Miksi miesten joilla ei ole lapsia pitäisi olla kiinnostunut naisesta, joka on jo hankkinut lapsia jonkun toisen miehen kanssa? Kehotankin siis kaikkia lapsettomia miehiä boikotoimaan yh-äitejä ja olemaan näihin korkeintaan satunnaisessa sukupuoliyhteydessä. Kondomit on keksitty ja yleinen lutkailu ei ole muutenkaan maailman ainoa harrastus naiselle. ;)
Miesten oman arvon tunnon ja yleisen moraalin puolesta.
Aloitetaan miesten yhteinen kapina yh-äitejä vastaan!
9
303
Vastaukset
- hyvää joulua
PS. Tietyt poikkeukset voidaan sallia.
- minä333
Sovinisti sika!
- Hölmö!
"Miksi miesten joilla ei ole lapsia pitäisi olla kiinnostunut naisesta, joka on jo hankkinut lapsia jonkun toisen miehen kanssa?"
Älä ole noin vässykkä. Tietenkään kenekään ei tarvitse olla kiinnotunut mistään mikä ei kiinnosta :DD
Mistä peräkammarin jalkalistan alta näitä miehiä oikein ryömii ;DD
Jollei sulla tähän mennessä ole ollut omaa tahtoa, niin sitä kannattaa harjoitella. Osta vaikka jääkaappiin litra maitoa ja toinen litra piimää. Sitten vaan päätät, että tänään juot vain piimää, ja toisena päivänä vain maitoa. Ja pidät kiinni siitä! Siinä on hyvä alku... Kun tuo onnistuu, voit palkita itsesi taas vaikka kirjoituksella suomi24 keskustelupalstalle. Me odotamme... - äiti ja huoltaja
"Miesten oman arvon tunnon ja yleisen moraalin puolesta."
Mistähän noita yh-äitejä tulee? Ovatko he todella saaneet lapsensa aikaiseksi aivan ilman näiden "moraalisten" miesten apua? Jos mies ei halua lapsia, niin sitä ehkäisyä tosiaan on käytettävä. Jos ajatellaan asiaa lasten ja tässä tapauksessa erityisesti niiden tulevien miesten eli poikalasten elämää, niin eikö ole hienoa että heillä on edes äiti, joka rakastaa ja pitää huolta, vaikka isä eri tällainen moraalinen mies olisi häipynyt kuvioista jatkaakseen moraalista ja arvontunteista elämäänsä. Ilman näitä yh-äitejä lapset olisivat katuojassa.
Jännä miten miehet puhuvat halveksivasti naisista. He eivät kuitenkaan muista, kuka heitä hoiti, ruokki ja vaihtoi kakkavaipat, valvoi yöt. - menestyvä yksinhuolt
Olen yksinhuoltaja ja deittailin aiemmin miehiä, joilla ei ollut lapsia. Tajusin kuitenkin, että he eivät ole minua varten. Lapsettomat miehet ovat usein niin urautuneet oman napansa tuijottamiseen, että heidän kanssa on hankala luoda parisuhdetta, vaikka ei lapsia olisikaan. He eivät ole tottuneet järjestelemään arkea muuttuvien olosuhteiden mukaan, vaan haluavat elää vain omien suunnitelmien pohjalta.
Tätä taustaa varten ajatuksesi on oikein hieno. Minäkin löysin "lapsellisen" aikuiseksi kasvaneen miehen, joka ymmärtää elämää monella tasolla. Onneksi en siis jäänyt sinunkaltaisia miehiä kauemmin katselemaan.- lapset kasvattaa
minulla ei itselläni ole lapsia, valitettavasti, mutta olen huomannut että miehet, joilla on jälkikasvua, ovat usein paljon joustavampia, osaavat ajatella toistakin ja ovat jotenkin tasapainoisempia.
- Lumi.
lapset kasvattaa kirjoitti:
minulla ei itselläni ole lapsia, valitettavasti, mutta olen huomannut että miehet, joilla on jälkikasvua, ovat usein paljon joustavampia, osaavat ajatella toistakin ja ovat jotenkin tasapainoisempia.
Mä olen vapaehtoisesti lapseton nainen ja olen samaa mieltä siitä, että mies, jolla on lapsia on paljon empaattisempi ja inhimillisempi kuin joku lapseton poikamies. Nuo lapsettomat poikamiehet ovat oikeasti tosi itsekkäitä pikkulapsia. Usein vieläpä sellaisia nipottajia, kaksinaismoralisteja (naisen pitää jakaa itseään, jos jakaa on lutka, jos ei jaa, on pihtari..).
Mä ainakin deittailen mieluummin eronneita miehiä joilla on lapsia.
- Turo13
Kyllä yh-äidit ovat jo boikotissa. Ihan vaan siitä syystä että on silkkaa ajantuhlausta edes yrittää alkaa tapailla ketään yh-äitiä.
Yritetty on. Ei voi kun poika sitä, tyttö tätä... Ja tätä jatkui parin tyypin kanssa 2 KUUKAUTTA. Me miehet ymmärrämme kyllä, että 2 kuukautta voi olla teille yh-äipille kuin pari päivää lapsen kanssa, mutta koittakaa rakkaat siskot ymmärtää, että jos enää ikinä haluatte miestä niin älkää nyt roikottako sitä kahta kuukautta venaamassa ensitreffejä.
Minä jokatapauksessa otin itseä 5v nuoremman opiskelijatytön ja menin sen kanssa naimisiin. Paljon kivempi sitä on reissata ja hommailla kahden ja siitä tuloksena sitten tulee se oma lapsi.- yksi miehistä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8812179
Siinä teille luettavaa, joka voi selvittää teille mistä niitä yh-äitejä oikein puskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472