enemmän yhdessä

dsdsa

joo, olen ollut yhdessä tyttöystäväni kanssa 3,5kk.
Haluaisin olla hänen kanssaan enemmän yhdessä, mutta hänellä tuntuu olevan koko ajan kiireitä. Ehditään nähdä keskimäärin 2 kertaa viikossa vain, vaikka asutaan samassa pienessä kaupungissa. Kotien välissä ehkä 3km välimatka. Ihmettelen että miksei muka kerkeä edes nähdä vähän aikaa, mutta kun ei. En ole sanonut asiasta sen enempää hänelle. Tiedän kyllä et hän tykkää minusta, mutta miksei sitten haluaisi nähdä useammin. Menee monesti muut asiat edelle, esim sisaruksensa hakemiset, äidin kanssa kaupassa käynnit yms. Miten minun kannattaisi esittää asia hänelle? Turhauttaa aina vaan kun tulee viesti että "joudunkin tekee jotain muuta, et tehään sit ens viikol jotian kivaa". eikä oo kyl sit nähty ku sen kerran tai kaks pikasesti :E

5

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huuruäijä

      Kuinka usein haluaisit häntä nähdä?

    • xcvxcv

      mies eikä aina tyytyä kohtaloosi.

      ala itse perumaan treffejä viimehetkellä.

    • kokemusta on!

      oot nuori kaveri vielä..hommaa omia harrastuksia ja oo muittenkin kavereiden kanssa..ei sitä tuossa iässä kaikki halua vielä kotista leikkiä..se seurustelu loppuu alkuunsa,jos aletaan yhessä nyyssätä kaiken aikaa..
      Jos se tyttö haluaa enempi ollakkin sun kaveri..älä painosta häntä..
      Nykyajan nuoria patistetaan ja kannustetaan enempi koulunkäyntiin ja harrastushommiin jo kotoakin käsin..
      Ei enää kukaan toivo nuoren heti alkavan pesää rakentaan toisen kanssa,kun ei ne seurustelut tahdo kestää..
      Joten anna tyttös touhuilla omiaan ja elä sinäkin elämääsi..näette silloin kuin näette!
      Nuoruus on parasta aikaa! Elä,niinkuin nuorten kuuluu!! Seurustella ehtii myöhemminkin!!

      • ''''''''

        Kannattaa ihan vain rehellisesti kertoa miten paljon haluaisit viettää aikaa hänen kanssaan ja kuinka paljon yhteinen aika sinulle merkitsee. Ehkä tyttöystäväsi ei vain ole huomannut tätä tai on jopa voinut pelätä sinun ahdistuvan jos yrittää sitoutua liikaa, kun nylyään noita parisuhdevinkkej tungetaan sisään joka kolosta.Tee tämä kuitenkin joskus kun olette rauhassa, ei syyttelynä että kun et sä ikinä... Jos tyttöystäväsi oikeasti välittää sinusta, varaa hän aikaa myös sinulle elämässään. Muista kuitenkin että kaikki eivät vain ole valmiita tiiviiseen seurustelusuhteeseen samanikäisinä. Siinä tilanteessa joudutte joko tekemään kompromissin tai täytyy sinun vaihtaa tyttöystävää.


      • lonely guy
        '''''''' kirjoitti:

        Kannattaa ihan vain rehellisesti kertoa miten paljon haluaisit viettää aikaa hänen kanssaan ja kuinka paljon yhteinen aika sinulle merkitsee. Ehkä tyttöystäväsi ei vain ole huomannut tätä tai on jopa voinut pelätä sinun ahdistuvan jos yrittää sitoutua liikaa, kun nylyään noita parisuhdevinkkej tungetaan sisään joka kolosta.Tee tämä kuitenkin joskus kun olette rauhassa, ei syyttelynä että kun et sä ikinä... Jos tyttöystäväsi oikeasti välittää sinusta, varaa hän aikaa myös sinulle elämässään. Muista kuitenkin että kaikki eivät vain ole valmiita tiiviiseen seurustelusuhteeseen samanikäisinä. Siinä tilanteessa joudutte joko tekemään kompromissin tai täytyy sinun vaihtaa tyttöystävää.

        Tyttöystävälläni on omat kaverinsa joiden kanssa hän käy ulkona ravintoloissa, juhlimassa, keilaamassa ym. eikä koskaan pyydä minua mukaan, olen tästä hieman loukkaantunut sillä pyydän häntä mukaan esim. omien kaverieni syntymäpäiville, tupaantuliaisiin ym.. Olemme yhdessä kotona, silloin kun hän harrastuksiltaan ym.ehtii. Hän pitää minut ja kaveripiirinsä erillään. Tunnen oloni ulkopuoliseksi. Mikä avuksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe