"What if you're wrong?"
6
246
Vastaukset
- jep jep
kuka tahansa voi olla väärässä, jos minä olen väärässä ja on olemassa jonkinlainen jumala, olen valmis ottamaan vastaan mitä ikinä kyseisellä jumalalla on minulle tarjottavaksi tekojani ja uskomustani vastaan...
- Hanni
Jeesuksella Kristuksella on sinulle asiaa!
- jep jep
Hanni kirjoitti:
Jeesuksella Kristuksella on sinulle asiaa!
...no tulkoon kertomaan sen henkilö kohtaisesti, eikä kenenkään ihmisen kautta, tosin pidän kristinuskon jumalaa ja erityisesti jeesusta kaikkein epätodennäköisimpänä kaikista uskontojen jumalista, vaikka minun minun mielipiteellä ole mitään vaikutusta siihen onko jokin olemassa vai ei...
- Kössönöm
Miksi suomalaiset eivät ole hinduja? Olemmeko me väärässä?
- Hanni
Kiitos tästä asiasta edesmenneille uskonsankareille. He ovat totelleet Vapahtajamme lähetyskäskyä saarnanneett evankeliumin ilosanomaa määäriin saakka. Jo sanana Suomi, Finland, vittaa maan ääreen! Tässä sinulle vastaus!
Muuten joko olet mököttänyt tarpeeksesi palstauudistuksen vuoksi kun alat nostaa päätäsi! Minun vauhtia uudistus ei ole haitannut mitenkään! - ezqkuppapöä
Hanni kirjoitti:
Kiitos tästä asiasta edesmenneille uskonsankareille. He ovat totelleet Vapahtajamme lähetyskäskyä saarnanneett evankeliumin ilosanomaa määäriin saakka. Jo sanana Suomi, Finland, vittaa maan ääreen! Tässä sinulle vastaus!
Muuten joko olet mököttänyt tarpeeksesi palstauudistuksen vuoksi kun alat nostaa päätäsi! Minun vauhtia uudistus ei ole haitannut mitenkään!Olet muutamassa minuutissa vaihtanut palvonnan kohdetta? 16.53 palvoit vielä Luijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 34834413
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632643Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien942177- 2181863
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731712- 581554
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991294- 361143
- 1221088
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1111087