Suun koskettelu ym.naisten eleet.

Mies1985

Miksi naiset monesti poseeraavat tai jossain vähänkin seksuaalisessa kontekstissa tuovat sormiaan suupielille ja liikuttelevat niitä siinä?
-
Olettavatko naiset että se kiihottaa miestä vai tuleeko siitä naisille itselleen hehkeä fiilis?
-
Nyt ennen kuin joku sanoo että "Et sinä mitään naista ole nähnytkään" niin tarkennan että puhun elokuvista, musiikkivideoista, tv-sarjoista, mainoksista tai muusta kuvamateriaalista, vaikka sitten erotiikasta.

Onko tämä jotenkin sama juttu kuin hiusten harominen mikä voi ehkä merkitä kiinnostusta? Onko tämä joku naisten luontainen kutsuviesti miehille vai juttu josta naiset vain olettavat miesten pitävän?

Miten suhtauduttaisiin miehekkääseen mieheen joka rassaisi suutaan naisen edessä? Kysyinpä ihan vitsillä koska ajattelen että tässä voisi olla jotain sketsiainesta.

Toinen ehdoton naisten juttu on tietysti kaikki 'hassut' ja keikistelevät kädenliikkeet jotka ovat automaattisesti miehen tekeminä homoutta tai muuta merkillisyyttä.

Kynän pureskelu on myös toki yksi asia joka sallitaan naisille ja miehille ehkä ei. Kuten myös jalat ristissä tai edes yhdessä istuminen.

Tämä tuli mieleen kun katselin viime yönä Voicea ja näin seuraavat musiikkivideot:
HIM- Killing Loneliness (suuta hiplaava nainen)
Indica - Linnansa Vanki (käsiliikkeet)
Jenni Vartiainen - Ihmisten Edessä (käsiliikkeet ja trendikäs lesboteema)
Chisu - Sama Nainen (kädet)

20

4224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkailja.

      Ainakin kaikkien elekielioppaiden mukaan se, että nainen koskettelee suutaan keskustelun aikana tai peittää osan suustaan kädellä on merkki siitä, että hän valehtelee. Erityisesti suupielen hankaaminen sormella on vahva valehtelusignaali. Suutelemisen halu puolestaan näkyy siinä, että nainen aina välillä siirtää katseen miehen silmistä tämän suuhun.

    • 0+987uytr

      Perinteinen suun koskettelu sormella ja kynällä viittaa tietenkin munan imemiseen ja on ihan miesten keksintöäkin, eli se, että naiset kuvissa hiplaavat tunkevat tai ovat tunkemassa sormeaan suuhun tms. viittaa suuseksiin ihan suoraan, samalla tavalla kun muutama ihan hel**tin ärsyttävä jäätelömainos, missä imettiin jo todella ansiolla. Ja kyllä, yleensä, niin typerää kun se onkin, se on miesten mielestä kiihottavaa. 90% miehistä pitää ajatusta munan imemisestä kiihottavana.

      Käsien huitomista taas, mitä ainakin Vartiaisen musavideossa on, pidetään taas vaan ikääänkuin jonain tanssimisena. Hiemanhan se huitominen on häiritsevää, mutta se on niinkun tanssimista. Sitten tietty huitominen on tuottajien mielestä "eläytymistä".

      Kynän pureskelu on homomaista juurikin tästä munan imemissyystä: naisen voi taas kuvitella pippeli suuhun ja miestä ei haluta kuvitella niin.
      Miehien on kyllä suotavaa istua jalat yhdessä, ihan ainakin siisteissä paikoissa eikä alkaa levittelemään ylenmäärin. Palaamme sukupuolielimien jännittävään maailmaan. Avoimet jalat viestivät avoimista sukupuolielimistä symbolisesti (vaikka vaatteet olisi päällä ja tarkoitusta ei olisi). Siksi miehille se sallitaan ja emännille, joilla ikäänkuin se asia on ohi. Mutta nuorille naisille on rivoa istua jalat auki, koska tulee heti taas epäsiveellisiä ajatuksia suomen kansalle.

      "Miten suhtauduttaisiin miehekkääseen mieheen joka rassaisi suutaan naisen edessä?"
      Homona, joka esittelee homouttaan naiselle. Paitsi, jos se näyttäisi pillun nuolentaa sormien välistä, millon sitä pidettäisiin sikan :D
      Kun monasti miesten mielestä on kiihottavaa nähdä nainen kuvainnollisesti nuoleskelemassa heitä, sama mieleikuva samalla tavalla ei kiihota monasti taas naista, koska miehet ja naiset ovat erilaisia.
      Eroottiset ohjaukset on keksineet miehet, naisillahan moiseen ei kovin montaa vuotta ole ollut mahdollisuutta. Seksuaalisia sääntöjä halllitsee edelleen miesten luoma maailma, joskin naiset aika voimakkaasti ovat lähteneet asioilleen.
      Itseasiassa kuvauksia, sääntöjä ja ohjauksia jne. edelleen hallitsee miehet, joten ehkä sun olisikin pitänyt kysyä näitä kuvainnollisia asioita, symboleita ja muita miehiltä, veikkaisin että jokaisen noista musiikkivideoistakin on ohjannut mies.

    • lottamari

      Suuta pidetään sensuellina ja seksuaalisena nautinnon lähteenä ja antajana, siksi se halutaan tuoda provosoivasti esille, suulla on eroottinen lataus. Tämä toimiin naiselta miehiin päin. Miesten naisille antavat seksuaaliset eroottista nautintoa kuvaavat liikkeet ovat kuuluisa Elvis Preselyn lantioliike. Naiset katsokaa musiikkivideoissa esiintyvien miesten liikkeitä, niin huomaatte miten tämä lantioliike toimiin meihin naisiin. Robbie Williams käyttää hyvin paljon lantion ketkutusta liikkeissään.

      • Korni Kalle

        Siinä on kanssa semmoinen niljake että puolet maailman homoista on heterompia kuin tuo kaveri.


      • lottamari
        Korni Kalle kirjoitti:

        Siinä on kanssa semmoinen niljake että puolet maailman homoista on heterompia kuin tuo kaveri.

        Hää, olet vaan kateellinen ihkulle Robsulle.


      • HAA!
        Korni Kalle kirjoitti:

        Siinä on kanssa semmoinen niljake että puolet maailman homoista on heterompia kuin tuo kaveri.

        Tuo oli mainio kommentti! :D


      • nih.
        HAA! kirjoitti:

        Tuo oli mainio kommentti! :D

        antaa myös selkeän vastauksen siihen, miksi miehiltä ohjaajat eivät halua näitä eroottissävytteisiä liikkeitä: koska TOISET MIEHET eivät siedä sitä!


      • 35
        nih. kirjoitti:

        antaa myös selkeän vastauksen siihen, miksi miehiltä ohjaajat eivät halua näitä eroottissävytteisiä liikkeitä: koska TOISET MIEHET eivät siedä sitä!

        Nyt päästiin asiaan! Sanovat naisia kateellisiksi toisilleen, mikä pitääkin paikkansa, mutta se on vain pieni pisara meressä verrattuna miesten kateuteen. Tai sitä kai sanotaan sitten nätimmin kilpailuksi... Mutta niinhän ne kaikki urokset kilpailevat eläinmaailmassakin keskenään ja naaraat valikoivat.


    • .......

      Ihan tosissasko kysyt????
      Puhut siis musiikkivideoista, eroottisista elokuvista yms. ja kuvittelet, että niissä esiintyvät naiset tekevät tuota jotenkin spontaanisti, tai "omasta tahdostaan"? Voi huokaus sentään!

      Ne esiintyjät tekevät just niin kuin ohjaaja KÄSKEE heidän tehdä. Ohjaajankin käsiä sitoo tuottaja, ja rahoittaja. Eikös nuo ohjaajat ja tuottajat (useimmiten myös rahoittajat) ole pääasiassa miehiä? Ainakin minulla on sellainen käsitys, että se olisi melko miesvaltainen ala.

      Siis: miehiltä pitää kysyä, miksi he haluavat naisten koskettelevan suupieliään.

      • suu kiinni! ;)

        Joo, ja toinen juttu on raollaan olevat ja kosteat huulet. Satoja vuosia sitten naisille tolkutettiin, että ei sovi pitää suuta auki, koska se on epäsiveellisen näköistä. Eiköhän näitä juttuja tosiaan pidä kysyä miehiltä.

        Omien kasvojen koskettelu yleensä on kuitenkin usein tiedostamaton flirttisignaali, myös miehillä. Esim. leuan hierominen tai parran nyplääminen. Tietysti se on tilanteesta kiinni, kyllähän ihmiset ajatuksissaan nyplää naamaansa, naiset mukaanlukien.


    • Wlake

      Minkälaisia sketsejä oikein teet?

      Huulien koskettelu, hipominen juontaa häpyhuulien koskettelusta. Sitähän ei julkisella paikalla yleensä tehdä. Miehellä ei ole häpyhuulia, koomisuus on siinä.

      • LOL!

        Ja kun mies hieroo nenäänsä, niin se juontuu kikkelin koskettelusta. Ja jos koskettelee poskiaan, niin se juontuu persposkien hiplailuun ja mitähän se otsa, tai leuan raapiminen mahtaa olla, jotain palleihin viittaavaa varmasti :D


      • Värinä
        LOL! kirjoitti:

        Ja kun mies hieroo nenäänsä, niin se juontuu kikkelin koskettelusta. Ja jos koskettelee poskiaan, niin se juontuu persposkien hiplailuun ja mitähän se otsa, tai leuan raapiminen mahtaa olla, jotain palleihin viittaavaa varmasti :D

        jotka värisee tahtomattamani ja huomaamattani. Mulle on siitä jopa huomautettu. Jakelen kuulema kun pieniä suukkoja:) Vielä voimakkaammin jos minua tuijotetaan ja minä oon "vaikeena" Pystyn kyllä siihen halutessanikin. Se on tosi raivostuttavaa koska kaikki luulee että se tarkoittaa jotain ja on suunnattu heille (miehet,naiset). Todennäköisesti mulla on jotain hermovikaa (jos huulissa niitä on) tai jotain. Ei rarvitse siis olla mikään imeminen eikä nuoleminen mielessä.


      • Tiia.
        Värinä kirjoitti:

        jotka värisee tahtomattamani ja huomaamattani. Mulle on siitä jopa huomautettu. Jakelen kuulema kun pieniä suukkoja:) Vielä voimakkaammin jos minua tuijotetaan ja minä oon "vaikeena" Pystyn kyllä siihen halutessanikin. Se on tosi raivostuttavaa koska kaikki luulee että se tarkoittaa jotain ja on suunnattu heille (miehet,naiset). Todennäköisesti mulla on jotain hermovikaa (jos huulissa niitä on) tai jotain. Ei rarvitse siis olla mikään imeminen eikä nuoleminen mielessä.

        Mulla on pitkät hiukset ja etenkin näin talviaikaan pipokaudella haron kyllä hiuksia ilman että se tarkoittaa mitään. Teen samaa myös ihan naisporukassa. Eli älkää nyt miehet aina kuvitelko että kaikki naistentoiminta olisi jokin viesti jostain.

        Mulla on kuiva iho ja tosiaankin esim. pakkasella voi hyvinkin olla suu kuiva, eli kaikki nuo eleet voivat johtua kyllä ihan muista asioista kuin kiinnostuksesta mieheen.

        Jos olen miehestä kiinnostunut niin varmaan ehkä katselen eri tavalla ja viestin sitten puheillanikin kiinnostusta. Hakeudun miehen läheisyyteen, yritän jutella yms. ennemmin niinpäin.


      • ????
        Tiia. kirjoitti:

        Mulla on pitkät hiukset ja etenkin näin talviaikaan pipokaudella haron kyllä hiuksia ilman että se tarkoittaa mitään. Teen samaa myös ihan naisporukassa. Eli älkää nyt miehet aina kuvitelko että kaikki naistentoiminta olisi jokin viesti jostain.

        Mulla on kuiva iho ja tosiaankin esim. pakkasella voi hyvinkin olla suu kuiva, eli kaikki nuo eleet voivat johtua kyllä ihan muista asioista kuin kiinnostuksesta mieheen.

        Jos olen miehestä kiinnostunut niin varmaan ehkä katselen eri tavalla ja viestin sitten puheillanikin kiinnostusta. Hakeudun miehen läheisyyteen, yritän jutella yms. ennemmin niinpäin.

        Ajatteles, sinä olet seksikäs kun HAROT hiuksia :D


    • Miramella

      Kuten on tullut jo ilmi, videoissa nainen tekee useimmiten, mitä ohjaaja käskee. Jos pitää olla seksikäs niin sitten ilmeisesti laitetaan sormi suuhun.

      Tosielämä on pikkasen eri juttu. Mulla on sellaiset suupielet, että niihin kerääntyy esim. meikkiä. Joten mä putsaan ne vähän väliä sormella. Ja ainakin pipokelillä mä haron hiuksia, koska ne menee länään ja iho kuivuu, joten päänahkaa myös kutittaa, samoinkuin huulia. Joten mä en ainakaan ole erityisen seksikäs näitä asioite tehdessä. Ehkä päin vastoin.

    • HHHJJKK

      Vaikeita asioita den här koska naiset on naisia ja miehet on miehiä you know. Aina voidaan tietysti arvuutella näitä elejuttuja keskustelemalla naiset ja miehet sekasin mutta lopullista edes yhden naisen tai miehen käyttäytymisestä (kun siis ei tarvi yleistää yhtään) ei voida mitenkään saada koska nainen tekee kaiken aina naisen näkökulmasta vaikka ei oliskaan hetero ja mies on aina mies vaikka oliskin homo.

    • zz.........

      Aloittaja onkin henkinen vainaja, maailma karannut ja jäänyt osattomaksi monista iloista. Valvoo öisin psyyke pöppöjen voimalla.

    • ....................

      "Onko tämä jotenkin sama juttu kuin hiusten harominen mikä voi ehkä merkitä kiinnostusta? Onko tämä joku naisten luontainen kutsuviesti miehille vai juttu josta naiset vain olettavat miesten pitävän?"

      Voi apua! Minä haron tämän tästä pitkiä hiuksiani ihan vaan jotain näpertääkseni. Toivottavasti kukaan mies ei tulkitse sitä väärin sillä olen naimisissa olevan nainen enkä tosiaan kiinostunut muista miehistä...täytyypä kiinnittää asiaan huomiota, jotta välttyisin antamasta signaaleja...

      • Heh :)

        Joo, tämä on hieman skitsohenkistä tekstiä jonkun vuoden takaa, siinä etsitään eri merkityksiä "keikistelevistä kädenliikkeistä", kynän asennoista sun muista jutuista. Kirjoittelee nykyisinkin, mutta on "rauhoittunut".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe