siis tavallinen ämmä, jonka elämäntehtävä olisi toimia miesten patjana...
Millaista olisi olla ämmä?
17
231
Vastaukset
- jazuIi.
...kräääähh...
... eeeen tiiiä, ei se tunnu oikeestaan miltään....ilman kahen metrin munaa ....
=o)
...spot...
=o7- Jazuli
elä paa isolla tota otsikkoa, enkä mä nykysin ees oikee käytö otsikkoakaa.. abropoo =o)
muute aika hyvin heitetty..saat peukun
- vänksy
ylipäätään tietää mikä mun elämäntehtäväni on. Jos se ois tuo patjana olo, niin sitten se ois se, mutta haluaisin jokatapauksessa tietää sen, etten vahingossa sit ala tekemään mitään vääriä ratkaisuja elämässäni, kuten sitoutua, mennä naimisiin tai muuta vastaavaa.:-)
ämmästä.
Eniten ämmäksi sanotaan naista, joka on miehen kanssa naimisissa ja sanoja on ky. ämmän aviomies.
Tarkoititko sanallisella inmaisullasi naista, joka hakee miehiltä hyväksyntää seksin avulla?- marjelie
Sun pitäis tietää, koska sä oot palstan pahin ämmä. :D
- alright
kiitos :)
- LOL-666
Kaikesta se sinäkin haaveilet :DDDD
kohtuullisen tai oikeastaan kohtuuttoman lattealta elämältä..
- sirpamaikkarilta
Pässin patjana on oikein mukavaa. Vai toimiiko se mun patjana?
- kirpela
nauttia kehuistanne :)
- alright
minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua
btw. mä en tehny tätä alotusta alright kirjoitti:
minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua
btw. mä en tehny tätä alotustatotinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.
NÄIN ON :D- alright
Toljake kirjoitti:
totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.
NÄIN ON :Den mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D
alright kirjoitti:
en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D
mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)
Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)- alright
Toljake kirjoitti:
mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)
Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ
Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaa alright kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ
Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaaja ihan liikaakin :) Mutta hyvä on, pisteet trollille ;)
- 15+6
Tuskinpa tuollaisella ämmällä riittäisi kysyntää.
Jos taas nainen on laadukas, niin hän pitää todennäköisesti työstään ja tekee älyttömästi massia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803