Kun kerran ilmaisia ovat. Saa valkattua kuka miehistä vastaa tosissaan! Vain persoonalliset vastaukset hyväksyn. Näin pystyy selvittämään onko koko homma copy-pastea. Ja toisessa profiilissa voi miehelle luvata seksisuhdetta ja toisessa kysyn, että mikä suhtautuminen on pettämiseen jne. Näin saa pahimmat karsittua. Ystävättärelläni on kolme profiilia, mutta itse en kolmatta jaksa pyörittää.
Useampi profiili oltava
10
534
Vastaukset
- O tempores o mores
Aika rasittavalta kuulostaa tuollainen ei-omana itsenään esiintyminen. Minä haluan esiintyä sellaisena kuin olen, ja toivon että mieskin tekee niin. Mutta ukin tyylillään. Tämä on kai yksi muistutus siitä, että nettideitti on vain tapa sada alustava kontakti ihmiseen, johon voisi olla mielenkiintoista tutstua. Vasta livenä tavataan ja tutsutaan oikeasti. Voi todella näköjään olla, että ihmstä netti profilin takana ei olekaan.
- Tuollaiset pellet
pilaavat koko deittisysteemin. Toivottavasti saat ansiosi mukaan.
- pettäjän tie
Tyypillinen nainen joka shoppaillee deittipalstoilla, etsien unelmiensa prinssiä. Omien kriteeriesi mukaan olet petollinen hutsu, joka ansaitseekin tulla petetyksi.
- frosters
Ota banaani niin saat siitä energiaa lisää profiilien pyörittämiseen. Muista, että voit olla itse samanlaisessa pyörityksessä.
- Kunnon mies
Vähän omituinen päätelmä jos tuossa kirjoitteluvaiheessa puhutaan jo pettämisestä.
Meinaatko että se on pettämistä jos sun viestiin vastaa ja samalla kirjoittaa toiselle.
Ja ei kai me kaikki miehet olla niin typeriä kun yhden kanssa alkaa kirjoittelemaan ja oudolta profiililta saa tyrkkyviestin että se uppoaa tosissaan.Minä kylläkin pidän useammassa profiilissa profiilia ja jokaisessa kirjoittelen vain yhden kanssa.Eri ikäisenä,pituisena,värisenä eri paikkakunnalta että jos sieltä löydät niillä kakkosprofiileillasi niin olet minua etevämpi :).
Eiköhän se ole hukkaan menetettyä aikaa näin iäkkäänä jos vain yhden kanssa kirjoittelee.
Jos minä bongaan kunnon kumppanin niin kaikki profiilit häviää eikä mitään vainoharhaisuutta.- Ei ymmärrä
että ihmiset ottaa niin tosissaan viestien vaihtamisen, että loukkaannutaan jos kirjoittaa usealle. Ei ymmärrä.
Eihän koko ihmisestä tiedetä mitään, ei ehkä koskaan tulla tapaamaan, ehkä koko tyyppi ei edes livenä kiinnosta itse. Silti sen pitäisi kuukausi kirjoitella vain ja ainoastaan minulle. Pimeetä.
- sappeentunut
No toisinaan tulee kyllä mieleen, että olisi syytä, olla useampi.
Itse olen tehnyt muutaman uuden, pitänyt välillä taukoa, ja
saanut joka kerta yhdeltä tyypiltä täsmälleen samanlaisen viestin.
Profiilissaam tämä henkilö hakee kovasti tosissaan seuraa, mutta
viestit ovat ihan jotain muuta. Niin raivostuttavia, että vituttaa.
Ja eihän kaikkia profiileita tarvitse aktiivisena pitää koko ajan,
pitää piilotettuna ja ottaa esiin tarvittaessa. - eräs deittijätkä
Juuri tällaisten pelleilijöiden takia minua ei kiinnosta ruveta kirjoittelemaan niitä näitä viikkotolkulla eri profiilien kanssa. Pyrin vaihtamaan numeron ja juttelemaan ääneen sekä tapaamaan kasvotusten mahdollisimman pikaisesti. Vasta kasvotusten tapaamalla ihmisestä jotain voi sanoa. Näitä monella profiililla kirjoittelevia pelleilijöitä on treffipalstat pullollansa. Eikä pokkaa sitten kuitenkaan riitä ryhtyä tutustumaan vähän paremmin. Mutta kukin tyylillään, joku saa kivaa ajankulua tuollaisesta. Minulla taas on ollut ihan kivoja treffejä kasvotusten tapaamieni naisten kanssa.
- meppis
Niin itse sanoisin naisena et kyl tuo tuommoinen käytös et pidetään kahta aivan erilasita profiilia samalla sivustolla on äärettömän outoa ja kertoo lähinnä sen et tää ihminen on ite pelle! Siis miks pitää kahta aivan ristiin meneviä profiileja ja jos joku kiinnostava jätkä sattuiski käymään siel huonolla profilililla ni hetikö sen jälkeen kieltäydyt enää tapaamasta häntä? niin ottaen huomioon sen, et täällähän tarkoitus on nimenomaan selailla eri profiileita ja käydä tutustumassa eri ihmisiin et sit sen omansa sielt joukosta voi löytää.
Its en koskaan ole tuommoiseen pelleilyyn lähtenyt, yhtä ainutta profiilia pitänyt kerrallaan ja sit jos alkanut tympimään nää seksin perässä juoksevat miehet( joita oli tosi paljon vaik olin nimenomaan profiiliin selvästi laittanut et ne pysyköön kaukana) ni oon vaan vähäks aikaa piilottanut profiilin ja ottanut se taas jossain vaiheessa uudelleen käyttöön. Ja ite asiassa sit lopulta löysin kuin löysinkin täältä sen oman kultani jonka kans nyt oltu reilut 9 kk yhdessä.
- saara71
asiaa..näinhän se menee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462