Varatun naisen flirtti

been there

Hei te varatut naiset, minkä verran harrastatte flirttailua tai vetovoimanne "testailua"?
Mitä se teille antaa? Onko se mielestänne viatonta touhua vai kolkuttaako omatunto?

Tämä tuli mieleeni, kun jouduin tänään - en suinkaan ensi kertaa - selkeän huomionhakuflirtin kohteeksi.

Astuin kauppakierroksen jälkeen baariin yhdelle oluelle, ja huomasin tiskiltä päästessäni sivusilmällä että vähän edempänä istuva nainen kohensi asentoaan ja käänsi kasvojaan sillä lailla, että pakkohan se oli katsoa että joku tuttuko siellä on.

No ei ollut, vaan varmasti itseään varsin hyvännäköiseksi arvioiva nainen, sellainen karitatuomola-arkkityypin muunnelma. Itse tykkään enemmän blondeista, mutta baarikokemusten perusteella voin arvata, että sen näköinen nainen pitää itseään löytönä kaltaiselleni miehelle.

Katsoo sen neljä viisi sekkaa tiiviisti silmiin, ihan aavistuksenomaisesti hymyäkin, just sen verran mistä voi luikerralla irti kiistämällä kaiken, jos tilanne kävisi vaivaannuttavaksi.

Joskus sinisilmäisempänä poikana olisin saattanut jopa koota kaiken rohkeuteni, hymyillä takaisin ja mennä kysymään onko pöydässä tilaa ja antaa naiselle hakemansa egoboostin. Vaan nyt homma haiskahti liian tutulta. Liian vahvat merkit juuri sen tyypin naisesta, joka hakee miesten huomiota vain antaakseen pakit. Naiselle vain hupia, jonka vastapainona on kuitenkin toisen ihmisen satuttaminen, nöyryytys. Pidän siis naamani peruslukemilla ja suuntaan toiseen pöytään, selkä naiseen päin.

Lähtiessäni kohtapuoliin paikalta naisen pöytä tuli taas näköpiiriin huomasin että niinhän siinä juuri oli käynyt kuten saattoi arvata: naisen odottama mieskumppani oli saapunut paikalle ja juttu oli sen näköisenä käynnissä, ettei kyseessä olleet mitkään ensitreffit. Joopa joo. Näköjään elämä opettaa.

29

3895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paska tai täysin olematon itsetunto yleensä vaatii jatkuvaa boostia jotta se pysyy edes jollain tavoin pystyttä eikä ihminen masentuisi täysin. Yleensä mitä paremmalta nainen näyttää niin sitä varautuneemmin sellaiseen pitää suhtautua, tai oikeastaan mitä enemmän päntätylle nainen näyttää niin silloin kannattaa oikeasti miettiä kaksi kertaa oletko oikeasti se suomen Hugh Jackman vai kusettaako joku sua taas saadakseen vain vähän omaa hupia sun kustannuksella.
      Ihmiset on perseestä eikä niihin oikein kannata luottaa.

      • .......

        välttämättä ole huono itsetunto vaan huomionhakuinen luonne....


    • Korni Kalle

      Eiköhän me pojat olla ritareita ja annetaan näille "pikku nirppanokille" sitä boostia mitä ne tarvitsee ; ) Ah
      tuo "pikku nirppanokka" on ruvennut kummittelemaan mielessäni, joku äijä sen postauksessaan heitti ja sen jälkeen se on tullut jo miltei uniini..."pikku nirppanokka" ah..kuinka seksikästä : )

    • mummomuori*

      osatko suhtautua ollenkaan normaalisti toisiin ihmisiin ja etenkin naisiin?

      Kuulutko niihin tyyppeihin, jotka suorastaan neuroottisesti ajattelevat vain sitä, että heitä ollaan iskemässä. Ettei kukaan nainen voi muutoin olla ystävällinen kuin vain siksi että Sinä olet niin kiinnostava seksuaalisesti?

      Jos se että hymyilee, on ollut vai ilmaisu että on kiva päivä ja hän toivoi, että sinullakin on ollut? Tai halusi juttuseuraa hetkeksi? Ihan muuten vaan rupatella kuin ihminen ihmiselle?

      Egoboostin taisit saada sinä ja sinä se taisit olla sitä hakemassa?

      Tuon kuvauksen mukaan minä ilmeisesti kuulun noihin naisiin, sillä ihan varmasti jos mies alkaa iskeä tuossa tilanteessa annan pakit. Hyvänen aika, jos mies ei osaa olla normaalisti ja ihmisiksi, niin miksi kärsiä hänen seurastaan!

      Tapaan onneksi aika vähän näitä tyyppejä jotka kuvittelevat kaiken pyörivän heidän siittimensä ympärillä ja näkevät naiset vain seksiä kerjäävinä olentoina. Heitä ei tunnu millään saavan esim. puhumaan ihan normaalisti vaan länkytys jatkuu vaikka siitä huomauttaa kiperään sävyyn. Osa onneksi havahtuu hereille.

      Kaikki johtuu vain siitä että tykkään ihmisistä, enkä jaottele heitä miehiin tai naisiin tai vanhoihin ja nuoriin. On kiva tutustua ja jutella, kuulla muiden mielipiteitä ja ajatuksia. Vaikka päivän säästä jos ei nyt muusta kerkeä. Enkä pidä tuollaista edes flirttailuna, sillä se vaatii jo pidempää aikaa ja on huomattavasti selvempää. Se kuuluu puheessa vihjailuina, käytöksessä että hakeutuu toisen lähelle jonkun syyn varjolla tai silmäniskuina jne. Näitä en harrasta.

      Onneksi minuakin on elämä opettanut (ja ehkä tuota naistakin) että kannattaa pysyä niistä miehistä kaukana, jotka eivät näe muuta kuin itsensä naisten objekteina. Sen huomaa jo käytöksestä, koska nämä miehet tuovat itseään tykö vaikka ”loukkaantumalla” kun kuvittelevat naisen iskevän heitä. Toisaalta on heistä joskus hupiakin. Myönnän että olen pari kertaa härnännyt ihan tahallani, vaikka se ilkeää onkin. Toinen on söpö täpinöissään että nyt tuo iskee Minua, hyi kamala. Toisaalta se on niin säälittävää.

      • Korni Kalle

        Milläs äijäparat erottavat "härnäämisen" tosi yrityksestä, hieman vesität tuon oman juttusi tuolla lopun kommentilla ja jos äijä joutuu Teräsmiehen tai siis Teräsnaisen "röntgen-katseen" uhriksi niin harva voi jäädä ihan kylmäksi. Ystävällinen hyvää päivä kirvesvartta-hymy on asia erikseen.


      • Kiinni jäit

        Kyllä sen kuule mieskin ymmärtää, että mikä ero on sellaisella katseella kun katsotaan muuten vaan ympärilleen, ja sellaisella, josta on tarkoituskin jäädä "kiinni". Eivät naiset toljota miestä sekuntikaupalla intensiivisesti silmiin vain siksi, että sattuu olemaan kiva päivä.


      • mummomuori*
        Korni Kalle kirjoitti:

        Milläs äijäparat erottavat "härnäämisen" tosi yrityksestä, hieman vesität tuon oman juttusi tuolla lopun kommentilla ja jos äijä joutuu Teräsmiehen tai siis Teräsnaisen "röntgen-katseen" uhriksi niin harva voi jäädä ihan kylmäksi. Ystävällinen hyvää päivä kirvesvartta-hymy on asia erikseen.

        Eiköhän ne erota viimeistään siinä vaiheessa kun jutellaan. Vasta siinähän se tosi flirtti alkaa.

        Härnäämisellä tarkoitan sitä, että kun huomaan jonkun ylitulkitsevan, eli kuvittelevat minun olevan iskemässä heitä, juttelen niitä näitä enkä ole olevinaan huomaavinani, että heitä pelottaa. He käyttäytyvät usein töykeästi ja jotkut sanovat ihana suoraan että mitä sinä ämmä kuvittelet?

        Kysyn kohteliaasti että mitähän minun pitäisi kuvitella? He ovat niin minäkeskeisiä ettei heille tule mieleenkään se, että ihmiset nyt voivat jutella muutoinkin kuin seksiseuraa saadakseen. Etteivät he se sentään niin vetovoimaisia ole!

        Ei siinä kylmäksi tarviikkaan jäädä, ihmisistä kun voi tykätä ihan noin muuten vaan. Kyllä minä ainakin tykkään katsoa ihmisiä silmiin. Katseesta kyllä näkee, millä asenteella ja millä mielellä ihminen sillä hetkellä on.

        Minua ihmetyttää tämä nykyinen keskustelukulttuuri. Monet miehet aloittavat keskustelun sillä etteivät he mitään yritä. Saa siinä aina toivin selvittää ettei tarttekaan. Joku mies sanoi että naiset kuulemma loukkaantuvat jos heitä ei yritä iskeä? Mutta kun miehet rentoutuvat ja unohtavat koko höpöhomman saamme aikaan todella hyviä hetkiä. Moni kiittää että kerrankin sai puhua ihan normaalisti.


      • Kermakaramellin
        mummomuori* kirjoitti:

        Eiköhän ne erota viimeistään siinä vaiheessa kun jutellaan. Vasta siinähän se tosi flirtti alkaa.

        Härnäämisellä tarkoitan sitä, että kun huomaan jonkun ylitulkitsevan, eli kuvittelevat minun olevan iskemässä heitä, juttelen niitä näitä enkä ole olevinaan huomaavinani, että heitä pelottaa. He käyttäytyvät usein töykeästi ja jotkut sanovat ihana suoraan että mitä sinä ämmä kuvittelet?

        Kysyn kohteliaasti että mitähän minun pitäisi kuvitella? He ovat niin minäkeskeisiä ettei heille tule mieleenkään se, että ihmiset nyt voivat jutella muutoinkin kuin seksiseuraa saadakseen. Etteivät he se sentään niin vetovoimaisia ole!

        Ei siinä kylmäksi tarviikkaan jäädä, ihmisistä kun voi tykätä ihan noin muuten vaan. Kyllä minä ainakin tykkään katsoa ihmisiä silmiin. Katseesta kyllä näkee, millä asenteella ja millä mielellä ihminen sillä hetkellä on.

        Minua ihmetyttää tämä nykyinen keskustelukulttuuri. Monet miehet aloittavat keskustelun sillä etteivät he mitään yritä. Saa siinä aina toivin selvittää ettei tarttekaan. Joku mies sanoi että naiset kuulemma loukkaantuvat jos heitä ei yritä iskeä? Mutta kun miehet rentoutuvat ja unohtavat koko höpöhomman saamme aikaan todella hyviä hetkiä. Moni kiittää että kerrankin sai puhua ihan normaalisti.

        Niinpä. Tosiaan kyllä sen flirttaavan katseen sieltä tunnistaa.

        Ja mummomuorille tahtoisin sanoa et älä kuule leiki viatonta.

        Helkkarin monet naiset, tod näk. KAIKKI (jos löytävät tarkoitukseen sopivan miehen) harrastavat tätä flirttailua ilman aikeita edetä sen pidemmälle - EgoBoostia.

        Mummonmuori nyt näyttää olevan sillä kannalla, että naiset ihan "järkevää keskusteluseuraa" etsisivät tuollaisella käytöksellä, että katotaan silmiin pitkään ja pientä hymyäkin löytyy.

        Ei todellakaan. Itse olen mies, etkä arvaa, kuinka paljon olen naisille tämän heidän temppunsa kääntänyt ympäri niin että on osunut paska omaan nilkkaan. Se on yllättävän helppoa, kun muistaa että Sinä olet se Mies, ja Hän on Nainen.

        Mies Vetää Naista Puoleensa, joten turhaan tekin miehet juoksette siellä heppi pystyssä valmiina sekstaamaan jokaisen vastaantulevan kanssa joka vähän hymyä vilauttaa. Tai säärtä.

        Nainen kyllä itse juoksee Sinun perään, ellei tosiaan oo varattu, siinä vaiheessa kun huomaa että on kyseessä Mies jolla on Selkärankaa ja Oma päätösvalta.

        Mies jolla on Valtaa.

        Baareissa varsinkin naiset tykkäävät tätä touhuta, ja tanssilattialla ollaan niin kyljessä kiinni, mutta jos erehdyt kiinnostusta näyttämään niin katoaa eukko kuin tuhka tuuleen. Varokaa moisia.

        Tällaiset naiset oppii oikeasti tunnistamaan tosi helposti, VARSINKIN siinä vaiheessa jos keskustellaan.

        Yksinkertainen testi - Vie aihetta lähemmäs naisen henkilokohtaisia mielipiteitä ja vakaumuksia ym. Jotain henkilokohtaista. Nainen tosiaan katoaa paikalta hyvin nopeasti, ja voit kaikessa rauhassa tsekkailla kun jotain muuta vedetään höplästä.

        Muutenkin nykyään kaikki valta on ikäänkuin naisen käsissä.

        Ja minkä takia?

        Koska miehet ovat niin heikkona pilluun.

        Hävettää nähdä aikuisia miehiä käytettävän hyväksi ja manipuloitavan ym. naisten toimesta, sen takia koska mies sallii tällaisen hänelle tehtävän. Sen takia, koska mies sallii naisen Hallitsevan häntä.

        On sitä aikoihin eletty :D

        Älkääkä nyt erehtykö luulemaan minua naistenvihaajaksi, jota en todellakaan ole.
        Rakastan naisia ja rakastan flirttailua. Niitä vain pitää osata käsitellä, ja on miehen homma tietää mitä ansaitsee ja mitä Ei ansaitse. Paskamainen käytös on jotain, mitä kukaan itseään arvostava mies ei suvaitse.

        Huomatkaa, että naiset ovat ERITTÄIN henkisiä ja emotionaalisia olentoja, jotka aistivat Hyvinkin Tarkkaan mitä mieen päässä tapahtuu, tai miten mies itseään arvostaa.

        Jos et kunnioita itse itseäsi, ei nainenkaan tule sinua kunnioittamaan.

        Ps. Itse olen varattu, ja usein naiset jotka tämän tietävät, Silti koittavat joitain temppuja kanssani.
        Varatun miehen hurmaamisesta saa varmaan tuplaboostit? :D


      • mummomuori*
        Kermakaramellin kirjoitti:

        Niinpä. Tosiaan kyllä sen flirttaavan katseen sieltä tunnistaa.

        Ja mummomuorille tahtoisin sanoa et älä kuule leiki viatonta.

        Helkkarin monet naiset, tod näk. KAIKKI (jos löytävät tarkoitukseen sopivan miehen) harrastavat tätä flirttailua ilman aikeita edetä sen pidemmälle - EgoBoostia.

        Mummonmuori nyt näyttää olevan sillä kannalla, että naiset ihan "järkevää keskusteluseuraa" etsisivät tuollaisella käytöksellä, että katotaan silmiin pitkään ja pientä hymyäkin löytyy.

        Ei todellakaan. Itse olen mies, etkä arvaa, kuinka paljon olen naisille tämän heidän temppunsa kääntänyt ympäri niin että on osunut paska omaan nilkkaan. Se on yllättävän helppoa, kun muistaa että Sinä olet se Mies, ja Hän on Nainen.

        Mies Vetää Naista Puoleensa, joten turhaan tekin miehet juoksette siellä heppi pystyssä valmiina sekstaamaan jokaisen vastaantulevan kanssa joka vähän hymyä vilauttaa. Tai säärtä.

        Nainen kyllä itse juoksee Sinun perään, ellei tosiaan oo varattu, siinä vaiheessa kun huomaa että on kyseessä Mies jolla on Selkärankaa ja Oma päätösvalta.

        Mies jolla on Valtaa.

        Baareissa varsinkin naiset tykkäävät tätä touhuta, ja tanssilattialla ollaan niin kyljessä kiinni, mutta jos erehdyt kiinnostusta näyttämään niin katoaa eukko kuin tuhka tuuleen. Varokaa moisia.

        Tällaiset naiset oppii oikeasti tunnistamaan tosi helposti, VARSINKIN siinä vaiheessa jos keskustellaan.

        Yksinkertainen testi - Vie aihetta lähemmäs naisen henkilokohtaisia mielipiteitä ja vakaumuksia ym. Jotain henkilokohtaista. Nainen tosiaan katoaa paikalta hyvin nopeasti, ja voit kaikessa rauhassa tsekkailla kun jotain muuta vedetään höplästä.

        Muutenkin nykyään kaikki valta on ikäänkuin naisen käsissä.

        Ja minkä takia?

        Koska miehet ovat niin heikkona pilluun.

        Hävettää nähdä aikuisia miehiä käytettävän hyväksi ja manipuloitavan ym. naisten toimesta, sen takia koska mies sallii tällaisen hänelle tehtävän. Sen takia, koska mies sallii naisen Hallitsevan häntä.

        On sitä aikoihin eletty :D

        Älkääkä nyt erehtykö luulemaan minua naistenvihaajaksi, jota en todellakaan ole.
        Rakastan naisia ja rakastan flirttailua. Niitä vain pitää osata käsitellä, ja on miehen homma tietää mitä ansaitsee ja mitä Ei ansaitse. Paskamainen käytös on jotain, mitä kukaan itseään arvostava mies ei suvaitse.

        Huomatkaa, että naiset ovat ERITTÄIN henkisiä ja emotionaalisia olentoja, jotka aistivat Hyvinkin Tarkkaan mitä mieen päässä tapahtuu, tai miten mies itseään arvostaa.

        Jos et kunnioita itse itseäsi, ei nainenkaan tule sinua kunnioittamaan.

        Ps. Itse olen varattu, ja usein naiset jotka tämän tietävät, Silti koittavat joitain temppuja kanssani.
        Varatun miehen hurmaamisesta saa varmaan tuplaboostit? :D

        mutten ihan kaikkea.

        Ehkäpä se että tuo flirtti ymmärretään jokainen omalla tavallaan? Kerran eräs tuttavani sanoi, että minä olen kova flirttailemaan. Olin äimistynyt. Miten erotetaan ihan normaalin kiinnostus ja vilpitön tykkääminen tuosta seksuaalisesta pelistä? Hän sanoi että ainahan nainen hakee huomiota. Omituista. Jos haluaa tutustua niin kuinka se onnistuu jos ei vastaa jotenkin positiivisesti. Pitääkö kaikki seksualisoida niin voimakkaasti?

        Ihan todella, en ajattele ensimmäisenä että mitä tuon ihmisen jalkojen välissä on, vaan mitä tuo ihminen ajattelee? Niin, tiedän että olen vähän erilainen.

        Harvoin flirttailen, ja silloin vain kun olen toisissani. Enää mieheni kanssa, sillä se hauskempaa, hän on myös kova flirttailemaan.

        Mielenkiintoista on että itse koen tuollaisten miesten seuran ahdistavana. On ihan eri asia jos muuten tykkää toisesta.

        Mutta en kiistä, ehkä meitä naisia on niin monenlaisia. Siitä olen kyllä samaa mieltä että naiset itse kyllä asettavat itsensä tilanteisiin, joissa sitten tuhistaan nokka nyrpällään. He eivät osaa erottaa mikä on toverillista ja mikä kutsu enempään. Kyse on sanattomasta viestinnästä. Jostain syystä naisten odotetaan käyttäytyvän hyvin seksuaalisesti. Se hivelee naisen egoa, kun saa miehet halumaan itseään.

        Olen havainnut että siitä jopa leuhkitaan naisten kesken kun saa jonkun miehen juoksemaan heppi pystyssä perässä ja kuinka on antanut sille kynsille. Tämä on juttu, jota en ymmärrä. Sitten kun nämä naiset haluavat ihan normaalisti vain jutella, se ei onnistukaan. Johtuen niistä viesteistä joita he ovat oppineet ja lähettävät ympärilleen.

        Voin kertoa että olen opettanut sanatonta viestintää ja sitä miten miehet ymmärtävät tietyt eleet. Kuitenkin joka paikassa, niin elokuvissa kuin musiikkivideoilla tätä elehdintää pidetään hyvin tavoiteltavana.

        Halaan kavereitani, jopa miehiä. Olen opetellut tavan, jolla viestiä ei ymmärretä väärin. Eivät edes ne jotka olisivat minusta kiinnostuneita, loukkaamatta heitä kuitenkaan.

        Mutta et voi kieltää että on miehiä joille se oma ego on vähän paisunut? Onneksi on vielä miehiä jotka ovat ensin ihmisiä ja sitten vasta ajattelevat sitä että; sulla pillu – mulla penis – tarzan juttua!


      • mummomuori*
        Kiinni jäit kirjoitti:

        Kyllä sen kuule mieskin ymmärtää, että mikä ero on sellaisella katseella kun katsotaan muuten vaan ympärilleen, ja sellaisella, josta on tarkoituskin jäädä "kiinni". Eivät naiset toljota miestä sekuntikaupalla intensiivisesti silmiin vain siksi, että sattuu olemaan kiva päivä.

        tämä on muuten tutkittu juttu.

