venäläinen nainen

en tiedä

olen ollut puolivuotta s-posti vaihdossa ko.henkilönkanssa. nyt pitäis lähettää rahaa passiin ja viisumiin.
on jo aikaisemmin pyytänyt lähettämään rahaa, en ole lähettänyt, mutta silti on yhyeys säilynyt.
jos hän nyt saisi sen passin ja viisumin, matka rahoja en välttämättä enää lähetä mutta voinko ostaa hänelle lentoliput netin kautta? mitä tietoja pitäis olla hänestä? onko kellään kokemusta ko.aiheesta?

27

2927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läheltä seurannut

      Monet näistä venäläisistä,ukrainalaisista ja muista sen kaltaisista maista itseään tarjoavat seuralaiset ovat kyllä vain ton rahan perään ja melkeinpä kun et ole ainoa hänenkään sulhas ehdokas niin jo se että hän saa sinut kerran lähettämään itselleen rahaa nii se on jo voitto hänelle,omakohtaista kokemusta ei ole mutta tosi läheltä seuranneena voin kertoa että huonosti kävi ja rahat meni!! :( et kertonut mitä kautta löysit tämän naisen..???

      • en tiedä

        tämän suomi24 kautta. sanoo olevansa muuten etelä-siperiasta.


    • Ulkomaalaisen kanssa yhdessä

      Totta kai ostat lentoliput hänelle itse, vaikka www.finnair.fi (jos löytyy Finnairin lennot sinne), www.vertaa.fi , ebookers.com tai lukuisten muiden palveluiden kautta, sitten kun sen aika on. Lähetät hänelle elektroniset lentoliput sitten sähköpostitse.

      Kuinkas paljon se sanoo tarvitsevansa rahaa passin ja viisumin hankintaa varten? Ei se kovin paljoa voi Venäjälläkään olla, jollain voi olla enemmän kokemusta ja ehkä Googlestakin löytyy.

      • en tiedä

        turistiviisumi 100€, passi 100€ (5v), pakollinen matkavakuutus 70€, tässä hinnat, mikä sitten on totuus, kuka tietää?


      • venäjä expert
        en tiedä kirjoitti:

        turistiviisumi 100€, passi 100€ (5v), pakollinen matkavakuutus 70€, tässä hinnat, mikä sitten on totuus, kuka tietää?

        Sinua huijataan pahemman kerran. Turistiviisumi maksaa 35 e, venäläinen passi pari euroa (5-10), matkavakuutus myöskin pari hassua euroa.


    • Ulkomaalaisen kanssa yhdessä

      Niin mitäs rahaa se tarvitsee esim. viisumia varten? En keksi muuta kuin matka(t) kotiseuduiltaan suurlähetystöön, tai ehkä vähän rahaa jos joku matkatoimisto voi hoitaa asiaa.

      Tuolta saa ainakin lisätietoa viisumeiden hausta Venäjältä Suomeen:

      http://www.finland.org.ru/public/default.aspx?nodeid=36986&contentlan=1&culture=fi-FI

    • 666666666666

      Voin kokemuksesta sanoa että älä lähetä rahaa,käy vaan niin että ne vie ne rahat ja sen jälkeen ei kuulu mitään.Tai sitten pyytäävät lisää rahaa kun se ei ylläri jostain syystä riitäkkään kaikkeen.Ja sen jälkeen ei kuulu mitään. Ehdotappas sille että jos sinä menisit käymään siellä päin eka reissun ja tutustumaan naiseen!!..epäilen että alkaa olemaan melko hiljasta sen jälkeen.SIIS ÄLÄ LÄHETÄ RAHAA, VOIN KOKEMUKSESTA SANOA SEN, Mene itse käymään ekaksi siellä päin jne.

    • ONNELLISTA SUHDETTA ETSIT

      ÄLÄ LÄHETÄ RAHAA. MAKSULLISET VENAKOT PYYTÄÄ RAHAA. JOS TOSISSAAN OLET IHMISSUHDETTA VAILLA PITÄISI TEIDÄN NÄHDÄ LIVENÄ JOSSAIN . SÄHKÖPOSTIA VOI HOITAA VAIKKA JOKU TOIMISTO SIELLÄ OLETKO TÄTÄ OTTANUT HUOMIOON. ??

      NAINEN PYSTYY KYLLÄ TULEMAAN JOS TAHTOO. IHAN TAJUTONTA TUO HYVÄKSIKÄYTTÖ ,.

      • Kalliiksi tulee

        Kirjoitat ihan oikein. Mun pitkä etäsuhde päättyi juuri. Kaveri sano ,et nyt on oikeasti rakastunut ja kukas muu,kuin joku orpo venakko. Äijä aina tarkka taloudesta jms. Säälittää,et niin mukava mies rakastuu 56-vuotiaana johonkin nuoreen pimatsuun.Mutta omahan on rakkautensa pitäköön,ja maksakoon,tulee vielä huomaamaan kuinka rahapussiin tulee suuria lovia.


      • Kerran eletään
        Kalliiksi tulee kirjoitti:

        Kirjoitat ihan oikein. Mun pitkä etäsuhde päättyi juuri. Kaveri sano ,et nyt on oikeasti rakastunut ja kukas muu,kuin joku orpo venakko. Äijä aina tarkka taloudesta jms. Säälittää,et niin mukava mies rakastuu 56-vuotiaana johonkin nuoreen pimatsuun.Mutta omahan on rakkautensa pitäköön,ja maksakoon,tulee vielä huomaamaan kuinka rahapussiin tulee suuria lovia.

        Mutta niinkuin vanha viisaus sanoo että käärinliinoissa ei ole taskuja..Itse rakastuin kovasti Venäläiseen naiseen ja molemmat ollaan keski-ikäisiä,raha ei ole koskaan merkinnyt mitään tässä suhteessa,sitä ei ole jaeltu puolin eikä toisin.


    • hyvä mies

      ÄLÄ LÄHETÄ RAHAA! Hitto soikoon. Tarjoudu menemään sinne kylään missä hän asuu. Katso mitä vastaa. Jos kiertelee ja kaartelee niin on selvää että olet kirjoitellut miehen kanssa joka on lähetellyt oman naisystävänsä kuvia sulle. Hän kirjoittelee varmaan viidellekymmenelle eri puolille eurooppaa samaan aikaan. Jos yksi viidestäkymmenestä lähettää rahaa joka kuukausi niin sillä jo elää etelä siperiassa.
      Sitten kun olet kerran tavannut hänet ja olet varma siitä henkilö olisi oikeasti tulossa suomeen ja antaa sulle pesää, niin sitten voit lähettää rahaa.
      ÄLÄ LÄHETÄ RAHAA ENNEN KUIN OLET TAVANNUT NAISEN HENK.KOHT!

    • venäläinen nainen

      Olen itse venäläinen nainen ja olen asunut Suomessa 15 vuotta. Luulen ettei sinun tarvitse lähettää rahoja. Jos nainen todella kiinnostunut sinusta hän löytää rahaa matkaan. Jos sinä olet kiinnostunut naisesta, ei muuta kun matkusta sinne:)...

      • Kauko Rakkaus

        Näinpä juuri asia lie, ja muutoinkin venäläisen,Suomeen matkustavan kannattaa 100% ostaa matkalippunsa kotimaastaan, Suomesta ja suomalaisesta firmasta ne ainakin maksavat paljon enemmän.
        Itselläni on "kaukoviritelmä" ahkerassa s-postivaiheessa, ylihuomenna olisi tarkoitus olla puhelinyhteydessä.
        Sääli, ettei joku mese ainakaan kaikkialla Venäjällä taida toimia, yhteyden ovat sitä luokkaa. Saas nähdä miten äijän käy.


      • Skype ainakin
        Kauko Rakkaus kirjoitti:

        Näinpä juuri asia lie, ja muutoinkin venäläisen,Suomeen matkustavan kannattaa 100% ostaa matkalippunsa kotimaastaan, Suomesta ja suomalaisesta firmasta ne ainakin maksavat paljon enemmän.
        Itselläni on "kaukoviritelmä" ahkerassa s-postivaiheessa, ylihuomenna olisi tarkoitus olla puhelinyhteydessä.
        Sääli, ettei joku mese ainakaan kaikkialla Venäjällä taida toimia, yhteyden ovat sitä luokkaa. Saas nähdä miten äijän käy.

        toimii hyvin Suomen ja Venäjän välillä,kokemusta on..Puhelimella ei kannata soitella,on melko tyyristä..Jos soittaa Suomalaisella liittymällä Venäjältä suomeen on hinta noin 3€/min.


    • 325235

      Kyseessä on todennäköisesti huijaus. Älä hölmö lähetä niitä rahoja...

      • youtube-katsoja 618

      • yksjukkis
        youtube-katsoja 618 kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=j5LMZacTcrk
        youtubessa paljon videoita aiheesta, nigerian scam, russian scam etc.

        vaiika mitä nimiä nyt anastasia, joka ei vielä mustalla listalla mutta juttu on ihan samaa kun
        russianwomenblacklist.com ja www.russian-scam.org tai www.russian-scammers.com
        elkää vastakko tai vastaa englanniks ja sano samaa on noissa osoitteissa, niin loppuu heti.


      • Tidäthän
        yksjukkis kirjoitti:

        vaiika mitä nimiä nyt anastasia, joka ei vielä mustalla listalla mutta juttu on ihan samaa kun
        russianwomenblacklist.com ja www.russian-scam.org tai www.russian-scammers.com
        elkää vastakko tai vastaa englanniks ja sano samaa on noissa osoitteissa, niin loppuu heti.

        Tämäkin on huijaus osoite, olevinaan Yarnskista Venäjältä, näitä on kaikki treffi seitit täynnä, ja jokaisella on samat (lähes) huijausmetodit, tämä löytyi ISKURISTA, SIELLÄ ON MONTA MUUTAKIN VENÄLÄISTÄ RAHAA VONKAAMASSA.
        Venäjän maf...on kehittänyt hyvän bisnekset ja kaikki pyytävät rahan Western unionin kautta, rahat voi nostaa mistä vain jos satutte tietämään.
        Huijareita tuntuvat olevan lähes kaikki netti naset Venäjältä!


      • kukamitäh
        Tidäthän kirjoitti:

        Tämäkin on huijaus osoite, olevinaan Yarnskista Venäjältä, näitä on kaikki treffi seitit täynnä, ja jokaisella on samat (lähes) huijausmetodit, tämä löytyi ISKURISTA, SIELLÄ ON MONTA MUUTAKIN VENÄLÄISTÄ RAHAA VONKAAMASSA.
        Venäjän maf...on kehittänyt hyvän bisnekset ja kaikki pyytävät rahan Western unionin kautta, rahat voi nostaa mistä vain jos satutte tietämään.
        Huijareita tuntuvat olevan lähes kaikki netti naset Venäjältä!

        Poliisi on saanut lukuisia ilmoituksia huijareista, jotka mankuvat rahaa lento/junalippuihin, ks. uusi keskustelu toisaalla tällä sivustolla.


    • lena2012

      Moi! Jos sinä pidä tätä naisista - miksi ei? Ihan mahdollista, että hänellä ei ole rahaa! Mutta oletko varma, että se on juuri vain se yksi nainen? Ihan mahdollista, että sen takana on joku muu - sutenöörit, mafia jne? Vaikea kysymys! Älä luota kuitenkin! T. Venäläinen nainen.

    • Jassp13

      Itse olen s.posti yhteydessä Venäläiseen naiseen . Päätin kun aloitin keskustelun että rahaa en lähetä, muuten kyllä voin auttaa . Nyt tuli ensimmäinen rahan pyyntö, haluaa tulla käymään ja on yllättävän vaikea olla lähettämättä rahaa . Tunteet ja halu nähdä toinen kasvokkain on kuitenkin suuri . Toisaalta tällä hetkellä ei ( onneksi ? ) ole ylimääräistä rahaa mitä lähettää joten se auttaa :) .

      Mutta kieltämättä aikamoinen umpikuja . Tunteet sanoo kyllä mutta järki haraa vastaan :( . Järki parka . Mitenpä sen pystyy sitten todistamaan oikeaksi ? Tiedä häntä .

      • .

        Ja Vietut.


    • Huijista

      Uskokaa nyt jo että ne lähettävät monille muillekin nämä samat viestit. Jos yksikin lähettää rahaa, se kannattaa. Nainen voi olla ottanut kuvat ties mistä, miten voit tietää, onko hän niissä oikeasti itse? Menisit itse tapaamaan häntä, jos noin kiinnostaa.

    • russianLove

      Mitäs jos nainen ensin pyytää rahaa, ja kun ilmoitat, ettei heru, niin hän tuleekin omilla rahoillaan? Mitäs riskejä siihen sisältyy? Tuleeko "Igor" mukana ja ryövää paikan päällä?

    • Varo huijaria

      Ei vaan hän 'lähtee matkaan' ja sitten matkalla tulee jokin ongelma: rahat ryöstetään, auto menee rikki, viranomaiset eivät päästä maasta tms. Tarvitaan äkkiä rahaa, nainen ilmoittaa olevansa Moskovassa lentokentällä rahattomana tai Viipurissa juna-asemalla. Todellisuudessa hän ei ole lähtenyt mihinkään. Päättele itse, miten toimit. Tämä on tehokkaampi keino ruinata rahaa kuin pyytää sitä matkalippuihin.

    • sillä lailla

      Arvon herrat

      Menkää paikalle katsomaan... silloin raha menee omaan matkalippuun.

      Minä menin 12. vuotta sitten junalla.

      Pietarin asemalla hän oli vastassa.

      Nyt on oltu reili 11 vuotta naimisissa, poika on jo koulussa ja elämä on ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe