sillä siellä ne kultakimpaleet ovat.
Kyllä niitä kuvia voi sitten sähköpostilla vaihdella. Kuvalliset ovat yleensä vain itseään täynnä olevia ja valitettavasti monta vuotta putkeen tyrkyllä.
vastaan vain
12
347
Vastaukset
- Kuvaton
Olen samaa mieltä kanssasi,koska itselläni on kuvaton ilmoitus ja löysin itselleni kultakimpaleen,hän oli myös kuvaton. Kun aikamme kirjoittelimme niin vaihdoimme kuvia,tapaismme ja sen jälkeen olemme tavanneet ja tapailemme,joten jos joku väittää että en vastaa kuvattomiin,niin saattaa olla että hän menettää elämänsä miehen/naisen.Näin se vaan on että he jotka viitsivät laittaa kaiken kansan nähtäville kuvansa,niin ovat jossain määrin epätoivoisia.Ei se kuva ihmisestä paljonkaan kerro,kyllä se kertoo mitä sen ihmsien korvien välissä liikkuu.Kokemus puhuu!
- zx10.
Hienoa jos jotkut tässä onnistuu. Mulla on kuvaton ja se vähä mitä sillä profiililla saa aikaan naisten kanssa-asiaa ei puutu, niin kuvan vaihto ja se on siinä.
Seuraavaksi laitan kuvan profiiliin, karsin tekstini puoleen ja saa riittää. Mitä hienompaa tekstiä, sitä huonommin on toiminut.
Naisella ei tarvitse kuin pari sanaa, jopa hymiö ja hot kuva niin vieraskirja ja tähdet vain pursuvat :)
- 12+6+11
Eli jos etsii netistä seuraa, niin kaikki kuvalliset kannattaa unohtaa?
Kuvallinen ei siis voi olla kultakimpale tai helmi, vaan kaikki kuvalliset
ovat itseään täynnä olevia pinnallisia kakkiaisia?
Kuvattomana ei tarvitse olla montaa vuotta putkeen tyrkyllä ja ilman seuraa?
Kuinka nopeasti kuvattomana löytää sitten seuraa, jos kuvallisena ei
löydä moneen vuoteen, vaan joutuu olemaan epätoivoisesti tyrkyllä vuosikaudet?
T. Aloitteleva treffailija- ihan noinkaan...
kuvittele pientä paikkakuntaa, kuvasi on siellä, menet treffeille paikkakunnan ainoaan kuppilaan.
Siellä kaikki ( kyllähän näitä profiileita voi katsella se naapurin tätikin..) katselevat, jaahas nyt on toi taas treffeillä! Eri asia on jossain helsingissä.
Muutamia vuosia seuranneena , silloin tällöin noita profiileita ja muutenkin näkeehän niistä kun on nimim.
mies45 ikä on 55, kertoohan se jo kuinka kauan siellä on oltu. Voishan sitä vähän uudistaa, jos on välillä seurustellu ja tullu takas.. - hjördiss
ihan noinkaan... kirjoitti:
kuvittele pientä paikkakuntaa, kuvasi on siellä, menet treffeille paikkakunnan ainoaan kuppilaan.
Siellä kaikki ( kyllähän näitä profiileita voi katsella se naapurin tätikin..) katselevat, jaahas nyt on toi taas treffeillä! Eri asia on jossain helsingissä.
Muutamia vuosia seuranneena , silloin tällöin noita profiileita ja muutenkin näkeehän niistä kun on nimim.
mies45 ikä on 55, kertoohan se jo kuinka kauan siellä on oltu. Voishan sitä vähän uudistaa, jos on välillä seurustellu ja tullu takas..Se on ihan ymmärrettävää, jos asuu paikkakunnalla,
missä ihmisiä on vain kourallinen ja kaikki tuntee
toisensa, niin ei sitä kuvaa viitsi nettiin laittaa.
Mutta yleensähän täällä käydään paljon keskustelua
siitä, että kuvattomien profiilien takana on vain niitä
ihania helmiä, kun taas kuvalliset on niitä itseriittoisia,
veemäisiä pintaliitäjiä. Onhan niitä, pinnallisiakin kuvallisissa,
mutta löytyy niitä helmiä ja aarteita kuvallistenkin joukosta.
Ja sellaisen kun löytää, aarteen, niin se kannattaa korjata äkkiä
talteen, on se sitten kuvalla tai ilman. ;-) - todennut,
hjördiss kirjoitti:
Se on ihan ymmärrettävää, jos asuu paikkakunnalla,
missä ihmisiä on vain kourallinen ja kaikki tuntee
toisensa, niin ei sitä kuvaa viitsi nettiin laittaa.
Mutta yleensähän täällä käydään paljon keskustelua
siitä, että kuvattomien profiilien takana on vain niitä
ihania helmiä, kun taas kuvalliset on niitä itseriittoisia,
veemäisiä pintaliitäjiä. Onhan niitä, pinnallisiakin kuvallisissa,
mutta löytyy niitä helmiä ja aarteita kuvallistenkin joukosta.
Ja sellaisen kun löytää, aarteen, niin se kannattaa korjata äkkiä
talteen, on se sitten kuvalla tai ilman. ;-)kun tulee `uusi kasvo´pitäisi heti korjata parempaan talteen, sillä ne viedään käsistä...
- hjöördis
todennut, kirjoitti:
kun tulee `uusi kasvo´pitäisi heti korjata parempaan talteen, sillä ne viedään käsistä...
Jos meinaa lempiä, silloin ei passaa empiä. ;-)
Helmi pitää heti piilottaa pusakan rintataskuun
ja poistua hiljaa takavasemmalle, pois näiltä
turhuuden markkinoilta, sen aarteensa kanssa.
- JuubaJaaba
Oli se sitten kuvallinen, tai kuvaton niin kaikki s24:n treffeillä ovat pelureja, se on todettu!!
- deft
Täytynee hyväksyä sitten se, että mä en ole kultakimpale, jos tahdon kuvalla ilmaista kaikille, että olen jotain rehellisesti. Olen mä laittanut profiilini ilmoituksen siitä, että itse otan yhteyttä toiseen, niin jos mun naama ei miellytä, sen voi suoraan sanoa.
Jos ei ole mitään hävettävää tai salattavaa, on ihan vain hyvä että on kuva profiilissa.- kulakimpale !
älä ota sitä noin. Samalla tavalla moni sanoo, ettei vastaa kuvattomille.
Se on pointti, että molemmissa löytyy.
- Katin kulta
En ole kyllä mikään kultakimpale. Toisaalta niin aika monet naiset olettavat ennen kuin näkevät naamani. Sitten olen vain katinkultaa.
Joten pieni varoituksen sana sinulle. Osa kuvattomista ovat naamaltaan rumia tai sitten ovat huijareita, jotka eivät halua kasvojaan näkyviinsä koska ovat varattuja.- niin, OSA
pitää vaan etsiä ne kullannuput, olen aivan varma, että niitä on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472