Kaikkein paras

Toljake

Paras mieleesi jäänyt muisto mistä tahansa yksittäisestä tapahtumasta elämässäsi?

Vaikeutetaan vielä sen verran, että häitä, eroja ja lasten syntymiä ei lasketa.

Paljastan omani hieman myöhemmin, se on yllättävän pieni tapahtuma, yleisesti ajatellen.

43

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • positiivinen tapahtuma oli ainakin sellainen, kun poikani kummitäti tuli onnittelemaan minua melkein keskiyöllä mukanaan kimppu lyhtykoisoja.

• vänksy

Se on muisto siitä, kun ekan kerran tunsin olevani jollekin miehelle merkityksellinen ja ylipäätään kun samalla tunsin olevani olemassa hänelle (eli vastakkaiselle sukupuolelle) omana itsenäni, enkä vain jonain ihmisenä.

• Rakkauspaketti

Mulle niin elävästi jäänyt mieleen,kun sain 5-vuotis synttärilahjaks ensimmäisen lelun,nuken.Sillä oli pitkät hiukset ja mekko päällä,mutta kuinkaollakaan pippeli :) Silloin pienenä en sillälailla kiinnittänyt tuohon seikkaan huomiota,mutta isompana kylläkin :) Että sellainen tapaus :)

• vänksy
        Rakkauspaketti kirjoitti:

Mulle niin elävästi jäänyt mieleen,kun sain 5-vuotis synttärilahjaks ensimmäisen lelun,nuken.Sillä oli pitkät hiukset ja mekko päällä,mutta kuinkaollakaan pippeli :) Silloin pienenä en sillälailla kiinnittänyt tuohon seikkaan huomiota,mutta isompana kylläkin :) Että sellainen tapaus :)

No voi että :-) Kyllä mun tyttö on ainakin niin tarkkasilmäinen, että olisi moisen epäkohdan huomannut heti :D
        Hauskinta tossa on se, että mitä on oikein mahtanut liikkua sen nuken vaatettajan päässä :D

• Rakkauspaketti kirjoitti:

vaikka hiukan absurdikin. Eka nukke sentään, ei kai se niin merkkaa että on hame ja pippeli. Hauska detalji, jää myös erityisen hyvin mieleen :)

• Fr.Fionatar

Oli se kun löysin veljeni 22-vuoden jälkeen, se oli nyt syksyllä.

• uk-ko

on rakkaani katse. Vakava, ja kun hän katsoo mua ihan vakavasti, tiedän että se vakavuus on rakkauden kuva. En ole ennen kokenut.

• mut parhaat muistot liittyy kaikki uudella värkillä ajamisen oppimiseen. Sisältää myös naiset.

• Kitty lowe

mutta menee niin henkilökohtaisuuksiin etten sano tämän enempää. ;-))

Hyvää yötä!!

• hyvät yöt sitten :)

• ;-)
        Toljake kirjoitti:

hyvät yöt sitten :)

*

• scale

Lasten kanssa myötäeläessä on mieleen jäänyt monta hyvää muistoa ja niitä tulee lisää.

Ehkä yksi mieleenpainuvimmista muistoista on, kun ensimmäinen todellinen "suuri rakkaus" kyrpiinty vartoileen mun aloitetta ja kokeneempana anto mulle auton takapenkillä sellaisen kielarin, että teinipojan genitaalialueella tapahtui merkittävää kasvua.

• vänksy

Kuulostaa kivalta muistolta.:) Musta tuntuu, et aika monen miehen hyvät muistot liittyy just ensirakkauteen, ekaan seksikokemukseen tms. (niinku on mullakin, vaikka nainen olenkin):)

• scale
        vänksy kirjoitti:

Kuulostaa kivalta muistolta.:) Musta tuntuu, et aika monen miehen hyvät muistot liittyy just ensirakkauteen, ekaan seksikokemukseen tms. (niinku on mullakin, vaikka nainen olenkin):)

olihan se ja varmaan tosiaan se eka kerta on useimmilla se mieleenpainuvin.

• Kitty lowe

Yksi muisto tässä.

Oli harmaa sateinen päivä, mieliala jostakin syystä alakuloinen, vaikka pidin työstäni. Yhtä-äkkiä ilmestyi kimppu ruusuja kahvihuoneen pöydälle ja nimipäivä onnittelut. Hölmönä katselin että kenellehän nuokin on, mutta siinä oli niin mieleenpainuva viesti että en voinut erehtyä. Muistin sellaista sanoneeni joskus.

• Minttu5

Ehdottomasti paras kokemukseni on eroottinen, seksuaalinen. Siitä on nyt 19 vuotta kun vietin yhden yön tuntemattoman miehen kanssa hänen asunnollaan. Rakastelimme koko yön aamuun asti ja koin aivan järjettömän voimakkaita elämyksiä ja orgasmeja koko yön hänen vesisängyssään. Olen jälkeenpäin miettinyt miten se oli mahdollista. Hän jaksoi ja kesti koko yön, toisin kuin muut tapaamani miehet. Leijailin pilivissä vielä seuraavan viikon ja maanpinnalle palaaminen oli kieltämättä vaikeaa. Kokemus oli erittäin voimakas, tajunnan räjäyttävä ja hyvin pitkäkestoinen.

• KoppavaHoro

päällimmäisenä mielessä on se hetki, jolloin sain Immulaisen ekaa kertaa syliini.

• Jos karsitaan listasta mainitsemasi häät sun muut ihmissuhteisiin liittyvät asiat, niin se päivä, kun sain ensimmäisen, vakituisen oman alani työpaikan 90-luvun laman keskellä. Toinen mieleenpainuva tapaus oli ulkomaille muutto.

• non_est

poikani vuoden vanhana exäni kotona näytti tämän inttikuvaa ja sanoi iloisella, kuuluvalla äänellä "ISI !", ja k.o. ei isä pakeni paikalta laskeskelemaan ;) Uskalsi sitten 7 vuotta myöhemmin kysyä miten on :)

• dayum

Aikoinaan eräänä vappuna tekaisi takatalventapaista ja melko vähäisen ajokokemuksen omaavana olin silloin takapotkuisella, jo silestoneilla varustetulla romulla kuskina, auto täynnä iloisia kavereita ja yhtä iloisia semituttuja (olivat varmaan nousuhumalassa) ja siinä yhtenä hetkenä kylällä ajellessa pärähti soimaan Forever young ja kaikki (paitti minä, en ainakaan myönnä) lauloi mukana. Se hetki omine fiiliksineen on jäänyt mieleen.

Samoin hmm... sanotaanko töihin liittyvä eka kerta.

Samoin vauhdin alkaminen 250:sta.

Jotain ällöimelääkin vielä, niin joskus ihan tosi pienenä ja suloisena saamani eka pusu lumivuoren takana, sellainen mielikuva on jäänyt että olisi silmissä/pääkopassa pimentynyt (en tiijä liekö silläkin ollut vaikutusta että puristi silmiään niin kovaa kiinni kuin vain sai) ja olisi tuntunut siltä kuin olisin pyörähtänyt täyden kärrynpyörän. Sen koettelemuksen jälkeen jäin pää pyörällä, kädet levällään makaamaan selälleni lumivuorta vasten, pussaaja taisi jäädä kanssa ennen kuin alkoi touhuta jotain muuta. Ne nimeltä mainitsemattomat on just tollasia! Enkä ees voinu pistää tupakaks.

• sirpamaikkarilta

Sain tietää elämää paljonkin vaikeuttaneen vian syyn. Pienen pieni asia sekin. Elämä paljon helpompaa sen jälkeen.

• dayum

Oliko sellaisesta... sursurruttimesta (jos jo tässä vaiheessa etsit pakastimesta epätoivoisesti hernemaissipaprikoita nenään vedettäväksi niin lue äkkiä "kaukosäätimestä") patterit lopussa?

• sirpamaikkarilta
        dayum kirjoitti:

Oliko sellaisesta... sursurruttimesta (jos jo tässä vaiheessa etsit pakastimesta epätoivoisesti hernemaissipaprikoita nenään vedettäväksi niin lue äkkiä "kaukosäätimestä") patterit lopussa?

Höhlä! =D

Ei ollu patterit lopussa. Vika korjaantu ihan toisella tavalla.

• valvetilassa saatu orgasmi.

• monte34

vitsiiiiiiiiiiii

• Muistan istuneeni lentokoneessa kun alkoi vauhti kiihtymään ja kone lähdössä nousuun.. Puristin tiukasti käsinojasta kiinni, katsoin nopeammin ja nopeammin ohitsekiitävää maisemaa tippa linssissä ja sanoin hiljaa mielessäni hyvästit.. Ja kone lähti nousuun ja meikäläinen uuteen maailmaan. Sniff :)

• monte34

etten tiedä:( taidan olla perusnegatiivinen ihminen

• ole yksin.

• ...mitään mikä olisi selvästi ylitse jonkin toisen.
      Paljon on hyvä muistoja ja paljon on niitä vielä hankkimattakin....

• ...on päällimmäisenä mielessä, mutta ei niistä tän enempää.

• Asiasta.huvittunut

Mutta kyllä edellisen työpaikan saaminen aiheutti melkoiset diilianttimaiset tuuletukset.

• -mm-

on muutaman vuoden takainen talvipäivä, kun omilla rahoilla sain ostettua moottorikelkan! En osaa ikinä kuvailla sitä vapauden ja rajattomuuden tunnetta, kun menin korpeen ja tunturiin... Pääsin paikkoihin, joihin hiihtämällä en olisi jaksanut. Maailma oli minun :D

Eikä se kokemus ole edelleenkään haalistunut, joten siinä lyhyesti mun juttu.

• vänksy

Mä oon aina halunnut päästä moottorikelkan kyytiin (ehkä voisin uskaltaa hetken matkaa ajaa itsekin, mutta tästä en oo ihan varma :D ). Aion kyl vielä joskus tehdä sen :)

• parhaista muistoista kun esikoinen heräsi nukutuksen jälkeen ja kaikki oli hyvin. Ikää hällä oli silloin vajaa 2v. Ei se mikään hirmu iso juttu ollu mitä hänelle tehtiin mutta kyllä miua kuitenki pelotti ja olo oli niin huojentunut ja helpottunut sen jälkeen. Vaikka siitä on jo muutama vuosi, niin se olo tulee elävänä mieleen edelleen..

• Paljon hyviä muistoja, kiva lukea tällaista. Tulee lukiessa paljon omia juttuja mieleen, hyviä muistoja menneiltä ajoilta, ensisuudelma, ensirakkaus, eroottisia tapahtumia, kalastustapahtumia, autotapahtumia, pieniä tapahtumaköyhiä hetkiä, ikäviäkin juttuja jotka kuitenkin kääntyvät parhain päin, ja kaikkea mitä ikinä nyt miehen elämässä tapahtuukin.

Omani parhaani, tähän mennessä, annetuilla ehdoilla.
      Oli sellainen pien tyttönen suuressa ihmismeressä eräässä tilaisuudessa, siinä tilanteessa luonnollisestikin hiukan eksyksissä ja peloissaan, vaikka toki vanhemmatkin mukana olivat. Ei vielä "tunnettu" toisiamme, vaikka samaa seuruetta oltiinkin. Niinpä se neiti sitten pahimmassa hälinässä vaan yhtäkkiä päätti että olen turvallinen ja nappasi kädestä kiinni tiukasti, kurkisti vienosti kulmiensa alta ikäänkuin varmistukseksi. Ja siinä se sitten pysyikin lopun tilaisuutta. Huvittaa vieläkin se vilkaisu, niin naisellisella tavalla tutkiva ja merkitsevä. Tapahtuma yllätti, kun oli tiedossa että neiti on ongelmainen lapsonen, eikä helpolla päästä lähelleen vaan mieluummin vaikka kärvistelee ja purkaa kärvistelyn sitten myöhemmin eri tavoin. Voisi oikeastaan sanoa, että olivat parhaat "tokat treffini" ikinä, omalla tavallaan :)

• korismamma

Tää liitty korissarjan finaalipeliin jossa mun oma poika heitti kolme kolmosta ja teki muitakin urotöitä, katsomo oli aika täynnä ja kun ihmiset hurras niille komosille olin haljeta onnesta ja ylpeydestä Muistan sen lauseen joka oli mielessäni silloin: että saimpas vielä tämänkin nähdä!

• kirpela

nens.ongelmalapset ovat. Aitoja.

• alright
        kirpela kirjoitti:

nens.ongelmalapset ovat. Aitoja.

minkä ihmeen takia aina tuo nimi 'kirpela' kirjottaa jotain palstalle samaan aikaan ku 'toljake' myös riehuu täällä? ovatko he yksi ja sama henkilö? kahdesta yksi

• kirpela
        alright kirjoitti:

minkä ihmeen takia aina tuo nimi 'kirpela' kirjottaa jotain palstalle samaan aikaan ku 'toljake' myös riehuu täällä? ovatko he yksi ja sama henkilö? kahdesta yksi

mennä pois. Heippa.

• alright
        kirpela kirjoitti:

mennä pois. Heippa.

yksi nimimerkki on tarpeeksi

• kirpela
        alright kirjoitti:

yksi nimimerkki on tarpeeksi

*aivan,ja tää piisaa*

• kirpela kirjoitti:

*aivan,ja tää piisaa*

Tiiän, nykyisin. Siks sen pienen tapahtuman merkitys on vuosien saatossa korostunut ja pysyy top 10:n kärjessä.

• kohta 50

Emmin kahden parhaan muiston välillä. Koska en osaa päättää, kerron kummankin:

- olimme nuorena parina kuukauden mittaisella venematkalla kahdestaan. Eräänä iltana oli tyyntä, aurinko paistoi matalalla ja otimme luonnonsatamaan kiinni yöpyäksemme. Paikka oli kaunis ja lähdimme soutuveneellä kiertelemään lähiseutuja. Hiljaa soudimme kaislikon reunustamia kapeita salmia, oli hiljaista ja kaunista. Tästä on jo yli 30 vuotta ja vieläkin muistan sen hetken.

- elämä kuljetti meitä nuorta paria. Saimme lapsia, vakituiset työt, rakensimme omakotitalon. Venekin myytiin, hankittiin mökkitontti ja sille mökki. Lapset tulivat murrosikään, elämä tuli tasaiseksi, yllätyksettömäksi. Paljoa ei enää pariskuntana puheltu, lähinnä siitä koska ruoka on valmista ja miten lasten koulu menee. Seksikin hiljeni. Ja silloin kun sitä oli, se oli rutinoitunutta ja aika tylsää. Muutaman kerran puhuttiin seksielämästä, mutta kummallakaan meistä ei valuttanut olevan todellista halua asian selvittämiseen. Kunnes erään kerran aktin aikana mieheni alkoi kertoa tuhmaa kertomusta, jonka päähenkilö minä olin. Todella tuhmaa kuvausta. Ja sitten hän heitti pallon minulle jättäen kertomuksen kohtaan jossa päähenkilön piti sanoa jotain. Otin kopin. Nyt meidän seksielämämme on upeaa, melkein parempaa kuin silloin nuorena. En unohda ikinä sitä hetkeä kun mies alkoi puhua tuhmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe