Mua on ihan oikeasti alkanut ärsyttään mun isoveljen käytös. Vielä pari vuotta sitten sain olla rauhassa omassa huoneessa koneella, katsoa telkkari YKSIN rauhassa, ottaa päiväunet sohvalla, ottaa jääkaapista mitä halusin... MUTTA NYT!
Nykyään mä herään viikonloppuisin aamuyöstä siihen, kun veljeni könyää pelkissä boxereissa mun huoneen koneelle ja alkaa nauramaan siinä kavereidensa mese-jutuille ja alkaa mässyttämään leivällä(se mulkku myös jättää aina paskaset astiansa mun huoneeseen). Iltaisin veljeni on valloittanut sohvan ja koko telkkarin ja ainoastaan arkiaamuisin, jolloin mulla on aikaisin koulu, mun veli nukkuu pitkään. Ja yllätys yllätys, veli on JOKA KERTA kotona, kun mä tulen koulusta. Jos mä tallennan vaikka jonkun ohjelman digiboxille, niin mun veli yleensä katsottuaan poistaa sen, olin ehtinyt katsoo sen, tai en.
En ole mikään 12v, vaikka se vois helposti jutun perusteella kuvitellakkin, olen 16v ja tää voi kuulostaa pelkältä tyhjältä valitukselta, mutta just noi telkkarin katsomiset ja koneella olot oli niitä mukavia rutiineita, jotka piti mut täysjärkisenä. Nyt, vaikka mulla onkin enemmän aikaa kavereille, mun elämä tuntuu paljon tyhjemmältä, kun en viitsi kavereillekkaan pelkästään katsomaan TV:tä.
Olen yrittänyt sanoa veljelle, että lopettais edes sen maiskutuksen, mutta vastaukseksi tulee aina vittuilua tyyliin: "Viu Viu, enkö mäkään saa olla koskaan koneella!", "Häiritseekö meidän pikku prinsessaa, kun et ole ainoa, joka syö leipää?!?", "Turpa kiinni, vitun apina, ota banaani!"
Ei helvetti uskois, että se kusipää on jo 19v... alkaa se raamatun Kain ja Aabel juttu vaikuttaa hyvältä ratkaisulta...