        Kun katse koetaan liian intensiiviseksi, se on kestänyt miltei sekunnin. Sen jälkeen tulee vaihe, jolloin joko puolustautuu (kääntää katseen pois) tai jatkaa, jos on itse altis.

        Miehen kiinnostus sytytetään katseella joka on rävähtämätön, melkein pari sekuntia kestävä kontakti. Eli silmiä ei räpytellä eikä katsetta suunnata toisaalle. Se on kutsu lemmenleikkiin. Mies voi kieltäytyä kääntämällä päänsä pois ja asettumalla niin ettei nainen enää näe kasvoja. Useimmiten mies kiinnostuu.

        Tuota katsetta ei voi pitää yllä ellei ole todellista kiinnostusta. Sillä sen aikana pulssi kohoaa, verenpaine nousee ja vereen virtaa adrenaliinia aika tavalla. Vaistomaisesti tulee tarve kääntää katsetta johonkin muuhun kuin suoraan pupilleihin, ellei ole toisissaan.

        Eri asia on kun toisen katsetta etsitään useaan kertaan. Se voi olla pelkkää kiusoittelu flirttailua, jolla testataan, onko mies kiinnostunut vai ei. Niin, ja miehetkin käyttävät samaa menetelmää!

        Mutta täytyy muistaa että ihmiset ovat erilaisia, ja miten tuosta edetään vaihtelee yksilöittäin.


      • täti
        mummomuori* kirjoitti:

        Eiköhän ne erota viimeistään siinä vaiheessa kun jutellaan. Vasta siinähän se tosi flirtti alkaa.

        Härnäämisellä tarkoitan sitä, että kun huomaan jonkun ylitulkitsevan, eli kuvittelevat minun olevan iskemässä heitä, juttelen niitä näitä enkä ole olevinaan huomaavinani, että heitä pelottaa. He käyttäytyvät usein töykeästi ja jotkut sanovat ihana suoraan että mitä sinä ämmä kuvittelet?

        Kysyn kohteliaasti että mitähän minun pitäisi kuvitella? He ovat niin minäkeskeisiä ettei heille tule mieleenkään se, että ihmiset nyt voivat jutella muutoinkin kuin seksiseuraa saadakseen. Etteivät he se sentään niin vetovoimaisia ole!

        Ei siinä kylmäksi tarviikkaan jäädä, ihmisistä kun voi tykätä ihan noin muuten vaan. Kyllä minä ainakin tykkään katsoa ihmisiä silmiin. Katseesta kyllä näkee, millä asenteella ja millä mielellä ihminen sillä hetkellä on.

        Minua ihmetyttää tämä nykyinen keskustelukulttuuri. Monet miehet aloittavat keskustelun sillä etteivät he mitään yritä. Saa siinä aina toivin selvittää ettei tarttekaan. Joku mies sanoi että naiset kuulemma loukkaantuvat jos heitä ei yritä iskeä? Mutta kun miehet rentoutuvat ja unohtavat koko höpöhomman saamme aikaan todella hyviä hetkiä. Moni kiittää että kerrankin sai puhua ihan normaalisti.

        Huhhuh! Olen kuvitellut olevani todella poikkeava. Onneksi on muitakin naisia, jotka ovat kokeneet saman hassun jutun.

        Silloin harvoin, kun käyn ravintoloissa tms. paikoissa, olen liikkeellä naispuolisen ystävän tai ystävien kanssa. Ilmeisesti kaikkien niissä käyvien oletetaan automaattisesti olevan vähintään irtopanon metsästyksessä. Pöytäämme ilmestyy kaikenlaisia miehiä juttelemaan. Mitään en ikinä yritä vihjata, olen tylsä, tukeva, keski-ikäinen ja kovin naimisissa. Juttelen kuitenkin mielelläni ihmisten, niin miesten kuin naisten kanssa. Katson puhuessani toista silmiin ja yritän olla kohteliaan kiinnostunut, iloisen oloinen sekä tietenkin henkevän hauska. Osaan keskustella kalastuksesta, kirjallisuudesta, remonttihommista, autoista, politiikasta yms. aiheista riitävästi baarijuttelua silmälläpitäen. Hardanger-kirjonnastakin voisin puhella, mutta siitä harvemmin kenelläkään on mitään sanottavaa, niinpä pitäydyn yleisemmissä aiheissa.

        Ja kas! Kun puhun kalastuksesta (jota en itse harrasta, mutta josta satun pikkuisen tietämään), siitä kiinnostunut mies olettaa minun yrittävän iskeä häntä. Kun katson silmiin, mies luulee sen tarkoittavan, että olen pahassa puutteessa. Koska en ole ulkomuodoltani kaunotar, minun luullaan olevan ikikiitollinen minkätasoisesta huomiosta hyvänsä. Kun kerron, että kotona odottaa aviomies, saan kuulla olevani vitun huora, saatanan tyrkky, niin ruma ja läski, ettei kukaan minua panisikaan jne. ilkeyksiä. Niihin sitten vastailen, että hauskaa illlanjatkoa vaan sullekin. Miehen olon tekee tukalammaksi, että hihittelemme ystävieni kanssa hänelle loppuillan. Se saa tietysti hänet ajattelemaan meistä vielä ilkeämmin, mutta eipä se haittaa.

        Jos mies kuitenkin jää juttelemaan saatuamme selvitettyä, ettei kumpikaan ole iskuaikeissa, tunnelma on rentoutunut. On paljon hauskempaa, kun ei tarvitse vetää vatsaa sisään ja miettiä kuumeisesti, irtoaakohan tuolta vai pitääkö jatkaa kierrosta. Onpa niitäkin kunnollisia perheenisiä, jotka ovat helpottuneita siitä, etteivät livenneet kaidalta polulta (mikä ehti pikkuisen käydä mielessä, kun kerrankin sai "vapaaillan"), vaan löysivät mukavaa ja turvallista keskustelu- ja tanssiseuraa.

        Oudohkoa on sekin, että käyttäydyn aivan samoin muita ihmisiä kohtaan junassa, kaupassa, taidenäyttelyssä, koulun joulujuhlassa tai missä hyvänsä muualla. Jos joku suinkin on keskustelunhaluinen, minähän juttelen. Silti noissa paikoissa kukaan ei pidä normaalia kohteliasta tai hauskaakaan keskustelua iskuyrityksenä. Alkoholi ja hämärä valaistusko niin sekoittaa miehen pään, että kuvittelee kaikkien naisten haluavan häntä?!


      • Korni Kalle
        mummomuori* kirjoitti:

        tämä on muuten tutkittu juttu.

        Kun katse koetaan liian intensiiviseksi, se on kestänyt miltei sekunnin. Sen jälkeen tulee vaihe, jolloin joko puolustautuu (kääntää katseen pois) tai jatkaa, jos on itse altis.

        Miehen kiinnostus sytytetään katseella joka on rävähtämätön, melkein pari sekuntia kestävä kontakti. Eli silmiä ei räpytellä eikä katsetta suunnata toisaalle. Se on kutsu lemmenleikkiin. Mies voi kieltäytyä kääntämällä päänsä pois ja asettumalla niin ettei nainen enää näe kasvoja. Useimmiten mies kiinnostuu.

        Tuota katsetta ei voi pitää yllä ellei ole todellista kiinnostusta. Sillä sen aikana pulssi kohoaa, verenpaine nousee ja vereen virtaa adrenaliinia aika tavalla. Vaistomaisesti tulee tarve kääntää katsetta johonkin muuhun kuin suoraan pupilleihin, ellei ole toisissaan.

        Eri asia on kun toisen katsetta etsitään useaan kertaan. Se voi olla pelkkää kiusoittelu flirttailua, jolla testataan, onko mies kiinnostunut vai ei. Niin, ja miehetkin käyttävät samaa menetelmää!

        Mutta täytyy muistaa että ihmiset ovat erilaisia, ja miten tuosta edetään vaihtelee yksilöittäin.

        Älä nyt loukkaannu muoriseni(mikäs minä nyt olen sinua loukkaamaankaan) mutta pikkaisen kuullostaa teatteri-esitykseltä tuo oman äijän kanssa flirttailu, tyyliin: minulla on elämä hanskassa kaikinpuolin.Eikös nyt kuitenkin ole niin että flirttailu kuuluu ihmisten "soidinmenoihin", eli siihen vaiheeseen kun ollaan hakemassa uutta kumppania, pitkässä suhteessa on sitten enemmänkin sellaista lämminhenkistä kiusoittelua tai muuta vastaavaa.


      • mummomuori*
        Korni Kalle kirjoitti:

        Älä nyt loukkaannu muoriseni(mikäs minä nyt olen sinua loukkaamaankaan) mutta pikkaisen kuullostaa teatteri-esitykseltä tuo oman äijän kanssa flirttailu, tyyliin: minulla on elämä hanskassa kaikinpuolin.Eikös nyt kuitenkin ole niin että flirttailu kuuluu ihmisten "soidinmenoihin", eli siihen vaiheeseen kun ollaan hakemassa uutta kumppania, pitkässä suhteessa on sitten enemmänkin sellaista lämminhenkistä kiusoittelua tai muuta vastaavaa.

        loukkaantumaan

        Me vain ymmärrämme flirttailun eri tavalla. Eiköhän tästä ole muitakin tulkintoja, mitä se milloin on, siksi kai sitä ei aina ymmärretä tai ymmärretään väärin.

        En ole tainnut juuri koskaan osata flirttailla sillä tavoin, niin kuin joidenkin mielestä kuuluisi. Olen näet seurannut kuinka naiset tuota flirttiä käyttää.

        Kyllä sitä käytetään ihan vain päivän piristykseen, jonka ei ole tarkoituskaan johtaa mihinkään. Työpaikoilla sitä näkee silloin tällöin ja asiakkaiden kanssa. Se on sellaista kevyttä, huumoripitoista ja hyvien tapojen mukaista. Sitä harrastavat niin miehet kuin naisetkin. Tätäkin on oikein tutkittu.

        Miehet ovat alttiimpia vastaamaan erilaisiin pyyntöihin myöntävästi kun sen esittää flirtin avulla. Ainakin muutama nainen näin väittää. Vähän keikistellään, kehutaan ja hymyillään niin johan hommat hoituu. Tämä on jo minulle vaikeampaa, käyttää tietoisesti flirttiä keinona.

        Kyllä pitkässä suhteessakin flirttalla voi. Se voi olla pientä vihjailua niin sanallisesti kuin eleillä, veikeää hymyilyä, pitkiä katseita, silmän iskuja eli ihan sitä samaa kuin ”soidinleikeissä”. Kun jo aamulla aloittaa, voi iltapäivällä olla aika mukavaa tiedossa. Miksei myös kun ollaan jossain, vähän muiden silmiltä salaa, yhä se vain aiheuttaa vipinää. Meille kai se vain on niin luontaista. Kiusoittelu on vähän muuta, ainakin minun mielestäni, sillä se kohdistuu enemmän muuhunkin kuin seksiin.

        Kun ajattelee tuota tutustumisvaihetta, niin flirttalu ikään kuin sulattaa jäätä, että pääsee varsinaiselle ”iskuetäisyydelle”. Se on kutsu ”tutustu minuun paremmin” ja sen avulla ylläpidetään toisen kiinnostusta.

        Ei tutustumisvaiheessakaan tarvitse flirttailla. En ainakaan muista itse tehneeni niin kun tutustuin nykyiseen mieheeni. Varsin asiallinen ja oma itseni olin. Tosin olen puhelias ja hymyilen tai nauran muutenkin paljon. Mutta ei siinä mitään vihjailua ollut kuin myöhemmin.


      • M.29.
        mummomuori* kirjoitti:

        mutten ihan kaikkea.

        Ehkäpä se että tuo flirtti ymmärretään jokainen omalla tavallaan? Kerran eräs tuttavani sanoi, että minä olen kova flirttailemaan. Olin äimistynyt. Miten erotetaan ihan normaalin kiinnostus ja vilpitön tykkääminen tuosta seksuaalisesta pelistä? Hän sanoi että ainahan nainen hakee huomiota. Omituista. Jos haluaa tutustua niin kuinka se onnistuu jos ei vastaa jotenkin positiivisesti. Pitääkö kaikki seksualisoida niin voimakkaasti?

        Ihan todella, en ajattele ensimmäisenä että mitä tuon ihmisen jalkojen välissä on, vaan mitä tuo ihminen ajattelee? Niin, tiedän että olen vähän erilainen.

        Harvoin flirttailen, ja silloin vain kun olen toisissani. Enää mieheni kanssa, sillä se hauskempaa, hän on myös kova flirttailemaan.

        Mielenkiintoista on että itse koen tuollaisten miesten seuran ahdistavana. On ihan eri asia jos muuten tykkää toisesta.

        Mutta en kiistä, ehkä meitä naisia on niin monenlaisia. Siitä olen kyllä samaa mieltä että naiset itse kyllä asettavat itsensä tilanteisiin, joissa sitten tuhistaan nokka nyrpällään. He eivät osaa erottaa mikä on toverillista ja mikä kutsu enempään. Kyse on sanattomasta viestinnästä. Jostain syystä naisten odotetaan käyttäytyvän hyvin seksuaalisesti. Se hivelee naisen egoa, kun saa miehet halumaan itseään.

        Olen havainnut että siitä jopa leuhkitaan naisten kesken kun saa jonkun miehen juoksemaan heppi pystyssä perässä ja kuinka on antanut sille kynsille. Tämä on juttu, jota en ymmärrä. Sitten kun nämä naiset haluavat ihan normaalisti vain jutella, se ei onnistukaan. Johtuen niistä viesteistä joita he ovat oppineet ja lähettävät ympärilleen.

