Rinnat

Divinee

Olen parisuhteessa ja en voi unohtaa/olla miettimättä pienehköjä rintojani. Olen nuori (22-vuotias) nainen ja minulla on B-kuppi. Koen useiden paitojen näyttävän huonolta päälläni ja häpeän ylävartaloani.
(Olen muuten n. 60kg ja 167cm pitkä)
Koen miesten arvostelevan naisia kuppikoon perusteella ja tuntuu, että katseet keräävät isot rinnat.
Olen muuten melko tyytyväinen kasvoihini, mutta vartalo tuottaa alemmuuden tunnetta.
Tämä vaikuttaa nykyisin käyttäytymiseeni. En halua mennä esimerkiksi suihkuun yhdessä mieheni kanssa...
Haluan saada itsevarmuuteni takaisin!

22

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienitissinennainen

      mitkä ne onkaan ne elämän arvot... väärässä seurassa liikut jos joutuu kuppikokojaan miettijään ja häpeämään jatkuvasti... johan se sanoo paljon ihmisten älykkyydestä ja siitä kannattaako sellaisten ihmisten kanssa olla tekemisissä, jos kaikki vähäkään kiinnostava ja tärkeät asiat liikkuvat ulkonäössä.
      Tuskin se sinun kumppanisi sinun kanssasi olisi ryhtynyt olemaan jos häpeäisi tissejäsi tai mitään muutakaan sinussa... sinä vain olet niin ihana ja hän pitää sinusta juuri tuollaisena. Kaikki miehet eivät pidä isoista rinnoista...varmaankaan ei edes suurin osa miehistä, ainakaan järkevät miehet jotka arvostavat kumppania sisäisten avujen vuoksi enemmänkin. Joistakin miehistä pienet tissit ovat jopa söpöt ja ihanat jos ovat juuri kouraan sopivat. Itsekin olen parikymppinen nainen ja aikas pienitissinen...osaan kuitenkin olla tyytyväinen näihin pikku"munkkeihin" ja myös oma mieheni niistä nauttii.

    • oppeliini

      Suurin osa miehistä EI edes pidä isoista povista naisilla! Toisaalta jos Luoja on luonut naiselle ison poven, sitä ei missän tapauksessa saa hävetä!

      Tuo mielipuolinen idea jossa miesten haave on silikoneilla pumpattu povi on niiiiiin takapajuinen kuin olla voi, Se on halpojen lehtien levittämää roskaa ja on kamalan yllättävää että tuo roska todellakin uppoaa naisiin!

      Kuinka sinä tyttopoloinen et tuota tajua.

      Nyt se on ainakin sinulle selvitetty!

      • kokemusta on

        Se on saippua sarjojen opetusta että naisella pitää olla isot rinnat.
        Itse en tunne ketään joka arvostaisi rintoja yli kaiken.
        nauravat kirkkaat silmät siitä on kaunis tyttö tehty loput saa kaupan tekijäisinä


      • niimpä...

        se on nimenomaan miesten käytös, joka naisille tuollaisen käsityksen antaa.
        Teidän sanojenne ja käytöksenne välillä on niin iso ristiriita.
        On tosi vaikea uskoa, ettei suurin osa miehistä pitäisi isoista tisseistä, kun ne kuitenkin vievät (paikalle ilmestyessään) jokaisen miehen jakamattoman huomion.


      • aakuppi
        niimpä... kirjoitti:

        se on nimenomaan miesten käytös, joka naisille tuollaisen käsityksen antaa.
        Teidän sanojenne ja käytöksenne välillä on niin iso ristiriita.
        On tosi vaikea uskoa, ettei suurin osa miehistä pitäisi isoista tisseistä, kun ne kuitenkin vievät (paikalle ilmestyessään) jokaisen miehen jakamattoman huomion.

        Jotenkin luulen, että se, jos miehet katsovat jonkun isoja rintoja, eli ne siis vievät huomion, ei tarkoita, että ne ovat heidän tissimakuunsa ja he siis automaattisesti pitävät isoja rintoja parhaina.

        Miehet vaan kiinnittävät luonnostaan huomiota rintoihin, samoin kuin naisiin yleensä. Heitä kiinnostaa kaikki tissit. Mielellään he jokaisen naisen tissit näkisivät paljaina. Aina se kiinnostaa primitiivisellä tasolla miehiä. Isot rinnat nyt ovat sellaiset näkyvämmät, ne huomaa pakostikin helpommin, varsinkin jos niitä oikein on korostettu. Kyllä minäkin naisena huomioin helposti isopovisen naisen rinnat, ne kun suorastaan hyökkäävät silmille :D

        Makuja on toki monia, monet miehet tykkäävät isoista rinnoista, mutta kyllä monet pitävät pienistäkin. Luulen, että jos paikalla olisi naiset yläosa paljaana, huomio jakaantuisi merkittävästi laajemmalle alueelle. Ilman liivejä kun isot tissit tahtovat olla roikkuvampaa mallia, pienet taas nuorekkaat ja terhakat. Silti huomiointi todennäköisesti keskittyisi niihin naisiin, keillä on kokonaisuudessa paras ja tasapainoinen kroppa.


      • ********
        aakuppi kirjoitti:

        Jotenkin luulen, että se, jos miehet katsovat jonkun isoja rintoja, eli ne siis vievät huomion, ei tarkoita, että ne ovat heidän tissimakuunsa ja he siis automaattisesti pitävät isoja rintoja parhaina.

        Miehet vaan kiinnittävät luonnostaan huomiota rintoihin, samoin kuin naisiin yleensä. Heitä kiinnostaa kaikki tissit. Mielellään he jokaisen naisen tissit näkisivät paljaina. Aina se kiinnostaa primitiivisellä tasolla miehiä. Isot rinnat nyt ovat sellaiset näkyvämmät, ne huomaa pakostikin helpommin, varsinkin jos niitä oikein on korostettu. Kyllä minäkin naisena huomioin helposti isopovisen naisen rinnat, ne kun suorastaan hyökkäävät silmille :D

        Makuja on toki monia, monet miehet tykkäävät isoista rinnoista, mutta kyllä monet pitävät pienistäkin. Luulen, että jos paikalla olisi naiset yläosa paljaana, huomio jakaantuisi merkittävästi laajemmalle alueelle. Ilman liivejä kun isot tissit tahtovat olla roikkuvampaa mallia, pienet taas nuorekkaat ja terhakat. Silti huomiointi todennäköisesti keskittyisi niihin naisiin, keillä on kokonaisuudessa paras ja tasapainoinen kroppa.

        Itse olen 171cm, 63kg ja kuppikoko A tai jopa AA. Onhan sitä tietty joskus ohimennen miettinyt että kiva ois kun ois ihan oikeet rinnat, mut eiköhän ne sit imetyksen aikana kasva :D Mieheni ainakin on sanonut että hänestä rintani ovat ihanat juuri sen pienuuden takia, ovatpahan sitten pidempään mukavan kiinteät.

        Tohon vaateasiaan on muuten apua kyllä. Käytä paitoja joissa v-mallinen kaula-aukko ja tiukka rintojen alta. Myös topatut rintaliivit antaa hiukan lisää kokoa.


      • pienirintainennnn

        harva mies pitää oikeasti pienistä rinnoista(A tai AAkuppi), sietää vain kun naisella on pienet rinnat jos ei isopovista saa :(
        Ei kannata valehdella, sillä ei tee kuin hallaa.
        Miehet ovat pinnallisia. SE on totuus.


      • aakuppinen
        pienirintainennnn kirjoitti:

        harva mies pitää oikeasti pienistä rinnoista(A tai AAkuppi), sietää vain kun naisella on pienet rinnat jos ei isopovista saa :(
        Ei kannata valehdella, sillä ei tee kuin hallaa.
        Miehet ovat pinnallisia. SE on totuus.

        On niitä pienistä rinnoista pitäviä enemmänkin kuin harvassa ;)

        Eikä siinä valehdella tarvii :D

        Varmasti suurin juttu on se kokonaisuus. Jos on isokokoinen muuten, kertynyt ylimääräisiä kiloja muualle kuin rintoihin, niin onhan se esteettisesti hieman valjun näköistä.

        Jos on muuten siro ja hoikka, pienen kuppikoon rinnat näyttävät aivan sopivilta ja täydellisiltä. Isommat vaan pilaisivat kiinteän figuurin. Sen näkee niissä silaripommeissa jotka muuten anorektikoita. Rumaa!


      • varma konsti
        ******** kirjoitti:

        Itse olen 171cm, 63kg ja kuppikoko A tai jopa AA. Onhan sitä tietty joskus ohimennen miettinyt että kiva ois kun ois ihan oikeet rinnat, mut eiköhän ne sit imetyksen aikana kasva :D Mieheni ainakin on sanonut että hänestä rintani ovat ihanat juuri sen pienuuden takia, ovatpahan sitten pidempään mukavan kiinteät.

        Tohon vaateasiaan on muuten apua kyllä. Käytä paitoja joissa v-mallinen kaula-aukko ja tiukka rintojen alta. Myös topatut rintaliivit antaa hiukan lisää kokoa.

        lisäkilo kasvattaa myös rintoja, sillä rinnat on rasvakudosta. Eli kaikki lisäkilot mene vyötärölle tai takapuoleen. Riippuu tietysti vähän geeneistä.

        Sitä voi vähän katsoa sillä silmällä äitiään, vanhempia sisaruksiaan ja mummoaan. Sitä kun tuppaa näyttämään heidän ikäisenä aika lailla samanlaiselta :) Ellei sitten ole tullut johonkin isän isän isotätiin.


    • pienirintainennnn

      miehistä rakastaa isompia rintoja mutta jos miehesi on sinut valinnut kyllä hänen täytyy nähdä kauneutta myös pienissä rinnoissa. Eiköhän sinun kannata nyt unohtaa nuo paineet rinnoistasi ja alkaa elämään elämääsi niiden pienien rintojen kera. Sentään ei ole rintasyöpää, ajattelehan sitä! Pienet on sinun ongelmasi!

    • 1+13

      Minä olen ikäisesi ja rintani ovat kokoa B. Ja avaa mitä? Mieheni "palvoo" rintojani, haluaa kosketella, nuolla, imeä - ja ne ovat hänen mielestään hyvän kokoiset, eivät pienet.

      Raskausaikana rinnat voi kasvaa kaksi kuppikokoa, joten luultavasti sitten kun lapset olen saanut maailmaan, hakeudun rintojenpienennysleikkaukseen. D-kupin rinnat alle 160 cm naisella on liikaa, tai ainakin minun kropassani liikaa.

      Sinä itse luot osittain sen kuvan, miten muut sinut näkevät. Jos häpeät rintojasi, inhoat niitä; miten mies silloin voisi niistä pitää? Jos taas osoitat, että olet sinut kroppasi kanssa ja nautit itsestäsi, myös mies nauttii seurastasi - ja sinusta ;)

    • mielestä

      >Minä henkilökohtaisesti tykkään pienirintaisista naisista..Mielestäni on ihanaa imeä pieniä rintoja ja aina
      ovat pystyssä..Älä häpeä rintojasi..
      Eihän kaikki naisetkaan halua isoa kalua...

      • n

        naiset ei ainakaan halua pientä kalua. Harva mies tykkää olemattomista naisen rinnoista. Yksinkertaista.


      • aakuppinen
        n kirjoitti:

        naiset ei ainakaan halua pientä kalua. Harva mies tykkää olemattomista naisen rinnoista. Yksinkertaista.

        sillä kalun isoudellakin. Ja tässäkin on otettava huomioon naisten erikokoiset emättimet.

        Minusta on typerää verrata rintamakua kalun kokoon. Jos on tosi pieni kalu, niin ei se ulkonäkö haittaa, vaan seksi ja orgasminsaanti vaikeutuvat.


      • C-D-DD lover
        aakuppinen kirjoitti:

        sillä kalun isoudellakin. Ja tässäkin on otettava huomioon naisten erikokoiset emättimet.

        Minusta on typerää verrata rintamakua kalun kokoon. Jos on tosi pieni kalu, niin ei se ulkonäkö haittaa, vaan seksi ja orgasminsaanti vaikeutuvat.

        Naisilla emätin 8-10cm syvä(FAKTA), eli ei suurta heittoa.
        Pienellä kalulla ei tee mitään, harva tahtoo sitä yli 20cm kalua mutta totuus on että koolla on väliä sekä kalussa että tisseissä, turha väittää vastaan.


    • Minitissi

      normaalikokoiset rinnat kun on B-kuppi. Minä olen kolmikymppinen nainen ja mulla on pituutta 168cm ja painoa 52kg. Rinnat todellakin pienet: AA-kuppi. En ole todellakaan mikään unelmanainen vartaloni puolesta - jotkut todella hoikat miehet saattavat haluta seuraani. Uimahalleissa ja uimarannoilla, saunailloissa tmv. mua ei näy kun en vain yksinkertaisesti kehtaa mennä.

      • Divinee

        Vaikka on b-kuppi, niin siinä on vissi ero, onko se 70b vai esim. 85b . Tämä omani 70b näyttää aivan a-kupilta ja en koe, että se olisi sopusuhtainen vartalooni. Liikun paljon ja yritän treenata itseäni muualta kuin tisseistä pienemmäksi, jotta saisin sopusuhtaisuutta. Syömisiä tarkkailen jatkuvasti myös. Olisi ihanaa, kun voisi kantaa rintojaan ylpeänä!


      • jaska...
        Divinee kirjoitti:

        Vaikka on b-kuppi, niin siinä on vissi ero, onko se 70b vai esim. 85b . Tämä omani 70b näyttää aivan a-kupilta ja en koe, että se olisi sopusuhtainen vartalooni. Liikun paljon ja yritän treenata itseäni muualta kuin tisseistä pienemmäksi, jotta saisin sopusuhtaisuutta. Syömisiä tarkkailen jatkuvasti myös. Olisi ihanaa, kun voisi kantaa rintojaan ylpeänä!

        itsestäsi mitä sinulla on. Itse miehenä pidän kauniina pieniä sekä isoja rintoja.
        Ehkä ennemmin pienistä koska ne vaan ovat luonnollisemmat ja terhakammat:) Käteen sopivat.
        Kummipojan äiti on välillä kironnut isoja rintojaan (joku dd kuppi) että hän maksais kohta vaikka mitä että pääsis eroon niistä.
        Kuulemma aina tiellä ja haittaa muutenkin kulkemista.
        Minä en ainakaan naista valitse rintojen koon mukaan vaan sen että on sinut itsensä kanssa ja tulee hyvin juttuun.


      • eda
        jaska... kirjoitti:

        itsestäsi mitä sinulla on. Itse miehenä pidän kauniina pieniä sekä isoja rintoja.
        Ehkä ennemmin pienistä koska ne vaan ovat luonnollisemmat ja terhakammat:) Käteen sopivat.
        Kummipojan äiti on välillä kironnut isoja rintojaan (joku dd kuppi) että hän maksais kohta vaikka mitä että pääsis eroon niistä.
        Kuulemma aina tiellä ja haittaa muutenkin kulkemista.
        Minä en ainakaan naista valitse rintojen koon mukaan vaan sen että on sinut itsensä kanssa ja tulee hyvin juttuun.

        Itse olen 19-vuotias nuori nainen ja minulla B-kuppi kokoni, mutta tuntuu että ne olisivat vieläkin pienemmät. Mutta yritän olla häpeemättä niitä. :/ Ja mieheni ei ole sanonut mitään niistä että se olisi huonoa. :)

        Jotkut miehet haluaa vain iso rintaisia, mutta ole iloinen me emme saa niska/hartijoita kipeeksi kuin ne kellä on C tai D ja siit ylöspäin, kun he saavat hartija.- ja niskakipuja. :)


      • aakuppi
        eda kirjoitti:

        Itse olen 19-vuotias nuori nainen ja minulla B-kuppi kokoni, mutta tuntuu että ne olisivat vieläkin pienemmät. Mutta yritän olla häpeemättä niitä. :/ Ja mieheni ei ole sanonut mitään niistä että se olisi huonoa. :)

        Jotkut miehet haluaa vain iso rintaisia, mutta ole iloinen me emme saa niska/hartijoita kipeeksi kuin ne kellä on C tai D ja siit ylöspäin, kun he saavat hartija.- ja niskakipuja. :)

        on a-kuppi. Ehkä pieni b joissain liivimalleissa.

        Alusta asti mieheni on hehkuttanut rintojani oikein urakalla, sanonut että ne ovat täydelliset! Juuri hänen makuunsa perfect. Itsekin pidän rinnoistani, ne ovat kiinteät ja kauniin pyöreän muotoiset.

        Mitäpä muuta mielipidettä asiaan kaipaisinkaan? ;D


    • marjut!!!

      Hei!

      Miehet ovat peppu tai tissi ihmisiä!!!
      Tarkoittaa sitä että pitävät enemmän rinnoista tai pitävät enemmän pepusta jos se on kiinteä ja hyvä.Olisiko niin että sinulla onkin hyvä peppu,ole siitä ylpeä.Ehkäpä miehesikin pitää siitä.Älä anna rintojen kapeuttaa maailmaasi,sinussa on varmasti paljon hyvää,joka näkyy ja kuuluu.Rinnat ovat vain pieniosa kehoa ja ihmistä.Salille kasvattamaan hyvät sääret ja peppua.Siirrä katseet alemmaksi;D

    • onnellinen A

      taidat arvioida rintasi virheellisesti. B-kuppi ei ole pieni, pienille rinnoille on A ja AA. Toiseksi: pienet rinnat ei ole rumat, vaan päinvastoin kauniit, eivätkä ala roikkumaan. Pienistä rinnoista kannattaa olla ylpeä. Minulla on A ja olen oikein tyytyväinen rintoihini, ja miehenikin kehuu niitä .

      Käsitys omasta kehosta todella saattaa olla virheellinen, ja itsestä näyttää huonolta joku kohta joka toisten mielestä on hyvä. Mutta jos todella haluat isommat ja painavammat rinnat, on sinun mitoissasi hyvin varaa lihottaa pari kiloa, ja se jo näkyy myös rinnoissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe