Voisiko joku kertoa vähemmän kokeneelle netin käyttäjälle, miten ja mistä köytää hyviä nettipalstoja kumppanin hakuun? Pitäisi olla toiminnoiltaan suhteellisen selkeä ja yksinkertainen palsta. Joka päivä en pysty nettiä käyttämään. Ja tarjolla pitäisi olla aikuisia miehiä aikuiselle naiselle. Olen varmasti riittävän asiallinen ja siisti normaali nainen, en vain osaa käyttää nettiä.
[email protected]
Millaisia treffipalstoja netissä?
13
3404
Vastaukset
- dtjfdy
Suomi24 paras, E-kontakti myös kohtuullinen
- koodarintapainen
Enää ei löydy huviä treffipalstoja, joskus muinoin niitä oli, mutta kaupallisuus ja mikähän lie on ajanut nämä toiminnallisuudetkin niin perseelleen, ettei ole tosikaan.
Suomi24 on lienee suosituin, sitten www.city.fi (entinen deitti.net), muut (iskuri. jotain yms.) ovat aivan höpöä ja vanha treffimesta tai sinkutkin ovat vain muisto hyvästä.
Entisvanhaan (ei tällä vuosituhannella) ilmoituksen teko oli helppoa, teit ilmoituksen ja sait tunnuksen, jolla pystyit sen poistamaan. Sitten joku huomasi ilmoituksesi ja vastasi sinulle, jonka jälkeen järjestelmä toimitti vastauksen sekä vastaajan osoitteen sinulle. Vastaaja ei tiennyt kelle vastasi ja sinä sait sitten arvioida vastaatko ja olipa jossain sellainenkin järjestelmä, että pystyit vastaamaan myös anonyymisti (viesti kiersi silloin aina treffipalvelun kautta, eli kumpikaan ei nähnyt toisten osoitetta).
Nykyistä rekisteröintipakkoa perustellaan roskapostin estolla, mutta onhan se osattu estää tämänkin viestin ja foorumin osalta, sama (tai paljon yksinkertaisempikin) tapa toimisi myös deiteissä, mutta sitten ei voida kilpailla mainostajista profiilimäärillä. - Mikko12345
koodarintapainen kirjoitti:
Enää ei löydy huviä treffipalstoja, joskus muinoin niitä oli, mutta kaupallisuus ja mikähän lie on ajanut nämä toiminnallisuudetkin niin perseelleen, ettei ole tosikaan.
Suomi24 on lienee suosituin, sitten www.city.fi (entinen deitti.net), muut (iskuri. jotain yms.) ovat aivan höpöä ja vanha treffimesta tai sinkutkin ovat vain muisto hyvästä.
Entisvanhaan (ei tällä vuosituhannella) ilmoituksen teko oli helppoa, teit ilmoituksen ja sait tunnuksen, jolla pystyit sen poistamaan. Sitten joku huomasi ilmoituksesi ja vastasi sinulle, jonka jälkeen järjestelmä toimitti vastauksen sekä vastaajan osoitteen sinulle. Vastaaja ei tiennyt kelle vastasi ja sinä sait sitten arvioida vastaatko ja olipa jossain sellainenkin järjestelmä, että pystyit vastaamaan myös anonyymisti (viesti kiersi silloin aina treffipalvelun kautta, eli kumpikaan ei nähnyt toisten osoitetta).
Nykyistä rekisteröintipakkoa perustellaan roskapostin estolla, mutta onhan se osattu estää tämänkin viestin ja foorumin osalta, sama (tai paljon yksinkertaisempikin) tapa toimisi myös deiteissä, mutta sitten ei voida kilpailla mainostajista profiilimäärillä.Olen ollut aika kauan be2:n asiakkaana ja olen ollut tosi tyytyväinen. Alussa olin hieman epävarma, koska nettiin on kirjoitettu paljon huonoa kyseisestä firmasta, eli päätin ihan suoraan kysyä asiakaspalvelusta miten asiat nyt on. Sain hyvin pian tiedoksi, että sopimusehdot on muutettu ja Suomessa ei ole enää olemassa sitä kauheata premium jäsenyyden uusiutumista. Oli kiva saada asia selväksi ja nyt minulla ei ole oikeastan mitään negatiivista puhuttavaa be2:sta.
- ...
Mikko12345 kirjoitti:
Olen ollut aika kauan be2:n asiakkaana ja olen ollut tosi tyytyväinen. Alussa olin hieman epävarma, koska nettiin on kirjoitettu paljon huonoa kyseisestä firmasta, eli päätin ihan suoraan kysyä asiakaspalvelusta miten asiat nyt on. Sain hyvin pian tiedoksi, että sopimusehdot on muutettu ja Suomessa ei ole enää olemassa sitä kauheata premium jäsenyyden uusiutumista. Oli kiva saada asia selväksi ja nyt minulla ei ole oikeastan mitään negatiivista puhuttavaa be2:sta.
Tää tyyppi on selvästi töissä be2:lla
Aloittajalle: Suomi24 treffipalsta suosituin ilmainen.
Maksullisista E-kontakti tuntuu olevan ainoa kunnollinen saitti, joka on myös suht halpa ja jos haluaa jäseneks niin ei ole pakko tilata jäsenyyttä kuudeks kuukaudeks toisin kuin eräillä sivustoilla.
be2:seen älä missään nimessä mene, se on tunnettu huijaussivusto.
Myös muut maksulliset saitit harrastat huijauksia jossain määrin mutta niistä ei ole täysin mahdotonta löytää kumppania(esim. match.com)
En ole kuullut, että kukaan olisi löytänyt kumppania be2:sen kautta.
- Pippuri
Ja niitähän on useita, joitra jo näet vastauksista.
Kokemukseni mukaan, tällä foorumilla saa huomattavan/ikävän paljon panopyyntöjä, joten itse lopetin näillä sivuilla roikkumisen. Lisäksi, täällä on enempi höynäyttäjiä liikenteessä, ko jäsenyydestä ei tarvii maksaa.- Talousmahdin voima
Ei ole olemassa sellaista helppoa, hyvää ja toimivaa, yksinkertaista deittisivusta, joita oli vielä vuosia sitten. Kaupallisuus on ajanut ohi. Tämä tarkoittaa, ettei varovaisemmat ihmiset ole mukana nettideittailussa lainkaan, koska rekisteröityminen ja sen yhteydessä olevat epäselvät sopimukset ja yhteystietojen pyytämiset yms. mietityttävät.
Nämä ilmaiset sivustot maksavat, tiedättekö paljonko tämänkin suomi24:n vaatimat palvelinalustat kustantavat? Entä kaistantarve ja kustannukset? Ette tajua, jos väitätte tämän olevan ilmaista.
Tämä ja muut "ilmaiset sivustot" kustannetaan joko ylläpitäjän tai mainostajan rahoista ja kun puhutaan tämän mittakaavan sivustosta, niin mainostajat maksavat. Tästä syystä on rekisteröintipakkoa ja tuota pienempää rahastusta, tositarkoituspakettien ja muiden lisäominaisuuksien myötä. Näennäinen ilmaisuus tarkoittaa kuitenkin sitä, että täällä on myös ihan vain huvikseen leikkiviä, jotka tuntevat netin toimintatavat ja mallit. Ymmärtävät, että rekisteröintisopimukset ovat vain ylläpitäjän tapa liueta vastuusta, jos jotain tapahtuu, siirretään vastuu käyttäjille. Eli huijareita on siinä missä live-elämässäkin, ylläpito ei ole kiinnostunut asiasta, koska raha tulee mainostajilta.
Entä sitten maksulliset saitit. Raha tulee pääasiassa käyttömaksuista. Miettikääpä ihan tosissaan, jos liiketoimintasi olisi riippuvainen suoraan profiileiden määrästä. Eikö olisi kiusausta tehdä valeprofiileita, houkutellaksesi oikeita profiileita? Eikö olisi kiusausta kehua ilmaisilla saiteilla maksullisten olevan varmempia, kun ei ole pleiereitä.. paitsi tietenkin itse ylläpito. Kumpi on luotettavampi, näennäisesti ilmainen vai maksullinen? Vetäkää omat johtopäätöksenne.
- Aloittaja
Kiitoksia, vastaukset herättävät sellaisia ajatuksia, joita en olisi itse ymmärtänytkään! Hyvää jatkoa kaikille. Voi niitä vanhoja hyviä aikoja, kun laitettiin lehteen ilmoitus...
- Uusi mahdollisuus
Samaa mieltä kanssasi MUTTA Älä käytä sekoittavaa nimimerkkiä
Tv: Tämän viestiketjun aloittaja, nimimerkki : Uusi mahdollisuus - yykaakoo
Uusi mahdollisuus kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi MUTTA Älä käytä sekoittavaa nimimerkkiä
Tv: Tämän viestiketjun aloittaja, nimimerkki : Uusi mahdollisuusCC-deitissä ja be2:ssa ainakin itselle tuli tunne, että määrä ei korvaa laatua. Mutta jos perusduunari kelpaa niin porukka on aktiivisempaa kuin s24:ssä. Jos vielä lähtisin miestä etsimään, niin ehkä match.com vaikutti lupaavimmalta, tai, jos pokka äiti-immeisenä kestää, erittäin kovan seulan läpi karsittuna vastaukset Iskurista.
- yksin jo 6kk
yykaakoo kirjoitti:
CC-deitissä ja be2:ssa ainakin itselle tuli tunne, että määrä ei korvaa laatua. Mutta jos perusduunari kelpaa niin porukka on aktiivisempaa kuin s24:ssä. Jos vielä lähtisin miestä etsimään, niin ehkä match.com vaikutti lupaavimmalta, tai, jos pokka äiti-immeisenä kestää, erittäin kovan seulan läpi karsittuna vastaukset Iskurista.
En ymmärrä tuota rahastusta pitäisi aina tehdä joku 6 kk sopimus ....
Itse ainakin haluaisin kokeilla kuukauden ja maksaa sen mutta tuntuu mahdottomalla nykyisissä vaihto ehdoissa... - Caramelli
yksin jo 6kk kirjoitti:
En ymmärrä tuota rahastusta pitäisi aina tehdä joku 6 kk sopimus ....
Itse ainakin haluaisin kokeilla kuukauden ja maksaa sen mutta tuntuu mahdottomalla nykyisissä vaihto ehdoissa...mahdollisuus 1 kk jäsenyyteen. Ei jatku automaattisesti.
Itse maksoin pankkitunnuksilla, luottokortin numeroa en uskaltaisi deittifirmoille antaa. - m35zz
Caramelli kirjoitti:
mahdollisuus 1 kk jäsenyyteen. Ei jatku automaattisesti.
Itse maksoin pankkitunnuksilla, luottokortin numeroa en uskaltaisi deittifirmoille antaa.Kokemuksesta voin sanoa, että e-kontaktin tarkoituksena on vain huijata henkilöitä maksamaan jäsenkausia lisää. Juuri jäsenkauden päättyessä tulee yhteydenottoja, jotka eivät ole oikeasti seuraa etsiviltä henkilöiltä, vaan todennäköisesti palvelua ylläpitäviltä.
Olen nyt kahteen otteeseen jo jatkanut kuukaudella sopimustani, kun juuri sopimuskauden päättyessä sain viestejä ja yhteydenottopyyntöjä. Kun sitten maksoin, hävisivät yllättäen yhteydenotoista sähköpostit kokonaan, eikä valittaminen palveluun auttanut tässä mitään.. - mies.
m35zz kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että e-kontaktin tarkoituksena on vain huijata henkilöitä maksamaan jäsenkausia lisää. Juuri jäsenkauden päättyessä tulee yhteydenottoja, jotka eivät ole oikeasti seuraa etsiviltä henkilöiltä, vaan todennäköisesti palvelua ylläpitäviltä.
Olen nyt kahteen otteeseen jo jatkanut kuukaudella sopimustani, kun juuri sopimuskauden päättyessä sain viestejä ja yhteydenottopyyntöjä. Kun sitten maksoin, hävisivät yllättäen yhteydenotoista sähköpostit kokonaan, eikä valittaminen palveluun auttanut tässä mitään..Niinhän se on, huijausta nämä maksulliset palvelut usein ovat. Katsoin tuossa viime yönä jotakin tietovisaohjelmaa, joka tuli TV:stä, piti "arvata" jokin sana joka meni pystysuoraan, kuin 5 sanaa muodostivat kukin vaakarivejä, joista yhdestä sanasta puuttui aina yksi kirjain, ja nämä puuttuvat kirjaimet olivat samassa linjassa. Maksu oli 1,80 € per soitto.
Voin sanoa, että sanat olivat niin helppoja arvata, että ne huomasi lähes välittömästi, ja juontaja jauhoi paskaa siinä 20 minuuttia, ja antoi vinkkejä että mitä ne sanat voisivat olla. Kolme nopeinta soittajaa pääsivät jatkoon, ja luulen, että nämä kolme nopeinta tulivat jo 5-10 sekunnin kuluttua kilpailun alkamisesta (jos joku edes ylipäänsä viitsii tuollaista tylsämielistä kilpailua katsoa), muilta hyväuskoisilta otetaan rahat loppuajalla, eikä tietenkään paljasteta, että voittajat ovat löytyneet jo heti alussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364155Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t502986Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401830- 1121786
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161589Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521550- 151550
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251292