HIMANKA/KALAJOKI

hups,

HIMANKA/KALAJOKI

tulevat nousemaan maailman kartan keskipisteeksi.

Pankaa merkille.

166

1877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhat ja yksi

Niin erinomaista jotta mielenkiinto säilyy.

• hups.

Otan vastaan kiitellen, mitä ylhäältä annetaan.

• tuhat ja yksi
        hups. kirjoitti:

Otan vastaan kiitellen, mitä ylhäältä annetaan.

Muuten Lappajärvi on meteoriitin muodostama.

• hups.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Muuten Lappajärvi on meteoriitin muodostama.

En osaa tarkalleen sanoa, mutta se asia koskee,
        mitä on jo tapahtunut ja sille tulee jatkoa,
        joka leviää yli koko maapallon.

Jotain tähän malliin.

• tuhat ja yksi
        hups. kirjoitti:

En osaa tarkalleen sanoa, mutta se asia koskee,
        mitä on jo tapahtunut ja sille tulee jatkoa,
        joka leviää yli koko maapallon.

Jotain tähän malliin.

Älä katsele sitä lähintä tähteä paljain silmin ,( minä meen nyt muualle) !

Eppäillä soppi noita juttujasi!

• hups.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Älä katsele sitä lähintä tähteä paljain silmin ,( minä meen nyt muualle) !

Eppäillä soppi noita juttujasi!

Katotaan ja ootetaan.

• tuhat ja yksi
        hups. kirjoitti:

Katotaan ja ootetaan.

Ei jaksa oottaa!

• hups.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ei jaksa oottaa!

Mie annan sulle malttia ja voimia.
        Otathan vastaan. :) ja hali.

• tuhat ja yksi
        hups. kirjoitti:

Mie annan sulle malttia ja voimia.
        Otathan vastaan. :) ja hali.

pitää otta halit vastaan . Kiitos !

Mutta kats. se peto ensin ja sitten kenestä kertoo Dan.9:26. ja kenestä Dan.9:27.
        Ennen kuin sekoat Jeesus harhaan.

• mä ja me.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

pitää otta halit vastaan . Kiitos !

Mutta kats. se peto ensin ja sitten kenestä kertoo Dan.9:26. ja kenestä Dan.9:27.
        Ennen kuin sekoat Jeesus harhaan.

Halista tuli mieleen kuinka me ihmiset kaipaamme toisen ihmisen kosketusta, ja se kaipaus ilmenee erilaisina "sairauksina".

• tuhat ja yksi
        mä ja me. kirjoitti:

Halista tuli mieleen kuinka me ihmiset kaipaamme toisen ihmisen kosketusta, ja se kaipaus ilmenee erilaisina "sairauksina".

Tartunta sairaudet leviää ihokosketuksena ja pisarakosketuksena tehokkaimmin.

• mä ja me.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Tartunta sairaudet leviää ihokosketuksena ja pisarakosketuksena tehokkaimmin.

Siis pelkäät;

>>>ja se kaipaus ilmenee erilaisina "sairauksina".

• tuhat ja yksi
        mä ja me. kirjoitti:

Siis pelkäät;

>>>ja se kaipaus ilmenee erilaisina "sairauksina".

Ei myöskään joukko -ei itse suggerointia !

• hups.

Onko kettään Kalajokisia liikkeellä täälä. ?

• hups.

Tuo joka nousee tuolta alueelta on syntynyt 9kk, Israelin syntymän jälkeen.

• tuhat ja yksi

jäädä eläkkeelle ja sittenalkaa höperehtiä . Esim , Raamattuosaston Teuvo Sunin tapaan.

Jokainen höperehtii joka nyky Israeliin uskonsa kiinnittää.

• hups.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

jäädä eläkkeelle ja sittenalkaa höperehtiä . Esim , Raamattuosaston Teuvo Sunin tapaan.

Halitaan vaan me.

Ja mää notkistelin illalla kangaspuiden alla, olisippa ollu tsiikaamassa. ;)
        ny kolottaa.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Hänet on laitettu höperehtimään.

Koska hänessä paha on saanut niskalenkin.

• hups..
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mielenkiintoinen havainto, jos olet nainen niin kyllä TS ratsastaa.

Ja jos sanot olevasi mies, TS häippäsee ku pieru saharaan.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mun tekisi mieleni kertoa kaikki minkä tiedän, mutta jokin estää.

Jokin puomi on edessä, ja kun en ole aitajuoksija en pääse yli.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Mun tekisi mieleni kertoa kaikki minkä tiedän, mutta jokin estää.

Jokin puomi on edessä, ja kun en ole aitajuoksija en pääse yli.

Monenlaista kertojaa joita ei ole pidättänyt mikään ei edes oma hulluus!

Mutta jos tekee mieli kertoa täytyy päättää itse mitä ja missä kertoo, aidanraosta ne toisetkin yrittävät livahtaa.

• juju.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mutta jos tekee mieli kertoa täytyy päättää itse mitä ja missä kertoo, aidanraosta ne toisetkin yrittävät livahtaa.

Ilm. 5:13

Ja minä kuulin, kuinka kaikki luodut taivaassa, maan päällä, maan alla ja meressä, kaikki mitä niissä on, lausuivat: -- Hänen, joka istuu valtaistuimella, hänen ja Karitsan on ylistys, kunnia, kirkkaus ja mahti aina ja ikuisesti. ]

Ilm. 7:10

ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa!

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

>>>aidanraosta ne toisetkin yrittävät livahtaa.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

>>>aidanraosta ne toisetkin yrittävät livahtaa.

Se tarinasi ja kun olet sen jo aloittanut, muuten tällä osastilla on jo kaksi ,"Ivan Tsaari " ja oikea Caesar toinen.

Ja muuten mahdut kernaasti siihen 1000 Danielin kirjan harha selittäjän joukkoon vaikka heitä on jo seiintynyt kymmenittäin.

Entä se kutsumus ja näky onko sinullakin sellainen ,- vai miksi ?

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Se tarinasi ja kun olet sen jo aloittanut, muuten tällä osastilla on jo kaksi ,"Ivan Tsaari " ja oikea Caesar toinen.

Ja muuten mahdut kernaasti siihen 1000 Danielin kirjan harha selittäjän joukkoon vaikka heitä on jo seiintynyt kymmenittäin.

Entä se kutsumus ja näky onko sinullakin sellainen ,- vai miksi ?

Minun kokemukseni "kuolema" "tietoisuus".

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

Kutsumus. ....
        Aika näyttää.

Koska ihminen ei usko ennenkuin näkee.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Oletko jo kokenut kuoleman ?

Ja mikä tietoisuus ?

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Kutsumus. ....
        Aika näyttää.

Koska ihminen ei usko ennenkuin näkee.

"Koska ihminen ei usko ennenkuin näkee" ja sitten näkee harhoja ja niitä selittää uskonkäsitteittensä avulla .

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Oletko jo kokenut kuoleman ?

Ja mikä tietoisuus ?

Olen toivonut lapsena; "Isä hae minut pois, täällä on paha olla"

Ja tiesin miten täältä lähden, mutta Isä muutti suunitelmaa, eli paljasti minulle sen jatkon tässä taannoin.

Kuolin niinkuin minulle oli se selvänä vuosia.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

"Koska ihminen ei usko ennenkuin näkee" ja sitten näkee harhoja ja niitä selittää uskonkäsitteittensä avulla .

Ota opiksesi, ja poimi hyvät ja syötävät hedelmät, jätä raa´at puuhun ja mädit nako kompostiin, siellä voi olla hyviäkin siemeniä.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Olen toivonut lapsena; "Isä hae minut pois, täällä on paha olla"

Ja tiesin miten täältä lähden, mutta Isä muutti suunitelmaa, eli paljasti minulle sen jatkon tässä taannoin.

Kuolin niinkuin minulle oli se selvänä vuosia.

", eli paljasti minulle sen jatkon tässä taannoin."

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Tässä tuntee itsensä kuin olisin etana ja sinä hoputat juoksemaan mua.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

En haluaisi kertoa ja pitäisi kertoa ja...

Muuten oletko katsonut Ikuisia kertomuksia joka on punaisia kirjoja 10 osainen.
        Siinä on se 10,s kirja ja näytetään taivaallinen Jumalan kaupunki.

Sitä vastaava kylä on Himangalla.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

En haluaisi kertoa ja pitäisi kertoa ja...

Muuten oletko katsonut Ikuisia kertomuksia joka on punaisia kirjoja 10 osainen.
        Siinä on se 10,s kirja ja näytetään taivaallinen Jumalan kaupunki.

Sitä vastaava kylä on Himangalla.

Ja kuulostaa epäilyttävältä koko kertomuksesi ,mistä on kysymys?

• LIIC.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ja kuulostaa epäilyttävältä koko kertomuksesi ,mistä on kysymys?

Saathan sinä epäillä.

Mutta minä tiedän itse elämäni parhaiten.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Suni on laitettu huom, laitettu ruoskimaan ja irrottamaan jo opitusta, koska uutta jo näkyy.

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

Suni on laitettu huom, laitettu ruoskimaan ja irrottamaan jo opitusta, koska uutta jo näkyy.

Mutta sen oppi ei hyvää ja oikeaa kuitenkaan vaan se irrottaa kuonaa.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Mutta sen oppi ei hyvää ja oikeaa kuitenkaan vaan se irrottaa kuonaa.

On aika pitkälle uskoon höyrähtänyt, ei poikkea juuri lainkaan , tuollaisesta paremmanpuoleisesta Helluntaiharhalaisesta, tapahtumasarja menee samaan tyyliin ,vaan kun ei uskossaan hyväksy uskovien kastetta eikä kenenkään käsienalle tulemistan , niin ulkona on kuin lumiukko , pysyy Helluntailiikkeestä ja sen lisäksi hän ei ole edes yhden yhtään kertaa käynyt noissa sen suunnan herätyskokouksissa.
        Se "riivatun opel" vai ympyrää ajeli kun hän yritti mennä sinne katsomaan ja kuulemaan.

Sen lisäksi saattaa se happiloppua Lappeenrannankirkon rappustenousun jälkeen ja - auttoiko sinne myös samalla ryörätuolissa jotain - ja kun aistiharha " Raamattu on totta" !
        valhe rävähtää kullatuin kirjaimin seinälle lapsuuden tutun virren säestyksellä, on mies on myytyä kamaa iäksi!
        Niin siinä uskonasioita paennut Teuvo on kokenut uuden alun uskolleen, Suuri ISÄ on kutsunut, koko elämän aukiammottava haava on arpeutunut umpeen ,maallisen isän kaipaus on täyttynyt Taivaallisen ISÄN kutsuun. Ja sieltä alkaa se Teuvon suuri tarina , joka jatkuu hänen elämänsä ajan hyvässä ja pahassa, kovaksi koulitussa peräänantamassa luonteessa.

• LIIC

1. Korinttolaiskirje 15

24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. [Dan. 2:44, 7:14,27]

Daniel 2

44 "Noiden kuninkaiden aikana on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka ei ikinä tuhoudu, eikä sitä valtakuntaa anneta toiselle kansalle. Se murskaa lopullisesti kaikki nuo valtakunnat, ja se pysyy ikuisesti,

Daniel 7
      14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.

27 Kuninkuus ja valta ja valtakuntien mahti kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Sen kansan valtakunta on ikuinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat ja tottelevat sitä.

1.Kor. 15
      25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle.

Psalmit 110

Kuninkaan kruunajaispsalmi

1 Daavidin psalmi. Herra sanoo minun herralleni: "Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät jalkojesi alle, korokkeeksi valtaistuimesi eteen.

Markus 12

36 Daavid itse on Pyhän Hengen innoittamana sanonut: -- Herra sanoi minun herralleni: Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät jalkojesi alle.

1.Kor. 15
      26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Johanneksen ilmestys 20

14 Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi.

Joh Ilm. 21
      4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."

1.Kor. 15;
      27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan.

Psalmit 8

6 (8:7) Sinä panit hänet hallitsemaan luotujasi, asetit kaiken hänen valtaansa:

Efesolaiskirje 1

22 Jumala on alistanut kaiken hänen valtaansa ja asettanut hänet kaiken yläpuolelle seurakuntansa pääksi.

Heprealaiskirje 2

8 panit kaiken hänen valtansa alle. Jumala siis antoi ihmisen valtaan kaiken, hän ei jättänyt mitään tälle alistamatta. Vielä tosin emme voi havaita, että kaikki olisi hänen vallassaan.

1.Kor. 15
      28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.

1. Korinttolaiskirje 3

23 mutta te olette Kristuksen, ja Kristus on Jumalan.

1.Kor 11:
      3 Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.

Rakkaudella teidän;

• LIIC

Ilm. 11:4

Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Ilm. 11:4

Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

"Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä."

Sillä ne hän ovat Serubbabel ja Joosua yli-pappi !

• tuhat ja yksi

Muuten Dan. 2. luvussa onkin oikeasti Danielin uni eikä niinkään Nebukadneessarin, koska Nedukadneessar oli unohtanut yöllisen päänsä näyn ja Daniel askarteli ongelman edessä henkensä hädässä ja sitten lopulta näki tuon unen jonka hän kertoi hullulle kuninkaalle ja tämä oli kovasti otettu siitä selityksestä koska hän oli se kultainen pää siinä kuvapatsaassa.

Mutta sinun selityksesi on väärä!

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

"Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä."

Sillä ne hän ovat Serubbabel ja Joosua yli-pappi !

Odotas mitä Raamattu sanoo ,?

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

Johanneksen ilmestys 11

4 Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. [Sak. 4:2,3,11,14]

Sakarja 4

2 Hän kysyi minulta: "Mitä näet?" Minä vastasin: "Näen lampunjalan, joka on kokonaan kultaa, ja sen päällä öljyvadin. Vadin reunassa on seitsemän lamppua ja kussakin lampussa seitsemän liekkiä.

3 Lampunjalan vieressä on kaksi oliivipuuta, toinen vadin oikealla ja toinen vasemmalla puolella."

7 (4:11) Minä kysyin enkeliltä: "Mitä ovat nämä kaksi oliivipuuta lampunjalan oikealla ja vasemmalla puolella?"

10 (4:14) Silloin enkeli selitti: "Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua, jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa."

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

Johanneksen ilmestys 11

4 Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. [Sak. 4:2,3,11,14]

Sakarja 4

2 Hän kysyi minulta: "Mitä näet?" Minä vastasin: "Näen lampunjalan, joka on kokonaan kultaa, ja sen päällä öljyvadin. Vadin reunassa on seitsemän lamppua ja kussakin lampussa seitsemän liekkiä.

3 Lampunjalan vieressä on kaksi oliivipuuta, toinen vadin oikealla ja toinen vasemmalla puolella."

7 (4:11) Minä kysyin enkeliltä: "Mitä ovat nämä kaksi oliivipuuta lampunjalan oikealla ja vasemmalla puolella?"

10 (4:14) Silloin enkeli selitti: "Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua, jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa."

Kaksi todistajaa

1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. [Hes. 40:5]
        2 Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan. [Dan. 7:25, 12:7; Luuk. 21:24]
        3 "Minä annan kahdelle todistajalleni tehtäväksi julistaa sanaani säkkivaatteeseen pukeutuneina tuhat kaksisataakuusikymmentä päivää." [Matt. 11:21; Ilm. 6:12]

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Johanneksen ilmestys 11

Sakarja 4

Sakarja on kirjoitettu yli 500 vuotta ennen Joh, Ilmestyskirjaa!

Sakarjan kirja kertoo siitä minkä tietää ja siitä keitä ne henkilöinäkin olivat.

Ilmestyskirja taas kertoo uudella tavallatulkittuna tuon kertomuksen ja jättää täysin avoimeksi keitä nuo henkilöt ovat ja siitä Kristinuskoiset kovin kiistelevät toistensa kanssa miten ilm, kirja tulee tulkita ja ovat jokainen oikeassa.

Sakarjan kirja kertoo;
        3:6. " Herran enkeli vakuutti Joosualle."
        3:7. " Näin sanoo Herra Sebaot ; >> . Jos kuljet minun tietäni ja noudatat säädöksiäni,jotka olen sinulle antanut,saat hallita temppelissäni ja valvoa esipihijani.minä korotan sinut näiden palvelijoitten joukkoon.>"
        Siis Joosua !

Sakarjan kirja kertoo;
        4:6b. " näin kuuluu Herran sana serubbabelille; >>- Ei väellä eikä voimalla,vaan minun hengelläni, sanoo Herra sebaot.>>"
        Siis Serubbabel !

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Kaksi todistajaa

1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. [Hes. 40:5]
        2 Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan. [Dan. 7:25, 12:7; Luuk. 21:24]
        3 "Minä annan kahdelle todistajalleni tehtäväksi julistaa sanaani säkkivaatteeseen pukeutuneina tuhat kaksisataakuusikymmentä päivää." [Matt. 11:21; Ilm. 6:12]

Noita vuosi tuhansien takaisia uskonto kirjoituksia keskenään !

Eikö se riitö jotta ovat jo toiset sekoitelleet ne ?

Hesekiel kirjoitteli n, 600 vuotta ennen ,kuin Uusi Testamentti on kirjoitettu.- Ajattele eikö sinulle merkitse ajassa ensin 600 vuotta ja siitä sitten 1900 vuotta uuden Testamentin synnystä tähän päivään mitään ?

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Sakarjan kirja 6:9. " Minulle tuli tämä Herran sana: 6:10. >> mene tänä päivänä Josian,Sefavjan pojan taloon.Siellä tapaat Heldain,Tpbian Ja Jedaljan, jotka ovat tulleet Babyloniasta maanmiestesi parista.>>"

lueskele eteenpäin ; - niin siinä se samalla selviää jotta "Uusi Verso" joka rakensi Herran temppelin oli Serubbabel.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Muuten Dan. 2. luvussa onkin oikeasti Danielin uni eikä niinkään Nebukadneessarin, koska Nedukadneessar oli unohtanut yöllisen päänsä näyn ja Daniel askarteli ongelman edessä henkensä hädässä ja sitten lopulta näki tuon unen jonka hän kertoi hullulle kuninkaalle ja tämä oli kovasti otettu siitä selityksestä koska hän oli se kultainen pää siinä kuvapatsaassa.

Mutta sinun selityksesi on väärä!

Muista; sano minun sanoneen HIMANKA/KALAJOKI tulevat nousemaan kuin taimen maasta ja sitä taimenta ihmetellään.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Muista; sano minun sanoneen HIMANKA/KALAJOKI tulevat nousemaan kuin taimen maasta ja sitä taimenta ihmetellään.

tänä tulevana keväänä kutemaan?

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

tänä tulevana keväänä kutemaan?

On kasvamassa jo.

Mutta ihmiset eivät usko, kun ovat kangistuneet kaavoihinsa.

Ja kun on rakennettu järjestelmä, siitä on vaikea luopua.
        Tai Jumalan on kaikki.
        Järjestelmäkin.

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

On kasvamassa jo.

Mutta ihmiset eivät usko, kun ovat kangistuneet kaavoihinsa.

Ja kun on rakennettu järjestelmä, siitä on vaikea luopua.
        Tai Jumalan on kaikki.
        Järjestelmäkin.

Adventistien kirjassa 10 on piirettynä tuo kylä josta tuo ihminen nousee.

Kaikille seurakunnille on annettu tietty tehtävä.

Älkää halveksiko ketään.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Adventistien kirjassa 10 on piirettynä tuo kylä josta tuo ihminen nousee.

Kaikille seurakunnille on annettu tietty tehtävä.

Älkää halveksiko ketään.

Ajattelin jotta taas joku pyramiidi huijaus!

Että oikein Adventismin Wiliam Mellrin opi uudelleen järjestelyä SEITSEMINE seurakuntineen, -

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Että oikein Adventismin Wiliam Mellrin opi uudelleen järjestelyä SEITSEMINE seurakuntineen, -

Älä pilkkaa vaan usko.

Pilkkasi on sattuva omaan nilkkaasi.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

>>>Kaikille seurakunnille on annettu tietty tehtävä.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

• tuhat ja yksi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

""""Babtisti/ Helluntaisaarnaaja Billy Braham joka veti sen seitsemän seurakunnan harhan oikein loistavasti metsikköön""""

Tulee olla Babtisti/ Helluntaisaarnaaja William Marrion Branham ( 6.4.1909 - 24.12.9165.)
        Ja hänellä oli se oppi Seitsemästä seurakunnasta joka on harhaoppi .

Ja tuossa Billy Granham on myöskin Ameriikan harjoja useammassa sukupolvessa ja vielä tänäkin päivänä ovat vahvoja harhassaan ! ( Ellemme me jo keskustele jotta uskonto politiikassaan .)

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

""""Babtisti/ Helluntaisaarnaaja Billy Braham joka veti sen seitsemän seurakunnan harhan oikein loistavasti metsikköön""""

Tulee olla Babtisti/ Helluntaisaarnaaja William Marrion Branham ( 6.4.1909 - 24.12.9165.)
        Ja hänellä oli se oppi Seitsemästä seurakunnasta joka on harhaoppi .

Ja tuossa Billy Granham on myöskin Ameriikan harjoja useammassa sukupolvessa ja vielä tänäkin päivänä ovat vahvoja harhassaan ! ( Ellemme me jo keskustele jotta uskonto politiikassaan .)

Rakas ystävä.

Ei yhdelle kaikkea.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ilm. 1:11

Ääni sanoi: "Kirjoita, mitä näet, ja lähetä kirja seitsemälle seurakunnalle: Efesokseen, Smyrnaan, Pergamoniin, Tyatiraan, Sardekseen, Filadelfiaan ja Laodikeaan."

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Ilm. 1:11

Ääni sanoi: "Kirjoita, mitä näet, ja lähetä kirja seitsemälle seurakunnalle: Efesokseen, Smyrnaan, Pergamoniin, Tyatiraan, Sardekseen, Filadelfiaan ja Laodikeaan."

William Marron Branham tulkitsi tuon .

"Ilm. 1:11

Ääni sanoi: "Kirjoita, mitä näet, ja lähetä kirja seitsemälle seurakunnalle: Efesokseen, ( = Paavali)
        Smyrnaan, (= Ireanius)
        Pergamoniin, (= Martius)
        Tyatiraan, (= Columba)
        Sardekseen, (= Luther)
        Filadelfiaan (= Weslwy)
        ja Laodikeaan "( Branham)

Kannattaa ensin vetää piirokseen suuret ääriviivat jotta hahmottuu siihen koko kuva !
        Ja tuolla suurella harhalla on niin suuret kuviot etteivät ne sovi yhteen piirrokseen.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Rakas ystävä.

Ei yhdelle kaikkea.

Billy Graham 8 William Franklin Graham ( s, 7.12.1918 )Hän on liehitellyt harhallaan maailman mahtavimpien kanssa ja hänen järjestönsä ovat voimissaan ja Nelson (Ned) Graham ja Tullian Tchividjin jatkavat suvun perintöä!

• tuhat ja yksi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Billy Graham 8 William Franklin Graham ( s, 7.12.1918 )Hän on liehitellyt harhallaan maailman mahtavimpien kanssa ja hänen järjestönsä ovat voimissaan ja Nelson (Ned) Graham ja Tullian Tchividjin jatkavat suvun perintöä!

Anne Graham Lotz (s, 1948.) ,sukupolvien yli jatkuu tuokin harha.

Joten enemmän niitä on mitä ehtii seurata.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

William Marron Branham tulkitsi tuon .

"Ilm. 1:11

Ääni sanoi: "Kirjoita, mitä näet, ja lähetä kirja seitsemälle seurakunnalle: Efesokseen, ( = Paavali)
        Smyrnaan, (= Ireanius)
        Pergamoniin, (= Martius)
        Tyatiraan, (= Columba)
        Sardekseen, (= Luther)
        Filadelfiaan (= Weslwy)
        ja Laodikeaan "( Branham)

Kannattaa ensin vetää piirokseen suuret ääriviivat jotta hahmottuu siihen koko kuva !
        Ja tuolla suurella harhalla on niin suuret kuviot etteivät ne sovi yhteen piirrokseen.

Kolossalaiskirje 1

Esirukous seurakunnan puolesta
        9 Siitä lähtien, kun saimme tästä kuulla, mekin olemme lakkaamatta rukoilleet teidän puolestanne ja pyytäneet, että te saisitte runsaasti hengellistä viisautta ja ymmärrystä ja tulisitte täydelleen tuntemaan Jumalan tahdon.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Samalla tavalla olet sinäkin väärässa ja oikeassa, siksi me tarvitsemme toisiamme.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Samalla tavalla olet sinäkin väärässa ja oikeassa, siksi me tarvitsemme toisiamme.

Mutta kyllä niille saa sanoa jotta ovat hakoteillä kun eivät edes sitä myönnä tai tahallaan niitä harhojaan levittelevät hyötyäkseen niistä taloudellisesti.

Ja se on sellainen harha jota en osaa edes sanoiksi pukea siksipä sinä saisit sen tehdä!

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mutta kyllä niille saa sanoa jotta ovat hakoteillä kun eivät edes sitä myönnä tai tahallaan niitä harhojaan levittelevät hyötyäkseen niistä taloudellisesti.

Ja se on sellainen harha jota en osaa edes sanoiksi pukea siksipä sinä saisit sen tehdä!

Heidät seulotaan samalla tavalla kuin meidätkin, ja se tekee joskus kipeääkin.

Dan. 11:35

Oikeista opettajista jotkut lankeavat, ja niin heidät kaikki seulotaan, sulatetaan ja puhdistetaan lopun ajaksi, sillä vielä on aikaa määrähetkeen.
        Dan. 12:10

Monet seulotaan, sulatetaan ja puhdistetaan, mutta jumalattomat elävät jumalattomina, eikä kukaan jumalattomista ole tätä ymmärtävä. Mutta viisaat ymmärtävät.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Kolossalaiskirje 1

Esirukous seurakunnan puolesta
        9 Siitä lähtien, kun saimme tästä kuulla, mekin olemme lakkaamatta rukoilleet teidän puolestanne ja pyytäneet, että te saisitte runsaasti hengellistä viisautta ja ymmärrystä ja tulisitte täydelleen tuntemaan Jumalan tahdon.

Mutta kin se kirjoittajan tahto on se "Jumalantahto" johon hän viittaa.

Ja siinä se on ; "vain MINÄ ja tietoni on oikea" , muuten ei näissä uskonnoissa sitä lopullista oikeaa ole olemassakaan vaikka kaikki maailman uskonnot niputtaisi yhteen .

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Kaikki toimii myös rahalla :(

Se harhassa olemisen myöntäminen on vaikeaa,
        ja kukapa meistä täysin oikeassa on ?

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ja siinä se on ; "vain MINÄ ja tietoni on oikea" , muuten ei näissä uskonnoissa sitä lopullista oikeaa ole olemassakaan vaikka kaikki maailman uskonnot niputtaisi yhteen .

Oonhan,

1. Moos. 1:1

Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

Huomaa numerot.

vai onko ?

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Heidät seulotaan samalla tavalla kuin meidätkin, ja se tekee joskus kipeääkin.

Dan. 11:35

Oikeista opettajista jotkut lankeavat, ja niin heidät kaikki seulotaan, sulatetaan ja puhdistetaan lopun ajaksi, sillä vielä on aikaa määrähetkeen.
        Dan. 12:10

Monet seulotaan, sulatetaan ja puhdistetaan, mutta jumalattomat elävät jumalattomina, eikä kukaan jumalattomista ole tätä ymmärtävä. Mutta viisaat ymmärtävät.

Noissa Raamatun kohdissa kerrotaan Dan.12:35 ja Dan.12:10.

Eikä vieläkään monet näytä ymmärtävän nuita jakeita vaikka ymmärtämisen estettä ei pitäisi olla.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Kaikki toimii myös rahalla :(

Se harhassa olemisen myöntäminen on vaikeaa,
        ja kukapa meistä täysin oikeassa on ?

Mutta siksi olen täällä jotta joku edes huomaisi jotta heille syötetään täyttä puppua Jumalan nimissä!

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Oonhan,

1. Moos. 1:1

Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

Huomaa numerot.

vai onko ?

Lue Makkabialaiskirjan 1111. (siis 1. Makk.1:11.) niin löydät avainhenkilän Danielin kirjan ymmärtämiseen!

Joissakin käännöksissä se on 1110 ( 1.Makk. 1.10.)

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Lue Makkabialaiskirjan 1111. (siis 1. Makk.1:11.) niin löydät avainhenkilän Danielin kirjan ymmärtämiseen!

Jees ja kun maa palautetaan ennalleen.

Ja tämä on vaikea niellä.

Niin Kuningas ja hänen valtakuntansa hallitsee,
        Kuningas Kristus ja Kuningatar.

Kristus=mies ja Kuningas ja nainen Kuningatar.

2. Piet. 3:5

Tieten tahtoen he unohtavat, että jo aikojen alussa olivat olemassa taivaat ja maa, jotka Jumalan sana vedestä ja vedellä loi ja jotka se piti koossa.

1. Kor. 11:3

Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Tieten tahtoen he unohtavat, että jo aikojen alussa olivat olemassa taivaat ja maa, jotka Jumalan sana vedestä ja vedellä loi ja jotka se piti koossa.

Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.

ja kun nielaisee syötin niin siinä on koukut!

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

Ja tämä jumala löytyy Raamatusta.

Se on nainen ja Kristus alistuu sen valtaan.

1. Korinttolaiskirje 15

24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman.
        25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle.
        27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan.
        28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.

Ja maa josta tämä kyseinen alistaja sen näkee kun katsoo maapalloa.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Joonakin oli valaan vatsassa ilman koukkua. :)

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mitä sanot Kristuksen päästä ?

Naisen pää on mies, mutta kun Kristus on mies niin pää on nainen.

>Kristuksen pää on Jumala.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Tota, tässä vähän aikaa sitten, sain Makk. kirjeestä kynsilleni, =) joten oon varovainen.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

>>>"vain MINÄ ja tietoni on oikea"

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mutta siksi olen täällä jotta joku edes huomaisi jotta heille syötetään täyttä puppua Jumalan nimissä!

Ja sie syöt samasta kulhosta. :)

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ja me tarvitsemme toisiamme.

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

Ja me tarvitsemme toisiamme.

samallatavalla kuin me tarvitsemme myös eläimiä,
        kun paistoin pannaria ja siitä ei tullut sopivaa suuhun, sen syö koira.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Noissa Raamatun kohdissa kerrotaan Dan.12:35 ja Dan.12:10.

Eikä vieläkään monet näytä ymmärtävän nuita jakeita vaikka ymmärtämisen estettä ei pitäisi olla.

Meillä kun on sellainen tuo pääkoppa,
        että mikä ei miellytä sen me hylkäämme.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mutta hyvä että joku kylvää jotakinkaan, "kyllä aika tavaran kaupitsee"

Muuten jäisivät ilman viljaa.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Joonakin oli valaan vatsassa ilman koukkua. :)

Kertomuksessa kolme päivää!

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Meillä kun on sellainen tuo pääkoppa,
        että mikä ei miellytä sen me hylkäämme.

Usein sillätavalla toimii! "mikä ei miellytä sen me hylkäämme"

Ja näi vahvistuvat harhakäsitykset entisestään.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Mutta hyvä että joku kylvää jotakinkaan, "kyllä aika tavaran kaupitsee"

Muuten jäisivät ilman viljaa.

Kuulijan vastuuta minä perään kuulutankin.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Mitä sanot Kristuksen päästä ?

Naisen pää on mies, mutta kun Kristus on mies niin pää on nainen.

>Kristuksen pää on Jumala.

jotta on uskonnollinen määritelmä.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Ja tämä jumala löytyy Raamatusta.

Se on nainen ja Kristus alistuu sen valtaan.

1. Korinttolaiskirje 15

24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman.

Ja maa josta tämä kyseinen alistaja sen näkee kun katsoo maapalloa.

Sillä tavalla Ramatussa!

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Tota, tässä vähän aikaa sitten, sain Makk. kirjeestä kynsilleni, =) joten oon varovainen.

Lahko-oppinut ko näpäytti?

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Lahko-oppinut ko näpäytti?

>>>Lahko-oppinut ko

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

>>>Lahko-oppinut ko

Energia sähkö?

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Energia sähkö?

Elämän voima se on.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Elämän voima se on.

Vaikuttaa jotta ei tietoa anna kartuttaa?

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Sillä tavalla Ramatussa!

Kumpa tietäisit mitä minä tiedän, mutta aika on eri ihmisille kuin Jumalalle.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Vaikuttaa jotta ei tietoa anna kartuttaa?

Kun, siksi kun apogryyfiset kirjoituksista päätellen Jumala on ihminen.

Jota se tulee olemaan, kirjoituksista päätellen ja tulee myös näkymään.

Muuten minä asun tuossa kylässä ja siinä talossa joka on piirrettynä tietyssä kirjassa ja minulla on näky että tänne virtaa ihmisiä ja paljon katsomaan tätä paikkaa.

Kun se näky annettiin en millään uskonut sitä mutta se tulee tapahtumaan,
        koska mitä olen sanonut se on tapahtunut.

.

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

Muuten minä asun tuossa kylässä ja siinä talossa joka on piirrettynä tietyssä kirjassa ja minulla on näky että tänne virtaa ihmisiä ja paljon katsomaan tätä paikkaa.

.

Jatkan kun aloitin,
        tämä HIMANKA-KALAJOKI tulee nousenmaan,
        koska kyseinen ihminen on syntynyt Kalajoella ja asuu Himangalla.

Syntynyt 9kk. Israelin valtion syntymän jälkeen.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

.

ovat apokryyfit ja kanoonisia ovat ne sinun lukemasi Raamatussa olevat.

Muuten tuollaisen kymmenosaisen kirjasarjan löytää aika helpolla, mutta mistä syystä juuri se talo on piirrettynä siihen kirjaan ja miksi siitä tulee sellainen matkailukohde, jotta ihmiset käy siellä?

Kerro tarkemmin!

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Jatkan kun aloitin,
        tämä HIMANKA-KALAJOKI tulee nousenmaan,
        koska kyseinen ihminen on syntynyt Kalajoella ja asuu Himangalla.

Syntynyt 9kk. Israelin valtion syntymän jälkeen.

syntynyt 1949 Kalajoella ja asuu Himangalla 2010 no ei siinä mitään niin eriokista ole jotta pitäisi lähteä katsomaan.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

ovat apokryyfit ja kanoonisia ovat ne sinun lukemasi Raamatussa olevat.

Muuten tuollaisen kymmenosaisen kirjasarjan löytää aika helpolla, mutta mistä syystä juuri se talo on piirrettynä siihen kirjaan ja miksi siitä tulee sellainen matkailukohde, jotta ihmiset käy siellä?

Kerro tarkemmin!

Mielelläni,
        Antaisin ajan sen näyttää.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Mielelläni,
        Antaisin ajan sen näyttää.

ajankulumiselle lisää etumatkaa.
        Olen heti nuoruudestani saakka ottanut näistä asioista selvää aina kun olen tarpeelliseksi havainnut ja ihmisen aika täällä on niin lyhyt ,jotta siinä mielessäkään aika ei ehdi näyttää, jos vain jää odottamaan.

Ja se mikä minulla on kerrottavan on hyvin lyhyt, Danielin kirja on jo elettyä aikaa kuvaava ja sen avulla ei ole mahdollisuutta ennustaa nykyisyyttä eikä tulevaisuutta.

Se on sama ihmisen reaktio tuo;
        " Mielelläni,Antaisin ajan sen näyttää."

Kuin : "Älä nyt täällä kerro Jeesus uskostasi tänään".
        Jos sanoisin jollekkin kaverille niin saat olla varma heti muutaman minuutin päästä hän alaisi kertoa uskostaan.

Ja siitä syystäkin kerroin tuon Danielin kirja viitauksen.

• näin se menee.
        LIIC kirjoitti:

jeh,

• H/K
        tuhat ja yksi kirjoitti:

ajankulumiselle lisää etumatkaa.
        Olen heti nuoruudestani saakka ottanut näistä asioista selvää aina kun olen tarpeelliseksi havainnut ja ihmisen aika täällä on niin lyhyt ,jotta siinä mielessäkään aika ei ehdi näyttää, jos vain jää odottamaan.

Ja se mikä minulla on kerrottavan on hyvin lyhyt, Danielin kirja on jo elettyä aikaa kuvaava ja sen avulla ei ole mahdollisuutta ennustaa nykyisyyttä eikä tulevaisuutta.

Se on sama ihmisen reaktio tuo;
        " Mielelläni,Antaisin ajan sen näyttää."

Kuin : "Älä nyt täällä kerro Jeesus uskostasi tänään".
        Jos sanoisin jollekkin kaverille niin saat olla varma heti muutaman minuutin päästä hän alaisi kertoa uskostaan.

Ja siitä syystäkin kerroin tuon Danielin kirja viitauksen.

Tuutko käymään jos annan koordinaatit, sekä paikan.? 1001. ?

• LIIC

Minun elämäni on uskomatonta.

Ja kun olen kertonut elämästäni ja sanomastani, niin sanan ruoska viuhuu,
      joten annan "Isän" kertoa itse, eli mitä tapahtuu on minulle tapahtunut jo.

Mutta aika on eri teille, kuin minulle.

Sain nähdä jo -82v, asioita joita on tapahtunut nyt,
      ja silloin tuli hätä hukkuvista sieluista ja tuhoutuvista ihmisistä,
      että uskokaa evankeliumi ja huutakaa Jumalan puoleen ja Jeesus siinä "pelastus rengas"

Mutta jo silloin koin vastuksen ja annan ajan tehdä tehtävänsä,
      sillä ihmisellä on vapaa tahto valita.

,.

• tuhat ja yksi

Tuo ei kovinkaa kiinostavaksi muutu jos Himanka ja Kalajoki liittyvät toisiinsa ja sinä asutu vaikka Himanka/Kalajoki ( Pajalassa tai muualla!)

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Tuo ei kovinkaa kiinostavaksi muutu jos Himanka ja Kalajoki liittyvät toisiinsa ja sinä asutu vaikka Himanka/Kalajoki ( Pajalassa tai muualla!)

Uusi;
        Pajalastako tietosi nousee. ?

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

Uusi;
        Pajalastako tietosi nousee. ?

Ja sanoin jo 40v sitten että vedän tuon Kalajoki rajan ylitseni Lohtajan rajalle.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Sie oot sitte Himankalainen.

Vai saanko sannoo.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ympäri mennään ja yhteen tullaan.

Joko tiedät kuka on vasta pelurisi,
        minä en tiedä.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Sie oot sitte Himankalainen.

Vai saanko sannoo.

Vaan kun Venäjä hyökkää harhoissa tuo Pajala esiintynyt on niin jostain se sinne on tullut !

Voitko kertoa mistä ?

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Ympäri mennään ja yhteen tullaan.

Joko tiedät kuka on vasta pelurisi,
        minä en tiedä.

Vaikka on tavattu ehkä jossain muussa viestiketjussa!

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Vaikka on tavattu ehkä jossain muussa viestiketjussa!

Minä olen se josta ArmiK sanoo monen nimmarin omistaja,
        ja Armi ampuu sitten muutkin kirjoitukset minun nimiini.

Armikin on kangistunut kaavoihinsa.
        Mutta on se oppinut käyttämään ng äännettä tai sitten sille lapset sen sanan kirjoittaa.

Tai tulleehan noita kirj, virheitä minullekkin.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Vaan kun Venäjä hyökkää harhoissa tuo Pajala esiintynyt on niin jostain se sinne on tullut !

Voitko kertoa mistä ?

>Vaan kun Venäjä hyökkää harhoissa tuo Pajala esiintynyt on niin jostain se sinne on tullut !<

En päässyt kärryille. ?

• LIIC
        LIIC kirjoitti:

>Vaan kun Venäjä hyökkää harhoissa tuo Pajala esiintynyt on niin jostain se sinne on tullut !<

En päässyt kärryille. ?

Himangalla on Pajala.

Ja sanon että ei Venäjä hyökkää Suomeen.

Minä sain nähdä Enkeli Mikaelin miekka vyöllään Suomen itä rajalla.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Minä olen se josta ArmiK sanoo monen nimmarin omistaja,
        ja Armi ampuu sitten muutkin kirjoitukset minun nimiini.

Armikin on kangistunut kaavoihinsa.
        Mutta on se oppinut käyttämään ng äännettä tai sitten sille lapset sen sanan kirjoittaa.

Tai tulleehan noita kirj, virheitä minullekkin.

en ole kovin innostunut noista väittelyistä, sen lisäksi mainitsen etten edes mieti millä nimimerkillä olet ollut.

Näisä keskusteluissa aina itsekunkin pitäisi muistaa olla ihminen ihmiselle vaikkei pätkänvertaakaan uskoisi kaverin kirjoitteluun, mutta se pitää muistaa saa sitä sanoa mielipiteensä vaikka monta kertaa joku voi yrittää sen sanomisen estää.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

en ole kovin innostunut noista väittelyistä, sen lisäksi mainitsen etten edes mieti millä nimimerkillä olet ollut.

Näisä keskusteluissa aina itsekunkin pitäisi muistaa olla ihminen ihmiselle vaikkei pätkänvertaakaan uskoisi kaverin kirjoitteluun, mutta se pitää muistaa saa sitä sanoa mielipiteensä vaikka monta kertaa joku voi yrittää sen sanomisen estää.

Jees.

käyttäytymis säännöt on myös olemassa.

Ja minä haluan että ihminen paranee,
        ja kun on hyvä mieli niin päivä on "pelastettu".

Meillä ihmisillä on monenlaisia sairauksia,
        kuin tossa kirjoitinkin koskettamisen puutteestakin sairastuu.

Kerran istukselin yksin ja itkin suruissani ja ajattelin että mun on kaikki hyljänneet,
        niin kissa tulee jalkoihin nojaamaan ja katsoo suoraan silmiin,

Mieleen nousee ajatus en minä ole sinua hyljännyt, vaikka hiljaa olenkin.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mie oon iltauninen ja meen nyt uinumaan,
        joten sinulle halaus ja kauniita unia.

Hyvät yöt.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Himangalla on Pajala.

Ja sanon että ei Venäjä hyökkää Suomeen.

Minä sain nähdä Enkeli Mikaelin miekka vyöllään Suomen itä rajalla.

kun on "Pajala"

Ja sehän on nähty jotta valehtelevat väärät profeetat ja eivätkä uskallatulla esille , nehän ovat kuitenkin noita mm, "Israel tilaisuuksien pitäjiä" ja heidän manipulimansa papukaijat paasaavat valheuniaan kaikelle kansalle !
        Nyt heillä olisi ilo ylimmillään jos USA pommittaisi IRANI kultuurin yhtä alas kuin Irakillekkin on tehty!

Se on vain tuo Mikael Enkeli sen enkelioppi uskon mukaan juudan kansan suojelusenkeli!

Ja Suomalaisille olisi joku liekkö ollut Deva tai sinneppäin mutta hänkin on vähän neuvoton kun nuo suomennsukuiset kansat on hajonneet ympäri maailmaa niin ei Hän se enkelisi tiedä missä vartioitsee onhan niistä pippeet Venäjälläkin , ei se Stalinkaan kaikkia ehtinyt tappaa!
        Ovathan ne niin FIKSUJA nykyinen Venäjän johto jotta aivan kuin olisivat omankylän poikia molemmat joten enemmän luotan kuin Ameriikan johtoon no onhan se Bush varmuudella kaukainen sukulainen Suomeen -, niin kait se Putin kin on ,(kun Bush on puska ja Putin on puu ja siinä se suoruuskin jo näkyy!)

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Mie oon iltauninen ja meen nyt uinumaan,
        joten sinulle halaus ja kauniita unia.

Hyvät yöt.

Yritä se nostaa sitten muulloin parellilla konsteilla!

Hyvää yötä !

• tuhat ja yksi

sen jotta minäkin olen Raamattua lukenut, ja vaikka oletkin sen kohdan heittänyt keskusteluun mukaan niin voisitko sen kertoa - noin lyhyesti - kuinka ymmärrät lukemasi kohdan ?

Voin sen tuossa lukaista kovin tutulta nuo Jes.11:1. näyttää!

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

sen jotta minäkin olen Raamattua lukenut, ja vaikka oletkin sen kohdan heittänyt keskusteluun mukaan niin voisitko sen kertoa - noin lyhyesti - kuinka ymmärrät lukemasi kohdan ?

Voin sen tuossa lukaista kovin tutulta nuo Jes.11:1. näyttää!

Se kertoo 2 voidellusta ja toinen on nainen ja toinen on mies.

Lyhyesti kerrottuna.
        Minulla meni silloin 3kk, sen jakeen ymmärtämiseen ja etsimiseen,
        toinen sanoi toista ja toinen toista ja Luoja sanoi katso luontoa niin ymmärrät.

Ja kyllä sen Raamattu kertoo isekin jos vaan ymmärtää ..

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

Se kertoo 2 voidellusta ja toinen on nainen ja toinen on mies.

Lyhyesti kerrottuna.
        Minulla meni silloin 3kk, sen jakeen ymmärtämiseen ja etsimiseen,
        toinen sanoi toista ja toinen toista ja Luoja sanoi katso luontoa niin ymmärrät.

Ja kyllä sen Raamattu kertoo isekin jos vaan ymmärtää ..

Mutta siinä ymmärtämisessä ei ole mitään järkeä!

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Mutta siinä ymmärtämisessä ei ole mitään järkeä!

Siinä on kanto ja kannon juuresta nouseva puu ja toinen puu joka nousee kannon kyljestä.
        Siis kaksi erillistä puuta ja emä puun kanto, eli voima.

• liic,
        liic. kirjoitti:

Siinä on kanto ja kannon juuresta nouseva puu ja toinen puu joka nousee kannon kyljestä.

Se myös tarkottaa 2 ihmistä jotka seisovat maan Herran edessä.

Johanneksen ilmestys 11

4 Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

Sakarja 3:1- ja 3:8- ja 4:6b-

Niin ymmärtämiseen tarvitaan n, 10 minuuttia!

• tuhat ja yksi
        liic, kirjoitti:

Se myös tarkottaa 2 ihmistä jotka seisovat maan Herran edessä.

Johanneksen ilmestys 11

4 Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

Selvittää tuonlaisen uskomuksen syntyminen ja sen opin eteenpäin kertominen .

Mutta kun selvittää millon ,missä järjestyksessä asiat ovat tapahtuneet ja miten uskomukset ovat kehittyneet ja kun tietää harhauskomus voi putkahtaa esille aivan yllättäen toinen elää muuntuen matkallaan ja useimmat harhakäsitykset kuolevat itsestään.

Jotkut jää elämään vuosituhansiksi häviävät ja tulevat esiin uudestaan!

Ja ne henkilöinä ovat , Yli-pappi Joosua ja Serubbabel maailmankuulu juutalaisen temppelin rakentaja josta kristinuskoiset eivät halua kertoa seikkaperäisesti koska heidän harhansa on vaarassa paljastua.

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Sinä olet lukenut Raamattua lapsesta asti ja minä saatuani voiman siihen. 32vuotiaana.
        Ja kukaanei neuvonut ja olen "erämaassa"

=):)

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

4 Minä kysyin enkeliltä, joka puhui kanssani: "Mitä nämä tarkoittavat?"
        5 Enkeli sanoi: "Etkö tiedä, mitä ne ovat?" Minä vastasin: "En tiedä, herrani."
        6 Silloin hän selitti minulle näin:* (4:10b) "Nuo seitsemän tarkoittavat Herran silmiä. Ne tarkkaavat kaikkea maata."
        8 (4:12) Kysyin häneltä vielä: "Mitä tarkoittavat kaksi oliivipuun lehvää ja runsaat öljymarjat, joista vuotaa lamppuihin kultaista öljyä kahden kultaisen putken kautta?"
        9 Hän sanoi: "Etkö tiedä, mitä ne ovat?" Minä vastasin: "En tiedä, herrani."
        10 (4:14) Silloin enkeli selitti: "Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua, jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa." [

• liic.
        liic. kirjoitti:

4 Minä kysyin enkeliltä, joka puhui kanssani: "Mitä nämä tarkoittavat?"
        5 Enkeli sanoi: "Etkö tiedä, mitä ne ovat?" Minä vastasin: "En tiedä, herrani."
        6 Silloin hän selitti minulle näin:* (4:10b) "Nuo seitsemän tarkoittavat Herran silmiä. Ne tarkkaavat kaikkea maata."
        8 (4:12) Kysyin häneltä vielä: "Mitä tarkoittavat kaksi oliivipuun lehvää ja runsaat öljymarjat, joista vuotaa lamppuihin kultaista öljyä kahden kultaisen putken kautta?"
        9 Hän sanoi: "Etkö tiedä, mitä ne ovat?" Minä vastasin: "En tiedä, herrani."
        10 (4:14) Silloin enkeli selitti: "Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua, jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa." [

Sinulla tulee olleen 3 vuotta ennenkuin ymmärrät tuon;

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Selvittää tuonlaisen uskomuksen syntyminen ja sen opin eteenpäin kertominen .

Mutta kun selvittää millon ,missä järjestyksessä asiat ovat tapahtuneet ja miten uskomukset ovat kehittyneet ja kun tietää harhauskomus voi putkahtaa esille aivan yllättäen toinen elää muuntuen matkallaan ja useimmat harhakäsitykset kuolevat itsestään.

Jotkut jää elämään vuosituhansiksi häviävät ja tulevat esiin uudestaan!

Ja ne henkilöinä ovat , Yli-pappi Joosua ja Serubbabel maailmankuulu juutalaisen temppelin rakentaja josta kristinuskoiset eivät halua kertoa seikkaperäisesti koska heidän harhansa on vaarassa paljastua.

Uudistu hyvä ihminen.

Etkö näe että Herra luo uutta.

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

Sinä olet lukenut Raamattua lapsesta asti ja minä saatuani voiman siihen. 32vuotiaana.
        Ja kukaanei neuvonut ja olen "erämaassa"

=):)

Lapsesta saakka , vaan vasta sillin kun siihen liikeni aikaa ,mutta varhain jo tein päätöksen selvittää asiat ja jo tuon ikäisenä (32v) olin selvittänyt jotta harhan puolelle menee tämä uskonto jota meille opetettiin lapsesta saakka.
        Muuten noita "kahden profeetan" oppeja on liuta erilaisin versioin ja aina niiksi ilmoittautuneitakin löytyy!

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

Sinulla tulee olleen 3 vuotta ennenkuin ymmärrät tuon;

3 vuotta joku jaksaa harhan paljastumista oottaa muttei minun tarvitse sitä tehdä ,koska tiedän sen jo!

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Lapsesta saakka , vaan vasta sillin kun siihen liikeni aikaa ,mutta varhain jo tein päätöksen selvittää asiat ja jo tuon ikäisenä (32v) olin selvittänyt jotta harhan puolelle menee tämä uskonto jota meille opetettiin lapsesta saakka.
        Muuten noita "kahden profeetan" oppeja on liuta erilaisin versioin ja aina niiksi ilmoittautuneitakin löytyy!

Siksi poistinkin tuon kokemukseni, ja saatte vain ihmetellä kun tapahtuu ja kukaan ei siitä ole kertonut.

Tulee tapahtuun kuin minulle on tapahtunut, vain pitemmällä aikavälillä.

Minulle tuli 1 vuoden paketissa, väliin olin täysin uupunut ja ihmeissäni, kun olin uupunut sain levähtää ja hoitaa työni ja perheeni, mutta sitten taas tuli jakso, mutta se järjestettiin niin että olin silloin yksin.

Yksi tapaus on hirveä, mutta sen kestin ja sain armon.

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

3 vuotta joku jaksaa harhan paljastumista oottaa muttei minun tarvitse sitä tehdä ,koska tiedän sen jo!

Tiedätkö että me ei saatais ylpeillä mistään,
        että tiedän, Herra ottaa pois tiedon, vain jää rakkaus.

• liic.
        liic. kirjoitti:

Tiedätkö että me ei saatais ylpeillä mistään,
        että tiedän, Herra ottaa pois tiedon, vain jää rakkaus.

1. Korinttolaiskirje 13

Suurin on rakkaus

1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

2 Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

3 Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

4 Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile,

• LIIC
        liic. kirjoitti:

1. Korinttolaiskirje 13

Suurin on rakkaus

1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

2 Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

3 Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

4 Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile,

Jesaja 11

Daavidin jälkeläinen tuo oikeuden ja rauhan

1 Iisain kannosta nousee verso, vesa puhkeaa sen juuresta ja kantaa hedelmää.

Nämä joista on kyse 2 voidellusta, ne on myös 2 maata Israel ja Suomi.

Sak. 4:10

(4:14) Silloin enkeli selitti: "Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua, jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa."

Ne on myös 2 ihmistä, mies ja nainen.
        Katsokaa Suomen muotoa ja Länsi-rantaa Israelissa.

En minä omiani kirjoita.
        Tämä on uutta teille, mutta ikivanhaa.

Rakkaudella teidän;

.

• Westsidr
        LIIC kirjoitti:

Jesaja 11

(4:14) Silloin enkeli selitti: "Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua, jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa."

En minä omiani kirjoita.

Rakkaudella teidän;

.

todistajat ovat vanhantestamentin ajan ja Uuden testamentin ajan usovat
        He yhdessä ovat temmppeli jota mitataan, vainolla, sodalla ja joukkomurhalla kolmen ja puolen vuoden ajan, aina "nouskaa tänne ylös"
        käskyyn saakka. Se on sama koetus ja tempaus josta Jeesus puhuu Matt. 24: luvussa.

• liic.
        Westsidr kirjoitti:

He yhdessä ovat temmppeli jota mitataan, vainolla, sodalla ja joukkomurhalla kolmen ja puolen vuoden ajan, aina "nouskaa tänne ylös"
        käskyyn saakka. Se on sama koetus ja tempaus josta Jeesus puhuu Matt. 24: luvussa.

Jos seuraa Raamatun polkuja tulee ymmärrys.

Vertaus;

Kun menee metsään katsoo ylös näkee taivaan, kun katsoo alas, näkee maan ja polkuja,
        siinä on muurahaisten, jänisten, petoeläinten, hirven,kauriin tekemiä polkuja,
        jänisten ja ketun polut risteävät, koska jänis on ketun ruokaa.

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

Uudistu hyvä ihminen.

Etkö näe että Herra luo uutta.

jotta mytölogia seltetään uudelleen .

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Jesaja 11

En minä omiani kirjoita.

Rakkaudella teidän;

.

mistä tuo Jes.11. kertoo, se kertoo Assurian ja Babylonian ajan pakolaisten mahdollisuudesta palata takaisin palestiinaan

Jes.11:16." Niin avautuu valtatie hänen kansasansa jäännöksen kulkea- sen,joka on jäljellä Assuriassa - samalla tavalla kuin tie aukeni Israelille sinä päivänä,jolloin se lähti Egyptin maasta."

Kyllä se on niin vahva harha joka on sinutkin saavuttanut ,jotta vaikeaa on siitä irtaantua.

• tuhat ja yksi
        Westsidr kirjoitti:

sekavampi selitys johon ei löydy vahvistusta Raamattua tutkittaessa V.T.n, psalta.

Ja Uusi Testamentti selittää asiat jo toisellatavalla.

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

Jos seuraa Raamatun polkuja tulee ymmärrys.

Vertaus;

Kun menee metsään katsoo ylös näkee taivaan, kun katsoo alas, näkee maan ja polkuja,
        siinä on muurahaisten, jänisten, petoeläinten, hirven,kauriin tekemiä polkuja,
        jänisten ja ketun polut risteävät, koska jänis on ketun ruokaa.

Sama sille mikä niistä ne jäljet on tehnyt!

• tuhat ja yksi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

mistä tuo Jes.11. kertoo, se kertoo Assurian ja Babylonian ajan pakolaisten mahdollisuudesta palata takaisin palestiinaan

Jes.11:16." Niin avautuu valtatie hänen kansasansa jäännöksen kulkea- sen,joka on jäljellä Assuriassa - samalla tavalla kuin tie aukeni Israelille sinä päivänä,jolloin se lähti Egyptin maasta."

Kyllä se on niin vahva harha joka on sinutkin saavuttanut ,jotta vaikeaa on siitä irtaantua.

Minkä vuoksi ette Joosuaa ja Serrubaabelia hyväksy Sakarjan kirjan voidelluiksi ?

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Minkä vuoksi ette Joosuaa ja Serrubaabelia hyväksy Sakarjan kirjan voidelluiksi ?

Uudistu.

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Koska tuo toinen voideltu olen minä.

Jesaja 11

1 Iisain kannosta nousee verso, vesa puhkeaa sen juuresta ja kantaa hedelmää. [Jes. 53:2; Jer. 23:5; Sak. 3:8; Room. 15:12]

Jesaja 53

2 Hän kasvoi Herran edessä kuin vähäinen verso, kuin vesa kuivasta maasta. Ei hänellä ollut vartta, ei kauneutta, jota olisimme ihaillen katselleet, ei hahmoa, johon olisimme mieltyneet

Jeremia 23

5 -- Tulee aika, sanoo Herra, jolloin Daavidin suvusta nousee Vanhurskas Verso. Hän on kuningas, joka hallitsee viisaasti ja saattaa maassa voimaan oikeuden ja vanhurskauden.

Sakarja 3

Uusi Verso
        8 Näin sanoo Herra: "Kuule, Joosua, ylipappi! Sinä ja papit, jotka kokoontuvat sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä, että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.

Roomalaiskirje 15

12 Jesaja taas sanoo: -- Iisain juuresta nousee verso, joka kohoaa kansojen hallitsijaksi. Häneen kansat panevat toivonsa.

että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.

Rakkaudella teidän.

.

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

Koska tuo toinen voideltu olen minä.

Jesaja 11

1 Iisain kannosta nousee verso, vesa puhkeaa sen juuresta ja kantaa hedelmää. [Jes. 53:2; Jer. 23:5; Sak. 3:8; Room. 15:12]

Jesaja 53

2 Hän kasvoi Herran edessä kuin vähäinen verso, kuin vesa kuivasta maasta. Ei hänellä ollut vartta, ei kauneutta, jota olisimme ihaillen katselleet, ei hahmoa, johon olisimme mieltyneet

Jeremia 23

5 -- Tulee aika, sanoo Herra, jolloin Daavidin suvusta nousee Vanhurskas Verso. Hän on kuningas, joka hallitsee viisaasti ja saattaa maassa voimaan oikeuden ja vanhurskauden.

Sakarja 3

Uusi Verso
        8 Näin sanoo Herra: "Kuule, Joosua, ylipappi! Sinä ja papit, jotka kokoontuvat sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä, että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.

Roomalaiskirje 15

12 Jesaja taas sanoo: -- Iisain juuresta nousee verso, joka kohoaa kansojen hallitsijaksi. Häneen kansat panevat toivonsa.

että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.

Rakkaudella teidän.

.

"Koska tuo toinen voideltu olen minä."

On kyllä taas seottu suuruuskarhassa samaistutaan lukemiinsa asioihin , näin hän Hänelle Jeesus Nasaretilaisellekkin kävi Hänhän löysi itsestään kirjoitettavan juutalaisten pyhissä kirjoituksissa , vaikka siellä kerrottiinkin vallan muista henkilöistä.

Et näy tuntevan lainkaan ylipappi Joosuaa ja Serubbabelia Esrasta,Nehemiasta ja Sakarjasta! ym. muualta.
        Ja muutenkin Raamatun opiskelu on jäänyt niin vähälle ,jotta tuollainen harha on lipsahtanut uskoon saakka.

Aivan yhtä samaa juttua kuin ns, "Ivan Tsaari" kirjoitteli ,"Caesar kakkonen" ja "Napoleonkin". ym. "profeetat"

Minkä vuoksi tuollaista teidän pitää harrastaa kysyn ?

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

"Koska tuo toinen voideltu olen minä."

On kyllä taas seottu suuruuskarhassa samaistutaan lukemiinsa asioihin , näin hän Hänelle Jeesus Nasaretilaisellekkin kävi Hänhän löysi itsestään kirjoitettavan juutalaisten pyhissä kirjoituksissa , vaikka siellä kerrottiinkin vallan muista henkilöistä.

Et näy tuntevan lainkaan ylipappi Joosuaa ja Serubbabelia Esrasta,Nehemiasta ja Sakarjasta! ym. muualta.
        Ja muutenkin Raamatun opiskelu on jäänyt niin vähälle ,jotta tuollainen harha on lipsahtanut uskoon saakka.

Aivan yhtä samaa juttua kuin ns, "Ivan Tsaari" kirjoitteli ,"Caesar kakkonen" ja "Napoleonkin". ym. "profeetat"

Minkä vuoksi tuollaista teidän pitää harrastaa kysyn ?

Saattaapi ollakkin mitä olet kirjoittanut, mutta taivaallinen eliHerran voitelemia ei ole kuin 2 ja ne on Israel ja suomi sekä näissä maissa olevat 2 ihmistä, toinen on Jeesus Nasaretilainen ja toinen minä joka olen jo kokenut kuoleman, odottakka ja malttakaa, kyllä tämä tulee vielä enemmän esille.

Me elämme tässä ajassa, emme menneisyydessä, mutta ottakaamme oppia menneisyydestä, mitä on, sitä on ollut ennenkin.

Kun katsomme -38v Raamattua siinä on se Jes 11;1 vesa ja virpi ja kanto.

vesa on emäpuun juuresta kasvanut puu ja se on Israel ja Jeesus Nasaretilainen, ja virpi on Suomi ja Suomalainen nainen, ja tämä nainen on syntynyt 9kk Israelin valtion syntymän jälkeen, eli -49v.
        ja voideltu-82v. malttakaa ja odottakaa.

Rakkaudella teidän.

.

• liic.
        liic. kirjoitti:

Saattaapi ollakkin mitä olet kirjoittanut, mutta taivaallinen eliHerran voitelemia ei ole kuin 2 ja ne on Israel ja suomi sekä näissä maissa olevat 2 ihmistä, toinen on Jeesus Nasaretilainen ja toinen minä joka olen jo kokenut kuoleman, odottakka ja malttakaa, kyllä tämä tulee vielä enemmän esille.

Me elämme tässä ajassa, emme menneisyydessä, mutta ottakaamme oppia menneisyydestä, mitä on, sitä on ollut ennenkin.

Kun katsomme -38v Raamattua siinä on se Jes 11;1 vesa ja virpi ja kanto.

vesa on emäpuun juuresta kasvanut puu ja se on Israel ja Jeesus Nasaretilainen, ja virpi on Suomi ja Suomalainen nainen, ja tämä nainen on syntynyt 9kk Israelin valtion syntymän jälkeen, eli -49v.
        ja voideltu-82v. malttakaa ja odottakaa.

Rakkaudella teidän.

.

1. Korinttolaiskirje 15

24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. [Dan. 2:44, 7:14,27]
        25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]

26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, 21:4]
        27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]

28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea

.Kristus alistuu Rakkaudesta.

.

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Jes 11:1....[Jes. 53:2; Jer. 23:5; Sak. 3:8; Room. 15:12]

Mikään tässä ei viittaa siihen mitä sinä edustat.

• liic.
        liic. kirjoitti:

En minä omiani kirjoita.

Psalmit 110

1 Daavidin psalmi. Herra sanoo minun herralleni: "Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät jalkojesi alle, korokkeeksi valtaistuimesi eteen. [Mark. 12:36; Ap. t. 2:34,35; 1. Kor. 15:25; Ef. 1:20; Hepr. 1:13]
        2 Herra, Siionin valtias, ojentaa sinulle hallitsijan sauvan. Ulottukoon sinun mahtisi myös vihollistesi yli! [Ps. 2:6, 45:4-8]
        3 Nyt sinulla on valta, kansasi seuraa sinua yhtenä miehenä. Pyhillä vuorilla minä sinut synnytin, sinä synnyit kuin kaste aamuruskon helmasta."* [Alkuteksti on erityisen vaikeatulkintainen.]
        4 Näin on Herra vannonut, eikä hän valaansa peruuta: "Sinä olet pappi ikuisesti, sinun pappeutesi on Melkisedekin pappeutta." [Hepr. 5:6, 7:17,21 | 1. Moos. 14:18]
        5 Herra on sinun oikealla puolellasi. Kun hän vihastuu, hän murskaa kuninkaat.
        6 Hän tuomitsee kansat: kaikkialla on ruumiita, joka puolella on katkottuja päitä. [Ps. 68:22]
        7 Kuningas juo purosta matkansa varrella. Voittoisana hän kohottaa päänsä.

Psalmit 110

1 Daavidin psalmi. Herra sanoo minun herralleni: "Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät jalkojesi alle, korokkeeksi valtaistuimesi eteen. [Mark. 12:36; Ap. t. 2:34,35; 1. Kor. 15:25; Ef. 1:20; Hepr. 1:13]

Markus 12

36 Daavid itse on Pyhän Hengen innoittamana sanonut: -- Herra sanoi minun herralleni: Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät jalkojesi alle.

Apostolien teot 2

34 Ei Daavid itse noussut taivaisiin. Hänhän sanoo: -- Herra sanoi minun herralleni: Istu oikealle puolelleni. [2:34,35: Ps. 110:1; Mark. 12:36 ]
        35 Minä kukistan vihollisesi, panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle.

1. Korinttolaiskirje 15

25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]

Efesolaiskirje 1

20 jota hän osoitti herättäessään Kristuksen kuolleista ja asettaessaan hänet istumaan oikealle puolelleen taivaassa, [Kol. 3:1]

Heprealaiskirje 1

13 Yhdellekään enkelille ei Jumala milloinkaan ole sanonut: -- Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36 ]

Psalmit 2

6 "Minä itse olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni!"

Rakkaudella teidän.

.

• liic.
        liic. kirjoitti:

En minä omiani kirjoita.

Psalmit 110

2 Herra, Siionin valtias, ojentaa sinulle hallitsijan sauvan. Ulottukoon sinun mahtisi myös vihollistesi yli! [Ps. 2:6, 45:4-8]
        3 Nyt sinulla on valta, kansasi seuraa sinua yhtenä miehenä. Pyhillä vuorilla minä sinut synnytin, sinä synnyit kuin kaste aamuruskon helmasta."* [Alkuteksti on erityisen vaikeatulkintainen.]
        4 Näin on Herra vannonut, eikä hän valaansa peruuta: "Sinä olet pappi ikuisesti, sinun pappeutesi on Melkisedekin pappeutta." [Hepr. 5:6, 7:17,21 | 1. Moos. 14:18]
        5 Herra on sinun oikealla puolellasi. Kun hän vihastuu, hän murskaa kuninkaat.
        6 Hän tuomitsee kansat: kaikkialla on ruumiita, joka puolella on katkottuja päitä. [Ps. 68:22]
        7 Kuningas juo purosta matkansa varrella. Voittoisana hän kohottaa päänsä.

Psalmit 110

Markus 12

Apostolien teot 2

34 Ei Daavid itse noussut taivaisiin. Hänhän sanoo: -- Herra sanoi minun herralleni: Istu oikealle puolelleni. [2:34,35: Ps. 110:1; Mark. 12:36 ]
        35 Minä kukistan vihollisesi, panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle.

1. Korinttolaiskirje 15

Efesolaiskirje 1

20 jota hän osoitti herättäessään Kristuksen kuolleista ja asettaessaan hänet istumaan oikealle puolelleen taivaassa, [Kol. 3:1]

Heprealaiskirje 1

13 Yhdellekään enkelille ei Jumala milloinkaan ole sanonut: -- Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36 ]

Psalmit 2

6 "Minä itse olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni!"

Rakkaudella teidän.

.

Jotta.

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4804009/25503336

alias liic.
        R t.

.

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

1. Korinttolaiskirje 15

26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, 21:4]
        27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]

28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea

.Kristus alistuu Rakkaudesta.

.

asiasi ja "Voideltu juttusi "on ymmärretty harhaksi.

• tuhat ja yksi
        liic. kirjoitti:

muut , vaan Roomalaiskirje on jo eri uskontoa ja se on sepitelty väärin tulkittuihin juutalaisten kirjoituksiin ja siitä on syntynyt kristinusko!

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

kun on "Pajala"

Ja sehän on nähty jotta valehtelevat väärät profeetat ja eivätkä uskallatulla esille , nehän ovat kuitenkin noita mm, "Israel tilaisuuksien pitäjiä" ja heidän manipulimansa papukaijat paasaavat valheuniaan kaikelle kansalle !
        Nyt heillä olisi ilo ylimmillään jos USA pommittaisi IRANI kultuurin yhtä alas kuin Irakillekkin on tehty!

Se on vain tuo Mikael Enkeli sen enkelioppi uskon mukaan juudan kansan suojelusenkeli!

Ja Suomalaisille olisi joku liekkö ollut Deva tai sinneppäin mutta hänkin on vähän neuvoton kun nuo suomennsukuiset kansat on hajonneet ympäri maailmaa niin ei Hän se enkelisi tiedä missä vartioitsee onhan niistä pippeet Venäjälläkin , ei se Stalinkaan kaikkia ehtinyt tappaa!
        Ovathan ne niin FIKSUJA nykyinen Venäjän johto jotta aivan kuin olisivat omankylän poikia molemmat joten enemmän luotan kuin Ameriikan johtoon no onhan se Bush varmuudella kaukainen sukulainen Suomeen -, niin kait se Putin kin on ,(kun Bush on puska ja Putin on puu ja siinä se suoruuskin jo näkyy!)

Sanoin naapurilleni v,-82 että "Neuvostoliiton johtoa nuorennetaan, ja sopii paremmin Amerikan johdon kanssa yhteen ja konfliktia ei synny"
        Ja niin kävikin.
        Naapurini nauroi minun kommentilleni ja myöhemmin ihmetteli sanomiseni ja tietoni alkuperää.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjä#Neuvosto-Ven.C3.A4j.C3.A4

>Vuodesta 1985 eteenpäin Mihail Gorbatšov aloitti poliittisen avoimuuden kampanjan glasnostin ja talouden uudelleenrakentamisen perestroikan valtion modernisoimiseksi.

Neuvostoliitto hajosi 15 itsenäiseksi valtioksi joulukuussa 1991.
        Jeltsin oli äänestetty presidentiksi kesäkuussa 1991 Venäjän ensimmäisissä presidentinvaaleissa.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

muut , vaan Roomalaiskirje on jo eri uskontoa ja se on sepitelty väärin tulkittuihin juutalaisten kirjoituksiin ja siitä on syntynyt kristinusko!

Raamattu on mielestäni pelastus historia ja opas kirja pyhä kirja ihmiskunnalle joka meni "lankaan" pois oikeasta.

On sairauksia,varkauksia, murhia, jne..
        Ja me kaikki haluamme näistä pois. kaikki tai useimmat ainaski.
        Ihmisellä on vapaa tahto valita tiensä.

• tuhat ja yksi
        LIIC kirjoitti:

Raamattu on mielestäni pelastus historia ja opas kirja pyhä kirja ihmiskunnalle joka meni "lankaan" pois oikeasta.

On sairauksia,varkauksia, murhia, jne..
        Ja me kaikki haluamme näistä pois. kaikki tai useimmat ainaski.
        Ihmisellä on vapaa tahto valita tiensä.

et pääse irti ;
        "On sairauksia,varkauksia, murhia, jne.."

"Ihmisellä on vapaa tahto valita tiensä. " Kuka voi ja kuka ei - ?
        Ja jos joku sinun voitelemaasi kelkkaan lähtee ei kyllä tiedä minne veisit?

• liic.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

et pääse irti ;

Vien sinne jonne on valinnut tien, kautta Jeesuksen.

Suomalaisille on julistettu evankeliumi vuosia, sanoo sen virsikin.

1.
        Tie valmis on, voin löytää sen
        keskellä kysymyksien.
        On koottu sirpaleenikin
        kämmeneen Herran, pieninkin.

2.
        Tie valmis on, voin löytää sen,
        sen teki Luoja ihmisten,
        kun veljeksemme maailmaan
        Jeesuksen antoi armossaan.

3.
        En pimeään jää yksin, en,
        on Herra käynyt läpi sen.
        Hän läsnä on, ja ristiltä
        esteettä näkyy elämä.

4.
        Ei torju pois hän kysyvää,
        ei hylkää yhtään etsijää,
        kun itse hyljättynä hän
        sai osan sijaiskärsijän. 5.
        Tie valmis on, voin löytää sen,
        ja luona Isän sydämen
        on paikka juuri minulla
        Isäni lasten joukossa.

6.
        Tie valmis on, nyt tunnen sen
        ja lähden matkaan palvellen.
        Voin jakaa, minkä itse saan,
        rohkaista muita kulkemaan.

7.
        Tie valmis on, ja päässä sen
        vastaus löytyy ikuinen,
        ja kerran ehjä ihminen
        ylistää tietä Kristuksen.

Tytti Jäppinen 1981. Virsikirjaan 1986.

Ja siellä on sulhanen ja morsian. Ja;

Ilm. 22:3

Mikään ei enää ole kirouksen kahleissa. Kaupungissa on Jumalan ja Karitsan valtaistuin, ja kaikki palvelevat Jumalaa.

• LIIC
        tuhat ja yksi kirjoitti:

et pääse irti ;

Ainakaan eivät ole moittineet.
        Koska löytävät hukkaamansa tavarat ja löytävät oikeat aineet syödäkseen,
        mutta kun ihmisellä on vapaus valita,
        minä ihte oon parempi ja tiedän mitä haluan, niin saatte kulkea tietänne loppuun asti.

• liic.
        LIIC kirjoitti:

Ainakaan eivät ole moittineet.
        Koska löytävät hukkaamansa tavarat ja löytävät oikeat aineet syödäkseen,
        mutta kun ihmisellä on vapaus valita,
        minä ihte oon parempi ja tiedän mitä haluan, niin saatte kulkea tietänne loppuun asti.

Jatkan tästä, ja tässä on se tietoisuus.

>>>Koska löytävät hukkaamansa tavarat ja löytävät oikeat aineet syödäkseen,

• juu.49
        liic. kirjoitti:

Jatkan tästä, ja tässä on se tietoisuus.

>>>Koska löytävät hukkaamansa tavarat ja löytävät oikeat aineet syödäkseen,

>>>

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8837480

Vilkaiskaa kuinka joku voi olla vihainen,
        poisto pyyntöä en tehnyt minä.

• ,,

Odottakaa pieni kylä Himanka/Kalajokien sisällä on tuleva olemaan kaikkien huulilla.

• li-ic

Ei vielä mitään, vaikka 7,2 milliä tulikin odottakaas vieläkin.

• tuhat ja yksi
        li-ic kirjoitti:

Ei vielä mitään, vaikka 7,2 milliä tulikin odottakaas vieläkin.

oli koko liikevaihto 19,2 -7,2 = 12 milj, lotto keräsi ylimääräistä rahaa pois.

Ettei siinä aivan kartan keskipisteeksi se voittajan paikkakunta pääse.

• läheltä

Suuresti on alkanut historian suurin lottovoittokin kalajoelle. Taitaa siihen jäädäkkin.

• K-H

En tuolloin 25,1-10 tiennyt mitään1 Kalajoen Keskipiste GAMES kisastakaan ja se järjestettiin parivikkoa sitten.

Mitähän vielä, sillä vielä tulee.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7225
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3030
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2226
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2203
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      46