        Voin kertoa että olen opettanut sanatonta viestintää ja sitä miten miehet ymmärtävät tietyt eleet. Kuitenkin joka paikassa, niin elokuvissa kuin musiikkivideoilla tätä elehdintää pidetään hyvin tavoiteltavana.

        Halaan kavereitani, jopa miehiä. Olen opetellut tavan, jolla viestiä ei ymmärretä väärin. Eivät edes ne jotka olisivat minusta kiinnostuneita, loukkaamatta heitä kuitenkaan.

        Mutta et voi kieltää että on miehiä joille se oma ego on vähän paisunut? Onneksi on vielä miehiä jotka ovat ensin ihmisiä ja sitten vasta ajattelevat sitä että; sulla pillu – mulla penis – tarzan juttua!

        Minullekin tuli mieleen, että olet kova flirttaamaan. Tarkemmin sanoen, kova flirttaamaan ja kusettamaan. Tämän tajusin jo pelkästään lukemalla juttusi tästä ketjusta. Olet varsinainen seireeni.


      • mummomuori*
        M.29. kirjoitti:

        Minullekin tuli mieleen, että olet kova flirttaamaan. Tarkemmin sanoen, kova flirttaamaan ja kusettamaan. Tämän tajusin jo pelkästään lukemalla juttusi tästä ketjusta. Olet varsinainen seireeni.

        tuota miten perustelet tuon? Vai oliko vain heitto pimeään?


      • suomalaiset tavat

        "Tuon kuvauksen mukaan minä ilmeisesti kuulun noihin naisiin, sillä ihan varmasti jos mies alkaa iskeä tuossa tilanteessa annan pakit. Hyvänen aika, jos mies ei osaa olla normaalisti ja ihmisiksi, niin miksi kärsiä hänen seurastaan!"

        Mitä vittua? Baari ja rafla ovat sellaisia paikkoja, joissa nimenomaan SAA LÄHESTYÄ iskumielessä. Kun baarissa flirttailee, se tarkoittaa kyllä täällä Suomessa vihreää valoa. On ihan turha flirttailla ja sitten pitää iskuyritystä huonona käytöksenä, kuten sinä tuossa annat ymmärtää "jos mies ei osaa olla normaalisti". Voi vittu tuotakin...

        Tämä nyt ei tarkoita sitä etteikö varattuna saisi flirttailla, mutta nimenomaan se on tökeröä käytöstä, että ensin flirttaillaan tai pelataan silmäpelejä ja sitten muka loukkaannutaan kun sieltä tulee se iskuyritys.


      • mummomuori*
        suomalaiset tavat kirjoitti:

        "Tuon kuvauksen mukaan minä ilmeisesti kuulun noihin naisiin, sillä ihan varmasti jos mies alkaa iskeä tuossa tilanteessa annan pakit. Hyvänen aika, jos mies ei osaa olla normaalisti ja ihmisiksi, niin miksi kärsiä hänen seurastaan!"

        Mitä vittua? Baari ja rafla ovat sellaisia paikkoja, joissa nimenomaan SAA LÄHESTYÄ iskumielessä. Kun baarissa flirttailee, se tarkoittaa kyllä täällä Suomessa vihreää valoa. On ihan turha flirttailla ja sitten pitää iskuyritystä huonona käytöksenä, kuten sinä tuossa annat ymmärtää "jos mies ei osaa olla normaalisti". Voi vittu tuotakin...

        Tämä nyt ei tarkoita sitä etteikö varattuna saisi flirttailla, mutta nimenomaan se on tökeröä käytöstä, että ensin flirttaillaan tai pelataan silmäpelejä ja sitten muka loukkaannutaan kun sieltä tulee se iskuyritys.

        nyt kyllä vähän baarista missä käy.

        Varsinaiset ”soittoruokalat” ovat joko tanssipaikkoja tai ihan vain ”iskumestoja”. Noihin en mene kuin pakon edessä, eli seuran takia. Vihoviimeinen paikka muuten etsiä seuraa, en edes sinkkuna käynyt noissa. Noissa peli on raakaa ja käytöstavoista viis, kukaan ei osaa olla normaalisti. Näissä ymmärrän kyllä tuon väitteesi.

        On sitten baareja, joissa tätä kierrätystoimintaa harrastetaan ja ne ovat yleensä aikamoisia kulmankunnan kuppiloita. Ei siellä tarvitse edes flirttailla kun ehdokkaita jo alkaa ilmaantua.

        On paikkoja joissa käydään etsimässä juttuseuraa, ja niissä itse käyn. Tapaamassa tuttuja, kokouksissa, tapahtumissa, pelaamassa (en rahapelejä), syömässä ja joskus jopa teen jotain omia juttujani, kirjoitan yms. Näihin nyt vain joskus eksyy noita, joille baari on hyvin, hyvin syntinen paikka ja kaikki naiset vain flirttailee ja on siellä iskemässä miehiä. Heidän maailmaansa kun ei tunnu mahtuvan muuta kuin ”se” ja sen saaminen.

        Kyllä useimmat miehet ovat olleet mielissään kun ei tarvitse näytellä, vaan saavat olla ihan omana itsenään. Rennosti ja rauhassa. Varsinkin kun liikun näissä lähinnä iltapäivällä ja alkuillasta, en öisin.

        En loukkaannu iskuyrityksestä, sanon ihan kohteliaasti voi rauhoittua. Tämä viesti kun ei vain mene kaikille perille! silloin kyllä on vähän napakammin ilmaistava asia. Harvoin näet leikin mitään "silmäpelejä" vaan ihan normaalisti katson.


    • .............

      "Hei te varatut naiset, minkä verran harrastatte flirttailua tai vetovoimanne "testailua"?
      Mitä se teille antaa? Onko se mielestänne viatonta touhua vai kolkuttaako omatunto?"

      Mä en oikeastaan harrasta tai edes harvoin löydä itseäni flirttailemasta. Mutta sanottakoot, että en ole flirttailuun taipuvainen ihminen - olin sinkku tai ei. Ei ole mun taitolaji ja koen lähinnä kiusalliseksi tilanteet, joissa minulle ryhdytään flirttailemaan. Olen kyllä joskus joutunut tilanteisiin vuosien aikana, että olen iloisesti jutellut muiden ohella ja jossain vaiheessa huomannut, että nyt on toinen tainnut käsittää ihan väärin. Mutta noitakin tapahtunut todella harvoin.

      Kyllä noista flirtti-asioista puhuttu miehen kanssa. Kun ei kuitenkaan niin naiivi käsitys ole, etteikö joskus tekisi mieli ihmisellä flirtata vaikka ei hae mitään sen kummempaa. En nyt tosin tiedä tuollaisesta baariskenestä vaan viattomammasta tyylistä, jossa kumpikin tietää ettei se ole mitään vakavaa. Itse tosiaan en ole flirttaileva luonne, joten se siitä, mutta jos mies tietyssä, rajatussa, tilanteessa heittäisi jotain kepeää jollekin tytölle, niin eipä se minua hetkauttaisi. Mutta ei hänkään ole sellaisesta kovin kiinnostunut, joten siinähän se. Kuvailemaasi viattomampi flirtti kuitenkin ei olisi niin vakava juttu itselleni.

      Tuolla mummomuori epäili, josko ei nainen tarkoittanut flirtata. Tämä voi olla kyllä totta. Mutta näitä löytyy kolmeen ryhmään: varattuja, jotka eivät flirttaile. Varattuja, jotka voivat olla eloisia ja heidän kanssakäyminen väärinymmärettään flirtiksi. Mutta sitten on kyllä niitäkin, jotka varattuinakin flirttailevat erittäin paljon ja törkeästi (tilanteissa, joissa toinen voi tulkita flirtin isommaksikin kiinnostukseksi). Itse olen nähnyt naisena tätä kaveripiirissä, jossa flirttaaja täysin myöntänyt asian eikä minulla ole silloin syytä uskoa muuta. Taustalla voi olla halu kokea itsensä haluttavaksi (kaikkiahan imartelee yleensä, jos koetaan vielä haluttavaksi, jotkut lähtevät sitten sitä tunnetta aktiivisesti hakemaan) ja juuri testata markkina-arvoaan. Sitten, erittäin harvoin toki, olen todistanut tilannetta, jossa yritetään kumppania saada mustasukkaiseksi sen flirtin avulla. Ja nämä on kyllä ikäviä, sillä toinen voi ihan oikeasti kiinnostua ja pettyä sitten pahasti. Ei ole musta reilua peliä.

      Mutta se on hyvä, jos osaat erottaa tälläiset tapaukset. Vielä parempi, jos ihan aikuisten oikeasti ne erotat eli et myöskään lue niitä vapaita naisia, jotka kanssasi haluavat flirtata, samaan kastiin. :)

    • Voi hyvä ihminen...

      Minulla on tapana hymyillä ihmisille jatkuvasti, vaikka varattu olenkin... En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että joku luuseri voisi tulkita sen noin! Etkö sinä sitten koskaan ole ystävällinen ihmisille mistään muusta syystä kuin saadaksesi egollesi buustausta? Ei ihme, että olet sinkku. Luulen, että teit naisparalle palveluksen, kun pysyit kaukana!

      • Piristystä

        ja tunnustan, olen "pienesti ja sievästä" flirttailija luonne ja hyvin varattu.

        Pelimies tyyppiset miehet yleensä ihastuvat minuun, vaikka tietävät mun olevan varattu ja tuntevat mieheni, ja näiden kanssa tulee "pelailtua"joskus, mutta vain tuttujen miesten, en ala baarissa vieraita miehiä viekoittelemaan, ei ole mun tyylistä. Enkä muuten koskaan liiku baareissakin ilman miestäni. Hän ei välitä mun leikeistä, on niin tottunut ja osaa hän itsekin tämän pelin.

        En tee sitä koskaan egobuustina, ei mun tartte. Ei ole koskaan tarvinut sen takia vaan teen sitä ihan luonnostaan, se tulee jostain selkärangasta jos se toinen osapuoli on just tietynlainen "pelimies" tyyppinen joka lähtee siihen mukaan, tai joka aloittaa sen.


      • antaa ymmärtää

        Eli sun mielestä on vain "ystävällisyyttä" ottaa sänkykamarisilmin piiitkä katsekontakti huulet raollaan ja pää silleen pikkuisen kallellaan, tiedät naisena kyllä miten se tehdään, eikä kenenkään pitäisi vetää siitä mitään johtopäätöksiä eroottisesta vihjailevuudesta? No huvinsa kullakin...


      • sivukommentti
        antaa ymmärtää kirjoitti:

        Eli sun mielestä on vain "ystävällisyyttä" ottaa sänkykamarisilmin piiitkä katsekontakti huulet raollaan ja pää silleen pikkuisen kallellaan, tiedät naisena kyllä miten se tehdään, eikä kenenkään pitäisi vetää siitä mitään johtopäätöksiä eroottisesta vihjailevuudesta? No huvinsa kullakin...

        tyyppeihin, joille kaikki hymynhäivähdykset ovat "sänkykamarisilmin piiitkä katsekontakti huulet raollaan ja pää silleen pikkuisen kallellaan"-touhua. Säälittävää.

        Juuri teikäläisten takia naiset joutuvat esittämään ärtyisää tiukkapipoa. Ei yksinkertaisesti voi miesten aikana hymyillä ja olla iloinen, kun se tulkitaan heti tuolla tavalla. Sääli sinänsä, mutta pakko siihen on tyytyä.


      • antaa ymmärtää
        sivukommentti kirjoitti:

        tyyppeihin, joille kaikki hymynhäivähdykset ovat "sänkykamarisilmin piiitkä katsekontakti huulet raollaan ja pää silleen pikkuisen kallellaan"-touhua. Säälittävää.

        Juuri teikäläisten takia naiset joutuvat esittämään ärtyisää tiukkapipoa. Ei yksinkertaisesti voi miesten aikana hymyillä ja olla iloinen, kun se tulkitaan heti tuolla tavalla. Sääli sinänsä, mutta pakko siihen on tyytyä.

        Niin, jotkut meistä näkevät tiettyä jännitettä tämäntyyppisissä katseissa:

        http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/75/Carmen_Electra_-_American_glamour_model.jpg

        mutta sinusta ilmeisesti kuvan nainen vain katselee aivan neutraalisti ympäristöään ja on täysin ylivirittyneen miehen vilkkaasta mielikuvituksesta johtuvaa päätellä, että hän viestittäisi mitään sensuaalista tavallaan katsoa... kumpikohan meistä on pihalla?


    • Miramella

      Jaa sä koet sen flirtiksi, että otetaan kontaktia ihmisiin. Mä koen sen kommunikaatioksi. No ei se mitään. Tänään oon flirttailu varattuna naisena jo kaupan myyjättärelle, pomolle, sihteerilleni, poliisille ja parille kolleegalle, ai niin ja tietysti talonmiehelle. Pitäisi varmaan alkaa olemann myrtsi ja etäinen, ettei vaan kukaan ajattele, että mä flirttaan, kun se on lailla kiellettyä tässä maassa :)

    • yksi näkemys

      Naisellisuus perustuu hyvin pitkälti ulkoiseen olemukseen, kun taas miehisyys on ainakin perinteisesti perustunut miehen ulkoisiin asioihin, esim omaisuuteen, ammattiin yms. En sano että se on näin mustavalkoista, mutta on siinä pohjaa.

      Naisten on perinteisesti ollut kiinnitettävä enemmän huomiota ulkonäköönsä, pukeutumiseensa, ulkoiseen olemukseensa yleensäkin, kuin miesten. Naisen tulisi liikkua naiselliseti, koska esim äijämäinen kävelytyyli ei "sovi" naisille. Naisen tulisi olla hymyilevä ja herttainen, eikä puhua suureen ääneen. Tällaisia asioita on vaikka kuinka paljon. Ja niihin aina liitetään puoleensavetävyys. Naisen tulee olla puoleensavetävä ollakseen todellinen nainen. Tietysti, eihän miehenkään sovi neitimäinen olla, mutta jos ajattelee asiaa yleisesti, niin nainen on peilikuvansa orja, mies ei. Niinhän saduissa aina prinsessat ja lumikit ym ovat kauniita ja suloisia, ja prinssit ja ritarit rohkeita. Vielä kun miettii mediaa ja mediassa naisille suunnattuja aiheita, ovat ne alusta asti tyrkyttäneet kuvaa siitä, millainen naisen tulisi ulkoisesti olla (ollakseen puoleensavetävä, ja näin siis "hyväksytty"). Miehiä on kunnolla mediassa alettu katsoa vasta noin 50-luvulla kuuluisien julkkismiesten kautta, ja sitten 80-luvulla miesvartalo laitettiin vihdoin kunnolla suurennuslasin alle mainosten ja uudenlaisten tuotteiden (esim miesten tuoksut) kautta.

      Ulkonäkö on naisille tärkeää, ja tämän tärkeyden he ovat oppineet yhteiskunnasta pienestä asti. Kun pikkupojat saavat jääkiekkomailoja ja futispalloja lahjaksi, saavat tytöt koruja ja kauniita mekkoja. Ja sitten heille hoetaan että voi kun olet niiiiin suloinen! Ulkonäöstä sitten hoetaankin koko loppuelämä, sitä kommentoivat toiset ihmiset ja media. Johtopäätös: ulkonäkö on naisille yksi tärkeä "identiteettimittari".

      Joillakin naisilla tämä juttu sitten vain menee vähän överiksi, ja heidän pitää jatkuvasti testata puoleensavetävyyttään. Tällaisia tapauksiahan näkee aika usein. Olen miettinyt, että ehkä monet heistä eivät ole löytäneet sitä "omaa juttua" elämästään, ja tällöin kokemus omasta itsestään perustuu hyvin paljon ulkonäköön, kun identiteetti muuten on vähän hukassa. Me kaikki peilaamme itseämme muista ihmisistä, muutta voisi sanoa että nämä naiset aika kirjaimellisesti niin tekevät. Miesten ihailevat katseet kertovat heille että he ovat kauniita ja puoleensavetäviä. Eli juuri sitä mitä naisten "kuuluu" tässä yhteiskunnassa olla.

    • Jiiina

      Itse yritän vältellä flirttailua miesten kanssa, koska jos vilkaisen edes ihan vahingossa, niin jo on mies yrittämässä. Joskus en viitsi katsella ainoastaan varpaan kärkiä ja silloin väkisinkin välillä katsoo toisia ihmisiä, joskus jopa ihan suoraan silmiin. Jos näen jonkun oikein hyvän näköisen miehen, niin voin ihan kunnolla katsoa. Mielenkiintoista on se, että ne miehet joita todella katson harvemmin tulevat juttelemaan ja ne joita vahingossa vilkaisen kuvittelevat heti että olen flirttaillut heidän kanssaan. Ehkä he niin kovasti sitten toivovat, että flirttailisin heidän kanssaan että se pieni alle sekunnin kestävä katse on heistä flirttailua.
      Mutta toisaalta en minä pahastu noista iskuyrityksistä, vaikka en siihen todellakaan ole tarkoituksellisesti pyrkinyt. Eikä miehet ole koskaan pahastuneet kun olen sanonut olevani varattu, kuulemma on kuitenkin pitänyt tulla edes yrittämään. Ei siinä kukaan mitään menetä mielestäni, tuskinpa kukaan mies särkee sydäntään sen takia, että se nainen joka on häntä vilkaissut ei olekaan vapaa.

      • lounaskokki

        Työskentelen lounasravintolassa, jossa on pääasiassa miehiä asiakkaina ja joudun olemaan "sopivasti flirtti". Ei minulla ole koskaan ollut näiden miesten kanssa mitään ongelmia, jos heidän kanssaan juttelee kahden kesken ovat jutut enemmän henkeviä ja porukalla heitetään vähän raskaampaa läppää. Kaikki tietävät, että olen varattu ja jos joku pelimies on joskus pakit saanut olen saanut hänestä ihan kivan kaverin.


      • Pillukarva3333

        Kuullostat ihan mulkulta


    • Pantomiimi..

      Kerronpa minäkin jotain tästä naisten flirttailusta, sillä kuten tuossa joku mainitsi, niin asiakaspalvelussa ja myyntihommissa olevat naiset tekevät sitä ihan tietoisesti miesasiakkaiden kanssa, koska se lisää myyntiä ja parantaa kaupankäyntiä.

      Itse en ihastu kovin helposti, mutta kun oma parisuhde oli mennyt vuosia huonosti ja olin ikäänkuin luopunut ajatuksesta, että elämässäni olisi mitään tunteita, niin tajusinkin pikkuhiljaa ihastuvani erääseen asiakaspalvelijaan, jota näin aika usein. Ehkä hän huomasi minussa jotain ja alkoi flirttailla ehkä tavallista enemmänkin kanssani, sellaista pientä vitsailua ja smalltalkkia, mikä ei ollut enää sitä tavanomaista flirttiä.

      En ole enää vuosiin miettinyt mistä tuo johtui, en keksinyt siihen aikoinaan syytä, mutta minä piru en saanut häntä enää mielestäni ja ihastuin aivan tosissani. Ajattelin, että minun pitäisi jutella hänen kanssaan rauhassa asiasta ja laitoin hänelle viestiä, johon en saanut vastausta ja tuo tavallista tuttavallisempi käytös jatkui silti. Eli mietin saiko hän viestin vai mistä on kyse. Laitoin sitten jonkun ajan kuluttua (kuukausia) toisen viestin, minkä tarkoitus oli oikeastaan saada häntä muuttamaan käytöstään, koska homma ei tuntunut enää itsestäni kivalta, vaan lähinnä härnäämiseltä (hän tiesi minun olevan varattu).

      Emme nähneet tuon jälkeen vähään aikaan, mutta kun näimme, ei hän tervehtinyt minua enää koko työporukkansa kuullen, vaan oli kuin ei olisi huomannutkaan. Työkavereiden katseet koin jotenkin erilaisena, joten olin vähän ymmälläni. Jonkun aikaa näin oli ihan hyvä, mutta minua alkoi harmittaa veemäinen käytökseni ja laitoin uudestaan hänelle viestiä, jonka jälkeen tilanne on ollut sellainen kuin normaalissa asiakaspalvelussa tuleekin. Olen vuosia myöhemmin yhä naimisissa ja suhde on vieläkin kuolleempi kuin tuota juttua ennen, mutta ei minulla ole enää myöskään tunteita tuota ko. naista kohtaan.. tai toivon ainakin niin. Nyt hän on ilmeisesti vaihtanut työpaikkaa, enkä itsekään siellä käy.

      Mitä siis haluaisin sanoa, niin mikäli huomaatte jonkun miehen oikeasti ihastuvan teihin ja kuvittelitte aloittavanne vain turvallisen flirtin varatun ihmisen kanssa ja homma karkaakin käsistä, niin sanokaa homman karanneen.. loukkaa vähemmän kuin epätietoisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe