Ah, pidän niin paljon vanhemmista, karismaattisista ja hyväkäytöksisistä miehistä. Itse olen kovin nuori, täytän vasta 19. Mutta en mahda mitään, että pääni menee pyörälle eräästäkin vanhemmasta, arvostetussa ammatissa työskentelevästä miehestä. Se, että on tärkeässä ammatissa yksinkertaisesti saa vain paljon plussaa, vaikka raha minua ei sinällään kiinnosta. Eikä siipeily, minuakin kiinnostaa hankkia hyvä koulutus ja ammatti. Mutta viehätyn vain niin kovasti tällaisista, vaikka mies lähentelisikin 60 vuoden ikää.
Harmillista, että juuri minulla sattuu olemaan poikkeavia mieltymyksiä ikätovereiheni verraten. Tai en ainakaan ole kovin usein kuullut vastaavasta ikäisteni joukossa... sinällään poikkeavuus ei haittaa, mutta ei ole kovin helppoa saada itselleni edellä kuvaamaani miestä.
Vanhempi mies
just a dreamer
1
286
Vastaukset
- etiq
Tiedän tunteen! Itse olen kanssa 18, mutta miehet keitä olen tavannut on lähellä kolmeakymmentä. Minulla oli suuri ihastus erästä miestä kohtaan, hän oli 31v. Kyllä sen vähän ajan päästä huomaa ettei näistä vanhemmista miehistä mitään pitempää suhdetta saa. Hassua että 18 vuotias etsii suhdetta, mutta naimisiin-meno-iässä oleva mies jonka "kuuluisi" jo rauhottua ja asettua aloilleen, tapailee nuoria tyttöjä vain hauskanpidon merkeissä... Ei minua toisaalta ikäni takia hurjan vakavasti otetakkaan.
Jospa kokeilisin jotain alle kaksvitosta kerrankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491