Voiko jotkut suojelusenkeleillä olla erilaisia ulkomuotoja, varsinkin jos ihminen kuvittelee hänen omaa enkeliinsä? Esim. minä kuvittelen, että suojelusenkelin nimi on Griever (joka tarkoittaa surua). Se on ihmismuotoinen lentävä leijona, joka säälii minua ja haluaa Jumalan lisäksi ajatella parasta minulle. He molemmat suojelevat minua parhain välttyen ikäviä tilanteita, myös vaaratkin. Kommenttini voi olla sekava, mutta toivon että ymmärtäisitte viestini.
Vastaukset 6
- Tetrahedron
...auennut mitä tällä viestillä tarkalleen haettiin. Siis haluatko tietää millä tavalla ihmiset näkevät suojelijansa? Jotkut näkevät suojelijansa (tai enkelit) valoina tai väreinä, jotkut jopa ihmismäisinä hahmoina. On myös niitä, jotka eivät varsinaisesti näe, mutta "näkevät" tunteen kautta.
Kieltämättä hieman kummastuttaa tuo kuvaus omasta suojelijastasi, sillä ensinnäkin käytät ilmaisua "kuvittelen", eli herää heti kysymys, että tunnetko lainkaan vai tosiaan kuvitteletko vain. Toiseksi toki joku voi nähdä oman suojelijansa vaikka kärpäsenä, mutta liittyykö tähän näkemiseen minkäänlaista tunnetta? Ja miksi hän säälii sinua?
Enkelit/suojelusenkelit/suojelijat ovat hieman väärinymmärrettyjä tehtävänsä suhteen. Moni kuvittelee, että ne tosiaan vain suojelevat pahalta ja ikäviltä tilanteilta, kun todellisuudessa heidän suurin tehtävänsä on ohjata suojattiaan ja auttaa tätä henkisessä kasvussa. Ikävät kokemuksetkin ovat kasvulle vältämättömiä, ikävä kyllä. :)- .................
Siksi yritän selittää, että elämässäni on ollut väärinymmärrystä. Sydämeni ei ole koskaan pahantahtoinen, mutta siihen liittyy enemmän haavoittunut viha ja epätoivo. Lapsiin kohdistuva väkivalta (plus kaltoinkohtelu), kiusaaminen uhrina ym. Leijona kuvastaa rohkeutta ja viisautta. Jos minulla olisi myös itämainen lohikäärme suojelijana, sitä symbolisoidaan vahvuutta. Haluaisin että "suojelusenkelin" muoto olisi se, mitä ajattelen juuri äsken.
- Tetrahedron
................. kirjoitti:
Siksi yritän selittää, että elämässäni on ollut väärinymmärrystä. Sydämeni ei ole koskaan pahantahtoinen, mutta siihen liittyy enemmän haavoittunut viha ja epätoivo. Lapsiin kohdistuva väkivalta (plus kaltoinkohtelu), kiusaaminen uhrina ym. Leijona kuvastaa rohkeutta ja viisautta. Jos minulla olisi myös itämainen lohikäärme suojelijana, sitä symbolisoidaan vahvuutta. Haluaisin että "suojelusenkelin" muoto olisi se, mitä ajattelen juuri äsken.
...tulkita suojelijan hohkaavaa energiaa, mutta se ei kuitenkaan muovaa suojelijaa minkäänlaiseksi ulkomuodoltaan. En jäisi jumittamaan leijoniin ja lohikäärmeisiin vain sen takia, että joissain kulttuureissa ne symboloivat tiettyjä ominaisuuksia. Suojelijan ulkomuoto ei ole haluamisesta kiinni; suojelija vain on ja meidän on otettava se vastaan sellaisenaan. Ja ehkä löydettävä se leijona ja lohikäärme sitten itsestämme. :D
- ateisti112
Ei kannata miettiä tommosta asiaa koska Enkeleitä ei ole olemassa tyhmä
- Leijonatkin lentää
Ne ottaa sellaisen muodon kuin on kulloinkin tarpeen. Lentävä leijona?...ihan käypä symbolihahmo enkelille. Esim. kultainen lentävä lejona valkoisella pohjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91034Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125976- 109949
- 56945
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.45785Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev162742Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66721- 66697
- 50614
- 70586
- 95561
- 22556
- 52531
- 60524
- 26500
- 35497
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052459Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31453Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246418