Harmittaa vanhana suomenruotsalaisena asua täällä junttilassa jossa ihannoidaan ryssiä.
Suomi pitäisi jakaa jo suomenruotsalaistenkin etujen takia jo Svensa-Finland valtioksi.
Viimeksi näimme miten suomenruotsalaisia sorrettiin euroviisuvalinnoissa ja täysin kakka valittiin edustamaan
myös Svenska- Finlandiaa.
Kuunkuiskaajien ryssänpolkan kääntäminen edes ralli-inglishille tuskin onnistuu, joten joutuvat esittämään laulunsa suomeksi. Tuollaisen laulun laulaminen suomeksi Euroviisuissa tietää varmaa häviötä. Sehän sekoittuu Moldovan yms. kanssa samaan venäläiseen runkutukseen.
Mitä tulee suomenruotsalaiseen Nina Lassanderin kappaleeseen se oli ainoa, jolla olisi ollut edes jotain mahdollisuuksia Euroviisuissa. Nina Lasanderin kappale säväytti meidät ihan täysin ja Nina lauloi kauniisti ja puhtaasti kuten suomenruotsalaiset yleensä, sekä äänsi englantia moitteetta mikä on ihan luontevaa meille suomenruotsalaisille.
Mikä moka taas
4
217
Vastaukset
- kysymys?
Miksi asut täällä?
Eikö muualla tyhjäpäistä tyhjäntoimittajaa hyysättäisi?
Joutusit elättämää oikeilla paskduuneilla, mihin kykysi riittää, itsesi?- Magister E K
" RKP on suomalainen ruotsinkielinen liberaali kansanpuolue- Ruotsalainen kansanpuolue-liberaalit, joka toimii monikielisen Suomen puolesta."
Opettelisit sinäkin suomalainen tollo ruotsia edes sen verran, että oppisit kunnioittamaan meitä parempia suomenruotsalaisia jotka kustannamme sinunkin leipäsi.
Sinä Vieno on muuten kumma nimi, joka osaat vain pientä katoavaa suomenkieltä sinulle neuvoksi.
RKP kantaa huolta hyvinvoinnista ja painottaa yksilön vastuuta omasta hyvinvoinnistaan sekä velvollisuuksista yhteiskunnan jäsenenä. Kunnioitus kanssaihmisiä ja ympäristöä kohtaan luovat perustan vahvalle ruotsalaisuudelle tässä junttilandiassa ja myöskin jonkinlaisen sivistyksen teille metsäläisille.
Kehoitan vakavasti sinua Vieno, että äänestät meitä jotka pitävät sinua ihmisenä täällä rosvojen maassa. - vuosisatojen
Magister E K kirjoitti:
" RKP on suomalainen ruotsinkielinen liberaali kansanpuolue- Ruotsalainen kansanpuolue-liberaalit, joka toimii monikielisen Suomen puolesta."
Opettelisit sinäkin suomalainen tollo ruotsia edes sen verran, että oppisit kunnioittamaan meitä parempia suomenruotsalaisia jotka kustannamme sinunkin leipäsi.
Sinä Vieno on muuten kumma nimi, joka osaat vain pientä katoavaa suomenkieltä sinulle neuvoksi.
RKP kantaa huolta hyvinvoinnista ja painottaa yksilön vastuuta omasta hyvinvoinnistaan sekä velvollisuuksista yhteiskunnan jäsenenä. Kunnioitus kanssaihmisiä ja ympäristöä kohtaan luovat perustan vahvalle ruotsalaisuudelle tässä junttilandiassa ja myöskin jonkinlaisen sivistyksen teille metsäläisille.
Kehoitan vakavasti sinua Vieno, että äänestät meitä jotka pitävät sinua ihmisenä täällä rosvojen maassa.Tämä vuosin emämaa riisto on ohi.
Ei enää pako-oteta miehiä Suomesta tapettavaksi uskosotiin tai Venäjää vastaan..
- Pekka Puumalasta
Suomessa asustavat suomenruotsalaiset lopettakaa jo nuo iänikuiset ja ärsyttävät vaatimuksenne. Enää ei meiltä suomesta löydy sympatiaa turhille itkijöille. Eläkää kuin muutkin vähemmistöt ja olkaa suvaitsevia muita kohtaan sillä suomessa on muitakin vähemmistöjä kuin te suomenruotsalaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483