Millaista olisi olla ämmä?

alright

siis tavallinen ämmä, jonka elämäntehtävä olisi toimia miesten patjana...

17

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jazuIi.

      ...kräääähh...
      ... eeeen tiiiä, ei se tunnu oikeestaan miltään....ilman kahen metrin munaa ....

      =o)

      ...spot...

      =o7

      • Jazuli

        elä paa isolla tota otsikkoa, enkä mä nykysin ees oikee käytö otsikkoakaa.. abropoo =o)

        muute aika hyvin heitetty..saat peukun


    • vänksy

      ylipäätään tietää mikä mun elämäntehtäväni on. Jos se ois tuo patjana olo, niin sitten se ois se, mutta haluaisin jokatapauksessa tietää sen, etten vahingossa sit ala tekemään mitään vääriä ratkaisuja elämässäni, kuten sitoutua, mennä naimisiin tai muuta vastaavaa.:-)

    • ämmästä.
      Eniten ämmäksi sanotaan naista, joka on miehen kanssa naimisissa ja sanoja on ky. ämmän aviomies.

      Tarkoititko sanallisella inmaisullasi naista, joka hakee miehiltä hyväksyntää seksin avulla?

    • marjelie

      Sun pitäis tietää, koska sä oot palstan pahin ämmä. :D

      • alright

        kiitos :)


    • LOL-666

      Kaikesta se sinäkin haaveilet :DDDD

    • kohtuullisen tai oikeastaan kohtuuttoman lattealta elämältä..

    • sirpamaikkarilta

      Pässin patjana on oikein mukavaa. Vai toimiiko se mun patjana?

    • kirpela

      nauttia kehuistanne :)

      • alright

        minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua

        btw. mä en tehny tätä alotusta


      • alright kirjoitti:

        minkä takia mulle aina vittuillaan ku mä vittuilen jollekulle? ei se oo reilua

        btw. mä en tehny tätä alotusta

        totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.

        NÄIN ON :D


      • alright
        Toljake kirjoitti:

        totinen tosi, alright ei tollasta alotusta tekis.

        NÄIN ON :D

        en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D


      • alright kirjoitti:

        en mä kyllä tiedä minkä takia mä sen tunnustin, koska trollaustahan se on joka tapauksessa, joten hyvällä asialla on mies ollu kirjottaessaan tota :D

        mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)

        Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)


      • alright
        Toljake kirjoitti:

        mutta oli niin väsynyt aloitus, ettei mennyt mitenkään läpi. Kyllä toi feikkitrolli vielä voi tavoillekin oppia ja sitten menee mikä vaan läpi :)

        Tunnustit siks että oot hyvä trolli. Ei stana... "hyvä trolli"... Mikä se on? Joo joo, mä meen ottaa lääkkeet. Naapurin lääkkeet :)

        http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ

        Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaa


      • alright kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=7A9hwaJO1gQ

        Pasila on muuten hyvä sarja, kannattaa kattoo tuubista jos on aikaa

        ja ihan liikaakin :) Mutta hyvä on, pisteet trollille ;)


    • 15+6

      Tuskinpa tuollaisella ämmällä riittäisi kysyntää.

      Jos taas nainen on laadukas, niin hän pitää todennäköisesti työstään ja tekee älyttömästi massia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe