miten ois"naisellinen"poikatyttö?

minäää!

Elikkä kelpaisko miehille naisen näköinen poikatyttö?
No en nyt tääl oo mitään itseäni arvioimas vaan kyselen ihan mielenkiinnosta. Omat kokemukset laitan perään.
Elikkäs nainen joka:

- Ei jäkätä, kälätä
- Ei puhu meikeistä, muodista, yms. muusta turhasta
- Tykkää katsoa jääkiekkoa
- Meikkaa kaikesta huolimatta
- Pukeutuu ei niin naiselliseti ( ei mitään pinkkiä ainakaan, hyi kauhia! )mutta tiukkoihin omasta mielestäni
seksikkäisiin vaatteisiin, eli ei mihinkään äijä-housuihin.
esim.huppari ja farkut, tai toppi ja farkut.
- Tykkää jutella enemmän lähinnä miesten ja saman henkisten naisten kanssa.
- Tykkää vääntää miesten kans kättä, ja puhua tyypillisistä"miesten juttuista" kuten autot. pelit sen sellaset.
- Juo olutta ( en tykkää siideristä, ällättävän makiaa..)
- Vetää joskus kunnon perseet ja sekoilee humalassa ( harvoin siis, eikä tarkota miesten kans sekoilua vaan kaikenlaista pelleilyä, mitä millonki )
- Näyttää siis edelleenki kaikin puolin naiselta.
- Ei korosta mitenkää liikaa"äijämäisyyttä"vaan osaa olla myös naisellinen sille päälle sattuessa, vaikkakin oma persoona on sellanen normityyppi. ei naisellinen, eikä miehekäs..
- kirosanoja voi kuulua reippaastikin esim. riidellessä.
- osaa tapella, vaikka nyrkeillä jos joku sattuu käymään päälle, muttei kuitenkaa haastaa riitaa.
Siinäpäs näitä.

Ja omat kokemukseni:
Itellä näitä mieskavereita riittää ja oon tullu siihen tulokseen, että tämmönenkin nainen kiinnostaa miehiä.
Iskuyrityksiä satelee suunnalta jos toiseltakin, miehiltä jotka tietää mun olevan mikä oon.
Harvoja on ne tapaukset jotka ei sitten tiiä miten muhun pitäs suhtautua, yleensä miehet kyllä tykkää jauhaa p**skaa.. :)
Oon rento, aito, oma itseni, huumorintajua löytyy, enkä ole mikään wannabe, tai mikään muukaan stereotyyppinen nainen, niin monia löytyy jotka haluais ihan vakavampaakin suhdetta.
Ehkä just siksi kun ymmärrän miehiä, eikä eroja löydy niin että tarttis riidellä joka asiasta.

Noh..mutta mitäs mieltä täällä palstalla olevat miehet on.? Ei oo oikeen kokemusta muista kuin kavereista ja tutuista ja puolitutuista..joskus tuntemattomistakin, mutta näin laajemmalti aattelin kysästä, ihan vain jotta saataisiin vähän erilaista naismakua tännekin palstalle.

40

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouz

      = ihannenainen

      Tällaisen kanssa ois vaan niin helppo olla, kun on samat kiinnostuksenkohteetkin!

    • Ei ihan maaliin

      "Poikatyttö" kuulosti hyvältä, mutta "äijätyttö" jota sinä edustat enemmän ei.

      Tässä sun turn onit:
      - Ei jäkätä, kälätä
      - Ei puhu meikeistä, muodista, yms. muusta turhasta
      - Tykkää katsoa jääkiekkoa
      - Meikkaa kaikesta huolimatta
      - Pukeutuu ei niin naiselliseti ( ei mitään pinkkiä ainakaan, hyi kauhia! )mutta tiukkoihin omasta mielestäni
      seksikkäisiin vaatteisiin, eli ei mihinkään äijä-housuihin.
      esim.huppari ja farkut, tai toppi ja farkut.
      - Tykkää jutella enemmän lähinnä miesten ja saman henkisten naisten kanssa.
      - Näyttää siis edelleenki kaikin puolin naiselta.
      - Ei korosta mitenkää liikaa"äijämäisyyttä"vaan osaa olla myös naisellinen sille päälle sattuessa, vaikkakin oma persoona on sellanen normityyppi. ei naisellinen, eikä miehekäs..

      Tässä sun turn offit:
      - Tykkää vääntää miesten kans kättä, ja puhua tyypillisistä"miesten juttuista" kuten autot. pelit sen sellaset.
      - Juo olutta ( en tykkää siideristä, ällättävän makiaa..)
      - Vetää joskus kunnon perseet ja sekoilee humalassa ( harvoin siis, eikä tarkota miesten kans sekoilua vaan kaikenlaista pelleilyä, mitä millonki )
      - kirosanoja voi kuulua reippaastikin esim. riidellessä.
      - osaa tapella, vaikka nyrkeillä jos joku sattuu käymään päälle, muttei kuitenkaa haastaa riitaa.

      Jos sinulla on jo näkemystä siitä että miehet pitävät sinusta (mistäpä naisesta he eivät pitäisi joka katsoo jääkiekkoa ja juo olutta heidän kanssaan sekä jolta löytyy vielä naisten vehje alakerrasta ;)) niin mitä sinä teet täällä?

      Itselleni tuli pikkaisen olo että korostat itseäsi liikaa myöskin sekä haukuit muita naisia stereotypioiksi.
      Sinäkin olet tietynlainen stereotypia nimittäin tuo äijätyttö. Tykkää äijäillä ja esittää miestä mutta silti on mukamas nainenkin. Olet tosin hieman nuori vielä että ehdit tuosta hieman kypsyä.

      Ei siinä mitään, olen tullut toimeen juuri monien poikatyttöjen kanssa mutta äijätytöt taas tahtovat tykätä jauhaa pa*kaa. ;)

      • pojpojp

        äijätytöt ei.

        mullo oli kerran, joku voimistelija, ei rintoja, mukava perse, nätit kasvot ja hirmusen iso pörrötukka jonka aina kyni lyhyeksi.
        oli muuten söpö ...


    • Pahoja miinuksia olisivat seuraavat asiat:

      - Tykkää katsoa jääkiekkoa
      - Pukeutuu ei niin naiselliseti
      - Tykkää vääntää miesten kans kättä, ja puhua tyypillisistä"miesten juttuista" kuten autot. pelit sen sellaset.
      - Juo olutta
      - Vetää joskus kunnon perseet ja sekoilee humalassa

      No tossahan noita isoja miinuksia olis jo vaikka muille jakaa! X)

      PS. ainoastaan juntit tulee baarissa ehdottamaan kädenvääntöä...sukupuoleen katsomatta.

      • minäää!

        Pukeudun kyllä hyvinkin naisellisesti joskus mutta tarkoitin
        lähinnä kaikenlaisia pitsihörhelöitä ja pinkkiä tai muuta
        ylikorostavaa. Enemmän tykkään ihan normivaatteista mitä nyt välillä
        saattaa lyhyt hamekki päältä löytyä..harvemmmin vain.

        Mitä pahaa oluen juonnissa on? :O

        Noh kaveriporukassa nyt tykkään puhua siitä mistä muutkin.
        Laidasta laitaan. Otin nyt nuo pelit ja sen sellaset ihan ääriesimerkiksi. :)

        Noh. Ja en nyt tarkota et aina kännissä örveltäsin, lähinnä vihjasin että
        sellanen sillon tällön kavereitten kans käen vääntäminen ja kaikenlainen
        pieni sekoilu, on se sitten että tehdään kaikenlaista"hullua" tai muuta niin kuuluu
        tuohon sekoiluun. Harvemmin nykyään harrastan, enkä ala esim, jääkiekosta
        jauhamaan umpioutojen kanssa, vaan ihan normijuttuja...

        Noh..tuo kiroilu on sillon tällön mun yks huono puoli. Mutta
        en mitenkään yritä sillä mitään esittää tai millään muullakaan.
        Yleensä jos jonkun kans puhun ni jätän ne ylimääräset kirosanat välistä pois. :)

        Noh..tuon tappelun ajattelinkin heti miinukseksi. :D
        Tässä taannoin oli vain tilanne jossa piti itseä puolustaa ja lähinnä
        mainitsin sen siksi, että en ole mikään heikko"nurkassa itkijä" tyyppi.

        Mikään äijätyttö en ole, vaikka sen kuvan annoinkin. Nuo "äijämäisyydet"
        tulee joskus ihan kaveriporukassa sellaisena pelleilynä, samoin kädenväännöt. Muuten
        vaikutan ihan normaalilta nuorelta naiselta, eikä kukaan
        musta mitään äijämäistä kuvaa saa.

        Ja miksi tulin kirjoitteleen tälle palstalle niin halusin vain keskustelua aiheesta.
        Samanlaisia varmasti on muitakin, ja he varmaan haluaisivat kuulla miesten mielipiteitä
        asiasta. :) Oli vai sellainen hetken mielijohteesta tehty kysely.

        Ja mistä päättelit mun iän..Oon 22-vuotias enkä tästä aatellut muuksi muuttua.
        En myöskään halua lapsia enkä naimisiin ni siinä taas voi tulla monelle stoppi mun suhteen.
        Nuo on sellaisia asioita että niistä en jousta.
        Aina oletetaan että ihmiset jotenkin muuttus vanhetessaan ja varmasti muuttuukin, mutta
        itse haluan pysyä nuorekkaana loppuun asti, ja ylipäänsä tällasena mikä nyt oon.
        En ole mikään elämää kokematon naiivi nuori.


      • minäää! kirjoitti:

        Pukeudun kyllä hyvinkin naisellisesti joskus mutta tarkoitin
        lähinnä kaikenlaisia pitsihörhelöitä ja pinkkiä tai muuta
        ylikorostavaa. Enemmän tykkään ihan normivaatteista mitä nyt välillä
        saattaa lyhyt hamekki päältä löytyä..harvemmmin vain.

        Mitä pahaa oluen juonnissa on? :O

        Noh kaveriporukassa nyt tykkään puhua siitä mistä muutkin.
        Laidasta laitaan. Otin nyt nuo pelit ja sen sellaset ihan ääriesimerkiksi. :)

        Noh. Ja en nyt tarkota et aina kännissä örveltäsin, lähinnä vihjasin että
        sellanen sillon tällön kavereitten kans käen vääntäminen ja kaikenlainen
        pieni sekoilu, on se sitten että tehdään kaikenlaista"hullua" tai muuta niin kuuluu
        tuohon sekoiluun. Harvemmin nykyään harrastan, enkä ala esim, jääkiekosta
        jauhamaan umpioutojen kanssa, vaan ihan normijuttuja...

        Noh..tuo kiroilu on sillon tällön mun yks huono puoli. Mutta
        en mitenkään yritä sillä mitään esittää tai millään muullakaan.
        Yleensä jos jonkun kans puhun ni jätän ne ylimääräset kirosanat välistä pois. :)

        Noh..tuon tappelun ajattelinkin heti miinukseksi. :D
        Tässä taannoin oli vain tilanne jossa piti itseä puolustaa ja lähinnä
        mainitsin sen siksi, että en ole mikään heikko"nurkassa itkijä" tyyppi.

        Mikään äijätyttö en ole, vaikka sen kuvan annoinkin. Nuo "äijämäisyydet"
        tulee joskus ihan kaveriporukassa sellaisena pelleilynä, samoin kädenväännöt. Muuten
        vaikutan ihan normaalilta nuorelta naiselta, eikä kukaan
        musta mitään äijämäistä kuvaa saa.

        Ja miksi tulin kirjoitteleen tälle palstalle niin halusin vain keskustelua aiheesta.
        Samanlaisia varmasti on muitakin, ja he varmaan haluaisivat kuulla miesten mielipiteitä
        asiasta. :) Oli vai sellainen hetken mielijohteesta tehty kysely.

        Ja mistä päättelit mun iän..Oon 22-vuotias enkä tästä aatellut muuksi muuttua.
        En myöskään halua lapsia enkä naimisiin ni siinä taas voi tulla monelle stoppi mun suhteen.
        Nuo on sellaisia asioita että niistä en jousta.
        Aina oletetaan että ihmiset jotenkin muuttus vanhetessaan ja varmasti muuttuukin, mutta
        itse haluan pysyä nuorekkaana loppuun asti, ja ylipäänsä tällasena mikä nyt oon.
        En ole mikään elämää kokematon naiivi nuori.

        ..väärään kohtaan?!

        Oluen juonti on junttien touhua...sukupuoleen katsomatta! Erityisesti naisen pisteet se romahduttaa mun silmissä.

        Enkä ole iästäsi mitään sanonut?!
        "Oon 22-vuotias enkä tästä aatellut muuksi muuttua."
        -think again! XD


      • minäää!
        TheOne kirjoitti:

        ..väärään kohtaan?!

        Oluen juonti on junttien touhua...sukupuoleen katsomatta! Erityisesti naisen pisteet se romahduttaa mun silmissä.

        Enkä ole iästäsi mitään sanonut?!
        "Oon 22-vuotias enkä tästä aatellut muuksi muuttua."
        -think again! XD

        Ja jos oisin huomannu katsoa sun nimimerkin oisin jättäny vastaamatta :D
        Joten en aio noteerata tuota sun väittely-yristystä tän kummemmin.
        By the way..oon pohojammaalta. Täällä saaki olla vähä juntti :D
        Ja mitä junttimaista siinä on jos kaljasta tykkää...Kyllä mulle
        lonkeroki maistuu mut siideri nousee samaa tietä ylös ku on
        menny alaski hyvin äkkiä...
        Voisin perustella tuon ikä-hommelinki mut en tullut tänne
        itestäni avautumaan enemmän ku on pakko. :)


      • minäää! kirjoitti:

        Ja jos oisin huomannu katsoa sun nimimerkin oisin jättäny vastaamatta :D
        Joten en aio noteerata tuota sun väittely-yristystä tän kummemmin.
        By the way..oon pohojammaalta. Täällä saaki olla vähä juntti :D
        Ja mitä junttimaista siinä on jos kaljasta tykkää...Kyllä mulle
        lonkeroki maistuu mut siideri nousee samaa tietä ylös ku on
        menny alaski hyvin äkkiä...
        Voisin perustella tuon ikä-hommelinki mut en tullut tänne
        itestäni avautumaan enemmän ku on pakko. :)

        ..suakin vielä opettaa ja koulii! ;) Vaikka pohojammaalta oletkin! ;D


      • jahasjahas
        minäää! kirjoitti:

        Pukeudun kyllä hyvinkin naisellisesti joskus mutta tarkoitin
        lähinnä kaikenlaisia pitsihörhelöitä ja pinkkiä tai muuta
        ylikorostavaa. Enemmän tykkään ihan normivaatteista mitä nyt välillä
        saattaa lyhyt hamekki päältä löytyä..harvemmmin vain.

        Mitä pahaa oluen juonnissa on? :O

        Noh kaveriporukassa nyt tykkään puhua siitä mistä muutkin.
        Laidasta laitaan. Otin nyt nuo pelit ja sen sellaset ihan ääriesimerkiksi. :)

        Noh. Ja en nyt tarkota et aina kännissä örveltäsin, lähinnä vihjasin että
        sellanen sillon tällön kavereitten kans käen vääntäminen ja kaikenlainen
        pieni sekoilu, on se sitten että tehdään kaikenlaista"hullua" tai muuta niin kuuluu
        tuohon sekoiluun. Harvemmin nykyään harrastan, enkä ala esim, jääkiekosta
        jauhamaan umpioutojen kanssa, vaan ihan normijuttuja...

        Noh..tuo kiroilu on sillon tällön mun yks huono puoli. Mutta
        en mitenkään yritä sillä mitään esittää tai millään muullakaan.
        Yleensä jos jonkun kans puhun ni jätän ne ylimääräset kirosanat välistä pois. :)

        Noh..tuon tappelun ajattelinkin heti miinukseksi. :D
        Tässä taannoin oli vain tilanne jossa piti itseä puolustaa ja lähinnä
        mainitsin sen siksi, että en ole mikään heikko"nurkassa itkijä" tyyppi.

