Tässäpä S24-haun perusteella katsaus erään hörhön elämään viimeisten kahden vuorokauden aikana, eli hänen tälle palstalle yhdellä nimimerkillä raapustamansa hörhöilyt (muitakin nimimerkkejä on saattanut olla käytössä):
Steurastaja 6.1.2010 23:30
Steurastaja 6.1.2010 22:33
Steurastaja 6.1.2010 21:03
Steurastaja 6.1.2010 20:22
Steurastaja 6.1.2010 17:39
Steurastaja 6.1.2010 16:06
Steurastaja 6.1.2010 14:11
Steurastaja 6.1.2010 13:40
Steurastaja 6.1.2010 13:25
Steurastaja 6.1.2010 13:14
Steurastaja 6.1.2010 13:07
Steurastaja 6.1.2010 12:58
Steurastaja 6.1.2010 11:56
Steurastaja 6.1.2010 11:22
Steurastaja 6.1.2010 11:19
Steurastaja 6.1.2010 10:20
Steurastaja 6.1.2010 09:53
Steurastaja 6.1.2010 09:40
Steurastaja 6.1.2010 01:54
Steurastaja 6.1.2010 01:52
Steurastaja 6.1.2010 01:45
Steurastaja 6.1.2010 01:35
Steurastaja 6.1.2010 01:20
Steurastaja 6.1.2010 00:30
Steurastaja 6.1.2010 00:20
Steurastaja 6.1.2010 00:12
Steurastaja 5.1.2010 23:57
Steurastaja 5.1.2010 22:42
Steurastaja 5.1.2010 22:28
Steurastaja 5.1.2010 21:22
Steurastaja 5.1.2010 20:54
Steurastaja 5.1.2010 17:42
Steurastaja 5.1.2010 17:34
Steurastaja 5.1.2010 16:57
Steurastaja 5.1.2010 16:43
Steurastaja 5.1.2010 16:14
Steurastaja 5.1.2010 15:34
Steurastaja 5.1.2010 15:22
Steurastaja 5.1.2010 15:13
Steurastaja 5.1.2010 14:56
Steurastaja 5.1.2010 14:41
Steurastaja 5.1.2010 14:17
Steurastaja 5.1.2010 13:56
Steurastaja 5.1.2010 13:49
Steurastaja 5.1.2010 13:36
Steurastaja 5.1.2010 13:32
Steurastaja 5.1.2010 13:19
Steurastaja 5.1.2010 13:11
Steurastaja 5.1.2010 12:59
Steurastaja 5.1.2010 12:03
Steurastaja 5.1.2010 11:45
Steurastaja 5.1.2010 11:18
Steurastaja 5.1.2010 10:56
Steurastaja 5.1.2010 10:47
Steurastaja 5.1.2010 10:15
Steurastaja 5.1.2010 10:13
Steurastaja 5.1.2010 10:05
Steurastaja 5.1.2010 09:55
Steurastaja 5.1.2010 09:45
Steurastaja 5.1.2010 09:28
Steurastaja 5.1.2010 09:15
Steurastaja 5.1.2010 09:00
Steurastaja 5.1.2010 08:59
Eihän siinä mitään, jos joku tieteestä kiinnostunut keskustelisi aktiivisesti oman alansa keskustelupalstalla, mutta kun tämä hörhö vaan hörhöilee, inttää loputtomasti tiedettä vastaan ja sepittää vaikka minkälaisia mielisairaita salaliittoteorioita. Ja tuhlaa siihen siis ison osan säälittävästä elämästään, jokaikinen päivä ja loputtomasti. Ei taida olla ihan tervettä.
Erään hörhön elämää
54
828
Vastaukset
- öllklhnojhyjbtf
Miksiköhän muutit nimimerkkiäsi Jöns?
- 7410
Ja sinä pelle yrität olla nokkela ja käytät eri nikkejä ettei kukaan vaan voisi tehdä sinusta tuollaista listaa.
Sinulla ei ole vuosiin ollut mitään tieteellistä annettavaa tälle palstalle. Lähes kaikki viestisi ovat pelkkää paskaa, niin kuin tuo yllä olevakin. Mihin se edes liittyy? Mikä sen tarkoitus on?- 7411
Vain sinä retard olet pelle ja samanlainen huuhaa-salaliittohörhö kuin tuo aloituksessa mainittu toinen hörhö.
- ..........
7411 kirjoitti:
Vain sinä retard olet pelle ja samanlainen huuhaa-salaliittohörhö kuin tuo aloituksessa mainittu toinen hörhö.
Olet sairas paskiainen eli sick bastard
- ...........
.......... kirjoitti:
Olet sairas paskiainen eli sick bastard
Näyttäisi vähän siltä, että vain sinä itse olet sairas paskiainen.
- huh heijaa
Ja tässä pari seuraavaa vuorokautta saman hörhön elämässä:
Steurastaja 7.1.2010 23:09
Steurastaja 7.1.2010 23:04
Steurastaja 7.1.2010 18:42
Steurastaja 7.1.2010 18:21
Steurastaja 7.1.2010 18:09
Steurastaja 7.1.2010 17:58
Steurastaja 7.1.2010 17:55
Steurastaja 7.1.2010 17:41
Steurastaja 7.1.2010 16:24
Steurastaja 7.1.2010 14:57
Steurastaja 7.1.2010 14:33
Steurastaja 7.1.2010 14:17
Steurastaja 7.1.2010 13:51
Steurastaja 7.1.2010 13:24
Steurastaja 7.1.2010 13:10
Steurastaja 7.1.2010 12:43
Steurastaja 7.1.2010 12:29
Steurastaja 7.1.2010 12:03
Steurastaja 7.1.2010 11:55
Steurastaja 7.1.2010 11:24
Steurastaja 7.1.2010 11:17
Steurastaja 7.1.2010 11:08
Steurastaja 7.1.2010 10:59
Steurastaja 7.1.2010 10:48
Steurastaja 7.1.2010 10:31
Steurastaja 7.1.2010 09:50
Steurastaja 6.1.2010 23:30
Steurastaja 6.1.2010 22:33
Steurastaja 6.1.2010 21:03
Steurastaja 6.1.2010 20:22
Steurastaja 6.1.2010 17:39
Steurastaja 6.1.2010 16:06
Steurastaja 6.1.2010 14:11
Steurastaja 6.1.2010 13:40
Steurastaja 6.1.2010 13:25
Steurastaja 6.1.2010 13:14
Steurastaja 6.1.2010 13:07
Steurastaja 6.1.2010 12:58
Steurastaja 6.1.2010 11:56
Steurastaja 6.1.2010 11:22
Steurastaja 6.1.2010 11:19
Steurastaja 6.1.2010 10:20
Steurastaja 6.1.2010 09:53
Steurastaja 6.1.2010 09:40
Steurastaja 6.1.2010 01:54
Steurastaja 6.1.2010 01:52
Steurastaja 6.1.2010 01:45
Steurastaja 6.1.2010 01:35
Steurastaja 6.1.2010 01:20
Steurastaja 6.1.2010 00:30
Steurastaja 6.1.2010 00:20
Steurastaja 6.1.2010 00:12
Näyttää melkoisen täysipäiväseltä "työltä" tuo joidenkin hörhöjen mielisairas hörhöily ja tiedettä vastaan inttäminen ja salaliittoteoriointi.- huh heijaa
Hups ja sorry, tuo kuudes päivä tulikin toisen kerran. Mutta toisaalta sama hörhö on takuulla hörhöillyt muillakin nimimerkeillä.
- 7410
Kyllä pitää ihmetellä mitä sairaassa mielessäsi oikein liikkuu, kun viitsit tuollaisia listauksia hakea ja kopioida tänne. Koetko kyseisen nimimerkin jonkinlaiseksi uhkaksi itsellesi?
Hae apua, oikeasti. - klo 2:08
Get a life
- Silmäilijä
ja jutut kiistatta Steurastajalla.
- hoijaa hoh
Kyllä toi hohheli on pimeekaveri!!
- hoh hoijaa
hoijaa hoh kirjoitti:
Kyllä toi hohheli on pimeekaveri!!
Vain te hörhöt olette pimeitä. Opiskelisitte edes ilmastonmuutoksen perustiedot vaikkapa tuolta:
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.ilmasto.org/
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/
Englanniksi:
http://www.ipcc.ch/
http://climate.nasa.gov/
http://www.giss.nasa.gov/
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
http://www.noaa.gov/climate.html
http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
http://globalchange.mit.edu/
http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
http://epa.gov/climatechange/index.html - tac.
hoh hoijaa kirjoitti:
Vain te hörhöt olette pimeitä. Opiskelisitte edes ilmastonmuutoksen perustiedot vaikkapa tuolta:
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.ilmasto.org/
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/
Englanniksi:
http://www.ipcc.ch/
http://climate.nasa.gov/
http://www.giss.nasa.gov/
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
http://www.noaa.gov/climate.html
http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
http://globalchange.mit.edu/
http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
http://epa.gov/climatechange/index.htmlHei unohit Tuukka Simosen tassisivu! tuukkasimonen.blogspot.com/
- aaaah kylmää on
laita kuule ikkunaa auki ja patteria pienemmälle niin maailma pelastuu, ja tajuut että oikeesti ulkona on kylmä
on helppo uskoo ilmaston lämpenemiseen kun on kämpässä lämmöt täysillä ja joutuu huokailemaan.... - hoheli kaipaaaka,ta
Koska sinun apukoluavstaja tulee paikalle, vai onko hylännyt sinut toivottomana tapauksena.
- huh heijaa
Steurastaja 8.1.2010 23:44
Steurastaja 8.1.2010 23:27
Steurastaja 8.1.2010 23:22
Steurastaja 8.1.2010 23:12
Steurastaja 8.1.2010 23:06
Steurastaja 8.1.2010 22:26
Steurastaja 8.1.2010 17:41
Steurastaja 8.1.2010 17:36
Steurastaja 8.1.2010 17:09
Steurastaja 8.1.2010 15:55
Steurastaja 8.1.2010 15:14
Steurastaja 8.1.2010 15:01
Steurastaja 8.1.2010 14:43
Steurastaja 8.1.2010 14:12
Steurastaja 8.1.2010 14:08
Steurastaja 8.1.2010 14:05
Steurastaja 8.1.2010 13:57
Steurastaja 8.1.2010 13:55
Steurastaja 8.1.2010 13:47
Steurastaja 8.1.2010 13:39
Steurastaja 8.1.2010 13:24
Steurastaja 8.1.2010 12:58
Steurastaja 8.1.2010 12:50
Steurastaja 8.1.2010 12:41
Steurastaja 8.1.2010 12:26
Steurastaja 8.1.2010 12:22
Steurastaja 8.1.2010 12:19
Steurastaja 8.1.2010 12:14
Steurastaja 8.1.2010 11:43
Steurastaja 8.1.2010 10:11
Steurastaja 8.1.2010 10:03
Steurastaja 8.1.2010 09:55
Steurastaja 8.1.2010 09:49
Steurastaja 8.1.2010 09:44
Steurastaja 8.1.2010 09:40
Steurastaja 8.1.2010 09:25
Steurastaja 8.1.2010 09:15
Steurastaja 8.1.2010 00:41
Steurastaja 8.1.2010 00:28
Nän se loputon hörhöily etenee. Eipä näytä tuolla hörhöllä olevan mitään työtä eikä opiskelua eikä elämää, vain täysipäiväinen hörhöily.- utelias...
Kerropas Steurastaja, mitä ihmettä teet joka päivä alkuillasta, kun silloin et hörhöile tällä palstalla muutamaan tuntiin, noin klo 18-21. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
- Steurastaja
utelias... kirjoitti:
Kerropas Steurastaja, mitä ihmettä teet joka päivä alkuillasta, kun silloin et hörhöile tällä palstalla muutamaan tuntiin, noin klo 18-21. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
Käyn viinakaupassa ja kapakassa.
Ymmärräthän että minun on oltava tasollasi pystyäkseni kommunikoimaan kanssasi.
Se onnistuu silviisii että olen ympäripäissäni, siis lähes tajuttomassa tilassa.
Tosin ei tuo toimi koska sammun ennen kuin pääsen tasollesi.
Älä vaivu synkkyyteen, kyllä näitä juttuja riittää - Steurastaja
Steurastaja kirjoitti:
Käyn viinakaupassa ja kapakassa.
Ymmärräthän että minun on oltava tasollasi pystyäkseni kommunikoimaan kanssasi.
Se onnistuu silviisii että olen ympäripäissäni, siis lähes tajuttomassa tilassa.
Tosin ei tuo toimi koska sammun ennen kuin pääsen tasollesi.
Älä vaivu synkkyyteen, kyllä näitä juttuja riittääEn tarkoittanut nimimerkkiä utelias... vaan keskustelun yleistä tasoa.
Onhan täällä muutakin kuin hohhoijjaa ja muut "hörhöilijät". - Ohjelmoija guru
Steurastaja kirjoitti:
En tarkoittanut nimimerkkiä utelias... vaan keskustelun yleistä tasoa.
Onhan täällä muutakin kuin hohhoijjaa ja muut "hörhöilijät".Ei hohhelia ole oikeasti olemassakaan. se on vain jonku tekemä kiusallinen haitta ohjelma. hohheli toimiikuin kone jolle on syötetty tietyt peruslauseet ja linkkilistat.
- luulin ihan
Steurastaja kirjoitti:
Käyn viinakaupassa ja kapakassa.
Ymmärräthän että minun on oltava tasollasi pystyäkseni kommunikoimaan kanssasi.
Se onnistuu silviisii että olen ympäripäissäni, siis lähes tajuttomassa tilassa.
Tosin ei tuo toimi koska sammun ennen kuin pääsen tasollesi.
Älä vaivu synkkyyteen, kyllä näitä juttuja riittääettä käytät sen ajan jatkuvasti tyrkytettyjen kehäpäätelmälinkkien takana olevaan "dataan" perehtymiseen. Mutta viinakaupan kassajonokin päihittää sen.
t. Manne Sääase. - Lasihiutale
"Nän se loputon hörhöily etenee. Eipä näytä tuolla hörhöllä olevan mitään työtä eikä opiskelua eikä elämää, vain täysipäiväinen hörhöily."
Tuossa kerroit, millainen itse olet -sinä toimit täsmälleen kuten toisesta kirjoittajasta sanoit.
Olet kaukana tasapainoisesta (keskustelutaitoisesta) henkilöstä, mutta sinulta puuttuu sairaudentunto. - no huh huh
Lasihiutale kirjoitti:
"Nän se loputon hörhöily etenee. Eipä näytä tuolla hörhöllä olevan mitään työtä eikä opiskelua eikä elämää, vain täysipäiväinen hörhöily."
Tuossa kerroit, millainen itse olet -sinä toimit täsmälleen kuten toisesta kirjoittajasta sanoit.
Olet kaukana tasapainoisesta (keskustelutaitoisesta) henkilöstä, mutta sinulta puuttuu sairaudentunto.Oletpas pelle. Siinä on kuuleppas pelle suuri ero, että joku hörhöilee ja minä en. Minä en intä täällä loputtomasti tiedettä vastaan ja hörhöile idioottimaisilla salaliittoteorioilla, vaan minä yritän sivistää teitä huuhaa-hörhöjä. Tajuatko eron pelle?
- Lasihiutale
no huh huh kirjoitti:
Oletpas pelle. Siinä on kuuleppas pelle suuri ero, että joku hörhöilee ja minä en. Minä en intä täällä loputtomasti tiedettä vastaan ja hörhöile idioottimaisilla salaliittoteorioilla, vaan minä yritän sivistää teitä huuhaa-hörhöjä. Tajuatko eron pelle?
"Oletpas pelle."
-En ole.
"Siinä on kuuleppas pelle suuri ero, että joku hörhöilee ja minä en."
-Sinä et muuta teekään kuin hörhöilet.
"Minä en intä täällä loputtomasti [tiedettä vastaan]"
-Et muuta teekään kuin intät, loputtomasti, etkä ymmärrä tieteen tekemisestä yhtään mitään.
"minä yritän sivistää teitä huuhaa-hörhöjä."
-Solvaamalla kaikkia muita mielisairaiksi yms. 24/7/365?
"Tajuatko eron pelle?"
-En todellakaan tajua, ja mitä pelleyteen tulee, niin löydät sen peilistäsi. - kyllä olet pelle
Lasihiutale kirjoitti:
"Oletpas pelle."
-En ole.
"Siinä on kuuleppas pelle suuri ero, että joku hörhöilee ja minä en."
-Sinä et muuta teekään kuin hörhöilet.
"Minä en intä täällä loputtomasti [tiedettä vastaan]"
-Et muuta teekään kuin intät, loputtomasti, etkä ymmärrä tieteen tekemisestä yhtään mitään.
"minä yritän sivistää teitä huuhaa-hörhöjä."
-Solvaamalla kaikkia muita mielisairaiksi yms. 24/7/365?
"Tajuatko eron pelle?"
-En todellakaan tajua, ja mitä pelleyteen tulee, niin löydät sen peilistäsi.Opiskelepas hörhö tuolta hieman oikeaa tietoa ilmastonmuutoksesta, niin opit ehkä tietämään jotain ilmastotieteestä ja ymmärtämään mistä tällä palstalla on tarkoitus keskustella:
Suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.ilmasto.org/
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/
Englanniksi:
http://www.ipcc.ch/
http://climate.nasa.gov/
http://www.giss.nasa.gov/
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
http://www.noaa.gov/climate.html
http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
http://globalchange.mit.edu/
http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
http://epa.gov/climatechange/index.html
- Tarkkainsinööri8751
Entä nämä "fossiiliteollisuuteen" viittauksenne, ilmastonmuutokseen uskovat? Mitä muuta se on kuin salaliittoteoriointia?
- 2007
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6968023
Niin kauan kuin palstan historiaa näkee hakutoiminnolla niin joka päivä on mahdottomat vajakki/retardihaukkumiset näiden ilmastouskovaisten taholta.
Aloittaja viittasi mielenterveyteen eli jos se on kunnossa, niin kuka maksaa? Greenpeace? - huh heijaa
Ja tässä kyseisen hörhön viestihistoria eiliseltä:
Steurastaja 9.1.2010 23:18
Steurastaja 9.1.2010 22:46
Steurastaja 9.1.2010 22:29
Steurastaja 9.1.2010 22:04
Steurastaja 9.1.2010 21:17
Steurastaja 9.1.2010 21:07
Steurastaja 9.1.2010 20:54
Steurastaja 9.1.2010 18:37
Steurastaja 9.1.2010 15:27
Steurastaja 9.1.2010 12:49
Steurastaja 9.1.2010 12:29
Steurastaja 9.1.2010 12:28
Steurastaja 9.1.2010 12:20
Steurastaja 9.1.2010 11:28
Steurastaja 9.1.2010 11:19
Steurastaja 9.1.2010 11:14
Steurastaja 9.1.2010 10:57
Steurastaja 9.1.2010 10:47
Steurastaja 9.1.2010 03:19
Steurastaja 9.1.2010 02:43
Steurastaja 9.1.2010 02:32
Steurastaja 9.1.2010 01:48
Steurastaja 9.1.2010 00:43
Viestien "vähäinen" määrä selittynee sillä, että hörhöä itseäänkin on alkanut hävettää loputon hörhöilynsä, joten hän on kirjoitellut osan hörhöilyistään muilla multinikeillä.
Mutta kuitenkin, palstan tieteenkieltäjä-hihhulit ovat ehdottomasti saaneet uuden ja väsymättömän ylipapin uskonlahkoonsa.- Manne Sääase
Mitenkäs ne sääasemien paikat? Lämpösaasteen vaikutukset? Kerro mielummin niistä tieteellisillä tai kansantajuisilla termeillä, vahvista niiden luotettavuus jos voit.
Olin kannaltani melko neutraali ennenkuin aloin lukea tätä palstaa. - sivistetään hörhöä
Manne Sääase kirjoitti:
Mitenkäs ne sääasemien paikat? Lämpösaasteen vaikutukset? Kerro mielummin niistä tieteellisillä tai kansantajuisilla termeillä, vahvista niiden luotettavuus jos voit.
Olin kannaltani melko neutraali ennenkuin aloin lukea tätä palstaa.No sivistetään hörhöä. Ilmastontutkijat eivät ole mitään tyhmiä ihmisiä, vaikka sinä niin näytät luulevankin. Ja vaikka varsinkin salaliittohörhöt niin inttävätkin. Mittausasemat on kautta aikojen pyritty sijoittamaan niin, että ne näyttäisivät mahdollisimman todellisia lukemia, siis niin että ihmisen rakennelmat ja vastaavat eivät vaikuttaisi niihin.
Lisäksi vielä sivistettäköön hörhöä, että esimerkiksi monet Siperian reilua lämpenemistä osoittavat mittausasemat ovat kylissä, jotka eivät todellakaan ole kasvaneet vaan väkimäärä on jatkuvasti vähentynyt. Lisäksi hörhölle tiedoksi, että nykyinen rakennuskanta on lämpöeristyksiltään aivan toista luokkaa kuin menneiden vuosikymmenten mörskät, eli senkin puoleen ihmisasutukset lämmittävät hukkalämmöllään aina vaan vähemmän niiden läheisyyteen sijoitettuja mittausasemia.
Joten voisitko ystävällisesti antaa tuon hörhöilysi olleen viimeinen kerta, kiitos. sivistetään hörhöä kirjoitti:
No sivistetään hörhöä. Ilmastontutkijat eivät ole mitään tyhmiä ihmisiä, vaikka sinä niin näytät luulevankin. Ja vaikka varsinkin salaliittohörhöt niin inttävätkin. Mittausasemat on kautta aikojen pyritty sijoittamaan niin, että ne näyttäisivät mahdollisimman todellisia lukemia, siis niin että ihmisen rakennelmat ja vastaavat eivät vaikuttaisi niihin.
Lisäksi vielä sivistettäköön hörhöä, että esimerkiksi monet Siperian reilua lämpenemistä osoittavat mittausasemat ovat kylissä, jotka eivät todellakaan ole kasvaneet vaan väkimäärä on jatkuvasti vähentynyt. Lisäksi hörhölle tiedoksi, että nykyinen rakennuskanta on lämpöeristyksiltään aivan toista luokkaa kuin menneiden vuosikymmenten mörskät, eli senkin puoleen ihmisasutukset lämmittävät hukkalämmöllään aina vaan vähemmän niiden läheisyyteen sijoitettuja mittausasemia.
Joten voisitko ystävällisesti antaa tuon hörhöilysi olleen viimeinen kerta, kiitos.Olet niin yksin, että ihan sääliksi käy.
Yrität niin kovasti, mutta kaikki yrityksesi valuvat hukkaan.
Pistähän kuule tältä illalta/yöltä se pää tyynyyn ja ala vaikka nukkumaan.
Ekkö reppana tajua, että sulle nauraa naapurin harakatkin? Täälä ei kukaan naura sun kanssas, vaan kaikki nauraa sulle.
Lopetahan se turha trollailu ja hanki vaikka elämä.
Kiitos.- non huh heijaa
Juupajåå kirjoitti:
Olet niin yksin, että ihan sääliksi käy.
Yrität niin kovasti, mutta kaikki yrityksesi valuvat hukkaan.
Pistähän kuule tältä illalta/yöltä se pää tyynyyn ja ala vaikka nukkumaan.
Ekkö reppana tajua, että sulle nauraa naapurin harakatkin? Täälä ei kukaan naura sun kanssas, vaan kaikki nauraa sulle.
Lopetahan se turha trollailu ja hanki vaikka elämä.
Kiitos.Vain sinua pelleä käy sääliksi. Tuossakaan raapustuksessasi ei ollut mitään muuta kuin silkkaa hörhöilyä. Ehkä sinun itsesi kannattaisi hankkia elämä ja ehkäpä myös hieman sivistää itseäsi, jotta et hörhöilisi tuollaista huuhaa-paskaa. Ei ole mikään pakko olla noin tyhmä pelle. Opiskele hörhö äläkä hörhöile.
- Lasihiutale
non huh heijaa kirjoitti:
Vain sinua pelleä käy sääliksi. Tuossakaan raapustuksessasi ei ollut mitään muuta kuin silkkaa hörhöilyä. Ehkä sinun itsesi kannattaisi hankkia elämä ja ehkäpä myös hieman sivistää itseäsi, jotta et hörhöilisi tuollaista huuhaa-paskaa. Ei ole mikään pakko olla noin tyhmä pelle. Opiskele hörhö äläkä hörhöile.
Vastineesi "Juupajåå":n juttuun on niin heppoinen ja tyhjää täynnä, että oikein pahaa tekee.
Asiallisesti et osaa vastata, etkä nokkeluuksiin pysty. Vain sama levy pyörii kerrasta toiseen.
Osoita edes vähän tilannetajua, ja jätä vastaamatta tähän viestiin. - no huh huh
Lasihiutale kirjoitti:
Vastineesi "Juupajåå":n juttuun on niin heppoinen ja tyhjää täynnä, että oikein pahaa tekee.
Asiallisesti et osaa vastata, etkä nokkeluuksiin pysty. Vain sama levy pyörii kerrasta toiseen.
Osoita edes vähän tilannetajua, ja jätä vastaamatta tähän viestiin.Taidat olla vähän yksinkertainen. Ilmeisesti keskiverto-tavis, joka ei ymärrä ilmastotieteestä hevon vittua, mutta silti pitää yrittää ottaa kantaa siihen, kun aihe on nyt niin muotia, vaikka siis et siitä mitään ymmärräkään. Harmittavasti vieläpä olet tainnut jopa uskoa tieteenkieltäjä-hihhulien loputtomia ja aivottomia hörhöilyjä, kuten myös tuo jumaloimasi keskiverto-tavis juupajoo. Enää puuttuu vain se, että julistat Torakan perseen oppi-isäksesi. Ei saatana ja hohhoijaa.
- Manne Sääase
sivistetään hörhöä kirjoitti:
No sivistetään hörhöä. Ilmastontutkijat eivät ole mitään tyhmiä ihmisiä, vaikka sinä niin näytät luulevankin. Ja vaikka varsinkin salaliittohörhöt niin inttävätkin. Mittausasemat on kautta aikojen pyritty sijoittamaan niin, että ne näyttäisivät mahdollisimman todellisia lukemia, siis niin että ihmisen rakennelmat ja vastaavat eivät vaikuttaisi niihin.
Lisäksi vielä sivistettäköön hörhöä, että esimerkiksi monet Siperian reilua lämpenemistä osoittavat mittausasemat ovat kylissä, jotka eivät todellakaan ole kasvaneet vaan väkimäärä on jatkuvasti vähentynyt. Lisäksi hörhölle tiedoksi, että nykyinen rakennuskanta on lämpöeristyksiltään aivan toista luokkaa kuin menneiden vuosikymmenten mörskät, eli senkin puoleen ihmisasutukset lämmittävät hukkalämmöllään aina vaan vähemmän niiden läheisyyteen sijoitettuja mittausasemia.
Joten voisitko ystävällisesti antaa tuon hörhöilysi olleen viimeinen kerta, kiitos.Kuulostaa uskottavalta tuo rakennuskannan paranemisesta seurannut lämpövuotojen väheneminen. Niistä USA:n mittausasemista herännyt epäilykseni ei ole silti ihan laantunut, katsoittehan surfacestations.org -sivuston listausta "oransseista" asemista, joita valtaosa vaikuttaisi olevan. Niissä virheen väitetään olevan 2 astetta celsiusta (ylöspäin siis, kylmenemistä kun harvemmin ihminen saa aikaan asemien lähellä).
- 7410
Tässä erään sairaan ihmisen elämää. Jostain syystä kirjoittelee todella monella nimimerkillä, mutta kaikki hänet kyllä tietävät. Tuossa vain muutamia hänen käyttämistään nimimerkeistä ja viestien määristä. Nimimerkkejä on varmasti vielä paljon useampia, mutta en jaksa enempää laittaa. Nämä löytyivät muutamista ensimmäisistä viestiketjuista.
Tässä hänen tekstiään aloitusviestistä, joka kyllä kuvaa parhaiten häntä itseään:
"Eihän siinä mitään, jos joku tieteestä kiinnostunut keskustelisi aktiivisesti oman alansa keskustelupalstalla, mutta kun tämä hörhö vaan hörhöilee, inttää loputtomasti tiedettä vastaan ja sepittää vaikka minkälaisia mielisairaita salaliittoteorioita. Ja tuhlaa siihen siis ison osan säälittävästä elämästään, jokaikinen päivä ja loputtomasti. Ei taida olla ihan tervettä."
No eipä taida.
huh heijaa: 34 osumaa
hoh hoijaa: Yhteensä 71 osumaa
huh hoijaa: 47 osumaa
hah hoijaa: 8 osumaa
no huh huh: 31 osumaa
ei helv...: 15 osumaa
non huh heijaa: 3 osumaa
no huh heijaa: 19 osumaa
hohhoijaaaa: 19 osumaa
hohhoijaaaaaa: 9 osumaa
sivistetään hörhöä: 28 osumaa
Torakan Perse: 130 osumaa
kumi.: 39 osumaa
ei helvetti: 14 osumaa
ei saatana: 50 osumaa
ei jumalauta: 37 osumaa
oletpas tyhmä: 15 osumaa
7417: 13 osumaa
7412: 10 osumaa
7413: 5 osumaa
7411: 403 osumaa- no huh hoijaa
Tässäpä nimimerkin 7410 hörhöilyt muutaman viimeisen vuorokauden ajalta:
7410 9.1.2010 23:48
7410 9.1.2010 23:09
7410 9.1.2010 22:24
7410 9.1.2010 21:54
7410 9.1.2010 21:41
7410 9.1.2010 21:38
7410 9.1.2010 21:28
7410 9.1.2010 21:24
7410 9.1.2010 21:04
7410 9.1.2010 20:36
7410 9.1.2010 20:03
7410 9.1.2010 19:39
7410 9.1.2010 18:52
7410 9.1.2010 18:01
7410 8.1.2010 07:09
7410 7.1.2010 22:29
7410 7.1.2010 16:17
7410 7.1.2010 15:59
7410 7.1.2010 15:59
7410 7.1.2010 15:48
7410 7.1.2010 15:44
7410 7.1.2010 15:39
7410 7.1.2010 15:37
7410 7.1.2010 15:22
7410 7.1.2010 15:20
7410 7.1.2010 14:57
7410 7.1.2010 14:38
7410 7.1.2010 14:10
7410 7.1.2010 00:35
7410 7.1.2010 00:31
Älkääkä luulkokaan, että siinä olisi tuon hörhön kaikki hörhöilyt. Nimenomaan tuo hörhöhän on tunnettu siitä, että hän hörhöilee muiden nimimerkeillä ja mitä moninaisemmilla multinikeillä.
Ja kaikki hänenkin raapustuksensa ovat vain silkkaa paskaa ja huuhaa-hörhöilyä. Hän on varsinkin tunnettu idioottimaisista kysymyksistään, joihin on vastattu palstalla jo noin 100 kertaa, mutta silti hän vaan kyselee niitä dementikkomaisesti uudelleen ja uudelleen. Siis ihan perus-S24-vajakki. Hohhoijaa. - huhhoijaa
no huh hoijaa kirjoitti:
Tässäpä nimimerkin 7410 hörhöilyt muutaman viimeisen vuorokauden ajalta:
7410 9.1.2010 23:48
7410 9.1.2010 23:09
7410 9.1.2010 22:24
7410 9.1.2010 21:54
7410 9.1.2010 21:41
7410 9.1.2010 21:38
7410 9.1.2010 21:28
7410 9.1.2010 21:24
7410 9.1.2010 21:04
7410 9.1.2010 20:36
7410 9.1.2010 20:03
7410 9.1.2010 19:39
7410 9.1.2010 18:52
7410 9.1.2010 18:01
7410 8.1.2010 07:09
7410 7.1.2010 22:29
7410 7.1.2010 16:17
7410 7.1.2010 15:59
7410 7.1.2010 15:59
7410 7.1.2010 15:48
7410 7.1.2010 15:44
7410 7.1.2010 15:39
7410 7.1.2010 15:37
7410 7.1.2010 15:22
7410 7.1.2010 15:20
7410 7.1.2010 14:57
7410 7.1.2010 14:38
7410 7.1.2010 14:10
7410 7.1.2010 00:35
7410 7.1.2010 00:31
Älkääkä luulkokaan, että siinä olisi tuon hörhön kaikki hörhöilyt. Nimenomaan tuo hörhöhän on tunnettu siitä, että hän hörhöilee muiden nimimerkeillä ja mitä moninaisemmilla multinikeillä.
Ja kaikki hänenkin raapustuksensa ovat vain silkkaa paskaa ja huuhaa-hörhöilyä. Hän on varsinkin tunnettu idioottimaisista kysymyksistään, joihin on vastattu palstalla jo noin 100 kertaa, mutta silti hän vaan kyselee niitä dementikkomaisesti uudelleen ja uudelleen. Siis ihan perus-S24-vajakki. Hohhoijaa.Muistellaanpas vielä lisää. Kaikki hiemankin kauemmin palstaa seuranneet muistavat, kuinka tuo 7410-hörhö raapusteli vielä viime kesänä kaikki hörhöilynsä käyttäen toisten nimimerkkejä. Siksipä hän saikin liikanimen nikkivaras-retard. Mutta sitten yllättäen hän sai suuren oivalluksen, ja keksi tuon kerta kaikkiaan omintakeisen ja ihan oman oman nimimerkkinsä 7410. Sen jälkeen hän on ollut enää pelkkä retard.
- 7410
no huh hoijaa kirjoitti:
Tässäpä nimimerkin 7410 hörhöilyt muutaman viimeisen vuorokauden ajalta:
7410 9.1.2010 23:48
7410 9.1.2010 23:09
7410 9.1.2010 22:24
7410 9.1.2010 21:54
7410 9.1.2010 21:41
7410 9.1.2010 21:38
7410 9.1.2010 21:28
7410 9.1.2010 21:24
7410 9.1.2010 21:04
7410 9.1.2010 20:36
7410 9.1.2010 20:03
7410 9.1.2010 19:39
7410 9.1.2010 18:52
7410 9.1.2010 18:01
7410 8.1.2010 07:09
7410 7.1.2010 22:29
7410 7.1.2010 16:17
7410 7.1.2010 15:59
7410 7.1.2010 15:59
7410 7.1.2010 15:48
7410 7.1.2010 15:44
7410 7.1.2010 15:39
7410 7.1.2010 15:37
7410 7.1.2010 15:22
7410 7.1.2010 15:20
7410 7.1.2010 14:57
7410 7.1.2010 14:38
7410 7.1.2010 14:10
7410 7.1.2010 00:35
7410 7.1.2010 00:31
Älkääkä luulkokaan, että siinä olisi tuon hörhön kaikki hörhöilyt. Nimenomaan tuo hörhöhän on tunnettu siitä, että hän hörhöilee muiden nimimerkeillä ja mitä moninaisemmilla multinikeillä.
Ja kaikki hänenkin raapustuksensa ovat vain silkkaa paskaa ja huuhaa-hörhöilyä. Hän on varsinkin tunnettu idioottimaisista kysymyksistään, joihin on vastattu palstalla jo noin 100 kertaa, mutta silti hän vaan kyselee niitä dementikkomaisesti uudelleen ja uudelleen. Siis ihan perus-S24-vajakki. Hohhoijaa.Voi reppanaa. Menikö sulta kakskymmentä minuuttia tuommosen kopiointiin?
Kaikki on varmaan todella kiinnostuneita tuosta viestistäsi.
Et taida olla ihan näpsäsormi enää? Putkinäyttökin on jo varmaan vähän himmentynyt?
Kaikki on varmaan todella kiinnostuneita tuosta viestistäsi. Mikä sen tarkoitus on?
hohheli topakkana koneellaan
http://www.aijaa.com/v.php?i=5535219.jpg - 7410
huhhoijaa kirjoitti:
Muistellaanpas vielä lisää. Kaikki hiemankin kauemmin palstaa seuranneet muistavat, kuinka tuo 7410-hörhö raapusteli vielä viime kesänä kaikki hörhöilynsä käyttäen toisten nimimerkkejä. Siksipä hän saikin liikanimen nikkivaras-retard. Mutta sitten yllättäen hän sai suuren oivalluksen, ja keksi tuon kerta kaikkiaan omintakeisen ja ihan oman oman nimimerkkinsä 7410. Sen jälkeen hän on ollut enää pelkkä retard.
No laitapa yksikin viesti, jossa olen käyttänyt jonkun toisen nimimerkkiä.
- oletpas pelle
7410 kirjoitti:
No laitapa yksikin viesti, jossa olen käyttänyt jonkun toisen nimimerkkiä.
Jospa niitä olisikin vain yksi, mutta kun niitä on satoja.
- 7411
7410 kirjoitti:
Voi reppanaa. Menikö sulta kakskymmentä minuuttia tuommosen kopiointiin?
Kaikki on varmaan todella kiinnostuneita tuosta viestistäsi.
Et taida olla ihan näpsäsormi enää? Putkinäyttökin on jo varmaan vähän himmentynyt?
Kaikki on varmaan todella kiinnostuneita tuosta viestistäsi. Mikä sen tarkoitus on?
hohheli topakkana koneellaan
http://www.aijaa.com/v.php?i=5535219.jpgOletpas edelleen yhtä tyhmä ja lapsellinen pelle kuin aina ennenkin.
- 7410
oletpas pelle kirjoitti:
Jospa niitä olisikin vain yksi, mutta kun niitä on satoja.
Yksi riittää.
- lkhyt
7411 kirjoitti:
Oletpas edelleen yhtä tyhmä ja lapsellinen pelle kuin aina ennenkin.
hohheli on selvästi harmistunut, hehehee!!
- uskohörhöö
Kas hohoijjaa on siirtynyt tänne tumputtamaan! missäs ne hienot Kuu ja Wtc salaliittoteoria kokoelmasi on?
- Hah haijjaa
Tulokset 1 - 10 noin 88 300 osuman joukosta haulle hoh hoijaa. (0,32 sekuntia)
- hohhoiijaa
Hah haijjaa kirjoitti:
Tulokset 1 - 10 noin 88 300 osuman joukosta haulle hoh hoijaa. (0,32 sekuntia)
Vain te hörhöt olette pimeitä. Opiskelisitte edes ilmastonmuutoksen perustiedot vaikkapa tuolta:
Suomeksi:
http://www.gay-sivut.net
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.ilmasto.org/
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/
Englanniksi:
http://www.ipcc.ch/
http://climate.nasa.gov/
http://www.giss.nasa.gov/
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
http://www.noaa.gov/climate.html
http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
http://globalchange.mit.edu/
http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
http://epa.gov/climatechange/index.html - ohoo
hohhoiijaa kirjoitti:
Vain te hörhöt olette pimeitä. Opiskelisitte edes ilmastonmuutoksen perustiedot vaikkapa tuolta:
Suomeksi:
http://www.gay-sivut.net
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.ilmasto.org/
http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/
Englanniksi:
http://www.ipcc.ch/
http://climate.nasa.gov/
http://www.giss.nasa.gov/
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
http://www.noaa.gov/climate.html
http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
http://globalchange.mit.edu/
http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
http://epa.gov/climatechange/index.htmlSori ekalinkki ei liity aiheeseen!
- : )
ohoo kirjoitti:
Sori ekalinkki ei liity aiheeseen!
; ) oho oho
- huh hoijaa
: ) kirjoitti:
; ) oho oho
Lapset on terveitä kun ne leikkii, sanoo vanha sananlasku.
- Mokasitko hinttari!!
huh hoijaa kirjoitti:
Lapset on terveitä kun ne leikkii, sanoo vanha sananlasku.
Mokasitko hinttari!!! : )
- huh heijaa
Mokasitko hinttari!! kirjoitti:
Mokasitko hinttari!!! : )
Oletpas lapsellinen hörhö.
- : )
huh heijaa kirjoitti:
Oletpas lapsellinen hörhö.
Ei se väärin ole : )
- Huh heijaa
Ja tässäpä erään hörhön koko elämä sunnuntaipäivänä pähkinänkuoressa:
Steurastaja 10.1.2010 22:06 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 21:58 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 21:48 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 20:58 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 20:57 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 20:08 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 19:18 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 18:45 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 17:23 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 17:01 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 16:23 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 16:08 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 15:54 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 14:10 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 13:39 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 12:30 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 11:53 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 11:09 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 09:23 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 08:46 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 08:25 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 08:06 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Steurastaja 10.1.2010 00:01 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483