Miten tuolla deiteissä voi olla pinnallista porukkaa? Kuvaa kysytään ensimmäisessä lauseessa, ja jos lähettää, niiin ei kuulu mitään. Tehdään niitä hemmetin aloitteita, mutta ei jatketa parin viestin jälkeen enää yhteydenpitoa. Ei ole terveen ihmisen touhua tällainen. Alkaa oikeastaan tuntumaan siltä, että miehen pitää olla vähintään kultaa ejakuloiva suklaamuna hopeisessa limusiinissa kuskin hommissa. Ja luulenpa, että osa porukasta taitaa olla lomalla jostain laitoksesta. Mutta nyt ymmärrän, mitä osa miehistä tarkoittaa naisvihalla ja jota en olisi ikinä uskonut kokevani. Liian paljon vittuilua ja väheksyntää naisten taholta joka suhteessa silloin kun haaveena on vaan löytää rakkaus ja onni, voi näköjään hajottaa jotain ihmisessä.
Ei ole rakkautta, ei ole ihastumista, ei välittämistä, ei mitään, jota voisin enää ymmärtää naisessa.
Kun sanat eivät enää riitä kuvaamaan olotilaa:
http://www.youtube.com/watch?v=clq01TXQR0s
Mies deiteillä viimeistä kertaa
45
905
Vastaukset
- 3+20
"miehen pitää olla vähintään kultaa ejakuloiva suklaamuna hopeisessa limusiinissa kuskin hommissa"
Minkähänlaisiin naisiin olet ollut yhteydessä???- 3+20
Pitää käydä paskalla, palaan pian!
- 3+20
3+20 kirjoitti:
Pitää käydä paskalla, palaan pian!
kiinnostavaa tietää
- Älä masennu
Tää on aika sairas paikka. Mutta on täällä ihan hyvääkin juttuseuraa sonnan keskellä.
Ei täältä mitään vakavissaan kannata etsiä, siitä saat vain pahan mielen. Mene ihmisten ilmoille etsimään itsellesi kumppania.
Täällä on osa ihan vinksahtaneita. Luonnehäiriöisiä naksupäitä. - kyllästynyt minäkin
toisinkin päin. Ja jos ei lähetä miehelle kuvaa, voi tulla haukkumaviesti takaisin. Painokelvotonta tekstiä, jossa haukutaan rumaksi ja läskiksi.
- hurtedsomuch
luulee, että täällä ei olisi pinnallista meininkiä. Lyhyessä ajassa lähes kymmenen naista on lopettanut viestittelyn ennenkuin on päästy edes vaihtamaan oikeita nimiä. Ja en todellakaan ole kirjoittanut mitään outoa tai epäilyttävää vaan juttu on saattanut loppua ihan ihme asioihin Ilmeisesti sellaiset kysymykset kuten vaikkapa miten päivä meni tai mitäs sinnepäin kuuluu ovat liian intiimejä. Tai yleinen jutustelu nyt vaikkapa harrastuksista ja asioista, joita tykkää tehdä. Mutta naisten puolelta ollaan kinuamassa sitä kuvaa jo ennen ensimmäistäkään sanan vaihtoa. Ja kirjoitusvirheetkin kuuluvat kuvioon, mutta minua vaan ei sellaiaset pienet asiat satu haittaamaan, koska en itsekään ole täydellinen. Ja nämä naiset ovat vieläpä itse ottaneet yhteyttä.
"Duunareista" akateemisiin, kaikki käyttäytyvät samalla tavalla ja tuntuu kuin heillä olisi samat ohjeet, joita luetaan kuin piru raamattua. Mies ei ole riittävän hyvä sinulle kun:( tähän saat itse keksiä ne 10 000 tuhatta syytä miksi ei).
Olen kouluttautunut, tunteellinen, raamikas, taiteellinen, spontaani, rehellinen muita omasta mielestä positiiviseksi asioiksi lueteltavia asioita, mutta nepä eivät riitäkään täällä. Haluaisin löytää naisen, joka arvostaa henkisiä asioita miehessä enemmän kuin pinnallisia, mutta ilmeisesti he kuuluvat menneisyyteen tai ovat piilossa jossain syvällä maan uumenissa. Nykyaika näköjään luo sitten erilaiset odotukset ja vaatimukset ihmisille. Kumma kyllä, kukaan tuttavapiiriiini kuuluvista miehistä ei kuitenkaan odota saavansa ketään missiä vaimokseen vaan itse asiassa haluaisikin ns. taviksen, joka on kuitenkin heille se tärkein ihminen maailmassa. Niin kuin minullakin on ollut haaveena. Naisilla taitaa vaan olla vähän erilaiset odotukset elämältä. - 3+20
No ainakin ovat rehellisiä ihmisiä (mitkä ovat HARVINAISIA Nettideittien maailmassa)
t: 3 20 - utelias ulla
hurtedsomuch kirjoitti:
luulee, että täällä ei olisi pinnallista meininkiä. Lyhyessä ajassa lähes kymmenen naista on lopettanut viestittelyn ennenkuin on päästy edes vaihtamaan oikeita nimiä. Ja en todellakaan ole kirjoittanut mitään outoa tai epäilyttävää vaan juttu on saattanut loppua ihan ihme asioihin Ilmeisesti sellaiset kysymykset kuten vaikkapa miten päivä meni tai mitäs sinnepäin kuuluu ovat liian intiimejä. Tai yleinen jutustelu nyt vaikkapa harrastuksista ja asioista, joita tykkää tehdä. Mutta naisten puolelta ollaan kinuamassa sitä kuvaa jo ennen ensimmäistäkään sanan vaihtoa. Ja kirjoitusvirheetkin kuuluvat kuvioon, mutta minua vaan ei sellaiaset pienet asiat satu haittaamaan, koska en itsekään ole täydellinen. Ja nämä naiset ovat vieläpä itse ottaneet yhteyttä.
"Duunareista" akateemisiin, kaikki käyttäytyvät samalla tavalla ja tuntuu kuin heillä olisi samat ohjeet, joita luetaan kuin piru raamattua. Mies ei ole riittävän hyvä sinulle kun:( tähän saat itse keksiä ne 10 000 tuhatta syytä miksi ei).
Olen kouluttautunut, tunteellinen, raamikas, taiteellinen, spontaani, rehellinen muita omasta mielestä positiiviseksi asioiksi lueteltavia asioita, mutta nepä eivät riitäkään täällä. Haluaisin löytää naisen, joka arvostaa henkisiä asioita miehessä enemmän kuin pinnallisia, mutta ilmeisesti he kuuluvat menneisyyteen tai ovat piilossa jossain syvällä maan uumenissa. Nykyaika näköjään luo sitten erilaiset odotukset ja vaatimukset ihmisille. Kumma kyllä, kukaan tuttavapiiriiini kuuluvista miehistä ei kuitenkaan odota saavansa ketään missiä vaimokseen vaan itse asiassa haluaisikin ns. taviksen, joka on kuitenkin heille se tärkein ihminen maailmassa. Niin kuin minullakin on ollut haaveena. Naisilla taitaa vaan olla vähän erilaiset odotukset elämältä.yksilläkään treffeillä?
- enempi syvällisyyttä
3+20 kirjoitti:
No ainakin ovat rehellisiä ihmisiä (mitkä ovat HARVINAISIA Nettideittien maailmassa)
t: 3 20millä tavalla?
Kinuavat kuvaa ekassa tai toisessa viestissä ja jos ei lähetä haukutaan päälle. Mitä rehellistä siinä on? Näyttävät rehellisesti tunteensa, pettymysensä vai?
Vaan en minä niin pinnallisesta miehestä ole kiinnostunut joka heti on kinuamassa kuvaa. - hurtedsomuch
utelias ulla kirjoitti:
yksilläkään treffeillä?
muutaman naisen tavannut suomi24 kautta. Mutta eivät ole siis johtaneet sen kummempaan. Parin kanssa olisi ollut mahdollisuus suoraan seksiin eli etsivät hieman erilaista seuraa kuin minä. Nämä olivatkin ns. pikadeittejä eli yksi/kaksi viestinvaihtoa ja suoraan deiteille. Ja tästäkin on aikaa hieman enemmälti. Jotenkin toimi eri tavalla silloin nämä systeemit, kertaakaan minulla silloin ei lyöty sitä hiljaisuuskorttia pöytään. Nykyisin peli on muuttunut aika paljon raaemmaksi ja en suosittelisikaan tätä enää mihinkään kuin no...enpä viitsi edes sanoa. Silti yritän uskoa vielä siihen ,että jossain on samalla tavalla ajattelevia naisia.
Muutenkin nyt lähiaikoina on tullut nähtya ja koettua sitä sun tätä naisten osalta sekä siitä kuuluisasta naisten logiikasta, että jokin tuolla aivoissa on pistänyt suojat päälle ja pahasti.
Mikäköhän siinä on, että jos ihminen haluaa tutustua toiseen ja varsinkin ilman mitään kiirettä, niin häntä kohdellaan kuin hullua, jota pitää pelätä tai vähintään katsoa kieroon. Periaatteessa sinusta tehdään asia, jonka kanssa ei haluta olla missään tekemisissä. Minusta ihmisyys on aika todella kaukana näistä käyttäytymismalleista mitä täällä edustetaan ja siksi en osaakaan ehkö oikealla tavalla suhtautua "virtuaalipakkeihin". Itse kun olen tottunut puhumaan asioista suoraan ja pidänkin rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä yhtä ihmisen tärkeimmistä ominaisuuksista. Mutta,kun lukee noita pelimies oppaita, jotka ilmeisesti siis toimivat vallan hyvin, niin pakostikin tulee mieleen ajatus parinmuodostuksen älyttömyydestä. Aina on sanottu, että miehet ovat sitä ja tätä ( varsinkin sikoja), mutta mielestäni kyllä naistenkin kannattaisi vähitellen ryhtyä katsomaan itseään peilistä. - meitä on moneksi
hurtedsomuch kirjoitti:
muutaman naisen tavannut suomi24 kautta. Mutta eivät ole siis johtaneet sen kummempaan. Parin kanssa olisi ollut mahdollisuus suoraan seksiin eli etsivät hieman erilaista seuraa kuin minä. Nämä olivatkin ns. pikadeittejä eli yksi/kaksi viestinvaihtoa ja suoraan deiteille. Ja tästäkin on aikaa hieman enemmälti. Jotenkin toimi eri tavalla silloin nämä systeemit, kertaakaan minulla silloin ei lyöty sitä hiljaisuuskorttia pöytään. Nykyisin peli on muuttunut aika paljon raaemmaksi ja en suosittelisikaan tätä enää mihinkään kuin no...enpä viitsi edes sanoa. Silti yritän uskoa vielä siihen ,että jossain on samalla tavalla ajattelevia naisia.
Muutenkin nyt lähiaikoina on tullut nähtya ja koettua sitä sun tätä naisten osalta sekä siitä kuuluisasta naisten logiikasta, että jokin tuolla aivoissa on pistänyt suojat päälle ja pahasti.
Mikäköhän siinä on, että jos ihminen haluaa tutustua toiseen ja varsinkin ilman mitään kiirettä, niin häntä kohdellaan kuin hullua, jota pitää pelätä tai vähintään katsoa kieroon. Periaatteessa sinusta tehdään asia, jonka kanssa ei haluta olla missään tekemisissä. Minusta ihmisyys on aika todella kaukana näistä käyttäytymismalleista mitä täällä edustetaan ja siksi en osaakaan ehkö oikealla tavalla suhtautua "virtuaalipakkeihin". Itse kun olen tottunut puhumaan asioista suoraan ja pidänkin rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä yhtä ihmisen tärkeimmistä ominaisuuksista. Mutta,kun lukee noita pelimies oppaita, jotka ilmeisesti siis toimivat vallan hyvin, niin pakostikin tulee mieleen ajatus parinmuodostuksen älyttömyydestä. Aina on sanottu, että miehet ovat sitä ja tätä ( varsinkin sikoja), mutta mielestäni kyllä naistenkin kannattaisi vähitellen ryhtyä katsomaan itseään peilistä.maailmanparantajan vikaa? Luulen että vaikka kuinka purkaisi sydäntään täällä ja haukkuisi muita selkärangattomiksi, pelinaisiksi, epäkohteliaiksi tai epäloogisiksi, niin sillä ei ole mitään vaikutusta.
Aina on ollut niitä joille suhteet on kertakäyttökamaa tai jotka eivät edes kykene luomaan toiseen ihmiseen oikeaa suhdetta. Aina on ollut ja aina tulee olemaan. Nyt niitä vain on netissäkin.
Oletko muuten ajatellut että ne ihmiset joista valitat, ovat ehkä tosi osattomia, että he eivät ehkä itse kykene koskaan kohtaamaan toista ihmistä kovin syvällisellä tasolla? - notsomuchhurted
meitä on moneksi kirjoitti:
maailmanparantajan vikaa? Luulen että vaikka kuinka purkaisi sydäntään täällä ja haukkuisi muita selkärangattomiksi, pelinaisiksi, epäkohteliaiksi tai epäloogisiksi, niin sillä ei ole mitään vaikutusta.
Aina on ollut niitä joille suhteet on kertakäyttökamaa tai jotka eivät edes kykene luomaan toiseen ihmiseen oikeaa suhdetta. Aina on ollut ja aina tulee olemaan. Nyt niitä vain on netissäkin.
Oletko muuten ajatellut että ne ihmiset joista valitat, ovat ehkä tosi osattomia, että he eivät ehkä itse kykene koskaan kohtaamaan toista ihmistä kovin syvällisellä tasolla?Sanoisin kyllä ollen tämän "hurtedsomuch" kanssa samaa mieltä ettei tämä enää koske vain tiettyä porukkaa.
Ilmiö on laajempi ja aika monelle jo suhteet ovat kertakäyttökamaa.
Sanoit että "nyt niitä vain on netissäkin".
Harvassa on ne naiset jotka eivät ole tuollaisia kuten tuossa on kuvattu.
hurtedsomuchin ei kannatta ottaa asioita tosissaan kun tajuaa ettei vika ole hänessä tai hänen tekemisissään. Naisten logiikka nykyään on perseestä samoin kuin parinvalinta ihan noin keskimäärin.
Käytännössä tiedän miten naisia iskeä mutten tahtoisi tehdä sitä koska nainen joka sen kautta ihastuu ei ole nainen jota etsin.
Nettideitti on pelkkää leikkiä ja peliä. Ei inhimillistä ihmisten kohtaamista. - hurtedsomuch
notsomuchhurted kirjoitti:
Sanoisin kyllä ollen tämän "hurtedsomuch" kanssa samaa mieltä ettei tämä enää koske vain tiettyä porukkaa.
Ilmiö on laajempi ja aika monelle jo suhteet ovat kertakäyttökamaa.
Sanoit että "nyt niitä vain on netissäkin".
Harvassa on ne naiset jotka eivät ole tuollaisia kuten tuossa on kuvattu.
hurtedsomuchin ei kannatta ottaa asioita tosissaan kun tajuaa ettei vika ole hänessä tai hänen tekemisissään. Naisten logiikka nykyään on perseestä samoin kuin parinvalinta ihan noin keskimäärin.
Käytännössä tiedän miten naisia iskeä mutten tahtoisi tehdä sitä koska nainen joka sen kautta ihastuu ei ole nainen jota etsin.
Nettideitti on pelkkää leikkiä ja peliä. Ei inhimillistä ihmisten kohtaamista.tuli taas yksi aloite nuorelta naisen alulta. Oli kuulema harvinaisen hyvä profiili ja älykäs mies sen profiilin takana:) Mukava on kuulla tuollaista, mutta kun toisessa viestissä pyysi jo kuvaa suoraan ilman sen kummempia lepertelyjä. Itsestään kertoi muutamia pieniä juttuja(joilla ei oikeastaan ole merkitystä mihinkään suuntaan), mutta ei suostunut kuitenkaan lähettämään omaa kuvaansa ensin. Kun en suostunut lähettämään ensimmäisenä, niin yllätys yllätys, neiti teki katoamistempun. Eli katoamistemput nyt parin viikon aikana alkavat lähentelemään sitä kymmentä.
Niin kuin aiemmassa viestissäni jo mainitsin, niin nämä katoamiset tapahtuvat ennen kuin mitään oikeastaan ollaan kirjoitettu toisillemme ja he ovat tehneet aina aloitteet. Niin ja ne flirtit...miksi lähettää sellainen, jos ei ole aikomusta vastata viestiin sen jälkeen? Aika outoa ja täytyy myöntää etten pysty ymmärtämään sitä logiikkaa, mikä joillakin naisilla näköjään on...
Tuossa joku kysyi, että onko minussa maailmanparantajan vikaa...voi olla vähän, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että eteeni on sattunut liian monta samalla tavalla käyttäytyvää nuorta naista. Ilmeisesti sitten täällä jossain on salainen tehdas, jossa tuollaisia ihmisiä valmistetaan. Huoh, ja naiset haluavat ,että heitä kohdellaan yksilöinä.
Siis sattuuko teille miten usein tällaisia juttuja? Ja nyt puhutaan ikähaarukasta 20-30 vuotiaat. Koska ei voi olla näin huono tuuri kenelläkään... - deft
hurtedsomuch kirjoitti:
tuli taas yksi aloite nuorelta naisen alulta. Oli kuulema harvinaisen hyvä profiili ja älykäs mies sen profiilin takana:) Mukava on kuulla tuollaista, mutta kun toisessa viestissä pyysi jo kuvaa suoraan ilman sen kummempia lepertelyjä. Itsestään kertoi muutamia pieniä juttuja(joilla ei oikeastaan ole merkitystä mihinkään suuntaan), mutta ei suostunut kuitenkaan lähettämään omaa kuvaansa ensin. Kun en suostunut lähettämään ensimmäisenä, niin yllätys yllätys, neiti teki katoamistempun. Eli katoamistemput nyt parin viikon aikana alkavat lähentelemään sitä kymmentä.
Niin kuin aiemmassa viestissäni jo mainitsin, niin nämä katoamiset tapahtuvat ennen kuin mitään oikeastaan ollaan kirjoitettu toisillemme ja he ovat tehneet aina aloitteet. Niin ja ne flirtit...miksi lähettää sellainen, jos ei ole aikomusta vastata viestiin sen jälkeen? Aika outoa ja täytyy myöntää etten pysty ymmärtämään sitä logiikkaa, mikä joillakin naisilla näköjään on...
Tuossa joku kysyi, että onko minussa maailmanparantajan vikaa...voi olla vähän, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että eteeni on sattunut liian monta samalla tavalla käyttäytyvää nuorta naista. Ilmeisesti sitten täällä jossain on salainen tehdas, jossa tuollaisia ihmisiä valmistetaan. Huoh, ja naiset haluavat ,että heitä kohdellaan yksilöinä.
Siis sattuuko teille miten usein tällaisia juttuja? Ja nyt puhutaan ikähaarukasta 20-30 vuotiaat. Koska ei voi olla näin huono tuuri kenelläkään...Tuo kuulosti aluksi tutulta, tosin, mulla on kuva profiilissa ollut aina. Eikä nyt siis puhuta mistään vuosia vanhasta naamakuvasta.
Sun tielle on joko sattunut suuri rysä heterogeenistä porukkaa, tai sitten sä itse kallistut tietynlaisten profiilien suuntaan vahvasti.
On se kyllä jännää, kun tämä koko Nettideittailu-alue tuntuu toistavan itseään:
Mikä naisia vaivaa kun tekevät katoamistempun?
Mikä ihme siinä on, kun ei voi edes viestiin vastata?
Naiset vaativat mahdottomia.
En todellakaan tiedä enää. Hmm, mua ei lähestytä, tainoh, kerran on tapahtunut niin, että nainen on tehnyt aloitteen sellaisella yleispätevällä viestillä ("Moi! Säkin tykkäät siitä-ja-siitä bändistä/leffasta..."). Tämä tapaus sitten vastasi yhteen viestiin ja se siitä.
Tehkää muut sitten syväanalyysinne siitä, minen enää jaksa.
"Siis sattuuko teille miten usein tällaisia juttuja? Ja nyt puhutaan ikähaarukasta 20-30 vuotiaat. Koska ei voi olla näin huono tuuri kenelläkään..."
Kyllä voi, mutta ei se ole tuuria, se on huonoa verkostoitumista. Mun ikähaarukka on sama, mutta mä uskoisin että ne törkeimmät/tunteettomimmat tapaukset on joko nuorempia tai keski-ikäisiä "aikuisia". - sixxxsixx
enempi syvällisyyttä kirjoitti:
millä tavalla?
Kinuavat kuvaa ekassa tai toisessa viestissä ja jos ei lähetä haukutaan päälle. Mitä rehellistä siinä on? Näyttävät rehellisesti tunteensa, pettymysensä vai?
Vaan en minä niin pinnallisesta miehestä ole kiinnostunut joka heti on kinuamassa kuvaa.Itse käväisin treffeissä, mutta otin profiilini toistaiseksi pois. Olen päälle 30 v. nainen. Arvostan miehessä henkisiä ominaisuuksia, jotka voivat tulla esille kirjoittelussa. Mutta arvostan myös miehessä fyysistä puolta, olenhan hakemassa kumppania romanttiseen suhteeseen, en kaverisuhteeseen. Siksi haluan nähdä miehen kuvan heti. Miehen ei tarvitse olla esim. sen näköinen mitä naiset yleensä ihailee, jotain näyttelijöitä tai laulajia, itseäni ei sellaiset kiinnosta. Miehen pitää näyttää myös itseni tyyliseltä. Minua epäilyttää esimerkiksi ulkonäöltään kovin erilaisten, esim. punkkarinaisen ja pukumiehen yhteinen tulevaisuus, olisiko elämässäkään paljon yhteistä. Tai esim. solakan urheilijan ja ylikokoisen sohvaperunan. Pelkästään fyysisesti kiinnostavan miehen olen skipannut henkisten hyvien ominaisuuksien puuttuessa. Eli kyllä minulle molemmat puolet ovat tärkeitä.
Miehet ehkä voivat yhtyä reikään kuin reikään, olipa se kaveri tai mikälie nainen. Mutta naisena itse koen vääräksi ryhtyä intiimiin suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota en rakasta ja halua täysillä, sekä fyysisesti että henkisesti. Tällaista en löytänyt pelkästään kirjoittelemalla. Eikä fyysistä intohimoa voi väkisin tuoda kaverisuhteeseen, tästä minulla on 15 vuoden kokemus. Olen käynyt joillakin treffeillä, ja kirjeiden perusteella sai ihmisestä aivan toisenlaisen kuvan. En saanut enkä pyytänyt tarkkaa valokuvaa kumppanista, ja se oli virhe.
Ehkä minut sitten voi luokitella pinnalliseksi. Mutta kyllä koen että saan minäkin hieman miehen ulkonäköä ajatella, on tullut koetuksi myös miesten ulkonäkökeskeisyys naisia kohtaan. Ja se se vasta ällöttävää onkin, minua itseäni harvoin ajatellaan muuna kuin pelkkänä ulkonäkönä. - deft
sixxxsixx kirjoitti:
Itse käväisin treffeissä, mutta otin profiilini toistaiseksi pois. Olen päälle 30 v. nainen. Arvostan miehessä henkisiä ominaisuuksia, jotka voivat tulla esille kirjoittelussa. Mutta arvostan myös miehessä fyysistä puolta, olenhan hakemassa kumppania romanttiseen suhteeseen, en kaverisuhteeseen. Siksi haluan nähdä miehen kuvan heti. Miehen ei tarvitse olla esim. sen näköinen mitä naiset yleensä ihailee, jotain näyttelijöitä tai laulajia, itseäni ei sellaiset kiinnosta. Miehen pitää näyttää myös itseni tyyliseltä. Minua epäilyttää esimerkiksi ulkonäöltään kovin erilaisten, esim. punkkarinaisen ja pukumiehen yhteinen tulevaisuus, olisiko elämässäkään paljon yhteistä. Tai esim. solakan urheilijan ja ylikokoisen sohvaperunan. Pelkästään fyysisesti kiinnostavan miehen olen skipannut henkisten hyvien ominaisuuksien puuttuessa. Eli kyllä minulle molemmat puolet ovat tärkeitä.
Miehet ehkä voivat yhtyä reikään kuin reikään, olipa se kaveri tai mikälie nainen. Mutta naisena itse koen vääräksi ryhtyä intiimiin suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota en rakasta ja halua täysillä, sekä fyysisesti että henkisesti. Tällaista en löytänyt pelkästään kirjoittelemalla. Eikä fyysistä intohimoa voi väkisin tuoda kaverisuhteeseen, tästä minulla on 15 vuoden kokemus. Olen käynyt joillakin treffeillä, ja kirjeiden perusteella sai ihmisestä aivan toisenlaisen kuvan. En saanut enkä pyytänyt tarkkaa valokuvaa kumppanista, ja se oli virhe.
Ehkä minut sitten voi luokitella pinnalliseksi. Mutta kyllä koen että saan minäkin hieman miehen ulkonäköä ajatella, on tullut koetuksi myös miesten ulkonäkökeskeisyys naisia kohtaan. Ja se se vasta ällöttävää onkin, minua itseäni harvoin ajatellaan muuna kuin pelkkänä ulkonäkönä.Niinh...
Punkkarinainen ja pukumies voi toimia mun mielestä ihan hyvin. Ei ne sulje toisiaan pois jos on rakkautta. Ja se rakkaus voi olla jopa kestävämpää kun ei olla toistensa peilikuvia. Pukumies voi auttaa punkkarinaista jossain asiassa ja punkkarinainen voi näyttää pukumiehelle aivan uuden maailman. Rikkautta yhtäkaikki.
Solakka urheilija ja ylikokoinen sohvaperuna on kyllä jo kauempaa haettu. Jos jollakulla on käytännön kokemusta sellaisesta (rakkaus)suhteesta niin mua ainakin kiinnostaisi kuulla. Siinä taitaa kuitenkin törmätä niin monta eri maailmankatsomustasoa että pidän sitä todella vaikeana suhteena. Ja sen kaiken keskiössä pitäisi olla KUNNIOITUS, enkä itse olet tavannut yhtään solakkaa urheilijaa (lue: intoilijaa) joka kunnioittaisi ylikokoista sohvaperunaa.
"Miehet ehkä voivat yhtyä reikään kuin reikään, olipa se kaveri tai mikälie nainen."
Valitettavaa että toi on sun kokemus. Luulemma?
"Olen käynyt joillakin treffeillä, ja kirjeiden perusteella sai ihmisestä aivan toisenlaisen kuvan. En saanut enkä pyytänyt tarkkaa valokuvaa kumppanista, ja se oli virhe."
Kokeileppa joskus sitä, että älä tee ihmisistä tietynlaista kuvaa. Tottakai, jos se toinen tahtoo sanoa minkälaisen kuvan itsestään haluaa antaa, niin sitten asia on pihvi. Mielikuvitus on siitä hassu juttu, että se muokkaa loppujen lopuksi kaikki asiat niin, että lopulta ei voi muuta kuin pettyä. - Kuvaton komistus
sixxxsixx kirjoitti:
Itse käväisin treffeissä, mutta otin profiilini toistaiseksi pois. Olen päälle 30 v. nainen. Arvostan miehessä henkisiä ominaisuuksia, jotka voivat tulla esille kirjoittelussa. Mutta arvostan myös miehessä fyysistä puolta, olenhan hakemassa kumppania romanttiseen suhteeseen, en kaverisuhteeseen. Siksi haluan nähdä miehen kuvan heti. Miehen ei tarvitse olla esim. sen näköinen mitä naiset yleensä ihailee, jotain näyttelijöitä tai laulajia, itseäni ei sellaiset kiinnosta. Miehen pitää näyttää myös itseni tyyliseltä. Minua epäilyttää esimerkiksi ulkonäöltään kovin erilaisten, esim. punkkarinaisen ja pukumiehen yhteinen tulevaisuus, olisiko elämässäkään paljon yhteistä. Tai esim. solakan urheilijan ja ylikokoisen sohvaperunan. Pelkästään fyysisesti kiinnostavan miehen olen skipannut henkisten hyvien ominaisuuksien puuttuessa. Eli kyllä minulle molemmat puolet ovat tärkeitä.
Ehkä minut sitten voi luokitella pinnalliseksi. Mutta kyllä koen että saan minäkin hieman miehen ulkonäköä ajatella, on tullut koetuksi myös miesten ulkonäkökeskeisyys naisia kohtaan. Ja se se vasta ällöttävää onkin, minua itseäni harvoin ajatellaan muuna kuin pelkkänä ulkonäkönä.Lässyn-lässyn-lässyn.
Olet pinnallinen. Yritä päästä siitä yli. Älä valehtele itsellesi.
"Ja se se vasta ällöttävää onkin, minua itseäni harvoin ajatellaan muuna kuin pelkkänä ulkonäkönä. "
Vittu miten huvittavalta kuulostat tuon kaiken jälkeen.
Tajuatko yhtään miten ällöttövä kuvan naisesta saa joka pyytää ekaksi valokuvaa ja perustelee sitä sillä että pitää tuntea fyysistä vetoa mieheen kovastikin kun ei "halua olla kaverisuhteessa".
Mitenkähän käynee sen parin vuoden jälkeen kun se kiihko häviää ja se toisen naama alkaa näyttämään yhtä tavallisen rumalta kuin muidenkin?
Olen ottanut sen linjan ettei tipu kuvaa ekoissa viesteissä naisille koska tiedän minkä perusteella he silloin kumppania etsivät ja minkälainen suhde on tiedossa. Voi olla että kuva saattaisi miellyttääkin heitä mutta kuvan kinuaminen kertoo minulle heistä enemmän kuin se tuhat sanaa tai kuva heistä. - puolin ja toisin
deft kirjoitti:
Tuo kuulosti aluksi tutulta, tosin, mulla on kuva profiilissa ollut aina. Eikä nyt siis puhuta mistään vuosia vanhasta naamakuvasta.
Sun tielle on joko sattunut suuri rysä heterogeenistä porukkaa, tai sitten sä itse kallistut tietynlaisten profiilien suuntaan vahvasti.
En todellakaan tiedä enää. Hmm, mua ei lähestytä, tainoh, kerran on tapahtunut niin, että nainen on tehnyt aloitteen sellaisella yleispätevällä viestillä ("Moi! Säkin tykkäät siitä-ja-siitä bändistä/leffasta..."). Tämä tapaus sitten vastasi yhteen viestiin ja se siitä.
"Siis sattuuko teille miten usein tällaisia juttuja? Ja nyt puhutaan ikähaarukasta 20-30 vuotiaat. Koska ei voi olla näin huono tuuri kenelläkään..."
Kyllä voi, mutta ei se ole tuuria, se on huonoa verkostoitumista. Mun ikähaarukka on sama, mutta mä uskoisin että ne törkeimmät/tunteettomimmat tapaukset on joko nuorempia tai keski-ikäisiä "aikuisia"."Mikä naisia vaivaa kun tekevät katoamistempun?
Naiset vaativat mahdottomia."
Miehet häviää yhtäkkä. Kerran yksi kirjoitti illalla, että palataan treffien sopimiseen myöhemmin kun hän palaa lapsen konsertista. Seuraavana aamuna mies oli poistanut ilmoituksensa. Ilman mitään selitystä.
Noin joka toinen miehelle lähettämäni ensimmäinen viesti ei saa mitään vastakaikua, siihen ei tule mitään vastausta.
Miehet todella vaativat mahdottomia. Aikuisen naisen pitäisi painaa 40-55. Olen kerran kirjoittanut sen johonkin muuhun keskusteluun, etten ole painanut kuin lapsena, ennen kuukautisten alkamista alle 57, ja silloin olin laiha. Nyt normaalipainon ylärajalla.
Että näin.
Täällä toimii kai sääntö että hulluhan ei ole se joka pyytää. - , joka
puolin ja toisin kirjoitti:
"Mikä naisia vaivaa kun tekevät katoamistempun?
Miehet häviää yhtäkkä. Kerran yksi kirjoitti illalla, että palataan treffien sopimiseen myöhemmin kun hän palaa lapsen konsertista. Seuraavana aamuna mies oli poistanut ilmoituksensa. Ilman mitään selitystä.
Noin joka toinen miehelle lähettämäni ensimmäinen viesti ei saa mitään vastakaikua, siihen ei tule mitään vastausta.
Miehet todella vaativat mahdottomia. Aikuisen naisen pitäisi painaa 40-55. Olen kerran kirjoittanut sen johonkin muuhun keskusteluun, etten ole painanut kuin lapsena, ennen kuukautisten alkamista alle 57, ja silloin olin laiha. Nyt normaalipainon ylärajalla.
Että näin.
Täällä toimii kai sääntö että hulluhan ei ole se joka pyytää.kuvittelee pystyvänsä vastamaan netti-ilmoittelijoiden vaatimuksiin.
- deft
puolin ja toisin kirjoitti:
"Mikä naisia vaivaa kun tekevät katoamistempun?
Että näin.
Täällä toimii kai sääntö että hulluhan ei ole se joka pyytää.Laitetaanpa tämä kaikki kontekstiin:
Tottakai, toisinpäin toimii, yhym. En aio väittää vastaan.
Sun tapaus on kuitenkin tietynlainen.
Yhteys on otettu puolin ja toisin.
Miehellä on lapsi...
...ja tähän pitäisi pureutua...
Puhutaanko me nyt kenties sellaisesta miehestä, joka olisi millään tavalla vakavissaan? Siis, sellaisesta miehestä jolle ne treffit olisivat oikeasti olleet tärkeät. Miehellä kenties jotain salattavaa? Jos näin niin onko ihme että et saa vastakaikua...
Sen verran voin kompata, että eräs tyttö (puhutaan aloittajan ikähaarukasta, itseäni nuorempi jokatapauksessa) kehui minua, vaihtelimme viestejä. Mielipiteitä ja henkilökohtaisia asioita. Joulu meni ja sen jälkeen profiilia ei enää löytynyt. Hmm...ketä siitä voi syyttää. Ei ketään, toisilla ei ole joko sellaista käytöstapa-ajattelua kuin niille korkeamoraalisilla yksilöillä. Tai sitten...hän ei antanut ymmärtää mitään, kunhan vain tappoi aikaa. Ei siinä mitään tunteita ollut. Turhauttavaa, mutta ei sille mitään voi.
"Miehet todella vaativat mahdottomia. Aikuisen naisen pitäisi painaa 40-55"
Puhutaanko me taas kontekstissa...siis että hyvin kypsyneet miehet vaativat tuollaista? Huh, omassa ikäluokassa en ole sellaista nähnyt. Nopeasti vedetty johtopäätös:
Älyvapaita, keski-ikäisiä jääräpäisiä pässejä. Ei niistä kannata välittää. Hukkaan menee jos niitä asenteita koettaa muuttaa.
"Täällä toimii kai sääntö että hulluhan ei ole se joka pyytää."
Juu, pyytää saa kun ei se(kään) mitään maksa. - hurtedsomuch
deft kirjoitti:
Tuo kuulosti aluksi tutulta, tosin, mulla on kuva profiilissa ollut aina. Eikä nyt siis puhuta mistään vuosia vanhasta naamakuvasta.
Kyllä voi, mutta ei se ole tuuria, se on huonoa verkostoitumista. Mun ikähaarukka on sama, mutta mä uskoisin että ne törkeimmät/tunteettomimmat tapaukset on joko nuorempia tai keski-ikäisiä "aikuisia".tällaisia juttuja on sattunut jo niin paljon erilaisissa nettikeskusteluissa, varsinkin miehille, että ei voi kuin ihmetellä. Eikös naisten pitänyt olla se hempeämpi ja ns.tunteellisempi sukupuoli?
Ymmärtäisin vielä sen, että muutaman vaihdetun viestin jälkeen tyttö ilmoittaisi, etten ehkä olekaan sitä mitä hän luuli hakevansa, mutta kun ei olla päästy edes siihen asti.
No ajatellaan asiaa vaikkapa näin:
Olisin baarissa3 promillen kännissä paskaiset työhaalarit päällä ja yrittäisin iskeä naista ehdottamalla pikapanoa vessassa. Kävisikö flaksi silloin miten hyvin?
Tai entäpä jos tapaus siirrettäisiin nettiin ja kysyisin pikaista seksiseuraa deittien kautta?
Luulisin, ettei kovin hyvä onnistumisprosentti olisi. Mutta kun en ole kummallakaan tavalla toiminut ja itse asiassa olen itse miettinyt syytä tällaiselle käyttäytymiselle, että kadotaan mitään sanomatta. Jokin asia omassa kirjoittelussa johtaa siihen ,etteivät naiset jatka sen pidemmälle? Mutta, mutta: Viestin, parin jälkeen en ole edes kerinnyt kunnolla aloittamaan ensimmäistäkään lausetta ja kuvaakaan en ole näyttänyt.
Vittu, hullun hommaa tällaiset deittailut. Menee pää sekaisin, kun yrittää saada järkeä näihin hommiin. - deft
hurtedsomuch kirjoitti:
tällaisia juttuja on sattunut jo niin paljon erilaisissa nettikeskusteluissa, varsinkin miehille, että ei voi kuin ihmetellä. Eikös naisten pitänyt olla se hempeämpi ja ns.tunteellisempi sukupuoli?
Ymmärtäisin vielä sen, että muutaman vaihdetun viestin jälkeen tyttö ilmoittaisi, etten ehkä olekaan sitä mitä hän luuli hakevansa, mutta kun ei olla päästy edes siihen asti.
No ajatellaan asiaa vaikkapa näin:
Olisin baarissa3 promillen kännissä paskaiset työhaalarit päällä ja yrittäisin iskeä naista ehdottamalla pikapanoa vessassa. Kävisikö flaksi silloin miten hyvin?
Tai entäpä jos tapaus siirrettäisiin nettiin ja kysyisin pikaista seksiseuraa deittien kautta?
Luulisin, ettei kovin hyvä onnistumisprosentti olisi. Mutta kun en ole kummallakaan tavalla toiminut ja itse asiassa olen itse miettinyt syytä tällaiselle käyttäytymiselle, että kadotaan mitään sanomatta. Jokin asia omassa kirjoittelussa johtaa siihen ,etteivät naiset jatka sen pidemmälle? Mutta, mutta: Viestin, parin jälkeen en ole edes kerinnyt kunnolla aloittamaan ensimmäistäkään lausetta ja kuvaakaan en ole näyttänyt.
Vittu, hullun hommaa tällaiset deittailut. Menee pää sekaisin, kun yrittää saada järkeä näihin hommiin.Mä olen miettinyt tässä muutaman kerran sellaista, että kun on se kirjoittamaton "netiketti" ja sitten oikeassa elämässä ihan vain (hyvät) käytöstavat, niin miten kävisi ne sotkettaisiin...
"Olisin baarissa3 promillen kännissä paskaiset työhaalarit päällä ja yrittäisin iskeä naista ehdottamalla pikapanoa vessassa. Kävisikö flaksi silloin miten hyvin?
Tai entäpä jos tapaus siirrettäisiin nettiin ja kysyisin pikaista seksiseuraa deittien kautta?"
Toi on hyvä lähtökohta...
Jos sä saat vastauksen tuolla Treffeissä, ei eihän nyt oikeassa elämässä sen jälkeen "kadota" tosta noin vain. Jos on siis niitä käytöstapoja ja selkärankaa edes vähäsen.
Jos mä huomaan, että mun profiilia on käyty katsomassa ja mä tervehdin, niin sen vastine oikeassa elämässä olisi se, että mua oltasiin katottu kysyvästi (edes hieman) ja mä vastaan siihen. Sen jälkeen sitten toinen ei huomioi mun olemassaoloa ollenkaan vaikka olisin naamassa kiinni. Netissä semmoista ei voi tapahtua vaan kaikki kanssakäyminen on etäistä...
Ei mahdu mun päähän, ei edes...hmm...tainoh, ehkä kolmen promillen humalassa voi olla että ei metrin päähän eteensä näe oikeasti, eikä puhetta kuule.
- elämä on
Minulle taas miehet ovat tehneet katoamistemppuja, joten eiköhän tuo ole molemminpuolista täällä nettimaailmassa. Itselläni on kuva profiilissa, jotta kukaan ei luulisi minusta sellaista mitä en ole. Tässä taannoin viestittelin pidemmän aikaa erään miehen kanssa, joka ehdotti treffejä. Kun kuitenkin pyysin hänen kuvaansa reiluuden nimissä (hänkin tiesi miltä minä näytän), tyyppi otti ja katosi kokonaan. Sanoisin kyllä, että täällä pyörivät miehet ovat varsin pinnallisia tapauksia: yli 30-vuotias ei-missimittainen, tavallisen näköinen nainen ei kelpaa. Ajatuksia ja mielipiteitä olisi, mutta eipä niillä taida olla mitään väliä.
- deft
Mies ehdotti treffejä > tiesi miltä näytit/näytät > ei paljasta itseään, reiluuden nimissä > silti, sinä kelpasit.
Ihan hyvinhän tuo meni, tai sitten mä olen kyynistynyt tarpeettoman paljon. Mä ehdin jo tuonne ylemmäs kommentoida, että jos tietynlaiset tapaukset laitetaan kontekstiin, niin nämä on niitä miehiä jotka vetää muiden miesten maineen alas. Kiitti, idiootit.
Niinh, jos jollakulla on jotain salattavaa, niin pienellä ihmistuntemuksella sen voi huomata ettei tule yllätyksiä. Tietty, jos nämä on niitä supernarsistisia tapauksia, eli erittäin hyviä valehtelijoita ja manipuloijia, niin mä pyydän anteeksi kaikkien miesten puolesta.
Määrittele "tavallisen näköinen nainen"? - hurtedsomuch
deft kirjoitti:
Mies ehdotti treffejä > tiesi miltä näytit/näytät > ei paljasta itseään, reiluuden nimissä > silti, sinä kelpasit.
Ihan hyvinhän tuo meni, tai sitten mä olen kyynistynyt tarpeettoman paljon. Mä ehdin jo tuonne ylemmäs kommentoida, että jos tietynlaiset tapaukset laitetaan kontekstiin, niin nämä on niitä miehiä jotka vetää muiden miesten maineen alas. Kiitti, idiootit.
Niinh, jos jollakulla on jotain salattavaa, niin pienellä ihmistuntemuksella sen voi huomata ettei tule yllätyksiä. Tietty, jos nämä on niitä supernarsistisia tapauksia, eli erittäin hyviä valehtelijoita ja manipuloijia, niin mä pyydän anteeksi kaikkien miesten puolesta.
Määrittele "tavallisen näköinen nainen"?pitäis jotenkin muuttua radikaalista. Ei tää tällä tavalla pysty toimimaan pitkään ainakaan minun mielestä. Mut toisaalta tämän puolesta puhuu ilmaisuus, joka helposti ajaakin ihmisiä huvikseen kokeilemaan deittaamista netissä. Ja silloin näköjään alkaa se leikkiminen. Periaatteessa pieni nimellinen maksu olisi ihan hyvä, vaikka 2 euroa vuoden jäsenyydestä tjs...karsis ainakin ne vähiten tosissaan olevat tyypit veke pelleilemästä. Kun kuitenkin aika moni etsii täältä jotain muuta kuin hiljaisuutta ja pakkeja.
Alussa itse jaksoin kirjoitella pidempääkin juttua viesteihin, mutta kun on huomannut, että se nyt on ihan sama mitä siihen kirjoittaa, niin enää jäätä kokeilee muutamalla lauseella. Ei huvita panostaa tuntia yhden viestin kirjoittamiseen, kun mitään varmuutta vastaamisesta ei ole ja vastausviestinä tulee korkeintaan hymiöitä ja muuta scheissea. No tulipa joskus tehtyä noinkin, mutta Siperia opettaa, poikkeuksena tosin kylmempi vastaanotto.
Plus kaikki pelimies-oppaat ja vinkit... vittu kun tulee surullinen olo siitä, että ne hommat toimii ja uppoaa naisiin. Sekä livenä, että netissä.
Nainen tuntee, ei ajattele. Niinpä niin ja joopa joo... - elämä on
deft kirjoitti:
Määrittele "tavallisen näköinen nainen"?Tavallisen näköinen: värjäämättömät hiukset, silmälasit, iho ei muistuta persikkaa, pituussenttejä alle 180, ylimääräisiä painokiloja, pyöreät kasvot, joissa ei mitään erityistä ja mieleenpainuvaa. Aika moni suomalainen nainen mahtuu mielestäni tähän kuvaukseen, kuten siis minäkin.
- elämä on
elämä on kirjoitti:
Tavallisen näköinen: värjäämättömät hiukset, silmälasit, iho ei muistuta persikkaa, pituussenttejä alle 180, ylimääräisiä painokiloja, pyöreät kasvot, joissa ei mitään erityistä ja mieleenpainuvaa. Aika moni suomalainen nainen mahtuu mielestäni tähän kuvaukseen, kuten siis minäkin.
Lisäyksenä vielä: itse olen lopettanut miehen etsinnän netistä ja oikeastaan muutenkin. Mielummin olen yksin, kuin viitsin enää ihmetellä näitä pelimiehiä ja katoilijoita. Ainakin nettideittailussa (ja vähän muussakin elämässä) joutuu koko ajan lähtemään siitä epäilyksestä, että tuohon toiseen ei voi luottaa, luultavasti se vain vedättää huvikseen. Antaa olla koko soppa. Minä taidan hankkia koiran!
- Los lost
Olen itse nainen, jolla oli profiili hetken aikaa netissä. Sain valtavan määrän kirjeitä, joihin ei millään olisi voinut vastata tai kaikki aikani olisi mennyt vastaamiseen.Kirjoittelin muutaman kanssa samanaikaisesti, koska kirjoitteluvaiheessa ei voi ottaa ketään "vakavasti". Tapasin heistä pari, mutta yksi kiinnosti niin että poistin kaikessa hiljaisuudessaan profiilini ja tapailemme nyt vain toisiimme tutustuen. Teinkö siis väärin, että hävisin?? Häviäminen yleensä tarkoittaa, että on löytänyt etsimänsä, eikä se mielestäni sen ihmeellisempiä selittelyjä tarvitse.
- kumma juttu
joille et ikinä vastannut mitään. Mutta ne pari, joiden kanssa kiroittelit? Etkö niillekään ilmoittanut mitään, että olet löytänyt mukvan tyypin ja poistat ilmoituksen?
- kyllästynyt nainen
Jep, mä olen taas kerran pettynyt miehiin. Tapasin tuolla treffeissä mukavan miehen, ja kirjoittelimme hyvinkin tiiviisti kaikesta. Molemmat ovat nähneet toistensa kuvat. Mies on ulkoisesti juuri sitä, mitä haluankin mieheltä (ei tod mikään malli kiiltokuvapoju, vaan mun makuun, mitä en nyt tarkemmin kerro koska kuka tietää, jos hän vaikka lukee näitä juttuja) ja itse en ole mikään mallityttö, mutten kyllä aivan tavallinenkaan. Hän vaikutti olevan luonteeltaankin aivan ihana. Ihastuin häneen täysin, minkä luulin olevan mahdotonta, mulla kun ei juurikaan ole kokemusta mistään nettideiteistä sun muista. Otin oman profiilini pois, koska en vaan enää ollut kiinnostunut muista, enkä kenenkään muun kanssa ollut edes kirjoitellut.
Ja nyt tämä mies on tainnut tehdä katoamistempun. Kohta viikko mennyt. Ei mitään. Koko ajan tarkistan sähköpostini. "Ei uusia viestejä". Hän taisi löytää jonkun uuden ja paremmin, joko irl tai sitten tuolta treffeistä. Aivan vitun paska olo, jos suoraan sanotaan. Eikä me olla keretty vielä edes treffaamaan! Ja baareista löytyy vaan pelkkiä idiootteja. Mikä teitä miehiä vaivaa?? Miksei se oikea tunnu tulevan vastaan sitten millään. Ja kuitenkin, kun sellainen löytyy, se pettää. On tää ihmiselo ja suhteet perseestä.- deft
En puolustele tällaista toimintaa. En ymmärrä, jos ihmisillä ei ole selkärankaa sanoa jotain, saatika sitten käytöstapoja.
Kärsivällisyys ei voi olla hyve tuolla Treffeissä, se vaan lisää sitä vitutusta, kun/jos näkee, että toinen on vain turpa kiinni.
Nimim. kokemusta on
Aj niin, se vielä piti sanoa, että: Ei meitä miehiä vaivaa mikään sen suurempi paha kuin teitä naisiakaan. Jotkut vaan ovat tunnekylmiä mulkkuja joita ei kiinnosta loukkaako kenenkään muun tunteita. - erty
Niin eipä tämä koskaan hauskaa ole. Itse olen törmännyt tähän meininkiin naisten osalta niin monta kertaa täällä netissä, ettei niitä kaikkia kertoja voi enää edes muistaa. Enää en jaksa niinkään vittuuntua vaan lähinnä huvittaa koko touhu. Harmittavintahan asiassa on se, että sitä väkisinkin muuttuu jotenkin kyyniseksi koko touhua kohtaan. Kun porukka tulee ja menee miten tykkää niin välillä tuntuu aina hullulta alkaa kirjoitella jonkun uuden kanssa, joka mahdollisesti taas kohta katoaa sanomatta mitään.
Mitäpäs jos laitat hänelle viestiä ja kysyt lyhyesti saiko hän mahdollisesti viestisi? Ainahan voi toki olla joku syy miksi ei olekaan vastannut hetkeen. Vaikka toki omakin kokemus sanoo, että aika pieni on se todennäköisyys, että syy löytyisi jostain muusta kuin siitä, ettei yksinkertaisesti enää kiinnosta. - kyllästynyt nainen
erty kirjoitti:
Niin eipä tämä koskaan hauskaa ole. Itse olen törmännyt tähän meininkiin naisten osalta niin monta kertaa täällä netissä, ettei niitä kaikkia kertoja voi enää edes muistaa. Enää en jaksa niinkään vittuuntua vaan lähinnä huvittaa koko touhu. Harmittavintahan asiassa on se, että sitä väkisinkin muuttuu jotenkin kyyniseksi koko touhua kohtaan. Kun porukka tulee ja menee miten tykkää niin välillä tuntuu aina hullulta alkaa kirjoitella jonkun uuden kanssa, joka mahdollisesti taas kohta katoaa sanomatta mitään.
Mitäpäs jos laitat hänelle viestiä ja kysyt lyhyesti saiko hän mahdollisesti viestisi? Ainahan voi toki olla joku syy miksi ei olekaan vastannut hetkeen. Vaikka toki omakin kokemus sanoo, että aika pieni on se todennäköisyys, että syy löytyisi jostain muusta kuin siitä, ettei yksinkertaisesti enää kiinnosta.Joo no viimeisessä viestissään hän sanoi olevansa nyt hyvin kiireinen, mutta koittaa löytää aikaa siihen tapaamiseen. Kuitenkin näen että hän on kirjautunut profiiliinsa lähes joka päivä, että se siitä kiireestä. Tulee vain sellainen olo että teinkö mä jotain väärin?
Ajattelin vielä odottaa muutaman päivän, ja sitten laittaa viestiä perään. Tai sitten en. Tuntuu sekin jotenkin epätoivoiselta. Mun osaltani nettideittailu sai jäädä tähän, ainakin joksikin aikaa. Kyllähän sitä tässä elämässä yksinkin pärjää, mutta kyllä sitä mielellään tapaisi jonkun ihanan miehen ja rakastuisi. No, sitä odotellessa. - kölökölö
kyllästynyt nainen kirjoitti:
Joo no viimeisessä viestissään hän sanoi olevansa nyt hyvin kiireinen, mutta koittaa löytää aikaa siihen tapaamiseen. Kuitenkin näen että hän on kirjautunut profiiliinsa lähes joka päivä, että se siitä kiireestä. Tulee vain sellainen olo että teinkö mä jotain väärin?
Ajattelin vielä odottaa muutaman päivän, ja sitten laittaa viestiä perään. Tai sitten en. Tuntuu sekin jotenkin epätoivoiselta. Mun osaltani nettideittailu sai jäädä tähän, ainakin joksikin aikaa. Kyllähän sitä tässä elämässä yksinkin pärjää, mutta kyllä sitä mielellään tapaisi jonkun ihanan miehen ja rakastuisi. No, sitä odotellessa.Unohda nyt oman itsesikin takia tuollainen mies.
Jos hän on kirjautuneena päivittäin eikä ehdi Sulle vastaamaan, tapaamisesta puhumattakaan,
niin onhan se päivänselvä asia että muuta hakee.
Älä ole epätoivoinen,tee oikein ja unohda koko tyyppi. - virtuaalielämää
kölökölö kirjoitti:
Unohda nyt oman itsesikin takia tuollainen mies.
Jos hän on kirjautuneena päivittäin eikä ehdi Sulle vastaamaan, tapaamisesta puhumattakaan,
Älä ole epätoivoinen,tee oikein ja unohda koko tyyppi.miksi ihmeessä ihmiset takertuu, johonkin tuntemattomaan, jota ei ole tavattu, ja kuvittelee, että se olisi se oikea. Eihän häntä ole olemassa, kuin virtuaalisesti. Eri asia, jos olisitte tapailleet 3 kk päivittäin ja sitten mies valittaa kiireitä, kun ei ehdi enää tapaamaan, mutta on joka viikonloppu baarissa. Sitten ymmärtäisi että on pettynyt ja surullinen.
- Khwfw
virtuaalielämää kirjoitti:
miksi ihmeessä ihmiset takertuu, johonkin tuntemattomaan, jota ei ole tavattu, ja kuvittelee, että se olisi se oikea. Eihän häntä ole olemassa, kuin virtuaalisesti. Eri asia, jos olisitte tapailleet 3 kk päivittäin ja sitten mies valittaa kiireitä, kun ei ehdi enää tapaamaan, mutta on joka viikonloppu baarissa. Sitten ymmärtäisi että on pettynyt ja surullinen.
Me voimme olla pettyneitä riippumatta sinun ymmärryksestäsi.
Sinun täytyy nyt vaan ihmetellä sitten jatkossasin että "kuinka
ne voi olla tollasiiii"!! - vain omien
Khwfw kirjoitti:
Me voimme olla pettyneitä riippumatta sinun ymmärryksestäsi.
Sinun täytyy nyt vaan ihmetellä sitten jatkossasin että "kuinka
ne voi olla tollasiiii"!!unemien takia. Ei minkään konkreettisen olemassa olevan takia.
- Khwfw
vain omien kirjoitti:
unemien takia. Ei minkään konkreettisen olemassa olevan takia.
Se on kuitenkin inhimillistä, ja olen ollut huomaavinani samaa valitusta
myös miehiltä.
Jos ihminen suhtautuu riittävän vakavasti deittailuun ja siihen mahdolliseen
ihmiseen, jonka kanssa viestittelee, on seurauksena pettymys jos toinen
lopettaakin yhtäkkiä, ja vieläpä asiasta kertomatta.
Pettymyksestähän tässäkin on kyse, jokaisella on oikeus tunteisiinsa. - omiin
Khwfw kirjoitti:
myös miehiltä.
Pettymyksestähän tässäkin on kyse, jokaisella on oikeus tunteisiinsa.tunteisiinsa.
Kyllä, jotkut jopa harrastaa masokismia. - Khwfw
omiin kirjoitti:
tunteisiinsa.
Kyllä, jotkut jopa harrastaa masokismia.Vaikuttaa siltä, että suurin osa nettideittailua harrastavista
on jonkin sortin masokisteja. Loput ovatkin sitten niitä sadisteja. - hurtedsomuch
Khwfw kirjoitti:
myös miehiltä.
Pettymyksestähän tässäkin on kyse, jokaisella on oikeus tunteisiinsa.se, että ottaa tämän deittailun liian vakavasti. Mutta ihmisiähän tässä ollaan ja yleensä jokaisella on myös ne tunteet. Jokainen myös katsoo elämäänsä erilaisten lasien läpi ja näin ollen minusta on typerää sanoa, mitä toisen pitää tuntea. Mitä vaikkapa kahdenkymmenet pakit saanut henkilö pystyy sanomaan deittailusta? Ymmärrän hyvin, että ihmisiä aina kannustetaan vaikeuksien kautta voittoon mentaliteetilla, mutta joskus mielestäni kannattaa myös ryhtyä ajattelemaan muutakin kuin päänsä lyömistä seinään kerta toisensa jälkeen. Varsinkin, kun kyseessä ovat asiat, jotka vaikuttavat niin vahvasti meidän jokaisen elämässä.
Niin.. ja asiat, jotka toimivat päivittäisessä elämässä ( esim. kohteliaisuus, sydämellisyys...) ja ovat mielestäni positiivisia luonteenpiirteitä eivät toimikaan parisuhteen muodostumisen auttajina vaan pikemminkin sen jarruna. Yritä nyt siinä sitten ajatella positiivisesti ja hymyillä ihmisille, kun kokemuksen ääni huutaa takaraivossa jotain aivan muuta. Tästä kaikesta on vaan liian paljon esimerkkejä elävästä elämästä vuosien varrelta. Mitä mulkumpi, sen enemmän vientiä naisten parissa. Piste. Sekä livenä, että netissä. - Khwfw
hurtedsomuch kirjoitti:
se, että ottaa tämän deittailun liian vakavasti. Mutta ihmisiähän tässä ollaan ja yleensä jokaisella on myös ne tunteet. Jokainen myös katsoo elämäänsä erilaisten lasien läpi ja näin ollen minusta on typerää sanoa, mitä toisen pitää tuntea. Mitä vaikkapa kahdenkymmenet pakit saanut henkilö pystyy sanomaan deittailusta? Ymmärrän hyvin, että ihmisiä aina kannustetaan vaikeuksien kautta voittoon mentaliteetilla, mutta joskus mielestäni kannattaa myös ryhtyä ajattelemaan muutakin kuin päänsä lyömistä seinään kerta toisensa jälkeen. Varsinkin, kun kyseessä ovat asiat, jotka vaikuttavat niin vahvasti meidän jokaisen elämässä.
Niin.. ja asiat, jotka toimivat päivittäisessä elämässä ( esim. kohteliaisuus, sydämellisyys...) ja ovat mielestäni positiivisia luonteenpiirteitä eivät toimikaan parisuhteen muodostumisen auttajina vaan pikemminkin sen jarruna. Yritä nyt siinä sitten ajatella positiivisesti ja hymyillä ihmisille, kun kokemuksen ääni huutaa takaraivossa jotain aivan muuta. Tästä kaikesta on vaan liian paljon esimerkkejä elävästä elämästä vuosien varrelta. Mitä mulkumpi, sen enemmän vientiä naisten parissa. Piste. Sekä livenä, että netissä.Ei ole totta tuo mitä mulkumpi, sen parempi.
Kyllä mukava, kohtelias ja sydämellinen mies on TAATUSTI parempi
vaihtoehto kuin mulkku. Kaikki naiset eivät vain vielä tiedä sitä.
Mutta totta on, että nettideittailu on pinnallista. Tosin se on sitä sekä
miesten että naisten osalta.
On ikävää, että olet törmännyt huonoon käytökseen naisten osalta, ja
olet pahoittanut mielesi. Mutta olet ilmeisesti vielä kuitenkin nuori,
ja tulet löytämään naisen itsellesi. Saatte sitten kärvistellä siinä ihanassa
liitossa :))
Niin kuin äitini isä aikoinaan sanoi: "Ensin ne siihen hinkuu, ja siinä ne sitten vinkuu"
Joka tapauksessa, toivotan jaksamista sinulle, ja katsele sitä tytteliä muualtakin
kuin täältä netistä. :) - kyllästynyt nainen
kölökölö kirjoitti:
Unohda nyt oman itsesikin takia tuollainen mies.
Älä ole epätoivoinen,tee oikein ja unohda koko tyyppi.Mutta miten se on mahdollista, että vielä viimeisessä viestissään oli niin kiinnostunut? Ja selvästi ollaan samankaltaisia ihmisiä? Ja sitten yhtäkkiä lopettaa viestittelyn? Tää kaikki ylittää mun ymmärryksen niin pahasti, että olen aivan ymmälläni ja ehkä siksi tästä "ylipääseminen" on niin vaikeeta. Vikassa viestissään flirttailee ja vihjailee koko ajan tulevasta. Ja oli selvästi itsekin innoissaan. Ja joo, tiedän ettei se mulle enää vastaa, turhaan odotan, annan tosiaan vaan paskan olla, mutta jaksan kyllä ihmetellä.
- flirtti päivässä
kyllästynyt nainen kirjoitti:
Mutta miten se on mahdollista, että vielä viimeisessä viestissään oli niin kiinnostunut? Ja selvästi ollaan samankaltaisia ihmisiä? Ja sitten yhtäkkiä lopettaa viestittelyn? Tää kaikki ylittää mun ymmärryksen niin pahasti, että olen aivan ymmälläni ja ehkä siksi tästä "ylipääseminen" on niin vaikeeta. Vikassa viestissään flirttailee ja vihjailee koko ajan tulevasta. Ja oli selvästi itsekin innoissaan. Ja joo, tiedän ettei se mulle enää vastaa, turhaan odotan, annan tosiaan vaan paskan olla, mutta jaksan kyllä ihmetellä.
1) ajankulua
2) kirjoittelee samalla tavalla useammalle
3) joku vielä mielenkiintoismpi otti yhteyttä, kiilasi väliin
Veikkaan vastausta 1. Monille flirttailu netissä tuo piristystä elämään. - kyllästynyt nainen
flirtti päivässä kirjoitti:
1) ajankulua
2) kirjoittelee samalla tavalla useammalle
3) joku vielä mielenkiintoismpi otti yhteyttä, kiilasi väliin
Veikkaan vastausta 1. Monille flirttailu netissä tuo piristystä elämään.Mä veikkaan kolmosta. Ja vähän noita kaikkia kyllä, mutta eniten kolmosta. Noh, nyt täytyy vaan yrittää unohtaa koko paska. Onneks se ei kuitenkaan ollut mun koko elämä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472