaan alla ja maan päällä. Häväistyslauluista on tultava loppu. Minä en enää siedä sitä menoa, vaan teen siitä lopun. Heidän sydämensä on kahtaalle jakautunut; mammonalle ja minulle. Mutta niin ei voi olla. Minä vaadin heitä tekemään päätöksen, kumpaa he haluavat seurata. Mammona tuottaa heille turmion, se ei voi kestää. Mutta Minun ARMONI KESTÄÄ IANKAIKKISESTI. Sano (uskosta osattomille): Laulakaa laulujanne, jatkakaa laulamista, pian niistä tulee loppu. Minä tuotan hävityksen tälle maalle. Kuin piilosta Minä tulen yllättäen tälle kansalle. Silloin he ymmärtävät, kuka on Pyhä. Silloin Minun armoni saa ilmestyä. (Jes.24)

      • 3:sta sanomasta

        18.8.2009

        Minun tuomioni ovat voimassa. Niihin ei ole muuttamista, ei lisäämistä eikä poisottamista. Kosto tulee, se tulee minulta valherauhan tähden, jonka he ovat itse tehneet. Mutta he eivät näe, ettei ole rauhaa! Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo minun Jumalani. (Jes.57:21)

        Katso Minä korjaan tähkäpäät nyt, jotka ovat kypsyneet Minun valtakuntaani varten, katso nyt on aika korjata. Käy työhön sinä, sisaresi ja veljesi Minun nimessäni, teidän Herrassanne. Minä annan teille mahtavan sadon ja voiton, vastaukset teidän rukouksiinne. Katso te saatte riemuita niin kuin saaliinjaolla riemuitaan. Minä annan tuon ilon teille, joka kestää iankaikkisesti. Minun kädestäni se teille tulee, te maan hiljaiset ja uskolliset. Katsokaa ja kuunnelkaa kuinka Minä teitä kutakin ohjaan ja tehkää sitten sen mukaan. Minä annan jokaiselle omanlaisen tehtävän. Jokainen teistä on arvokas Minun työssäni, jonka Minä annan tehtäväksenne. Ei ole suuria ja pieniä tehtäviä tai palvelijoita, te teette työtä Minun kunniakseni. Joutukaa siis, ei ole aikaa hukattavaksi. Tähkäpäät taipuvat jo, Minun satoni on valmistumassa. Minun korjattavakseni taivaan aittoihin ikuisuutta varten. Katso siellä on oleva iankaikkinen ilo. Minä olen sen teille valmistanut. Katso ei siellä ole poisnukkuneita, ei yhtäkään, kaikilla on riemu iankaikkisen elämän osasta.


    • .

      .

    • Jumala vihaa vääryyttä

      Suomi saa sen, mitä todella ansaitsee, todennäköisesti hyvin pian. Suomen EU-ajan valtio sitä tukevine välinpitämättömine kansalaisineen on totisesti hylännyt Jumalan ja Kristuksen, kapinoi ja sotii heitä vastaan sekä on osallistunut heille kuuluvan vallan ja omaisuuden varastamiseen saatanalle, jota EU Jumalan Sanan ja lain vastaisena yhteiskuntajärjestyksenä edustaa.

      Jumala Kaikkivaltias ja Hänen Sanansa, Kristus ovat olemassa ja tietävät hyvin, mitä kaikkia muitakin syntejä tässä maassa on kautta vuosien tehty. Niitä on paljon ja monet niistä ovat pahoja. Niiden esille tuominen tai ylipäätänsä totuuksien paljastaminen tällä foorumilla johtaa nopeasti sensurointiin kuten kävi tässäkin keskustelussa eräille.

      Mutta olkaa huoleti. Kyllä Jumala maksaa. Silloin te totuuden peittelijät ja valheen levittelijät huudatte. Kun Jumala käy kimppuun, ei auttajaa löydy mistään. Ottakaa siis Hänen vihansa vastaan. Kristuksen nimessä näin tapahtukoon.

      • Jumala vihaa vääryyttä

        Totuuksien sensurointi tällä palstalla ja muuallakin on jo niin järjestelmällistä ja kattavaa, että on aika Jumalan ja Kristuksen palvelijoiden tehdä johtopäätöksensä suhtautumisestaan näin jumalattomaan valtioon ja sen jumalattomiin ja välinpitämättömiin kansalaisiin.
        Minä olen jo aikaa sitten sen tehnyt. Käytän paljon aikaani sen pohdiskeluun, missä ja miten aloitamme uuden elämän Kristuksessa, jos ja kun Lissabonin sopimuksen lopullisen hyväksymisen kautta kaikki siteet Suomen valtiolta ja sen vallan hyväksyviltä kansalaisilta Jumalaan ja Kristukseen katkeavat. Saatanan eteen en vaivaa näe.

        Toivottavasti asia kiinnostaa muitakin Jumalan ja Kristuksen palvelijoiksi itseään nimittäviä - jos taas ei, se todistaakin heistä jo paljon.


      • Jumala vihaa vääryyttä

        Totuuksien sensurointi tällä palstalla ja muuallakin on jo niin järjestelmällistä ja kattavaa, että on aika Jumalan ja Kristuksen palvelijoiden tehdä johtopäätöksensä suhtautumisestaan näin jumalattomaan valtioon ja sen jumalattomiin ja välinpitämättömiin kansalaisiin.
        Minä olen jo aikaa sitten sen tehnyt. Käytän paljon aikaani sen pohdiskeluun, missä ja miten aloitamme uuden elämän Kristuksessa, jos ja kun Lissabonin sopimuksen lopullisen hyväksymisen kautta kaikki siteet Suomen valtiolta ja sen vallan hyväksyviltä kansalaisilta Jumalaan ja Kristukseen katkeavat. Saatanan eteen en vaivaa näe.

        Toivottavasti asia kiinnostaa muitakin Jumalan ja Kristuksen palvelijoiksi itseään nimittäviä - jos taas ei, se todistaakin heistä jo paljon.


      • GoodEarth
        Jumala vihaa vääryyttä kirjoitti:

        Totuuksien sensurointi tällä palstalla ja muuallakin on jo niin järjestelmällistä ja kattavaa, että on aika Jumalan ja Kristuksen palvelijoiden tehdä johtopäätöksensä suhtautumisestaan näin jumalattomaan valtioon ja sen jumalattomiin ja välinpitämättömiin kansalaisiin.
        Minä olen jo aikaa sitten sen tehnyt. Käytän paljon aikaani sen pohdiskeluun, missä ja miten aloitamme uuden elämän Kristuksessa, jos ja kun Lissabonin sopimuksen lopullisen hyväksymisen kautta kaikki siteet Suomen valtiolta ja sen vallan hyväksyviltä kansalaisilta Jumalaan ja Kristukseen katkeavat. Saatanan eteen en vaivaa näe.

        Toivottavasti asia kiinnostaa muitakin Jumalan ja Kristuksen palvelijoiksi itseään nimittäviä - jos taas ei, se todistaakin heistä jo paljon.

        Suomi selviää tulevasta miehityksestä vain Jeesuksen veren voimalla.

        Huominen 0209 2009 on alkulaukaus tapahtumille jotka saavat Suomen muuttumaan.

        Seuraavana pv:nä 3. Syyskuuta on jo lööpeissä yllättäviä uutisia ...........:sta.


      • Olly
        GoodEarth kirjoitti:

        Suomi selviää tulevasta miehityksestä vain Jeesuksen veren voimalla.

        Huominen 0209 2009 on alkulaukaus tapahtumille jotka saavat Suomen muuttumaan.

        Seuraavana pv:nä 3. Syyskuuta on jo lööpeissä yllättäviä uutisia ...........:sta.

        Ja huomenna kerrotaan että Nokia on antanut potkut tuhannelle, tai ehkä Finnair tai joku muu. Vittu joo, siinäpä maailmanlopun meininkiä! Odotellaan...


      • sepeteus15

        Ainoa joka voi kostaa on Ukko ylijumala!
        Hänethän me olemme hylänneet ja tanssineet juutalaisten haihattelujen mukaan!


    • sdfkl

      Lieneekö siis mustat listat valmiina!?
      Ja 15.9.2009 heidän pitäisi mennä Harmageddoniin!? Ilmeisesti viimeinen tilaisuus tuo uudenkuunaika ennen historian loppua syyskuun lopulla!
      "Piirittävät pyhäin leirin!" Hesekielin kirja, joka kertoo Gogin sodasta, 38. ja 39. luvut!

      "Joka uskoo Jeesuksen pelastuu!"
      Jesus sanoi, että Hän Jeesus ei ole tullut kadottamaan, vaan pelastamaan!" Uusi Testamentti

    • varoittaja

      On kovin surullista, kuinka meitä suomalaisia on helppo pelotella Venäjän avulla.
      Nämä hörhöt, jotka näitä valeprofetioita tänne suoltavat, pitäisi lukita jonnekin ja heittää avain pois.
      Älkää hyvät ihmiset ottako näitä tosissanne.

      • voijummijammi!

        Oikealla ja valeprofetialla!!? Molemmat aiheuttavat kuitenkin turhia kuluja terveydenhoitojärjestelmälle.,kun näitä kaikilla olemattomilla kauheuksilla peloiteltuja päätyy mielenterveyslaitoksiin.


      • Sivulukija
        voijummijammi! kirjoitti:

        Oikealla ja valeprofetialla!!? Molemmat aiheuttavat kuitenkin turhia kuluja terveydenhoitojärjestelmälle.,kun näitä kaikilla olemattomilla kauheuksilla peloiteltuja päätyy mielenterveyslaitoksiin.

        on jo valmiina mielenterveysongelma,joka profetioista sekoaa!

        Uskovat tietävät--tai ainakin tulisi tietää,että kaikki pitää
        koetella ja kaikkeen on tultava vahvistusta.

        Kuitenkin,onhan tuosta Venäjän miehityksestä tullutkin
        jotain sanomia aiemmin.

        Näyttää siltä,että nuo arvostelijat ovat sellaisia,joita itseä
        kiinnostaa tietää asioista,mutta kärsivällisyys pettää,kun
        heti ei tule selvyyttä johonkin.

        Raamatussa sanotaan:Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella
        mutta siellä sanotaan myöskin,ettei teidän kuulu tietää
        aikoja,eikä hetkiä,jotka Jumala oman valtansa voimalla on
        asettanut..

        Voisihan tämäkin profetia tarkoittaa vaikka sikaflunssaa,
        jos se oikein leviää..?


      • Davy Road
        Sivulukija kirjoitti:

        on jo valmiina mielenterveysongelma,joka profetioista sekoaa!

        Uskovat tietävät--tai ainakin tulisi tietää,että kaikki pitää
        koetella ja kaikkeen on tultava vahvistusta.

        Kuitenkin,onhan tuosta Venäjän miehityksestä tullutkin
        jotain sanomia aiemmin.

        Näyttää siltä,että nuo arvostelijat ovat sellaisia,joita itseä
        kiinnostaa tietää asioista,mutta kärsivällisyys pettää,kun
        heti ei tule selvyyttä johonkin.

        Raamatussa sanotaan:Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella
        mutta siellä sanotaan myöskin,ettei teidän kuulu tietää
        aikoja,eikä hetkiä,jotka Jumala oman valtansa voimalla on
        asettanut..

        Voisihan tämäkin profetia tarkoittaa vaikka sikaflunssaa,
        jos se oikein leviää..?

        kuultua viime keskiviikkona saarnaaja JH:lta :

        " SUOMEN ETELÄINEN VESIALUE SAASTUU.....
        RUTTO TAPPAA JOPA KOLMASOSAN SUOMEN KANSASTA"

        mitä tämä tarkoittaa??

        mahdollisestiko joku eteläsuomen järvi tai suuri vesistö ( esim. Päijänne ) saastuu kuolleista eläimistä??

        jonkun kuolleita lehmiäkö ?
        vai meressä oleva kuolleen eläimen ruho saaste? hmmmm.
        odotellaan.
        eikö siis H1N1 olekaan se pelottavin tauti?
        vai onko H1N1:n seuraava vaihe RUTTOA ? nyt kyllä pistää miettimään synkkiä asioita.


    • TAAS KERRAN

      että tuollaiset kirjoitukset ovat vain oman, sairaan päänne tuotoksia. Täsmälleen samalla tavalla tulee tuokin ennustus menemään päin persettä kuin kaikki muutkin tällä palstalla olevat ja tulevat. Toivottavasti saatte edes hetkellistä tyydytystä kirjoituksistanne, muuta tehtävää niillä ei ole.

      • Davy Road

        Ei missään ole kerrottu missä kuussa tai minä vuonna tuo tapahtuu!

        Äläpäs valehtele.

        Tyydytystäkö pitäisi tämmösistä kammottavista viesteistä saada?
        Olen murheissani maani ja kansani tulevaisuudesta.


      • Valvatti
        Davy Road kirjoitti:

        Ei missään ole kerrottu missä kuussa tai minä vuonna tuo tapahtuu!

        Äläpäs valehtele.

        Tyydytystäkö pitäisi tämmösistä kammottavista viesteistä saada?
        Olen murheissani maani ja kansani tulevaisuudesta.

        Maailmassa tapahtuu joka tapauksessa katastrofeja. Niistä ei eroon pääse. Sellaisen ennustaminen on siis aika helppoa, koska ennemmin tai myöhemmin jotakin kuitenkin tapahtuu.

        Suomi on päässyt aika helpolla maailman mullistusten suhteen viime vuosikymmenet. Lähinnä taloudelliset taantumat ovat maatamme koetelleet. Sellaisenkaan ennustaminen ei ole mitenkään erikoista. Viime vuodet kenelle tahansa normaaliälyiselle on ollut selvää, että lasku jossakin vaiheessa alkaa talouselämässä. Siihen ei profeettaa tarvita!

        Epidemioista on vaikea ajatusta heittää; sellainen tulee jos on tullakseen. Kaikki on mahdollista. Suomen terveydenhuolto kuitenkin edelleen toimii hyvin huolimatta maamme poliitikkojen halusta tuhota hyvä järjestelmä. Suomi varakkaana ja suhteellisen harvaanasutettuna maana on vahvoilla, ellei epidemia ole ennennäkemätön. Joidenkin mielestähän AIDSinkin piti olla kaiken loppu, mutta toisin kävi. Kas kummaa...


      • missä..
        Davy Road kirjoitti:

        Ei missään ole kerrottu missä kuussa tai minä vuonna tuo tapahtuu!

        Äläpäs valehtele.

        Tyydytystäkö pitäisi tämmösistä kammottavista viesteistä saada?
        Olen murheissani maani ja kansani tulevaisuudesta.

        uhkattiin "Suomen hukkuvan vereen syyskuussa 2009" ja olen nyt elävänäni syyskuuta vuonna 2009. Nokialaisen kalenteri myös väittää päivämääräksi Su 06.09.2009 joten en ymmärtääkseni ole valehdellut. Jätän kaikenlaisen valehtelun muutenkin erilaisten uskoja esittävien tehtäväksi.


      • Davy Road
        Valvatti kirjoitti:

        Maailmassa tapahtuu joka tapauksessa katastrofeja. Niistä ei eroon pääse. Sellaisen ennustaminen on siis aika helppoa, koska ennemmin tai myöhemmin jotakin kuitenkin tapahtuu.

        Suomi on päässyt aika helpolla maailman mullistusten suhteen viime vuosikymmenet. Lähinnä taloudelliset taantumat ovat maatamme koetelleet. Sellaisenkaan ennustaminen ei ole mitenkään erikoista. Viime vuodet kenelle tahansa normaaliälyiselle on ollut selvää, että lasku jossakin vaiheessa alkaa talouselämässä. Siihen ei profeettaa tarvita!

        Epidemioista on vaikea ajatusta heittää; sellainen tulee jos on tullakseen. Kaikki on mahdollista. Suomen terveydenhuolto kuitenkin edelleen toimii hyvin huolimatta maamme poliitikkojen halusta tuhota hyvä järjestelmä. Suomi varakkaana ja suhteellisen harvaanasutettuna maana on vahvoilla, ellei epidemia ole ennennäkemätön. Joidenkin mielestähän AIDSinkin piti olla kaiken loppu, mutta toisin kävi. Kas kummaa...

        Väitätkö ihan kirkkain silmin että maamme terveydenhuolto toimii hyvin ?

        Tiedätkö mitään köyhien hädästä tässä maassa? Heillä ei ole rahaa lääkärissä käynteihin.

        Suomi ei TODELLAKAAN ole vahvoilla varakkaana, varat on pian tuhlattu työttömyyden hoitoon ja EU ei tule tule apuun, NATOsta puhumattakaan, vaikka siihe liityttäisiin.

        Tulevaisuus ei pelota mutta tämä taantuma ei ole ohi meidän sukupolvemme aikana ja se lama on vasta tulossa.
        Kulutusjuhlat on juhlittu myös hyvintoimeentulevilta viiden vuoden sisiällä.


    • ennustuksistanne.
      • Davy Road

        haista sinä pakana pitkä nuuhkaisu t.o.t.u.u.t.ta.

        KUKA TÄS MAAiLMAnLOPUSTA ON KIRJOTTANUT??
        ÄLKÄÄ AINA VALEHDELKO !


      • kuin..
        Davy Road kirjoitti:

        haista sinä pakana pitkä nuuhkaisu t.o.t.u.u.t.ta.

        KUKA TÄS MAAiLMAnLOPUSTA ON KIRJOTTANUT??
        ÄLKÄÄ AINA VALEHDELKO !

        erilaisia tuhoja, koettelemuksia ja maailmanloppuja. sinä itse lukeudut suurimpien valehtelijoiden joukkoon koska et tätä tunnusta. Se oli nähtävissä jo viestissäsi jossa kylmän viileästi väitit ettei kukaan ole antanut päivämäärää tai vuotta milloin Suomea kohtaa onnettomuus. Kuitenkin viestiketjun aloittaja väitti suorin sanoin että Suomi hukkuu vereen syyskuussa 2009! Tästäkin huolimatta kielsit tuollaisen! En ole huomannut edes tällä sivulla ennen yhtä räikeää valehtelua kuin mihin sinä olet syyllistynyt, sen vuoksi kaikki kirjoituksesi on epäluotettavista epäluotettavempia! On tietenkin mahdollisuus ettei järkesi riitä edes selvää suomenkieltä ymmärtämään mikä ei uskovaisesta kyseen ollen ole harvinaista. Sellainen on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Niille jotka osaavat vierittää sivupalkista "Ilmattaren" sivua, niin löytyy erilaisia perseelleen menneitä ennustuksia runsaasti. Yksikään "profeetta" ei ole näköjään edes niin rehellinen että tulisi esille, tunnustaisi virheensä ja katuisi. Sellaiseen ei riitä haluja.Tuollainen osoittaa täydellistä piittamattomuutta rehellisyydestä, kuin myös sen että ennustaja on toiminut valheellisilla periaatteilla ja on valhetta täynnä. Mitäpä muuta uskovaisilta voisi odottaakkaan kuin valehtelua valehtelun jälkeen.


      • Davy Road
        kuin.. kirjoitti:

        erilaisia tuhoja, koettelemuksia ja maailmanloppuja. sinä itse lukeudut suurimpien valehtelijoiden joukkoon koska et tätä tunnusta. Se oli nähtävissä jo viestissäsi jossa kylmän viileästi väitit ettei kukaan ole antanut päivämäärää tai vuotta milloin Suomea kohtaa onnettomuus. Kuitenkin viestiketjun aloittaja väitti suorin sanoin että Suomi hukkuu vereen syyskuussa 2009! Tästäkin huolimatta kielsit tuollaisen! En ole huomannut edes tällä sivulla ennen yhtä räikeää valehtelua kuin mihin sinä olet syyllistynyt, sen vuoksi kaikki kirjoituksesi on epäluotettavista epäluotettavempia! On tietenkin mahdollisuus ettei järkesi riitä edes selvää suomenkieltä ymmärtämään mikä ei uskovaisesta kyseen ollen ole harvinaista. Sellainen on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Niille jotka osaavat vierittää sivupalkista "Ilmattaren" sivua, niin löytyy erilaisia perseelleen menneitä ennustuksia runsaasti. Yksikään "profeetta" ei ole näköjään edes niin rehellinen että tulisi esille, tunnustaisi virheensä ja katuisi. Sellaiseen ei riitä haluja.Tuollainen osoittaa täydellistä piittamattomuutta rehellisyydestä, kuin myös sen että ennustaja on toiminut valheellisilla periaatteilla ja on valhetta täynnä. Mitäpä muuta uskovaisilta voisi odottaakkaan kuin valehtelua valehtelun jälkeen.

        Anteeksi ,en edes lukenut tuota aloitusta.

        siinähän todella väitetään suomen hukkuvan vereen ennen syyskuun loppua 2009. se ei pidä paikkaansa, niin ainakin uskon.

        aloittaja on provosoija eikä sitä kannata otta tosissaaan.

        Vastasin vääräään viestiin, annatko anteeksi?

        Jumala ei anna päivämääriä tuhoille. Jos joku antaa ,se on vääärä profeetta.Älkää uskoko sitä.

        En tunnista että olisin profeetta.

        Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.


      • ! ! !
        Davy Road kirjoitti:

        Anteeksi ,en edes lukenut tuota aloitusta.

        siinähän todella väitetään suomen hukkuvan vereen ennen syyskuun loppua 2009. se ei pidä paikkaansa, niin ainakin uskon.

        aloittaja on provosoija eikä sitä kannata otta tosissaaan.

        Vastasin vääräään viestiin, annatko anteeksi?

        Jumala ei anna päivämääriä tuhoille. Jos joku antaa ,se on vääärä profeetta.Älkää uskoko sitä.

        En tunnista että olisin profeetta.

        Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.

        Sinä olet nähnyt ennustuksia, joissa luvattiin Venäjän miehittävän Suomen elokuussa 2008, etkä sinä suutasi avannut kiistääksesi niitä. Sinä hyväksyit se totena. Sinä olet nähnyt myös ennustuksia, joissa luvattiin Venäjän miehittävän Suomen elokuussa 2009, ja taas huusit kuorossa hallelujaa!


      • hujanhajan
        ! ! ! kirjoitti:

        Sinä olet nähnyt ennustuksia, joissa luvattiin Venäjän miehittävän Suomen elokuussa 2008, etkä sinä suutasi avannut kiistääksesi niitä. Sinä hyväksyit se totena. Sinä olet nähnyt myös ennustuksia, joissa luvattiin Venäjän miehittävän Suomen elokuussa 2009, ja taas huusit kuorossa hallelujaa!

        Laittasitko kelle sinä vastaat ?
        Ylläoleva ei ole aloittaja.
        Tiedätkö muuten mikä on ero profetialla ja ennustuksella? Et . Olet joku lukionpoika.


    • ###

      Eli viimeistään 1.10 näemme puhutko totta vai pötyä. Tuleeko sinut ottaa vakavasti vai ei.
      Raamattu sanoo että jos jonkun profeetan sana ei toteudu se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeätä puhetta.
      Ja Jumala ei pidä siitä jos joku puhuu Hänen nimessään omiaan.Se oli niitä asiaoita mistä Jumala VT:ssä langetti kuolemantuomion.

      • köyhä elämä

        Jos, joku on saanut profetian, niin eihän se tarkoita sitä , että se osattaisiin tulkita oikealla tavalla, että on monia mahdollisuuksia miten tämänkin ketjun aloitus kertomus voi tulla toteutumaan, että täytyisikin olla se selittäjä, joka selittää, mitä se tarkoittaa nykytodellisuudessa jne.


    • Ylivelkaantunut Suomi konkassa

      26.9.2008 sanoma, joka herätti minut keskellä yötä ja oli sydämelle selvästi kuultava sanomat: "Kuule (isäni alkuperäinen sukunimi)! Lähde maastasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan. Lähde vuoden sisällä!" Siihen uni päättyi ja olin aika levoton. Nyt on melkein vuosi kulunut. Olen totellut sen verran, että olen hankkinut tuoreen biopassin ja kattellut keinoja, miten maasta voi nopeasti päästä pois. Meillä on kaksi autoa ja peräkärry varattuna mahdollista äkkievakkoa varten. Myös tiedossa on Ruotsista paikkakunta, minne voi paeta. Puoliso ei ole oikein uskonut tähän profetiaan, mutta sen sijaan oma aikuinen lapsi ja mummo ovat hankkineet passinsa ja vedettävät laukut, jotka voi täyttää tarpeellisella välttämättömyydellä ja selkärepunkin voi vielä ottaa mukaan sekä autoon, mitä mahtuu. Että tämmiönen. En ole saanut vahvistusta maasta, minne pitäisi mennä. Joten hieman odottelen, jos tulisi muillekin omaisille sama viesti edes unessa. Sitten uskoisin, että se on Herralta, mutta on jo kamppeet varattuna valmiiksi ja VISA-korttikin, joka käy ulkomailla. Tosin, jos Suomessa tapahtuisi invaasio, niin pankithan lakkaisivat heti toimimasta ja käteistä ei saisi ulkomailtakaan omilta tileiltään. Että raadollista olisi, ja joutuisi Espanjaan halpatyövoimaksi kasvihuoneille ja pelloille satoa korjaamaan, esim. appelsiinifarmeille....

      • en oikein

        jaksa uskoa kenenkään kovin vakavissaan tuollaisia kirjoittelevan.


      • Jumalaan uskova
        en oikein kirjoitti:

        jaksa uskoa kenenkään kovin vakavissaan tuollaisia kirjoittelevan.

        Siis, sehän ennusti kesälle yli 3 maailmanloppua, "musta-aukko nielaisee maapallon!". Mikään ei ole toteutunut, paitti sillo se lentokone oli kadonnut mut se oliki lentänyt valtamereen. Uskon Jumalaan, mutta en kuitenkaan uskoisi, että maailmanloppu tulee!!!!!!!!!!!!!!


      • sadoittain
        Jumalaan uskova kirjoitti:

        Siis, sehän ennusti kesälle yli 3 maailmanloppua, "musta-aukko nielaisee maapallon!". Mikään ei ole toteutunut, paitti sillo se lentokone oli kadonnut mut se oliki lentänyt valtamereen. Uskon Jumalaan, mutta en kuitenkaan uskoisi, että maailmanloppu tulee!!!!!!!!!!!!!!

        kaikenlaisten huru-ukkojen "profetioita" ja ennustuksia ja sen ylläpitäjä tahtoo osoittaa kuinka naurettavia tuollaiset hullutukset ovat. Ilmatar kertoo totuuden siitä ettei yksikään noista huuhaa-tarinoista ole toteutunut, eikä milloinkaan tule toteutumaan. Ilmatar siis kertoo totuuden.


      • Voijummijammi!
        sadoittain kirjoitti:

        kaikenlaisten huru-ukkojen "profetioita" ja ennustuksia ja sen ylläpitäjä tahtoo osoittaa kuinka naurettavia tuollaiset hullutukset ovat. Ilmatar kertoo totuuden siitä ettei yksikään noista huuhaa-tarinoista ole toteutunut, eikä milloinkaan tule toteutumaan. Ilmatar siis kertoo totuuden.

        Ja näkyy Ilmattaren sivustoilla olevan paljonkin sellaisia hahmoja sekä nimimerkkejä joita täällä Suomi 24 profeettojen sivuilla esiintyy. Yhtä kaikki.. Profetoidaan edelleenkin vaikka pieleen on mennyt jo kauan kaikilla. Uusi piristävä piirre on se että nämä profeetat ovat nyt alkaneet enenevässä määrin käymään toistensa kimppuun! Näköjään ilmeisesti suivaantuneina toistensa tulkinnoista!? Hyvä! pientä säpinää tässä kaivataankin,kun välillä touhu ollut melko tylsää.


      • Sitten
        Voijummijammi! kirjoitti:

        Ja näkyy Ilmattaren sivustoilla olevan paljonkin sellaisia hahmoja sekä nimimerkkejä joita täällä Suomi 24 profeettojen sivuilla esiintyy. Yhtä kaikki.. Profetoidaan edelleenkin vaikka pieleen on mennyt jo kauan kaikilla. Uusi piristävä piirre on se että nämä profeetat ovat nyt alkaneet enenevässä määrin käymään toistensa kimppuun! Näköjään ilmeisesti suivaantuneina toistensa tulkinnoista!? Hyvä! pientä säpinää tässä kaivataankin,kun välillä touhu ollut melko tylsää.

        nähdään kelle "profeetoista" on yhtä vakuuttava "Herransa" antanut suurimman voiman, eli kirjoituskilpailun satoa voi mielenkiinnolla odottaa jo tässä vaiheessa. Samoin kuin sodassa, hävinnyt osapuoli maksaa kulut eli joutuu tässä tapauksessa suurimmaksi naurun kohteeksi. Tosin kaikille muillekin on oma osansa varattu, kovin vakavasti kun ei tähänkään asti noiden ennustajien kirjoituksiin voinut normaalin älykkyyden omaava henkilö suhtautua, nämä uskontoja käsittelevät palstat kun on eräänlaisia bb-taloja omalla tavallaan.


      • Päivitys..
        sadoittain kirjoitti:

        kaikenlaisten huru-ukkojen "profetioita" ja ennustuksia ja sen ylläpitäjä tahtoo osoittaa kuinka naurettavia tuollaiset hullutukset ovat. Ilmatar kertoo totuuden siitä ettei yksikään noista huuhaa-tarinoista ole toteutunut, eikä milloinkaan tule toteutumaan. Ilmatar siis kertoo totuuden.

        on tehty jo tänään, nopeaa toimintaa!

        Päivitys 10.9.2009: antikristus eli Gorba on eilen siis palannut Googinmaan (ts. Venäjän) johtoon, Medvedev ja Putin on syrjäytetty (tai ovat "pudonneet" tai jotain). Pian siis alkavat Lähi-Idän valerauhaneuvottelut!

        Voit keskustella profetioista vieraskirjassani.
        Ateisti-evolutionisti-saatananpalvoja-salaliittolaisten CIA:n kanssa yhteistyössä tehtyjen jatkuvien hyökkäysten takia vieraskirjalle on asetettu suojaus. Se ohitetaan käyttäjänimellä guest, ja salasana on book.
        (Mr. Niilo Paasivirta)


      • Huhahhhei
        Voijummijammi! kirjoitti:

        Ja näkyy Ilmattaren sivustoilla olevan paljonkin sellaisia hahmoja sekä nimimerkkejä joita täällä Suomi 24 profeettojen sivuilla esiintyy. Yhtä kaikki.. Profetoidaan edelleenkin vaikka pieleen on mennyt jo kauan kaikilla. Uusi piristävä piirre on se että nämä profeetat ovat nyt alkaneet enenevässä määrin käymään toistensa kimppuun! Näköjään ilmeisesti suivaantuneina toistensa tulkinnoista!? Hyvä! pientä säpinää tässä kaivataankin,kun välillä touhu ollut melko tylsää.

        palstassa onkin ehdottomasti hauskinta. Profeetat tappelevat keskenään siitä, kuka julistaa suurinta ja pikimmin saapuvaa tuhoa oikeaoppisimmin. Hiivatin hauskaa seurattavaa, varsinkin, kun iskee vähän höystöä sekaan.


      • tallukkainen

        vaikka sain tuon profetian 26.9.2008 että pitäisi vuoden sisällä lähteä. Syynä ovat omaiseni, jotka tarvii mua. Olen valmis vaikka jäämään, menipähän syteen tai saveen. Unessa oon nähnyt jo 25 vuotta sitten, että me jäljelle jääneet hautaamme tuhansia kuolleita. Syynä ei saata ollakaan sota vaan jokin ympäristökatastrofi ja paljon ihmisiä joutuu evakkoon vuoteen 2048 mennessä, jolloin miekin oon 90. Rukoilin eilen, et Jumala lykkäisi päätöstään ja päättäjät alkaisi toden teolla hoitaa tuota Itämeren suojeluasiaa ja et nuo Venäjän rajan takana olevat romuydinvoimalat suljettaisiin.


    • Esther10*

      viestissä olisi mukana profeetan merkit.
      Eli: viestissä olisi mukana jokin asia tai tapahtuma, joka varmistuessaan johtaisi Sanoman mukaiseen tulevaan tapahtumaan. Ja siitä tietäisimme, että se on Jumalasta, kun etukäteisasia tai -tapahtuma ENSIN tulisi ilmi.

      Esim. Profetiasta, joka toteutunut: Herra ilmoitti v.1995 syksyllä erään tapahtuman (en voi kokonaisuudessaan sitä laittaa tähän, koska se on eräälle kristitylle naiselle henkilökohtainen). Herra kertoi, mitä tulee tämä nainen kokee hyvin pian, jotta Sanoma tulevasta jonka hänelle välitin tapahtuu kokonaisuudessaan - sitten kun sen aika on.
      Lähitapahtuma/asia/kokemus varmistaa sen, että se suurempi ja merkittävämpi tapahtuma (joka Sanomassa tuli) todella tapahtuu, ja siitä nainen tietää että se on Jumalasta.
      Sanoma kokonaisuudessaan tapahtuikin ko. naiselle vuonna 2000.
      --------------
      Eli, kun näit tuon unen ja sait Sanoman, niin minkä ASIAN Jumala laittoi ikäänkuin VAKUUDEKSI, että se mitä ilmoitettiin sinulle unessa todella tapahtuu?

      • todella!!!

        aloittaja laittanut Tämmöisen kommentin jälkeenpäin!!!!!

        "Hyvin Stemmaa Nähtyyn uneeni27.8.2009 21:06

        Jossa olin turistina käymässä Suomessa. ja jouduin pakenemaan länteen, kun Venäjä hyökkäsi Suomeen.
        Nyt juuri olen ja paluulippuni on syyskuulle.
        Aika näyttää kuinkas äijän käy. Pitääköhän turvautua lähetystöön."


      • Ei ole.
        todella!!! kirjoitti:

        aloittaja laittanut Tämmöisen kommentin jälkeenpäin!!!!!

        "Hyvin Stemmaa Nähtyyn uneeni27.8.2009 21:06

        Jossa olin turistina käymässä Suomessa. ja jouduin pakenemaan länteen, kun Venäjä hyökkäsi Suomeen.
        Nyt juuri olen ja paluulippuni on syyskuulle.
        Aika näyttää kuinkas äijän käy. Pitääköhän turvautua lähetystöön."

        Ei ole aloittajan kommentti. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.


      • tiedät???
        Ei ole. kirjoitti:

        Ei ole aloittajan kommentti. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        ei tässä kukaan oo antannu mitään väärää todistusta!!!

        eikös se oo niin että joka sana pitää ja joka kirjoitus tarkkaan punnita ja tutkia????

        onko sinun mielestäsi koetteleminen väärin??????


      • Kirjoittaja tietää.
        tiedät??? kirjoitti:

        ei tässä kukaan oo antannu mitään väärää todistusta!!!

        eikös se oo niin että joka sana pitää ja joka kirjoitus tarkkaan punnita ja tutkia????

        onko sinun mielestäsi koetteleminen väärin??????

        Emävale. Aloittaja ei ole kirjoittanut sitä vastausta. Satun tietämään.


      • Tuom.

        kokemuksia minulla on useitakin omissa muistiinpanoissa. On ilmoitettu ikäänkuin alkutapahtumia ja viitteitä tulevasta. Mutta lopullista tapahtumaa ei suoraan ole näytetty. Se onkin aika loogista. Kun olen kertonut tällaisen selvänkin vihjeen, niin sitä ei ehkä kuulukaan kenenkään asiattoman tietää. Herrahan puhuukin vain omilleen yleensä. Tiedän joillakin olevan pöytälaatikossa tällaisia profetioita, mutteivat tuo niitä kaiken maailman riepoteltavaksi. Ne ovatkin tarkoitettu hengellisiksi informaatioksi vain hengellisille ihmisille. Yleisesti kuultavat ilmoitukset on yleensä varoituksia parannuksen teosta ym. Tämän kansan moraalisesta rappiosta on tullut jo ties kuinka paljon näkyjä. Ja seurauksia siitä on jokatapauksessa luvassa. Kansan synnit eivät jää rankaisematta. Pelastukoon ken uskoo.


      • Esther10*
        Tuom. kirjoitti:

        kokemuksia minulla on useitakin omissa muistiinpanoissa. On ilmoitettu ikäänkuin alkutapahtumia ja viitteitä tulevasta. Mutta lopullista tapahtumaa ei suoraan ole näytetty. Se onkin aika loogista. Kun olen kertonut tällaisen selvänkin vihjeen, niin sitä ei ehkä kuulukaan kenenkään asiattoman tietää. Herrahan puhuukin vain omilleen yleensä. Tiedän joillakin olevan pöytälaatikossa tällaisia profetioita, mutteivat tuo niitä kaiken maailman riepoteltavaksi. Ne ovatkin tarkoitettu hengellisiksi informaatioksi vain hengellisille ihmisille. Yleisesti kuultavat ilmoitukset on yleensä varoituksia parannuksen teosta ym. Tämän kansan moraalisesta rappiosta on tullut jo ties kuinka paljon näkyjä. Ja seurauksia siitä on jokatapauksessa luvassa. Kansan synnit eivät jää rankaisematta. Pelastukoon ken uskoo.

        Hengellisiä informaatioita hengellisille ihmisille. Amen.

        Totta on sekin, että kansakunnan synnit saavat tuomionsa.


      • Tuom.
        Esther10* kirjoitti:

        Hengellisiä informaatioita hengellisille ihmisille. Amen.

        Totta on sekin, että kansakunnan synnit saavat tuomionsa.

        ymmärtää profetoinnin luonteen ja tarkoituksen. Hengellinen viesti Jumalalta on tarkoitettu vain hengellisille ihmisille. Sitä voivat ymmärtää VAIN Jumalan hengen saaneet; siis hengellisiltä hengellisille. Koska he ovat juoneet samasta hengellisestä kailliosta. Vain Jumalan hengen saanut voi arvioida, mitä Jumalan hengen on. Muut eivät voi sitä ymmärtää, evätkä arvioida tai arvostella, koska se pitää arvioida hengellisesti. Kirjoitella voi mitä haluaa, mutta hengen lähteille ei ole muilla asiaa. Se on hengen laki. Myöskään uskonnollinen ihminen ei voi sitä ymmärtää, koska hän joutuu turvautumaan inhimilliseen ymmärrykseen, mikä ei millään lailla avaa profetian henkeä.


    • Jumalan poika

      Jos mitään mullistavaa ei tapahdu 2009 syyskuun loppuun mennessä niin lupaatko käsi sydämellä lopettaa ennustelemiset...jooko !...tässä elellään jo syyskuuta, ja jos mitään veristä hyökkäystä ei tule niin älä enää kuuntele niitä pääsi sisällä vellovia ääniä vaan syö pillerisi !

      Mä ennustan että maapallo tuhoutuu sitten kun aurinko sammuu !, toki ihmiskunta kykenee ittensä hävittämään paljon sitä ennen, mutta se tuskin on meidän murhe.

    • eläkemies

      MENE HOITOON JA ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!!

    • potaskaa. Sen huomaa sanavalinnoistasikin, vaikka ehkäpä olet hiukan oikeassakin siinä mielessä, että suomi näyttää saaneen poliittiselle suomenkartalle uuden staran. Tuo nouseva tähti tunnustaa punaista väriä ja tottelee nimeä "Paavo". Ehkäpä hän saa "paksumpaa punaista väriä" leviämään suomenmaan ylle tai ainakin tuonne Hesan suuntaan.

      Profetiosta, niin miksi Herra haluaisi tuhoa suomelle juuri nyt?

      • Huhahhhei

        tuo ns. "Herra" ole sitä maanpäällisten äänitorviensa mukaan halunnut vähän sinne sun tänne ja jatkuvasti? Lue vaikka tätä palstaa.


      • Huhahhhei kirjoitti:

        tuo ns. "Herra" ole sitä maanpäällisten äänitorviensa mukaan halunnut vähän sinne sun tänne ja jatkuvasti? Lue vaikka tätä palstaa.

        nyt saa monen päässä mielen järkkymään ja näkyjä muka näkemään.

        Raamattupalstalla on nimim."sirppisiirin" kirjoitus aiheesta "Narsistinen persoonallisuushäiriö ja usko".
        Samankaltainen aloitus voisi yhtä hyvin tälläkin palstalla olla. Monelle profetiapalstakin tarjoaa otollisen maaperän kertoa omista näkemyksistään AITOINA kokemuksina ja varmoina merkkeinä lopunajan läheisyydestä tai ainakin siitä Venjän tulosta karkoittamaan meitsi ym.täältä idästä pois. Niin tämänkin ketjun aloitus (tosin tää aloitus haiskahtaa tekaistulta).

        Usko ja mielenterveys tuntuvat olevan aika usein yhtä. Ihminen voi olla päällepäin terve, eli hän voi käydä töissä, olla perheellinen ja ulkoisesti kuten muutkin. Kuitenkin hänellä saattaa ilmetä vainoharhaisuutta (paranoia) tai jopa vakavampana muotona skitsofreniaa. Kun tuo sairaus ilmenee ihmisen uskonnon osa-alueella syntyy näitä humpuukikirjoituksia.

        Tietysti jos asiaa katselee sinun näkökulmasta, niin tää maahan on vielä aikas pullollaan erilaisista harhoista kärsiviä tyyppejä (kuten mä) kun uskovat esim. johonkin "Herraan".


    • ldmvsvmsfm

      Sehän nähdään :::DDDDDDD

    • Enkeleitä kohdannut

      Näin itse n. kuukausi sitten unen missä on paljon samoja piirteitä kuin tuossa sinun unessasi ( punainen väri ja vaahteran lehti )

      Näkemäni uni oli erittäin pelottava ja tuntui todella aidolta, aamulla kun heräsin niin aloin itkemään ja oloni oli jotenkin todella kevyt, tiesin heti ettei kyseessä ollut ihan normaali uni... Tässä uneni kokonaisuudessaan...

      Uni alkoi lapsuuden kodistani... Siskon lapsi oli ollut pihalla leikkimässä, hän juoki sisälle suoraan huoneeseensa... Hän istui lattialle ihmettelemään kädessänsä pitämää vaahteranlehteä josta valui punaista väriä... Ymmärsin sen olevan verta...

      Tämän jälkeen menin siskoni lapsen isän kanssa pihalle katsomaan että mistä on kyse... Menimme pihallamme olevan ison vaahterapuun luokse, se oli täysin muuttunut... Siitä valui punaista väriä ja maa sen ympärillä oli muuttunut punaiseksi... Näimme myös jotain muuta outoa, naapurin pihalla oli odon näköisiä kasveja, erittäin isoja ja muistuttivat muodoltaan perhosia...

      Menin takaisin sisälle, istuin sohvalle ja jotain outoa alkoi tapahtumaan... Tätä on erittäin vaikea selittää mutta tuntui kun olisin pysynyt paikallani mutta samalla kiertänyt koko maailman ympäri ja palannut takaisin... Jostain mullistuksista ilmeisesti kyse... Tätä tapahtui unessani jatkuvasti....

      Unessa oli myös kolme naista jotka kiersivät ovelta ovelle... He lahjoivat ihmisiä puolellensa... Päälle päin nämä naiset olivat todella mukavan näköisiä ja olivatkin mukavi muita kohtaan... Mutta mutta... Unen lopussa nämä naiset tulivat ovelleni, he toivat minulle lahjoja ja hymyilivät... Nuori teini-ikäinen tyttö katsoi minua todella oudosti, sellainen hiukan pelottava pilke silmissään... Hän tuli minun luokseni ja sanoi " halaa minua sen merkiksi että olet hyväksynyt meidät "... Halasin häntä hiukan empien, halatessani häntä tajusin ettei kaikki ole kunnossa, tämä ei tunnu oikealta, en tuntenut minkäänlaista lämpöä... Irrotin otteeni tytöstä ja samalla tyttöi muuttui edessäni täysin... Hän oli demoni, katsoi vihaisesti synkillä silmillään minua...

