siis tavallinen ämmä, jonka elämäntehtävä olisi toimia miesten patjana...
Millaista olisi olla ämmä?
17
261
Vastaukset
- jazuIi.
...kräääähh...
... eeeen tiiiä, ei se tunnu oikeestaan miltään....ilman kahen metrin munaa ....
=o)
...spot...
=o7- Jazuli
elä paa isolla tota otsikkoa, enkä mä nykysin ees oikee käytö otsikkoakaa.. abropoo =o)
muute aika hyvin heitetty..saat peukun
- vänksy
ylipäätään tietää mikä mun elämäntehtäväni on. Jos se ois tuo patjana olo, niin sitten se ois se, mutta haluaisin jokatapauksessa tietää sen, etten vahingossa sit ala tekemään mitään vääriä ratkaisuja elämässäni, kuten sitoutua, mennä naimisiin tai muuta vastaavaa.:-)
ämmästä.
Eniten ämmäksi sanotaan naista, joka on miehen kanssa naimisissa ja sanoja on ky. ämmän aviomies.
Tarkoititko sanallisella inmaisullasi naista, joka hakee miehiltä hyväksyntää seksin avulla?- marjelie
Sun pitäis tietää, koska sä oot palstan pahin ämmä. :D
- alright
kiitos :)
- LOL-666
Kaikesta se sinäkin haaveilet :DDDD
kohtuullisen tai oikeastaan kohtuuttoman lattealta elämältä..
- sirpamaikkarilta
Pässin patjana on oikein mukavaa. Vai toimiiko se mun patjana?
- kirpela
nauttia kehuistanne :)
- alright
minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua
btw. mä en tehny tätä alotusta alright kirjoitti:
minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua
btw. mä en tehny tätä alotustatotinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.
NÄIN ON :D- alright
Toljake kirjoitti:
totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.
NÄIN ON :Den mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D
alright kirjoitti:
en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D
mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)
Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)- alright
Toljake kirjoitti:
mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)
Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ
Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaa alright kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ
Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaaja ihan liikaakin :) Mutta hyvä on, pisteet trollille ;)
- 15+6
Tuskinpa tuollaisella ämmällä riittäisi kysyntää.
Jos taas nainen on laadukas, niin hän pitää todennäköisesti työstään ja tekee älyttömästi massia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502