        Mikään äijätyttö en ole, vaikka sen kuvan annoinkin. Nuo "äijämäisyydet"
        tulee joskus ihan kaveriporukassa sellaisena pelleilynä, samoin kädenväännöt. Muuten
        vaikutan ihan normaalilta nuorelta naiselta, eikä kukaan
        musta mitään äijämäistä kuvaa saa.

        Ja miksi tulin kirjoitteleen tälle palstalle niin halusin vain keskustelua aiheesta.
        Samanlaisia varmasti on muitakin, ja he varmaan haluaisivat kuulla miesten mielipiteitä
        asiasta. :) Oli vai sellainen hetken mielijohteesta tehty kysely.

        Ja mistä päättelit mun iän..Oon 22-vuotias enkä tästä aatellut muuksi muuttua.
        En myöskään halua lapsia enkä naimisiin ni siinä taas voi tulla monelle stoppi mun suhteen.
        Nuo on sellaisia asioita että niistä en jousta.
        Aina oletetaan että ihmiset jotenkin muuttus vanhetessaan ja varmasti muuttuukin, mutta
        itse haluan pysyä nuorekkaana loppuun asti, ja ylipäänsä tällasena mikä nyt oon.
        En ole mikään elämää kokematon naiivi nuori.

        Muuten olet hyvinkin lähellä ihannenaista, mutta liiallinen kiroilu ja jääkiekon katselu on pahasta. Senkin voisin tietenkin hyväksyä, mutta tuo perheenmuodostusvastaisuus on täydellinen turn-off.

        Autoista puhuminen ja leppoisa toiminta kuten kädenvääntö puolestaan ovat mielestäni todella hyviä ominaisuuksia. Jotain Corolla-fania en tosin kauan jaksaisi kuunnella, mutta äkkiäkös sellaisen käännyttää verrattuna autoja vihaavaan.


      • minäää!
        TheOne kirjoitti:

        ..suakin vielä opettaa ja koulii! ;) Vaikka pohojammaalta oletkin! ;D

        ..se jokaisen elämästä riipu kuin nuorena sitä joutuu oppimaan..Voin sanoa että jos asiat joutuu jo nuorena oppimaan kantapään kautta niin iästä huolimatta voi olla jo henkisesti melko vanha.
        Ikäiseni tuntuvat mielestäni naiiveilta ja sinisilmäisiltä, he kun eivät ole joutuneet kokemaan nii paljo ku minä joten, ja tästä syystä tykkään puhua henkeviä monesti vanhempien ihmisten kanssa, ja kyllä minun neuvotkin on kelvanneet, vaikka nuori oonki.
        Täällä leimataan heti nuoreksi idiootiksi jos erehtyy iän laittamaan.


    • lisbeth_

      mua ainakin ärsyttää helvetisti sellaset stereotyyppiset akat jotka ei osaa puhua muusta ku jostain meikeistä ja muodista ja alennusmyynneistä ja lapsista ja verhojen kuosista ja astiastoista ja kavereiden poikaystävistä ja jotka rupee kiljuu ku palosireeni jos näkee ampiaisen tms. hyönteisen kilometrin säteellä itestään. mä ainakin arvostan enemmän naisia joissa on myös jotain tiettyä jätkämäisyyttä, enemmän kuin sellasia kälättäviä kanoja jotka ei osaa pitää suutaan kiinni missään tilanteessa. mun mielestä on vaan hyvä jos näitä sukupuolirooleja vähän sekoitetaan...
      (niin, ja vaikka olenkin nainen niin voisin uskoa että monelle miehelle kelpaisi tollanen tyyppi niinkuin sä kerrot olevasi)

    • Että paras nainen olisi sellainen jonka ajatusmaailma on kuin miehellä, mutta näyttää silti naiselta. Eli naisellinen poikatyttö. Toisaalta sulla oli tossa listassa liian pahoja "vikoja" jotta nyt erityisemmin voisin kiinnostua, mutta perusidea on hyvä ja toimiva.
      Kuten tuossa jo sanottiin, poikatyttö on hyvä, äijätyttö ei.

    • ............

      En saanut kirjoituksestasi selvyyttä, oletko ollut parisuhteessa vai et.
      Jos et ole ollut, niin miten voit mainostaa, ettet ole jäkättävää ihmistyyppiä? Kaverisuhteet ovat aina eri asia kuin parisuhteet.

      • dlkjgdökjgdk

        siis kaikki naiset, paitsi shemanit puhuvat astioista ja meikeistä, ja käyttävät tottakai pinkkiä ja hörhelö asusteita. tervetuloa Helsinkiin sieltä pohjanmaalta, missä on ennemmän kategorioita naisille kuin kaksi


    • minäää!

      Ihmiset todellakin ovat jaksaneet"lukea"nämä tekstit...
      Ensinnäkin...Jokainen ihminen on erilainen, mutta vertasinkin juuri tätä ihmistyyppiä johon kuulun STEREOTYYPPISEEN naiseen. On minullakin kaverina naisia mutta he ovatkin kanssani enemmän tai vähemmän saman kaltaisia. Joku kyseli olenko ollut parisuhteessa. Siis mitäh..?
      Johan laitoin että elämän kokemusta löytyy, joten älkää antako tuon iän hämätä, olen avarakatseinen enkä nyt mihinkään muotteihin ihmisiä ole laittamassa, mutta aika hankalaa tällaisesta asiasta on saada keskustelua aikaseksi jos ei ole mitään mihin vertaa..
      Joo ja kyllä olen ollut parisuhteessa.. Lähes kymmenen vuotta. Avoliitossa siitä suurimman osan..vaikka en ymmärrä mitä tekemistä sillä on tämän asian kanssa, kuitenkaan en edelleenkään puhu pelkästään itsestäni vaan ylipäänsä tämän tyyppisistä naisista.
      Ja vielä..jääkiekkoa katson sen verran, että maailmanmestaruus kisat katson..en muuta.
      Autoista en pahemmin tiedä tuon taivaallista. Sen verran mitä nyt miesten juttuja olen kuunnellut ja jotain osaan sanoa auton"tuunaamisesta" yms...Ja edelleenkään en ole mikään "äijätyttö"vaikka tekstistäni sen kuvan helposti voi saada. Riippuu ihan keiden kanssa olen liikenteessä se, mistä puhun ja kuinka paljon ja että väännetäänkö sitä kättä vai ei. Sitäkin tulee harrastettua ehkä pari kertaa vuodessa.. Että näin. Täällä palstallahan ne ihmiset on kapeakatseisia, kun tuomitaan parin tekstin perusteella.

      Kiitos asiallisesti vastanneille. :)

      • mrwhatever

        ainakin... Ensin listaat ominaisuuksiasi pitkän litanian - ja nyt peruuttelet puheitasi... Jos esim minulle joku sanoo katsovansa lätkää, oletan ilman muuta hänen katsovan muutakin kuin MM-kisat. Ja jos sanoo puhuvansa "miesten jutuista", oletan hänen TIETÄVÄN, mistä puhuu... Jne jne...
        Että hoh hoijaa... Tavallinen tusinatipu, ei mtn enempää, särmätön lajinsa edustaja.
        Mikähän mahtoikaan olla pontti koko tässä jutussa...????


      • minäää!
        mrwhatever kirjoitti:

        ainakin... Ensin listaat ominaisuuksiasi pitkän litanian - ja nyt peruuttelet puheitasi... Jos esim minulle joku sanoo katsovansa lätkää, oletan ilman muuta hänen katsovan muutakin kuin MM-kisat. Ja jos sanoo puhuvansa "miesten jutuista", oletan hänen TIETÄVÄN, mistä puhuu... Jne jne...
        Että hoh hoijaa... Tavallinen tusinatipu, ei mtn enempää, särmätön lajinsa edustaja.
        Mikähän mahtoikaan olla pontti koko tässä jutussa...????