      Tiesin " kuolevani " koska en hyväksynyt näitä demoneja, minua pelotti ja itkin... Mutta samalla minulla oli huojentunut olo koska tunsin tekeväni oikean valinnan, tunsin lämpöä... Tuntui että kaikki suru olisi poissa... Olin pääsemässä jumalan luokse...

      Nuoruudessani olen ollut yhteydessä enkeleihin ja tiedän että minua suojellaan... Haluankin varoittaa ihmisiä siitä että älkää uskoko kaikkea sitä mitä teille sanotaan ja mitä näette, kaikki ei ole sitä miltä näyttää... On olemassa pahoja enkeleitä ja niitä on jo täällä, he tuovat valhetta... On surullista nähdä miten ihmiset ovat kuin lampaita, niin helposti huijattavissa... Kuunnelkaa sydäntänne ja rukoilkaa että löytäisitte oman polkunne joka vie teidät kohti todellista rakkautta ja jumalaa...

      • täysin

        normaali uni eikä kerro millään tavalla mistään tulevista tapahtumista. Unet koostuu suurimmaksi osaksi niistä tapahtumista ja ajatuksista joita ihminen hereillä ollessaan miettii ja joihin on joskus huomionsa kiinnittänyt -oli ne sitten toiveita tai pelkoja- jotka mieli käntää unen näkijän persoonallisuudesta riippuen eri muotoon. Jos esimerkiksi on taipumus sekoittaa uskonnollisuutta ajatuksiinsa, niin ihan varmasti näkee siihen liittyviä unia ja symboleita jotka henkilön omasta mielessä ovat edustaneet jotain tiettyä asiaa. Samalla tavalla voi kaikki mitä ihminen on lukenut, nähnyt tai kuullut aiheuttaa omanlaisia unia, juuri sen laatuisia joita henkilö haluaa ja mielellään vastaanottaa alitajunnastaan. Kovin harvinaista ei ole sekään että nukkuessa aivot jatkavat kauan jatkuneen ongelman ratkaisua, ellen aivan väärin muista niin erittäin hyvä esimerkki on uni joka auttoi ratkaisemaan DNA-rakenteen.


      • Enkeleitä kohdannut
        täysin kirjoitti:

        normaali uni eikä kerro millään tavalla mistään tulevista tapahtumista. Unet koostuu suurimmaksi osaksi niistä tapahtumista ja ajatuksista joita ihminen hereillä ollessaan miettii ja joihin on joskus huomionsa kiinnittänyt -oli ne sitten toiveita tai pelkoja- jotka mieli käntää unen näkijän persoonallisuudesta riippuen eri muotoon. Jos esimerkiksi on taipumus sekoittaa uskonnollisuutta ajatuksiinsa, niin ihan varmasti näkee siihen liittyviä unia ja symboleita jotka henkilön omasta mielessä ovat edustaneet jotain tiettyä asiaa. Samalla tavalla voi kaikki mitä ihminen on lukenut, nähnyt tai kuullut aiheuttaa omanlaisia unia, juuri sen laatuisia joita henkilö haluaa ja mielellään vastaanottaa alitajunnastaan. Kovin harvinaista ei ole sekään että nukkuessa aivot jatkavat kauan jatkuneen ongelman ratkaisua, ellen aivan väärin muista niin erittäin hyvä esimerkki on uni joka auttoi ratkaisemaan DNA-rakenteen.

        Ettet sinäkään kaikkea tiedä... Kaikki se mitä sinäkin " tiedät " on vaan toisten ihmisten kirjoittamaa tekstiä... Toki saahan sitä uskoa mihin haluaa, ei se minulta ole pois, sääliksi vaan käy...


      • koska tiedän
        Enkeleitä kohdannut kirjoitti:

        Ettet sinäkään kaikkea tiedä... Kaikki se mitä sinäkin " tiedät " on vaan toisten ihmisten kirjoittamaa tekstiä... Toki saahan sitä uskoa mihin haluaa, ei se minulta ole pois, sääliksi vaan käy...

        ihan varmasti erittäin paljon muutakin kuin minkä olen toisten kirjoittamista teksteistä oppinut. Pelkästään elämänkokemusta on varmasti enemmän kuin useimmilla tällä palstalla esiintyvillä, niin iän (lähes 60) kuin henkilökohtaisia kokemuksia verrattaessa. Olen myös aikoinani ollut osallisena niissä ns.pahojen poikien harrastuksissa enemmän kuin omiksi tarpeiksi joten tiedän senkin puolen, eikä uskontokaan vieras laji ole kokemustasolla. Näin ollen voit ensimmäiseksi sääliä omaa tietämättömyyttäsi ja taikauskoa, sekä myös sitä ettet uskalla ottaa ihmisen mielen toiminnasta selvää, koska silloin joutuisit luopumaan niin jumalista kuin enkeleistäkin. Jos mikä vituttaa maailmassa niin sellainen että jotkut tietämättömät idiootit kirjoittaa "säälivänsä".


    • Ashaman

      ,että profetiasi on tosi. Olen nähnyt niin paljon pahoja asioita elämässäni, että on aika ylpeiden, ahneiden ja saastaisten vuoro pelätä.

    • adfvasd

      Toivottavasti kuolee mahollisimman monta ABO-veriryhmää esustavaa, sen laatuisesta verestä on pulaa. Ku vaan saisi kerättyä kaiken sen veren talteen niin ei ois sairaaloilla hätäpäivää eikä tarvis enää olla maanittelemasa kansaa että ojenna kätesi ja luovuta 450 millilitraa niin saat ruusun (jolla voit pistellä itseesi lisää vertavuotavia reikiä ja luovuttaa meille lisää vertasi)

      • Hilipatipippam

        Eipä taida sellaisia, joilla on "ABO-veriryhmä" kuolla ainuttakaan, tietyistä syistä...


    • Minä myös!

      Kohta alkaa lokakuu.

      Toivottavasti avaaja tulee pian esille kertomaan, miksi profetia ei toteutunutkaan.

      • 5+4

        vaan pasauttaa uudella nimmarilla entistä hurjemman rohvetiijan lokakuulle=))


    • zzxc

      niin siihen suomi on jo kyllä hukkunutkin melkein, viljaa on nyt viljalti ympäriinsä

      • jokapäiväisestä

        ruuasta, sillä paljon on maailmassa nälkäisiä suita!
        Ei Jumala anna iankaiken itseänsä pilkata, sillä äkisti voi tulla myös pahat ajat.

        Sain tässä illansuussa kokea, kun yhtäkkiä tuli mustat pilvet ja niin kova tuuli, että ajattelin, että mökkini kaatuu. Tuolit pihalla lentelivät ja satoi kaatamalla. Sitä ennen oli ihan tyyntä. Kaikki oli ohi puolessa tunnissa.

        Siinä ajattelin, että äkisti voi myös tapahtua, mitä meille on puhuttu Jumalan Sanassa.
        Jeesus voi myös tulla ihan yhtäkkiä, "niinkuin salama, joka leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva".

        Tai voi tulla muuta koettelemusta, Jumala yksin tietää.

        Parempi olla nöyrällä mielellä Hänen edessään ja kiittää Häntä Hänen armostaan, ja siitä, että vielä tänään on pelastuksen päivä ja armonovi auki!


      • ghghhjh
        jokapäiväisestä kirjoitti:

        ruuasta, sillä paljon on maailmassa nälkäisiä suita!
        Ei Jumala anna iankaiken itseänsä pilkata, sillä äkisti voi tulla myös pahat ajat.

        Sain tässä illansuussa kokea, kun yhtäkkiä tuli mustat pilvet ja niin kova tuuli, että ajattelin, että mökkini kaatuu. Tuolit pihalla lentelivät ja satoi kaatamalla. Sitä ennen oli ihan tyyntä. Kaikki oli ohi puolessa tunnissa.

        Siinä ajattelin, että äkisti voi myös tapahtua, mitä meille on puhuttu Jumalan Sanassa.
        Jeesus voi myös tulla ihan yhtäkkiä, "niinkuin salama, joka leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva".

        Tai voi tulla muuta koettelemusta, Jumala yksin tietää.

        Parempi olla nöyrällä mielellä Hänen edessään ja kiittää Häntä Hänen armostaan, ja siitä, että vielä tänään on pelastuksen päivä ja armonovi auki!

        Miksei mitään tapahtunut?


      • avaaja
        ghghhjh kirjoitti:

        Miksei mitään tapahtunut?

        jokapäiväisestä leivästä kiitollinen olen!


    • Eipä näy

      Kun tuo syyskuu meni jo kaksi viikkoa sitten, eikä yhtään mitään tapahtunut, niin
      keksikääpäs nyt meidän iloksemme ja huvitukseksemme joku naurettavan typerä
      seli-seli-selitys, miksei mikään tämän palstan ennustuksista ole ikinä toteutunut?

      Jännätäänkö seuraavaksi lokakuuta?

      Ja sitten lokakuun loputtua marraskuuta?

      Ja sitten marraskuun loputtua joulukuuta?

      Ja ensi vuoden mentyä sitten seuraavaa vuotta?

      Ja ensi vuosikymmenen mentyä sitten seuraavaa vuosikymmentä?

      • Näkijä ja kokija

        jonka Herra tehnyt on. Unessa näin monta vuotta sitten, että olin jonkin maakunta-arkiston tai yliopiston kellarissa etsimässä papereita eli vanhoja tietoja. Käytävälle ilmaantui vihollisen sotilas, ja salamannopeasti piilouduin teräksisen oven taakse, ettei mies minua heti huomannut. Juuri, kun olin päässyt oven taakse, mies päästi liekinheittimestään tulivirran kellarin käytävälle. Onneksi siellä ei ollut mitään palavaa, kuten hyllyjä tai tapetteja. Eli selvisin hengissä ja mies vähän aikaa katsoi teräsovelle päin, mutta ei vaivautunut tarkistamaan oven taustaa. Joten nyt olen menossa ehkä juuri sellaiselle kurssille, jossa pitää penkoa arkistoja. Toivottavasti kurssi ei aukene minulle, jotta ei tarvitsisi kokea tätä. Rukoillaan maamme turvallisuuden puolesta. Talouden romahtaminen tietää myös puolustusvoimien romahdusta ja itsemääräämiskykymme alentumista monilla tavoilla. Onko EU tai edes Nato valmiita silloin auttamaan, kun hädässä ystävää tarvitaan? Entä, jos hyökkääjä ei olekaan Venäjä vaan järjestäytynyt liiga joka tekee jollekin rättipäälle sovittua iskukeikkaa? Herra tietää. Siksi maahanmuuttajien taustat pitäisi todella hyvin tarkistaa, millä asialla he täällä ovat. Samoin turistien, ihan kuin Australiassakin tehdään pikkutarkkaa syyniä rajalla. Mutta sehän ei onnistu esteistä vapaassa Euroopassa?


    • Haloo???

      Hei haloo te sotaprofeetat ja muutkin unien-ja muiden näkyjen näkijät!

      Haluaisin vaan huomauttaa siitä,että nyt ollaan syyskuussa 2012,eikä ainakaan
      minun tietääkseni Suomi hukkunut vereen syyskuussa 2009.

      Mitenkäs siinä niin pääsi käymään?

      Eli hei haloo,onk's joillain vieläkään valoo korvien välissä?

    • Totuus muka?

      Mitä Raamattu sanoikaan vääristä profeetoista?

      Moos.5: "Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava. Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. "

      • Ennustelupuuhaa

        Jumalan tapaan ei kuulu antaa päivämääriä, hetkiä, aikoja.
        Ne tulevat erittäin usein ihmisen omasta päästä, taikka jopa paholaisen syöttämänä.
        Tälläkin palstalla vilisee kuin vilkkilän kissoja, aina uusia ja uusia vuosilukuja ja päivämääriä. Eivätkä nämä harhanäkyjen tuojat osaa edes hävetä?

        Poikkeuksiakin on.


      • Missä poikkeukset?
        Ennustelupuuhaa kirjoitti:

        Jumalan tapaan ei kuulu antaa päivämääriä, hetkiä, aikoja.
        Ne tulevat erittäin usein ihmisen omasta päästä, taikka jopa paholaisen syöttämänä.
        Tälläkin palstalla vilisee kuin vilkkilän kissoja, aina uusia ja uusia vuosilukuja ja päivämääriä. Eivätkä nämä harhanäkyjen tuojat osaa edes hävetä?

        Poikkeuksiakin on.

        "Poikkeuksiakin on".

        Ja mikähän on poikkeuksen nimi tai nimimerkki jolla on edes sen verran omaatuntoa jäljellä että tunnustaa povauksensa valeeksi ja omassa päässään kehittyneeksi sen mukaan mitä pelkää tai salaisesti toivoo.
        Piho se ei ole, ja varmasti yhtä vähän Meller tai Veijonen muista huruista puhumattakaan joita tälläkin palstalla esiintyy kymmenittäin.
        Yksikään ei kadu, häpeä ja tunnusta rottamaisuuttaan vaan yhä uudelleen yrittää peittää uusilla valeilla entiset. Vuodesta toiseen.


    • Vieläkös se Suomi on sinnen vereen hukkumassa? Nostakaa nyt jo pois kun neljä vuotta on pulikoinut....

    • hukkuu kuiteski

      Suomi hukkuu paskaan ja me vain luemme lehtiä.

      • No,

        "Suomi hukkuu paskaan ja me vain luemme lehtiä".

        Ainakin Suomi24 on jo hukkunut paskaan aikoja sitten, jos se nyt milloinkan on edes normaali foorumi ollut.


    • pilli-piipari1

      no mutta tuossa aloituksessahan puhuttiin veripuista, josta on ollutvastikään tällä palstalla puhetta ja oli kai jonkinlaisia videoitakin veripuista. (lopunajan puut)sekä aloituksessahan on myös selvää antisemitismia , kun lopussa mainitaan naisten kiertävän ovilta oville ja vievän joitakin tavaroita ja sitten ykskaks yksi niistä naisista muuttuu demoniksi.tämä unihan kertoi vain tulevista asioista, joita nyt olemme kokeneet tälläkin palstalla.

    • KTS (Ei kirj.)

      Jokos se Suomi on päässyt kuiville siitä vuoden 2009 verikylvystä?

      • Jälkilöylyjä vaan...

        Suomi on ollut kuivilla sen verikylvyn suhteen jo vuodesta 2009 lähtien.

        Sotaprofeetat tosin ottavat edelleenkin niitä jälkikylpyjä....


    • o-o-

      ._.

    • o-o-

      ._.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe