suosin vain ulkomalaisia naisia kumppaneina

haroosaja zeensina

Tapasin 10 vuotta sitten silloisen virolaisen tyttäystäväni, ja sen jälkeen olen ollut vain ulkomaalaisten naisten kanssa. Nyt olen naimisissa venäläisen naisen kanssa. Ulkomaiset naiset ovat yleensä mukavia, seurallisia ja ystävällisiä, toisin kuin suomalaiset usein katkerat ja omituiset ämmät. En voisi enää seurustella kenenkään omituisen suomalaisen luuseriakan kanssa.

20

486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh-hoijaa

Minäkin osaan massapostittaa:

"Otsikko: TAASKO TÄMÄ?
      Nimimerkki: hoh-hoijaa
      7.10.2009 18:40

Aina tämä sama viesti:

-osa1: virolaisen/venäläisen/aasialaisen naisen ylistys

-osa2: suominaisen haukut

-lopputiivistelmä: venäläinen nainen on paras! aasialainen nainen on kaunein! tervetuloa Suomeen ulkomaalaiset naiset!

Laittakaa nyt vähän mileikuvitusta ja viihdettä näihin provoihin."

• pilkunviilaaja!

tuo:
        "-lopputiivistelmä: venäläinen nainen on paras! aasialainen nainen on kaunein! tervetuloa Suomeen ulkomaalaiset naiset!"

Jäi ihan tyngäksi tämä viikon venäläinen, kun päättyi osaan 2 kuin kanan lento.

• puolitotuus

olet siis mennyt sitten viime kertomuksesi jälkeen naimisiin...

Viimeksihän tarinasi meni näin:
      "tapasin nykyisen venäläisen tyttöystäväni noin vuosi sitten ja kyllä kokemukseni mukaan ulkomaalaiset naiset ovat yleensä mukavia, seurallisia ja ystävällisiä. Valitettavasti Suomessa on liikaa omituisia ja katkeria akkoja, ja siitä syystä olenkin viimeiset 10 vuotta ollut vain ulkomaalaisten kanssa. Ovat myös parempia sängyssä kuin suomalaiset ämmät. Onneksi Suomeessa on paljon ulkomaalaisia naisia nykyisin, ja lisää tulee koko ajan."

tämän kirjoitit 2.10 joten onnea nyt vaan korkeintaan 10 päivää vanhan avioliiton johdosta:D

Mikähän motiivi sinullakin reppanalla on suoltaa tänne tuota sontaa ja joka kerta hiukan erilaisen kertomuksen sepität?

• lompsalla saa juuuu

ei vaivautuisi solvaamaan itselleen täysin tuntemattomia naisia. Eipä voi kehua venäläisten ja virolaisten naisten makua jos ovat tuollaisen äijän matkaan lähteneet. Tai sitten äijällä iso lompsa eivätkä ymmärrä suomea tarpeeksi. heheheheee

• mitä järkeä?

Kysymys: Mitä yhteistä on näillä viesteillä?
      Vastaus: Sama kirjoittaja

suosin vain ulkomalaisia naisia kumppaneina
      haroosaja zeensina 12.10.2009 11:31
      Tapasin 10 vuotta sitten silloisen virolaisen tyttäystäväni, ja sen jälkeen olen ollut vain ulkomaalaisten naisten kanssa. Nyt olen naimisissa venäläisen naisen kanssa. Ulkomaiset naiset ovat yleensä mukavia, seurallisia ja ystävällisiä, toisin kuin suomalaiset usein katkerat ja omituiset ämmät. En voisi enää seurustella kenenkään omituisen suomalaisen luuseriakan kanssa.
      virolaiset naiset parempia kuin suomalaiset
      sdds 7.10.2009 10:47
      olen ollut naimisissa nykyisen virolaisen ihanan morsiameni kanssa 3 vuotta, ja kyllä virolaiset naiset ovat paljon mukavampia, sympaattisempia ja seurallisempia kuin suomalasiset kaljaakittaavat omituiset ja tylsät ämmät. Suomalaiset akat ovat usein ns. hyviä jätkiä, jota en ymmärrä, virolaiset ja myös venäläiset naiset ovat tosi Naisia.

venäläiset naiset ovat parhaita
      jarmo 35v 23.9.2009 09:54
      Seurustelen venäläisen naisen kanssa, ja on todella sympaattinen, mukava ja seurallinen upea Nainen. En voisi enää seurustella kenenkään katkeran suomalaisen naisen kanssa. Kun on kerran käynyt hyvässä ravintolassa ja kerran huonossa, ketäpä viitsisi sinne huonoon ravintolaan palata.

Noh? Oletko kenties yksinäinen, kun jokaisessa viestissäsi etsit "seurallista naista"?

• kaikki mukavia!

sdds:n virolaiset ovat "mukavampia, sympaattisempia ja seurallisempia"

jarmo 35v:n venäläinen on "sympaattinen, mukava ja seurallinen"

haroosaja zeensina:n ulkomaalaiset ovat "mukavia, seurallisia ja ystävällisiä"

pertti 35:n venäläiset ovat "mukavia, seurallisia ja ystävällisiä"

• voi elämän kevät
        kaikki mukavia! kirjoitti:

sdds:n virolaiset ovat "mukavampia, sympaattisempia ja seurallisempia"

jarmo 35v:n venäläinen on "sympaattinen, mukava ja seurallinen"

haroosaja zeensina:n ulkomaalaiset ovat "mukavia, seurallisia ja ystävällisiä"

pertti 35:n venäläiset ovat "mukavia, seurallisia ja ystävällisiä"

haroosaja zeensina:n mielestä suomalaiset ovat katkeria ja omituisia ämmiä
        sdds:n mielestä suomalaiset ovat omituisia ja tylsiä ämmiä
        pertti35:n mielestä taas yllättäen suomalaiset ovat omituisia ja katkeria akkoja
        jarmo35 taas lähtee liikkeelle hiukan lempeämmin ja kuvailee suomalaisia NAISIA (siis ihan ilman ämmittelyä) vain katkeriksi

Tällä tyypillä on selkeästi joku pakkomielle näihin itänaapurin tyttöihin, ei ole vain saanut vielä päätettyä kumpi olisi se mukavampi ja sympaattisempi sekä seurallinen, venäläinen vai virolainen.
        Olkaamme kuitenkin onnellisia hänen puolestaan, onhan hänen mielikuvitussuhteensa jo edennyt avioliiton tasolle.

• ,,,,,,,,,,,,,,,
        voi elämän kevät kirjoitti:

haroosaja zeensina:n mielestä suomalaiset ovat katkeria ja omituisia ämmiä
        sdds:n mielestä suomalaiset ovat omituisia ja tylsiä ämmiä
        pertti35:n mielestä taas yllättäen suomalaiset ovat omituisia ja katkeria akkoja
        jarmo35 taas lähtee liikkeelle hiukan lempeämmin ja kuvailee suomalaisia NAISIA (siis ihan ilman ämmittelyä) vain katkeriksi

Tällä tyypillä on selkeästi joku pakkomielle näihin itänaapurin tyttöihin, ei ole vain saanut vielä päätettyä kumpi olisi se mukavampi ja sympaattisempi sekä seurallinen, venäläinen vai virolainen.
        Olkaamme kuitenkin onnellisia hänen puolestaan, onhan hänen mielikuvitussuhteensa jo edennyt avioliiton tasolle.

jaksaa etsiä yhteneväisyyksiä tie kuinka monista sadoista viesteistä, niin kertoo minusta enemmänkin tämän etsijän kalvavasta yksinäisyydestä;)

Jos joku yhteinen nimittäjä teillä on, niin ilmeisesti se sitten on yksinäisyys.

• hoh-hoijaa
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

jaksaa etsiä yhteneväisyyksiä tie kuinka monista sadoista viesteistä, niin kertoo minusta enemmänkin tämän etsijän kalvavasta yksinäisyydestä;)

Jos joku yhteinen nimittäjä teillä on, niin ilmeisesti se sitten on yksinäisyys.

Mielikuvitus-aviomieskin näköjään ilmottautuu!

Tuo yksinäisyyskö sinulla kolahti? Ja myönnät, että ihan monia satoja viestejä olet suoltanut samalla muotilla?

No, oliko nyt kivaa kun tädit tässä pitivät vähän seuraa yksinäiselle reppanalle?

• yksin mut ei yksinäi
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

yksinäisyydessä ei sinänsä ole mitään hävettävää (vaikka itse en yksinäinen olekaan, lähinnä tappavan tylsään vapaapäivään ajankulua tämä "salapoliisityö").
        Tuollainen on kuitenkin sairasta tai ainakin säälittävää että keksii milloin minkäkinlaisen suhteen jonka varjolla voi samalla hiukan haukkua suomalaisia naisia.
        Jos viestit olisivat vain ja ainoastaan oman mielikuvituspuolison kehumista, asia olisi minulle so what tyyppinen juttu, mutta kun aina pitää hiukan samalla tuoda sitä esiin miten huonoja suomalaiset naiset ovat. Tympeää, lapsellista ja säälittävää.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,
        hoh-hoijaa kirjoitti:

Mielikuvitus-aviomieskin näköjään ilmottautuu!

Tuo yksinäisyyskö sinulla kolahti? Ja myönnät, että ihan monia satoja viestejä olet suoltanut samalla muotilla?

No, oliko nyt kivaa kun tädit tässä pitivät vähän seuraa yksinäiselle reppanalle?

tässä on todistella muuta, mutta mitäs jos tulisit käymään, niin näet pärstäni ja mikä tärkeintä minä näen häpeilysi;)

• ..............
        yksin mut ei yksinäi kirjoitti:

yksinäisyydessä ei sinänsä ole mitään hävettävää (vaikka itse en yksinäinen olekaan, lähinnä tappavan tylsään vapaapäivään ajankulua tämä "salapoliisityö").
        Tuollainen on kuitenkin sairasta tai ainakin säälittävää että keksii milloin minkäkinlaisen suhteen jonka varjolla voi samalla hiukan haukkua suomalaisia naisia.
        Jos viestit olisivat vain ja ainoastaan oman mielikuvituspuolison kehumista, asia olisi minulle so what tyyppinen juttu, mutta kun aina pitää hiukan samalla tuoda sitä esiin miten huonoja suomalaiset naiset ovat. Tympeää, lapsellista ja säälittävää.

vaivaa kuitenkin.

Mielenkiintoinen kysymys on sekin, että miksi niin kovasti asia kiinnostaa sinua.

ai niin tiedän;) Eihän se voi olla totta, että suomalaisella miehellä menee hyvin ja on onnellinen, varsinkaan ulkomaalaisen naisen kanssa. Semmoinenhan peli ei vetele vai mitä.

• joku vaan....

mutta tota, pitäisköhän sun vähän tsempata ton venäjän kielen kanssa, että pystytte sen vaimosi kanssa keskustelemaankin?

• mitä?

Olet siis yksinäinen?

Miksi? Sinullahan on aivan tavattomasti sivupersoonia ja nimimerkkejä? Öisinkin keskustelet itsesi kanssa. Päivisin perheenäidit pitävät sinulle täällä seuraa. Olet viikottain kihloissa virolaisen kanssa, naimisissa venäläisen kanssa ja vaikka mitä.

Odotahan kevääseen, silloin se sinun yksinäisyytesi vasta alkaa.

• erkki-esimerkki

Minä olen ollu naimisissa monen ulkomaalaisen naisen kanssa. On aasialainen, virolainen, venäläinen ja nyt taas aasialainen vaimo. Kaikki naiset on olleet ihan kauheen ihania ja syyt eroon on olleet enimmäkseen minussa naisissa ei mitään suurempaa vikaa ole ollu. Minä tosiaan suosin ulkkisvaimoja ja en ikinä ottais suomalaista naista vaimoksi. Pystyykö kukaan pistään paremmaks?

• K15
        erkki-esimerkki kirjoitti:

Minä olen ollu naimisissa monen ulkomaalaisen naisen kanssa. On aasialainen, virolainen, venäläinen ja nyt taas aasialainen vaimo. Kaikki naiset on olleet ihan kauheen ihania ja syyt eroon on olleet enimmäkseen minussa naisissa ei mitään suurempaa vikaa ole ollu. Minä tosiaan suosin ulkkisvaimoja ja en ikinä ottais suomalaista naista vaimoksi. Pystyykö kukaan pistään paremmaks?

Mulla on tällä hetkellä kierroksessa 3 thainaista ja en osaa päättää kenet valitsisin. Naimisissa en kyl oo ollut vielä koskaan mut pian varmaan oon jos vaan osaan valita.Voisin kyl naida vaikka noi kaikki kolme mut ei taida olla laillista

• mikä kohtalo!

"Pystyykö kukaan pistään paremmaks?"

Eihän tuosta tilanteesta ole kuin yksi suunta: ylöspäin.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

mut mistä tässä nyt kilpailtiin.

• estonia rules
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

mut mistä tässä nyt kilpailtiin.

suomalaiset OVAT usein katkerat ja omituiset ämmät!

• Lortto-täti

Massapostitetaanpa tätä provoa taas, eikös niin :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2537
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1987
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe