Gallub

...

Mitä ajattelet keskustelun tasosta?

Millaisiin keskusteluihin tunnet mielenkiintoa ja osallistut mielelläsi?

Kenellä meistä on jotain sanomista?

16

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bulla.G

Liian paljon lätinää palstahenkilöistä ja epätoivon (seksin) virittämistä suhteista. Yleensä taso ei nouse yli tyydyttävän keskiarvon.
      Vaikea sanoa, mikä kiinnostaisi eniten, joskus karkaa miellyttävästi aiheesta ja voi muuttua ihan kiinnostavaksi.
      Teistä en niin paljon tiedä, että voisin sanomisianne järjestykseen asettaa. Kenellä milloinkin.

• noo...

Jaa no tästä minä varmaan saisin aikaan kilometrin pituisen kirjoituksen halutessani, mutta koskei juuri kukaan minua (järkevää) näy haluavan kuunnella, pitäydyn vain muutamassa ilmauksessa.

Keskustelun taso on mun omakohtaisen mielipiteeni mukaan alta kaikkien rimojen. Epäilen mm. ( mun anonyymin) itsenikin ahdistelijaksi noita kaiken maailman kummallisia "kihloihin kenen palstalaisen kanssa?"-paskansuoltajia tms. ja/tai muita hehettelijöitä, joilla ei yleensä koskaan näy olevan järkevää sanottavaa. Mulla ei ole mitään henkilökohtaisia kontakteja kehenkään tällä palstalla - ei minkäänlaisia(!) , mutta jotakin todella kummallista erityishuomioni hakijaa joudun koko ajan palstalla käydessäni näemmä sietämään. Voisin varmasti reklamoida siitä kyseisestä ikuisuusahdistelijastani ( jonka em. mainitun identiteettiä en ainakaan tiedääkseni tiedä ja joka varmaan on usuttanut myös muita kirjoittajia korostuneesti juuri minua vastaan) halutessani varmaan ylläpidollekin, mutta todennäköisesti - jos niin tekisin, en muuta ehtisi tehdäkään ja minä mielelläni käyn julkisilla keskustelupalstoilla keskustelemassa, enkä laatimassa valituksia (ja sitäpaitsi näkemykseni mukaan moderoinnin kuuluu oma-aloitteisesti hoitaa sellaiset kirjoittajat muualle, joilla ei koskaan ole pohdittua asiaa). Se mitä toivoisin, olisi, että voisin tällä julkisella keskustelupalstalla keskustella ilman sellaista kollektiivipilkkaamista ja jatkuvaa dissailua, mikä (em. myös mussa, luonnollisestikin, herättää vasta-antipatioita jonkin verran) hyvin harvoin nähdäkseni on edes liittynyt siihen, mitä MINÄ kirjoitan.

Keskusteluihin otan osaa ihan spontaanisti. En valikoi osaa ottamiani ketjuja aiheiden mukaan ainakaan suureellisesti, eivätkä vastaukseni siten edusta systemaattisesti päätettyä linjaa. Huonoon kirjoitukseen vastaan, kuten näkemykseni lukemastani menee. Palstakirjoittajien persoonista en ole kiinnostunut, jollei sittten joku jää mieleeni kummallisen minuun kohdistamasna kommentoinnin perusteella. Palstalla käy muutamia melko hyvin kirjoittaviakin, mutta monet ovat omahyväisiä - omahyväisiä mielestäni siten, että suosivat joitakin ilmeisiä parempia nettituttujaan ei sanotun, vaan tulkintani mukaan persoonien perusteella. Kekustelu palstalla ei siis useimmitenkaan ole erityisen älyllistä. Ja jotkut näennäisesti verbaliikkaa osaavat ovat musta joskus vetäneet siten vastenmielistä tai vaarallistakin tekstiä, että ovat saaneet mut epäilemään motiivejaan kirjoittamiselleen, joskaan tässä asiassa en uskaltaisi ( en tokikaan) faktoina yleistää mitään, kun mähän en tästä nettiyhteisöstä sisältäpäin rekisteröityä nimimerkkiä omaamattomana kävijänä mitään tiedä...Kerran joku empaattinen mulle vihjasi, kun olin kauheasti aiheetonta pilkkaa saanut palstalla vastaanottaa ja kun siitä yritin puhua, että palstalla kävisi esim. "natsejakin" ( sitä en tiedä, että mitä hän em. kyseisellä termillä tarkoitti).

