Olen vaihtanut profiilia ties kuinka monia kertoja ja koskaan naiset eivät vastaa? Olen vaihtanut tyyliä ja sitä mitä puolia itsestäni kerron aina kuitenkin pysyen totuudessa. Aina olen laittanut jotain huumoria. Mitä siis naiset haluavat lukea profiilista?
-Kaunokirjallista tekstiä ? (Onko se se pääasia?)
-Koviksen/tunteellisen vaikutelmaa miehestä?
-Vähän tekstiä, kohtuullisesti vai paljon?
-Onko se raha pääasia? Etsivätkö naiset netissä erityisesti rahaa ja siksi en kelpaa täällä vaikka livenä kelpaisinkin.
-Entä ulkonäkö? Itse olen laittanut kuvani mukaan. Olen taviksen näköinen.
Mitä pitäisi kirjoittaa profiiliin?
17
699
Vastaukset
- Deittipro
kuva pois. Vältä kirjoitusvirheitä. Vältä nörttihuumoria. Tekstiä paljon, muttei liikaa. Valehtele harrastuksia lisää jos ei löydy. Pyöristä painoa ja pituutta parempiin suuntiin, tai jätä kokonaan mainitsematta.
- Kuhan kysyn
Nuo ovat suurinpirtein löydettävissä profiilistani. Kuvan olen pitänyt, koska ajattelen, että ilman sitä naiset ensin kyllä vastaavat, mutta saatuaan kuvan myöhemmin kuitenkin lopettavat viestittelyn. Ajattelen siis, että ottamalla kuvan pois innostun vaan turhaan ja tuhlaan aikaani sellaisiin naisiin joille en olisi alunperinkään kelvannut, koska ulkonäköni ei miellytä.
Olen yleisesti ihan kelpo mies naisille: en alkoholisti, naistenhakkaaja, hullu, luuseri...
Kummastuttaa myös, se että monet valittavat täällä että kaikki miehet vain hakevat seksiä. Noh, täällä on mies joka on tositarkoituksella liikenteessä, mut ei kuitenkaan kelpaa!
Ja lisäksi vaikka vastaisin naisille, jotka kertovat hakevansa juuri minunlaista mies, niin siltikin he eivät vastaa. Eli nainen: löydät juuri hakemasti kaltaisen miehen netistä, mutta silti et vastaa hänelle:) Joko et tiedä mitä oikeasti haet tai sitten kyseisen miehen profiilissa tai viestissä on jotain selkeästi huonoa ja luulisi, että se ei oli mikään pieni asia. Siis LUULISI! Mutta eihän sitä koskaan naisista tiedä ;) - mannekiini
meistä harva on valokuvauksellinen. Edukseen kuvassa.
- ,ll,,,,,,
Kuhan kysyn kirjoitti:
Nuo ovat suurinpirtein löydettävissä profiilistani. Kuvan olen pitänyt, koska ajattelen, että ilman sitä naiset ensin kyllä vastaavat, mutta saatuaan kuvan myöhemmin kuitenkin lopettavat viestittelyn. Ajattelen siis, että ottamalla kuvan pois innostun vaan turhaan ja tuhlaan aikaani sellaisiin naisiin joille en olisi alunperinkään kelvannut, koska ulkonäköni ei miellytä.
Olen yleisesti ihan kelpo mies naisille: en alkoholisti, naistenhakkaaja, hullu, luuseri...
Kummastuttaa myös, se että monet valittavat täällä että kaikki miehet vain hakevat seksiä. Noh, täällä on mies joka on tositarkoituksella liikenteessä, mut ei kuitenkaan kelpaa!
Ja lisäksi vaikka vastaisin naisille, jotka kertovat hakevansa juuri minunlaista mies, niin siltikin he eivät vastaa. Eli nainen: löydät juuri hakemasti kaltaisen miehen netistä, mutta silti et vastaa hänelle:) Joko et tiedä mitä oikeasti haet tai sitten kyseisen miehen profiilissa tai viestissä on jotain selkeästi huonoa ja luulisi, että se ei oli mikään pieni asia. Siis LUULISI! Mutta eihän sitä koskaan naisista tiedä ;)ne naiset hakevat ihan sitä samantyyppistä miestä mikä ennenkin on ollut. Nuo naiset saavat niin mielettömästi viestejä, että helposti puolet ja enemmänkin jäävät vastausta vaille. Toisaalta naiset tykkäävät kun niitä kehutaan kuten noissa vieraskirjoissa usein on. Mitäänsanomattoman näköistä naista kehutaan upeaksi kaunottareksi yms. Monet alkavat uskomaan, että tässä ollaankin jotain erikoisia ja sitten ei kelpaa enää mikään.
- Pate Mustalärvi
,ll,,,,,, kirjoitti:
ne naiset hakevat ihan sitä samantyyppistä miestä mikä ennenkin on ollut. Nuo naiset saavat niin mielettömästi viestejä, että helposti puolet ja enemmänkin jäävät vastausta vaille. Toisaalta naiset tykkäävät kun niitä kehutaan kuten noissa vieraskirjoissa usein on. Mitäänsanomattoman näköistä naista kehutaan upeaksi kaunottareksi yms. Monet alkavat uskomaan, että tässä ollaankin jotain erikoisia ja sitten ei kelpaa enää mikään.
Sellasilla ihan tavis-tiinoilla ja ihan mitäänsanomattoman
näkösillä naisilla on parikymmentäkin sivua kehuja vieraskirjassa.
Kehutaan naisia, joilla on monta leukaa, töpselinokka, sellanen
lyhyt, kynitty rekkalepsotukka jne. Uskomatonta. Ei ihme, että
nousee neste päähän ja tullaan krantuiks, vaikka ei olis varaa nirsoilla.
Sit taas ihan oikeasti kauniiden naisten vieraskirjat ammottaa tyhjyyttään. - grrrrrr!
Pate Mustalärvi kirjoitti:
Sit taas ihan oikeasti kauniiden naisten vieraskirjat ammottaa tyhjyyttään.Poistin vieraskirjasta aina kaikki kommentit. Yhtä typerää ja tarpeetonta on profiilin arvostelutähditys.
Ne pitäisi saada pois koko treffiprofiilipalvelusta, niin halutessaan. - Pate Mustalärvi
grrrrrr! kirjoitti:
Poistin vieraskirjasta aina kaikki kommentit. Yhtä typerää ja tarpeetonta on profiilin arvostelutähditys.
Ne pitäisi saada pois koko treffiprofiilipalvelusta, niin halutessaan.Että sellaset fiksut naiset, joilla on hyvä itsetunto, poistaa ne kommentit vieraskirjoistaan.
Sellaset naiset ehkä kerää niitä kehuja, jotka on epävarmoja omasta viehätysvoimastaan. - Tähti-ainesta :-)
Että sellaset fiksut naiset, joilla on hyvä itsetunto, poistaa ne kommentit vieraskirjoistaan.
Sellaset naiset ehkä kerää niitä kehuja, jotka on epävarmoja omasta viehätysvoimastaan.Olen samaa mieltä kuin nimikmerkki grrrrrr... että tähditys ja vieraskirja ovat palvelun typerintä antia. Aivan tarpeettomia ja jopa vahingollisia aidosti seuraa etsiville aikuisille.
Ja viitaten "Pate Mustajärven" kommenttiin, minustakin mies (olen siis itse nainen), jonka vieraskirjassa on kehuja, vaikuttaa sellaiselta, joka ei välttämättä ole ajatellut asioita loppuun asti.. Joko se on huono itsetunto, tai sitten vain kyvyttömyyttä eläytyä toisen asemaan. Minittäin, vaikka minusta voi olla ihan kiva kuulla miehisiä kohteliaisuuksia tai vaikkapa vihellyksiäkin, niin en mitenkään kuvittele, että on hieno tapa esiintyä jollekin uudelle miehelle niin, että soitan nuo kohteliaisuudet ja viehllykset hänelle nauhoitettuna :-)
Siis jotenkin saa ajattelemaan tällainen kehuja esillä pitävä mies, että ehkä hän ei osaa muutenkaan kuvitella, että miltä joku toisesta tuntuu... Tulkintani menee ehkä liian pitkälle, mutta tiedoksi vaan, että ei se ainakaan hyvää vakutelmaa tee.
Samasta syystä poistaisin tähdet jos voisin.
Siis palvelun kehittäjät: Poistakaa vieraskirja ja tähditys, pliis. - Pate Mustalärvi
Tähti-ainesta :-) kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin nimikmerkki grrrrrr... että tähditys ja vieraskirja ovat palvelun typerintä antia. Aivan tarpeettomia ja jopa vahingollisia aidosti seuraa etsiville aikuisille.
Ja viitaten "Pate Mustajärven" kommenttiin, minustakin mies (olen siis itse nainen), jonka vieraskirjassa on kehuja, vaikuttaa sellaiselta, joka ei välttämättä ole ajatellut asioita loppuun asti.. Joko se on huono itsetunto, tai sitten vain kyvyttömyyttä eläytyä toisen asemaan. Minittäin, vaikka minusta voi olla ihan kiva kuulla miehisiä kohteliaisuuksia tai vaikkapa vihellyksiäkin, niin en mitenkään kuvittele, että on hieno tapa esiintyä jollekin uudelle miehelle niin, että soitan nuo kohteliaisuudet ja viehllykset hänelle nauhoitettuna :-)
Siis jotenkin saa ajattelemaan tällainen kehuja esillä pitävä mies, että ehkä hän ei osaa muutenkaan kuvitella, että miltä joku toisesta tuntuu... Tulkintani menee ehkä liian pitkälle, mutta tiedoksi vaan, että ei se ainakaan hyvää vakutelmaa tee.
Siis palvelun kehittäjät: Poistakaa vieraskirja ja tähditys, pliis.Sellanen nainen antaa itsestään halvan luntun vaikutelman,
joka kerää esim. niitä "panisin!"-kehuja sivukaupalla. Pitäis ajatella
vähä nenäänsä pidemmälle, jos nyt yleensä on mitään, millä ajatella.
Eikä sellasta naista kukaan haluakkaan mihinkään vakisuhteeseen,
patjaks korkeintaan hetkeks. - ---
Sit taas ihan oikeasti kauniiden naisten vieraskirjat ammottaa tyhjyyttään.Hmm...en ole saanut yhtään viestiä saati kehuja vieraskirjaan :)...mutta minulla ei olekaan kuvaa ja huumorini on sitten varmaan sitä "nörttihuumoria" josta tuolla ylempänä varoitellaan :).
- poistaa itsekkin
Tähti-ainesta :-) kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin nimikmerkki grrrrrr... että tähditys ja vieraskirja ovat palvelun typerintä antia. Aivan tarpeettomia ja jopa vahingollisia aidosti seuraa etsiville aikuisille.
Siis palvelun kehittäjät: Poistakaa vieraskirja ja tähditys, pliis.viestit ,eikö voikin?
Ei anna mukavaa vaikutelmaa, kun siellä saa lukea vuosia vanhoja viestejä: ootpa lutunen ja hyvännäköinen,nam ym. yököttävää !!
- 7*7
kysymys vastata...
- Kirjoitatko aina omin sanoin, omia ajatuksia (tyylistäsi riippumatta)? Teennäisen, väkisin väännetyn profiilin kyllä huomaa. Erityyliset tekstit viehättävät erilaisia naisia, mutta joskus voi olla ihan vain päivästä kiinni, pitääkö esim. tunteellisesta tekstistä vai ärsyttääkö se.
- Tekstin pituudesta en osaa sanoa muuta kuin että ihan tyhjä tai kilometrien pituinen selvitys eivät ole ainakaan minun makuuni.
- Mielestäni kuva ei ole pakollinen, mutta on mukava lisä profiilissa. Enkä ainakaan minä kaipaa kiiltokuvapoikaa. Rahalla ei muuta merkitystä kuin se tieto, ettei toinen hae pelkkää elättäjää.- n44v
olen huomannut näitä itseään toistavia profiileita olevan, saman miehen yrityksiä. Mukamas vaihtaa tyyliä, muutama sana kavaltaa profiilin takana olevan saman tyypin. Ei tuommoiselle kiinnosta vastata, joka koko ajan yrittää profiilia vaihtamalla, aivan kuin olisi jotain pimitettävää. Omaa tyyliään on varmasti vaikea muuttaa täysin toisenlaiseksi, niin ettei sieltä kuultaisi läpi asialla olevan saman idiootin.
- huytgtf
n44v kirjoitti:
olen huomannut näitä itseään toistavia profiileita olevan, saman miehen yrityksiä. Mukamas vaihtaa tyyliä, muutama sana kavaltaa profiilin takana olevan saman tyypin. Ei tuommoiselle kiinnosta vastata, joka koko ajan yrittää profiilia vaihtamalla, aivan kuin olisi jotain pimitettävää. Omaa tyyliään on varmasti vaikea muuttaa täysin toisenlaiseksi, niin ettei sieltä kuultaisi läpi asialla olevan saman idiootin.
naiset harrastavat yhtälailla profiilien vaihtoa. Useaan sellaiseen olen törmännyt.
- Ongelman ydin..
..on siinä, että treffi-ilmoon voi vastata vain rekisteröitynyt käyttäjä.
Miehiä on treffeillä selvästi enemmän kuin naisia ja miehet ovat ilmeisesti myös aktiivisempia selaamaan naisten ilmoituksia tai ainakin noista naisten kuvallisten profiilien kommenttien runsaasta määrästä voisi näin päätellä. Mutta kuten tuossa joku sanoikin, niin ei ole sen näköistä naista, etteikö joku häntä kauniiksi kehuisi, joten nämä rekisteröityneet käyttäjät kuvittelevat äkkiä tasonsa joksikin aivan muuksi mitä se todellisuudessa on.
Aiemmin kun pystyi vastaamaan ilman rekisteröitymistä, saattoi ilmoituksesta kiinnosta joku joka ei aktiivisesti seuraa hakenut (näin ainakin minun kohdallani aikoinaan yli puolet kertoivat) ja vastauksia tuli realistisemman minäkuvan omaavilta naisilta. Nyt tämä on tällaista karjanäyttelyä, ettei todellakaan jaksaisi kiinnostaa.. onnneksi ei tarvitsekaan :) Profiilissa kannattaisi olla (oikeiden ja rehellisten) perustietojen lisäksi se, mitä olet etsimässä.
Tällä menetelmällä minä löysin oman kumppanini juuri Suomi24:n treffeiltä. Olin kirjoittanut profiiliin kohtalaisen lyhyesti millaista ihmistä ja suhdetta etsin sekä kuvannut ihannenaiseni tosi väljästi. En olisi uskonut, että sellainen on olemassa, mutta olipa vaan.
Sitten toinen puoli nettitreffailua: Ole aktiivinen. Kirjoita sinua kiinnostaville naisille. Kerro itsestäsi, ajatuksistasi ja erityisesti siitä, mikä sai sinut kiinnostumaan ko. profiilista. Siitä tutustuminen alkaa. Valokuvat ym. tarkemmat tiedot voi vaihtaa sitten kun (jos, molempia) alkaa kiinnostaa niin paljon.
Turha kiire pois, ja muista että epätoivo näkyy. Ota rennosti, ole oma itsesi. Kyllä se siitä.- Hobnob
Hyvin monet miesten profiilit ovat niin mitäänsanomattomia, että niissä ei ole mitään, mihin tarttua. Vapaamuotoisessa tekstiosiossa todetaan "olen luotettava, liikunnallinen ja rehellinen, koti-illoista pitävä mies, etsin omaa kultaa" - kerro ennemmin, millaista liikuntaa harrastat, mitä tykkäät koti-iltoina tehdä, millainen se juuri sinun oma kultasi olisi. Ihan parilla sanalla hiukan monipuolisemmin, että kuluuko koti-iltasi vain tvn ääressä vai kasaatko vaikka pienoismalleja. Näin ilmoituksesi yksilöityy.
Sitten pois voivottelut, kun nyt tuli tätä nettideittiäkin kokeiltua. Olethan sinä sitä kokeillut, juu, kun ilmoituksesi siellä on. Ei itsestäänselvyyksiä tarvi toitottaa. Eikä pyydellä anteeksi, että hakee seuraa netissä - sitähän se ilmoituksesi lukijakin tekee.
Sitten liikuntaosion kohdalle monet kirjoittaa jotain tyyliin "tuleehan sitä harrastettua" - miksei voi kertoa, mitä! Ja lempielokuvan kohdalle laitetaan, että "tykkään katsoa laidasta laitaan" ja lempimusiikin kohdalle "olen kaikkiruokainen"... Ja kun viestien taso on sitä samaa " en mä nyt oikein tiedä, mistä elokuvasta viimeksi tykkäsin, siitä on jo niin aikaa, kun kävin leffassa..." Niin siinä kyllä vastailut jää, kun mies tuntuu olevan joku ameeba, josta ei saa otetta millään. Tulee sellanen olo, että tässä on nyt niin tylsä tyyppi, että ei taida olla mun juttu...
Eli kerro itsestäsi persoonallisesti. Ei tarvi loruilla eikä keksiä korulauseita, sellainen on ainakin minusta teennäistä. Elä mielenkiintoista elämää - tai saa elämäsi ainakin kuulostamaan mielenkiintoiselta - ja kerro siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462