"Kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista? "
Taisi ainoastaan Sheriffi "Whitewash" kertoa vastauksen. Muut yrittävät tehdä ennätystä. Siis tyhmyyden ennätystä ateistien piirissä. 212 turhaa mielipidettä. Mutta hei ennätys tuli. Hurraa............
Kysymys oli
29
180
Vastaukset
Kristityt hihhulithan tuonkin kyselyn kävivät pilaamassa Shakkia pelaava pulu -tyyliinsä. ; )
- "Kristityt hihhulit"
Anteeksi nyt, mutta minun lisäkseni siellä ei ollut muita vastailemassa, vaikka niin odotinkin..
"Kristityt hihhulit" kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta minun lisäkseni siellä ei ollut muita vastailemassa, vaikka niin odotinkin..
OK, olen pahoillani virhearviostani. Sinä olit sitten se ainoa multinikkinä hääräävä kristitty hihhuli, joka kävi pilaamassa sen(kin) keskustelun. Olisihan minun toki pitänyt osata päätellä, että teitä on _hyvin_ vähän, mutta sitäkin maanisempia.
- turhaan aivan.....
Palstalla liehuvat uskovaiset tekevät turhien avauksien enntäystä.
Valtaosa avauksista saapuu Nmimerkittömiltä itkijöitä, ja koskee Jeesusta. Väärä palstakin siis valuttu.
Voi sitä uskovaisen älyn lahjattomuutta
Tietäen,
turhaan aivan.....- "Ennätystä"?
Olen kyllä selittänyt, miksi avaukseni tein:uteliaisuuttani!
Tarkoitukseni ei ollut ruveta vastailemaan, vaan halusin
selvyyttä ja tulihan sitä,mutta en voinut pitää näppejäni
kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään.. Juuri katselin noita aloituksia. Suurin osa uskiksien ym. kamelinperseiden aivan turhia aloituksia. Miksi muuten suurin osa uskiksista kirjoittavat ei-rekatuilla nimimerkeillä ja vielä vaihtavat nimimerkkiään joka kerta kommentoidessaan? Kyllä sen kirjoitusasusta huomaa, että sama henkilö on asialla. Esimerkiksi rakas kamelinpersemultinikki ei pysty mitenkään peittämään kuka on, yhtä ala-arvoista ja samantyylistä joka kommentti. Ateistit sentään ovat rehellisesti rekattuina kommentoimassa tai käyttävät samaa nimimerkkiä joka kerta. Näin karkeasti voisi ajatella miten luihua sakkia ainakin täällä riehuvat uskikset ovat.
- Kössönöm
"Ennätystä"? kirjoitti:
kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään..nimimerkki "Ennätystä"? on tehnyt?
- turhaan aivan.....
"Ennätystä"? kirjoitti:
kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään..AI minkä avauksen? En kyllä näe ainuttakaan avausta nimelläsi, "Ennätystä"?.
Selvennä! - Väitänpä vastaan
missxcessive kirjoitti:
Juuri katselin noita aloituksia. Suurin osa uskiksien ym. kamelinperseiden aivan turhia aloituksia. Miksi muuten suurin osa uskiksista kirjoittavat ei-rekatuilla nimimerkeillä ja vielä vaihtavat nimimerkkiään joka kerta kommentoidessaan? Kyllä sen kirjoitusasusta huomaa, että sama henkilö on asialla. Esimerkiksi rakas kamelinpersemultinikki ei pysty mitenkään peittämään kuka on, yhtä ala-arvoista ja samantyylistä joka kommentti. Ateistit sentään ovat rehellisesti rekattuina kommentoimassa tai käyttävät samaa nimimerkkiä joka kerta. Näin karkeasti voisi ajatella miten luihua sakkia ainakin täällä riehuvat uskikset ovat.
siinä, ettet takuulla erota-täällähän nimetään hihhuleiksi nekin, jotka eivät ole uskossa!
Väitänpä vastaan kirjoitti:
siinä, ettet takuulla erota-täällähän nimetään hihhuleiksi nekin, jotka eivät ole uskossa!
siinähän väität.
- Tahallasi tietämätön
Kössönöm kirjoitti:
nimimerkki "Ennätystä"? on tehnyt?
"Näsäviisauttako"?! Aloittajahan kirjoitti turhien avauksien ennätyksestä..
- Kössönöm
Tahallasi tietämätön kirjoitti:
"Näsäviisauttako"?! Aloittajahan kirjoitti turhien avauksien ennätyksestä..
"Ennätystä"? , joka sanoi: "Olen kyllä selittänyt, miksi avaukseni tein:uteliaisuuttani!
kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään.."
- Mutta ei hän sitten viitsinyt kertoa mikä avauksen oli tehnyt. - Sinä et ainakaan
Kössönöm kirjoitti:
"Ennätystä"? , joka sanoi: "Olen kyllä selittänyt, miksi avaukseni tein:uteliaisuuttani!
kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään.."
- Mutta ei hän sitten viitsinyt kertoa mikä avauksen oli tehnyt.erota hihhulia toisistaan, niinkuin nimim.missxcessive väittää osaavansa..
Kysyin vain oletko tahallasi tietämätön, kun itsekin kommentoit samassa
aloituksessa.. - Kössönöm
Sinä et ainakaan kirjoitti:
erota hihhulia toisistaan, niinkuin nimim.missxcessive väittää osaavansa..
aloituksessa..Miksi et käytä samaa nikkiä? Ihan älytöntä sanoa, että tein aloituksen blaa blaa, vaikka samalla nikillä ei ole aloitusta tehty.
- aloittaja
Sinä et ainakaan kirjoitti:
erota hihhulia toisistaan, niinkuin nimim.missxcessive väittää osaavansa..
aloituksessa..Annoin viesisi poistoon, Sinä et ainakaan.
ET ole koskaan mitään täällä sanonut, eli valehtelet - Väitänpä vastaan
missxcessive kirjoitti:
siinähän väität.
Enkä, tuo on nimiemrkkini.
- Janne K.
aloittaja kirjoitti:
Annoin viesisi poistoon, Sinä et ainakaan.
ET ole koskaan mitään täällä sanonut, eli valehteletEt sinäkään tiedä yhtikääs vitun mitään keskustelusta, olet vaan ylimielinen paskahousu! käytä edes yhtä nikkiä niin tietää kenenkä kanssa puhuu kusiaivo.
- Multinikki.
Väitänpä vastaan kirjoitti:
Enkä, tuo on nimiemrkkini.
Itken päivittäin itseni nukuksiin.
"Taisi ainoastaan Sheriffi "Whitewash" kertoa vastauksen."
Kannattaisi ensin lukea se ketju ennen kuin kirjoittaa tuollasita soopaa. Lähes kaikki rekiströidyt nimimerkit vastasivat aloittajan kysymykseen.
"Siis tyhmyyden ennätystä ateistien piirissä."
Aloittajahihhuli sen saarnaamisen aloitti ja toisten uskonnottomuuden syiden arvelun. olipa rehellinen aloitus, kun tarkoituksena on vain kikkailla huuhaapsykologina.- En kikkaillut
"huuhaapsykologina".. mutta tuosta aloittajan kommentista johtuen kysyn:
Onko ateismikin jonkinlainen lahko, jossa vahditaan toinen toistaan,eikä
kukaan saa esittää omia kysymyksiään, ilman, ettei tulisi arvostelluksi
toisten ateistien taholta ?
"Muut yrittivät tehdä tyhmyyden ennätystä" !!! - nyt eri
En kikkaillut kirjoitti:
"huuhaapsykologina".. mutta tuosta aloittajan kommentista johtuen kysyn:
Onko ateismikin jonkinlainen lahko, jossa vahditaan toinen toistaan,eikä
kukaan saa esittää omia kysymyksiään, ilman, ettei tulisi arvostelluksi
toisten ateistien taholta ?
"Muut yrittivät tehdä tyhmyyden ennätystä" !!!nimimerkkiä, tiedotan sen jo etukäteen: En kikkaillut
- Multinikki.
nyt eri kirjoitti:
nimimerkkiä, tiedotan sen jo etukäteen: En kikkaillut
olen niin vitun fiksu katsos nääs...
"Kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista?"
Vastasinhan minäkin... Vastasin, etten tiedä. Tuskin kukaan tietää. Asiaa ei liene mitenkään tutkittu.- aaaasdssasss
kysymykseen olisi voinut vastata itse ateisti. Uskoisin että lähes jokaisella on (ollut) vanhemmat. Eikä arvailla toisten ateistien vanhempien attemaisuutta tai uskollisuutta.
aaaasdssasss kirjoitti:
kysymykseen olisi voinut vastata itse ateisti. Uskoisin että lähes jokaisella on (ollut) vanhemmat. Eikä arvailla toisten ateistien vanhempien attemaisuutta tai uskollisuutta.
Painota mitä painotat, mutta jos kysymys on: "Kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista?" niin ainoa oikea vastaus on 'en tiedä', ellei sitten oikeasti tiedä kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista.
- eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
belial_666 kirjoitti:
Painota mitä painotat, mutta jos kysymys on: "Kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista?" niin ainoa oikea vastaus on 'en tiedä', ellei sitten oikeasti tiedä kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista.
Kiitos.
- aaaasdssasss
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
Kiitos.
Täh?
- Gagarin
aaaasdssasss kirjoitti:
Täh?
...uskikselle täytyy vastata heidän omalla retoriikallaan. Uskis ei ymmärrä kasitettä todistamaton, joten hän on tyytyväinen vasta, kun saa varmoja vastauksia, vaikka ne perustuisivat valheeseen. xD
Vaikka olisitkin saanut kalastettua muutamien tällä palstalla vierailevien ateistien vastaukset siinä muodossa kuin itse halusit, niin ei se olisi kovinkaan hyvä otos edes suomalaisten ateistien kotien uskonnollisuuden asteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle974598Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493152Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852899- 791667
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411460450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021244- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40901Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25890- 184874