Näyttäisi palelevan. Mutta tiedoksi hörhöille, että se on vain kylmää talvisäätä ja menee pian ohi. Globaalisti ilmasto lämpenee edelleen ja koko maapallon keskilämpötila on parhaillaankin reilusti yli aikaisempien keskiarvojen. Eikä meillä Suomessakaan tarvi odotella enää kuin noin 4 kuukautta, kun ollaan taas toukokuussa ja säät ovat paljon lämpimämmät. Jopa hellerajakin on rikottu viime vuosina useita kertoja jo toukokuussa. Joten älkää hätäilkö hörhöt. Kyllä se siitä.
Paleleeko hörhöjä?
24
300
Vastaukset
- .
Mikä ongelma pakkanen on ? Tuuli on suurempi ongelma !
- hahhahhoijaa
Tämä viimetalvinen juttu on pakko nostaa ylös. Katsokaapa hörhöt, kuka oli taas kerran oikeassa.
- se olikin oikea hoo
Ai sinä itse oikeasti kirjoitit tuon hölmöilyn? Luulin että joku nikkivaras pilailee kustannuksellasi
Ja nyt vielä ylpeilet tuolla sepustuksella?
Älä nolaa itseäsi enempää. - pilkkukaks
En sillon viitsinyt vinoilla, nyt käskit, kirjoitit aloitusviestin 7.1.10, siitä noin neljä kuukautta eteenpäin on huhtikuun alkua, määrittelit kalenterinkin uusiksi?
- ruaahhahhoijaa
pilkkukaks kirjoitti:
En sillon viitsinyt vinoilla, nyt käskit, kirjoitit aloitusviestin 7.1.10, siitä noin neljä kuukautta eteenpäin on huhtikuun alkua, määrittelit kalenterinkin uusiksi?
Nyt kyllä kelpaa vinoilla sinulle pelle, kun et jumalauta osaa edes laskea 1 4.
ruaahhahhoijaa!
Tiedoksesi pelle, että 1 4=5. Eli neljä kuukautta tammikuusta eteenpäin ei ole huhtikuu vaan toukokuu.
RRUUAAHHAHHHHHOIJAA!!!!1
Oletko vähän nolona nyt pelle?
HAHHHAHHHHAAHHHH!!!!!1
Ja tuollaiset saatanan huuhaa-pellet esiintyvät täällä ilmastotieteen einsteineina.
Vielä kerran kysyn: Oletko vähän nolona nyt pelle?
HAHHHAHHHHAAHHHH!!!!!1 - pilkkukaks
ruaahhahhoijaa kirjoitti:
Nyt kyllä kelpaa vinoilla sinulle pelle, kun et jumalauta osaa edes laskea 1 4.
ruaahhahhoijaa!
Tiedoksesi pelle, että 1 4=5. Eli neljä kuukautta tammikuusta eteenpäin ei ole huhtikuu vaan toukokuu.
RRUUAAHHAHHHHHOIJAA!!!!1
Oletko vähän nolona nyt pelle?
HAHHHAHHHHAAHHHH!!!!!1
Ja tuollaiset saatanan huuhaa-pellet esiintyvät täällä ilmastotieteen einsteineina.
Vielä kerran kysyn: Oletko vähän nolona nyt pelle?
HAHHHAHHHHAAHHHH!!!!!1Nollakin on numero ja ennen ykköstä, tässä se taas nähtiin, olet asiasta mailiesimerkki, kännykkä tuhoaa aivosolut.
Ensin menee päässälaskukyky, sitten muisti, nykytiedon mukaan motoriset toiminnot ja tarkkaavaisuuskin alkavat kärsiä viimeistään ajokortti-ikäisenä.
Takaisin varsinaiseen aiheeseen, sanoikos hohhoijaa tammikuusta eteenpäin?
Muistaakseni hän sanoi, 7.1.10 kirjoitetussa aloitusviestissään, suurinpiirtein sanalleen näin: "Eikä meillä Suomessakaan tarvi odotella enää kuin noin 4 kuukautta, kun ollaan taas toukokuussa."
Vuodenvaihde nolla, siitä neljä kuukautta ja se vuoden ensimmäinen viikko eteenpäin,
on vielä huhtikuun alkua,
oli se sitten noin tai tasan.
Olihan tuo oikeasti hieman nolo moka, mutta viestin nostoon asti se meni puhtaasti vahingon piikkiin, josta on korrektia vaieta,
itseäsi ei pelasta mikään. - ruaahhahhoijaa
pilkkukaks kirjoitti:
Nollakin on numero ja ennen ykköstä, tässä se taas nähtiin, olet asiasta mailiesimerkki, kännykkä tuhoaa aivosolut.
Ensin menee päässälaskukyky, sitten muisti, nykytiedon mukaan motoriset toiminnot ja tarkkaavaisuuskin alkavat kärsiä viimeistään ajokortti-ikäisenä.
Takaisin varsinaiseen aiheeseen, sanoikos hohhoijaa tammikuusta eteenpäin?
Muistaakseni hän sanoi, 7.1.10 kirjoitetussa aloitusviestissään, suurinpiirtein sanalleen näin: "Eikä meillä Suomessakaan tarvi odotella enää kuin noin 4 kuukautta, kun ollaan taas toukokuussa."
Vuodenvaihde nolla, siitä neljä kuukautta ja se vuoden ensimmäinen viikko eteenpäin,
on vielä huhtikuun alkua,
oli se sitten noin tai tasan.
Olihan tuo oikeasti hieman nolo moka, mutta viestin nostoon asti se meni puhtaasti vahingon piikkiin, josta on korrektia vaieta,
itseäsi ei pelasta mikään.HAHHAH!
Säälittävää ja naurettavaa tuo selittelysi. Vaihda vaan pelle suosiolla nimimerkkiä, muuten kuulet tuosta nolosta mokastasi jokaisen hörhöilysi perässä. Tai vielä paljon parempi olisi, jos lopettaisit aivottoman hörhöilysi kokonaan. Yritä jo pelle tajuta, että sinusta ei ole ilmastotieteen einsteiniksi. Olet pelkkä huuhaa-hörhö. - pilkkukaks
ruaahhahhoijaa kirjoitti:
HAHHAH!
Säälittävää ja naurettavaa tuo selittelysi. Vaihda vaan pelle suosiolla nimimerkkiä, muuten kuulet tuosta nolosta mokastasi jokaisen hörhöilysi perässä. Tai vielä paljon parempi olisi, jos lopettaisit aivottoman hörhöilysi kokonaan. Yritä jo pelle tajuta, että sinusta ei ole ilmastotieteen einsteiniksi. Olet pelkkä huuhaa-hörhö.Kun vuorkokauden vaihtuessa 1.12.10 avaan sormet syyhyten heti puoliltaöin joulukalenterini ensimmäisen luukun ja siitä tasan kuukauden päästä lähetän kasvihuonekaasuja taivaalle naapurin vekaroiden ja itsenikin iloksi,
sinä ilmeisesti riudut tipattoman tammikuusi viimeisissä melankolioissa juuri avattu kossupullo kädessäsi.
tähänkö perustuu sekin kummallisuus että keväisin takautuvasti lainaillaan lämpöjä seuraavista kuukausista? - hahhahhoijaa
pilkkukaks kirjoitti:
Kun vuorkokauden vaihtuessa 1.12.10 avaan sormet syyhyten heti puoliltaöin joulukalenterini ensimmäisen luukun ja siitä tasan kuukauden päästä lähetän kasvihuonekaasuja taivaalle naapurin vekaroiden ja itsenikin iloksi,
sinä ilmeisesti riudut tipattoman tammikuusi viimeisissä melankolioissa juuri avattu kossupullo kädessäsi.
tähänkö perustuu sekin kummallisuus että keväisin takautuvasti lainaillaan lämpöjä seuraavista kuukausista?Miksi kiemurtelet pelle? Miksi et rehellisesti myönnä mokanneesi?
- pilkkukaks
hahhahhoijaa kirjoitti:
Miksi kiemurtelet pelle? Miksi et rehellisesti myönnä mokanneesi?
Myönsin jo toiseen ketjuun nyt tännekin, olihan se kuitenkin minun mokani.
Itsellenikin tuntemattomaksi jäävästä syystä johtuen erheellisesti intin itselleni huhtikuun olevan järjestyksessään viides.
Minun kalenterini meneekin siis uusiksi, hyvä, olinkin jo kyllästynyt alastomiin naisiin, seuraavaksi laitankin aasikalenterin muistutukseksi itselleni. - hahhahhoijaa
pilkkukaks kirjoitti:
Myönsin jo toiseen ketjuun nyt tännekin, olihan se kuitenkin minun mokani.
Itsellenikin tuntemattomaksi jäävästä syystä johtuen erheellisesti intin itselleni huhtikuun olevan järjestyksessään viides.
Minun kalenterini meneekin siis uusiksi, hyvä, olinkin jo kyllästynyt alastomiin naisiin, seuraavaksi laitankin aasikalenterin muistutukseksi itselleni.Ja kohta varmaan taas jollain muulla nimimerkillä kehut itseäsi suuresta rehellisyydestä ja aikuismaisuudesta, ja haukut "Hohhelia" ja/tai minua. Lapsellinen kun olet.
- pilkkukaks
hahhahhoijaa kirjoitti:
Ja kohta varmaan taas jollain muulla nimimerkillä kehut itseäsi suuresta rehellisyydestä ja aikuismaisuudesta, ja haukut "Hohhelia" ja/tai minua. Lapsellinen kun olet.
Täh? mitä ihmettä höpiset?
- hahhahhoijaa
pilkkukaks kirjoitti:
Täh? mitä ihmettä höpiset?
Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Ja vain sinä höpiset paskaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9119091
"kuten huomaatte" == "pilkkukaks" - pilkkukaks
hahhahhoijaa kirjoitti:
Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Ja vain sinä höpiset paskaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9119091
"kuten huomaatte" == "pilkkukaks"höpöhöpö, mulla on munaa munata ja pilkata itseänikin, en tarvitse anteeksiantoasi tai kehujasi, sääliö.
Minkäs voin sille jos et erota erilaisia kirjoitustyylejä toisistaan, kielellinen korrektius kertoo aika vähän, enkä edes yritä.
Harrastanko sinuttelua?
Äärimmäisen harvoin, yleensä passiivissa raapustelen, ettei tuu hohhelille ahdistusta siitä että "sormella tökitään". - hahhahhoijaa
pilkkukaks kirjoitti:
höpöhöpö, mulla on munaa munata ja pilkata itseänikin, en tarvitse anteeksiantoasi tai kehujasi, sääliö.
Minkäs voin sille jos et erota erilaisia kirjoitustyylejä toisistaan, kielellinen korrektius kertoo aika vähän, enkä edes yritä.
Harrastanko sinuttelua?
Äärimmäisen harvoin, yleensä passiivissa raapustelen, ettei tuu hohhelille ahdistusta siitä että "sormella tökitään".Höpöhöpö itsellesi pelle.
- millon vaan
Mikä tuossa aloituksessa on niin ihmeellistä? Sellaisen voi kirjoittaa milloin tahansa. Esimerkiksi näin:
Hikoileeko alarmisti-hysteerikot? Näyttäisi hikoilevan. Mutta tiedoksi alarmisti-hysteerikoille että se on vain lämmintä kesäsäätä ja menee pian ohi. Globaali El Ninon aiheuttama lämpöpiikki on ohi ja pian maapallon keskilämpö laskee. Ensin laskevat merien lämpötilat ja sitten ilmakehän.
Eikä meillä Suomessakaan tarvitse odotella kuin noin 4 kuukautta kun ollaan taas lokakuussa ja säätä ovat paljon viileämmät. Jopa pakkastakin on ollut viime vuosina useita kertoja lokakuussa. Joten älkää hätäilkö alarmisti-hysteerikot. Kyllä se siitä- Pornokaupan kukkanen
...onko alarmistilla nälkä? No ällös huoli. Pian kantaa äiti huoneeseen välipalaa ja sitten jaksaakin jo puolille päivin, kun äiskä on taas tehny soijapataa.
- voihan se olla
niinkin. Mutta varmat merkit näyttävät kertovan, että tulevana talvena talvea joudutaan odottamaan pitkään. Terminen talvi ei ala vuoden 2010 puolella ollenkaan. Termisen talven alkua joudutaan odottamaan vuoden 2011 tammikuuhun asti ainakin, eikä kunnon talvea tule talvena 2010-2011 ollenkaan. Tulee sellainen talven 2007-2008 toisinto, että vesisadetta, lämpötila koko ajan plussalla ja pimeää. Maaliskuussa 2011 on pari viikkoa talvea ja lunta, sen jälkeen alkaakin kevät, juuri niin kuin vuonna 2008.
Tässä pari muistoa talvelta 2007-2008
http://www.yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2008/03/ilmatieteenlaitos_talvea_ei_tullut_lainkaan_etelaisimpaan_suomeen_286006.html
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802287312567_uu.shtml - lämpimästä talvesta
voihan se olla kirjoitti:
niinkin. Mutta varmat merkit näyttävät kertovan, että tulevana talvena talvea joudutaan odottamaan pitkään. Terminen talvi ei ala vuoden 2010 puolella ollenkaan. Termisen talven alkua joudutaan odottamaan vuoden 2011 tammikuuhun asti ainakin, eikä kunnon talvea tule talvena 2010-2011 ollenkaan. Tulee sellainen talven 2007-2008 toisinto, että vesisadetta, lämpötila koko ajan plussalla ja pimeää. Maaliskuussa 2011 on pari viikkoa talvea ja lunta, sen jälkeen alkaakin kevät, juuri niin kuin vuonna 2008.
Tässä pari muistoa talvelta 2007-2008
http://www.yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2008/03/ilmatieteenlaitos_talvea_ei_tullut_lainkaan_etelaisimpaan_suomeen_286006.html
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802287312567_uu.shtml"Mutta varmat merkit näyttävät kertovan, että tulevana talvena talvea joudutaan odottamaan pitkään."
Ja mitähän ne "varmat merkit" mukamas ovat?
Omat varmat merkkini kertovat että niin kauan kun AO (Arctic Oscillation) ja NAO (North Atlantic Oscillation) pysyvät voittopuolisesti miinuksella ja itävirtaukset vallitsevina, kuten viime talvena, niin talvet ovat Suomessa kylmiä (ja kesät lämpimiä):
http://www.fmi.fi/saa/tilastot_188.html
http://www.cpc.noaa.gov/products/precip/CWlink/daily_ao_index/ao_index.html
http://www.cpc.noaa.gov/products/precip/CWlink/pna/nao_index.html - mutta kukaan
lämpimästä talvesta kirjoitti:
"Mutta varmat merkit näyttävät kertovan, että tulevana talvena talvea joudutaan odottamaan pitkään."
Ja mitähän ne "varmat merkit" mukamas ovat?
Omat varmat merkkini kertovat että niin kauan kun AO (Arctic Oscillation) ja NAO (North Atlantic Oscillation) pysyvät voittopuolisesti miinuksella ja itävirtaukset vallitsevina, kuten viime talvena, niin talvet ovat Suomessa kylmiä (ja kesät lämpimiä):
http://www.fmi.fi/saa/tilastot_188.html
http://www.cpc.noaa.gov/products/precip/CWlink/daily_ao_index/ao_index.html
http://www.cpc.noaa.gov/products/precip/CWlink/pna/nao_index.htmlei tiedä vielä, millaisia NAO ja AO tulevat olemaan ensi talvena. Jos ne muuttuvat takaisin positiiviksiksi, niin lauha talvi on luvassa.
- lämpimästä talvesta
mutta kukaan kirjoitti:
ei tiedä vielä, millaisia NAO ja AO tulevat olemaan ensi talvena. Jos ne muuttuvat takaisin positiiviksiksi, niin lauha talvi on luvassa.
"ei tiedä vielä, millaisia NAO ja AO tulevat olemaan ensi talvena. Jos ne muuttuvat takaisin positiiviksiksi, niin lauha talvi on luvassa."
Tuohan on itsestään selvää.
Tämäkö nyt oli se sinun uhoamasi "varmat merkit"??? Pitäisiköhän nyt siteerata erästä palstan vakioslogania: Hahhahhoijaa!
Minusta alkaa tuntua että kirjoittelet ihan huviksesi noita "varma tieto" -juttujasi ja improvisoit sitten saamiesi vastausten perusteella jatkoa niihin. Huvinsa kullakin.
- superhoijaa
Näittäisi vähän siltä, että Hohheli todellakin tietää mistä puhuu.
- werwerwer
Powered by Hohhoijaa
- ;
Kauhean kylmä ilmasto johtaa jo siihen että koulujen lopetusviikonloppu on jo nykyään sellaisia kuin vaput olivat aiemmin. Kohta emme enää voi laittaa toppatakkia syrjään edes heinäkuuksi. Jääkauden etenemistä ei voi estää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405