        Yllättävän moni ihminen näköjään omaa musta-valkoisen ajattelumallin...ei voi mitään.
        Yleensä jos miesporukan kans istutaan niin lähden mukaan keskusteluun, nuo autot ja sellaset oli vain yks osa kaikesta mistä nyt puhutaan. En ymmärrä miks joka sanaan pitää tarttua. Peleistä nyt osaankin puhua enemmän. Koko ikäni kun olen pelannut...
        Sitten tunnen niitä naisia jotka jää taka-alalle supatteleen keskenään jostain asioista jotka ei mua kiinnosta pätkän vertaa.. Kyllähän sitä nyt voi autoista tai mistä vaan puhua ilman että tarvii joku expertti olla, vai puhutko sinä vain asioista josta olet lukenut kymmenen tietosanakirjallista asiaa..?? tuskimpa vain.
        Hitsaamisesta ja pottoleikkauksesta sun muusta osaankin sitten puhua enemmän...Nuo autot ei nyt olekaan mikään ykkös-mielenkiinnon kohde, mutta hyvin yleinen puheenaihe miehillä joita minä tunnen.
        Pari esimerkkiä luettelin..Tarkotus oli sanoa, että yleensäkin mielenkiinnon kohteet on samanlaiset kui miehillä, ammattia myöten...


      • Apache-
        minäää! kirjoitti:

        Yllättävän moni ihminen näköjään omaa musta-valkoisen ajattelumallin...ei voi mitään.
        Yleensä jos miesporukan kans istutaan niin lähden mukaan keskusteluun, nuo autot ja sellaset oli vain yks osa kaikesta mistä nyt puhutaan. En ymmärrä miks joka sanaan pitää tarttua. Peleistä nyt osaankin puhua enemmän. Koko ikäni kun olen pelannut...
        Sitten tunnen niitä naisia jotka jää taka-alalle supatteleen keskenään jostain asioista jotka ei mua kiinnosta pätkän vertaa.. Kyllähän sitä nyt voi autoista tai mistä vaan puhua ilman että tarvii joku expertti olla, vai puhutko sinä vain asioista josta olet lukenut kymmenen tietosanakirjallista asiaa..?? tuskimpa vain.
        Hitsaamisesta ja pottoleikkauksesta sun muusta osaankin sitten puhua enemmän...Nuo autot ei nyt olekaan mikään ykkös-mielenkiinnon kohde, mutta hyvin yleinen puheenaihe miehillä joita minä tunnen.
        Pari esimerkkiä luettelin..Tarkotus oli sanoa, että yleensäkin mielenkiinnon kohteet on samanlaiset kui miehillä, ammattia myöten...

        ihme pätemisentarve, haluat todistella, et oot jotenkin parempi kuin muut muijat..?!
        Oon varmaan taas yks parjaamistasi musta-valkoisista ihmisistä, mutta mitä hienoa on siinä, et osaat sanoa jotain tyhjänpäiväistä autojen tuunaamisesta tai peleistä..? En mä ainakaan halua, että mun nainen tulee söpösti kommentoimaan mun ja kavereiden auto- tms juttuja, vaan musta on hienoa, että hän osaa KESKUSTELLA yleisellä tasolla kaikenlaisesta maan ja taivaan välillä. Sekä mun, mun kavereiden että kavereiden muijien kanssa, ja osaa vielä ottaa huomioon mun iäkkäät isovanhemmat ja muun suvunkin ilman mitään ihme maneereja.
        Täähän on keskustelupalsta, mutta sä et näemmä kestä sitä, että jotkut täällä kritisoi sun "hienoa" imagoas ja jopa kyseenalaistaa sen olemassaoloa... Ja ikää oli...???


      • minäää!
        Apache- kirjoitti:

        ihme pätemisentarve, haluat todistella, et oot jotenkin parempi kuin muut muijat..?!
        Oon varmaan taas yks parjaamistasi musta-valkoisista ihmisistä, mutta mitä hienoa on siinä, et osaat sanoa jotain tyhjänpäiväistä autojen tuunaamisesta tai peleistä..? En mä ainakaan halua, että mun nainen tulee söpösti kommentoimaan mun ja kavereiden auto- tms juttuja, vaan musta on hienoa, että hän osaa KESKUSTELLA yleisellä tasolla kaikenlaisesta maan ja taivaan välillä. Sekä mun, mun kavereiden että kavereiden muijien kanssa, ja osaa vielä ottaa huomioon mun iäkkäät isovanhemmat ja muun suvunkin ilman mitään ihme maneereja.
        Täähän on keskustelupalsta, mutta sä et näemmä kestä sitä, että jotkut täällä kritisoi sun "hienoa" imagoas ja jopa kyseenalaistaa sen olemassaoloa... Ja ikää oli...???

        Jo viidennensadannen viidennen kerran en tullut tänne itsestäni
        puhumaan..Niinku jokainen täällä tuntuu olettavan.
        Halusin vain kuulla mitä mieltä miehet on YLEISESTI OTTAEN tällaisista naisista
        niin heti tartutaan siihen millainen MINÄ olen...Mitä väliä
        sillä on??
        Pätemisentarve? Esittää olevansa parempi...?
        Nimenomaan en esitä mitään, kerroin rehellisesti tuossa huonotkin
        puolet, enkä vain niitä hyviä ni mitä ihmettä??!
        Siinäköhän kritisoitte mutta korjasin vain siksi ettei keskustelu ajaudu minuun, niinkuin
        se kokoajan tuntuu menevän...Ikää oli...samaa voisin kysyä sulta.?
        Jos olisit lukenut nämä vastaukset ennenku tuut päätäs aukomaan ni se mun ikäki ois sieltä
        välistä kyllä löytyny.. ;)


      • puhumaan
        minäää! kirjoitti:

        Jo viidennensadannen viidennen kerran en tullut tänne itsestäni
        puhumaan..Niinku jokainen täällä tuntuu olettavan.
        Halusin vain kuulla mitä mieltä miehet on YLEISESTI OTTAEN tällaisista naisista
        niin heti tartutaan siihen millainen MINÄ olen...Mitä väliä
        sillä on??
        Pätemisentarve? Esittää olevansa parempi...?
        Nimenomaan en esitä mitään, kerroin rehellisesti tuossa huonotkin
        puolet, enkä vain niitä hyviä ni mitä ihmettä??!
        Siinäköhän kritisoitte mutta korjasin vain siksi ettei keskustelu ajaudu minuun, niinkuin
        se kokoajan tuntuu menevän...Ikää oli...samaa voisin kysyä sulta.?
        Jos olisit lukenut nämä vastaukset ennenku tuut päätäs aukomaan ni se mun ikäki ois sieltä
        välistä kyllä löytyny.. ;)

        Luettelit viestissä ensin ominaisuuksia, jotka sitten yhdistit itseesi ja vielä kuvailit millainen olet, vieläpä nimimerkillä minäää! Eli kyllä sä nyt taisit itsestäsi puhua eikä siinä mitään pahaa ole, mutta parempi olisi vaan myöntää se eikä mennä puolustuskannalle. Kaikki jotka tänne kirjoittelevat, puhuvat enemmän tai vähemmän itsestä, toiset avoimesti, toiset tiedostamattaan. 22-vuotias on nuori ja hyvä niin. Kun tulet kolmekymppiseksi niin huomaat, että ehkä sitä ei niin "aikuinen" ollutkaan parikymppisenä. Kyllä minullakin on yksi päälle kakskymppinen naispuolinen ystävä, joka on monella tapaa kypsä, mutta nuori ikä silti paistaa läpi, ja se on pelkästään positiivinen asia. Sama juttu viestiesi suhteen, niissä on näkemystä, mutta toisaalta niistä huokuu läpi se, että parikymppinen nainen hakee vielä omaa paikkaansa. "Olen niiden kanssa vähän sitä ja näiden kanssa tätä" jne. Ja itseään tehostava minäkeskeisyys, joka tosin on myös minun vikojani (tai avujani) edelleen kolmekymppisenäkin. Miksiköhän minäkin tähän ketjuun kirjoitin, siinä sitä pohdittavaa...


      • minäää!
        puhumaan kirjoitti:

        Luettelit viestissä ensin ominaisuuksia, jotka sitten yhdistit itseesi ja vielä kuvailit millainen olet, vieläpä nimimerkillä minäää! Eli kyllä sä nyt taisit itsestäsi puhua eikä siinä mitään pahaa ole, mutta parempi olisi vaan myöntää se eikä mennä puolustuskannalle. Kaikki jotka tänne kirjoittelevat, puhuvat enemmän tai vähemmän itsestä, toiset avoimesti, toiset tiedostamattaan. 22-vuotias on nuori ja hyvä niin. Kun tulet kolmekymppiseksi niin huomaat, että ehkä sitä ei niin "aikuinen" ollutkaan parikymppisenä. Kyllä minullakin on yksi päälle kakskymppinen naispuolinen ystävä, joka on monella tapaa kypsä, mutta nuori ikä silti paistaa läpi, ja se on pelkästään positiivinen asia. Sama juttu viestiesi suhteen, niissä on näkemystä, mutta toisaalta niistä huokuu läpi se, että parikymppinen nainen hakee vielä omaa paikkaansa. "Olen niiden kanssa vähän sitä ja näiden kanssa tätä" jne. Ja itseään tehostava minäkeskeisyys, joka tosin on myös minun vikojani (tai avujani) edelleen kolmekymppisenäkin. Miksiköhän minäkin tähän ketjuun kirjoitin, siinä sitä pohdittavaa...

        no anteeksi vain etten keksinyt parempaa nimimerkkiä. Ajattelin ettei sillä nimimerkillä loppujen lopuksi oo väliä minkä siihen pistää. Ilmoittaa vain että"minä"sen on kirjottanu, ei sitä että kysymys ois minusta...
        Voi pyhä yksinkertasuus...
        Puolustuskannalle..miten vaa..Toiset täällä pistelee sanoja mun suuhun ni totta v****ssa minä haluan korjata ne asiat niinku ne on, ettei tää koko homma eksy ihan totaalisesti aiheesta niinku se on jo eksyny. Kiitos tuollaisten......


      • w5oeitjp
        minäää! kirjoitti:

        no anteeksi vain etten keksinyt parempaa nimimerkkiä. Ajattelin ettei sillä nimimerkillä loppujen lopuksi oo väliä minkä siihen pistää. Ilmoittaa vain että"minä"sen on kirjottanu, ei sitä että kysymys ois minusta...
        Voi pyhä yksinkertasuus...
        Puolustuskannalle..miten vaa..Toiset täällä pistelee sanoja mun suuhun ni totta v****ssa minä haluan korjata ne asiat niinku ne on, ettei tää koko homma eksy ihan totaalisesti aiheesta niinku se on jo eksyny. Kiitos tuollaisten......

        että edustat jotain tiettyä naistyyppiä..?
        Ainakin yrität esittää fiksumpaa kuin oletkaan ; listaat tuohon joukon henk.koht. ominaisuuksiasi ja alat sitten väittää, ettet puhu itsestäsi vaan.... No olkoon. Kuten tuossa joku jo totesikin, niin iän ja elämänkokemuksen karttuessa huomaat sinäkin, ettei luulo ole tiedon väärtti - ja parikymppinen likka ei ole mikään kaiken kokenut ja kaiken tietävä...


      • minäää!
        w5oeitjp kirjoitti:

        että edustat jotain tiettyä naistyyppiä..?
        Ainakin yrität esittää fiksumpaa kuin oletkaan ; listaat tuohon joukon henk.koht. ominaisuuksiasi ja alat sitten väittää, ettet puhu itsestäsi vaan.... No olkoon. Kuten tuossa joku jo totesikin, niin iän ja elämänkokemuksen karttuessa huomaat sinäkin, ettei luulo ole tiedon väärtti - ja parikymppinen likka ei ole mikään kaiken kokenut ja kaiken tietävä...

        En ois listannu ellei ois kysytty.
        Siellä puhuu taas joku"viisas"ja"kypsä"ihminen jolle ei oo parempaa tekemistä ku
        takertua turhiin asioihin...Jos tuo on kypsyyttä ja aikuisuutta ni mieluummin oon sitte vaikka pentu. Koitan saada keskustelua oikeille urille ku nämä"kypsät"ihmiset ei osaa muuta ku arvostella tuijottamatta peiliin ollenkaan. Ja mitä hittoa tuo mun ikä ees tähän liittyy..????
        Pysytään asiassa.
        Elämänkokemusta löytyy enemmmän kun monilla nelikymppisillä, mutta en nyt tänne tullu elämänkertaromaania kirjottaa..
        Mitä tuo eka lauseki on tarkottavinaan..??? en listaa ihmisiä mihinkään"tyyppeihin"kysyin vaa mitä mieltä miehet on naisellisista poikatytöistä. Esitin ehkä kysymykseni väärin. Korjataan se sitten: Onko kumpi miellyttävämpi tyttöystävä/kaveri/vaimo tai nainen/tyttö ylipäänsä, erittän naisellinen vai vähemmän naisellinen nainen vai kenties joku nainen/tyttö tästä väliltä??? Tulipas pitkä kysymys, mutta toivottavasti olette nyt erittäin iloisia. En ees sotkenut itseäni tähän kysymykseen mukaan. kuten ei ollut tarkoitus alunperinkään.


      • o0Iteår
        minäää! kirjoitti:

        En ois listannu ellei ois kysytty.
        Siellä puhuu taas joku"viisas"ja"kypsä"ihminen jolle ei oo parempaa tekemistä ku
        takertua turhiin asioihin...Jos tuo on kypsyyttä ja aikuisuutta ni mieluummin oon sitte vaikka pentu. Koitan saada keskustelua oikeille urille ku nämä"kypsät"ihmiset ei osaa muuta ku arvostella tuijottamatta peiliin ollenkaan. Ja mitä hittoa tuo mun ikä ees tähän liittyy..????
        Pysytään asiassa.
        Elämänkokemusta löytyy enemmmän kun monilla nelikymppisillä, mutta en nyt tänne tullu elämänkertaromaania kirjottaa..
        Mitä tuo eka lauseki on tarkottavinaan..??? en listaa ihmisiä mihinkään"tyyppeihin"kysyin vaa mitä mieltä miehet on naisellisista poikatytöistä. Esitin ehkä kysymykseni väärin. Korjataan se sitten: Onko kumpi miellyttävämpi tyttöystävä/kaveri/vaimo tai nainen/tyttö ylipäänsä, erittän naisellinen vai vähemmän naisellinen nainen vai kenties joku nainen/tyttö tästä väliltä??? Tulipas pitkä kysymys, mutta toivottavasti olette nyt erittäin iloisia. En ees sotkenut itseäni tähän kysymykseen mukaan. kuten ei ollut tarkoitus alunperinkään.

        sekaisin..? "En olis listannu ellei ois kysytty" ???? Sä itse teit avauksen, jossa olit listannut ominaisuuksia - ei sulta kukaan mitään kysynyt!?
        Teet listaa - ja sitten morkkaat toisia "turhiin asioihin takertumisesta", kun et saa sua miellyttäviä vastauksia. Tollanen, jos mikä, on kakaramaista käytöstä. Aikuinen ihminen kestää kyllä saamaansa kritiikkiä toisin kuin kiukutteleva pentu.
        Mitä tulee elämänkokemukseen, niin sitten kun oot oikeesti nelikymppinen, osaat nauraa itsellesi ja sille, että parikymppisenä luulit sulla olevan elämänkokemusta.

        Kerrohan vielä, tarkoititko naapurin Liisaa, kun kirjoitit ton avauksesi..? Aika hyvin tunnut sitten hänet tuntevan... Kun eihän se susta itsestäs kertonut millään tavalla, niinhän..?


      • minäää!
        o0Iteår kirjoitti:

        sekaisin..? "En olis listannu ellei ois kysytty" ???? Sä itse teit avauksen, jossa olit listannut ominaisuuksia - ei sulta kukaan mitään kysynyt!?
        Teet listaa - ja sitten morkkaat toisia "turhiin asioihin takertumisesta", kun et saa sua miellyttäviä vastauksia. Tollanen, jos mikä, on kakaramaista käytöstä. Aikuinen ihminen kestää kyllä saamaansa kritiikkiä toisin kuin kiukutteleva pentu.
        Mitä tulee elämänkokemukseen, niin sitten kun oot oikeesti nelikymppinen, osaat nauraa itsellesi ja sille, että parikymppisenä luulit sulla olevan elämänkokemusta.

        Kerrohan vielä, tarkoititko naapurin Liisaa, kun kirjoitit ton avauksesi..? Aika hyvin tunnut sitten hänet tuntevan... Kun eihän se susta itsestäs kertonut millään tavalla, niinhän..?

        Jos oisin halunnu jotain kommenttia itestäni oisin listannu ny ilman muuta minkä väriset hiukset mulla on, silmät yms..luonne..kirjotin vaa noista mun poikamaisista ominaisuudesta, mikäs siinä on jos oma ihmistyyppi kiinnostaa. Jotenki tuntuu et jotku katkerat ämmät tulee tänne vaan lässyttää, jotka omaavat syystä tai toisesta huonon itsetunnon. Jos oot mies, ni sulla on kyllä jotain vakavan laatusia ongelmia jotka kävisin hooidattaa hyvin äkkiä..

        "Mitä tulee elämänkokemukseen, niin sitten kun oot oikeesti nelikymppinen, osaat nauraa itsellesi ja sille, että parikymppisenä luulit sulla olevan elämänkokemusta."

        Samaa mulle sanottiin ku olin kymmenen et nauran itelleni ku oon kakskyt mut eipä naurata vieläkään, oon nimittäin aina ollut ikäisekseni varhaiskypsä. Jos ite oot idiootti ja oot siks katkera, en voi auttaa.. :)


      • iu4'tjanr
        minäää! kirjoitti:

        Jos oisin halunnu jotain kommenttia itestäni oisin listannu ny ilman muuta minkä väriset hiukset mulla on, silmät yms..luonne..kirjotin vaa noista mun poikamaisista ominaisuudesta, mikäs siinä on jos oma ihmistyyppi kiinnostaa. Jotenki tuntuu et jotku katkerat ämmät tulee tänne vaan lässyttää, jotka omaavat syystä tai toisesta huonon itsetunnon. Jos oot mies, ni sulla on kyllä jotain vakavan laatusia ongelmia jotka kävisin hooidattaa hyvin äkkiä..

        "Mitä tulee elämänkokemukseen, niin sitten kun oot oikeesti nelikymppinen, osaat nauraa itsellesi ja sille, että parikymppisenä luulit sulla olevan elämänkokemusta."

        Samaa mulle sanottiin ku olin kymmenen et nauran itelleni ku oon kakskyt mut eipä naurata vieläkään, oon nimittäin aina ollut ikäisekseni varhaiskypsä. Jos ite oot idiootti ja oot siks katkera, en voi auttaa.. :)

        olit tuolla loppupuolella saanut sentään yhden "kelvollisenkin" vastauksen...
        Herää vaan kysymys, että millaisten ihmisten ympäröimänä olet elämäsi mahtanut viettää..? Jos kymmenen vuotiaana joku on pitänyt sinua "varhaiskypsänä" nimittäin...

        Kiitos vain, olen mielelläni tällainen idiootti enkä apuasi kaipaisikaan - jos olisi yhtä tasokasta kuin tuottamasi teksti, niin ojasta allikkoon...

        Keskity tyttöhyvä kasvamaan aikuiseksi. Kyllä se elämä sinullakin helpottaa: kun tiedät enemmän, luulet vähemmän.

        P.S. Helppo provosoitava olet ainakin....


      • minäää!
        iu4'tjanr kirjoitti:

        olit tuolla loppupuolella saanut sentään yhden "kelvollisenkin" vastauksen...
        Herää vaan kysymys, että millaisten ihmisten ympäröimänä olet elämäsi mahtanut viettää..? Jos kymmenen vuotiaana joku on pitänyt sinua "varhaiskypsänä" nimittäin...

        Kiitos vain, olen mielelläni tällainen idiootti enkä apuasi kaipaisikaan - jos olisi yhtä tasokasta kuin tuottamasi teksti, niin ojasta allikkoon...

        Keskity tyttöhyvä kasvamaan aikuiseksi. Kyllä se elämä sinullakin helpottaa: kun tiedät enemmän, luulet vähemmän.

        P.S. Helppo provosoitava olet ainakin....

        "helppo provosoitava"
        Ehkä musta on vaan kiva aukoa tyhjäpäille.. ;)
        Meinasin kyllä jättää vastaamatta kaikkeen turhaan mut on aikas tylsää
        ollu muutamana viime päivänä ni olipahan vähän viihdykettä lueskella kaikenmaailman tyyppien"kuittailuja".. ;D jotka luulee tuntevansa mut muutaman lauseen jälkeen. :)


      • Totesin vain
        minäää! kirjoitti:

        no anteeksi vain etten keksinyt parempaa nimimerkkiä. Ajattelin ettei sillä nimimerkillä loppujen lopuksi oo väliä minkä siihen pistää. Ilmoittaa vain että"minä"sen on kirjottanu, ei sitä että kysymys ois minusta...
        Voi pyhä yksinkertasuus...
        Puolustuskannalle..miten vaa..Toiset täällä pistelee sanoja mun suuhun ni totta v****ssa minä haluan korjata ne asiat niinku ne on, ettei tää koko homma eksy ihan totaalisesti aiheesta niinku se on jo eksyny. Kiitos tuollaisten......

        Totesin vain sen, mikä on ilmeistä avausviestin perusteella ja reaktioistasi vastauksiin. Toisekseen vitut minä mikään "kypsä aikuinen" ole, eiköhän sen todista jo se, että kirjoitan Suomi24:n keskustelupalstalle. :D Eikä minua romanttisessa mielessä edes kiinnosta ns. kypsät aikuiset, koska ne ovat yksinkertaisesti kuolettavan tylsiä.

        Aiheesta rönsyily on yleensä vaan hyvän asia, se elävöittää keskustelua ja voi viedä sen mielenkiintoisempiin kysymyksiin. Niin kävi tässäkin tapauksessa.


      • Ie4tjr
        minäää! kirjoitti:

        "helppo provosoitava"
        Ehkä musta on vaan kiva aukoa tyhjäpäille.. ;)
        Meinasin kyllä jättää vastaamatta kaikkeen turhaan mut on aikas tylsää
        ollu muutamana viime päivänä ni olipahan vähän viihdykettä lueskella kaikenmaailman tyyppien"kuittailuja".. ;D jotka luulee tuntevansa mut muutaman lauseen jälkeen. :)

        juttusi päättömyyden... Ensin tulee "rotumääritelmää"... Sitten selitystä, että en se minä ole (no kuka sitten, se naapurin Liisako, ei selvinnyt) Ja nyt sitten "luulee tuntevansa mut muutaman lauseen jälkeen"...
        He hee, ootpa hauska epeli - ensin pitäis sanoa, että jo vain kaltaisesi kelpaa ihannenaiseksi - ja sitten... Huomasit vahingossa, ettei tuollaisesta pysty päättelemään yhtään mitään!


      • Totesin vain
        minäää! kirjoitti:

        "helppo provosoitava"
        Ehkä musta on vaan kiva aukoa tyhjäpäille.. ;)
        Meinasin kyllä jättää vastaamatta kaikkeen turhaan mut on aikas tylsää
        ollu muutamana viime päivänä ni olipahan vähän viihdykettä lueskella kaikenmaailman tyyppien"kuittailuja".. ;D jotka luulee tuntevansa mut muutaman lauseen jälkeen. :)

        sinusta enemmän kuin arvaatkaan, ja kaikkein eniten kertovat reaktiosi enemmän ja vähemmän provoaviin vastauksiin. Pakko myöntää, että oman varhaiskypsyyden vakuuttelu nettipalstalla pistää pikkasen naurattamaan.


      • minäää!
        Totesin vain kirjoitti:

        sinusta enemmän kuin arvaatkaan, ja kaikkein eniten kertovat reaktiosi enemmän ja vähemmän provoaviin vastauksiin. Pakko myöntää, että oman varhaiskypsyyden vakuuttelu nettipalstalla pistää pikkasen naurattamaan.

        Aika jännä että ihmiset tuntee mut tosiaan näitten viestien perusteella ku läheisimmät ihmisetki( tai jotku niist ) on tuntenu mut puoli-ikää sanoo että mää oon niinku mysteeri,eikä musta ota selvää. :D Noh..kai täällä palstalla on sitten jotain superihmisiä jotka siihenkin kykenee.
        Riippuu kyllä ihan mielialasta laitanko mitään ja mitä laitan, joten SIITÄ ei voi päätellä kyllä yhtään mitään.. :)
        Mun ajatusmaailma eroaa niin paljo normaalista, että voisin täällä kirjotella vuosikausia, ettekä te siitäkään huolimatta tajuais sanaakaan mitä mä höpisen.
        nään yksinkertaaseen asiaan tuhat monimutkasta selitystä ni ei taitas palstatila riittää jos alkasin tosissaan vastailee noihin teidän"provoihin..."
        Joten tyydyn nauramaan täältä kaukaa. ;D
        En ite ainakaan väitä tuntevani teistä yhtäkää, mutta ilmotin vain ettei tommosten viestien pistäminen kerro kovin suuresta älykkyydestä. Vaikka voihan se olla et se lapsellisuus, muuten niin fiksuissa ihmisissä täytyy purkaa johonkin, kuten tänne palstalle..varokaa ettei tuo tila jää päälle. ;)


      • oldmcdonald*
        minäää! kirjoitti:

        Aika jännä että ihmiset tuntee mut tosiaan näitten viestien perusteella ku läheisimmät ihmisetki( tai jotku niist ) on tuntenu mut puoli-ikää sanoo että mää oon niinku mysteeri,eikä musta ota selvää. :D Noh..kai täällä palstalla on sitten jotain superihmisiä jotka siihenkin kykenee.
        Riippuu kyllä ihan mielialasta laitanko mitään ja mitä laitan, joten SIITÄ ei voi päätellä kyllä yhtään mitään.. :)
        Mun ajatusmaailma eroaa niin paljo normaalista, että voisin täällä kirjotella vuosikausia, ettekä te siitäkään huolimatta tajuais sanaakaan mitä mä höpisen.
        nään yksinkertaaseen asiaan tuhat monimutkasta selitystä ni ei taitas palstatila riittää jos alkasin tosissaan vastailee noihin teidän"provoihin..."
        Joten tyydyn nauramaan täältä kaukaa. ;D
        En ite ainakaan väitä tuntevani teistä yhtäkää, mutta ilmotin vain ettei tommosten viestien pistäminen kerro kovin suuresta älykkyydestä. Vaikka voihan se olla et se lapsellisuus, muuten niin fiksuissa ihmisissä täytyy purkaa johonkin, kuten tänne palstalle..varokaa ettei tuo tila jää päälle. ;)

        Luoja ole kieltänyt suuria luulemasta, tyttö-hyvä... Miten voit sanoa, että ajatusmaailmasi eroaa paljon normaalista - jos kerran sanot, etteivät täällä sinulle vastailevat tunne sinua, niin miten voit itse sanoa poikkeavasi normaalista... Miten määrittelet normaalin, koska suurin osa ihmisistä on sinulle tuntemattomia niin ajatusmaailmaltaan kuin muutenkin?
        No kuule... Tämä voi tulla järkytyksenä... Mutta tuskinpa täällä kukaan yöuniaan menettää sen vuoksi, ettei tajua yhden keskenkasvuisen "muita viisaamman" typykän höpinöitä... Oletko aivan varma, että me normaalit ihmiset edes haluamme tajuta..?
        Ja mitä tulee älykkyyteen... Sitähän on mahdotonta mitata absoluuttisesti. Ja kuten tuolla joku useampaakin kertaan sanoi: kun tiedät enemmän, luulet vähemmän...


    • 4ba4ab4a

      Olisit ilmeisesti oman mieheni ihannenainen. Itse taas olen hyvin naisellinen kälättäjä, ja olen tässä jo pari vuotta ihmetellyt, miksi mieheni oikein on kanssani, kun on kuvaillut ihannenaisekseen sinunkaltaisesi naisen. Erityisesti näitä kohtia hän on kuvaillut:

      - Ei puhu meikeistä, muodista, yms. muusta turhasta

      - Pukeutuu ei niin naiselliseti ( ei mitään pinkkiä ainakaan, hyi kauhia! )mutta tiukkoihin omasta mielestäni
      seksikkäisiin vaatteisiin, eli ei mihinkään äijä-housuihin. esim.huppari ja farkut, tai toppi ja farkut.

      - Tykkää vääntää miesten kans kättä, ja puhua tyypillisistä"miesten juttuista" kuten autot. pelit sen sellaset.

      - Ei korosta mitenkää liikaa"äijämäisyyttä"vaan osaa olla myös naisellinen sille päälle sattuessa, vaikkakin oma persoona on sellanen normityyppi. ei naisellinen, eikä miehekäs..

      - Näyttää siis edelleenki kaikin puolin naiselta.

      - osaa tapella, vaikka nyrkeillä jos joku sattuu käymään päälle, muttei kuitenkaa haastaa riitaa.

      Itseeni ei suoranaisesti sovi yksikään kohta :) Eli on sulla mahiksia. Mieheni ihanne lienee tosin melko harvinainen ja tuntuu, että olisin melkoisen suosittu miesten keskuudessa näin yleensä. Miestäni kiehtoo nimenomaan naisen vahvuus ja se, ettei hän tahdo korostaa sukupuoltaan liikaan ts. (hänen mielestään) mennä massan mukana. Voisit kyllä tulla iskemään mieheni, hän on aivan ihana, mutta en aina kestä olla suhteessa, kun ajattelen, kuinka kaukana olen hänen ihanteestaan. Ei hän luultavasti ole kanssani täydestä sydämestä.

      • minäää!

        Olipas masentavaa tekstiä..
        Kumma jos miehesi on alkanut sinulle oikein listaamaan
        minkälaisen naisen haluais..aika outoa mielestäni. Kun
        ottaa huomioon että sillä on jo nainen, sinä.!
        (Ellei tämä sitte tapahtunu ennenkuin aloitte
        tapailemaan..ajatukset ovat voineet muuttua.)
        Kai sinussa nyt täytyy jotain mieluista olla jos
        on sun kans kerta ryhtyny. :)
        Jokaisessa ihmisessä on varmasti huonot puolensa,
        miksi aina tavoitellaan jotain vihreää ruohoa aidan takaa,
        kun samaa harmaata heinää se on sielläki.
        Vaikka tällaisen aiheen esille toinkin, niin makuja varmasti
        on moneen lähtöön eikä toinen ole toista parempi.
        Mutta kiitos vain tarjouksesta. En kuitenkaan varattuihin koskis
        pitkällä tikullakaan... :D
        Ilmeisesti ainakin välität miehestäs kun noin hyvin osaat ottaa
        hänen toiveet sun muut huomioon. Pidä kiinni vaan, ehkä
        se tuosta tokenee. Voihan se olla et se ihanne ei vastaiskaan
        aivan sitä fantasiaa mikä mielessä on pyörinyt. Näin se
        monesti on.
        Oma ihanne ois semmone renttu, pelimies, mutta
        kokemuksen perusteella en sellaisen kanssa haluais kuitenkaan
        mitään vakavaa, saati että siitä saiskaan mitään vakavaa...
        Sitä paitsi vaatii melko korkean itsetunnon tai vastaavasti tossun alla-olevan
        asenteen jos poikatytön kans meinaa seurusteluun ryhtyä tai vakavempaan.
        Ite oon huomannut sen ongelman, että kaikkien miesten itsetunto ei
        kestä, jos nainen on esim.parempi värkkäileen koneita, ampumaan
        aseella, tietää enemmän tyypillisistä miesten jutuista yms. kuin mies. ;)
        Aikaisemmissa jutuissa tuo on ollut aika iso ongelma, jo senkin lisäksi että
        mun itsetunto ei kestä jos mies yrittää tarkotuksella"lyödä mut lyttyyn"joka
        asiassa vain osottaakseen paremmuuttaan( vaikka ei tietäs asiasta tuon taivaallista). Sellanen tasa-arvonen juttu ois ihanne,
        mutta sellaista miestä en oo viel tavannu joka siihen kykenis, vaikka
        ehdokkaita olenkin tavannut monta. Ja torjunut..
        Ja empä nyt menis sanomaan että harvinainen tuo sun miehes toive,
        ainakin itsellä on ehdokkaita tyrkyllä ihan riesaksi asti... ;)
        Mulle ei vaan nuo kunnon miehet( aviomies tyyppiä )kelpaa...Eipä siinä, mikäs tässä
        sinkkuna ollessa..Pelinaisena pelimiesten keskellä ;)
        Kun ei tartte miesten keskellä ujostella, jos
        joku tarpeeksi älyä ja itsetuntoa omaava mies mut joskus
        huolii ni en mä estele. Taitaa olla harvinaisuuksia sellaiset. Aina on
        vain noita: paljon puhetta, vähän tekoja-tyyppejä, joka puolella...
        Kyllä miehet on huomattavasti mukavempia kavereina, kuin seurustelu-
        kumppaneina/avo/aviomiehinä..
        Ajatus voi rönsyillä hieman, ku väsyttää jo melkosesti....


    • m24....

      Mä pidä sellaisista sopivan poikamaisista tytöistä.

      En tosin pidä kännäämisestä, tai tajua urheilusta juurikaan itse. Mutta sellaisista nörtti tai urheilija tytöistä pidän :D. Myöskin hieman poikamainen pukeutuminen voi olla seksikästä joskus. Vähän niinkuin tyttö, mutta pojan harrastukset ja pukeutuminen. En toisaalta pidä poikamaisesta käyttäytymisestä tai habituksesta.

      • minäää!

        asiallisesta vastauksesta.. :) niitä kaivattiinkin. :D
        On tässä maailmassa näköjään fiksujakin ihmisiä vielä ;)


    • chihuahuaa ei oo

      Ystäväksi mulle ajautuu harvoin Barbie muttei myöskään Madicken. Kerran poikatyttö oli turvana festareilla ulkomailla Tanskassa.Pääsin pariksi vuodeksi mukaan yhteisöön jossa diggattiin Bob Marleyta.Virtuaalisesti yhteyksissä.Kävin Prahassa tutustumassa kulttiin,hostellielämää ja cappuccinoa, haaveissa Itävaltaan reissaaminen joskus,kun rahat riittää.Amsterdamissa tutustuin vähän liikaa Bob Marleyn "easy going"-filosofiaan ja meinas jakkara kaatua allani Coffee Shopissa.
      Tämä poikatyttö sitten katosi jälkiä jättämättä elämästäni,lähti kai Kuubaan ja sille tielle jäi.Hän tiesi etten päässyt mukaan parishiltonclubeihin ja yritti lohduttaa,ettei päässyt itsekään mukaan reggaeton babes- brunettekerhoon koska oli liian puhelias.Klassisesta oppilaitosmopotuksesta oli kummankin kohdalla kyse.Samanlainen hölöpaltti saa minusta ystävän ja menemme Bob Marleyn filosofiaan mukaan yhdessä,odotan innolla, en siis mitenkään syrji poikatyttöjä vaikka Madickenia en kestä.

    • Osma74

      Eiköhän suunnilleen jokaiselle naistyypille ole ottajansa. Ja ottavat miehet muutakin kuin "ihannenaistyyppiään", jos eivät juuri ihannetyyppiään saa, jolloin kysyntää saattaa syntyä muillekin tyypeille. Mihin tarkotukseen, on asia erkseen.

      Ihan turha ottaa stressiä siitä, mitä tyyppiä edustaa, saatikka sitten yrittää olla jotain muuta kuin on. Itse olen pieni ja vaatimaton ulkonäöltäni sekä muutenkin, ja pian jo vanhakin, mutta silti on kysyntää vielä riittänyt. Joten en ota paineita siitä, minkä vaikutuksen teen. Jos vetovoimani loppuu ennenkuin viimeinenkin ainakin osittain vapaa mies on maapallolta kadonnut, niin sittenpä niin käy.

    • pussijussi

      Kyllä minuun toimii ja parhaiten oon tullu suhteissa toimeen juuri tollaisten "ei niin naisellisten" naisten kanssa. Siis parhaiten ja eniten juttuja ollut. Itse jotenkin vaan arvostan paljon sitä mitenkä helppo on toisen kanssa tulla toimeen ja helpompihan se on tulla jos on enemmän yhteisiä asioita ja puheenaiheita.

      Vaikka tosiaan listassa olikin vähän mielenkiintoa vähentäviä asioita niinkuin muutkin huomasi niin mitäs sitte?! En ainakaan itse nää tossa kaljan juonnissa mitään pahaa tai ainakin mitä muitten vastauksia vilkasin niin jotkut näki siinä pahaakin. Muutamat kaverinaisetkin juo kaljaa. Ja tuo "osaa tapella" on vähän ööh... Jos yritit sanoa että oot sanavalmis ja puolustat kavereita/itseäsi hieno homma. Asian saa kuullostamaan niin eri tavalla miten sen kirjoittaa. :)

      Vois olla, että sinun kaltaiset naiset voi helposti jäädäkin kavereiksi miesten kanssa. Ole oma itsesi mutta voi olla että tietyissä tilanteissa kannattaakin näyttää pelkästään sinun naisellista puolta. =)

      • minäää!

        Kiitos vaan vastauksesta mutten usko että alan yhtään sen enempää
        "naisellista"esittämään kuin olen. :)
        Jos ei jotkut tykkää niin ei voi mitään, ei se muille kuulu
        minkälainen olen. Ja jos johonki tyyppiin haluaisin tutustua olen
        täydellisen oma itseni, vikoineni päivineni. Jos ei kelpaa niin
        etsikööt jonkun toisen. :D
        Mainittakoon ettei tuo mun"poikamaisuus"mitenkään
        ulospäin näy, muutakun et ehkä puheesta saattaa huomata
        että miesten seurassa olen viettänyt paljon aikaa. Ja nyt
        puhun kavereista.
        Jossain vaiheessa saatan huomata hämmästyneitä katseita, kun osoitan
        kiinnostusta asioihin joihin naiset ei yleensä tunne kiinnostusta, mutten
        anna sen häiritä. Jotkut etääntyy, jotku kiinnostuu. Ja sellaisten kanssa
        nyt en välttämättä haluakaan olla tekemisissä jotka ei siedä mua sellaisena
        kuin olen.
        Joo tuo tappelujuttu nyt tarkoitti ihan sitä että jos joku vaikka
        sattuu käymään päälle niin puolustan itseäni tarvittaessa. Enkä
        odota jotain miestä siihen tulemaan avuksi. Tai esitä
        mitään heikkoa ja puolustuskyvytöntä. Haluan itse pitää huolen itsestäni
        ja jos joku sattuu siihen tulemaan avuksi se voi olla sekä hyvä että
        huono juttu. Huono silloin jos saan siitä sellaisen vaikutelman että joku
        automaattisesti ajattelee etten yksinäni saa asiaa selvitettyä. Ja olen
        vain sellainen heikko ja avuton, kuten ehkä ulkomuodostani voi päätellä.
        Saatan suuttua kovastikin jos minua sillä lailla aliarvioidaan tai vertaillaan
        muihin naisiin. En nyt sano että kaikki naiset olisivat tällaisia, mutta miehillä tuntuu
        monesti(näköjään)olevan se mielikuva heti jos näkee jonkun käyvän pienen naisen
        päälle. En vielä kertaakaan ole alakynteen jäänyt, johtunee
        tulisesta tempperamentista. :D Tottakai selvittäisin asiat mielummin puhumalla,
        mutta aina se ei ole mahdollista. En tiedä mikä minussa sitten vetää niitä
        ongelmia puoleensa. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11017
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      143
      2078
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      242
      1387
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1010
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      910
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      848
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      747
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      699
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      685
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      679
    Aihe