Huomenta murmelit

Papu.Sparrow

Hengissä ollaan. Siinä ja siinä.

Olipahan retki. Kivaa oli, ja koomakänni tuli vedettyä. Että voi olla kipeä mutta voin mä jo yskäistä ilman että meinaa yrjöt tulla. Njuu.. ei toi ryyppääminen tuossa määrin ole kyllä mun puuhaa, ja muutenkin ens kerralla menen suosilla johonkin naapurikaupunkiin hilluun. Nyt on nollattu ja jopa empiirisesti tutkittu että menekkiä olis..

Mitään en sitten myönnä joten ei kannata kysyä :D

28

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monte34

      olisit voinut ilmoittaa ajoissa voinnistasi

      • Vähä aika sitten. Päivällä olin vähän aikaa hereillä mutta pelkkä ajattelu tuotti tuskaa. Kirjoittaa ei pystynyt.. eikä nouseen sängystä :)


      • monte34
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Vähä aika sitten. Päivällä olin vähän aikaa hereillä mutta pelkkä ajattelu tuotti tuskaa. Kirjoittaa ei pystynyt.. eikä nouseen sängystä :)

        niin huolíssani olin


      • monte34 kirjoitti:

        niin huolíssani olin

        Montea.. :D *halii*


    • Palstan miehet

      Niin? ; )

    • KoppavaHoro

      Kiva kuulla, että vedit sitten suunnitelman mukaisesti! Ja menekin testaaminen, se on aina paikallaan! Mä oon ylpeä susta!

      Koetahan toipuilla! Pai pai!

      • Suunnitlmat meni tosiaan ihan kaavan mukaan. Pieni poikkeama tuli kun jossain vaiheessa eksyttiin hippasen väärään raflaan mutta väliä.. Sattuuhan näitä :)

        Tästä otetaan opiksi ja ens kerralla vähän rauhallisemmin.


    • Teidän amatöörien vika on siinä, että te ette osaa pysyä kohtuudessa, kun seuraavana päivänä on kankkunen. ;-)

      • monte34

        eli juo kuten silloin ku viinapää oli vahvempi


      • Ei kohtuudesta tietoakaan. Ihmeteltiin kamun kanssa tänään että miten mä oikein pystyin vetään sitä viinaa siihen tahtiin. Oltiin kummatkin ihan varmoja että tipun muutamasta paukusta mutta ei.. eieie, Papu veti kaksin käsin kuin vanha tekijä. Tulos on senmukainen.

        Noh, tästä otetaan taas oppia. Ens kerralla sitten kohtuudella :)


    • IsmoK

      --> ketään ~mielenkiintoista~ miestä, vaihdoitteko (edes) puhelinnumeroita???

      • Olihan noita yrittäjiä, mutten mä oikeasti kiinnostavaa tavannut. Annoin mä kyllä jollekkin puhelinnumeroni..

        Täytyy vaihtaa uus liittymä :)


      • IsmoK
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Olihan noita yrittäjiä, mutten mä oikeasti kiinnostavaa tavannut. Annoin mä kyllä jollekkin puhelinnumeroni..

        Täytyy vaihtaa uus liittymä :)

        tosi ronkeli :(

        - jos haluu ~saada~ on p_a_k_k_o antaa -


      • IsmoK kirjoitti:

        tosi ronkeli :(

        - jos haluu ~saada~ on p_a_k_k_o antaa -

        En ole. Mulla on vaan tiheä seula, ja se joka siitä läpi solahtaa, saakin käsiinsä sitten tosi helpon tapauksen :)


    • amaly

      minä en juo, vaikka muuten käynkin raflois, ei kestä edes kerta kolmessa vuodessa noita oloja :/

      Hahhaa...mut pääasia et sulla oli kivaa, niin helpottaa tuota oloas :>>

      • Ei tää kyllä mustakaan kauhean kivalta tunnut mutta ehkäpä tää oli tarpeellinen opetus ja muistutus. Nyt sitten taas muistaa vähän aikaa :)


    • sirpamaikkarilta

      Onnekses taitaa olla ohi jo. =)

      • Pikkuhiljaa :)


        Hauskaa tää on pitkästä aikaa mut ei näitä kyllä joka viikonloppu kestäis.


      • sirpamaikkarilta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Pikkuhiljaa :)


        Hauskaa tää on pitkästä aikaa mut ei näitä kyllä joka viikonloppu kestäis.

        Nuorena sitä jakso bilettää koko viikonlopun. Nyt käy jo klo 21 nukkumaan.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Nuorena sitä jakso bilettää koko viikonlopun. Nyt käy jo klo 21 nukkumaan.

        En mä khyl silloinkaan kauheasti jaksanut, mutta nyt tuntuu jo ihan karmeelta :)


    • zisel

      nyt (tai sitten kun pahimmasta krapulasta pääsee) niin nuttura paljon löysemmällä? Tai no en mä sun nutturoistas tiedä mutta ite ainakin rupeen kitisee heti joka asiasta kun ei ole päässy baariin pitkään aikaan :D

      • Nyt mä voin olla vähän kiree krapulan takia. Ei mulla sinänsä noi menemiset vaikuta, mutta jos toi nollauskänni olis nyt nimensämukainen, niin se vois olla hyvä juttu.

        Meikästä tuli uus ihminen. Uusi pirteä Papu :)


      • zisel
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Nyt mä voin olla vähän kiree krapulan takia. Ei mulla sinänsä noi menemiset vaikuta, mutta jos toi nollauskänni olis nyt nimensämukainen, niin se vois olla hyvä juttu.

        Meikästä tuli uus ihminen. Uusi pirteä Papu :)

        se meni niinkuin pitikin ---> "Meikästä tuli uus ihminen. Uusi pirteä Papu"

        Tosi hyvä, oot sen ansainnut :)


      • zisel kirjoitti:

        se meni niinkuin pitikin ---> "Meikästä tuli uus ihminen. Uusi pirteä Papu"

        Tosi hyvä, oot sen ansainnut :)

        Tuossa taistossa. En khyl ossoo sanoa koska ja mihin, mutta hävinnyt on eikä mulla varakorua, joten umpeen meni se reikä. Enkä laita enää uutta, joten tuokin puhuu muutoksen puolesta :D

        Joo, mulla on semmoinen "back in business" -fiilis.


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Tuossa taistossa. En khyl ossoo sanoa koska ja mihin, mutta hävinnyt on eikä mulla varakorua, joten umpeen meni se reikä. Enkä laita enää uutta, joten tuokin puhuu muutoksen puolesta :D

        Joo, mulla on semmoinen "back in business" -fiilis.

        Kun tuli puheeksi, kurkkasin korulaatikkoon ja olihan mulla siellä nenäkoru. Vetäsin sen suoraksi, ja kokeilin niin meni vielä. Jee, en mä joutunutkaan vielä luopuun siitä :DD


      • zisel
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kun tuli puheeksi, kurkkasin korulaatikkoon ja olihan mulla siellä nenäkoru. Vetäsin sen suoraksi, ja kokeilin niin meni vielä. Jee, en mä joutunutkaan vielä luopuun siitä :DD

        niin nopeesti umpeen mene :D Mulla oli nenäkoru pois monta kuukautta... varmaan puoli vuotta ja sinne se vielä meni :) Tosin vesi valu silmistä kun työnsin sen siihen mutta meni se.

        Hyvä ettei ole hukkunut! Ja piakkoin (ainakin ennen joulua) uudestaan, eikö? :)


    • .

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1727
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1187
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      905
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      52
      806
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      735
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe