Jatkoa ketjulle: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8749701
Steurastaja 17.1.2010 22:09
Steurastaja 17.1.2010 21:01
Steurastaja 17.1.2010 20:03
Steurastaja 17.1.2010 19:40
Steurastaja 17.1.2010 19:05
Steurastaja 17.1.2010 18:51
Steurastaja 17.1.2010 18:08
Steurastaja 17.1.2010 17:18
Steurastaja 17.1.2010 16:46
Steurastaja 17.1.2010 16:02
Steurastaja 17.1.2010 15:43
Steurastaja 17.1.2010 14:59
Steurastaja 17.1.2010 14:20
Steurastaja 17.1.2010 14:12
Steurastaja 17.1.2010 14:04
Steurastaja 17.1.2010 11:14
Steurastaja 17.1.2010 08:41
Steurastaja 17.1.2010 07:56
Steurastaja 17.1.2010 07:40
Steurastaja 16.1.2010 22:19
Steurastaja 16.1.2010 22:12
Steurastaja 16.1.2010 20:58
Steurastaja 16.1.2010 19:44
Steurastaja 16.1.2010 19:05
Steurastaja 16.1.2010 18:30
Steurastaja 16.1.2010 18:03
Steurastaja 16.1.2010 17:44
Steurastaja 16.1.2010 17:39
Steurastaja 16.1.2010 11:31
Steurastaja 16.1.2010 11:24
Steurastaja 16.1.2010 11:22
Steurastaja 16.1.2010 11:11
Steurastaja 16.1.2010 10:51
Steurastaja 16.1.2010 10:35
Steurastaja 16.1.2010 09:29
Steurastaja 16.1.2010 08:57
Steurastaja 16.1.2010 08:51
Steurastaja 16.1.2010 08:38
Steurastaja 16.1.2010 08:35
Steurastaja 15.1.2010 23:09
Steurastaja 15.1.2010 22:58
Steurastaja 15.1.2010 22:41
Steurastaja 15.1.2010 22:38
Steurastaja 15.1.2010 21:43
Steurastaja 15.1.2010 21:10
Steurastaja 15.1.2010 20:42
Steurastaja 15.1.2010 20:13
Steurastaja 15.1.2010 20:02
Steurastaja 15.1.2010 19:25
Steurastaja 15.1.2010 19:17
Steurastaja 15.1.2010 18:52
Steurastaja 15.1.2010 18:43
Steurastaja 15.1.2010 18:21
Steurastaja 15.1.2010 17:44
Steurastaja 15.1.2010 17:38
Steurastaja 15.1.2010 17:26
Steurastaja 15.1.2010 16:49
Steurastaja 15.1.2010 16:24
Steurastaja 15.1.2010 16:19
Steurastaja 15.1.2010 16:06
Steurastaja 15.1.2010 12:51
Steurastaja 15.1.2010 12:15
Steurastaja 15.1.2010 12:09
Steurastaja 15.1.2010 11:57
Steurastaja 15.1.2010 11:51
Steurastaja 15.1.2010 11:47
Steurastaja 15.1.2010 11:28
Steurastaja 15.1.2010 10:59
Steurastaja 15.1.2010 09:14
Steurastaja 15.1.2010 09:04
Steurastaja 15.1.2010 02:37
Steurastaja 15.1.2010 02:27
Steurastaja 15.1.2010 01:44
Steurastaja 15.1.2010 01:35
Steurastaja 15.1.2010 01:24
Steurastaja 15.1.2010 01:21
Steurastaja 15.1.2010 01:08
Steurastaja 15.1.2010 00:42
steurastaja 15.1.2010 00:31
Steurastaja 15.1.2010 00:11
Steurastaja 14.1.2010 23:55
Steurastaja 14.1.2010 23:22
Steurastaja 14.1.2010 23:14
Steurastaja 14.1.2010 23:04
Steurastaja 14.1.2010 22:51
Steurastaja 14.1.2010 22:02
Steurastaja 14.1.2010 21:44
Steurastaja 14.1.2010 21:31
Steurastaja 14.1.2010 21:24
Steurastaja 14.1.2010 21:21
Steurastaja 14.1.2010 12:32
Steurastaja 14.1.2010 12:16
Steurastaja 14.1.2010 12:03
Steurastaja 14.1.2010 07:23
Steurastaja 14.1.2010 07:17
Steurastaja 13.1.2010 23:52
Steurastaja 13.1.2010 23:12
Steurastaja 13.1.2010 22:33
Steurastaja 13.1.2010 22:30
Steurastaja 13.1.2010 22:23
Steurastaja 13.1.2010 22:13
Steurastaja 13.1.2010 21:52
Steurastaja 13.1.2010 19:49
Steurastaja 13.1.2010 19:46
Steurastaja 13.1.2010 19:27
Steurastaja 13.1.2010 19:04
Steurastaja 13.1.2010 18:53
Steurastaja 13.1.2010 18:41
Steurastaja 13.1.2010 17:54
Steurastaja 13.1.2010 17:11
Steurastaja 13.1.2010 14:44
Steurastaja 13.1.2010 11:52
Steurastaja 13.1.2010 08:41
Steurastaja 13.1.2010 07:53
Steurastaja 13.1.2010 07:38
Steurastaja 12.1.2010 23:58
Steurastaja 12.1.2010 23:47
Steurastaja 12.1.2010 21:13
Steurastaja 12.1.2010 19:16
Steurastaja 12.1.2010 19:02
Steurastaja 12.1.2010 18:57
Steurastaja 12.1.2010 18:44
Steurastaja 12.1.2010 18:02
Steurastaja 12.1.2010 17:24
Steurastaja 12.1.2010 16:32
Steurastaja 12.1.2010 16:07
Steurastaja 12.1.2010 15:38
Steurastaja 12.1.2010 15:38
Steurastaja 12.1.2010 15:26
Steurastaja 12.1.2010 13:10
Steurastaja 12.1.2010 12:49
Steurastaja 12.1.2010 12:37
Steurastaja 12.1.2010 11:06
Steurastaja 12.1.2010 10:40
Steurastaja 12.1.2010 10:32
Steurastaja 12.1.2010 07:50
Steurastaja 12.1.2010 07:21
Steurastaja 11.1.2010 22:58
Steurastaja 11.1.2010 21:55
Steurastaja 11.1.2010 20:57
Steurastaja 11.1.2010 20:04
Steurastaja 11.1.2010 19:33
Steurastaja 11.1.2010 18:05
Steurastaja 11.1.2010 17:39
Steurastaja 11.1.2010 17:29
Steurastaja 11.1.2010 17:17
Steurastaja 11.1.2010 17:08
Steurastaja 11.1.2010 15:55
Steurastaja 11.1.2010 12:50
Steurastaja 11.1.2010 12:26
Steurastaja 11.1.2010 11:29
Steurastaja 11.1.2010 11:03
Steurastaja 11.1.2010 10:45
Steurastaja 11.1.2010 08:39
Steurastaja 11.1.2010 07:18
Ja nuo kaikki siis pelkkää mielisairasta salalittohörhöilyä, tiedepalstalla.
Erään hörhön elämää osa 2
43
395
Vastaukset
- Januus
Osta hohheli elämä!
- no huh hoijaa
Kokeilepas jos saisit sellaisen paremmin kaupaksi tuolle Steurastajalle. Hänellä olisi todellista tarvetta sille.
- no huh hoijaa
Eiliset 55 hörhöilyä:
Steurastaja 24.1.2010 23:59 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 23:52 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 23:31 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 22:46 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 22:39 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 22:35 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 22:23 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 22:20 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 21:50 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 21:34 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 21:29 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 21:16 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 21:09 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 20:49 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 20:10 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 19:43 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 19:28 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 19:25 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 19:04 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 18:53 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 18:46 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 16:34 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 16:11 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 16:05 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 15:23 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 14:51 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 14:37 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 14:30 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 14:17 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 12:45 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 12:43 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 12:36 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 12:22 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 12:06 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 11:58 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 11:40 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 10:46 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 10:25 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 09:59 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 09:35 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 09:31 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 09:25 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 02:10 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 02:04 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 01:58 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 01:54 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 01:45 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 01:40 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 01:37 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 01:21 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 01:16 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 01:01 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 00:51 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 00:28 Lue koko viestiketju
Steurastaja 24.1.2010 00:15 Lue koko viestiketju
Poimitaan tuosta aamupäivän toinen viesti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8793278#comment-42205482
"
No, mäkin
Steurastaja 24.1.2010 09:31
simahdin, tapani vastaisesti siten että viinaa jäi jäljelle.
Emäntä komensi sänkyyn ja peitteli, arvaa harmittko.
Kaipa muidenkin täytyy nukkua, sensuurikaan ei ole toiminnassa 24h/vrk,
"
Mahtaa siinä emäntäkin olla ihmeissään, kun isäntä sammahtaa noin 7 tunniksi aamuöisin ja hörhöilee vuorokauden muut 17 tuntia netissä silkkaa huuhaata, ja on jatkanut tuota samaa tahtia päivästä toiseen loputtomasti.
Ihan tervettä?
- no huh hoijaa
Ja säälittävän salaliittohörhön elämäntuhlaus se vaan jatkuu, päivästä toiseen loputtomasti:
Steurastaja 18.1.2010 23:47
Steurastaja 18.1.2010 23:30
Steurastaja 18.1.2010 23:06
Steurastaja 18.1.2010 22:53
Steurastaja 18.1.2010 22:36
Steurastaja 18.1.2010 21:34
Steurastaja 18.1.2010 21:24
Steurastaja 18.1.2010 18:55
Steurastaja 18.1.2010 18:25
Steurastaja 18.1.2010 18:07
Steurastaja 18.1.2010 17:21
Steurastaja 18.1.2010 17:14
Steurastaja 18.1.2010 16:49
Steurastaja 18.1.2010 16:45
Steurastaja 18.1.2010 16:31
Steurastaja 18.1.2010 11:45
Steurastaja 18.1.2010 11:13
Steurastaja 18.1.2010 11:03
Steurastaja 18.1.2010 10:43
Steurastaja 18.1.2010 10:25
Steurastaja 18.1.2010 10:05
Steurastaja 18.1.2010 09:39
Steurastaja 18.1.2010 07:53- 7410
Mikä tarkoitus tällaisilla viesteillä on? Mitä yrität kertoa?
- Steurastaja
7410 kirjoitti:
Mikä tarkoitus tällaisilla viesteillä on? Mitä yrität kertoa?
yrittää kertoa olevansa turhautunut siihen ettei pysty kirjoittamaan ensimmäistäkään
järkevää kommenttia.
Lisäksi tuskaa lisää se että palstalla tapahtuva vertaisarviointi ei arvosta hänen hengentuotteitaan.
Tietysti löytyy muutama hengenheimolainen joka jakaa saman varaston haukkumasanoja,
joka sekin on naurettavan suppea. - Idie
Steurastaja kirjoitti:
yrittää kertoa olevansa turhautunut siihen ettei pysty kirjoittamaan ensimmäistäkään
järkevää kommenttia.
Lisäksi tuskaa lisää se että palstalla tapahtuva vertaisarviointi ei arvosta hänen hengentuotteitaan.
Tietysti löytyy muutama hengenheimolainen joka jakaa saman varaston haukkumasanoja,
joka sekin on naurettavan suppea.En usko hengenheimolaisiin, jos logit perkattaisiin niin tältä hohhelilta löytyisi 3-10 nimimerkkiä
jolla hän kysyy ja vastaa jopa itselleen.
Hän on joko provo, pervo tai sitten hullu. - 7410
Idie kirjoitti:
En usko hengenheimolaisiin, jos logit perkattaisiin niin tältä hohhelilta löytyisi 3-10 nimimerkkiä
jolla hän kysyy ja vastaa jopa itselleen.
Hän on joko provo, pervo tai sitten hullu.Taitaa olla ihan vaan pelkkä pelle.
- 7417
7410 kirjoitti:
Taitaa olla ihan vaan pelkkä pelle.
Kyllä kuule vain sinä retard olet saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle. Palstan aiheesta eli ilmastonmuutoksesta et ymmärrä hevon paskaa. Opiskelisit tuolta edes perusteet, ihan suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/ - Asiantuntijalta
7417 kirjoitti:
Kyllä kuule vain sinä retard olet saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle. Palstan aiheesta eli ilmastonmuutoksesta et ymmärrä hevon paskaa. Opiskelisit tuolta edes perusteet, ihan suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/Ilmatieteen laitoksen pääjohtaja Petteri Taalas:
"Ilmastotutkimuksen keskeiset työvälineet ovat suorat ja epäsuorat
mittaukset sekä luonnonlakeihin perustuvat laskentamallit.
Ilmastonmuutoksen tutkimus ei siksi olekaan mielipide- tai
koulukuntakysymys. Uutta tutkimusta tehdään uusien mittausten ja
mallien avulla. Tieteessä huomioidaan vain kansainvälisissä sarjoissa
julkaistut tulokset, ei mielipiteitä. Ajoittain mediassa keskustelua
käydään ei-asiantuntijoiden mielipiteiden pohjalta, mikä aiheuttaa
hämmennystä tavallisissa ihmisissä. Myös esim. lääketieteessä
esiintyy vaihtoehtolääketiedettä ilmatieteen tavoin.
Vaihtoehtoilmatiede ei perustu fysiikan ja kemian lakeihin ja näistä
johdettuihin malleihin."
Kumpihan Steurastaja on, "hämmentynyt tavallinen ihminen" vai "vaihtoehtoilmatieteilijä"? - 7410
Asiantuntijalta kirjoitti:
Ilmatieteen laitoksen pääjohtaja Petteri Taalas:
"Ilmastotutkimuksen keskeiset työvälineet ovat suorat ja epäsuorat
mittaukset sekä luonnonlakeihin perustuvat laskentamallit.
Ilmastonmuutoksen tutkimus ei siksi olekaan mielipide- tai
koulukuntakysymys. Uutta tutkimusta tehdään uusien mittausten ja
mallien avulla. Tieteessä huomioidaan vain kansainvälisissä sarjoissa
julkaistut tulokset, ei mielipiteitä. Ajoittain mediassa keskustelua
käydään ei-asiantuntijoiden mielipiteiden pohjalta, mikä aiheuttaa
hämmennystä tavallisissa ihmisissä. Myös esim. lääketieteessä
esiintyy vaihtoehtolääketiedettä ilmatieteen tavoin.
Vaihtoehtoilmatiede ei perustu fysiikan ja kemian lakeihin ja näistä
johdettuihin malleihin."
Kumpihan Steurastaja on, "hämmentynyt tavallinen ihminen" vai "vaihtoehtoilmatieteilijä"?Hah, tuossahan taalas myöntää, että käyttävät väärennettyä tietoa koko toimintansa pohjana. Taitaa olla "vaihtoehtoilmatieteen"laitos.
- Steurastaja
7410 kirjoitti:
Hah, tuossahan taalas myöntää, että käyttävät väärennettyä tietoa koko toimintansa pohjana. Taitaa olla "vaihtoehtoilmatieteen"laitos.
Mene jo sinne 2 sivuille minne kuulut.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1618202
Räkäistä naurua!!! - oihvoih
Steurastaja kirjoitti:
Mene jo sinne 2 sivuille minne kuulut.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1618202
Räkäistä naurua!!!Ja listat oli tehty pikkutunneilla.Hohheli joutuu mustasukkaisuudessaan vartioimaan palstaa kellon ympäri Steurastajalta.Hanki nainen !
- Torakan pieru
7417 kirjoitti:
Kyllä kuule vain sinä retard olet saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle. Palstan aiheesta eli ilmastonmuutoksesta et ymmärrä hevon paskaa. Opiskelisit tuolta edes perusteet, ihan suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/Steurastajan kirjoituksia lukiessa kaikki näkee erittäin hyvin AGW-huiputuksen.
Sen joutuu myös hohheli myöntämään, kun jokaiseen Steurastajan raudan lujaan aloitukseen, pystyy hohheli toteamaan ainostaan antautumisensa, joka on "olet mielisairas ja lapsellinen".
Se on hohhelin valkoinen lippu. - Steurastaja
Torakan pieru kirjoitti:
Steurastajan kirjoituksia lukiessa kaikki näkee erittäin hyvin AGW-huiputuksen.
Sen joutuu myös hohheli myöntämään, kun jokaiseen Steurastajan raudan lujaan aloitukseen, pystyy hohheli toteamaan ainostaan antautumisensa, joka on "olet mielisairas ja lapsellinen".
Se on hohhelin valkoinen lippu.Jos tuo ei riitä, niin täältä pesee!
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1618202
Seuraavaksi minä laitan sinun osallistumesi lasten identiteetinluomissivstoille
kaikkien nähtäväksi.
Kerroitko ikäsi, oletko ...........
Vai lopetatko, jälleen kerran tarvitse ei vastata kuin kyllä joko tai ei!
Sitä saa mitä tilaa!
Älä edes yritä, jäät toiseksi, takaan! - kmkfds
Steurastaja kirjoitti:
Jos tuo ei riitä, niin täältä pesee!
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1618202
Seuraavaksi minä laitan sinun osallistumesi lasten identiteetinluomissivstoille
kaikkien nähtäväksi.
Kerroitko ikäsi, oletko ...........
Vai lopetatko, jälleen kerran tarvitse ei vastata kuin kyllä joko tai ei!
Sitä saa mitä tilaa!
Älä edes yritä, jäät toiseksi, takaan!ja vähän äkkiä.
- Steurastaja
Steurastaja kirjoitti:
Jos tuo ei riitä, niin täältä pesee!
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1618202
Seuraavaksi minä laitan sinun osallistumesi lasten identiteetinluomissivstoille
kaikkien nähtäväksi.
Kerroitko ikäsi, oletko ...........
Vai lopetatko, jälleen kerran tarvitse ei vastata kuin kyllä joko tai ei!
Sitä saa mitä tilaa!
Älä edes yritä, jäät toiseksi, takaan!ymmärsin väärin, että minun nimimerkkiä vastaan oli oli hyökätty.
On tarkoitus kuunnella kaikkien mielipiteitä.
Se on tärkeintä.
Itse heitän levottomia juttuja, mutta totuus on tarua ihmeellisempää.
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
On hyvä että suhtaudutaan kriittisesti, mitään totuutta ei edes ole olemassa.
Eli hohheli kirjoittaa mitä kirrjoittaa, toivon että hän nyt kirjoittaa järkevän
mielipiteen.
Asia on puolestani loppuunkäsitelty!!
Eli vedän takaisin äskeisen. - Torakan pieru
Steurastaja kirjoitti:
ymmärsin väärin, että minun nimimerkkiä vastaan oli oli hyökätty.
On tarkoitus kuunnella kaikkien mielipiteitä.
Se on tärkeintä.
Itse heitän levottomia juttuja, mutta totuus on tarua ihmeellisempää.
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
On hyvä että suhtaudutaan kriittisesti, mitään totuutta ei edes ole olemassa.
Eli hohheli kirjoittaa mitä kirrjoittaa, toivon että hän nyt kirjoittaa järkevän
mielipiteen.
Asia on puolestani loppuunkäsitelty!!
Eli vedän takaisin äskeisen.Tai jos niin on, niin luetun ymmärtäminen kiireessä on sitten työlästä.
- Steurastaja
Torakan pieru kirjoitti:
Tai jos niin on, niin luetun ymmärtäminen kiireessä on sitten työlästä.
mut ei tehdä sinunkauppoja, vielä!
Katsotaan
- no huh hoijaa
Ja sama aivoton hörhöily vaan jatkuu edelleen, päivästä toiseen ja loputtomasti:
Steurastaja 21.1.2010 21:40
Steurastaja 21.1.2010 21:33
Steurastaja 21.1.2010 20:17
Steurastaja 21.1.2010 19:38
Steurastaja 21.1.2010 17:47
Steurastaja 21.1.2010 17:30
Steurastaja 21.1.2010 14:13
Steurastaja 21.1.2010 13:45
Steurastaja 21.1.2010 12:26
Steurastaja 21.1.2010 12:21
Steurastaja 21.1.2010 12:11
Steurastaja 21.1.2010 10:48
Steurastaja 21.1.2010 10:30
Steurastaja 21.1.2010 10:26
Steurastaja 21.1.2010 08:34
Steurastaja 21.1.2010 08:07
Steurastaja 21.1.2010 07:50
Steurastaja 21.1.2010 07:45
Steurastaja 21.1.2010 07:20
Steurastaja 20.1.2010 23:32
Steurastaja 20.1.2010 23:22
Steurastaja 20.1.2010 23:03
Steurastaja 20.1.2010 22:46
Steurastaja 20.1.2010 22:11
Steurastaja 20.1.2010 22:02
Steurastaja 20.1.2010 21:38
Steurastaja 20.1.2010 20:36
Steurastaja 20.1.2010 20:13
Steurastaja 20.1.2010 20:04
Steurastaja 20.1.2010 19:43
Steurastaja 20.1.2010 19:16
Steurastaja 20.1.2010 19:10
Steurastaja 20.1.2010 18:57
Steurastaja 20.1.2010 18:50
Steurastaja 20.1.2010 18:37
Steurastaja 20.1.2010 18:15
Steurastaja 20.1.2010 18:06
Steurastaja 20.1.2010 14:06
Steurastaja 20.1.2010 13:58
Steurastaja 20.1.2010 11:37
Steurastaja 20.1.2010 11:19
Steurastaja 20.1.2010 11:10
Steurastaja 20.1.2010 10:54
Steurastaja 20.1.2010 08:57
Steurastaja 20.1.2010 08:43
Steurastaja 20.1.2010 08:37
Steurastaja 20.1.2010 08:22
Steurastaja 20.1.2010 07:33
Steurastaja 20.1.2010 05:29
Steurastaja 20.1.2010 05:13
Steurastaja 19.1.2010 22:32
Steurastaja 19.1.2010 22:23
Steurastaja 19.1.2010 21:56
Steurastaja 19.1.2010 21:48
Steurastaja 19.1.2010 21:34
Steurastaja 19.1.2010 21:27
Steurastaja 19.1.2010 21:04
Steurastaja 19.1.2010 17:56
Steurastaja 19.1.2010 17:02
Steurastaja 19.1.2010 16:53
Steurastaja 19.1.2010 16:32
Steurastaja 19.1.2010 16:24
Steurastaja 19.1.2010 16:12
Steurastaja 19.1.2010 16:08
Steurastaja 19.1.2010 15:04
Steurastaja 19.1.2010 14:59
Steurastaja 19.1.2010 14:40
Steurastaja 19.1.2010 12:52
Steurastaja 19.1.2010 12:08
Steurastaja 19.1.2010 12:02
Steurastaja 19.1.2010 11:42
Steurastaja 19.1.2010 08:26
Steurastaja 19.1.2010 07:38
Steurastaja 19.1.2010 07:32 - no huh hoijaa
Eilen tuon mielisairaan hörhön hörhöily alkoi jo ennen aamuviittä ja jatkui koko päivän ja näyttäisi jatkuvan edelleen yli puolenyön seuraavan päivän puolelle:
Steurastaja 22.1.2010 23:50
Steurastaja 22.1.2010 23:24
Steurastaja 22.1.2010 23:07
Steurastaja 22.1.2010 22:58
Steurastaja 22.1.2010 22:40
Steurastaja 22.1.2010 21:46
Steurastaja 22.1.2010 21:33
Steurastaja 22.1.2010 20:59
Steurastaja 22.1.2010 20:40
Steurastaja 22.1.2010 20:20
Steurastaja 22.1.2010 19:59
Steurastaja 22.1.2010 19:54
Steurastaja 22.1.2010 19:31
Steurastaja 22.1.2010 19:29
Steurastaja 22.1.2010 19:20
Steurastaja 22.1.2010 19:08
Steurastaja 22.1.2010 19:00
Steurastaja 22.1.2010 18:43
Steurastaja 22.1.2010 18:34
Steurastaja 22.1.2010 18:21
Steurastaja 22.1.2010 17:39
Steurastaja 22.1.2010 17:25
Steurastaja 22.1.2010 17:11
Steurastaja 22.1.2010 16:52
Steurastaja 22.1.2010 16:15
Steurastaja 22.1.2010 15:41
Steurastaja 22.1.2010 13:42
Steurastaja 22.1.2010 12:49
Steurastaja 22.1.2010 10:32
Steurastaja 22.1.2010 10:23
Steurastaja 22.1.2010 10:09
Steurastaja 22.1.2010 08:37
Steurastaja 22.1.2010 07:40
Steurastaja 22.1.2010 07:36
Steurastaja 22.1.2010 07:19
Steurastaja 22.1.2010 06:25
Steurastaja 22.1.2010 06:22
Steurastaja 22.1.2010 05:55
Steurastaja 22.1.2010 05:28
Steurastaja 22.1.2010 05:14
Steurastaja 22.1.2010 05:06
Steurastaja 22.1.2010 04:52- huh hoijaa
Steurastaja kirjoitti:
Miksi ääliö häiriköit tätä palstaa loputtomasti noilla idioottimaisilla hörhöilyilläsi?
- huh hoijaa
On se, täysin mielisairas ja pakkomielteinen hörhö. Eilisen vuorokauden aikana vajaa 7 tuntia nukkumista ja loput reilu 17 tuntia hörhöilyä, yhteensä 81 raapustusta. Koskahan se kilahtaa ihan lopullisesti:
Steurastaja 23.1.2010 23:43
Steurastaja 23.1.2010 23:33
Steurastaja 23.1.2010 23:12
Steurastaja 23.1.2010 23:08
Steurastaja 23.1.2010 22:52
Steurastaja 23.1.2010 22:29
Steurastaja 23.1.2010 22:03
Steurastaja 23.1.2010 21:52
Steurastaja 23.1.2010 21:27
Steurastaja 23.1.2010 21:19
Steurastaja 23.1.2010 20:17
Steurastaja 23.1.2010 20:14
Steurastaja 23.1.2010 20:10
Steurastaja 23.1.2010 19:54
Steurastaja 23.1.2010 19:32
Steurastaja 23.1.2010 19:26
Steurastaja 23.1.2010 19:16
Steurastaja 23.1.2010 19:02
Steurastaja 23.1.2010 18:50
Steurastaja 23.1.2010 18:26
Steurastaja 23.1.2010 18:22
Steurastaja 23.1.2010 18:00
Steurastaja 23.1.2010 17:52
Steurastaja 23.1.2010 17:38
Steurastaja 23.1.2010 17:32
Steurastaja 23.1.2010 17:22
Steurastaja 23.1.2010 17:11
Steurastaja 23.1.2010 17:02
Steurastaja 23.1.2010 16:55
Steurastaja 23.1.2010 16:40
Steurastaja 23.1.2010 16:24
Steurastaja 23.1.2010 16:18
Steurastaja 23.1.2010 16:10
Steurastaja 23.1.2010 15:59
Steurastaja 23.1.2010 15:45
Steurastaja 23.1.2010 15:40
Steurastaja 23.1.2010 15:34
Steurastaja 23.1.2010 15:22
Steurastaja 23.1.2010 15:08
Steurastaja 23.1.2010 15:01
Steurastaja 23.1.2010 14:51
Steurastaja 23.1.2010 14:48
Steurastaja 23.1.2010 14:17
Steurastaja 23.1.2010 13:57
Steurastaja 23.1.2010 13:45
Steurastaja 23.1.2010 13:36
Steurastaja 23.1.2010 13:23
Steurastaja 23.1.2010 13:13
Steurastaja 23.1.2010 13:08
Steurastaja 23.1.2010 12:56
Steurastaja 23.1.2010 12:34
Steurastaja 23.1.2010 12:24
Steurastaja 23.1.2010 12:18
Steurastaja 23.1.2010 12:09
Steurastaja 23.1.2010 12:01
Steurastaja 23.1.2010 11:53
Steurastaja 23.1.2010 11:50
Steurastaja 23.1.2010 11:40
Steurastaja 23.1.2010 04:46
Steurastaja 23.1.2010 04:37
Steurastaja 23.1.2010 04:29
Steurastaja 23.1.2010 04:20
Steurastaja 23.1.2010 03:57
Steurastaja 23.1.2010 03:12
Steurastaja 23.1.2010 02:51
Steurastaja 23.1.2010 02:41
Steurastaja 23.1.2010 02:29
Steurastaja 23.1.2010 02:21
Steurastaja 23.1.2010 02:14
Steurastaja 23.1.2010 02:07
Steurastaja 23.1.2010 02:05
Steurastaja 23.1.2010 01:57
Steurastaja 23.1.2010 01:47
Steurastaja 23.1.2010 01:41
Steurastaja 23.1.2010 01:24
Steurastaja 23.1.2010 01:18
Steurastaja 23.1.2010 01:06
Steurastaja 23.1.2010 00:55
Steurastaja 23.1.2010 00:23
Steurastaja 23.1.2010 00:18
Steurastaja 23.1.2010 00:06- helvetin hyvä
alkaa hihhulit olla pahasti huolissaan.
Vihdoinkin vastapainoa uskovaisten jatkuvalle ja järjestelmälliselle propagandalle. - Januus
helvetin hyvä kirjoitti:
alkaa hihhulit olla pahasti huolissaan.
Vihdoinkin vastapainoa uskovaisten jatkuvalle ja järjestelmälliselle propagandalle.Kyllä on steurastaja kova pala hohhelille. Kiitos steurastajalle vai voisiko sanoa hihhuleiden teurastajalle.
- 7410
Alkaako hohhelilla olemaan vetelät pöksyssä? Mikä huolestuttaa?
- 7417
7410 kirjoitti:
Alkaako hohhelilla olemaan vetelät pöksyssä? Mikä huolestuttaa?
Sinulla tyhmä ja lapsellinen retard on vetelät päässäsi.
- Torakan pieru
Januus kirjoitti:
Kyllä on steurastaja kova pala hohhelille. Kiitos steurastajalle vai voisiko sanoa hihhuleiden teurastajalle.
hohheli joutuu nöyrtymään
- Torakan pieru
7417 kirjoitti:
Sinulla tyhmä ja lapsellinen retard on vetelät päässäsi.
olet todella niskan päällä ;-)
- no huh hoijaa
Torakan pieru kirjoitti:
olet todella niskan päällä ;-)
Et ole ihan terve sinäkään.
- huh hoijaa
Torakan pieru kirjoitti:
hohheli joutuu nöyrtymään
Kertoisitko pelle, että millä tavalla "nöyrtymään"? Mielisairaalle hörhölle?
- hoijaa no huh
no huh hoijaa kirjoitti:
Et ole ihan terve sinäkään.
Hohheli munakokkeli homopoppeli. pedofiili joka joutaisi saunantaakse!
- no huh hoijaa
hoijaa no huh kirjoitti:
Hohheli munakokkeli homopoppeli. pedofiili joka joutaisi saunantaakse!
Etpä ole ihan terve sinäkään. Miksi te mielisairaat huuhaa-hörhöt parveilette nykyään juuri tällä palstalla?
- Torakan pieru
huh hoijaa kirjoitti:
Kertoisitko pelle, että millä tavalla "nöyrtymään"? Mielisairaalle hörhölle?
muuten kuin haukkumalla.
Mutta kun jo tämä uskovainen hihhuli, helppo heikki hörhöilevä hohheli ei kykene vastaamaan yhteenkään viestiin asianmukaisesti ottamalla kantaa itse sisältöön.
Tämä on sitä fanaattista uskoa, jo tietynlaista todellista mielisairautta.
Mutta jatkava vaan hohhelin idiootti ja co.. Täytyyhän teille pelleille saada arkenakin nauraa. - No hei hoijaa
Torakan pieru kirjoitti:
muuten kuin haukkumalla.
Mutta kun jo tämä uskovainen hihhuli, helppo heikki hörhöilevä hohheli ei kykene vastaamaan yhteenkään viestiin asianmukaisesti ottamalla kantaa itse sisältöön.
Tämä on sitä fanaattista uskoa, jo tietynlaista todellista mielisairautta.
Mutta jatkava vaan hohhelin idiootti ja co.. Täytyyhän teille pelleille saada arkenakin nauraa.Aivan käsittämätöntä, että tuokin huuhaa-hörhö, nimimerkillä Torakan pieru, tunnetusti tämän tiedepalstan aiheesta yhtään mitään ymmärtämätön pelle, ja ymmärtääkseni aikuinen mies, osoittaa jokaikinen päivä tuon aivan käsittämättömän idioottimaisuutensa ja lapsellisuutensa. Ei muuta kuin hohhoijaa.
- no huh hoijaa
Eiliset 55 hörhöilyä:
Steurastaja 24.1.2010 23:59
Steurastaja 24.1.2010 23:52
Steurastaja 24.1.2010 23:31
Steurastaja 24.1.2010 22:46
Steurastaja 24.1.2010 22:39
Steurastaja 24.1.2010 22:35
Steurastaja 24.1.2010 22:23
Steurastaja 24.1.2010 22:20
Steurastaja 24.1.2010 21:50
Steurastaja 24.1.2010 21:34
Steurastaja 24.1.2010 21:29
Steurastaja 24.1.2010 21:16
Steurastaja 24.1.2010 21:09
Steurastaja 24.1.2010 20:49
Steurastaja 24.1.2010 20:10
Steurastaja 24.1.2010 19:43
Steurastaja 24.1.2010 19:28
Steurastaja 24.1.2010 19:25
Steurastaja 24.1.2010 19:04
Steurastaja 24.1.2010 18:53
Steurastaja 24.1.2010 18:46
Steurastaja 24.1.2010 16:34
Steurastaja 24.1.2010 16:11
Steurastaja 24.1.2010 16:05
Steurastaja 24.1.2010 15:23
Steurastaja 24.1.2010 14:51
Steurastaja 24.1.2010 14:37
Steurastaja 24.1.2010 14:30
Steurastaja 24.1.2010 14:17
Steurastaja 24.1.2010 12:45
Steurastaja 24.1.2010 12:43
Steurastaja 24.1.2010 12:36
Steurastaja 24.1.2010 12:22
Steurastaja 24.1.2010 12:06
Steurastaja 24.1.2010 11:58
Steurastaja 24.1.2010 11:40
Steurastaja 24.1.2010 10:46
Steurastaja 24.1.2010 10:25
Steurastaja 24.1.2010 09:59
Steurastaja 24.1.2010 09:35
Steurastaja 24.1.2010 09:31
Steurastaja 24.1.2010 09:25
Steurastaja 24.1.2010 02:10
Steurastaja 24.1.2010 02:04
Steurastaja 24.1.2010 01:58
Steurastaja 24.1.2010 01:54
Steurastaja 24.1.2010 01:45
Steurastaja 24.1.2010 01:40
Steurastaja 24.1.2010 01:37
Steurastaja 24.1.2010 01:21
Steurastaja 24.1.2010 01:16
Steurastaja 24.1.2010 01:01
Steurastaja 24.1.2010 00:51
Steurastaja 24.1.2010 00:28
Steurastaja 24.1.2010 00:15
Poimitaan tuosta aamupäivän toinen viesti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8793278#comment-42205482
"
No, mäkin
Steurastaja 24.1.2010 09:31
simahdin, tapani vastaisesti siten että viinaa jäi jäljelle.
Emäntä komensi sänkyyn ja peitteli, arvaa harmittko.
Kaipa muidenkin täytyy nukkua, sensuurikaan ei ole toiminnassa 24h/vrk,
"
Mahtaa siinä emäntäkin olla ihmeissään, kun isäntä sammahtaa noin 7 tunniksi aamuöisin ja hörhöilee vuorokauden muut 17 tuntia netissä silkkaa huuhaata, ja on jatkanut tuota samaa tahtia päivästä toiseen loputtomasti.
Ihan tervettä? - no huh hoijaa
Eiliset 61 hörhöilyä:
Steurastaja 25.1.2010 20:47
Steurastaja 25.1.2010 20:07
Steurastaja 25.1.2010 20:00
Steurastaja 25.1.2010 19:50
Steurastaja 25.1.2010 18:57
Steurastaja 25.1.2010 18:46
Steurastaja 25.1.2010 18:42
Steurastaja 25.1.2010 18:35
Steurastaja 25.1.2010 18:27
Steurastaja 25.1.2010 17:59
Steurastaja 25.1.2010 17:44
Steurastaja 25.1.2010 17:34
Steurastaja 25.1.2010 17:22
Steurastaja 25.1.2010 17:16
Steurastaja 25.1.2010 16:51
Steurastaja 25.1.2010 16:23
Steurastaja 25.1.2010 16:06
Steurastaja 25.1.2010 16:03
Steurastaja 25.1.2010 15:56
Steurastaja 25.1.2010 15:47
Steurastaja 25.1.2010 15:42
Steurastaja 25.1.2010 15:23
Steurastaja 25.1.2010 15:17
Steurastaja 25.1.2010 15:03
Steurastaja 25.1.2010 14:40
Steurastaja 25.1.2010 14:14
Steurastaja 25.1.2010 14:03
Steurastaja 25.1.2010 13:36
Steurastaja 25.1.2010 13:22
Steurastaja 25.1.2010 13:20
Steurastaja 25.1.2010 12:59
Steurastaja 25.1.2010 09:41
Steurastaja 25.1.2010 09:38
Steurastaja 25.1.2010 09:14
Steurastaja 25.1.2010 04:05
Steurastaja 25.1.2010 03:48
Steurastaja 25.1.2010 03:46
Steurastaja 25.1.2010 03:41
Steurastaja 25.1.2010 03:35
Steurastaja 25.1.2010 03:25
Steurastaja 25.1.2010 03:18
Steurastaja 25.1.2010 03:07
Steurastaja 25.1.2010 03:01
Steurastaja 25.1.2010 02:48
Steurastaja 25.1.2010 02:46
Steurastaja 25.1.2010 02:41
Steurastaja 25.1.2010 02:35
Steurastaja 25.1.2010 02:31
Steurastaja 25.1.2010 02:27
Steurastaja 25.1.2010 02:16
Steurastaja 25.1.2010 01:58
Steurastaja 25.1.2010 01:46
Steurastaja 25.1.2010 01:37
Steurastaja 25.1.2010 01:29
Steurastaja 25.1.2010 01:26
Steurastaja 25.1.2010 01:10
Steurastaja 25.1.2010 00:56
Steurastaja 25.1.2010 00:51
Steurastaja 25.1.2010 00:48
Steurastaja 25.1.2010 00:31
Steurastaja 25.1.2010 00:15
Ihmeellisiä taukoja alkanut ilmenemään. Meinaakohan hörhön kunto jo pettää?- 7410
Niinpä, etkö ole huolehtinut kunnostasi? Kyllä kuntosi paranee, kun vaan sitkeästi päivittelet listaa.
- Steurastaja
7410 kirjoitti:
Niinpä, etkö ole huolehtinut kunnostasi? Kyllä kuntosi paranee, kun vaan sitkeästi päivittelet listaa.
Kesämökin kattoa kattomaan, siellä on ollut pakkasen puolella ties miten pitkään.
Yleensä lumet tulee alas peltikatolta ittestään, jos käväsee vähänkin nuoskaa.
- no huh hoijaa
SHörhömme teki uuden ennätyksen eilen, siis viestien vähäisyydessä, mutta aika laajasti pitkin päivää niitä hörhöilyjä siltikin putoili:
Steurastaja 26.1.2010 21:34
Steurastaja 26.1.2010 20:15
Steurastaja 26.1.2010 19:36
Steurastaja 26.1.2010 19:32
Steurastaja 26.1.2010 18:21
Steurastaja 26.1.2010 16:17
Steurastaja 26.1.2010 15:51
Steurastaja 26.1.2010 10:45
Steurastaja 26.1.2010 10:32
Steurastaja 26.1.2010 10:13
Steurastaja 26.1.2010 10:06 - huh hoijaa
Alkaakohan Shörhöltämme loppumaan kunto, huuhaa-linkit vai usko? Vain 23 hörhöilyä eilen:
Steurastaja 27.1.2010 20:13
Steurastaja 27.1.2010 20:09
Steurastaja 27.1.2010 19:58
Steurastaja 27.1.2010 19:20
Steurastaja 27.1.2010 19:09
Steurastaja 27.1.2010 19:01
Steurastaja 27.1.2010 18:43
Steurastaja 27.1.2010 17:23
Steurastaja 27.1.2010 17:18
Steurastaja 27.1.2010 17:04
Steurastaja 27.1.2010 17:02
Steurastaja 27.1.2010 16:56
Steurastaja 27.1.2010 16:51
Steurastaja 27.1.2010 16:31
Steurastaja 27.1.2010 16:26
Steurastaja 27.1.2010 13:33
Steurastaja 27.1.2010 11:24
Steurastaja 27.1.2010 10:37
Steurastaja 27.1.2010 09:39
Steurastaja 27.1.2010 07:50
Steurastaja 27.1.2010 07:33
Steurastaja 27.1.2010 05:20
Steurastaja 27.1.2010 05:18- scepdius
Jos joku haluaa osallistua keskusteluun aktiivisesti ja siihen on mahdollisuus, mitä pahaa siinä on? Olethan itsekin ahkerasti esillä täällä, paitsi että sinä keskityt muiden haukkumiseen ja epämääräisiin huuteluihin. Eihän se ole tervettä? Kokoat yökaudet listoja muiden osallistumisista keskusteluun ja heittelet niitä tänne, kommentoiden keskustelijan persoonaa, eikä itse asiaa. Ihme touhua. En ymmärrä tätä touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483