Harvoin kiltit miehet kiinnostuu muista kuin kilteistä naisista. Mutta usein kilteille naisille ei muu kelpaakaan kuin renttu mies. Ja rentulla en tarkoita työtöntä alkoholistia vaan sellasta röyhkeää ja omahyväistä semimulkvistia. Ei ole harvinaista että kiltti nainen seurustelee vähän rentun/ex-rentun kanssa ja menee jopa perustamaan perheen tällaisen kanssa. Ennen tätä on kiltit miehet yrittäny varovasti saada kontaktia tähän kilttiin naiseen mut ei vastakaikua.
"kyllä miehen täytyy olla mies"
"jotenki vähä nössö"
"ei ollu sitä kemiaa"
"ai oliks sä muhun ihastunu? Emmä vaan tajunnu! Olisit tullu puristaan perseestä ni oisin huomannu sut!"
Kiltti nainen ei halua kilttiä
41
1567
Vastaukset
- Yksi nainen.
Sun pitäisi määritellä mitä tarkoitat termillä "kiltti nainen". Tarkoitatko sellaista naista, joka tykkää hyysätä ja hoivata miestä vaiko sellaista joka on ystävällinen ja oikeudenmukainen muita kohtaan.
Jos tarkoitat kiltillä naisella hyysäävää ja hoivaavaa naista niin luulen että olet oikeassa. Hoivavietti aktivoituu kun kohtaa miehen joka tarvitsee naista. Eli tarkoitatko läheisriippuvaista naista, joka hyysää muita ihmisiä?
Minkälainen on kiltti mies? Itse en ole sellaista koskaan tavannut, eli sellaiset miehet eivät ole ainakaan minusta kiinnostuneita. - tätä haen
En tiedä mikä on kiltti mies, mutta avoimen, rohkean ja rehellisen miehen kyllä haluaisin. Sen sijaan useimpien kanssa vängätään jo parien treffien jälkeen seksistä. Onko se joku miesten konsti estää naista tutustumasta mieheen ihmisenä, manipuloidaan tyyliin "onks sulla jotain ongelmia?" tai "onks sulle joku tehnyt jotain kun ei seksi kiinnosta?" Joku niistäkin miehistä olis voinut olla ihan ok-tyyppejä jos olisivat antaneet tilaisuuden tutustua itseensä.
- nöff,nöff
Niin,me miehet olemme liian malttamattomia ja etenemme suhteessa nopeammin, kuin mihin kumppani olisi valmis.Henkilökemioiden on oltava samanlaiset, ennen kuin suhteesta mitään tulee. Mutta, entäs sitten, kun ei enään uskalla luottaa yhteenkään ihmiseen? Vastapuoli ymmärtää tilanteen siten, ettei toinen ole vain hänestä kiinnostunut ja hyväkin mahdollisuus menee ohi.
- Yksi nainen.
nöff,nöff kirjoitti:
Niin,me miehet olemme liian malttamattomia ja etenemme suhteessa nopeammin, kuin mihin kumppani olisi valmis.Henkilökemioiden on oltava samanlaiset, ennen kuin suhteesta mitään tulee. Mutta, entäs sitten, kun ei enään uskalla luottaa yhteenkään ihmiseen? Vastapuoli ymmärtää tilanteen siten, ettei toinen ole vain hänestä kiinnostunut ja hyväkin mahdollisuus menee ohi.
No mun mielestäni mies, joka haluaa seksiä hyvin varhaisessa vaiheessa (viimeistään kolmannella tapaamiskerralla) etsii vain seksisuhdetta eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Sellaiset tyypit jättävät naisen olipa nainen sitten suostuvainen seksiin taiko ei. Kyllähän täällä netissäkin saa lukea tarinoita, joissa mies häipyi saatuaa seksiä ja mies häipyi kun ei saanut seksiä.
Ei tuossa mistään luottamisesta tai sen puuttumisesta ole minun tapauksessani kyse. En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin. - dgdfdsg
Iso osa naisistakin haluaa, että heidän suuntaansa tehdään peliliikkeet siinä viimeistään toisella treffillä. Muuten mies on liian kiltti tai jotain. Eli osa miehistä toimii vain oppimansa mukaan.
- nöff,nöff
Yksi nainen. kirjoitti:
No mun mielestäni mies, joka haluaa seksiä hyvin varhaisessa vaiheessa (viimeistään kolmannella tapaamiskerralla) etsii vain seksisuhdetta eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Sellaiset tyypit jättävät naisen olipa nainen sitten suostuvainen seksiin taiko ei. Kyllähän täällä netissäkin saa lukea tarinoita, joissa mies häipyi saatuaa seksiä ja mies häipyi kun ei saanut seksiä.
Ei tuossa mistään luottamisesta tai sen puuttumisesta ole minun tapauksessani kyse. En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin.Kärsitään . . . ;)
- sdrhjsejhes
Yksi nainen. kirjoitti:
No mun mielestäni mies, joka haluaa seksiä hyvin varhaisessa vaiheessa (viimeistään kolmannella tapaamiskerralla) etsii vain seksisuhdetta eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Sellaiset tyypit jättävät naisen olipa nainen sitten suostuvainen seksiin taiko ei. Kyllähän täällä netissäkin saa lukea tarinoita, joissa mies häipyi saatuaa seksiä ja mies häipyi kun ei saanut seksiä.
Ei tuossa mistään luottamisesta tai sen puuttumisesta ole minun tapauksessani kyse. En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin."En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin."
Jos mies ei vonkaa seksiä ensimmäisten tapaamiskertojen aikana, ei nainen voi kiinnostua hänestä koska nainen ei silloin tunne itseään seksikkääksi ja haluttavaksi. Naiset haluaa että mies vonkaa seksiä vaikka haluavatkin harrastaa sitä vasta myöhemmin. Nainen haluaa tiedon että hän on haluttava miehen silmissä jolloin nainen kiinnostuu miehestä ja tapailu voi jatkua ja seksi astuu kuvioon joskus myöhemmin. Eikö olekin näin? - jiikoolii
sdrhjsejhes kirjoitti:
"En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin."
Jos mies ei vonkaa seksiä ensimmäisten tapaamiskertojen aikana, ei nainen voi kiinnostua hänestä koska nainen ei silloin tunne itseään seksikkääksi ja haluttavaksi. Naiset haluaa että mies vonkaa seksiä vaikka haluavatkin harrastaa sitä vasta myöhemmin. Nainen haluaa tiedon että hän on haluttava miehen silmissä jolloin nainen kiinnostuu miehestä ja tapailu voi jatkua ja seksi astuu kuvioon joskus myöhemmin. Eikö olekin näin?haluaa seksiä kyl heti.
- Yks nainen.
sdrhjsejhes kirjoitti:
"En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin."
Jos mies ei vonkaa seksiä ensimmäisten tapaamiskertojen aikana, ei nainen voi kiinnostua hänestä koska nainen ei silloin tunne itseään seksikkääksi ja haluttavaksi. Naiset haluaa että mies vonkaa seksiä vaikka haluavatkin harrastaa sitä vasta myöhemmin. Nainen haluaa tiedon että hän on haluttava miehen silmissä jolloin nainen kiinnostuu miehestä ja tapailu voi jatkua ja seksi astuu kuvioon joskus myöhemmin. Eikö olekin näin?No ei ole ainakaan minun kohdallani. Jos mies vonkaa seksiä heti alkuun niin saa kyllä tyyppi jäädä. Itseään ympäri kaupunkia jakavat miehet eivät kiinnosta, kuten jo aiemmin sanoin.
En siis halua että mies vonkaa. Tiedän itsekin olevani haluttava ja hyvännäköinen, siinä sulle vastaus. Eli en tarvitse siihen miesten imartelua.
Kiinnostun vain sellaisista miehistä jotka eivät vonkaa seksiä heti alkuun. - Haaremisti
Yksi nainen. kirjoitti:
No mun mielestäni mies, joka haluaa seksiä hyvin varhaisessa vaiheessa (viimeistään kolmannella tapaamiskerralla) etsii vain seksisuhdetta eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Sellaiset tyypit jättävät naisen olipa nainen sitten suostuvainen seksiin taiko ei. Kyllähän täällä netissäkin saa lukea tarinoita, joissa mies häipyi saatuaa seksiä ja mies häipyi kun ei saanut seksiä.
Ei tuossa mistään luottamisesta tai sen puuttumisesta ole minun tapauksessani kyse. En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin.laatuseksiä, se ei häivy ;)
- Yksi nainen.
Haaremisti kirjoitti:
laatuseksiä, se ei häivy ;)
Heh. Tuo ikiaikainen kilpailuttaminen on aina ollut keino saada nainen mielistelemään miestä 24/7 ja kuvittelemaan että mies ei häipyisi. Seksifriikit häipyvät aina olipa nainen millainen tahansa.
Se "laatuseksikin" vaikka nainen tekisi miehen vuoksi mitä tahansa, on tylsää miehen mielestä. Mies kaipaa vaihtelua = uusia naisia.
Toinen mitä miehet aina sanovat: jos sä oikeasti rakastaisit mua suostuisit kyllä tekemään sitä tai tätä. Mutta, et sä sitten taida välittää.. - mitäsmitäs
Yksi nainen. kirjoitti:
No mun mielestäni mies, joka haluaa seksiä hyvin varhaisessa vaiheessa (viimeistään kolmannella tapaamiskerralla) etsii vain seksisuhdetta eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Sellaiset tyypit jättävät naisen olipa nainen sitten suostuvainen seksiin taiko ei. Kyllähän täällä netissäkin saa lukea tarinoita, joissa mies häipyi saatuaa seksiä ja mies häipyi kun ei saanut seksiä.
Ei tuossa mistään luottamisesta tai sen puuttumisesta ole minun tapauksessani kyse. En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin.jakaminen? Sitäkö, että istutaan passiivisena baarin nurkassa ja annetaan heti ensimmäiselle iskemään tulevalle naiselle? Itse en ole vielä päässyt jakamaan itseäni kenellekään naiselle; itse olen kyllä aina joutunut iskemään ja kaiken työn tekemään naisen saamiseksi. Ja melkoinen urakka siinä on ollutkin saada kymmeniä naisia kaadetuksi sänkyyn!
Mutta hyvä että naiset eivät tunnu tykkäävän itseään jakavista miehistä, itsestäni ei saisi sellaista kyllä tekemälläkään. Se kuulostaakin niin naiselliselta. - äläpä keksi tarinoit
Yksi nainen. kirjoitti:
No mun mielestäni mies, joka haluaa seksiä hyvin varhaisessa vaiheessa (viimeistään kolmannella tapaamiskerralla) etsii vain seksisuhdetta eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Sellaiset tyypit jättävät naisen olipa nainen sitten suostuvainen seksiin taiko ei. Kyllähän täällä netissäkin saa lukea tarinoita, joissa mies häipyi saatuaa seksiä ja mies häipyi kun ei saanut seksiä.
Ei tuossa mistään luottamisesta tai sen puuttumisesta ole minun tapauksessani kyse. En minä halua miestä, joka jakaa itseään ympäri kaupunkia ja sitähän sellainen mies tekee joka jakaa itseään viimeistään kolmansilla treffeillä. Voin vain kuvitella kuinka monta seksipartneria tuollaisilla tyypeillä on.
Inhoan kärsimättömiä miehiä noin muutenkin.ei valitettavasti pidä paikkaansa. tunnen erään parin, jotka menivät sänkyyn 2.treffeillä ja ovat olleen jo 2 vuotta yhdessä :) että näin.
- Irstasko nainen?
äläpä keksi tarinoit kirjoitti:
ei valitettavasti pidä paikkaansa. tunnen erään parin, jotka menivät sänkyyn 2.treffeillä ja ovat olleen jo 2 vuotta yhdessä :) että näin.
kaaduin sänkyyn ilman treffejä suoraan juuri kapakassa mieheeni tutustuttuani. Ja nyt ollaan oltu 7 erittäin onnellista vuotta yhdessä. Mutta kai se sitten oli kemiaa, kun kaksi ensimmäistä vuotta vaan melkein pantiin koko ajan, ja vieläkin seksi maistuu (vaikka luojan kiitos se pahin kiiman aika meni ohi. Ensimmäisen puolen vuoden ajan epäilin jo sairastuneeni jotenkin kun ei mielessä ollut muuta kuin seksi...) Ja onnea oli sekin että muutakin meidän välille kehkeytyi kuin pelkkää kemiaa. Koska ei se pelkkä naiminenkaan suhdetta kanna, vaikka tärkeä asia onkin.
- nöff,nöff
Yksi nainen. kirjoitti:
Heh. Tuo ikiaikainen kilpailuttaminen on aina ollut keino saada nainen mielistelemään miestä 24/7 ja kuvittelemaan että mies ei häipyisi. Seksifriikit häipyvät aina olipa nainen millainen tahansa.
Se "laatuseksikin" vaikka nainen tekisi miehen vuoksi mitä tahansa, on tylsää miehen mielestä. Mies kaipaa vaihtelua = uusia naisia.
Toinen mitä miehet aina sanovat: jos sä oikeasti rakastaisit mua suostuisit kyllä tekemään sitä tai tätä. Mutta, et sä sitten taida välittää... . ."jos sä oikeesti rakastaisit sä olisit valmis tekemään sitä tai tätä" . . . tuo on kiristystä!! Ei kukko käskien laula! Tuollaisten sanojen lausuja saa mennäkin, eikä tarvitse tulla takaisin!
- ----------
Yks nainen. kirjoitti:
No ei ole ainakaan minun kohdallani. Jos mies vonkaa seksiä heti alkuun niin saa kyllä tyyppi jäädä. Itseään ympäri kaupunkia jakavat miehet eivät kiinnosta, kuten jo aiemmin sanoin.
En siis halua että mies vonkaa. Tiedän itsekin olevani haluttava ja hyvännäköinen, siinä sulle vastaus. Eli en tarvitse siihen miesten imartelua.
Kiinnostun vain sellaisista miehistä jotka eivät vonkaa seksiä heti alkuun."En siis halua että mies vonkaa. Tiedän itsekin olevani haluttava ja hyvännäköinen, siinä sulle vastaus. Eli en tarvitse siihen miesten imartelua."
Kuulostaa itserakkaalta. Mitä mieltä olet miehistä jotka tietävät olevansa naisten silmissä haluttavia ja hyvännäköisiä ilman että edes kysyvät mielipidettä naisilta?
- joopajoo...
yleistät. Muista että sun mielipide on vain sinun ei kaikkien kilttien naisten.
- Yksi nainen.
Nimenomaan kilttejä naisia käytetäänkin usein hyväksi. Jokainen puhuu täällä ainoastaan omista mielipiteistään. Valitettavasti minulle tuo miehen moraali on sen verran tärkeä asia etten jaksa noita itsensä jakajia katsella vaikka olisivat miten mukavia noin muuten.
- nöff,nöff
Yksi nainen. kirjoitti:
Nimenomaan kilttejä naisia käytetäänkin usein hyväksi. Jokainen puhuu täällä ainoastaan omista mielipiteistään. Valitettavasti minulle tuo miehen moraali on sen verran tärkeä asia etten jaksa noita itsensä jakajia katsella vaikka olisivat miten mukavia noin muuten.
Juu, kyllä sinä oikeassa olet. Kenenkään tunteet eivät ole leikkimistä varten.
- Sunnuntaipulla.
nöff,nöff kirjoitti:
Juu, kyllä sinä oikeassa olet. Kenenkään tunteet eivät ole leikkimistä varten.
Eivätkös pirttihirmut mene naimisiin kilttien miesten kanssa. Kiltit naiset taas alistavien miesten kanssa.
Tällaisia havaintoja olen tehnyt. - nöff,nöff
Sunnuntaipulla. kirjoitti:
Eivätkös pirttihirmut mene naimisiin kilttien miesten kanssa. Kiltit naiset taas alistavien miesten kanssa.
Tällaisia havaintoja olen tehnyt.Niin, parisuhde on usein valtataistelua, vaikka niin ei saisi olla. Toista ihmistä ei voi omistaa, ei pakoittaa, eikä kahlita.
- kilttejä
Yksi nainen. kirjoitti:
Nimenomaan kilttejä naisia käytetäänkin usein hyväksi. Jokainen puhuu täällä ainoastaan omista mielipiteistään. Valitettavasti minulle tuo miehen moraali on sen verran tärkeä asia etten jaksa noita itsensä jakajia katsella vaikka olisivat miten mukavia noin muuten.
miehiäkin käytetään surkeilematta hyväksi.Paremman löytyessä ei sitten tunnetakaan.Eli kyllä se luonteesta enempi riippuu kuin sukupuolesta.
Ihan fiksulta naiselta kuullostat.Harvinaisempi arvo/ajatusmaailma kuin mitä nykyaikana yleensä on.Hyvä kun ette ole kuolleet kaikki sukupuuttoon! - srghwrhgwr
Sunnuntaipulla. kirjoitti:
Eivätkös pirttihirmut mene naimisiin kilttien miesten kanssa. Kiltit naiset taas alistavien miesten kanssa.
Tällaisia havaintoja olen tehnyt."Eivätkös pirttihirmut mene naimisiin kilttien miesten kanssa. Kiltit naiset taas alistavien miesten kanssa.
Tällaisia havaintoja olen tehnyt."
Juu. Harva parisuhde on tasa-arvoinen ja kunnioittava. Suurimmassa osassa pariskuntia aina toinen alistaa toista tavalla tai toisella. Sitten on pariskuntia joissa tasa-arvo toteutuu mutta siinä mielessä että kumpikin alistaa toista yhtä paljon. Terveellä pohjalla olevat suhteet on luonnon oikkuja. - srghwrhgwr
nöff,nöff kirjoitti:
Niin, parisuhde on usein valtataistelua, vaikka niin ei saisi olla. Toista ihmistä ei voi omistaa, ei pakoittaa, eikä kahlita.
jos mielii joskus pysyvän suhteen löytää. Siis täytyy olla halukas riitelemään ja leikkimään valtataisteluita toisen kanssa. Jos et tähän suostu etkä myöskään suostu olemaan alistettavana osapuolena, saat elellä sinkkuna loppuikäsi. :)
- nöff,nöff
srghwrhgwr kirjoitti:
"Eivätkös pirttihirmut mene naimisiin kilttien miesten kanssa. Kiltit naiset taas alistavien miesten kanssa.
Tällaisia havaintoja olen tehnyt."
Juu. Harva parisuhde on tasa-arvoinen ja kunnioittava. Suurimmassa osassa pariskuntia aina toinen alistaa toista tavalla tai toisella. Sitten on pariskuntia joissa tasa-arvo toteutuu mutta siinä mielessä että kumpikin alistaa toista yhtä paljon. Terveellä pohjalla olevat suhteet on luonnon oikkuja.En tiedä, että etsiikö sitä toisesta ihmisestä sellasia piirteitä ja ominaisuuksia, joita itsellä ei ole. Vai uskooko sitä todella siihen, että rakkaus ja hellyys voisi muuttaa toista ihmistä enenmmän itsensä kaltaiseksi, vai mistä se todella johtuu että niin eri luonteiset ihmiset menevät yhteen . . .Vai joko sitä todella on niin epätoivoinen, että kaikki käy.
- Miehen ajatus
Eikö kiltti mies voi puristaa naista perseestä, jos kuitenkin nainen pitää siitä? Eikö kiltti mies voi ilmaista selvästi kiinnostusta ja sitä mitä on etsimässä? Teekö se miehestä rentun ja röyhkeän jos osaa huomioida nasita siten kuin nainen haluaa? Eikö kiltti ajatte positiivisesti naisen valinnoista? Onko kiltteys sitä, että ajattelee vain hyvää kaikista? Onko kiltteys estoisuutta tai hiljaisuutta? Mitä yleensäkin tarkoittaa kiltti naisten ja miesten mielestä?
- lottamari
Kiltti mies on hellä, terveellä järjellä ja itsetunnolla varustettu mies, joka osaa suudella ja puristaa perseestä naista siten kuin nainen haluaa. Kiltti mies ei ole estoinen, eikä hiljainen, sellaisia ovat yleensä pirulliset miehet, vaan kiltti mies on leikkisä, huumorintajuinen ja hänen kiusoittelunsa on romanttista ja hauskaa. Hänen sylissään on hyvä olla, eikä siitä tarvitse väkisin yrittää rimpuilla irti.
- nöff,nöff
lottamari kirjoitti:
Kiltti mies on hellä, terveellä järjellä ja itsetunnolla varustettu mies, joka osaa suudella ja puristaa perseestä naista siten kuin nainen haluaa. Kiltti mies ei ole estoinen, eikä hiljainen, sellaisia ovat yleensä pirulliset miehet, vaan kiltti mies on leikkisä, huumorintajuinen ja hänen kiusoittelunsa on romanttista ja hauskaa. Hänen sylissään on hyvä olla, eikä siitä tarvitse väkisin yrittää rimpuilla irti.
Voihh . . . sepäs oli ihanasti sanottu! . . . Mut nyt minun täytyy poistua tästä koneen ääreltä.
- Miehen ajatus
lottamari kirjoitti:
Kiltti mies on hellä, terveellä järjellä ja itsetunnolla varustettu mies, joka osaa suudella ja puristaa perseestä naista siten kuin nainen haluaa. Kiltti mies ei ole estoinen, eikä hiljainen, sellaisia ovat yleensä pirulliset miehet, vaan kiltti mies on leikkisä, huumorintajuinen ja hänen kiusoittelunsa on romanttista ja hauskaa. Hänen sylissään on hyvä olla, eikä siitä tarvitse väkisin yrittää rimpuilla irti.
Millaista miestä/naista olet viimeksi sanonut kiltiksi IRL, ja minkä perusteella, jos kumppanit jätetään pois? Kuvauksesi kuulosti hieman ihanne kiltin tai jopa miehen kuvauksesta.
- kyllästyttää
Ei kiltti olekaan naisen asuste.
- yksi miehistä
"kyllä miehen täytyy olla mies"
"jotenki vähä nössö"
"ei ollu sitä kemiaa"
"ai oliks sä muhun ihastunu? Emmä vaan tajunnu! Olisit tullu puristaan perseestä ni oisin huomannu sut!"
Nimenomaan, miksi ylipäätään valitatte joka välissä tasa-arvosta, jos oikeasti, että sitä kuitenkaan tahdo? Jos todella haluatte totaalisen itsevarman, miehisen, sosiaalisen miehen niin älkää sitten valittako jos mies hylkää teidät saatuaan haluamansa, koska tietää aivan varmasti saavansa myös jonkun nuoremman ja kauniimman naisen, tai vetää teitä turpaan joka välissä kun ei jaksa kuunnella typeriä juttujanne. Siinä on teille sitten sitä miehekästä miestä.
Järkeä voivat käyttää myös naiset. Olettaen tietysti, että heillä sitä on. - -
yksi miehistä kirjoitti:
"kyllä miehen täytyy olla mies"
"jotenki vähä nössö"
"ei ollu sitä kemiaa"
"ai oliks sä muhun ihastunu? Emmä vaan tajunnu! Olisit tullu puristaan perseestä ni oisin huomannu sut!"
Nimenomaan, miksi ylipäätään valitatte joka välissä tasa-arvosta, jos oikeasti, että sitä kuitenkaan tahdo? Jos todella haluatte totaalisen itsevarman, miehisen, sosiaalisen miehen niin älkää sitten valittako jos mies hylkää teidät saatuaan haluamansa, koska tietää aivan varmasti saavansa myös jonkun nuoremman ja kauniimman naisen, tai vetää teitä turpaan joka välissä kun ei jaksa kuunnella typeriä juttujanne. Siinä on teille sitten sitä miehekästä miestä.
Järkeä voivat käyttää myös naiset. Olettaen tietysti, että heillä sitä on."Järkeä voivat käyttää myös naiset. Olettaen tietysti, että heillä sitä on."
Melko vahvoja oletuksia heittelet. Löytyykö tuolle oletuksellesi juurikaan perusteita? - ruik ruik
yksi miehistä kirjoitti:
"kyllä miehen täytyy olla mies"
"jotenki vähä nössö"
"ei ollu sitä kemiaa"
"ai oliks sä muhun ihastunu? Emmä vaan tajunnu! Olisit tullu puristaan perseestä ni oisin huomannu sut!"
Nimenomaan, miksi ylipäätään valitatte joka välissä tasa-arvosta, jos oikeasti, että sitä kuitenkaan tahdo? Jos todella haluatte totaalisen itsevarman, miehisen, sosiaalisen miehen niin älkää sitten valittako jos mies hylkää teidät saatuaan haluamansa, koska tietää aivan varmasti saavansa myös jonkun nuoremman ja kauniimman naisen, tai vetää teitä turpaan joka välissä kun ei jaksa kuunnella typeriä juttujanne. Siinä on teille sitten sitä miehekästä miestä.
Järkeä voivat käyttää myös naiset. Olettaen tietysti, että heillä sitä on.No ei juma että on taas hieman mustavalkoista settiä täällä. Kyllä osa niistä "kilteistä" miehistäkin käyttää väkivaltaa ja toisaalta taas ei lähellekään kaikki "pahikset" vetele naistaan turpaan. Ja ne kunnon miehet ei koskaan oo ketään jättäny kauniimman ja nuoremman tai vaan sopivamman naisen takia, eihän toki. Elättekö te jotkut jossain elokuvamaailmassa missä ihmiset voi noin jakaa hyviin ja pahoihin? Kun noita piirteitä voi ihmisessä olla laidasta laitaan ja joissain asioissa sama ihminen voi olla kiltti ja toisinaan kuitenkin tekee ei-kilttejä asioita, riippuen mistä päin asioita katsoo. Turha keskustelunaihe kertakaikkisesti.
- iik iik
ruik ruik kirjoitti:
No ei juma että on taas hieman mustavalkoista settiä täällä. Kyllä osa niistä "kilteistä" miehistäkin käyttää väkivaltaa ja toisaalta taas ei lähellekään kaikki "pahikset" vetele naistaan turpaan. Ja ne kunnon miehet ei koskaan oo ketään jättäny kauniimman ja nuoremman tai vaan sopivamman naisen takia, eihän toki. Elättekö te jotkut jossain elokuvamaailmassa missä ihmiset voi noin jakaa hyviin ja pahoihin? Kun noita piirteitä voi ihmisessä olla laidasta laitaan ja joissain asioissa sama ihminen voi olla kiltti ja toisinaan kuitenkin tekee ei-kilttejä asioita, riippuen mistä päin asioita katsoo. Turha keskustelunaihe kertakaikkisesti.
Taidat itse vedellä aina välillä tyttöystäviäsi turpaan ja sitten aamulla olet niin herrasmiestä ja pyytelet anteeksi, kun tuollaisia kirjoittelet.
- Sossu
yksi miehistä kirjoitti:
"kyllä miehen täytyy olla mies"
"jotenki vähä nössö"
"ei ollu sitä kemiaa"
"ai oliks sä muhun ihastunu? Emmä vaan tajunnu! Olisit tullu puristaan perseestä ni oisin huomannu sut!"
Nimenomaan, miksi ylipäätään valitatte joka välissä tasa-arvosta, jos oikeasti, että sitä kuitenkaan tahdo? Jos todella haluatte totaalisen itsevarman, miehisen, sosiaalisen miehen niin älkää sitten valittako jos mies hylkää teidät saatuaan haluamansa, koska tietää aivan varmasti saavansa myös jonkun nuoremman ja kauniimman naisen, tai vetää teitä turpaan joka välissä kun ei jaksa kuunnella typeriä juttujanne. Siinä on teille sitten sitä miehekästä miestä.
Järkeä voivat käyttää myös naiset. Olettaen tietysti, että heillä sitä on.Kannattaisiko käyttää vähän järkeä, vaikka nainen on kiltti niin ei se välttämättä tarkoita sitä että hänen miesihanteensa on saada kiltti mies rinnalle. Oletatteko oikeasti naiset vain yhtenä valtavana massana joilla on kaikilla samanlaiset ihanteet miesten suhteen? Jotkut pitää kilteistä ja jotkut taas pahoista eikä sillä ole mitään tekemisä naisen "kiltteyden" kanssa.
- Ex Kiltti
Sossu kirjoitti:
Kannattaisiko käyttää vähän järkeä, vaikka nainen on kiltti niin ei se välttämättä tarkoita sitä että hänen miesihanteensa on saada kiltti mies rinnalle. Oletatteko oikeasti naiset vain yhtenä valtavana massana joilla on kaikilla samanlaiset ihanteet miesten suhteen? Jotkut pitää kilteistä ja jotkut taas pahoista eikä sillä ole mitään tekemisä naisen "kiltteyden" kanssa.
Mutta ärsyttää nämä kiltit naiset, jotka tulevat itkemään kun "pahis" mies hakkaa.. En jaksa kuunnella sitä lässytystä enää. Joskus menin väliin.. Ei kannattanut. Nyt toivon että vetää kovempaa turpaan vaan. Ehkä sitten tajuaa lähteä, kun teholla makaa. Kyyninen, ehkäpä. Mutta ainakin realisti.
- ruikuttajat
iik iik kirjoitti:
Taidat itse vedellä aina välillä tyttöystäviäsi turpaan ja sitten aamulla olet niin herrasmiestä ja pyytelet anteeksi, kun tuollaisia kirjoittelet.
No kuule mä olen nainen enkä tapaa seurustella naisten kanssa enkä siis vetele tyttöystäviäni turpaan kun sellaisia ei ole. En vetele turpaan ketään. Ajattelen vaan asioita vähän laajemmin kuin te kiltti/paha -ajatteluun juuri ja juuri kykenevät pennut.
- iik iik
ruikuttajat kirjoitti:
No kuule mä olen nainen enkä tapaa seurustella naisten kanssa enkä siis vetele tyttöystäviäni turpaan kun sellaisia ei ole. En vetele turpaan ketään. Ajattelen vaan asioita vähän laajemmin kuin te kiltti/paha -ajatteluun juuri ja juuri kykenevät pennut.
Eli maailmassasi ei siis ole kuin ihania ihmisiä. Tyypillistä naisten ajattelua. Ei sitten kannata ihmetellä kun ns. ihana miehesi vetelee sinua turpaan joka toinen päivä. Kiltit miehet eivät vetele turpaan ja ole pettämässä, siksi he ovat kilttejä miehiä. Järkeä saavat käyttää myös naiset.
- ruikuttajat
iik iik kirjoitti:
Eli maailmassasi ei siis ole kuin ihania ihmisiä. Tyypillistä naisten ajattelua. Ei sitten kannata ihmetellä kun ns. ihana miehesi vetelee sinua turpaan joka toinen päivä. Kiltit miehet eivät vetele turpaan ja ole pettämässä, siksi he ovat kilttejä miehiä. Järkeä saavat käyttää myös naiset.
Et vissiin nyt oikein tajunnut mitä yritin sanoa. Olen ollut suhteessa muutaman ihmisen kanssa, mutta ketään heistä en voi luokitella joko kategoriaan kiltti tai paha/renttu, suurin osa ihmisistä lienee jotain noiden kahden väliltä. En ole koskaan saanut pataan keltään. Tiedostan sen, että niin voi kuitenkin joskus käydä, jos kerran väkivalta lähisuhteissa on yleistä. Se mitä yritän sanoa on, että en minä ainakaan ihmisestä heti kättelyssä näe, kuka on sellainen paha mies joka vetää lättyyn. Kun se ei välttämättä ole juuri se kuka näyttää eniten rentulta. Ja myöskin pettämistä tapahtuu ns. kunnollisen ja kiltin oloisten ihmisten toimesta, kun siihenkin on monia eri syitä, sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, miten kiltti ihminen on. Kyllähän elämä olisikin helppoa, jos aina tietäisi etukäteen, kenen kanssa tulee vaikeuksia. Toki joistakin ihmisistä sen tietää, mutta suurimmasta osasta ei. Totta kai sellaisten räikeimpien tapausten kohdalla onkin syytä "käyttää järkeä" ja jättää ne väliin, mutta muuten olisi kyllä suotavaa että olisi niitä tunteitakin suhteessa mukana, ei näissä jutuissa voi pelkän järjen mukaan mennä.
käytännössä tuollaista ilmiötä, mutta vähän samoja mietteitä täälläkin ja tuolla miehen-logiikassa siitä oli joskus juttua.
Siis oikeasti kilteistä naisista mulla on positiivisia kokemuksia, eikä ne ehdottele perseestä puristelua, kun on kilttejä ja ujoja. Ongelma vaan on se, että olen itse sen verran ujo, että jos nainen menee todella tavoittamattomaksi, niin en kyllä häntä saa.- Vapaa maa
Kiltti mies ei ole sama kuin katkeroitunut, saamaton nössykkä. Kun itse sanon että haluan "kiltin" miehen, ei se todellakaan tarkoita jotain mielistelevää nynneröä, vaan esim. eläinrakasta, ihmisten auttamisesta iloa saavaa jne. Eli varmaan tässä on terminologiassa eroja. Sen olen huomannut, että monesti ne ns. kiltit (vässykkämiehet ilman omia mielipiteitä tai intohimoa ja kunnianhimoa) miehet kiinnostuvat aktiivisista ja itsevarmoista naisista, ja ehkä heille paremmin sopivat sukankutojat eivät sitten heitä kiinnosta, vaikka juuri niihin saattaisi tsäänssejä olla. Ihan turha mun mielestä valittaa jos naisia ei kiinnosta, Suomessa jokaisella on oikeus valita kenen kanssa haluaa seurustella. Ja ennen kaikkea myös kenen kanssa sitä seksiä haluaa harrastaa ja monensilla treffeillä, ilman että katkerat moralisoi kun itse jää ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483