Varmaan ( luulen että...) tällä kyseisellä Miehen Logiikka- palstalla käy moniakin, jotka ihan vilpittömästi haluavat keskustella ihmissuhdeasioista ja joskus näkee oivaltaviakin kirjoituksia - upeaa se, että on tällainen mahdollisuus kirjoittaa anonyymisti ja foorumille rekisteröitymättäkin! - mutta, mutta, mutta... Paljon näkee myös tarkoitushakuisen ja vastenmielisen johdatteleviakin avauksia. Henkilökohtaisesti olettamanani uskon jptenkin siihen, että tällä kys. palstalla on jonkin verran käynyt myös porukkaa, jotka huvittavat toisiaan keskinäisellä ja tarkoitushakuisen ennalta päätetyllä provokaatiolla ja yhdessä palstalta valitsemillaan pilkan kohteilla (ikävä kyllä ainakin itse olen saanut vastaanottaa sellaista pilkkaamista palstalla käydessäni).

Mitään luetteloita en tässä palstakirjoittajista tee. Ainakin suurin osa palstavakkarirekatuista näyttäis pääosin olevan kirjoitustaidoiltaan musta aivan keskenään samanlaista keskivertohöttöä, eli = eivät huonoja kirjoittajina, mutta eivät verbaalisesti erottuviakaan, eikä heistä kukaan ole jättänyt mieleeni erityistä positiivista ( tai negatiivista) huomiota.

• ...

ja turhaa tämä keskustelu on joo...

• Mitä ajattelet keskustelun tasosta? -ajattelen sen olevan tasotonta täällä

Millaisiin keskusteluihin tunnet mielenkiintoa ja osallistut mielelläsi? -fiiliksen mukaan mihin tahansa, mutta en nyt ole kovinkaan paljoa jaksanut innostua täällä puhumaan asiaa

Kenellä meistä on jotain sanomista? -kaikilla

• vänksy

Mitä ajattelet keskustelun tasosta? ~ Ihan kaikkea en jaksa enkä osaa parhaalla tahdollanikaan ymmärtää. Hienoa silti, että keskustelujen aiheetovat niin moninaisia. En mä livessä näin monesta eri asiasta varmaan koskaan oo saanut mahdollisuutta puhua, mitä täällä.

Millaisiin keskusteluihin tunnet mielenkiintoa ja osallistut mielelläsi? ~ Sellaisiin, joista mulla on omakohtaista kokemusta..

Kenellä meistä on jotain sanomista? ~ Jokaisella varmaan olisi sanomista, kunhan vain osaisi tehdä sen muita kunnioittaen ja ajatuksella.

• .

on täällä todella korkea. Aivan liian korkealentoista minunkaltaiselle yksinkertaiselle ihmiselle. Älyllinen kapasiteettini ei riitä palstan keskustelun korkeatasoiseen keskusteluun. Tyydyn seuraamaan sivusta ja oppimaan...

• .

oppii ainoastaan, miten jalostua entistä tyhmemmäksi

• .
        . kirjoitti:

oppii ainoastaan, miten jalostua entistä tyhmemmäksi

jos se tyhmyys onkin viisautta? Kukaan ei ole vielä onnistunut määrittelemään viisautta uskottavasti ja kaikille ymmärrettävästi...

• .
        . kirjoitti:

jos se tyhmyys onkin viisautta? Kukaan ei ole vielä onnistunut määrittelemään viisautta uskottavasti ja kaikille ymmärrettävästi...

sulle avautuu siihen mahdollisuus:

• .
        . kirjoitti:

sulle avautuu siihen mahdollisuus:

täällä yrittänytkin. En oikein vakuuttunut siitä tyhmyydestäkään..

Ignorance is bliss

• .
        . kirjoitti:

täällä yrittänytkin. En oikein vakuuttunut siitä tyhmyydestäkään..

Ignorance is bliss

paljastaa aina tyhmyyden ja sivistymättömyyden.

• .
        . kirjoitti:

paljastaa aina tyhmyyden ja sivistymättömyyden.

Onko niin? Mun mielestä kirjoitusten sisältö kertoo paljon enemmän ihmisen tyhmyydestä ja sivistymättömyydestä..

• .
        . kirjoitti:

Onko niin? Mun mielestä kirjoitusten sisältö kertoo paljon enemmän ihmisen tyhmyydestä ja sivistymättömyydestä..

oli puhtaasti tuulesta temmattu. Sisältö merkitsee, jos siihen tahtoo merkitystä sisällyttää ja osaa sen tehdä.

Tuovatko lasinsirpaleet muuta kuin onnea? Meni rikki.

• .
        . kirjoitti:

oli puhtaasti tuulesta temmattu. Sisältö merkitsee, jos siihen tahtoo merkitystä sisällyttää ja osaa sen tehdä.

Tuovatko lasinsirpaleet muuta kuin onnea? Meni rikki.

jalkapohjiin?

Mutjoo. Internetin, anarkian ja sananvapauden varjopuolia. Idiootit ja tyhmätkin saa jatkuvasti ääneensä kuuluviin. Toisaalta senkin voi kääntää jokainen edukseen. Oppii tunnistamaan sellaiset.

• e.W.

korkeatasoista, mutta missä keskustelusaitilla se sitä olisikaan?

• yx.nainen.

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe