Olen löytänyt naisen treffisaitilta ja hän ehdotti heti että hän on etsimässä vain kirjeystävää ja valitti että kaikenlaista törkyä saa postissa...ehdotuksia ym. Yllättäen hän vastasikin viestiini ja siitä asti . 3kk olemme käyneet pitkiä puh. keskusteluja montakertaa viikossa (skypessä),mutta fyysisesti emme ole tavanneeet vielä,sovittu on kylläkin siitä ja nyt minusta on alkanut tuntua että hänellä kuin minullakin on sellainen kutina että tämä voi olla jotain muuta kuin ystävyyssuhde, vaikka hän ei sitä millään tavalla ole ilmaissut,eikä sellaista singnaalia antanut.Olemme kumpikin eron kokeneita ja ikääkin eläkkeelle asti, mutta se tunnepuoli on minulla saanut em.piirteitä ja nyt NAISET HUOMIO,onko teillä kenelläkään tapana piilotella ystäväsuhteessa sitä rakastumisen tunnetta, odottaen että mies ilmaisee tunteneensa rakkautta ja ikään kuin salaa sen,ettei hyvä ystävyyssuhde menisi rikki.Olen todella hämilläni tässä vaiheessa, mutta en aio hätäillä tässä liikaa ja aika varmaan näyttää miksi tämä arvokas ystävyys kehittyy.
Arvokkainta jos suhde alkaa sillä. Ja kyllä jotkut voivat piilottaa muun kiinostuksen ystävyyden taakse, tai kuulostelee mikä olet miehiäs.
Nykyään tuntuu olevan vain sinne lakanoiden välin kiire. Itse en siinä kiirehdi ja haluan tutustua rauhassa ja katsoa mikä mies on . No niitä MIEHIÄ on kyllä nykyään tosi vähän !
Siis niitä jotka ovat sanojensa takana. Kaikenlaisia paskanpuhujia kyllä löytyy.. Tai joka p.pöksyn perässä juoksijoita.
kokemuksia ja muuttuiko ystävyytenne rakkaudeksi ja entä kumpi oli aktiivisempi suhteenne edetessä rakkaudeksi?.Jos haluat kertoa lisää omasta tapaukssestasi, olen kuulolla ja kirjoitan tämän jutun juonesta, edistymisestä ja onko mitään ratkaisevaa käännettä tapahtunut suhteen jatkuessa ystävyystasolla. Kiitos asiallisista kommenteista jo etukäteen
Älä elättele mitään tunne- / rakastumisjuttuja liian aikaisin. Jos ette ole nähneet nenäkkäin kertaakaan, niin ON liian aikaista ilmaista oikeastaan minkäänlaisia tunteita. Ystävyyttä ja vilpitöntä yhteyttä saa tietysti tuntea, sellaista kuin kaikkiin ihmisiin. Kemioita, kaikinpuolista yhteensopivuutta, ei saa selville kuin kohtaamalla kasvokkain ja opettelemalla tuntemaan toista - mutta varsinkin itseään. Jos oikeasti rakastuu, niin sitä ei voi piilotella. Ihastuminen on iiihan eri juttu ja "eläkkeellä asti" olevan luulisi sen jo tietävän.
Nyt pappa silmät auki. Yhtälailla sinä siinä salailet tunteitasi kun tämä nainen. Molemmat kivasti juttelette toisillenne kuitenkaan tunteita paljastamatta. Naiset ja miehet, ihan sama juttu.
tolleen pusittele kaikkia tyttöjä, saa se sun ihastukses vihiä että oot häntämiehiä ja katoaa maisemaan, se siitä kolmen kuun masturbaatiostasi sitten. Toinen jalka miltei haudassa ja pappa kyselee kuin teinityttö että miksi kuukautisvuotoni on punaista vaikka lehden sidemainos näyttää sen olevan punaista, nimimerkki minussako valuvika. Kyllä se siitä selviää kiinnostuksen ja "rakkauden" syvyys kun jatkat vaan roheesti eteenpäin, onnea.
eläkeikäinen nainen niin ei varmaan helposti retkahda.
Tuskin hänellä entiset miessuhteet niin auvoisia ovat olleet, ettei ihan tosissaan tutustuisi enenkuin menee pitemmälle. Joten kyllä minä katsoisin, että mies voisi puhua niinkuin ajattelee, mutta ei pidä heti odottaa, että nainen on samalla aaltopituudella.
Toisekseen nainen ei ehkä koskaan alakaan ajattelemaan vakavammin ellei mies tee jonkinlaista aloitetta.
Aloitteen tekeminen voi olla ainoa mahdollisuus viedä suhdetta pidemmälle, mutta varautua siihen ettei siitä mitään tulisikaan. Keskustella aina kannattaa asiasta kuin asiasta, mutta ei tehdä kynnyskysymystä.
on tai vain ihastusta.itsellä oli saman suuntainen juttu soittelimme ja pidetiin tiiviisti yhteyttä.oli sit tarkoitus kesällä tavata (koska välimatka pitkä)niin se nainen otti ja hävisi.olen vaan miettinyt olisko ollut parempi tavata jo aikaisemmin kun se kutsui monta kertaa kotiinsa,vai oliko sit vaan jokin juttu tällä naisella...
Anna ystävyyden kehittyä eteenpäin ja näin annatte aikaa toisillenne tutustua toisiinne.Ystäviä ei kenelläkään ole liikaa, vastakkaiset sukupuolet voivat tosiaan olla ystäviä ilman rakkauden tunnetta. Tosin aikojen saatossa se saattaa muuttua vähitellen rakkaudeksi mutta nauti nyt ystävyydestä, ja katso rauhassa mihin se johtaa.
En nyt heti alkaisi rakkaudesta puhumaan jos ette ole tavanneet. Viestit on ihan eri juttu ,kun elävä elämä.
Jo sellainen seikka ,että toinen haluaa nukkua pitkään ,sinä et ,toinen on epäsiisti,sinä et tai päästelee
kaikki ilmansa ulos vaikkapa ruokapöydässä tai röyhtäilee tai on muuten epäsiisti ei välttämättä näy viestien välityksellä,vaikka nyt tuntuukin mukavalta ja kemiat muuten pelaa.
Ajan ollen tälläiset asiat kumminkin alkaa vaivaamaan,kun ne kemiat ei enään niin suurta roolia näyttelekään. Tai sitten vaan pitää hyväksyä nekin.
Tutustu häneen kunnolla ihan elävässä elämässä ,niin ei tule yllätyksiä. alussa rakastuneena nekin näyttää
kultareunaisilta pilviltä ,mutta ajan kanssa sekin ehkä häviää.
Mutta toivotaan että rakkaus voittaa kaiken : ))
voi vaalia hitaasti ja kauan, kunnes luottamus rakentuu...Jos tulee rakkaus kuvioihin, se voi katketakin, koska muut "ystävät" ovat uhka, varsinkin jos niitä avoimesti viljelee
minäkin olen asian ymmärtänyt .Kyllä hänenkin mielestään, siis yleesäkin miehen kuuluisi tehdä aloite,eikä naisen sovi tyrkyttää itseään ja näinhän se on aina ollut, koska se jos mikä saa naisen vakuuttuneeksi että mies on todella hänestä kiinnostunut muutenkin kuin ystävänä ja sitä kautta se suhde kehittyy sitten omalla tavallaan ilman että sitä tarvii rautalangasta vääntää.
Kyllä näitä peräkamarin poikia riittää...valehtelevat niin paljon kuin kerkiävät.Mutta kun tietoon tulee miten kaiken laista. niin silloin vain ei paluuta etes ystävänä..sitä saa mitä tilaa.
tätä sanontaa ja asennetta:"siis yleesäkin miehen kuuluisi tehdä aloite,eikä naisen sovi tyrkyttää itseään"
Miksi nainen ei voi yhtälailla tehdä aloitetta? Moni mies epäröi ja epäröi ja kuluttaa vain aikaa ja homma läsähtää siihen. Epävarma mies voi olla hyvinkin hyvä kumppani, mutta voi tarvita rohkaisua. Jos nainen kerran välittää, miksi se pitäisi salata. En ymmärrä.
Yhtälailla mies voi tyrkyttää itsään jos on liian aktiivinen.
Monetkin sanonnat ovat vanhoja luutuneita asenteita, jotka eivät ole enää tätä päivää.
Minä olen juuri näitä tapauksia, jotka piiloutuvat ystävyyden taakse ollessaan kiinnostuneita. Mielestäni hyvä parisuhde alkaa ystävyydesta, tunnen toki myös niitä jotka ovat ehdottomasti eri mieltä. Nykyisenkin poikaystäväni kanssa odottelin parisen kuukautta ystävänä, vaikka tiesin alusta saakka tahtovani hänestä enemmän. En tehnyt itse ns. romanttisia aloitteita. Jotkut naiset vain eivät tahdo joutua pettyneiksi, kun sitten huomaakin, että miestä ei kiinnosta. Itse annoin, hmm, niin selkeitä viestejä kiinnostuksestani ettei edes mies voi olla niitä älyämättä ;) Tässä sitä sitten seurustellaan vieläkin :)
ilmaise rakastumistaan ollenkaan, jos mies ei tee aloitetta eli kerro itse rakastavansa naista ja tahtovansa hänet. Perinteellisesti on ollut niin, että mies kosii. Te ette ole vielä tavanneet toisianne, vaan olette vain olleet kirjeenvaihdossa ja puhuneet puhelimessa. Älä mene asioitten edelle. Tapaa ensin ystäväsi ja katso kuinka teillä synkkaa.
suhteen tynkää ollut .mut mies monta suhdetta pitänyt selkäni takana tuli ilmi.jos ei uusi yritys onnistu palaa entiseen.merkkaa kun koira reviirisä ja käy apajalla kun haluttaa..ei tällaista ystävänä kaipaa.
Minusta tuntuu, että teistä ei ole muuta kuin ystäviksi. Tiedän monta ihmistä jotka ovat aloittaneet suhteensa internetissä, ja suhteet ovatkin osoittautuneet hirveiksi mokiksi.
Mielestäni sinun ei kannattaisi missään nimessä tavata tätä henkilöä kasvotusten, ja mielummin lopettaisit yhteyden pidon häneen kokonaan. Ota mies itseäsi niskasta kiinni, äläkä ole tuollainen netinääressä roikkuva luuseri joka oikeasti luulee löytävänsä tosirakkauden netin välityksellä.
Tarkistapa kenelle vastaat. Sen lisäksi voit tarkistaa ja / tai selvittää, kuinka paljon netin välityksellä alkaneita seukkusuhteita on olemassa, koska niitä on. Njotta mikä ihmeen 'ohje' toi esittämäsi on - ja miksi ?
Nettisuhteissa puolet onnistuu yli odotusten ja toisessa puolessa menee kaikki päin peetä.
Oma kokemukseni tukee tätä, sekä minä että puolisoni olemme löytäneet puolisomme netistä. Minulla on kaikki todella upeasti ei voisi paremmin mennä ja taas tämä netistä löytämäni puoliso on todella vittuuntunut omaan valintaansa.
menkää yhdessä ulos päivällä paikkaan joka sopii molemmille, nähtävyys ,teatteri, jokin muu tapahtuma-> luistelu hiihto ja kaffelle sen jälkeen . tehkää yhteinen matka toiseen kaupunkiin johin tapahtumaan, laivalle jne kyllä e siitä
alkaa lämmetä.Olimme viime vknl. tansseissa meille ihka uudessa paikassa ja ihan leppoisaa tutustumista se olikin. Tapaaminen oli sovittu hänen asunnolleen ja kuvan perusteella odotin että hän on normaalivartaloinen ja ikäisekseen tunnistettavissa, mutta hämmästyinpä pahemman kerran kun solakka kaunotar seisoi edessäni oven avauduttua ja samassa tuli mieleeni...soitinkohan väärän asunnon kelloa ja tuntui että nyt meni jalat alta. No se piiiiitkä halaus poisti jännityksen samalla ja pakko oli sanoa hänelle ettei kuvat kerro aina totuutta.Mutta aika varovaisesti hän tuntuu edellenkin tässä etenevän vaikka onkin hyvin avoin, suorapuheinen ja keskustelunhaluinen ikäisekseen eikä hänen menneet elämänvaiheet ole keskusteluissa jääneet salaisiksi.Ehkä tämä on sen arvoinen kumppani että maltti on valttia kävipä sitten miten tahansa, jäähän siitä arvokas ystävyys ainakin jos ei muuta.Kiitos kaikista asiallisista vastauksista ja keskustelu varmaan jatkuu samoissa merkeissä kohti kevättä.