Voisin alkaa kirjoitella nettiin juutalaisten ja Israelin puolesta??
Tiedän että netti on täynnä Israelin valtion palkkaamia kirjoittelijoita,täälläkin varmaan muutama,valtiona Israel on tämän myöntänytkin.
Saisitte kaksi kärpästä yhdellä iskulla,lopettaisin nyt harrastamani kirjoittulun joka on Israel vastaista mutta oikeudenmukaista ja aloittaisin kampanjan Israelin puolesta,mitäs sanotte??
Vaadin tietenkin kaksinkertaista kk palkkaa,voisin aluksi vaikkaa kirjoitella 100 viestiä per päivä,ok??
Paljonko maksatte per kk??
8
315
Vastaukset
...ja kirjoittele molempien puolesta. Saat tuplapalkan...:D
- Tohtori Pipipili
niin ettei ne sun verirahas riittäis edes sun terapioihis, eli pysy vaan oikeamielisten leirissä ;)
- ihmejätkälle
juutalaisvastaiset kirjoitukset ovat järkiään täysin idiootimaisia, luulisis melkein, että joku yksi megalomaanikko kirjoittaa niitä yhtä syöttöä siellä täällä. Et ainakaan erotu joukosta. Ei tullut diiliä, niin että jatka sinä ihan omaan laskuusi vain.
- oletteko ajatelleet
että juutalaisia pidetään rikkaina?
Koska he ovat kautta aikojen AINA saaneet maksaa kaikesta!
Mitä tahansa maailmassa on tapahtunut ja mitä vielä tapahtuukaan, niin aina syy kaadetaan heidän niskaansa!
Käsittämätöntä käyttäytymistä itseään kristiyiksi kutsuvilta kansoilta....- 333kkkk
No jotka minä tunnen eivät ole koyhiä.
Ja en usko että kukaan suomessa asuva juutalainen eläisi tomeentulotuen varassa, tai sossun tuloilla.
Amerikoissa he eivät ole sitä väkeä joka elää koyhyysrajan alla. Se ei välttämättä tarkoita heti että he kaikki olisivat rikkaita, mutta heillä on omat asuinalueet ja yksityiskoulut. Aika mukava kupla.
Itä-euroopasta ja entisen neuvostoliiton alueelta tulleet ovat koyhiä. Muuten muualla juutalaisten koyhyys on aika harvinainen käsite. Koyhiä on jonkin verran Israelissa, mutta he ovat juuri saapuneita imigrantteja jotka ovat tulleet koyhistä maista. - 19+17
333kkkk kirjoitti:
Ja en usko että kukaan suomessa asuva juutalainen eläisi tomeentulotuen varassa, tai sossun tuloilla.
Amerikoissa he eivät ole sitä väkeä joka elää koyhyysrajan alla. Se ei välttämättä tarkoita heti että he kaikki olisivat rikkaita, mutta heillä on omat asuinalueet ja yksityiskoulut. Aika mukava kupla.
Itä-euroopasta ja entisen neuvostoliiton alueelta tulleet ovat koyhiä. Muuten muualla juutalaisten koyhyys on aika harvinainen käsite. Koyhiä on jonkin verran Israelissa, mutta he ovat juuri saapuneita imigrantteja jotka ovat tulleet koyhistä maista.USA:ssa elä ensinkään yhdessä omilla alueillaan,tai lapsensa käytä juutalaisia kouluja.Suomessakin juutalaisia asuu ympäri maata,ei ainoastaan Helsingissä ja Turussa,eivätkä läheskään kaikki heistä ole rikkaita tai varakkaita. Mistä oletkaan saanut käsityksesi?
- ohi meni
333kkkk kirjoitti:
Itä-euroopasta ja entisen neuvostoliiton alueelta tulleet ovat koyhiä. Muuten muualla juutalaisten koyhyys on aika harvinainen käsite. Koyhiä on jonkin verran Israelissa, mutta he ovat juuri saapuneita imigrantteja jotka ovat tulleet koyhistä maista.mikä tuossa kirjoituksessa oli pointtina. joten 'never mind'!
- 333kkkk
19+17 kirjoitti:
USA:ssa elä ensinkään yhdessä omilla alueillaan,tai lapsensa käytä juutalaisia kouluja.Suomessakin juutalaisia asuu ympäri maata,ei ainoastaan Helsingissä ja Turussa,eivätkä läheskään kaikki heistä ole rikkaita tai varakkaita. Mistä oletkaan saanut käsityksesi?
Ortodoksien on asuttava kävelymatkan päässä synagoogasta. Koska sinne ei saa ajaa autolla, ja koska et saa kantaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325181Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783167Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182879Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252585- 452391
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?791913Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321871Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731536- 661324
- 821261