Moni nörtti on viekas sananiekka joka osaa esitellä itseään oikealla tavalla netissä.
Totuus paljastuu neitokaiselle joko kuvassa tai sitten siellä tapaamisessa.
Älkää kuvitelko että mies on aina sitä miltä vaikuttaa. Voi hyvinkin olla että seksuaalista kemiaa ette löydä nörttien ja nössöjen kanssa. Kovin ovat kokemattomia todennäköisesti ja pettymys on suuri jos pitkään viestailette heidän kanssaan.
Jos mies kirjoittaa hyvin runollisesti tai taidokkaasti niin olkaa varovaisia ellei sitten vaikuta että tyypillä voisi olla äijä-geenejä. Muuten te voitte vetää lyhyen tikun ja menetätte ne pitkät tikut. ;D
Varokaa naiset nörttejä!
11
1001
Vastaukset
- Ei niistä tiiä..
No varokaa kaikki tasapuolisesti kaikkia :-)
- fdvb<dfv
Miks nörttejä pitäisi varoa? Jokuhan meistäkin tykkää : ) Itse olen 35-v nörttimies ja päivääkään en ole sinkkuna ollut sitten 17 ikävuoden rajapyykin. Tienaan hyvin Nokialla, on talo, kesämökki ja uudehko Avensis alla. Terveys on hyvä ja kroppa kunnossa. Kumppanit on löytyneet työn parista, ihania jakkupukuleidejä....
Tämänlainen vastaveto : ) - äijä miekkonen
...että jotkut naiset fantasioivat nimenomaan nörttimiehistä. Pitävät älyä seksikkäänä ja haluaisivat nussia aivot pellolle nörttimiehiltä.
Näin tuumii raavas äijä- luin kerran jostakin
Kahdenkymmenen vuoden jälkeen pari palasi samaan paikkaan muistelemaan menneitä, mies oli jo sängyssä asemissa, kun nainen tuli pesuhuoneesta. Miestä alkoi hymyilyttää, nainen kysyi, mitä sinulla on mielessä. Mies sanoi muistatko, kun sanoin kaksikymmentä vuotta sitten juuri tässä huoneessa, " haluan imeä tissisi kuiviin ja nussia aivosi pellolle" kun nyt katson sinua taisin tehdä silloin aika hyvää työtä.
- aikojen kuluessa
"Voi hyvinkin olla että seksuaalista kemiaa ette löydä nörttien ja nössöjen kanssa. Kovin ovat kokemattomia todennäköisesti ja pettymys on suuri jos pitkään viestailette heidän kanssaan."
Mikä siinä oikein on niin vaarallista neitokaisille jos he vaikka päätyisivätkin viestejä vaihtelemaan jonkun mielenkiintoisesti kirjoittelevan miehen kanssa, joka sitten osoittautuisi pettymykseksi sikäli että hänestä ei olisikaan taitavaksi nussijaksi.
Se että pitää tällaisesta asiasta neitokaisia varoitella on minusta hämmentävää kun muistan vielä hyvin nekin ajat jolloin neitokaisia ennemminkin varoiteltiin lähtemästä kokeneiden panomiesten mukaan. - qwertyqwertyqwerty
Miksi pitäisi varoa? Siksikö että finninaamaisilla hormoonipelleilläkin olisi jotain mahdollisuuksia saada joku? :D
- tavan teekkari
Mikä aloittajalla on ongelmana? Ja mitä tarkoitat nörtillä? Minusta tuntuu, että sinun määrittelylläsi olisin hyvinkin nörtti. Silti olen ihan ok näköinen, pidän kunnostani huolta ja olen kohtuullisen sosiaalinen. Minusta tuntuu, että niissä nörttipojissa eniten pelottaa se, että sieltä saattaa löytyä vähän älyllistäkin haastetta. Brittilehdistössä oli vastikään tutkimus siitä, kuinka it-alan ihmiset ottivat eniten kumppaninsa huomioon. Niitten pelimiestesi kanssa paneskellessa varmasti nauttii kumpikin osapuoli - mies ja muna.
- :) :) :) :)
Enkä varo, minusta nörtit ovat ihania! Ja pari sellaista ollutkin...
- nmm7
Nykynaisten vaatimustaso on aika kova. Hyvä mies saa aina, huono ei enää harvakseenkaan. Sen takia luultavasti se suurin ero makuuhuoneen puolella on juurikin kokemus.
Mutta jos muut asiat on kohdallaan ja nainen haluaa pitempiaikaisen suhteen niin ei kai sen siihen tarvi kaatua , tuskin "nörttimies" pistää pahakseen jos nainen ottaa ohjat käteensä ja vähän kouluttaa, harva meistä on seppä syntyessään. - S.I.D
Jos alkuperäisen viestin kirjoittaja vaivautuisi/edes osaisi? määritellä, että mikä se nörtti oikeastaan on.
Itse ole työskennelyt IT-alalla lähes 20-vuotta enkä ulkoisesti täytä mitään ns. "nörttien" ominaisuuksia.
Ei ole silmälaseja, en ole LÄSKI tai muutenkaan plösö ja kledjut sekä hiukset ovat jo nuoruudesta olleet varmasti tyylikkäämmät kuin sinulla. Tyylini kestää varmasti paremmin vertailun kuin sinun.
>Jos mies kirjoittaa hyvin runollisesti tai taidokkaasti niin olkaa varovaisia ellei sitten vaikuta että tyypillä
>voisi olla äijä-geenejä.
Kuullostaa siltä, että kirjoittaja on naisten edessä saamaton tuppisuu joka ei keksi kissoille mitään sanottavaa. Se ongelma lienee enemmän sinun bravuurisi kuin ns. nörttien.
Tikkuja voi vedellä itse mielin määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462