Olen 53-vuotias mies, ja toimin päällikkötason tehtävissä suuressa yrityksessä. Hiukseni ovat harmaantuneet arvokkaasti ohimoilta, ja pukeudun aina mahdollisimman tyylikkäästi tummaan liituraitapukuun. Sihteerikkönäni toimii nuori - no, minusta katsottuna nuori - 23-vuotias nainen.
Tosin hän ulkonäöltään näyttää enemmänkin 17-vuotiaalta, kukoistavan kauniilta neidolta. Hänen rintansa ovat huomiotaherättävän suuret ja kiinteät, ja hänen vartalonsa on urheilullisen tiukka. Haluaisin nyt varmistaa teiltä, palstalle kirjoittavat arvon rouvat, että ettehän te vain missään nimessä pidä minua pedofiilinä, kun minulla on seksuaalisuhde tähän nuoreen sihteerikkööni.
Minä olen jo 12 vuotta sitten nuoruuteni avioliitosta eronnut, ja molemmat lapseni ovat täysi-ikäisiä. Mikään ei siis estä minua toteuttamasta mitä villeimpiä halujani. Nuori rakastajattareni nauttii täysin siemauksin siitä, että minä, kokenut, taitava ja turvallinen vanhempi herrasmies voin tarjota muusalleni mitä uskomattomimpia seksuaalisia nautintoja pitkän elämänkokemukseni pohjalta.
Hän ei myöskään pistä pahakseen kaikkia niitä lahjoja, joilla voin varakkaana herrana häntä hemmotella, ja upouuden Jaguarini kyyti kyllä kelpaa hänelle. Hetkemme huippuvarustellulla erämaahuvilallani ovat myös unohtumaton osa hänen kokemushistoriaansa.
Mitä siis ajattelette, arvon ladyt ja, noh, miksette myös te, palstan hyvät herrat - saanko minä "harmaana pantterina" nauttia elämästäni, ja saako nuori suojattini nauttia siitä?
Nuori rakastajattareni.
14
172
Vastaukset
- 530+29840
Ja vielä samalla työpaikalla.. Näiden kanssa tulee ongelmia viimeistään sitten, kun typykkään kyllästyy. Joudut maksamaan kalliin hinnan huonosta palvelusta (vrt. Vanhanen ym.).
Mikset käytä ammatti-ihmisiä kuten muut? Rahasta ei liene pulaa? - LOL-666
sä heräsit unestasi. Hyvää huomenta vaan sinullekin :)
- Naisen mielipide
Taidat olla se kartanon isäntä joka haaveilee Karibialle menosta silloin kun olet nauttinut miestä väkevämpää.
Selvitä pääsi ja palaa todellisuuteen.- jutut::::!!!!
.
kertoo vain valtavasta turhautumisesta jota työttömyys ja kela eläkkeelle joutuminen teettää
. - ed.
jutut::::!!!! kirjoitti:
.
kertoo vain valtavasta turhautumisesta jota työttömyys ja kela eläkkeelle joutuminen teettää
.tässä itsekin elellään. Kaikenlaista tekemistä kyllä löytyy jos vain keksii ja on halua. Onneksi se "väkeväpuoli" ei ole minua koskaan kiinnostanut, mutta kaikenlaista tekemistä on ollut joka päiväksi.
Joskus vietän enemmän aikaani "koneella" että kivut ei olisi päällimäisinä ajatuksissa.
- vänksy
Tietenkään jos tuo olisi totta, et kokisi mitään tarvetta siitä kertoa kenellekään.
Mitäs siinä, nuori tyttö hakee susta isähahmoa tai jotain muuta "holhoojaa" ja sä saat nuorta lihaa. Tasapeli.
Mä en kyllä sihteerinä kokis mitään tarvetta nussia isäni ikäisen miehen kanssa ihan jo senkin uhalla, et "joku näkee aina". Tollaset jutut ei loputtomiin pysy salassa koskaan ja mä en ainakaan haluis olla minkään ilkeiden ja pahansuopien juorujen kohteena.
Myöskään en haluis olla mikään maksettu nainen. Jos mulle joku seksiä vastaan koittais jotain lahjoja tunkea käteen, niin käskisin sen painua hakemaan seksiseuransa vastedes sit jostain muualta. että moni varakas mies sanoo maksullista naista sihteeriksi, koska sihteeriopiston nettisivujen kautta hänet on löytänyt.
Sinulla sinänsä pn pätemisen halu pullistella.- persona-non-grata
Nauti nyt hyvä mies elämästäsi täysin siemauksin ja tartu hetkeen! :) ... olen päinvastoin puolestasi iloinen, jos olet tyytyväinen nykytilanteesesi. Niin kauan, kun olette molemmat tyytyväisiä, niin sinä kuin rakastajattaresikin ja suhde on teitä molempia niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla tyydyttävä, tämä kaikki on ihan ok. Te itse laaditte omat pelisäännöt omalle suhteellenne :).
- almasty
On sitten ihan ilmiselvä fantasia.No jos sillä pääset pakoon ankeaa elämääsi niin fantasioi sitten.
- sininen_sitruuna
... näin.
Nää jutut on aina niin huvittavia.. X) ..ja pateettisia....
- trust me
tyttö vie sua nyt ihan 6-0. Älä erehdy luulemaan että 23-vuotias olisi niin tyhmä että se olisi ihastunut suhun. Se nauttii vain lisukkeista, sinä olet välttämätön paha.
- perskutirallallaa .
Sama mäntti kirjoitti saman jutun maailmanmenoa palstalle! Älykääpiö!
mitä se kenellekään muulle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435734
- 445263
- 483678
- 133633
- 313106
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883083- 592844
- 572690
- 532340
- 381814