Hei,
valmistelemme uutta tv-ohjelmaa, jossa tavalliset ihmiset kokeilevat elää kuten muslimit kuukauden ajan.
Ohjelma kuvataan keväällä Uudellamaalla.
Edellytykset mukaan pääsylle:
Mielipiteesi islamista voi olla mikä tahansa, mutta olet kuitenkin valmis kokeilmaan muslimielämän muotoja kun ne sinulle perustellaan. Olet täyttänyt 18 vuotta. Olet Uudeltamaalta tai pystyt itse järjestämään asumisen Uudellamaalla kuvauspäivien ajaksi. Olet ilmaisukykyinen etä pelkää pitää mielipidettäsi piilossa.
Sinussa on vetovoimaa televisioon.
Jos olet innostunut kertomaan itsestäsi niin laita postia: [email protected]
tai soita 040-8731513. Koekuvaukset alkavat viikolla 50, ilmoittaudu sitä ennen!
Terv.
Eeva Rantanen, tuottaja
Kokeile elää kuukausi muslimielämää
7
353
Vastaukset
- Kössönöm
Mitä muslimielämän muotoja mahdat tarkoittaa? Burkhaa, kivittämistä, lasten sukuelinten silpomista, pyllistämistä oletetulle allahille viisi kertaa päivässä, koraanin jankkaamista, MITÄ??????
- joh. 14:6
ainakaan kukaan kristitty ei lähde ohjelmaan mukaan, sillä Kristus ja Beliar eivät voi olla yhtä mieltä!
- adkl
"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut!"
"Joka uskoo Jeesukseen pelastuu, mutta joka ei uskoon jo kadotettu!
"Joka uskoo ja kastetaan, se tulee autuaaksi, mutta joka ei usko, se kadotetaan!"
"Joka uskoo Jeesukseen elää, mutta joka ei usko, on kuollut!" Tuollaisten tulee uudestisyntyä Jumalan sanan saarnan kautta! - 21
Olen kristitty, mutta ymmärrän ihmisen uskonnollisuudesta jotakin. Islam on uskonto ei elävä usko Jumalaan. Kuitenkin uskon että muslimi on sisimmässänsä vakaumuksessansa aidosti mukana. E mitään uskonnon rooliin asettuminen voi taata uskonnon todellista kokemusta. Kristityksi tarvitaan todella myös uudestisyntyminen. Sitä ei vain oteta roolinan päälle, tosin kristinuskoakin voi apinoida, mutta se vaan jää pelkäksi apinoiluksi. Kaikkea sitä hullun päähän mahtuu. Täysin fiasko jo ajatuskena moinen kokeilu. Vi kyllä olla jollekin ponnahduslauta alkaa ajattelemaan elämänsä tarkoitusta ja vaikka loppu johtaisikin aitoon Jumalan kohtaamiseen. No kukapa kieltää kokeilemasta moista farisealaisuutta.
Oletko ateismipalstan Kössönöm!
Terveisn Hanni - Perussuomalainen42
Ohjelmaa ei voisi tehdä toisinpäin, eli laitetaan vaikka 5 muslimia kokeilemaan helluntaiseukunnan tai vapaaseukunnan kristillistä elämää,
ja kokeillaan haluavatko he kääntyä kristityksi! Tällainen ohjelma tuomittaisiin jokaisessa islaminmaassa uskonnon häpäisemiseksi, ja
se saisi ehdottoman tyrmäyksen heti alkuunsa.. se siitä suvaitsevuudesta!- se voisi sopia
miksei muillekin, kun vain tosissaan lähtee.
- jos hakija on
kristinuskoinen. Toisista uskonnoista tai uskonnottomista lähtökohtaisesti merkitystä en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491