Treenatut käsivarret

n23_

Heh oli aika hauska juttu etelä-suomen sanomissa kuinka käsivarret ovat nyt in, ja ovat vähä niinku tissit/perse tulevaisuudessa. Eli huomio kiinnittyy niihin, naisilla pitäis olla timmit ja treenatut käsivarret, se kuvastaa terveellistä elämäntapaa ja liikunnallisuutta jne.. Jutussa kehuttiin erityisesti Michelle Obaman käsivarsia.

Mites on miehet, kiinnittyykö huomio nykyään perseiden/tissien sijaan käsivarsiin??

4

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Jutussa ihmeteltiin Rouva Obaman käsivarsia, koska hänen perseensä roikkuu eikä tisseissä ole kehumista, mutta obamanian aikana on pakko kehua Obamia edes jostain. Jos muuta syytä ei löydetä, niin käsivarsi kelpaa.

      Tietysti myös käsivarret pitää olla kunnossa, mutta ei käsivarsiin pidä kiinnittää sen enempää huomiota kuin johonkin muuhun kehonosaan, roikkuva perse paljastaa liikkumattomuuden aivan yhtä hyvin.

    • Anssi.P.

      Höpö höpö. Kyllä ne on ne naama, tissit ja perse mitä sitä naisessa katsotaan.

      Toki jos nyt on aivan kauheat laihdutuksen (kymmeniä kiloja) takia löysää roikkuvaa ihoa omaavat käsivarret, niin ehkä sitten nekin voivat huomiota herättää.

      Itse en kyllä ole koskaan pitänyt naisista joilla on selkeästi lihaksikkaat käsivarret, se ei ole yhtään naisellista jos naisella on enemmän "habaa" kuin minulla joka käy punttisalilla sentään 2-3 kertaa viikossa.

    • ...

      Kovin lihaksikkaat käsivarret vaikuttavat miehekkäältä, eli eipä kiinnosta. Kyllä ne on edelleen kasvot ja peppu, mitä katson mieluiten. Jos jokin juttu on jonkun mielestä "in", niin eipä se oikein minun mieltymyksiini vaikuta millään tavalla.

    • ..ei ole koskaan pahemmin kiinnittynyt tisseihin. Ellei ne ole jotai sirkusfriikki-tasoa! X) ..ja silloinkin vaan negatiivisessa mielessä..

      Sen sijaan oma huomioni kiinnittyy trimmattuun naisvartaloon! Ja osana tätä on se kiinteä perse ja kiinteät ja treenatut käsivarret.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe