Kysyn vaan. Aika epätodennäköiseltä alkaa tuntua löytää parisuhdetta nettitreffeiltä tai erilaisista chateista. Tässä muutama esimerkki kokemuksistani:
Nettitreffien kautta aloimme kirjoittelemaan. Sitten viestitimme sähköpostitse. Mies tuntui kivalta, lähetteli jopa valokuvia itsestään ja lapsistaan. Sitten yhteydenpito loppui kuin seinään.
Erään chatin kautta aloin viestitellä aluksi ihan mukavan tuntuisen miehen kanssa. Huumorintaju oli samanlainen, asuinpaikkakunnat vierekkäin,mies tuntui olevan kiinnostunut ja juttumme natsasivat kaikin puolin hyvin yhteen. Sovimme jopa treffit, mutta kun koitti päivä että piti tavata, tulikin viesti ettei hän halua aiheuttaa ongelmia kummallekaan, ettei hän ole sitä mitä minä haen ja päinvastoin. No just joo, mistä hän sen voi tietää kun ei olla tavattukaan?????
No sitten laitoin haun että normaalia miestä etsin ja asuinaluetoiveen. Vastaus tuli mieheltä joka asuu 200 km:n päässä (siis liian kaukana). Kysyin viestillä, että onhan hän ihan normaali, ei haikaile exien perään eikä ole luurankoja kaapissa. Vakuutteli näin olevan. Kun puhuimme puhelimessa, hän vaan kertoili kaikenlaista negatiivista existänsä ja erästäkin sanoi ämmäksi. Ja sitä paitsi oli sen kokoinen jota ei voi enää sanoa normaaliksi (paino 120kg). Ja asuu äitinsä kanssa.
Jne jne jne. Aika lukitaidotonta porukkaa nämä nykyajan miehet, tai sitten tosi epätoivoisia kun eivät välitä näistä toiveista, millaista miestä nainen hakee.
Kertokaa nyt miehet, onko niin vaikea otta huomioon toisen toiveita??????
MIKÄ TEITÄ MIEHIÄ VAIVAA?
39
1268
Vastaukset
- mies41v.
Me järkevät emme vaan viitsi edes kirjoitella yli 40-vuotiaitten naisten kanssa, etsimme vähintään kymmenen vuotta nuorempia.
Viisi vuotta nuoremmatkin muuten kelpaisivat mutta ovat useimmiten käyneet kovin nirsoiksi tai on lapsia riippana.
Olisit kysynyt kaksikymmentä vuotta aikaisemmin niin seuraa olisi riittänyt.- voi voi..
eikö kymmenen vuotta nuoremmilla ole vielä pienempiä kakaroita riippana kuin viisi vuotta nuoremmilla? vai luuletko että joku parikymppinen nainen suostuu tekemään mukuloita yli nelikymppisen äijän kanssa kun monella siinä iässä on jo lastenlapsia.
- mies41v.
voi voi.. kirjoitti:
eikö kymmenen vuotta nuoremmilla ole vielä pienempiä kakaroita riippana kuin viisi vuotta nuoremmilla? vai luuletko että joku parikymppinen nainen suostuu tekemään mukuloita yli nelikymppisen äijän kanssa kun monella siinä iässä on jo lastenlapsia.
25-vuotiaissa ja vielä kolmekymppisissäkin voi olla todellisia helmiä, opiskelu ja työnteko on vienyt ajan ja nyt pitäisi alkaa perhettä hankkimaan.
35-vuotiaat ovat jo aika etikoituneet, nelikymppisille naisille ei kelpaa mikään eivätkä ne kelpaa kenellekään. - Marsin sankari
Älähän nyt vertaa itseäsi järkeviin. Jotain rajaa sentään.
Lienee selvää, että sinä ja kaltaisesi etsitte EDELLEEN vähintään kymmenen
vuotta nuorempia. Ja tulette jatkossakin etsimään. Ja tulette jatkossakin etsimään.
Ja tulette jatkossakin etsimään. ....
Ei se ihme ettei netistä löydä kunnollisia miehiä, ainoastaan kaltaisiasi keskenkasvuisia
idiootteja. - Thuvia
mies41v. kirjoitti:
25-vuotiaissa ja vielä kolmekymppisissäkin voi olla todellisia helmiä, opiskelu ja työnteko on vienyt ajan ja nyt pitäisi alkaa perhettä hankkimaan.
35-vuotiaat ovat jo aika etikoituneet, nelikymppisille naisille ei kelpaa mikään eivätkä ne kelpaa kenellekään.Todellisuus on sinulta pahasti hukassa. Oletko karannut jostain?
- inarin_järvi
Tulee todeksi sanonta ettei hulluja tarvitse kylvää, ne kasvaa itsestään.
- 20+19
positiivisesti ajateltuna: jumalan kiitos, ettei tarvitse pelätä ainakaan sinun taholtasi yhteydenottoja! :D
- voi voi....
mies41v. kirjoitti:
35-vuotiaat ovat jo aika etikoituneet, nelikymppisille naisille ei kelpaa mikään eivätkä ne kelpaa kenellekään.20-30 vuotiaat naiset perustaa perheitä OMAN IKÄISTEN miesten kanssa eikä isänsä ikäisten.
Miksi sinä olet vielä yli nelikymppisenä lapseton? jotain vikaa kun et ole kelvannut kellekään?? peräkammaripoika? - mies41v.
voi voi.... kirjoitti:
20-30 vuotiaat naiset perustaa perheitä OMAN IKÄISTEN miesten kanssa eikä isänsä ikäisten.
Miksi sinä olet vielä yli nelikymppisenä lapseton? jotain vikaa kun et ole kelvannut kellekään?? peräkammaripoika?Mistä päättelit etten ole kelvannut kenellekään tai että olen lapseton?
Kasvatan mieluummin omia kuin jonkun muun lapsia, ei tämä sen vaikeampaa ole. - ikuisestinuori
mies41v. kirjoitti:
Mistä päättelit etten ole kelvannut kenellekään tai että olen lapseton?
Kasvatan mieluummin omia kuin jonkun muun lapsia, ei tämä sen vaikeampaa ole.sullakin on lapsia riippana, mutta naisella ei saa olla?
joo-o, miehen logiikkaa - mies41v.
ikuisestinuori kirjoitti:
sullakin on lapsia riippana, mutta naisella ei saa olla?
joo-o, miehen logiikkaaOlen minä joskus harkinnut naista jolla on suurinpiirtein samat tulot ja samanlainen asema kuin itselläni, olisi pystynyt omista lapsistaan huolehtimaan.
Useimmiten perheen elatus jää aika paljon miehen hommaksi, jos naisella on lapsia ennestään niin tuskin se nainen enää alkaa yhteisiä tekemään. Eli miesnäkökulmasta tuossa on paljon työtä ja kovin vähän saavutettavaa. - 1+1=
mies41v. kirjoitti:
Olen minä joskus harkinnut naista jolla on suurinpiirtein samat tulot ja samanlainen asema kuin itselläni, olisi pystynyt omista lapsistaan huolehtimaan.
Useimmiten perheen elatus jää aika paljon miehen hommaksi, jos naisella on lapsia ennestään niin tuskin se nainen enää alkaa yhteisiä tekemään. Eli miesnäkökulmasta tuossa on paljon työtä ja kovin vähän saavutettavaa.tietysti toinen puoli...
mutta onko kovin moni 20-30 v nainen halukas lapsiesi äitipuoleksi. hekin kun varmaan mieluummin huolehtivat omista lapsistaan. eri asia tietysti, jos lapsesi ovat jo sen ikäisiä, että ovat oman katon alla. tai jos lapset pääsääntöisesti asuvat äitinsä luona.
perheettömän on kyllä paljon helpompaa olla toisen perheettömän kanssa, ei ole riitoja lapsista tai lasten kanssa, eikä entisiä puolisoita sekaantumassa asioihin ja pitämässä jatkuvasti yhteyttä kumppaniin yhteisten lasten takia/varjolla. - mies41v.
1+1= kirjoitti:
tietysti toinen puoli...
mutta onko kovin moni 20-30 v nainen halukas lapsiesi äitipuoleksi. hekin kun varmaan mieluummin huolehtivat omista lapsistaan. eri asia tietysti, jos lapsesi ovat jo sen ikäisiä, että ovat oman katon alla. tai jos lapset pääsääntöisesti asuvat äitinsä luona.
perheettömän on kyllä paljon helpompaa olla toisen perheettömän kanssa, ei ole riitoja lapsista tai lasten kanssa, eikä entisiä puolisoita sekaantumassa asioihin ja pitämässä jatkuvasti yhteyttä kumppaniin yhteisten lasten takia/varjolla.Eihän niitä kovin monta tarvitse löytyäkään, yksi riittää. :-)
Omassa tapauksessani ei tarvitse alkaa lasten äitipuoleksi eikä ole muitakaan ongelmia.
Ja hyviä ominaisuuksia on enemmän kuin useimmilla, koulutusta, omaisuutta jne.
Onhan noita noin 25-vuotiaita kiinnostuneita tullut vastaan, toistaiseksi ei ole tärpännyt. Katsoo nyt miten tässä käy. - 29
mies41v. kirjoitti:
Mistä päättelit etten ole kelvannut kenellekään tai että olen lapseton?
Kasvatan mieluummin omia kuin jonkun muun lapsia, ei tämä sen vaikeampaa ole.sinun pitää hakea ikäisiäsi naisia jotka ei tee enää lapsia.
- mies41v.
29 kirjoitti:
sinun pitää hakea ikäisiäsi naisia jotka ei tee enää lapsia.
Naisen markkina-arvo hiipuu kolmekymppisenä.
Jos on mies ja on rahaa niin arvoa on kymmenen vuotta kauemmin.
En todellakaan ala suhteeseen naisen kanssa jolla on lapset valmiina, parempi olla yksin. - Avustava palstavouti
mies41v. kirjoitti:
En todellakaan ala suhteeseen naisen kanssa jolla on lapset valmiina, parempi olla yksin.Voi voi sentään. Taas tämä mies 50v liikkeellä. Meinaatko ihan oikeasti
ettei juttujasi tunnista?
Kaikesta päätellen sinulla menee huonosti. Nämä samat jutut toistuvat
täällä yhtenään. ... => Vaikuttaa siltä että markkina-arvosi on romahtanut. - diibadaaba..
mies41v. kirjoitti:
En todellakaan ala suhteeseen naisen kanssa jolla on lapset valmiina, parempi olla yksin.sinunkin markkina-arvoaikasi on siis jo ohi ;)
käyt viittäkymmentä ja ennenkuin huomaatkaan vietät viisikymppisiäsi.. - Syvä sääli
Kuules nyt sinä "Mies-41", rumaa tekstiä aikuiselta mieheltä, jolla luulisi olevan jo elämänkokemusta jaettavaksi. On tainnut keski-iän paha kriisi iskeä, kun pitää etsiä nuoria tyttöjä tukemaan horjuvaa itsetuntoa. Hauku omaa kuvaasi, älä nelikymppisiä naisia, joita on on kuule joka lähtöön; myös niitä menestyneitä ja kauniita.
Jos miehellä on näin ikävä asenne naissukupuoleen, en yhtään enää ihmettele, että he joutuvat etsimään pikkutytöistä seuraa, koska eivät älyllisesti kelpaa aikuisille naisille! Säälittävää!
- etsitään, etsitään
No ainakin täällä huomioidaan toisen toiveet enkä siksi vastaile kenellekään sellaiselle jonka vaatimustasoa en täytä. Taidan ottaa liiankin hyvin huomioon kun en ole löytynyt sellaista jolle vastaisi tai sitten en vain yksinkertaisesti kelpaa kenellekään... No se siitä mutta en kauhean paljon laittaisi odotuksia näihin nettijuttuihin sillä "koitetaan kepillä jäätä" yrittäjiä löytyy ihan varmasti ja sellaisia jotka viis veisaavat toisesta vaan ovat liikkeellä vain ja ainoastaan oman edun tavoittelussa.
- tuttua tarinaa
Olen alkanut ajattelemaan, ettei netissä muunlaisia miehiä olekaan.
- cvbcvbcbb
40-vuotiaan naisen parasta ennen pvm on mennyt jo umpeen ja se tarkoittaa sitä, että hän astuu siihen maailmaan jossa keskimääräinen mies on elänyt lapsesta saakka.
eli tällöin joutuu oikeasti tekemään töitä että saa vastakaikua vastakkaisesta sukupuolesta.- Nainen 41v
teidän kommenttejanne....
Miten joku voi sekoittaa ihmissuhteen markkina-arvoon ja rahaan? Ei niillä ole mitään tekemistä keskenään. Okei, se oli selvä provo mutta provosoiduin, mutta tulipahan mieleen että ehkä joku todellakin ajattelee noin.
Kyllä nelikymppinen nainen on vielä voimissaan ja nuoruuden hömpötykset ja liihottelut on taaksejäänyttä elämää (nyt kyllä puhun vain omasta puolestani),Ja lapsetkin alkaa olla siinä iässä että lähtevät kohta maailmalle. Voihan olla että se parasta ennen pvm on mennyt umpeen mutta so what? Tässä ollaan kuitenkin vasta elämän puolivälissä, paljon kilometrejä edessä. Sitäpaitsi monet ovat sanoneet että näytän ikäistäni nuoremmalta, ja jopa itseäni nuoremmat miehet tytöttelevät. - mies41v.
Nainen 41v kirjoitti:
Miten joku voi sekoittaa ihmissuhteen markkina-arvoon ja rahaan? Ei niillä ole mitään tekemistä keskenään. Okei, se oli selvä provo mutta provosoiduin, mutta tulipahan mieleen että ehkä joku todellakin ajattelee noin.
Kyllä nelikymppinen nainen on vielä voimissaan ja nuoruuden hömpötykset ja liihottelut on taaksejäänyttä elämää (nyt kyllä puhun vain omasta puolestani),Ja lapsetkin alkaa olla siinä iässä että lähtevät kohta maailmalle. Voihan olla että se parasta ennen pvm on mennyt umpeen mutta so what? Tässä ollaan kuitenkin vasta elämän puolivälissä, paljon kilometrejä edessä. Sitäpaitsi monet ovat sanoneet että näytän ikäistäni nuoremmalta, ja jopa itseäni nuoremmat miehet tytöttelevät.Kaikkein karmeimpia ovat ihmiset jotka sanovat olevansa nuorekkaita tai näyttävänsä ikäistään nuoremmilta.
Niin miehet kuin naisetkin.
Pitäisi tunnustaa tosiasiat, ei ulkonäkö ole enää sama kuin ennen, sekä naisen että miehen seksuaalinen kyky voi hiipua joko seuraavana vuonna tai vasta kymmenen vuoden kuluttua. Aika pian kumminkin jos on 40 vuotta jäljellä. - Nainen 41v
mies41v. kirjoitti:
Kaikkein karmeimpia ovat ihmiset jotka sanovat olevansa nuorekkaita tai näyttävänsä ikäistään nuoremmilta.
Pitäisi tunnustaa tosiasiat, ei ulkonäkö ole enää sama kuin ennen, sekä naisen että miehen seksuaalinen kyky voi hiipua joko seuraavana vuonna tai vasta kymmenen vuoden kuluttua. Aika pian kumminkin jos on 40 vuotta jäljellä.kun koitat vieläkin provosoida :)
Tules kuule käymään kaffella niin voidaan jutella asioista, saataisiin varmaan aikaan mielenkiintoinen keskustelu.... - viiskytjotainN
mies41v. kirjoitti:
Kaikkein karmeimpia ovat ihmiset jotka sanovat olevansa nuorekkaita tai näyttävänsä ikäistään nuoremmilta.
Pitäisi tunnustaa tosiasiat, ei ulkonäkö ole enää sama kuin ennen, sekä naisen että miehen seksuaalinen kyky voi hiipua joko seuraavana vuonna tai vasta kymmenen vuoden kuluttua. Aika pian kumminkin jos on 40 vuotta jäljellä.ei ihmisen tarvi itse sanoa olevansa nuorekas, sen voi sanoa/todeta joku muukin.
kun menin yli viisikymppisenä uuteen työpaikkaan olivat firman naiset arvuutelleet ikääni, luulleet minun olevan kymmenen vuotta nuorempi. itse pidän siinä mielessä itseäni nuorekkaana että pukeudun nuorekkaasti, en jakkupukuihin enkä 'nutturaan' (esim. sirkka mertala), lisäksi olen pienikokoinen, pitkätukkainen. kasvojani en ala kehumaan nuorekkaiksi, niitä ei ole leikelty joten niissä kai ikä näkyy, jokaisella kun vanhenee.
kai sekin on nuorekkuutta kun kuuntelee edelleen musaa jota nuorenakin, eli rockia, ei harrasta humppatansseja eikä ompeluseuroja. suosikki-lehden lukemisen olen lopettanut murkkuiän jälkeen =) - mies41v.
Nainen 41v kirjoitti:
kun koitat vieläkin provosoida :)
Tules kuule käymään kaffella niin voidaan jutella asioista, saataisiin varmaan aikaan mielenkiintoinen keskustelu....Puoleksi karjalainen minäkin.
Olisin ilomielin lähtenyt kaffelle parikymmentä vuotta sitten, nyt taitaa olla tarjolla pelkkää kaffetta. :-)
Kaikenlaista on tullut vastaan,nimmari xxx34 voi ollakin xxx43.
Niin, voisinhan minä helsingin keskustaan vääntäytyä ilman mitään odotuksia tai toiveita tai
mielipuolisia murha-aikeita , saisit nauraa tälle elämänmenolle. - Nainen 41v
mies41v. kirjoitti:
Puoleksi karjalainen minäkin.
Olisin ilomielin lähtenyt kaffelle parikymmentä vuotta sitten, nyt taitaa olla tarjolla pelkkää kaffetta. :-)
Kaikenlaista on tullut vastaan,nimmari xxx34 voi ollakin xxx43.
Niin, voisinhan minä helsingin keskustaan vääntäytyä ilman mitään odotuksia tai toiveita tai
mielipuolisia murha-aikeita , saisit nauraa tälle elämänmenolle.kaukana olen hesasta. Ja luultavasti kohdallasi joutuisin minäkin tyytymään pelkkään kahviin, toista se olisi tosiaan ollut silloin 20 vuotta sitten :)
- vcvccvcvcvvcv
Nainen 41v kirjoitti:
Kyllä nelikymppinen nainen on vielä voimissaan ja nuoruuden hömpötykset ja liihottelut on taaksejäänyttä elämää (nyt kyllä puhun vain omasta puolestani),Ja lapsetkin alkaa olla siinä iässä että lähtevät kohta maailmalle. Voihan olla että se parasta ennen pvm on mennyt umpeen mutta so what? Tässä ollaan kuitenkin vasta elämän puolivälissä, paljon kilometrejä edessä. Sitäpaitsi monet ovat sanoneet että näytän ikäistäni nuoremmalta, ja jopa itseäni nuoremmat miehet tytöttelevät."Miten joku voi sekoittaa ihmissuhteen markkina-arvoon ja rahaan?"
miten joku taas voi sekoittaa parisuhdemarkkina-arvon rahaan? eihän niillä ole kuin epäsuorasta tekemistä toistensa kanssa eli korkealla markkina-arvolla voi naida rahaa, jos haluaa (mallit ja NHL-tähdet) ja jos on helvetisti rahaa, niin se tuppaa nostamaan markkina-arvoa (Harkimo ja muut rikkaat).
"Kyllä nelikymppinen nainen on vielä voimissaan ja nuoruuden hömpötykset ja liihottelut on taaksejäänyttä elämää"
joo mutta nelikymppinen nainen ei ole mitään jos vertaa kolmikymppiseen, puhumattakaan kakskymppisestä. johan itse aloituspostauksessasi valitat ettei meinaa miestä löyty sormia napsauttamalla, tästä arvaan ma, että nuorempana oli helpompaa.
jos olet elämäsi kunnossa niin miksei niitä nuoria ja nuorehkoja miehiä pörrää ympärillä vaan joudut tyytymään viiskymppisiin ukkoihin?
"Voihan olla että se parasta ennen pvm on mennyt umpeen mutta so what?"
sitä vaan, ettei kannata kuvitella omasta viehättävyydestä liikoja. elämä semmoisena kun se oli kaksikymppisenä ei palaa enää ja joudut itse tekemään työtä jos haluat tehdä vaikutuksen ikäisiisi miehiin.
tämmöistä se on ollut meillä miehilä _aina_, joten sääliä on ihan turha kerjätä.
- ei voi kun nauraa.
Tässäkin ketjussa näkyy mellastavan se muuan katkera kanttura joka floodasi samansuuntaista törkyä ketjukaupalla. Ylläpito joutui oikein töihin poistaakseen niitä vähän väliä. Sama lehmä naputtelee noita miinuksia jokaiseen viestiin joka vähänkin kolauttaa surkeaa itsetuntoaan. Noin se voi joillakin nuppi seota kun ei kukaan mies huoli.
- kaunis nainen
Naura rauhassa. Se kuulemma pidentää ikää.
- kaunis nainen
Sen verran noista miinuksista, että tähän avaukseen (ei ole minun avaukseni)
en ole laittanut ainuttakaan miinusta, sinä olet varmaankin huolehtinut niistä.
Ja nyt harmittaa kun joutuisit naputtelemaan tolkuttomasti saadaksesi aloituksen
uudelleen miinuksille ....
Omaan kommenttiisikin laitoit heti yhden plussan :o :D
Sitä se on kun joutuu tekemään paljon töitä. Viisas pääsee vähemmällä,
eikä tarvitse nähdä vaivaa. Itse en viitsisi näpytellä noita... :))
Olen myös poistattanut täältä pari aloitusta, ja teen niin jatkossakin,
mikäli kielenkäyttö ei siivoudu. Sinä olet ensimmäisiä, joiden tulisi
"pestä suunsa fairilla".
Tarkoititko tätä kirjotusta?
http://treffit.suomi24.vuodatus.net/blog/2299688
:D - ei voi kun nauraa
kaunis nainen kirjoitti:
Ja nyt harmittaa kun joutuisit naputtelemaan tolkuttomasti saadaksesi aloituksen
"pestä suunsa fairilla".
:DEipä ole minun päänsärkyni onko aloitus miinuksella vai plussalla koska tuo vuodatus jo itsessään kertoo sen ettei se ole yhdenkään plussan arvoinen :P Katkeran eukon tilitystä taas kerran. Mutta siinähän naputtelet plussiasi jos kuvittelet sen ketään hämäävän :D
- kaunis nainen
ei voi kun nauraa kirjoitti:
Eipä ole minun päänsärkyni onko aloitus miinuksella vai plussalla koska tuo vuodatus jo itsessään kertoo sen ettei se ole yhdenkään plussan arvoinen :P Katkeran eukon tilitystä taas kerran. Mutta siinähän naputtelet plussiasi jos kuvittelet sen ketään hämäävän :D
Oma katkeruutesi paistaa läpi kaikista kirjoituksistasi tässäkin aloituksessa.
Et kai oikeasti kuvittele hämääväsi ketään?
Jo se, että vaivauduit latelemaan kitkeriä tilityksiäsi kertoo ihan muuta. :D
Aloitus on muuten erittäin asiallinen, ja on sen vuoksi ansainnut plussansa. Paitsi
tietenkin tuollaisen katkeran ihmisen mielestä kuin sinä.
Ja kuten olen sanonut: miksi naputella, kun kerta riittää. Hullu paljon työtä tekee,
viisas pääsee vähemmällä.
Mutta sinä varmasti tunnet olevasi ahkera, kun naputtelet paljon niitä miinuksia :))
Huomionarvoista muuten on, että et ole kertaakaan ilmaantunut yhteenkään miehen tekemään
vastaavaan aloitukseen valittamaan aloittajan katkeruudesta mitään. Et vaikka aloitus
olisi epäsasiallinenkin. Miksi sinun mielestäsi vain miehellä on oikeus tuoda kokemiaan
epäkohtia esiin? Vai oletko sinä juuri se, joka on noiden erityisen tympäisevien ja itseään
toistavien miesten tekemien aloitusten takana? - hauskaollanainen
kaunis nainen kirjoitti:
"pestä suunsa fairilla".
:Dhyvä, että tuo helmi on tallessa. Eikä siihen palstan "kultasormien" sensuurikoura enää yllä!
- kuin olla
voi. Ihan samat kokemukset. Etenkin noita 200 km päästä tulevia viestejä lukiessa joskus ihmettelee, että mitä miehen päässä liikkuu.
Yleensä kysyn, että kuinka monena iltana viikossa mies oli ajatellut ajella välimatkan, jos aletaan tapailemaan. Itseäni ei kiehdo istua autossa 200 km töiden jälkeen.- Kelkan vetäjä
Eihän tuo 200km ole matka eikä mikään jos viikonloppuisin tapaa.Jos taas joka ilta pitää olla kädestä pitämässä kiinni niin sitten se matka on liikaa.Jotkut naiset vaan haluaa sitä omaakin aikaa eivätkä edes päästä miestä arki-iltaisin kylään.
Eikä kaikki ole sidottu töihinsä niin etteikö voisi paikkakuntaa muuttaa jos tilanne sitä vaatii. - nainen 42 v
Kelkan vetäjä kirjoitti:
Eihän tuo 200km ole matka eikä mikään jos viikonloppuisin tapaa.Jos taas joka ilta pitää olla kädestä pitämässä kiinni niin sitten se matka on liikaa.Jotkut naiset vaan haluaa sitä omaakin aikaa eivätkä edes päästä miestä arki-iltaisin kylään.
Eikä kaikki ole sidottu töihinsä niin etteikö voisi paikkakuntaa muuttaa jos tilanne sitä vaatii.haluan seksiä - suhteen alussa etenkin - useamman kerran viikossa. En halua mitään viikonloppusuhteita.
- Kelkan vetäjä
nainen 42 v kirjoitti:
haluan seksiä - suhteen alussa etenkin - useamman kerran viikossa. En halua mitään viikonloppusuhteita.
Että nyt sitten sekin tiedetään mitä miehen ja naisen päässä liikkuu :).
- ap
Kelkan vetäjä kirjoitti:
Että nyt sitten sekin tiedetään mitä miehen ja naisen päässä liikkuu :).
paskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462