Voiko jotkut suojelusenkeleillä olla erilaisia ulkomuotoja, varsinkin jos ihminen kuvittelee hänen omaa enkeliinsä? Esim. minä kuvittelen, että suojelusenkelin nimi on Griever (joka tarkoittaa surua). Se on ihmismuotoinen lentävä leijona, joka säälii minua ja haluaa Jumalan lisäksi ajatella parasta minulle. He molemmat suojelevat minua parhain välttyen ikäviä tilanteita, myös vaaratkin. Kommenttini voi olla sekava, mutta toivon että ymmärtäisitte viestini.
Suojelusenkeleitten ulkomuoto?
6
613
Vastaukset
- Tetrahedron
...auennut mitä tällä viestillä tarkalleen haettiin. Siis haluatko tietää millä tavalla ihmiset näkevät suojelijansa? Jotkut näkevät suojelijansa (tai enkelit) valoina tai väreinä, jotkut jopa ihmismäisinä hahmoina. On myös niitä, jotka eivät varsinaisesti näe, mutta "näkevät" tunteen kautta.
Kieltämättä hieman kummastuttaa tuo kuvaus omasta suojelijastasi, sillä ensinnäkin käytät ilmaisua "kuvittelen", eli herää heti kysymys, että tunnetko lainkaan vai tosiaan kuvitteletko vain. Toiseksi toki joku voi nähdä oman suojelijansa vaikka kärpäsenä, mutta liittyykö tähän näkemiseen minkäänlaista tunnetta? Ja miksi hän säälii sinua?
Enkelit/suojelusenkelit/suojelijat ovat hieman väärinymmärrettyjä tehtävänsä suhteen. Moni kuvittelee, että ne tosiaan vain suojelevat pahalta ja ikäviltä tilanteilta, kun todellisuudessa heidän suurin tehtävänsä on ohjata suojattiaan ja auttaa tätä henkisessä kasvussa. Ikävät kokemuksetkin ovat kasvulle vältämättömiä, ikävä kyllä. :)- .................
Siksi yritän selittää, että elämässäni on ollut väärinymmärrystä. Sydämeni ei ole koskaan pahantahtoinen, mutta siihen liittyy enemmän haavoittunut viha ja epätoivo. Lapsiin kohdistuva väkivalta (plus kaltoinkohtelu), kiusaaminen uhrina ym. Leijona kuvastaa rohkeutta ja viisautta. Jos minulla olisi myös itämainen lohikäärme suojelijana, sitä symbolisoidaan vahvuutta. Haluaisin että "suojelusenkelin" muoto olisi se, mitä ajattelen juuri äsken.
- Tetrahedron
................. kirjoitti:
Siksi yritän selittää, että elämässäni on ollut väärinymmärrystä. Sydämeni ei ole koskaan pahantahtoinen, mutta siihen liittyy enemmän haavoittunut viha ja epätoivo. Lapsiin kohdistuva väkivalta (plus kaltoinkohtelu), kiusaaminen uhrina ym. Leijona kuvastaa rohkeutta ja viisautta. Jos minulla olisi myös itämainen lohikäärme suojelijana, sitä symbolisoidaan vahvuutta. Haluaisin että "suojelusenkelin" muoto olisi se, mitä ajattelen juuri äsken.
...tulkita suojelijan hohkaavaa energiaa, mutta se ei kuitenkaan muovaa suojelijaa minkäänlaiseksi ulkomuodoltaan. En jäisi jumittamaan leijoniin ja lohikäärmeisiin vain sen takia, että joissain kulttuureissa ne symboloivat tiettyjä ominaisuuksia. Suojelijan ulkomuoto ei ole haluamisesta kiinni; suojelija vain on ja meidän on otettava se vastaan sellaisenaan. Ja ehkä löydettävä se leijona ja lohikäärme sitten itsestämme. :D
- ateisti112
Ei kannata miettiä tommosta asiaa koska Enkeleitä ei ole olemassa tyhmä
- Leijonatkin lentää
Ne ottaa sellaisen muodon kuin on kulloinkin tarpeen. Lentävä leijona?...ihan käypä symbolihahmo enkelille. Esim. kultainen lentävä lejona valkoisella pohjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684167Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171567
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521356
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi991272- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098